3 Ιουλίου 2016

♥ ♥ ♥ ♥ felt boho wallets - mini purses ♥ ♥ ♥ ♥ χίππικα φελτ τσαντάκια ♥ ♥ ♥ ♥

 Τι κι αν σκάει ο τζίτζικας;;;Εγώ το φελτoχαβά μου χαχα!!! Τα δημιούργησα πριν σφίξουν οι ζέστες , τα φωτογράφησα κατά το...Πάσχα....αλλά μόλις τώρα αξιώθηκα να τα ανεβάσω στο blog...όχι όλα....έχω κι άλλα που περιμένουν τη σειρά τους χιχιχιχι!!!!

 Στις φωτογραφίες με τα φελτ τσαντάκια δεν είναι ο  γάτος μας ο Μπέμπης ,αλλά ο Τζίντζερ , γάτος της πεθερούλας μου , ο οποίος όλο γατοεπισκέψεις  είναι προσπαθώντας να κλέψει το φαγητό του Μπέμπη...λες και είναι άδειο το γατόκοιλιδάκι του...τς τς!!!!!









/\„,,,„/\ ~./\„,„/\
(=•_•= )..( =';'= )...
ღ♥*♥ღ..../*♥♥*\...
(")_-_(")~(.|.|..|.|.). ♥ ♥ ♥ ♥


My felt accessories are available to  my etsy shop mayasfairytale



Εύχομαι να έχουμε ένα δροσερό κι ανέμελο καλοκαίρι με χαρά και άπλετο φως στις ψυχές μας!!!!! 


Πολλά πολλά γατοφιλάκια!!!!!

cat kisses and fairy wishes from me and Mpempis!!!!!!!



~............╭)))*~╮
╭───╮ ((( ^ - ^)))╭──╮
╰ ♥ ♥ ♥ ♥ //"!"\ ♥ ♥ ♥ ♥─╯MAYA
╰─╯╰─╯°( )( )°╰─╯ ╰─ 
~./\„,„/\ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
...( =';'=)
.../*♥♥*\ ΜPEMPIS
.(.|.|..|.|.)..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥













1 σχόλιο:

  1. Γεια σου, βρε ακούραστε καλλιτέχνη! Μεγαλούργησες πάλι!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά σε εσένα και χαδάκια άπειρα στα γατουλίνια σου! (Τα δικά μου το παίζουν ψόφια στην αυλή!!! χαχα!)
    Καλό μας μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...