27 Οκτωβρίου 2015

♥ ♥ ♥ ♥ Στα Workshops του περιοδικού "Έτσι Απλά" στη Χειροτέχνικα της Αθήνας!!!!♥ ♥ ♥ ♥

  Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος περίμενα με μεγάλη ανυπομονησία την αγαπημένη έκθεση της Χειροτέχνικα  στην Αθήνα!!!!Φέτος  η χαρά μου ήταν διπλή καθώς συμμετείχα κι εγώ στην παρουσίαση ενός workshop του περιοδικού "Έτσι Απλά"

 στο craft room του ftiaxto.gr

 Εδώ ανοίγω μια μικρή παρένθεση θέλοντας να ενημερώσω όλες εσάς που η δημιουργία είναι προέκταση του εαυτού σας ότι το περιοδικό δίνει την ευκαιρία σε κάθε ερασιτέχνη και επαγγελματία καλλιτέχνη και δημιουργό να δημοσιεύσει  εντελώς δωρεάν μέρος της δουλειάς του στην ιστοσελίδα του περιοδικού!!!!!!Για περισσότερες πληροφορίες κλικ εδώ.

Επίσης για τις φίλες απο τη Βόρεια Ελλάδα η Χειροτέχνικα  θα διεξαχθεί την Παρασκευή 20, το Σάββατο 21 & την Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015 στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης — Περίπτερο 16

 Στην υλοποίηση του σεμιναρίου λοιπόν συμμετείχα μαζί με την εισηγήτρια μας Αριστέα Σταυροπούλου διευθύντρια σύνταξης του περιοδικού "Έτσι Απλά" και την Χαρά Χατζίνα απο το Chara Chatzina creations  . Ανακυκλώσαμε δημιουργικά βαζάκια και τα μετατρέψαμε σε διακοσμητικά και χρηστικά αντικείμενα χρησιμοποιώντας  σπάγκο, μονωτική ταινία και ακρυλικά χρώματα.
Το διασκεδάσαμε πολύ και  όλες γυρίσαμε χαρούμενες στα  σπίτια μας με τις δημιουργίες μας!!!!!

 Παρακάτω σας παραθέτω φωτογραφίες απο το work shop μας 
(για όσες δεν με γνωρίζουν είμαι αυτή με τη μωβ hippie μπλούζα)












Ευχαριστώ πάρα πολύ Αριστέα μου που μου χάρισες αυτήν την όμορφη εμπειρία!!!!!!!
Είσαι σκέτη γλύκα!!!!!!!!!


 Την Παρασκευή παρακολούθησα ένα σεμινάριο του περιοδικού με τα υπέροχα κορίτσια Βίκυ Ψυρίλλου και Βιργινία Γεωργιοπούλου απο την ομάδα Athens Workshops .



 Μεταξύ άλλων μάθαμε   πως να μετατρέψουμε ένα παλιό T shirt σε ένα όμορφο κομμάτι ανανεώνοντας το με μερικές ψαλιδιές.......έτσι απλά!!!!!!








 Το δικό μου το έκανα χίππικο και ροκ!!!!



Φυσικά δεν θα μπορούσα να κλείσω το ποστ δίχως  γατό φωτογραφία......

Αυτός ο γάτος στόλισε και φέτος την Χειροτέχνικα της Αθήνας.Τον είχα γνωρίσει στην περσινή έκθεση  και με είχε γατοξετρελάνει!!!Είναι φτιαγμένος με την τεχνική του ντεκουπάζ και είναι Γατόπαραμυθένιος!!!!!!!!!! Αν μπορούσα θα τον έπαιρνα μαζί μου στο σπίτι χιχιχιχι!!!!!

Και του χρόνου με υγεία!!!!!!!!!



Πολλά γατοφιλάκια απο εμένα και τον γατούλη μας τον Μπέμπη =^ο^= σε όλες τις γατοφιλενάδες μας που δεν μας ξεχνάτε κι ας είχαμε καιρό να νιαουρίσουμε.....
~............╭)))*~╮
╭───╮ ((( ^ - ^)))╭──╮
╰ ♥ ♥ ♥ ♥ //"!"\ ♥ ♥ ♥ ♥─╯MAYA
╰─╯╰─╯°( )( )°╰─╯ ╰─ 
~./\„,„/\ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
...( =';'=)
.../*♥♥*\ ΜPEMPIS
.(.|.|..|.|.)..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


3 σχόλια:

  1. Ax, πόσο σε ζηλεύω (με την καλή έννοια!)
    ;-)
    Δεν τις χόρταινα τις φωτογραφίες σου στο instagram και το facebook!
    Μπράβο βρε κορίτσι μου!!! Και του χρόνου να ξαναπάς και να περάσεις ακόμα πιο υπέροχα!!
    Φιλάκιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο, φιλενάδα, που δραστηριοποιείσαι τόσο σ' αυτό που αγαπάς.
    Εύχομαι πάντα επιτυχίες.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά πολλά Μάγια μου.
    πάντα επιτυχίες να έχεις...
    Σε παρακολουθώ και σε καμαρώνω :)
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...