18 Μαΐου 2014

♥ ♥ στο περιοδικό "έτσι απλά" τεύχος Μαϊου το δικό μου DIY "τσαντάκι για παγουρίνο" =^o^= meow ♥ ♥

  Αγαπημένες μου γατοφιλενάδες και μπλογκογειτόνισσες  γεια σας και χαρά σας!!!Είμαι πολύ χαρούμενη :D Στα περίπτερα κυκλοφορεί εδώ και μέρες το τεύχος Μαϊού του περιοδικού
 ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ και στη σελίδα 68 υπάρχει το δικό μου DIY .Σας δείχνω βήμα βήμα πως μπορείτε να φτιάξετε με  απλές γνώσεις ραπτικής ένα τσαντάκι για να βάλετε μέσα το παγουρίνο σας.



Εγώ προσωπικά έχω παγουρίνο hello kitty χιχιχιχιχι!!!!!!!!!!!!! meeeoooow =^o^=

   Όσες κοπέλες έχετε facebook μπορείτε να βρείτε το περιοδικό
Έτσι Απλά magazine  εκεί καθώς επίσης και στην ιστοσελίδα του Έτσι Απλά που είναι φοβερή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Γεμάτη δημιουργία και πρακτικές συμβουλές που κάνουν την ζωή ευκολότερη και πολύ ομορφότερη!!!!!!!!!!! Κι ένα ακόμη φανταστικό της σελίδας είναι πως κάνοντας κλικ στο  WEB TV μπορείτε να βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις εκπομπές του
Έτσι Απλά που προβάλλονται στην τηλεόραση του Αlpha κάθε Κυριακή!!!!
Τέλειο ε;;;!!!!!!!!!!! :D


 /\„,,,„/\ ~./\„,„/\
(=•_•= )..( =';'= )...
ღ♥*♥ღ..../*♥♥*\...
(")_-_(")~(.|.|..|.|.)♥ ♥ ♥ ♥

Να έχουμε μια υπέροχη χαρούμενη,ανέμελη και δημιουργική εβδομάδα!!!!!!

Πολλά γατοφιλάκια απο τον γατούλη μας τον Μπέμπη και απο εμένα!!!!!!!!!!!
~............╭)))*~╮
╭───╮ ((( ^ - ^)))╭──╮
╰ ♥ ♥ ♥ ♥ //"!"\ ♥ ♥ ♥ ♥─╯MAYA
╰─╯╰─╯°( )( )°╰─╯ ╰─ 
~./\„,„/\ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
...( =';'=)
.../*♥♥*\ ΜPEMPIS
.(.|.|..|.|.)..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



8 σχόλια:

  1. Πολύ καλή η ιδέα σου για το παγουρίνο!!!!!!
    Μπράβο και για τηνν προβολή σου στο ΕΤΣΙΑ ΑΠΛΑ!!!!
    Υπέροχο περιοδικό!!!!
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Rena Christodoulou σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!Αγαπάμε "Έτσι Απλά"χιχιχιι!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο σου!! Υπεροχη θήκη για το παγουρίνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @konstantina handy mama crafts σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!! να είσαι καλά!! :)

      Διαγραφή
  3. Μπραβο σου τελεια ιδεα !!!!!!!!!!!
    Φιλακια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Katrina μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!πολλά γατοφιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη ιδέα και τόσο όμορφα παρουσιασμένη.Πάντα επιτυχίες σας εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @αχτίδα μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!πολλά γατοφιλάκια!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...