23 Απριλίου 2014

my new cat tote bags =^o^= meow

Έχω ερωτευτεί τη ραπτομηχανή μου......ράβω με τις ώρες....μου αρέσει ως και η μυρωδιά που βγάζει όταν ράβω....!!!!!!!!!!!!!!Κι ο Μπέμπης χαίρεται όποτε ράβω γιατί τρυπώνει μέσα στο κουτί της ραπτομηχανής!!!Τι γλυκούλης που είναι!!!!




Μερικές απο τις νέες γατο δημιουργίες μου!!!!!Είναι διαθέσιμες στο etsy shop μου mayasfairytale







Πολλά γατοφιλάκια απο τον γατούλη μας τον Μπέμπη και απο εμένα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



~............╭)))*~╮
╭───╮ ((( ^ - ^)))╭──╮
╰ ♥ ♥ ♥ ♥ //"!"\ ♥ ♥ ♥ ♥─╯MAYA
╰─╯╰─╯°( )( )°╰─╯ ╰─ 
~./\„,„/\ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
...( =';'=)
.../*♥♥*\ ΜPEMPIS
.(.|.|..|.|.)..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


16 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι τσαντούλες σου.... ε'ισαι "χρυσοχέρα"....
    φιλάκια με γαβ, γάουουου..... χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Mariela μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!ανταποδίδω με πολλά γατοφιλάκια meeeoooow χιχιχιχιι!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Τί όμορφες δημιουργίες!!!
    Μπράβο, κορίτσι μου!!! Είσαι πραγματικά υπέροχη!!!
    Και ο Μπέμπης μια χαρά χουζουρεύει στην κούτα!!! Όχι, που θα την άφηνε ανεκμετάλλευτη!
    ;-)
    Χρόνια πολλά! Και του χρόνου με υγεία!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @syros2js σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!χρόνια πολλά με υγεία!!!πολλά γατοφιλάκια απο εμένα και τον Μπέμπη χιχιιχ!!!

      Διαγραφή
  3. Είναι γλύκα και ο γατούλης και οι τσάντες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Sofia paraligo σε ευχαριστούμε πάρα πολύ πολύ και οι δύο μας!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά, Μαγιούλα!!!! Χριστός Ανέστη!!!
    Τι ωραίες που είναι οι τσαντούλες σου!!!! Η μηχανή θα πήρε φωτιά!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά σ'εσένα και στον Μπέμπη σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie-Anne Αληθώς Ανέστη!!!!χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν καλή μου!!!!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια απο εμάς!!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφη Γατοτσαντούλα μπράβο σου , ζωντανά και ζωγραφιστά γατάκια μούρλια
    Χρόνια πολλά και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @nikol σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύύ!!!χρόνια πολλά !!!!!!!!!!!!να είσαι καλά κοριτάκι!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφες γατοτσαντούλες!!!! Γλύκα είναι, Μάγια!!
    Γεια στα χέρια σου!! Φιλιά σε όλη την ..παρέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pepi μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!να είσαι καλά κοριτσάκι!!!πολλά γατοφιλάκια απο εμάς!!

      Διαγραφή
  7. ...Χριστος Ανεστη..Maya μου..να στε καλα..χαιρομαι με την καινουργια σου ασχολια..πολυ ομορφες οι τσαντουλες σου..καλη συνεχεια..χαρουμενες δημιουργιες..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου Αληθώς Ανέστη!!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύ γλυκιά μου!!!!!να είσαι καλά!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...