23 Φεβρουαρίου 2014

♥ ♥ ♥ ♥ Η γαριδομακαρονάδα μου κέρδισε και θα τυπωθεί στα συλλεκτικά πακέτα της Stella Μακαρόνια Σπαγγέτι No6!!!!!!!!!!!! =^ο^= meow ♥ ♥ ♥ ♥

  Αγαπημένες μου γατοφιλενάδες και μπολογκογειτόνισες είμαι πάρα πολύ χαρούμενη καθώς έχω να μοιραστώ μαζί σας υπέροχα νέα!!!!!!!!!!!Το καλοκαίρι που μας πέρασε  έλαβα μέρος σε ένα φανταστικό διαγωνισμό της Stella Μακαρόνια στο facebook και κέρδισα πλούσια δώρα!!!!!
Δύο δωροεπιταγές 100 και 500 ευρώ αντίστοιχα  απο τα  Cook Shop, πεντανόστιμα ζυμαρικά Stella ( δύο μεγάλες κούτες), βιβλίο παραδοσιακών συνταγών με αφιέρωση , μια υπέροχη μαγειρική εμπειρία , επαγγελματική φωτογράφιση και  βιντεοσκόπηση, συνέντευξη και αυτό που με γατοξετρέλανε περισσότερο απο όλα!!!!!!???

♥   ♥Η συνταγή μου θα μπει με το όνομά μου στις συλλεκτικές συσκευασίες της Stella Μακαρόνια spaggeti No 6 ♥   ♥

(αυτά χρησιμοποίησα για τη συνταγή μου)!!!!!




  Σας παραθέτω φωτογραφίες με σχολιασμό απο το διαγωνισμό  όπως αναρτήθηκαν στη σελίδα Stella Μακαρόνια στο facebook:

Ο μεγάλος τελικός, του διαγωνισμού STELLA «Εσύ τι μαγειρεύεις;» ξεκινάει! Η κριτική επιτροπή είναι έτοιμη να πάρει θέσεις!



 Το έργο της επιτροπής, για την ανάδειξη των νικητριών ήταν πραγματικά δύσκολο! 
Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Άννα Αϊδινιάν, τον κύριο Γιάννη Μπαξεβάνη και την Τίνα Κίκιζα.




Οι διαγωνιζόμενες στην τελική φάση είναι έτοιμες για να εντυπωσιάσουν με τις μαγειρικές τους ικανότητες. Ξεκινήσαμε! 
Καλή επιτυχία σε όλες!



 Ευχαριστούμε θερμά την «Γκαλερί του μεζέ» για την φιλοξενία της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού «Εσύ τι μαγειρεύεις;»

Οι διαγωνιζόμενες στην τελική φάση του διαγωνισμού "Εσύ τι μαγειρεύεις;" των ζυμαρικών Stella με την κριτική επιτροπή. — με τους Anna AidinianTina Kikiza,Giannis BaxevanisMagdalene IoannidouMilena TsamourlidouDespina ChariskouClaire GianneliOlga Benopoulou και Elena Papagianni στην τοποθεσία γκαλερί του μεζέ. (για όσους δεν με ξέρουν εγώ είμαι η Μαγδαληνή ^_^  ( το Maya είναι το καλλιτεχνικό μου) ,φοράω μωβ χίππικη μπλούζα ,τζιν,χειροποίητο δικό μου κολιέ mayasfairytale  με γατούλα χιχιχιχιχι κι έχω πάρα πολύ μακριά καστανά μαλλιά :P )


 Ολοκληρώθηκε και η δεύτερη φάση του διαγωνισμού «Εσύ τι μαγειρεύεις;» της Stella. 
Συγχαρητήρια στις μεγάλες νικήτριες του διαγωνισμού μαγειρικής κυρία Μιλένα Τσαμουρλίδου, κυρία Έλενα Παπαγιάννη και κυρία Μαγδαληνή Ιωαννίδου. 
Μείνετε συντονισμένοι για την ανακοίνωση των 3 τελικών νικητριών!

 7 Νοεμβρίου 2013 

Ο διαγωνισμός «Εσύ τι μαγειρεύεις;» των ζυμαρικών Stella ολοκληρώνεται με την ανακοίνωση των τελικών νικητριών.
Σας ευχαριστούμε όλες και όλους για τη συμμετοχή σας και για τις νόστιμες συνταγές σας και ...
θερμά συγχαρητήρια στις 3 τελικές νικήτριες!



    Θέλω μέσα απο την καρδιά μου να ευχαριστήσω όσους όλους με ψηφίσατε κάνοντας like  στη συνταγή μου στο facebook!!! Χάρη στην πολύτιμη βοήθεια σας κατάφερα  να προκριθώ στην  δεκάδα με τις περισσότερες ψήφους και να μαγειρέψω μαζί με τα άλλα κορίτσια στην τελευταία φάση του διαγωνισμού!!!!!Στο διαγωνισμό της μαγειρικής η γαριδομακαρονάδα μου ήρθε δεύτερη απο την κριτική επιτροπή  και  καθώς η συνταγή μου είχε  πολλά Like απο το διαγωνισμό στο facebook παρέμεινε στην τελική τριάδα των μεγάλων νικητών του διαγωνισμού!!!


 Στα νέα της η Stella Μακαρόνια στη σελίδα της στο ίντερνετ γράφει:

Στις 5 Νοεμβρίου ολοκληρώθηκε ο μεγάλος διαγωνισμός της Stella «Εσύ τι μαγειρεύεις;»! 
Ο διαγωνισμός καλούσε τους fans της Stella, στην σελίδα της στο facebook ,να Θυμηθούν, να Ψάξουν & να Βρουν την πιο παραδοσιακή τους συνταγή με μακαρόνια Stella. Συνταγή από την μαμά, την γιαγιά.. ή οποιαδήποτε άλλη πηγή της "προσωπικής μας παράδοσης". Οι συνταγές διαγωνίσθηκαν μεταξύ τους με likes & όσες κατάφεραν να συγκεντρώσουν τα περισσότερα likes πήραν το εισιτήριο για τον τελικό…! 
Ο διαγωνισμός διήρκησε από τις 29 Μαΐου έως τις 05 Ιουλίου και κατά την διάρκειά του αναδείχθηκαν δεκάδες νικητές που κέρδισαν πλούσια δώρα. Συνολικά δόθηκαν: 

√ 15 δωροεπιταγές, αξίας 100€, για αγορές από τα καταστήματα Cookshop 
√ 10 δωροεπιταγές, αξίας 500€, για αγορές από τα καταστήματα Cookshop 
√ 50 δωροπακέτα με τα ζυμαρικά για έναν χρόνο! 

Στις 5 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε ο τελικός διαγωνισμός μαγειρικής, στο μεζεδοπωλείο «Γκαλερί του μεζέ» στο Περιστέρι. Οι διαγωνιζόμενες μαγείρεψαν και παρουσίασαν τις συνταγές τους σε τριμελή κριτική επιτροπή, την οποία αποτελούσαν ο βραβευμένος σεφ Γιάννης Μπαξεβάνης, η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της εταιρείας Μέλισσα-Κίκιζας, Τίνα Κίκιζα και η Account Supervisor Άννα Αϊδινιάν από την εταιρεία Spot Thomson. 

Από την βαθμολογία των 3 κριτών στον διαγωνισμό μαγειρικής, σε συνδυασμό με τις ψήφους-likes στον διαγωνισμό συνταγής, αναδείχθηκαν οι 3 μεγάλες νικήτριες, των οποίων οι συνταγές θα μπουν στα συλλεκτικά πακέτα μακαρονιών Stella! 
Οι νικητήριες συνταγές είναι: 

√ Ζυμαρικά φούρνου με Πέννες Ριγέ Stella, της κας Μιλένας Τσαμουρλίδου 
√ Γαριδομακαρονάδα με Σπαγγέτι Νο6 Stella, της κας Μαγδαληνής Ιωαννίδου 
√ Μακαρονοσουφλέ με Σέλινο Stella, της κας Όλγας Μπενοπούλου. 

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συμμετέχοντες στον διαγωνισμό της Stella "Εσύ τι μαγειρεύεις;" και συγχαίρουμε τις 3 μεγάλες νικήτριες για την επιτυχία τους! 
Πατήστε εδώ για να απολαύσετε το video του τελικού και ... Καλά μαγειρέματα από τα Ελληνικά ζυμαρικά με παράδοση! Τη Stella!




Την ημέρα των ερωτευμένων μια ακόμη ευχάριστη έκπληξη με περίμενε καθώς  η Stella Μακαρόνια δημοσίευσε στο facebook  τη συνταγή μου γράφοντας

 Stella Μακαρόνια
Παγκόσμια ημέρα Ερωτευμένων ... με Γαριδομακαρονάδα και Σπαγγέτι Stella Νο.6, από την Μαγδαληνή Ιωαννίδου.





Ένα υπέροχο  απολαυστικό video με στιγμιότυπα απο το μαγειρικό μέρος του διαγωνισμού μπορείτε να δείτε εδώ


  Περισσότερα βίντεο και φωτογραφίες θα αναρτηθούν σταδιακά στο επίσημο site της Stella Μακαρόνια (αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο στάδιο της επεξεργασίας),αναμένω με μεγάλη ανυπομονησία τη συνέχεια!!!!!!!

   Αφιερώνω την νίκη μας αυτή (λέω "μας" γιατί στον Δημήτρη μου ♥   ♥  την οφείλω κατά ένα πάρα πολύ μεγάλο μέρος) στον λατρεμένο μας γατούλη τον Μπέμπη♥   ♥   που όποτε μαγειρεύω  μακαρόνια έρχεται τρέχοντας  στην κουζίνα, τρίβεται στα πόδια μου,σηκώνει την ουρίτσα του απο χαρά και προσμονή  και περιμένει να του πετάξω μακαρόνια για να το κυνηγήσει (εκτός απο τα κορδόνια τρελαίνεται να παίζει και με τα μακαρόνια χιχιχιχιχι)!!!!!!!


  Να έχουμε μια υπέροχη Κυριακή και μια φανταστική υπέροχη χαρούμενη και ανέμελη εβδομάδα με υγεία και όλα τα καλά του Θεού!!!!!!!!!!

Πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες απο εμάς!!!!!!!!!
~............╭)))*~╮
╭───╮ ((( ^ - ^)))╭──╮
╰ ♥ ♥ ♥ ♥ //"!"\ ♥ ♥ ♥ ♥─╯MAYA
╰─╯╰─╯°( )( )°╰─╯ ╰─ 
~./\„,„/\ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
...( =';'=)
.../*♥♥*\ ΜPEMPIS
.(.|.|..|.|.)..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



26 σχόλια:

  1. Φιλενάδα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!! Πολύ χάρηκα μ'αυτά τα υπέροχα νέα!!! Και σ'ανώτερα!!!!!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά και μια αγκαλιά τοοοοοοοοοοόση!!!!!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!!Να είσαι καλά γλυκιά μου!!!πολλά γατοφιλάκια σε όλη την τρελογατοπαρέα και σε εσένα!!!!

      Διαγραφή
  2. Αχ ,τι ωραία,πολλά πολλά συγχαρητήρια ,Μάγια ή Μαγδαληνή!!!!!!!!!!!!!!Χαρήκαμε πολύ για τη νίκη σου!!!!Πολλά φιλιά(και στον Μπέμπη),σίγουρα θα δοκιμάσουμε και την συνταγή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marileni Κοριτσάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!έχεις πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας!!περιμένω να μου πεις αν σου άρεσε η συνταγή :)

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια Μάγια μου. Πάντα επιτυχίες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ελένη Φλογέρα σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  4. Καλέ, τί ευχάριστα νέα!!!
    Πολύ χάρηκα, κορίτσι μου!
    Πάντα τέτοια!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @syros2js κοριτσάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!να είσαι καλά!!σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  5. Καλέ, τί ευχάριστα νέα!!!
    Πολύ χάρηκα, κορίτσι μου!
    Πάντα τέτοια!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @syros2js κοριτσάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!να είσαι καλά!!σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  6. Σου αξίζουν παρα πολλα συγχαρητηρια. Αυτο που κατάφερες ειναι καταπληκτικο. Μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Evangelia VLassopoulou σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Χίλια Μπράβο καλή μου γατονεράιδα !!!!! Είναι υπέροχο αυτό που κατάφερες, όντως !! Είδα και το βίντεο !!! Σίγουρα θα περάσατε υπέροχα και αυτός ο Σέφ πολύ συμπαθητικός αλλά κι εσύ μιά γλύκα με το λαμπερό σου το χαμόγελο !!! Συγχαρητήρια Μάγια μου !!!! Πάντα επιτυχίες !!! Την λιγουρέυτηκα την γαριδομακαρονάδα σου και σύντομα θα φτιάξω τη βραβευμένη πιά συνταγή σου !!!!
    Φιλάκια πολλάαα !! Μιάααουυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsini's creations σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου γατοφιλενάδα!!!!!ναι περάσαμε πάρα πολύ όμορφα ήταν ένας υπέροχος διαγωνισμός που θα μείνει αξέχαστος!!!!θα περιμένω να μου πεις εντυπώσεις απο τη γαριδομακαρονάδα!!!πολλά γατοφιλάκια καλή μου !!!!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  8. χαχα... και γατόφιλη και καλλιτέχνης και διακεκριμένη μαγείρισσα; τι είσαι εσύ ; Να σε χαίρεται ο αντρούλης σου και τα γατάκια σου. Χάρηκα πάρα πολυ με τα νεα σου :) πάντα διακρίσεις σε οτι και να κάνεις. Επίσης έχεις ομορφύνει παρα πολυ και αυτό σημαίνει οτι περνάς καλά ...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @zeficreations σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου κουκλίτσα μου!!!!!! να είσαι καλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! πάρα πολλά πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. @Αναστασία σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!happy new month!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Τωρα έχουμε και μια διάσημη στη blogoγειτονιά μας!! Πάντα τέτοια, καλό μου Καρκινάκι!!
    Συγχαρητήρια για την διάκριση !! Πάντα επιτυχιες να'χεις!!
    Οσο για τη συνταγή, μπαίνει στα "προσεχώς"!!!!! χαχαχα!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pepi μου λες να αρχίσω να φοράω μαύρα γυαλία σαν τον Τζακ (Νίκολσον)?χιχιχιιχ!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!περιμένω να μου πεις εντυπώσεις απο τη συνταγή!!!!πάρα πολλά φιλιά!!!καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  11. Μπραβο σου κοριτσι μου συγχαρητηρια!!!!!!!!!!!Φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Katrina μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. συγχαρητήρια.. καταχάρηκα! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Paraskevi Lamprini σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!να είσαι καλά κορίτσι μου!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...