6 Ιουλίου 2013

Η Γαριδομακαρονάδα μου συμμετέχει σε διαγωνισμό!!!!!!! Θα με βοηθήσετε να κερδίσω;





Κορίτσια που έχετε facebook θα ήθελα τη βοήθεια σας please.....!!!!!!!!!!! θα χαρώ πάρα πολύ αν μου κάνετε like για να κερδίσει η συνταγή μου σε ένα διαγωνισμό μαγειρικής που παίρνω μέρος.

Συμμετέχω ως Maya Mpempita με γαριδομακαροναδα!!!Κάνετε κλικ εδώ:
 https://www.facebook.com/Stella.Makaronia/app_422584227840038?app_data=32  

και σε περίπτωση που δεν σας βγάλει απευθείας στην συνταγή μου κάνετε κλικ στο "κατάταξη και νικητές" και με βρίσκετε αμέσως εκεί στη δεξιά στήλη!!!!
 
Μπορείτε να με ψηφίσετε μέχρι αύριο Κυριακή τα μεσάνυχτα που λήγει και η ψηφοφορία!
Ο διαγωνισμός δεν έχει λήξει ακόμη!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Καθε ψήφος είναι πολυτιμη για εμενα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ευχαριστώ πάρα πολύύύύύύύύύ!!!!!!!!!!

 :D happy Sunday!!!!!!!! ♥ ^_^ και καλό μας καλοκαίρι!!!!!!!!!!

Πολλά γατοφιλάκια απο τον γατούλη μας τον Μπέμπη =^0^= meeeeooooooow 



~............╭)))*~╮
╭───╮ ((( ^ - ^)))╭──╮
╰ ♥ ♥ ♥ ♥ //"!"\ ♥ ♥ ♥ ♥─╯ΜΑΓΙΑ

╰─╯╰─╯°( )( )°╰─╯ ╰─ 
~./\„,„/\ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
...( =';'=)
.../*♥♥*\ΜΠΕΜΠΗΣ
.(.|.|..|.|.)..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥




16 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. @κυκλάμινο σε ευχαριστω παρα πολύ να εισαι καλά!!!

      Διαγραφή
  2. μολις σε ψηφισα!!!!!Καλη επιτυχιαααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαθε σε ευχαριστώ πάρα πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ για την ψήφο σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Να είσαι καλά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. @Μαθε ποιο είναι το προφιλ σου στο fb κοριτσάκι μου;θέλεις να γίνουμε φίλες στο fb?

      Διαγραφή
  3. Όπως ξέρεις δεν έχω fb φιλενάδα! Σου εύχομαι όμως ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie μου σε ευχαριστω παρα πολύ γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  4. Σε έχω ψηφίσει ήδη γατοφιλενάδα μου!!! Maria TouSpyrou είναι το ψευδώνυμό μου!!! Πολλά φιλάκια και καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!θέλεις να γίνουμε φίλες στο facebook??? meeeoooow!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. @purpleleath γατοφιλενάδα σε ψάχνω με το όνομα που μου έδωσες καλή μου στο facebook αλλά δεν σε βρίσκω πουθενά!!που γατοκρύφτηκες;χιχιιχιχ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα. Πολύ θα ήθελα να σε ψηφίσω αλλά μόλις είδα την ανάρτησή σου! Ελπίζω να είσαι η νικήτρια! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Gina σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου είναι σαν να με ψήφισες!!!!!κέρδισα!!!!!!!! θέλεις να γίνουμε φίλες στο fb?

      Διαγραφή
  6. Τι έγινε καλέ; Κερδίσαμε;;;;
    Δυστυχώς, δεν έχω Facebook και δεν μπορούσα να βοηθήσω!!!!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φιλία μου κερδίσαμε κερδίσαμε χιιχιχι!!!!!!!!!κατάφερα και ήμουν μέσα στη δεκάδα ήρθα τρίτη!!!!!!!είμαι πολύ χαρούμενη!!!!!!!!σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρων!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Εύχομαι να κερδίσεις γατοφιλενάδα ! Δυστυχώς, ούτε εγώ έχω facebook για να σε βοηθήσω ! Καλή επιτυχίααα !!
    Να σου πώω...σου έστειλα email, τσέκαρέ το να μου πείς !! Φιλιά πολλά ! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsini's creations κέρδισα γατοφιλενάδα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!! το δικό μου email το διάβασες;;;;; meeeooooow!!!!!!!!!!!!!! πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!<3

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...