13 Φεβρουαρίου 2013

Valentines Giveaway MaYa'S FaiRytalE με δώρο 5 γατοκοσμήματα ντεκουπάζ με υγρό γυαλί =^ο^=








~./\„,„/\ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
...( =';'=)
.../*♥♥*\
.(.|.|..|.|.)..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ΓΑΤΟφανταστικός διαγωνισμός mayasfairytale!!!!! Ο γατούλης μας ο Μπέμπης χαρίζει σε 5 τυχερούς απο ένα γατένιο κόσμημα ντεκουπάζ με υγρό γυαλί !!!!
Για να λάβετε μέρος στο γατοδιαγωνισμό μας θα πρέπει να ακολουθήσετε 3 απλά βήματα:
1.Να κάνετε Like  στη σελίδα mayasfairytale στο facebook
2.Να κοινοποιήσετε τη φωτογραφία του διαγωνισμού στο wall σας στο facebook
3. Να αφήσετε το σχόλιο σας κάτω απο τη φωτογραφία του διαγωνισμού
Δηλώνετε συμμετοχή μέχρι και τις 28 Φεβρουαρίου.Οι νικητές θα ανακοινωθούν στη σελίδα mayasfairytale την 1η Μαρτίου.Η αποστολή των δώρων θα γίνει μέσω ΕΛΤΑ με απλό ταχυδρομείο.
Καλή επιτυχία σε όλους!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ Εύχομαι ο Φεβρουάριος να είναι πολύύύύύ γλυκός ♥ χαρούμενος ♥ γεμάτος σοκολάτες ♥ αγκαλιές ♥ γατοαγκαλίτσες ♥ και πολύ αγάπη ♥ ♥ ♥ ♥

~./\„,„/\ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
...( =';'=)
.../*♥♥*\
.(.|.|..|.|.)..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ SweetCAT Valentines GiveAway mayasfairytale♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Our kitten Mpempis gives in 5 lucky winners from a decoupage resin cat jewel!!!!
To participate in this purrrrrrfect giveaway you will need to follow 3 simple steps:
1. Like my facebook page mayasfairytale
2. share  the photo contest  on your facebook wall
3. leave a comment under the photo contest
You declare participation until February 28. Winners will be announced here on March 1st. The gifts will be sent via POST OFFICE by regular mail. Good luck to all!!!!And happy Valentines month!!!!!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 —

13 σχόλια:

  1. Τι ωραία πραγματάκια μας έχεις!!!! Ευχαριστούμε πολύ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. What a great giveaway, Maya mou! Your creations are amazing!!!!! I'm not on Facebook so I can't take part, but I wish everybody good luck!
    And I'm wishing you a happy Valentine's Day with your loved one!!!!! Xronia Polla me POLY agapi!!!!!! Polla gatofilakia s'esena kai ston Mpempi sou!!!! Love and hugs,
    Anna & Zoe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ ΜΑΥΑ ΜΟΥ!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ίσως την επόμενη φορά γλυκιά μου!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  4. Στα δωράκια λέμε πάντα ΝΑΙ!! Έκανα όλα τα βήματα και περιμένω να δω αν θα είμαι κάποια από τους γατοτυχερούς... Πολλά φιλιά και σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλη μου δε νομίζω να μπορώ να συμμετάσχω και να διεκδικήσω τα υπάροχα γατοκοσμήματά σου γιατί δεν έχω facebook..(
    Θα βάλω όμως το εικονίδιο του διαγωνισμού σου στο blog μου. Πολλά φιλάκια κουκλίτσα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είσαι σκέτη γλύκα γατοφιλενάδα μου!!κάτι τέτοια κάνεις και με σκλαβώνεις!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφα τα δωράκια σου!!!Πάω να δηλώσω συμμετοχή και εύχομαι τόσο να είμαι ανάμεσα στις τυχερές!!!Ευχαριστούμε πολύ!!!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κοριτσάκια μου γλυκά σας ευχαριστώ όλες πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια!!εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες όσες θα πάρουν μέρος!!!μάλλον πρέπει να ξανακάνω με την 1η ευκαιρία κι ένα give away απο το μπλογκ μου για να μπορείτε όλες να πάρετε μέρος!!!!!!!! πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας!!!!!!! happy weekend!!!!!!! =^o^= meow <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...