18 Φεβρουαρίου 2013

Γνωριμία με τη χρυσοχέρα Χαρά απο το Fairy Knitting και δώρο ένα πλεχτό γατάκι =^ο^=

    Μέσα απο το blog μου θα ήθελα να ευχαριστήσω ένα πολύ ταλαντούχο κορίτσι τη Χαρά η οποία μου έστειλε απίθανα δωράκια απο τα χεράκια της!!!!Έτσι χωρίς κανένα ιδιαίτερο λόγο!!Ήθελε απλά να μου τα χαρίσει!!!Μα τι όμορφη που είναι η μπλογκογειτονιά μας!!!!!!!!!! :D

Μου έστειλε  ένα φανταστικό σημειωματάριο γατάκι <3 =^ο^=
σκέτη ΓΑΤΟγλύκα <3 <3 <3 <3 Είναι και λιλά μωβ ( το αγαπημένο μου χρώμα)!!!!


Και  μερικές ακόμη δημιουργίες της!!!! Ένα χταποδάκι μπρελόκ,ένα γούρι καρδούλα και 1 αρωματικό φακελάκι!!!!!!!!


     Περισσότερες δημιουργίες της Χαράς  καθώς και ποστ που μας μαθαίνουμε διάφορες πλέξεις (ναι είναι γενναιόδωρη και μοιράζεται μαζί μας μυστικά ) μπορείτε να βρείτε στο γλυκό blog της και σίγουρα αξίζει να περάσετε απο την φανταστική σελίδα της στο facebook .Και έχει και μαγαζάκι στο etsy όπου θα βρείτε παραμυθένιες δημιουργίες της σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Η Χαρά είχε προσφέρει κάποιες απο τις δημιουργίες της στο Μπαζάρ της Αμαρυσίας Εστίας για τα παιδάκια με ειδκές ανάγκες και απο εκεί αγάπησα τις δημιουργίες της!!!!!!!!!!!!!!!!Οτι κάνει είναι μοναδικό και είναι φτιαγμένο με φροντίδα και αγάπη!!Και τέτοια άτομα αξίζει να τα στηρίζουμε όπως μπορούμε!!!!!




23 σχόλια:

  1. Με γεια, κορίτσι μου! Υπέροχα τα δώρα σου, μπράβο στη δημιουργό τους! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ώωωω....τί πανέμορφα δωράκιααα !!!! Συμφωνώ γατονεράιδα !! Η Χαρά είναι πολύ γενναιόδωρο και ταλαντούχο κορίτσι και μου αρέσουν κι εμένα πολύ οι όμορφες δημιουργίες της αλλά και το πολύ ενδιαφέρον blog της !!! Πολύ γλυκό που σου έστειλε αυθόρμητα δωράκια !!! Τέλειο το πλεκτό γατοσημειωματάριο...τί πρωτότυπο..χίχί !!! Και το χταποδάκι πολύ πλάκα έχει...πολύ γλύκα !!! Μπράβο της και μπράβο και σε εσένα γιατί κι εσύ είσαι πολύ γενναιόδωρο και καλό παιδί !!!
    KΑλό βράδυ Μάγια μου !!! Φιλάκια πολλά !! MΙάαουυ !! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφα είναι! Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Μάγια μου ,
    μπράβο στην Χαρά με τα ωραία της!!!!Να είναι καλά και να προσφέρει πάντα!
    Ευχαριστώ πολύ και εσένα για τα όμορφα δώρα που μου έστειλες , για μένα ήταν μία ευχάριστη έκπληξη να δω από κοντα τις υπέροχες δημιουργίες σου!!!!!!!!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια σε όλους σας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου άρεσαν !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! καλοφόρετα γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Γλυκύτατα τα δωράκια!!!!Τα αξίζεις και με το παραπάνω!!!! Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραία δωράκια! Τυχερούλα... μεγειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα τα δωράκια σου!Να τα χαίρεσαι!Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γεια τα δωράκια σου,είναι πολύ όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τα χαρείς τα δωράκια σου, τι κάνει ο κούκλος γατούλης σου ?
    Καλό βράδυ, σε φιλώ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά είναι Σοφία μου!!!του πήραμε γατοσπιτάκι το βάλαμε δίπλα στο κρεβάτι μας και μπαίνει μέσα και κάθεται..αχχ είναι σαν ζωγραφία!!!!!!!!!!!!!φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Μπράβο Μάγια για την ωραία παρουσίαση και τα καλά σου λόγια προς την Χαρά και το μπλογκ της. Η στήριξη είναι το νούμερο ένα -πιστεύω!! Μπράβο και στην Χαρά για την πρωτοβουλία να φτιάξει κάτι στο αγαπημένο σου χρώμα και στα αγαπημένα σου γατάκια!! Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου..Και μένα το λιλά ειναι το αγαπημένο μου χρώμα..Γνωρίζω το μπλογκ της Χαράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. η τεχνη προκυπτει απο οτιδηποτε.........γιατι οχι κ απ το βελονακι....μπραβο στο κοριτσι κ σε σενα που το αναρτησες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γλύκα τα δωράκια σου! Να τα χαίρεσαι! Και μπράβο στη Χαρά για τα όμορφα πλεκτά της, αλλά και σε σένα που έκανες μια τέτοια όμορφη ανάρτηση! Γατοφιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. γειά χαρά και από δω-)))))
    να τα χαίρεσαι τα δώρα σου,πολύ όμορφα ειναι!!!!Πάντα τέτοια-)))
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να τα χαρείς τα δωράκια σου καλή μου , άλλωστε είναι υπέροχα ,όπως με θαυμάσιο τρόπο μας μίλησες για την Χαρά και το έργο σου, τρέχω να την γνωρίσω. Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν είναι μόνο η Χαρά φανταστική αλλά και εσύ! Βραβειάκι να παραλάβεις...http://blogoliciouseditoriolista.blogspot.gr/2013/02/who-me.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάγια μου να τα χαρείς τα δωράκια σου!...Πανέμορφα είναι!!!...
    Μπράβο και στη Χαρά!..Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!
    Υ.Γ Μάγια σε προηγούμενη ανάρτησή μου με είχες ρωτήσει για τα γατάκια μας....το μικρό το μελί το λένε "Φέλιξ" και το γκρί είναι της κόρης μου και το λένε "Ηρακλή"(καμάρωσε εσύ τώρα έναν Ηρακλή τυλιγμένο με χρυσές γιρλάντες.... )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σας ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! να έχετε όλες ένα υπέροχο weekend!!!!!!!!!!!!!!!! πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον γατούλη μας τον Μπέμπη =^ο^= <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χαίρομαι τόσο πολύ που μου αφήνετε τόσο όμορφα μηνύματα!!!!!!!!!!! να είστε όλες καλά!!!!!!!!!!!!! <3 θα περάσω σύντομα απο τα μπλογκοσπιτάκια σας να θαυμάσω τις υπέροχες δημιουργίες σας!!!!!! ο Μπέπης σας στέλνει τη γατοαγάπη του!!!!!!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...