23 Φεβρουαρίου 2013

Φελτ τσαντάκια , ντεκουπάζ γατοκοσμηματάκια και άλλα γατάκια =^ο^=

      Η αποψινή μου  ανάρτηση θα είναι απο  εκείνες τις ατελείωτες αναρτήσεις που έγραφα κι έγραφα και  ποτέ δεν έμαθα αν βρέθηκε ένας άνθρωπος να με  διαβάσει απο την αρχή μέχρι το τέλος.Μου έλειψε πολύ η μπλογκογειτονιά μας....Και νοιώθω την ανάγκη  να σας γράψω πολλά.Και να επισκεφτώ όλες εσάς τις γλυκές μου αναγνώστριες με τα υπέροχα σχόλια σας και τα γλυκά σας λόγια που μου δίνουν τόση χαρά!!!!!!!!! :D Και να θαυμάσω τις υπέροχες δημιουργίες σας!!!!!!!!!!!

    Θα ήταν πιο πιασάρικο να έγραφα μια εισαγωγή ποιητική με λέξεις που πρέπει να αναζητήσει κανείς στο λεξικό ...εκτός κι αν είναι η Λιάνα... απο αυτές τις εισαγωγές που κάνουν τους άλλους να πιστεύουν πως διαβάζουν κάποιον σπουδαίο συγγραφέα.... αλλά εδώ και 5 μέρες έχω κόψει τα γλυκά και δεν μπορώ ναι λειτουργήσω κανονικά.... ζητώ την κατανόηση σας...Περιμένω πως και πως το ΣαββατοΚύριακο επειδή υποσχέθηκα στον εαυτό μου τότε  μόνο να τρώω σοκολάτα...............ναι... γιατί γλυκό για εμένα είναι μονάχα η σοκολάτα...ok όχι μονάχα η σοκολάτα αλλά 99% η σοκολάτα............ ευτυχώς που έχω και τον γατούλη μας τον  Μπέμπη και κοιτώ τη φατσούλα  του και γλυκαίνομαι λιγάκι και για λίγα λεπτά ξεχνώ τη σοκολάτα...δεν ξέρω πόσο θα αντέξω κι απο ότι καταλαβαίνεις κι εσύ όχι πολύ (ούτε κι εσένα σε βλέπω να αντέχεις )... ναι έχω διάθεση μαύρη...μαύρη σοκολάτα;;χμμμ... η γάλακτος μου αρέσει περισσότερο..και με φουντούκια!!!ναι!!!ή αμύγδαλα!!!!!Ακόμη καλύτερα!!!!!!!!!!Η αμυγδάλου είναι η αγαπημένη μου!!!!!!!!!!

    Τον περασμένο μήνα που μας  είχε χιονίσει βγήκα στην αυλή κι έκανα έναν μεγάλο γατόχιονάνθρωπο.Όταν λέω μεγάλο εννοώ στο μέγεθος ενός πολύ μεγάλου γάτου 7-9 κιλών περίπου!!!!!Ο γατούλης μας ο Μπέμπης δεν με ακολούθησε αυτή τη φορά γιατί σαν γατί δεν του αρέσει το κρύο...!!!!! Πόσο πολύ μου αρέσει να βλέπω τον χορό των νιφάδων που στροβιλίζονται...είναι ένας παραμυθένιος χορός ....με μαγεύει!!!!!!!!!!



    Την ουρά την βλέπετε!!!???? ΓΑΤΙ είχε και ουρά!!!!!!!!!!!! =^ο^= <3 <3 <3 <3 Τον έφτιαξα με πολύ μεγάλη αγάπη για τον Μπέμπη μας!!!!!!! <3

   Τώρα που κάνει κρύο περνώ περισσότερο καιρό δημιουργώντας.Τον αγαπώ τον χειμώνα.Και ο Φεβρουάριος είναι ο πιο αγαπημένος μου μήνας <3 <3 <3 <3

   Και ο χειμώνας είναι η καλύτερη εποχή του χρόνου για μάλλινες δημιουργίες!!Το φελτ είναι το αγαπημένο μου υλικό,μου αρέσει να το μυρίζω!!!!Είναι τόσο απαλό ( το μερινός) .'Εχω τρέλα με το φελτ.Μερικές απο τις νέες φελτ τσάντες μου βλέπετε στις παρακάτω φωτογραφίες =^ο^=









    Έφτιαξα πολλά νέα γατοκοσμήματα και  μερικά απο αυτά σας τα παρουσιάζω στις επόμενες φωτογραφίες. Είναι σε στυλ vintage.... εκτός απο τα κοσμήματα με τις γατούλες είπα να φτιάξω κι ένα νεραϊδοπεταλουδένιο κρεμαστό <3 Είναι όλα με την τεχνική του ντεκουπάζ ,πρόσθεσα φύλλα απο  ασήμι και χρυσό (imitation) και τέλος άπλωσα το υγρό γυαλί.

Τα λουλουδάκια που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι  ένα μπουκετάκι τριαντάφυλλα που έχω αποξηράνει και στόλιζαν  το τραπέζι του γάμου μας <3 <3 <3 <3 =^ο^=









Όλα τα παραπάνω καθώς και τα επόμενα κοσμήματα που θα δείτε παρακάτω αν ενδιαφέρεστε  μπορείτε να τα βρείτε στο μαγαζάκι μου στο etsy  Επίσης θα ήθελα να σας ενημερώσω πως 
~./\„,„/\ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

...( =';'=)
.../*♥♥*\
.(.|.|..|.|.)..♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥έχουμε σούπερ προσφορά με τον Μπέμπη 1+1 ΔΩΡΟ!!!!!!!!!! Με κάθε κόσμημα ή φελτ απο το etsy shop μου σας δωρίζω ένα ακόμη κόσμημα!!!!!είναι έκπληξη!!! κόσμημα ντεκουπάζ με υγρό γυαλί!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ r ♥ ♥ ♥ ♥ δεν ξέρω αν σας αρέσουν αλλά πάντα δημιουργώ με γνώμονα τι αρέσει σε εμένα και όχι στους άλλους χιχιχιιχιχι!!!!!!!!!!! 


 

    Επίσης έφτιαξα μερικά κολιέ με γατάκια και κουδουνάκια!!!!Ναι κουδουνίζουν!!!!!! Αν έχετε γατάκι προσοχή μη σας το κλέψει!!!!!χιχιχιιχιχιχιχ!!!!!!!!!!!! =^ο^= <3 <3 <3 <3








Έκανα και άλλα κοσμήματα  ντεκουπάζ με.....γατάκια...............πάλι πρωτοτύπησα το ξέρω!!!!!!!!!!! =^ο^= <3 <3 <3 <3





   Παρέλεβα  κι ένα βραβείο απο την blogolicious editoriolista κι είμαι πολύ χαρούμενη!!!!!!!Θα το στολίσω με καμάρι  στο μπλογκοσπιτάκι μου!!!!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ο Μπέμπης μας σου στέλνει πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες  =^ο^= <3



Ο όρος για να γίνει δικό μου αυτό το βραβείο είναι να σας γράψω 11 πράγματα για εμένα ( δεν απαντάμε σε ερωτήσεις ο καθένας μπορεί να γράψει οτι θέλει). Θα μου πείτε σήμερα σας έγραψα 111111111111111111111111111111111111 πράγματα για εμένα!!!!!!!!!!!Κατόπιν πρέπει να το χαρίσω σε 11 αγαπημένα μου blogs.Έχω πολλά αγαπημένα blogs και φυσικά δεν είναι μονάχα 11  ..μακάρι να μπορούσα να  διαλέξω όλα τα αγαπημένα μου blogs ..όμως πρέπει να πάρουν και οι άλλες κοπέλες μέρος σε αυτό το παιχνίδι.... πιστεύω  όμως πως κάποια στιγμή το βραβείο θα ταξιδέψει σε όλη τη μπλογκογειτονιά μας .Το χαρίζω λοιπόν με την σειρά μου στα blogs :

1.στην γατοφιλενάδα μου a pink dreamer  http://apinkdreamer.blogspot.gr/
2. στην γατοφιλενάδα μου Μαριάννα του Onirokosmos http://onirokosmos-art.blogspot.gr/
3. στην γατοφιλενάδα μου Annuk και στην γάτα της την όμορφη  Ζωή  http://annukcreations.blogspot.gr/
4.στη γατοφιλενάδα μου marie meraki  http://marie-meraki.blogspot.gr/
4. στη γατοφιλενάδα μου Mirsini  /http://mirsiniscreations.blogspot.gr/
5.στη γατοφιλενάδα μου Σοφία που δεν έχει γάτα (ακόμη)  http://pyroessa.blogspot.gr/
6. στο γλυκό μου  Κουνελάκι El.Mar http://lenhlenh.blogspot.gr/
7.στο υπέροχο blog της φιλης μου Kate που μας εμπνέει με εικόνες & ιδέες   http://rooflab.blogspot.gr/
8. στην φίλη  Βιβή που δημιουργεί απίθανα πλεχτά ζωάκια http://thewanderingdeer.blogspot.gr/
9. στην φίλη μου Μαρία που πλέκει φανταστικά  http://fotolabida1.blogspot.gr/
10.στην γλυκούλα Φανούλα μου  http://fanypap.blogspot.gr/
και τέλος
11.σε όποια  γλυκιά μου φίλη θέλει να παραλάβει το βραβείο και να  παίξει κι αυτή  αυτό το όμορφο παιχνίδι για να τη  γνωρίσουμε λιγάκι καλύτερα <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3  ^_^ =^O^=



Και τώρα τα 11 πράγματα για εμένα
1.Είμαι τρελά ερωτευμένη με τον άνδρα μου και νοιώθω πολύ ευλογημένη που βρήκα το άλλο μου μισό <3 <3 <3 <3 Είναι τα πάντα για εμένα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2.Ο γατούλης μας ο Μπέμπης είναι ο γιός μας και όποιος κουνάει επικριτικά το κεφάλι του γι'αυτή μου τη δήλωση δεν μου καίγεται καρφάκι ..κρίμα που ο κόσμος  δεν μπορεί να καταλάβει πόση χαρά και αγάπη μπορεί να σου δώσει ένα ζωάκι <3 αληθινή αγάπη <3
3.Εύχομαι ο Θεός να μας δίνει υγεία στο σώμα & στο πνεύμα ,την σοφία Του και την ΑΓΑΠΗ Του!!!!
4.Μακάρι να χάσω τα κιλά που πήρα τρώγοντας αμέτρητες σοκολάτες.Ο καλός μου μου φέρνει συνέχεια γλυκά.Είναι τόσο γλυκός μαζί μου (μεταφορικά και κυριολεκτικά!!!!!!!!!!)
5.Είμαι φαν του Downton Abbey και τρελαίνομαι για τα φορέματα που φοράνε τα κορίτσια!!!!!!!!!!!Η Μάγκι Σμιθ  ( παίζει τη γιαγιά )δίνει ρεσιτάλ ερμηνείας!!!Δεν παίζεται!!Η σειρά είναι ένα αριστούργημα!!!!


6.Μου αρέσει πολύ το ποπ κορν και μάλλον θα έχω τρομάξει πολλές φορές τους γείτονες μας αφού μπορεί 3 η ώρα το πρωί να φτιάξω ποπ κορν και να δω "το Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι"
πατήστε εδώ για να δείτε τα επεισόδια μεταγλωτισμένα 
7.Δεν ξέρω τι άλλο να γράψω,θα ήθελα πάντως να έχω μια σοκολάτα...
8.Είμαι πολύ χαρούμενη που πριν λίγες εβδομάδες δημοσιεύθηκα στο περιοδικό So Simple
9.Θα ήθελα να μην υποφέρουν τα αδέσποτα ζωάκια.Όποτε βλέπω αδεσποτάκι και δεν έχω να το  ταϊσω κλαίει η ψυχή μου.
10.Αγαπάω τη δημιουργία και χαίρομαι πάρα πολύ που έχω τον ελεύθερο χρόνο  να ασχολούμαι με το αγαπημένο μου χόμπυ το οποίο προσπαθώ να κάνω επάγγελμα.Είναι ανεκτίμητο να μπορούμε να  κάνουμε αυτό που αγαπάμε.
11. πάω να φτιάξω μια ζεστή σοκολάτα....είναι 2 τα μεσάνυχτα και την δικαιούμαι χιχιιχιχιχιχιιχιχιχι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =^ο^= <3 <3 <3 <3


 Να έχετε όλες ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο και μια χαρούμενη και αγαπησιάρικη εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!!


Πολλά γατοφιλάκια απο τον  διάσημο πλέον Μπέμπη μας =^ο^= χιιχιχιχιχιιχιχι!!!!!!!!!!!!!!!



Backstage με τον Μπέμπη από τη νέα διαφήμιση των Γιατρών Χωρίς Σύνορα =^0^= ♥






84 σχόλια:

  1. ti omorfes pou einai oi dhmiourgies sou!!!! ki autos o gatoulhs???? glyka!!!! sou pa oti exw enan pou tou moiazei sta xrwmata??? 8a kanw kammia anarthsh mia mera na gnwrsiseis kai sy ton Mhtso mou. xe xe xe? Kai epishs epishs fan tou Downton Abbey!!! na fantasteis oti to vrhka olo sto online flimer kai kanonisa ena savvatokyriako kai eida ola ta episodia. Polla Bravo gia to vraveio kai thn dhmosieush!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ritsa Crochet αλήθεια;έχεις γατούλη και μάλιστα τζίντζερ;;;;;;ωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!ναι να κάνεις ανάρτηση να τον δούμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Μήτσο τον λένε ε;;; πολύ ωραίο όνομα!!!!!!!χιχιχιιχ!!!!!!!!!!!!όσο για το Downton Abbey είδες τι μας έκανα..απο Φθινόπωρο λέει τα νέα επεισόδια...πφφφφ...σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. αρχικα να σου πω πως ειμαι μαζι σου στον αγωνα εγκρατειας απεναντι στα γλυκα(ψυχικα εννοω γιατι σωματικα-στοματικα(!) δυσκολευομαι...)
    οι δημιουργιες σου ειναι πανεμορφες αλλα ειδικα αυτες οι κυριογατουλες για τον λαιμο με τα φορεματα, τρελα!!!
    το μικρο σπιτι στο λιβαδι!τι μου θυμισες!!!"η μαμα μου κανει την καλυτερη μηλοπιτα σ'ολο το νοτιο αρκανσας..."
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ κι εγώ δυσκολεύομαι με τα γλυκά χαχαχαχα!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!!!!!!!η μαμά μου κάνει την καλύτερη μηλόπιτα χαχα!!!!!!!μόλις έβλεπα επεισόδιο!!!!!!!i am soo addicted χαχχα!!!!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Να είσαι καλα !!! Μου έφτιαξες τη μέρα με τις υπέροχες δημιουργίες σου!!!
    Σου εύχομαι να είσαι πάντα ερωτευμένη και ευτυχισμένη και για τον μικρό σου να τον καμαρώσεις όπως επιθυμείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @gianna Chrisodoulopoulou ωωωωω σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!! το μήνυμα σου μου έδωσε μεγάλη χαρά!!ανταποδίδω τις όμορφες ευχές σου!!!πάρα πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. ..να σαι καλα ομορφια μου..αυτο που στησαμε ειναι μια γερη Αλυσιδα..με πολλους Κρικους..τι πιο ομοορφο..υπεροχες δημιουργιες..μοναδικα..χαιρομαι για τις απαντησεις σου..και με την χαρα σου..χαρουμενο σ.β..σε φιλω..φιλακια του Μπεμπη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!πολλά φιλιά απο εμένα και πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας!!!!!!!!!! meow =^o^=

      Διαγραφή
  5. Kalhmeraaa!!! Trelathika me ta gatakia sou!!! Oles oi dimiourgies sou einai fantastikes, m'arese kai o gatos apo to xioni!
    Glyka sokolatenia filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ελμιράκι σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!πολλά γλυκά σοκολατένια (χιιχιχι) φιλάκια κι απο εμένα!!!!!!!να είσαι καλά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. καλημέρα
    τη διάβασα όλη την ανάρτηση, πρώτο οι δημιουργίες πολύ όμορφες, τα φελτ τσαντάκια μοναδικά, δεύτερο ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο, και τρίτο αν βρεις τρόπο να χάσεις τα κιλά που πήρες πες το και σε μένα γιατί χρειάζομαι δίαιτα επίσης!!
    φιλάκια πολλά και στο Μπέμπη βεβαίως βεβαίως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pyroessa θα περάσω απο το blog σου κι αν δεν έκανες την ανάρτηση θα στείλω τον λάζαρο που είναι η αδυναμία σου να σε δαγκώσει χαχαχα!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ γατοφιλενάδα!!πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!άντε και απο τον Λάζαρο!!χαχαχαχα!!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφες δημιουργίες, πολύ γλυκιά ανάρτηση και πολύ όμορφος ο χιονογατούλης... αλλά πιο όμορφος ο Μπέμπης σου!!!Φιλάκια πολλά!Να έχεις ενα υπέροχο σαββατοκύριακο!
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Anna ναι ο Μπέμπης είναι ο ομορφότερος απο όλα!!συμφωνούμε απόλυτα!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. ολες σου οι νεες δημιουργιες ειναι απιθανες!!! ξεχωριζω ιδιατερα ρα μοναδικα βινταζ δαχτυλιδια και τα τσαντακια φυσικα!!!!
    σε ευχαριστω πολυ για το βραβειο!!! θα επανελθω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @apinkdreamer περιμένω να κάνεις το ποστ με το βραβείο!!!!!!!!!!!!!!!! σε ευχαριστώ νεραϊδοφιλενάδα μου!!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. ολες σου οι νεες δημιουργιες ειναι απιθανες!!! ξεχωριζω ιδιατερα ρα μοναδικα βινταζ δαχτυλιδια και τα τσαντακια φυσικα!!!!
    σε ευχαριστω πολυ για το βραβειο!!! θα επανελθω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @apinkdreamer περιμένω να κάνεις το ποστ με το βραβείο!!!!!!!!!!!!!!!! σε ευχαριστώ νεραϊδοφιλενάδα μου!!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Μάγια μουυυυυ...καλημέρααααα !!!! Τί ωραία....πόσο μου αρέσουν οι μεγάλες σου αναρτήσεις...μου έλειψαν κι εμένα...χάχά !! Γουάου πάντως...τί να πρωτοσχολιάσω !!! Θα τα πάρω με τη σειρά για να μήν αφήσω τίποταα..χάχά !!! Κατ´αρχήν ξετρελάθηκα με την χιονόγατά σου...χάχάχά...τέλεια την έκανες...έχεις ταλέντο και στην γλυπτική βλέπω !!! Καλά...τα κοσμήματά σου είναι....ΤΕ-ΛΕΙ-Α και τα φέλτ τσαντάκια σου επίσης !!!!! Τα vintage δαχτυλίδια σου πανέμορφα και μου αρέσουν πάρα πολύ οι φώτος με την αποξειραμένη ανθοδέσμη απο τον γάμο σας !!! Τί υπέροχα αυτά τα...καθρεφτάκια !!!!! Καλά...έχω παθει πλάκα με τα μενταγιόν γατάκια που κουδουνίζουν !!!!!! Είναι θεικάααααα !!! Είχα μπεί και χάζευα όλες τις δημιουργίες σου τις προάλλες και χαμογελούσα απο ενθουσιασμό και χαρά για το παραμυθένιο σου μαγαζί !!!!! Με τόση γατοφαντασία και γατογούστο που έχεις Γατονεράιδα δημιουργείς πολύ όμορφα πράγματα !!!! Οι φωτογραφίες σου είναι άψογες !!!! Μπράβο Γατοφιλενάδα μου !!!!!
    Συμφωνώ με αυτό που λές ότι είναι υπέροχο να κάνεις επάγγελμα αυτό που αγαπάς !!! Κι εγώ αυτό προσπαθώ να κάνω αν και...αργώ λίγο..χάχά !!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο αγαπημένη μου και σε ευχαριστώ πολύ που το μοιράζεσαι και μαζί μου για άλλη μιά φορά...είσαι γλύκα και τα λές παντα όμορφα..μας χαριζεις γέλιο....χάχάχά !!! Μόνο...να σου πώ, δέν ξέρω πόσο σύντομα θα το δημοσιέυσω..καλά το ξέρω, δέν σε πειράζει απλά στο λέω για να ξέρεις...επειδή τώρα τελευταία με τον χρόνο δέν τα πάω και πολύ καλά και έχω τόσα στο μυαλό μου αλλά συνεχώς δέν προλαβαίνω...και με το blog έχει να κάνει αυτό !
    Άχ...γιατί δέν τη δημοσίευσαν τη φωτογραφία σου...δέν πειράζει όμως...την επόμενη φορά εύχομαι !!!!
    Λοιπόν....άμα συναντηθούμε ποτέ θα σου φέρω και μία μεγάααααλη σοκολάτα αμυγδάλου...χάχά...μόνο να είναι σ/κο ;oD !!! Έλα ρέ....έκανε διαφημιστικό με τις παστίλιες και ο Μπέμπης ;!!!...τον έφαγε τον Ισπανό...τέτοιος κούκλος !!! Καλά...άμα έκανε τη διαφήμιση ο Μπέμπης και τα έλεγε στη γατίσια διάλεκτοοο...χαμός θα γινόταν....πολλοί θαυμαστές θα μαζέυονταν και οι παστίλιες θα κάναν τρελή επιτυχία....εύχομαι να κάνουν ήδη βέβαια !! Άαα...πρέπει να πάω και φαρμακείο σύντομα...θα παρω και αυτές τις παστίλιες !!!
    Όλα τα σχολίασα και με το παραπάνω έτσιιιι !!!! Να είσαι πολύ πολύ καλά Μάγια μουυυυ....φιλάκια και χαδάκια στον πανίγλυκο Μπέμπη σας και σε ´σένα πολλα φιλάκια !!! Πάω κι εγώ τώρα να παίξω λίγο με τα δικά μας γατοπαιδιά....!!! Είμαστε και πολύτεκνοι...χάχάχά....χαμόοοοος !!!!
    Αγκαλίτσες και φιλάκιαααααα.......μιάαααουυυυ...χρρρρ....χρρρρ...χρρρρρ <^ο^>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsinis creations γατοφιλενάδα μου δεν χορταίνω να διαβάζω τα μηνύματα σου!!!ούτε σοκολάτες να ήταν χαχαχαα!!!!!!!!!!!! σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τα υπέροχα σχόλια σου!!!!!!!!!!!!!!φυσικά και δεν σε παρεξηγώ αν και πότε θα κάνεις την ανάρτηση με το βραβείο εξαρτάται απο εσένα..σιγά να μην βάλουμε πίεση και σε αυτό..όποτε κι αν έχεις διάθεση και χρόνο..δεν βλέπεις κι εμένα..απαντώ στα μηνύματα σας μετά απο 2 εβδομάδες...τον τελευταίο καιρό έχω κι εγώ πολλά τρεχάματα...ελπίζω κι εγώ να μην παρεξηγηθώ χαχαχα!!!!!!!! θέλω να απαντάω σε όλα τα μηνύματα προσωπικά και όποτε πορώ αυτό κάνω κι όταν δεν το κάνω αισθάνομαι άσχημα...πάρα πολλά γατοφιλάκια στα γατένια παιδάκια σου;σαν γατοπολύτεκνη τι γατοεπίδομα δικαιούσαι αλήθεια;;;;;;;;χαχααχα

      Διαγραφή
  11. Για ποιο να πρωτογράψω;Και οι τσάντες και τα γατοκοσμηματάκια και ο γατοχιονάνθρωπος τέλεια!!!
    Πολύ πολύ γλυκά σαν τις σοκολάτες που θα φας σήμερα:)))
    Nα `ξερες πόσο σε καταλαβαίνω...:)
    Το αποξηραμένο μπουκέτο είναι πανέμορφο!!!
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο κι εύχομαι ν`ακολουθήσουν κι άλλα !!!!
    Πολλά φιλιά!!!!
    (την ανάρτηση τη διάβασα ως το τέλος :))) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @kallianira σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου και για τα καλά σου λόγια και που με διάβασες μέχρι το τέλος!!!!!!!γι αυτό μάλιστα σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Πάρα πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!Απίθανες όλες!Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!Χαίρομαι που σε γνωρίζω καλύτερα μέσα απο τις απαντήσεις σου!Η τελευτεαία φωτογραφία της ανάρτησης σου με τον γατούλη σου με ξετρέλανε!Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOULA μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!ναι είναι ωραίο που γνωριζόμαστε καλύτερα!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. ✿✿彡

    Quanta coisa lindaaaaaaaaaaaaa!

    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasil
    ¸.•°✿✿彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Magia da Ines thank you so much for your visit!!kisses and kind regards from Greece!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Maya mou, I really love love LOVE all your creations!!!!!!!! You are so inspired and talented, gatofilenada mou! I can really see the love and passion you put into your work! The felt creations are amazing, and so are all your kitty inspired jewelry pieces!!!! Wonderful work, my friend! :)
    And thank you SO much for the award!!!!! I loved reading the 11 facts about you... you have a beautiful heart full of love for all creatures, and a beautiful, loving soul! Thank you so much for your friendship, gatofilenada mou!!!!!! Para polla filia se sena kai sto Mpempi sou apo mena kai sti Zoe mou!!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Annuk γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!!!!!!με κάνεις και κοκκινίζω χιχιχι!!!!χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν τόσο οι δημιουργίες μου!!!!!!!!!κι εγώ σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την φιλία σου καλή μου!!πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας στηνόμορφη Ζωή και σε εσένα φυσικά!!!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  15. Γεια σου, Μάγια μου! Τέλειες οι γατοδημιουργίες σου και τα φελτ τσαντάκια! Όσο για το Μπέμπη... φουλ φωτογένεια!!!

    Σε φιλώ, καλό Σ/Κ!

    Γατοφιλάκια και στο Μπέμπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Funky Monkey σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!ναι ο άτιμος είναι μοντέλο!!!!!!!!!χιιχιχι!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!και έχεις πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες απο τον Μπέμπη!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  16. Χορταστική υπέροχη ανάρτηση με τα πάντα όλα μέσα. Να χαίρεσαι το άλλο σου μισό και το μπέμπη σας, είναι τόσο όμορφος!!! Να ξεκινήσω από το γατοχιονάνθρωπο που μας τον έδειξες μετά ένα μήνη , τέλειος τα κοσμήματα είναι πανέμορφα με την αύρα του αγαπημένου σου Μπέμπη.Όμως σούπερ ουάου οι τσάντες φέλτ, ζεστούλες και πανέμορφες.Να χαρείς το βραβειάκι σου και πολλά πολλά ακόμη.Γατοφιλάκια σε όλους. Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @nikol σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου για το γλυκό σου μήνυμα !!!!!!!!!!!! σου στέλνω πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες απο τον Μπέμπη μας!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  17. Δεν ξέρω τι να ξεχωρίσω από τις δημιουργίες σου...είναι υπέροχα όλα, προσεγμένα, ιδιαίτερα! Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου, την οικογένεια σου και να είσαι πάντα το ίδιο γεμάτη από όμορφα συναισθήματα και αγάπη!! Έγινε διάσημος ο Μπέμπης μας??? Εεε..παρακαλώ..εε.. μπορώ να έχω ένα..αυτόγατο (κατά το...αυτόγραφο!!), μαζί με τις παστίλιες???? Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ για την εκλογή του βραβείου...θα το τιμήσω δεόντως και θα σε ενημερώσω σύντομα. Πολλά χνουδωτά γατοφιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Onirokosmos γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου φίλη!!!!!!!!!!!!Το αυτόγατο ακόμη να σου το στείλω ,,,με γατοσυγχωρείς ξέχασα να το νιαουρίσω στον Μπέμπη χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!θα στο στείλω άμεσα!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  18. Είναι πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου!Ξεχώρισα τα κοσμήματα σε στυλ vintage και τα τσαντάκια σου από φελτ (πολυ ωραία χρώματα)! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!Να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Anastasia σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα!!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Αχ! βρε Μάγια μου...γιατί μου το κάνεις αυτό;!...τόση αναφορά στη σοκολάτα...δεν αντέχω!...είμαι κι`εγώ σε αυστηρή δίαιτα...όλο με σταφιδούλες τη βγάζω....
    Τα κοσμήματά σου όπως πάντα είναι πολύ όμορφα!
    Ωραίο είναι αυτό το παιχνίδι...γνωριζόμαστε καλύτερα!
    Μάγια μου να περνάτε όμορφα με τον καλό σου!..και να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα μου τι να κάνω...χαχααχα...αφού είμαι σοκολατοπληκτη χαχαχα!!!!!!!!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!να είσαι καλά !!!!!!!!!!πολλά πολλά φιλιά!!! <3

      Διαγραφή
  20. Από τις όμορφες και χορταστικές αναρτήσεις σου! ΟΛΑ μου άρεσαν! Και η χιοναγατούλα, και τα κοσμήματα, και τα felt τσαντάκια, και , εννοείται, ο Μπέμπης!!! Για τη σοκολάτα, δεν λέω τίποτα!! Είμαι φανατική fan !!! Οσο, τελος, για τις απαντήσεις σου , γλυκες και τρυφερές σαν τα αγαπημένα χνουδωτά γατάκια, που τόσο σου αρέσουν!! Φιλάκια και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pepi μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!Να περνάς υπέροχα γλυκιά μου!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!και γατοαγκαλίτσες απο τον Μπέμπη μας <3

      Διαγραφή
  21. Maya μου σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο <3
    Οι νέες σου δημιουργίες υπέροχες, ο χιονανθρωπος φοβερός και ο μπέμπης η αγαπημένη μας γατομασκώτ!!!! Να είσαι πάντα καλά και να μας γράφεις όμορφα και γλυκά λόγια, πιο γλυκά και από τις σοκολάτες!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kate μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!!!!Και για το υπέροχο αφιέρμα που μου έκανες!!!!!!!!μου έδωσες τόση μεγάλη χαρά!!!!!!!!!!!!!!!!!!η γατομασκώτ αααα τι ωραία προσφώνηση χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες σου στέλνει!!!!!!!χιιχιχι!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Maya μου σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο <3
    Οι νέες σου δημιουργίες υπέροχες, ο χιονανθρωπος φοβερός και ο μπέμπης η αγαπημένη μας γατομασκώτ!!!! Να είσαι πάντα καλά και να μας γράφεις όμορφα και γλυκά λόγια, πιο γλυκά και από τις σοκολάτες!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kate μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!!!!Και για το υπέροχο αφιέρμα που μου έκανες!!!!!!!!μου έδωσες τόση μεγάλη χαρά!!!!!!!!!!!!!!!!!!η γατομασκώτ αααα τι ωραία προσφώνηση χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες σου στέλνει!!!!!!!χιιχιχι!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!Η ΧΙΟΝΟΓΑΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ!!!!!ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΜΙΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ..ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΚΟΥΚΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @fotolabida maria μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον ΚΟΥΚΛΟ Μπέμπη μας χιιχιχι!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  24. Ολα ειναι πανεμορφα!
    Χρεαιαζεται πολυ ταλεντο, και τεχνικη για να τα φτιαξεις ολα αυτα, και να ειναι τελεια! Τι να πρωτοθαυμασεις εδω..

    Ωραια παρουσιαση, να εισαι καλα.

    Καλη Κυρικαη.

    Φιλια πολλα
    Μπεττυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Betty Manousos σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!χαίρομαι να διαβάζω τέτοια σχόλια!!να είσαι καλά!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Ενδιαφέρουσα ανάρτηση, τα διαβασα όλα...Οι γάτοι χιονάνθρωποι όμορφοι..Ολες οι δημιουργίες σου ωραίες (τσέντες,κοσήματα) ΜΟυ άρεσαν πολύ τα γατοκοσμήματα (κολιέ) Συγχαρητήρια για το βραβείο..ένδιαφέροντα τα 11 στοιχεία σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ συγχαρητήρια που τα διάβασες όλα χιιχι!!!!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι καλά!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Απαντήσεις
    1. @joanna hello!!!!!!!thank you so much for your visit!!!!!!and your nice words!!!!!!!! i am so glad because you liked my jewelery!!!!!!!! meow =^o^= hihiihihihi kisses!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Τι όμορφος γατοχιονάνθρωπος!!!!!!
    Τα κοσμήματα μου αρέσουν γιατί έχουν το δικό τους στυλ και τα ξεχωρίζω από χιλιάδες άλλα!!!Τα κιλά πως θα χάσουμε..έχω πάρει 4.....ποπκορν δεν τρώω εκτός αν φτιάξει η Ζέτα...για τα αδέσποτα και εγώ τα ίδια νιώθω..καίγεται η ψυχή μου γιατί υποφέρουν....Η Μπέλλα είναι το τρίτο μας παιδί και ο άντρας μου μόλις γυρίσει από την δουλειά αυτήν παίρνει αγκαλιά!!!!!!!
    Ευχαριστώ και πάλι για τα όμορφα δώρα σου!!!!!!!!!!!!!!
    Σε λίγο θα ξεπεράσω και το Μυρσινάκι που έγραψε ένα κατεβατό αλλά μας έβαλες πολλά όμορφα πράγματα και δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω!!!!!!
    ΑΑΑ!!!!!!!ΤΙΣ ΠΑΣΤΙΛΙΕΣ!!!!!!Καλά πολύ πλάκα!!!!!!
    Τα φιλιά μου στους σούπερ γάτους, ΜΠΕΜΠΗ ΚΑΙ ΛΑΖΑΡΟ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Effie's Sweet Home Designs σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου Έφη!!!!!! να δώσεις πάρα πολλά φιλάκια στην Μπέλλα απο τον Μπέμπη μας!!!!!!!!!!!! <3 <3 τη Μυρσίνη λίγο δύσκολο να την ξεπεράσει κανείς στα μηνύματα της χιχιιχ!!!!!!!!!!!! πολλά φιλιά καλή μου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Πολύ όμορφες οι καινούργιες σου δημιουργίες.Ο γατοχιονάνθρωπος άπαιχτος.Φιλάκια στον μπέμπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Δημιουργία μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. πολυ εμπνευση και ομορφες δημιουργιες!!!!!!!!!!! δημιουργια το αντιδοτο στην ατελειωτη κακοκαιρια!!!γιατι δεν βλεπω να μας αφηνει νωρις ο χειμωνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @το χειρότεχνο σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!τελικά μονάχα σε εμένα αρέσει ο χειμώνας!!!!!!!!???? :D

      Διαγραφή
  30. Τι δημιουργικός οίστρος είναι αυτός!! Και τσάντες..και κολιέ ..και χιονογατί!!! Μπράβο κοριτσάκι μου.
    Keep creative!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Angelique σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Μαγια μου υπεροχες ολες σου οι δημιουργιες! Τα τσαντακια σου τα βρηκα πολυ πρωτοτυπα!!!! Μπραβο κουκλα μου! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mary's crafts σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!χαίρομαι να μου λένε πως πρωτοτύπησα!!!!!!!!χιιχιχ!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  32. Μάγια, νομίζω είχες καιρό να επικοινωνήσεις εδώ, και τα είπες όλα! Σοκολάτα γάλακτος εεεε??? Εθισμός. Από οτιδήποτε άλλο, πάντα θα προτιμώ μια σοκολάτα γάλακτος! Συγχαρητήρια για τις δημιουργίες σου, μου αρέσουν ιδιαίτερα οι vintage εικονίτσες που χρησιμοποιείς ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @eleannabar ναι είχα καιρό να κάνω ποστ..αλλά όχι και πάρα πολύ καιρό!!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!να περνάς υπέροχα!!!!!!!!!!!σε φιλώ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. εχω μεινει αφωνη...............αχ ναι το μικρο σπιτι στο λιβαδι.............ναι θα το δω σιγουρα.......αλλα να βραδιασει να χω χρονο κ μια αγκαλια ποπ κορν ...........χαχχαχ δε με χαλαν κ τα πατατακια..........θα ξαναπερασω το βραδυ..............τα κοσμηματα ειναι Μ Ο Ν Α Δ Ι Κ Α !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Sofia Tsimari χαχαχαα!!!!!!!!!!!κι εγώ πριν έκανα ποπ κορν και έβλεπα μικρό σπίτι στο λιβάδι χαχαχα!!!!!!!!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ Σοφία μου!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  34. πωπωπω τι πολλές δημιουργίες και όλες πανέμορφες! Σε ευχαριστώ για το βραβειάκι! Και Τη διάβασα όλη την ανάρτηση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Vivika Vain σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!έχεις πάρα πολλά φιλάκια απο τον Μπέμπη και τον φίλο του τον Καλλικράτη!!!!!!!!!! meow!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  35. Μαγιούλα μου γλυκούλα, σ'ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις!!Φυσικά στην επόμενη ανάρτησή μου, θα φιρουράρει το βραβειάκι σου!! Τέλεια όλα τα έργα σου!!!Μπράβο σου γλυκούλα μου!!Μου άρεσαν πάρα πολύ και οι εξομολογήσεις σου!!Ένα κορίτσι γεμάτο αγάπη!! Δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο!!!Έτσι να είσαι πάντα καλή μου!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ., Ζωγράφος σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα Φανούλα μου!!!με γλυκαίνουν τα μηνύματα σου!!!!!!!!!!σου στέλνω πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  36. Πολύ= πολύ όμοτφες δημιουργίες! Συνέχισε να παίρνεις εμπνευση από όλα όσα αγαπάς κι από όσους σ' αγαπούν. Ετσι παίρνει νόημα η ζωή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Νίκη μου έχεις απόλυτο δίκιο!!!Ναι!!Η ΑΓΑΠΗ είναι το νόημα της ζωής!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!σε φιλώ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Tι υπέροχα τα κολιέ- γατάκια. Αλλά κι ο γατούλης κούκλος.. Κ ευαίσθητος για τον πόνο του άλλου ;-)
    Καλώς σε βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @menia καλως βρεθήκαμε!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!ναι!!είναι ευαίσθητος για τον πόνο του άλλου!!χιχι!!!!!με έκανες και γέλασα με αυτό το σχόλιο!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  38. °º✿✿
    °º✿ FELIZ DIA INTERNACIONAL DA MULHER!
    º° ✿✿ ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Magia da Ines thank you so much!!!!!!may all your beautiful dreams come true!!!!!! kisses and fairy wishes Maya

      Διαγραφή
  39. εύγε φίλη μου για το βραβείο σου.Καλέ τι να πρωτοσχολιάσω?-)))Ολα μα όλα είναι τόσο όμορφα,και σε συγχαίρω.Οσο για τον γάτο..αχ βαχ..ξέρεις εσύ-)))
    πολλά πολλά γατοφιλιά!!!
    καλό σκ-)))
    Υ.Γ τον χιονάνθρωπο τον έχεις στην κατάψυξη?-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Christa Mavropoulou σε ευχαριστώ πάρα πολύ γατοφιλενάδα μου!!!!!!!!!!! δεν χωράει στην κατάψυξη αλλά και να χωρούσε ...χαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια κουκλίτσα μου!!!!!!!!!!!!!!!! <3 meow

      Διαγραφή
  40. http://onirokosmos-art.blogspot.gr/2013/03/blog-post_10.html εδώ και οι απαντησούλες στο βραβείο σου, αγαπημένη μου γατοφιλενάδα!!!! Νιααααααρρρρ....νιαρρρρρρρ....χρρρροοουυυουου (μετάφραση: κσλή εβδομάδααααα και πολλά φιλιά!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Onirokosmos γλυκιά μου γατοφιλενάδα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας!!!!!!!!!!!!!!! μου είπε πως μια γατοχαρά νιαουρίζεις!!!!!!!!!!!!!!χιχιχιχι!!!!!!!!

      Διαγραφή
  41. Να το χαρείς το βραβειάκι κοριτσάρα μου!!! Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου και χάρηκα που διάβασα για σένα :)
    Τα γατοκοσμήματα τέλεια... και πολύ εντυπωσιακά!!! Ξετρελάθηκα και με τον... χιονόγατο!!! :)
    Τα φελτ τσαντάκια πολύ πρωτότυπα!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Fotini Little Treasures σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλό μου κοριτσάκι!!!!!!!!!!!!! να είσαι καλά!!σου στέλνω πολλά φιλάκια κι ο Μπέμπης μας πάρα πολλά γατοφιλάκια και γαοταγκαλίτσες!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  42. Αχ, τι όμορφο που είναι το Blog σου!!
    Θα πρέπει σύντομα να ξεκινήσω να σε επισκέπτομαι κι εδώ, όχι μόνο στο Etsy!

    Σου χάρισα ένα βραβείο:
    http://ggcreations.blogspot.gr/2013/03/my-first-blog-award.html
    =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @G Creations σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσει το Blog μου!!!!!!!!!!!!!! σε ευχαριστώ και για το βραβείο!!!!!!!!! έρχομαι να το παραλάβω με μεγάλη χαρά!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...