25 Ιανουαρίου 2013

Η φελτ γιρλάντα μου στο περιοδικό " So Simple " Κυκλοφορεί στα περίπτερα =^o^= meow!!!!!!!






 Κυκλοφόρησε μαζί με το Έθνος της Κυριακής και τώρα είναι διαθέσιμο  στα περίπτερα με 3 ευρώ.
 
   Στις σελίδες 58-59 σας δείχνω βήμα βήμα πως μπορείτε να φτιάξετε μια  φελτ μπαλίτσα. Μαθαίνοντας  την τεχνική για το φελτ μπαλάκι  μπορείτε  να δημιουργήσετε αξεσουάρ και κοσμήματα  όπως κολιέ ,σκουλαρίκια, βραχιόλια,δαχτυλίδια,κασκόλ, στολίδια για το σπίτι,τρέσες για να ντύσετε μια κουρτίνα ή  ένα τραπεζομάντιλο,  και ότι άλλο μπορεί να βάλει ο νου σας!!!!!

   Θέλω να ευχαριστήσω μέσα απο την καρδιά μου την απίθανη Δώρα Μάστορα Lifestyle & Beauty Editor και υπεύθυνη του περιοδικού  που μου πρότεινε αυτή τη συνεργασία και είχε και την επιμέλεια της φωτογράφισης καθώς επίσης και την εξαιρετική φωτογράφο Ράνια Γυφτοπούλου  που με έκανε να αισθανθώ πολύ όμορφα κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης .Ελπίζω κι εύχομαι να ξανασυνεργαστώ με το περιοδικό So Simple χιχιχιχι!!!!! H εμπειρία ήταν μοναδική και νοιώθω πολύ τυχερή και χαρούμενη!!!! :D <3

   Πέρα απο το περιοδικό So Simple που κυκλοφορεί κάθε μήνα με την εφημερίδα το Έθνος της Κυριακής, αν επισκεφτείτε  τη σελίδα του So Simple στο facebook  θα βρείτε σοφά λόγια και  παραμυθένιες εικόνες που θα σας γεμίσουν αισιοδοξία και γλυκά συναισθήματα ξυπνώντας τον πιο  τρυφερό εαυτό σας <3 και φυσικά θα βρείτε πολλές πρωτότυπες δημιουργικές ιδέες !!!!!!!!!! ;)

Να έχετε όλες μια υπέροχη χρονιά με υγεία πάνω απο όλα και πάρα πολύ αγάπη!!!Πολλά γατοφιλάκια και γατοευχές για το νέο έτος απο τον γατούλη μας τον Μπέμπη!!!!!! =^ο^= <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3











63 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΑΥΑ ΜΟΥ!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα είμαι τόσο περήφανη για τη γατοφιλενάδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συγχαρητηρια!!!!!! πολυ καλη παρουσιαση ευχομαι οτι καλυτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συγχαρητηρια!!!! πολυ καλη παρουσιαση ευχομαι οτι καλυτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφη δημιουργία! το έχω στα χέρια μου το περιοδικό!!! χχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!
    Συνέχισε έτσι δημιουργικά!!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολλά πολλά συγχαρητήρια Maya μου!!!
    Εύχομαι καλή συνέχεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφο συναίσθημα να βλέπεις τη δημιουργία σου σε ενα τόσο αξιόλογο έντυπο!
    Μπράβο σου..να συνεχίσεις έτσι!
    Θα το αγοράσω το περιοδικό..Θέλω να μάθω και εγω βήμα,βήμα να φτιάχνω όμορφες γιρλάντες!
    Καλή και δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια!! Πολύ καλή η παρουσίαση της τεχνικής και η δημιουργία γιρλάντας είναι μια εξαιρετική ιδέα. Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο κούκλα!!! πάω να βρω το περιοδικό!!!! γαβ γαβ γαβ!!!!
    Πολύ ωραίο το δημοσίευμα όπως το βλέπω εδώ!!!
    πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια Maya! Ωραία παρουσίαση, για μια πολύ όμορφη γιρλάντα! Πάντα τέτοια εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έλα ρε σύ !!!!! Το έχω αυτό το περιοδικό και μάλιστα χάρηκα πολύ που είχε μέσα αυτό με τη φέλτ μπαλίτσα....και τώρα μαθαίνω ότι αυτά τα χεράκια είναι της γατοφιλενάδας μου...χέχέ....καταπληκτικόοο !!!!! Μπράβο Μάγια...εύχομαι πολλές ακόμα ευχάριστες εκπλήξεις και συνεργασίες στο δρόμο σου...εντωμεταξύ, αυτό το περιοδικό το χάζευα στο σπίτι των γονιών του Νίκου την πρωτοχρονιά και μου άρεσαν πολύ κάποια θέματα και ιδέες που είχε μέσα και έτσι η μαμά του Νίκου με μεγάλη ευχαρίστηση μου το έδωσε να το παρω μαζί μου !!! Άχ...πολύ χαίρομαι για τα κατορθώματά σου !!!! Συγχαρητήρια !!!! Άαα..έχω να σου πώ επίσης...για να ξερεις..!!... ότι όποτε σε επισκέπτομαι και γράφω σχόλιο και ειδικά όταν σου γράφω πολλά...περνάνε κάποιες ώρες...ίσως και μέρα ή μέρες αλλά πάντα γυρνάω για να τσεκάρω άν μου έχεις απαντήσει...αφού κι εγώ γουστάρω να διαβάζω τα μηνύματά σου...έχεις πολύ γέλιο και μου αρέσειι όπως τα λές....έχουμε πολλα κοινά γατονεράιδα !!!
    Φιλάκια πολλάαα...σέ ´σένα..στο Μπέμπη..και σε όοοολα τα γατάκια εκεί γύρω !!!! Καλό βράδυ !!! Μιάααουυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ...Maya μου..πω πω ομορφιες..εχουμε μια διασημη Φιλη..να σαι καλα κοριτσι..ειμαι πολυ χαρουμενη γι'αυτο..να γεμιζει η ψυχη σου με τις πιο ομορφες χαρες..και μεις Μαζι σου..χαρουμενο σ.β..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια και πάντα επιτυχίες!!!
    ❁Anna
    Snapshotjewellery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια!Το πήρα από το αεροδρόμιο πριν 2 εβδομάδες γιατί είναι πολύ αγαπημένο περιοδικό και το διάβασα!!Καλό σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. CONGRATULATIONS!!!!!!!! I'm SO proud of you, Maya mou!!! :D
    What a great project, and well deserved feature! BRAVO my friend!!!!!!!
    Lots of love to you and sweet Mpempis! Polla gatofilakia!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. συγχαρητηρια κι απο μενα, και εις ανωτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο κορίτσι μου!! Πραγματικά φαίνεται πολύ όμορφη δουλειά από τις φωτογραφίες που βλέπω... Άντε και στην T.V.!! Χαχαχαχα... Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο σου Maya, συγχαρητήρια και πάντα τέτοια!!!! Η γιρλάντα είναι υπέροχη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια Μaya!!!!Πολύ ωραία η παρουσίαση!!!!!Άντε περιμένουμε κι άλλα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια Μαγιούλα μου γλυκιά!!Πάντα τέτοια!!!Πολύ απλή διαδικασία, όπως μας τη λές!!!Ευχαριστούμε!!φιλάκια πολλά σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια Μαγιούλα μου γλυκιά!!Πάντα τέτοια!!Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!!Φαίνεται απλό και εύκολο!!!φιλάκια πολλά σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Sugxaritiria, Maya!!!! Eimai sigourh oti tha doume polles akoma dimiourgies sta periodika! filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπράβο Μάγια μου! Πάντα τέτοια! Καλή συνεργασία να έχεις και να μας ενημερωνεις να σε διαβάζουμε. Χρόνια πολλά και σε σένα και στο αντρούλη σου, με υγεία, αγάπη και χαρά και φυσικά και στον Μπέμπη σου από τον Μάγκα μου !!!!!
    Φιλάκια και Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγχαρητήρια!!!Ευχαριστούμε για τις οδηγίες και πάντα επιτυχίες σου εύχομαι!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγχαρητήρια!!!Ευχαριστούμε για τις οδηγίες και πάντα επιτυχίες σου εύχομαι!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. συγχαρητήρια Μαγδα μου πολλα γατοφιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συγχαρητήρια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Εύχομαι να είσαι πάντα τόσο δημιουργική και
    να φτιάχνεις τόσο όμορφα πράγματα !!
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συγχαρητηρια κοριτσακι μου!!!!!Παντα επιτυχιες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μπράβο Μάγια!!!...χαίρομαι για σένα!...πάντα τέτοια!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπράβο και πάλι Μπράβο ! Είναι ωραίο να γεμίζουν οι σελίδες των περιοδικών με τόσο όμορφες δουλειές !!! Πάντα τέτοια σου εύχομαι, κοριτσάκι ! Προς τέρψιν όλων μας !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μπράβο Μάγια μου συγχαρητήρια!! Πάντα τέτοια!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Συγχαρητήρια Μάγια μου..... Εύχομαι η συνεργασία να συνεχιστεί!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολλά συγχαρητήρια Maya!!! Πάντα τέτοια εύχομαι!!! Υπέροχες οι οδηγίες σου κι ακόμη πιο υπέροχη η γιρλάντα σου!! Πάντα επιτυχίες να έχεις!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μπράβο Μaya!!!! Πάντα να έχεις τόσο όμορφες προτάσεις και να δίνεις τις ιδέες και συμβουλές σου! Τέλεια η φελτογιρλάντα!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μπράβο μπράβο και εις ανωτερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μάγια μου συγχαρητήρια κοριτσάκι μου, χάρηκα αφάνταστα για σένα!!!
    Σου εύχομαι τα καλύτερα, καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου, Καλή σας Χρονιά με υγεία και χαρές!!!
    Πολλά φιλάκια από το Λασουλίνι στον Μπεμπούλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Συγχαρητήρια Μaya μου!! Πολύ όμορφες και οι φωτογραφίες!!
    Πάντα επιτυχίες εύχομαι.
    Θα ψάξω να βρω το περιοδικό.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. καλε εγω αυτο το περιοδικο το πηρα αλλα ως συνηθως το πηγα στο ιατρειο χωρις να το ξεφυλλισω....αχουυ...αυριο πρωι πρωι που θα παω υποσχομαι με τον καφε μου να διαβασω το αρθρο σου.....συγχαρητηρια Μαγια μου.....και εις ανωτερα.....φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. συγχαρητηρια για αλλη μια φορα απο εδω! στο εχω ξαναπει! οι φελτ δημιουργιες σου ειναι το κατι αλλο!!!! περιμενω το λουλουδι για τα μαλλια!!!!!!!!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πως δεν το πήρα είδηση..λες να υπάρχει ακόμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @αχτίδα μου για λίγο καιρο ακόμη θα κυκλοφορεί στα περίπτερα!!!!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  42. Μπράβο βρε κορίτσι!!!! Συγχαρητήρια, και στεκόμουν στο περίπτερο πριν καιρό κι ελεγα: να το πάρω το περιοδικό... να μη το πάρω.... ε, θα το πάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ωωωωωωωωωω!!!!!!!!!! Πόσο χαίρομαι Μάγια μου!!!!!!!! Μπράβο!!!! Είμαι πολύ περήφανη για'σένα! Θα ψάξω να το πάρω κι εγώ! Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. πωπω τι ωραια!!!!! μπραβο !!! προοδευεις ασταματητα!!!!!!!θα παω να παρω τ περιοδικο για να σε διαβασω με πολυ χαρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Συγχαρητήρια και από μένα, εύχομαι να είναι η απαρχή πολλών τέτοιων καλών! για τη δουλειά σου! Keep going!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Bravo Magda, Congratulations and celebrations! ♪♫♪
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Hi Maya! Thank you for visiting my blog.Congrats on being published!! your work is wonderful!!
    xoxo
    joanna www.birdonherhead.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μπράβο σου!Υπέροχο και ελπίζω να έχεις περισσότερες δημοσιεύσεις στο μέλλον!Α!Και περιμένω νέες περιπέτειες με τον Μπέμπη!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι...έχω καιρό να κάνω γατοποστ με τον Μπέμπη χιιχιχι!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  49. Μάγια μου, τέλειααα!!! Συγχαρητήρια κι απο δω καλή μου!!!
    Ωστε ετσι γίνεται το felt λοιπον... :)
    Σου εύχομαι πάντα τέτοια από δω και πέρα!!!
    Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Mπραβο Μαγια μου και εις ανωτερα!!!!!! Χαρηκα παρα πολυ με την δημοσιευση σου! Αντε και σε αλλες πολλες κουκλα μου!!!!!! Μπραβο και παλι μπραβοοοοοοοο!!!! Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Θερμά συγχαρητήρια κι από μένα!!!!
    Και εις ανώτερα!!!!
    Καλή συνέχεια κι εύχομαι ν`ακολουθήσουν κι άλλες πολλές δημοσιεύσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. º° ✿彡
    Olá, amiga!
    Parabéns e sucesso sempre!
    Que sua criatividade seja sempre reconhecida e admirada.
    Bom domingo! Boa semana!
    Beijinhos do Brasil
    ✿ °•.¸
    ¸.•°♡⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Συγχαρητήρια Μάγια! Με την δημοσίευση των δημιουργιών σου στο περιοδικό, αλλά και με τις χρήσιμες συμβουλές σου, μπορεί πλέον περισσότερος κόσμος να μάθει και να αγαπήσει την τέχνη του φελτ. Καλή συνέχεια.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μπραβο Μαγδα! Καταπληκτικο!
    Θερμα Συγχαρητηρια!!!! Εχεις πολυ ταλεντο.
    Σου ευχομαι ο,τι καλλιτερο!

    Καλη εβδομαδα!

    Φιλια πολλα
    Μπεττυ

    υ.γ. Στο αλλο μπλογκ μου, το Φοκους δεν εχω συμπεριλαβει εφαρμογη για σχολια. Σευχαριστω που το επισκεφθηκες. Να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Θα ψαξω για το περιοδικο σιγουρα~!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. μέσα απο την καρδιά μου σας ευχαριστώ όλες σας μια μια ξεχωριστά για τα υπέροχα μηνύματα σας και τα καλά σας λόγια!!!!μου δώσατε μεγάλη χαρά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας!!!!!!! να είστε όλες γερές κι ευτυχισμένες!!!!!!!!!!!!!!! =^o^= meow <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Μπράβο Maya!!! Συνέχισε την καλή δουλειά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...