8 Δεκεμβρίου 2012

Γιορτινός Διαγωνισμός στη σελίδα μου στο facebook =^ο^= meeeoooow!!!!!!!!!


~./\„,„/\ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
...( =';'=)
.../*♥♥*\
.(.|.|..|.|.)..♥ ♥ ΣΟΥΠΕΡ ΓΙΟΡΤΙΝΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ mayasfairytale 

"ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΚΟΣΜΗΜΑ" με 7 νικητές!!!!!!!!!! 


        Oι 7 τυχεροί θα μου στείλουν με email απο μια φωτογραφία τους για να δημιουργήσω κολιέ ή σκουλαρίκια ντεκουπάζ με υγρό γυαλί και φύλλα χρυσού ή φύλλα απο ασήμι (αναλόγως την προτίμηση τους)!!!!!!!! Τα ονόματα των νικητών θα ανακοινωθούντην Πρωτοχρονιά!!!! Δηλώνετε συμμετοχή μέχρι 31/12/12 Καλή επιτυχία σε όλους και καλές γιορτές με υγεία και πολύ αγάπη!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
     


        Για να λάβετε μέρος στο γιορτινό διαγωνισμό ακολουθείστε 4 απλά βήματα :


 
1. Like στη σελίδα mayasfairytale στο facebook https://www.facebook.com/pages/mayasfairytale/218252604902347
2. Κοινοποιήστε το post του διαγωνισμού  στο wall σας στο facebook 
3. Αφήστε ένα σχόλιο στο post του διαγωνισμού και 
4.Κοινοποιήστε τη φωτογραφία με τη Χριστουγεννιάτικη προσφορά "30% έκπτωση σε όλα στο etsy shop μου "στον τοίχο σας στο facebook. 








9 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό σου.... τα δώρα φανταστικά!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να κερδίσω για να "φοράω" πάντα μαζί μου τον γιο μου!!!
    Fb name: Elli V. Petsanidou Chatzi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Maya πανέμορφα τα δώρα σου!!!!! Έκανα όλα τα βήματα που ζητάς..... ελπίζω να είμαι τυχερή!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σας ευχαριστώ πάρα πολύ που πήρατε μέρος..σε 3 μέρες η κλήρωση!!για να δούμε ποιές θα είναι οι τυχερούλες χιχιιχ!!!!!!!!καλή επιτυχία κορίτσια!!!!!!!!!!!!!!!καλή Πρωτοχρονιά και το νέο έτος 2013 με υγεία και πολύ αγάπη!!!! <3 meow =^o^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή επιτυχία Μαγιούλα μου γλυκιά!!!Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος!!!Υγεία, χαρά , ευημερία!!!φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο το δώρο σου...Καλή χρονιά να έχεις...να χαίρεσαι όσους σε αγαπούν και να σε χαίρονται και εκείνοι...με υγεία και αισιοδοξία για την νέα χρονιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Χρονιά, Μάγια μου!!! Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένεια σου!!!! Εύχομαι υγεία, αγάπη και πολλές χαρές!!! Πολλά φιλιά στον Μπέμπη από τις γατούλες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σας ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκια μου γλυκά!!!καλή χρονιά με υγεία πάνω απο όλα και πολύ αγάπη και όλα τα καλά του Θεού στα σπίτια μας!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...