23 Δεκεμβρίου 2012

Φωτογραφίες απο το Χριστουγεννιάτικο μπαζάρ << ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ >> των παιδιών με αναπηρία της Αμαρυσίας Εστίας και του Κ.Δ.Α.Π. (Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Α.Μ.Ε.Α. Δήμου Αμαρουσίου).

   Όταν έκανα κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή  το κάλεσμα για να στείλετε τις χειροποίητες δημιουργίες σας   δεν περίμενα πως θα είχε τέτοια ανταπόκριση!!!!!!!!!!!!!Οι χειροποίητες δημιουργίες σας για το μπαζαρ των παιδιών με αναπηρία!!!!! μας συγκίνησαν... μας ενθουσίασαν.... μας χάρισαν πολλά χαμόγελα.... και βοήθησαν τόσο μα τόσο πολύ με την πώληση τους το μπαζάρ των παιδιών!!!!!! :) :D
   Σας ευχαριστούμε όλες  απο καρδιάς που χαρίσατε απλόχερα τις δημιουργίες σας !!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ Είσαστε απίθανες!!! Τα ονόματα σας και τα λινκ που μπορούν να σας βρουν θα μπουν σύντομα σε τοπική εφημερίδα του Δήμου!Όταν δημοσιευθούν θα σας ενημερώσω!!!!!!! :D
   Όσα χειροποίητα δεν πουλήθηκαν θα πάνε στη λαχειοφόρο αγορά στην κοπή της πίτας με το νέο έτος!!!!!! Κανενός ο κόπος δεν θα πάει χαμένος!!!!!!!!!!!!!! ;) 

  Και τώρα καιρός να πάρετε μια γεύση απο το μπαζαρ των παιδιών.Οι φωτογραφίες είναι απο την πρώτη ημέρα του μπαζαρ νωρίς το πρωί πριν αρχίσει να μας επισκέπτεται  ο κόσμος .


Ο πάγκος με τις χειροποίητες προσφορές σας!!Σκόρπισα καραμέλες γάλατος... και χιόνι -το χιόνι τεχνητό χιχιιχιχ!!!

















Το μπαζαρ έγινε σε αίθουσα εκδηλώσεων του Δήμου Αμαρουσίου






Κάποια παιδάκια χάρισαν τα παιχνίδια τους προς πώληση για να βοηθήσουν τα παιδάκια της Αμαρυσίας Εστίας ♥ ♥ ♥

Σπιτικά γλυκά που έφτιαξαν οι μαμάδες των παιδιών!!!!!!!!! 

Χειροποίητες δημιουργίες απο ζωγράφο καλλιτέχνιδα 

Διάφοροι πάγκοι του μπαζαρ 



Είχαμε και λουλουδάκια!!!!!


Ένας απο τους θησαυρούς που αγόρασα στο μπαζαρ!! 

 Αγόρασα μια ντουζίνα απο αυτές τις καρτούλες χιιχιχιχ ♥

Η πρόεδρος της Αμαρυσίας Εστίας κα.Κοντοπούλου επι το έργον


Η εθελόντρια Marita

Τα ημερολόγια της Αμαρυσίας Εστίας για το νέο έτος 2013

Στον πάγκο μας με τα χειροποίητα η Γενική Γραμματέας της Αμαρυσίας Εστίας κα.Τσατσαρούνου

Εγώ στον πάγκο με τις χειροποίητες προσφορές σας =^Ο^= Όταν ερχόταν κάποιος στον δικό μας πάγκο με τα χειροποίητα και αγόραζε κάτι η χαρά που ένοιωθα δεν περιγράφονταν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Να είστε όλες καλά!!!Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμη άνθρωποι σαν κι εσάς κορίτσια ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Και του χρόνου με υγεία!!!!!!!!!!!!!



54 σχόλια:

  1. τελεια!!!!!!!
    συγχαρητηρια!!! εισαι μια κουκλα!
    καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μaya μου πέρασα να σου ευχηθώ Καλές Γιορτές, με υγεία και αγάπη!
    Κάθε ευτυχία και καλό εύχομαι στο σπιτικό σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ενας χαμος απο δημιουργιες,μπραβο σε ολες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλά μπράβο για την προσπάθειά σας!!!!!Ευχόμαστε καλές γιορτές σε σένα και τους αγαπημένους σου!!!!!!!!Μια μεγααααάλη αγκαλιά στον Μπέμπη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρέπει να ήταν υπέροχα εκεί, κρίμα που εμεις οι επαρχιώτισσες δεν μπορέσαμε να έρθουμε....Ο πάγκος "μας" ήταν υπέροχος και ελπίζω στο τέλος να μην έμεινε τίποτα!!! (αλλά και να έμεινε, κράτα τα για το επόμενο bazaar)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χαρά μου όπως σας ενημέρωσα και στη σελίδα του event του μπαζάρ στο facebook αλλά και στο blog " Όσα χειροποίητα δεν πουλήθηκαν θα πάνε στη λαχειοφόρο αγορά στην κοπή της πίτας με το νέο έτος!!!!!! Κανενός ο κόπος δεν θα πάει χαμένος!!!!!!!!!!!!!! ;) "
      Και μάλιστα τυχαίνει η κοπή της πίτας να γίνει αύριο κοριτσάκι μου!!!!!!!!!πολλά φιλάκια γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. φιλενάδα είσαι θεά!!
    τα του μπαζάρ τα έμαθα από φβ οπότε σου εύχομαι καλές γιορτές ένα μεγάλο φιλί στο Λάζαρο και το Μπέμπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΑΥΑ ΜΟΥ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΕΣ!!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΙ ΑΓΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο σε όλες σας!!! Μάγια μου, σου εύχομαι ολόψυχα, χαρούμενα και ονειρεμένα Χριστούγεννα!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τέλεια!!!!!
    ¯`’•.¸¸¸¤°»★ σου
    ____(¯`’•.¸¸¸¤°»★ εύχομαι
    ________(¯`’•.¸¸¸¤°»★ καλά
    ____________(¯`’•.¸¸¸¤°»★ Χριστούγεννα
    ________________(¯`’•.¸¸¸¤°»★ και καλή
    ____________________(¯`’•.¸¸¸¤°» ★
    ________________(¯`’•.¸¸¤°»★ νέα χρονιά"2013"
    ____________(¯`’•.¸¸¸¤°»★ Maya
    ________(¯`’•.¸¸¸¤°»★ με δημιουργίες
    ____(¯`’•.¸¸¸¤°»★ αγάπη
    (¯`’•.¸¸¸¤°»★ υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά , με υγεία και χαρά!!! Συγχαρητήρια για την όλη προσπάθεια! Και του χρόνου να'σαι καλά! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το μπαζάρ, γεμάτο χρώματα και αγάπη!!
    Σου εύχομαι υπέροχα Γατο-Χριστούγεννα και έναν χρόνο γεμάτο με υγεία, αγάπη, δημιουργίες και φυσικά πολλά πολλά μιάου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαρούμενα Χριστούγεννα αγάπημένη μου γατονεράιδα !!! Μπράβο σας για το μπαζάαρ, δυστυχώς δέν πρόλαβα να συμμετάσχω...πάντως βλέπω πως είχε πολλές προσφορές...μπράβο...!!!!
    Χρόνια Πολλά γλυκόυλα μου...υγεία και ευτυχία σας εύχομαι...να είσαστε και να περνάτε καλά και να ζείτε ευτυχισμένοι με τον Μπέμπη σας και πόλους τους αγαπημένους σας !!!
    Να περνάς σούπερ φιλενάδα και μια όμορφη μαγική πρωτοχρονιά να έχεις !!! Φιλιάαα....μίαουυυυυυυυυ ;ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χίλια μπράβο κορίτσια κι ας μην κατάφερα τελικά να στείλω κι εγώ τα χειροποιήματά μου... Σου εύχομαι χρόνια πολλά και ζουζουνιάρικα και πάντα να προσφέρεις όπου και όσο μπορείς!! Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ειρήνη χειροποιήματα σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!ανταποδίδω τις΄όμορφες ευχές σου!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. κοριτσάκια μου σας ευχαριστώ όλες πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια!!!ανταποδίδω τις υπέροχες ευχές σας!!!!!!!να έχουμε μια χαρούμενη Πρωτοχρονιά το νέο έτος 2013 να μας δίνει ο Θεός όλα τα καλά Του!!!να είμαστε όλες γερές κι υγιείς ευτυχισμένες δημιουργικές και να χαιρόμαστε οτι αγαπάμε!!!!!!!!!!! να έχει ο Θεός καλά εμάς τις οικογένειες μας και όλο τον κόσμο και να μας δίνει τη σοφία Του και την χάρη Του.Συγνώμη που αυτή τη φορά δεν απαντώ στην καθεμιά ξεχωριστά συνήθως απαντώ προσωπικά αλλά αυτές οι ευχές πηγαίνουν σε κάθε μια απο εσάς ξεχωριστά με αγάπη!!μου έχει λείψει η μπλογκογειτονιά έχω πολλά τρεχάματα αυτό τον καιρό αλλά με την πρώτη ευκιαρία θέλω να έρθω να επισκεφτώ τα σπιτάκια σας που μου έχουν λείψει πολύ!!!! πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας και απο τον φίλο του τον Λαζαρίκο και πολλές γατοευχές!!χρόνια πολλά με υγεία και πολύ αγάπη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μάγια μου...σου
    Εύχομαι ολόψυχα
    Καλή Πρωτοχρονιά και καλή νέα Χρονιά 2013


    ………….. ⋱ ⋮ ⋰
    ………….. ⋯ ✰ ⋯
    ………….. ⋰ ⋮ ⋱
    ……… …….*•♥•*
    …… ……. *♥♫♫♥*’.
    … …….. *♥•♦♫••♥*
    ……… *♥☺♥☺♥☺♥*
    ………*♥•♥#♠*♥#♥•♥* ‘
    ……..*♥♫♥♥♫♥♥♫♥♫* ‘
    …….*♥♥☺♥♫♥♫♥☺♥♥*’
    ……*♥♥♣♫♥♣♥♥♣♥♫ ♣♥♥*’
    ….’*♥♥♣♥♫♥♥♫♥♥♫ ♥♣♥♥*’
    ….*~~**~~**~***~~**~~*
    ….(▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓)
    _____███████████
    ♥:♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥: ♥:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Christa Mavropoulou σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου γλυκό!!!τι όμορφο δεντράκι είναι αυτό!!!!!!!!! όλα τα καλά σου εύχομαι!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Τι ωραίο blog! Είδα ότι παρακολουθείς το blog μου (που το είχα παρατήσει καιρό) και σε ανακάλυψα! Πολύ ωραίο blog και πολύ ωραία ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @anastasia σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη σου !!!να είσαι καλά!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Εύχομαι το 2013 να είναι μια χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη, ευτυχία,αισιοδοξία, πίστη στον άνθρωπο, επιστροφή σε ξεχασμένες αξίες ...και δημιουργικότητα που θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τις όποιες δυσκολίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Aspa μου σε ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω τις όμορφες ευχές σου!!!!!!!! :)) και πίστη στον Θεό πάνω απο όλα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Καλή χρονιά γλυκούλα Μαγιούλα μου!!!Υγεία, αγάπη, χαρά, ευτυχία!!! Μπράβο σου για την προσφορά σου στα παιδάκια καλή μου!!!Δυστυχώς εγώ δεν πρόλαβα να στείλω κάτι, την άλλη φορά όμως, σίγουρα.Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ., Ζωγράφος γλυκούλα Φανούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ επίσης καλή μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Θα περιμένουμε την επόμενη φορά κάποιες απο τις όμορφες δημιουργίες σου γλυκιά μου!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Καλή χρονιά Μάγια μου με υγεία αγάπη και πολλή δημιουργία!!!Οι φωτογραφίες από το μπαζάρ καταπληκτικές!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Sophie μου καλή χρονιά καλή μου!!!!!!!!με υγεία και πολύ αγάπη!!!!!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά κορίτσι μου!!!!!!!!σ ευχαριστώ πάρα πολύ!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. μπράβο...αυτά είναι τα ωραία...
    καλή χρονιά εύχομαι και δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Paraskevi Malouxou σε ευχαριστώ πολύ επίσης κοριτσάκι μου!!! και για να μην ξεχνόμαστε =^o^= <3

      Διαγραφή
  21. δεν πρόλαβα να στείλω κάτι και δεν μπόρεσα ν α περάσω παρόλο που είμαι κοντά γιατί βρισκόμαστε εκτός Αθηνών αλλά χαίρομαι πολύ που πήγε καλά.
    χρόνια καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marianthi μου δεν πειράζει καλή μου εσύ να είσαι καλά κι αν θέλεις θα ξαναδωθεί η ευκαιρία Πρώτα ο Θεός θα ξαναγίνουν κι άλλες τέτοιες εκδηλώσεις!!!

      Διαγραφή
  22. ...να εισται ολοι καλα..σας αξιζουν πολλα πολλα Μπραβο..Ευλογημενο το 2013..χαρουμενο ελπιδοφορο..γεματο με το φως Του στις ψυχες ολου του κοσμου..σε φιλω Maya μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου!!!!!!όλα τα καλά Του Θεού στι ζωή σου γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!!!!!!πολλά φιλία!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. maya μου καλη χρονια!υπεροχη γεματη υγεια, γατουλια, αγαπη και δημιουργια!
    περιττο να σου πω οτι εχουμε ΟΛΟΙΔΙΟ δεντρακι με αυτο που αγορασες κι εσυ απο το bazzar!
    Το εχω στο γραφειο μου και το στολιζω τα χριστουγεννα, ειναι πραγματικα πανεμορφο κ ξεχωριστο!
    τον παγκο σου τον στολισες μαγικα, να σαι γερή πάντα να βοηθάς τον κοσμο.πολλα πολλα σκυλοφιλακια απο μενα κ τον εκτωρουλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @thomi μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου!!!χρόνια πολλά καλή χρονιά κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!αλήθεια;έχουμε ολόιδιο δεντράκι;πωπω!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια..................πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη στον Εκτωρούλη σου!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. καλη χρονια σου ευχομαι με υγεια κ οτι αλλο επιθυμεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @το χειρότεχνο καλή χρονιά με υγεία και πολύ αγάπη!!!

      Διαγραφή
    2. και ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές!!!!!!!! :))

      Διαγραφή
  25. Καλημέρα Μaya!Διάβαζα ένα αγαπημένο περιοδικό και είδα άρθρο για σενα και το μπλογκ σου και χάρηκα πολύ! Μένω δίπλα από το Μαρούσι και τον περισσότερο μου χρόνο τον περνάω εκεί παρά στην δική μου περιοχή! Καλή συνέχεια με πολλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Katerina Veriga σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο σου και τις όμορφες ευχές σου!!! και με αφορμή αυτό κάθισα και έκανα μια ανάρτηση με το diy μου που μπήκε στο περιοικό so simle!!!! σου εύχομαι όλα τα καλά κοριτσάκι μου!!!ποάρα πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...