23 Νοεμβρίου 2012

Στείλε κι εσύ χειροποίητες δημιουργίες για το Χριστουγεννιάτικο μπαζάρ << ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ>> των παιδιών με αναπηρία

 

   Αγαπημένες φίλες ελπίζουμε να έχετε την καλή διάθεση  να προσφέρετε χειροποίητες δημιουργίες στο μεγάλο Χριστουγεννιάτικο  μπαζάρ << ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ >>  των παιδιών με αναπηρία  της Αμαρυσίας Εστίας και του Κ.Δ.Α.Π.  (Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Α.Μ.Ε.Α. Δήμου Αμαρουσίου). Το μπαζάρ θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου : απο τις 10:00 πμ έως τις 22:00 μμ  και το Σάββατο 15 Δεκεμβρίου : απο τις  10:00 πμ έως τις 19:00 μμ
 στο Δημαρχείο Αμαρουσίου (Βασ. Σοφίας 9 & Δημ. Μόσχα,   Μαρούσι).

Μπορείτε να στείλετε τα χειροτεχνήματα σας μέχρι τις αρχές του Δεκέμβρη στην Γενική Γραμματέα της Αμαρυσίας Εστίας  στην διεύθυνση:

Τσατσαρούνου Σταυρούλα Ανταίου 3Α Μαρούσι ΤΚ 15122 Αθήνα

    Παρακαλούμε να  μην καθυστερήσετε την αποστολή τους καθώς ειδικά αυτές τις ημέρες υπάρχει έντονος φόρτος εργασίας.

    Σε κάθε έργο  ξεχωριστά καλό είναι  να βάλετε και  κάρτα με τη διεύθυνση του blog ή της σελίδας σας στο facebook (αν υπάρχει).Το όνομα σας  θα αναφερθεί σε ευχαριστήρια ανάρτηση στο blog μου για την συνεισφορά σας στο Χριστουγεννιάτικο μπαζάρ των παιδιών η οποία θα περιλαμβάνει και φωτογραφίες.
 
   Επίσης θα μας έδινε ιδιαίτερη χαρά  να επισκεφτείτε κι εσείς το μπαζάρ.Η είσοδος θα είναι δωρεάν και μπορείτε να βρείτε απο χειροποίητες δημιουργίες μέχρι βιβλία,διακοσμητικά ,dvd, παιχνίδια και πολλά ακόμη όμορφα αντικείμενα σε πάρα πολύ φιλικές τιμές!!!!!!!!!!!!

   Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για τη δράση του συλλόγου μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα της Αμαρυσίας Εστίας στο facebook

Σας παρακαλούμε ακόμη κι αν δεν μπορείτε να στείλετε κάτι κοινοποιήστε το ποστ όπου μπορείτε!!!!!!!! Σας ευχαριστούμε!!!!!!!!!!!!!!Καλές γιορτές σε όλους με υγεία και αγάπη!!!!!!!!









45 σχόλια:

  1. κατι ετοιμαζεται να πεταξει προς τα εκει για να βοηθησει τα παιδακια....
    μπραβο μαγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @apinkdreamer σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  2. γειά σου Μάγια-))))
    εύχομαι καλή ανταπόκριση από τον κόσμο....μπράβο για την πρωτοβουλία σου!!!!
    πολλά φιλιά και καλό ΣΒΚ-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Christa Mavropulou σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα..Μακάρι να πάνε όλα με το μπαζάρ αυτό και να βοηθήσει ο καθένας όπως μπορεί αυτά τα παιδιά..Να ρωτήσω κάτι; Αφορά μόνο την Ελλάδα ή και εκτός Ελλάδας; Εγώ είμαι εκτός Ελλάδας. Το μόνο που μπορώ και ξέρω να κάνω είναι ζωγραφιές, αλλά μάλλον δεν έχουν να προσφέρουν κάτι αυτές έτσι; Εννοώ κανείς δεν θα ενδιαφερθεί να αγοράσει ζωγραφιά... Θα περιμένω την απάντηση σου Μάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!!!!!!! Φυσικά και μπορείς να στείλεις τις ζωγραφιές σου!!!!!!Έχουν να προσφέρουν πολλά!!!!!Μη λες πως δεν έχουν να προσφέρουν κάτι!!!Είμαι σίγουρη πως θα είναι υπέροχες!!!!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
    2. δεν νομίζω να νοιαστεί κανείς για κάποιες προχειροζωγραφιές σε μια κόλλα χαρτί , δεν ζωγραφίζω σε πίνακες. δε πειράζει ας ευχηθούμε να μαζευτούν πολλά χρήματα γι αυτά τα παιδιά..
      ευχαριστώ πάντως για την απάντηση σου

      Διαγραφή
    3. αλλα θα βάλω την εικόνα της πρόσκλησης στο μπλογκ μου

      Διαγραφή
    4. @ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ μου εγώ πιστεύω πως θα ενδιαφέρονταν πάρα πολύ!!!Αλλά κάνε ότι νομίζεις εσύ!!!σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την κοινοποίηση!!να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  4. Κρίμα που δεν θα μπορέσω να παρευρεθώ γιατί θα έχω το δικό μου bazaar! Αλλά θα προσπαθήσω να στείλω κάτι κι εγώ! Να'σαι καλά! Και καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pepi σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!!!!!!! Ελπίζουμε να καταφέρεις να στείλεις κάτι!!!!!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  5. Μπράβο καλή μου Μάγια!!! :)))
    να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Fotini Little Treasures καλό σαββατοκύριακο !!!! σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. καλημερα ματια μου..να ειστε καλα..ο Θεος μαζι σας..θα δουμε τι μπορουμε να κανουμε..ομορφο σβ..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!!καλό βράδυ και καλή εβδομάδα γλυκιά μου!!!!μακάρι να μπορέσετε να κάνετε κι εσείς κάτι!!! :)

      Διαγραφή
  7. Γεια σας! Θα ηθελα πολυ να σας στειλω την διευθυνση μου, αλλα δεν ξερω το e-mail σας. Θα μπορουσατε να μου το πειτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Aλιόνα μου την διεύθυνση σου γιατί να μας την στείλεις καλή μου;δώσε μου το email σου να συννενοηθούμε!! :)

      Διαγραφή
  8. Καλή επιτυχία στο μπαζάρ, μπράβο για την όμορφη πρωτοβουλία!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΕΛΕΝΑ μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Μάγια μου, δεν ξέρω αν θα μπορέσω να στείλω κάτι..... είμαι πολύ πιεσμένη και πολύ..... αργή (το έχω ξαναδηλώσει)!!!!!! Πολύ θα ήθελα να συμμετέχω σε όοοοοοολα τα παζάρια για φιλανθρωπικούς σκοπούς, πίστεψέ με θα προσπαθήσω πάντως!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φιλία μου αν μπορέσεις θα μας δώσεις πολύ μεγάλη χαρά αλλά μην στενοχωριέσαι αν δεν προλάβεις καλή μου!!!να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  10. ♡¸.•°
    Olá, amiga!

    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil

    ✿ °•.¸♡¸.•°✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Magia da Ines i wish you a happy week!!thank you for your visit!!kind regards from Greece!!!!

      Διαγραφή
  11. γειά σου Μάγια
    και εγώ δεν ξέρω αν θα στείλω κάτι,προετοιμάζομαι για παρόμοιο στις αρχές Μαρτίου,,εδώ στον Πολύγυρο.
    εύχομαι όμως καλή επιτυχία,και ανταπόκριση του κόσμου.Ντρέπομαι λίγο,μακάρι να μπορούσα να συμμετέχω παντού-(
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Christa Mavropoulou σε ευχαριστούμε πάρα πολύ κοριτσάκι μου και καλή επιτυχία και σε αυτό που ετοιμάζεις γλυκιά μου!!!!!!μη λες πως ντρέπεσαι..κι εγώ θέλω να πάρω μέρος σε πολλά μπαζάρ αλλά δεν προλαβαίνω να φτιάξω για όλα...ο καθένας μας κάνει ότι μπορεί!!πολλά φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα! Δυστυχώς δεν προλαβαίνω να στείλω κάτι, εύχομαι όμως να πάει καλά και να επαναληφθεί. Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @eleannabar δεν πειράζει γλυκιά μου!!!!!σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  13. Εύχομαι πολύ καλή επιτυχία στο bazaar!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOULA μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Eτοίμασα το πακέτο μου και αύριο πρώτα ο Θεός θα το στείλω. Θα κάνω και σχετική ανάρτηση. Πολλά φιλάκια φιλενάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ πολύ που θα κάνεις και σχετική ανάρτηση!!σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την προσφορά σου!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Maya μου
    Εύχομαι καλή ανταπόκριση.
    Ήδη συμμετέχω σε δύο .Καλή επιτυχία
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου καλή μου σε ευχαριστώ πολύ!!πολλά φιλάκια φιλενάδα!!!

      Διαγραφή
  16. ολα του Θεου να γινουν..σημερα τα εστειλα με Γενικη Ταχυδρομικη..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την προσφορά σου!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλιά καλή μου!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Μάγια, πέρνα και από μένα....θα τα στείλω τη Δευτέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χαρά μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την προσφορά σου καλή μου!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Ουψ...Ξέχασα τον σύνδεσμο: http://fairyknitting.blogspot.gr/2012/12/bazaar.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χαρά να είσαι καλά κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Εδώ είναι τα δωράκια μου
    http://www.marie-meraki.blogspot.gr/2012/11/bazaar_30.html#comment-form
    Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μarie σε ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ για την φανταστική προσφορά σου!!!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά γατοφιλενάδα μου!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια σε εσένα και σε όλο το team!!!!!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. φυσικα κ θα στειλω κ εγω λιγα καλουδια μου..να βοηθησουμε οσο μπορουμε..maya να σαι καλα για την πρωτοβουλια...θα κανω κ σχετικη αναρτηση ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elena Kaloydia σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!περιμένουμε τις δημιουργίες σου!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. αυριο φευγουν Maya κ ελπιζω να προλαβουν να ερθουν.. http://kaloydia.blogspot.gr/2012/12/mayas-bazaar.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elena Kaloydia σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!περιμένουμε τις δημιουργίες σου!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...