17 Οκτωβρίου 2012

SUPER GIVE AWAY!!!!!!!!!!!! Στη σελίδα μου στο facebook mayasfairytale =^Ο^= meeeeeooooow




/\„,„/\ 
( =';'=)
/*♥♥*\
.(.|.|..|.|.)..♥ ♥ ♥ ΣΟΥΠΕΡ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ mayasfairytale ♥ ♥ ♥ με 3 χειροποίητα κοσμήματα ντεκουπάζ με υγρό γυαλί!!!Κάθε νικητής θα κερδίσει απο ένα κόσμημα της επιλογής του από το μαγαζάκι μου στο etsy http://www.etsy.com/shop/mayasfairytale Για να λάβετε μέρος θα πρέπει : 1) Να κάνετε like στη σελίδα      μο
υ στο facebook  https://www.facebook.com/pages/mayasfairytale/218252604902347 2) Να γράψετε το σχόλιο σας κάτω απο τη  φωτογραφία του διαγωνισμού και 3)Να κάνετε share τη φωτογραφία στην σελίδα του προφίλ σας στο facebook Δηλώνετε συμμετοχή μέχρι και τις 12 Νοέμβρη.Την επόμενη ημέρα Τρίτη και 13 θα ανακοινωθούν στην σελίδα μου στο facebook τα ονόματα των 3 νικητών!!! Καλή επιτυχία!!!!!!!  






/\„,„/\ 
( =';'=)
/*♥♥*\

.(.|.|..|.|.)..♥ ♥ ♥     SUPER GIVEAWAY MAYASFAIRYTALE with 3 handmade resin decoupage jewels!!!Each winner will win a jewel of his choice from my etsy shophttp://www.etsy.com/shop/mayasfairytale All you have to do is : 1)like my facebook page mayasfairytale https://www.facebook.com/pages/mayasfairytale/218252604902347 2)leave your comment down from the giveaway's photograph and 3) share this photograph to your profile page on facebook You can register until November 12th.Τhe nex day November 13th i will post on my facebook page the names of the 3 winners!!! Good luck!!!!!!!!!!!!














32 σχόλια:

  1. Like and shared! Δημοσίευσα επίσης το giveaway σου στο blog μου, στη σελίδα "Εσείς": http://withlovemarianna.blogspot.gr/p/blog-page_2.html

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Marianna σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύύύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Να περνάς υπέροχα!!!Ελπίζω να πάρεις και μέρος!!!χιχιιχιχ!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είχα διαβάσει παλιότερα για ένα βουνό που είναι το πρόσωπο του Δία , αλλά δεν ήξερα ότι αναφερόταν στον Ολυμπο
    σ ευχαριστώ πολύ που μου το είπες
    και που πέρασες κι απο μπλογκ μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είναι πολύ ωραίο να δεις το κεφάλι του Δία αν περάσεις απο εκεί!!!!κι εγώ σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  4. πέρασα για μία καλησπέρα-))))
    δεν έχω facebook...
    πολλά φιλιάααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Christa Mavropoulou πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!! happy weekend!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα νέα!!! ευχαριστούμε πολύ για το διαγωνισμό... Τα θέλω ΟΛΑ!!! Xιχι... φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Fotini Little Treasures χαχαχαα!!!καλή επιτυχία κουκλίτσα μου!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Maya, με το facebook δεεεεεεεν τα πάμε καλά....
    Καλή επιτυχία στο giveaway σου! Πάω να το δημοσιεύσω στο blog μου, στη σελίδα "Τι τρέχει"
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φιλία σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!Και για την δημοσίευση!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!! happy weekend!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Μάγια τα κοσμήματά σου είναι ονειρεμένα!!!.... Καλή τύχη να έχουν!
    Καλή επιτυχία και σε όσους θα πάρουν μέρος στον διαγωνισμό!...
    Εγώ δεν έχω fb
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα σε ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι καλά γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!!!!!happy weekend!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Ευχαριστούμε πολύ για το διαγωνισμό! Πέρασα και απο το facebook, καλη επιτυχία με όλα!!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @eleannabar σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!καλή επιτυχία !!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Καλή τύχη στο διαγωνισμό σου με τα όμορφα κοσμήματα.Εγώ δυστυχώς δεν έχω fb.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Δημιουργία σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Kαλησπέρα Maya. Τώρα τι να πώ και εγώ που χω φτιάξει ένα-δυο γλαστράκια με ντεκουπάζ και δειλά-δειλά σήμερα ξεκίνησα σεμινάρια. Εσύ το'χεις μακράν! Έριξα και τη ματιά μου, στο etsy σου και μου άρεσε η πιο εκμοντερνισμένη μορφή του ντεκουπάζ σου, σε πολύ καλές τιμές. Εις το επανιδείν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @blogolicious Editoriolista σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα σου τα καλά σου λόγια και την επισκεψή σου!!!ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά απο εδώ και πέρα!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα κοριτσάκι μου, αγαπημένο!!!!!
    Πανέμορφα τα έργα σου!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!Και στον Μπέμπη!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Effie's Sweet Home Designs χαθήκαμε ε;;;σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!!!!!!έχεις πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Πολυ ομορφες δημιουργιες.Θυμιζουν παλιο παραμυθι. Δεν ξερω το γιατι αλλα μου βγαζουν μια γλυκια αισθηση.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Parents Land Gr σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το υπέροχο μήνυμα σου..είναι απο τα ομορφότερα που έχω διαβάσει ποτέ!!!!!!!!!!!!μου έδωσες μεγάλη χαρά!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Μaya!!!!!!τέλειαααααααααααα τα κοσμηματάκια σου!!!!!!Εγώ φοράω τοδωράκι σου και το χαίρομαι παρα πολύ μονο που αν το δει η ζουζούνα γκρινιάζει να της το δώσω..το φοράμε μια η μια μια η αλλη!!!!!
    Καλη επιτυχια σε όλους !!!φιλια!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Demi μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!χαίρομαι πάρα πολύύύύύ που αρέσει τόσο και στις δυό σας χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!να χαίρεσαι τη ζουζούνα σου!!πάρα πολλά γατοφιλάκια και στις δυο σας απο τον Μπέμπη μας!!!!!!!!!meeeeeeeeeeoooooooooooow!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Ευχαριστούμε πολύ για το διαγωνισμό!Είναι όλα υπέροχα όσα φτιάχνεις!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOULA σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!!!!happy weekend!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Μα πήρα μέρος! Έκανα και like, και share και comment και απ' όλα! :P
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μarianna χαίρομαι πάρα πολύ που πήρε μέρος!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ και σου εύχομαι καλή επιτυχία!!να έχεις ένα υπέροχο ΠΣΚ!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας χιχιιχιχι!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Είναι υπέροχα!! Θα μπώ αμέσως στο facebook να λάβω μέρος!! Σου έχω και ένα βραβειάκι στο μπλογκ μου
    http://stavcandles.blogspot.gr/2012/10/spyridoula-httphandmade-by-spyridoula.html#comment-form
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Σταυρούλα Τριάντη σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύύ για την συμμετοχή σου και σου εύχομαι καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!χίλια ευχαριστώ και για το βραβείο!!με τιμάς!!!!θα περάσουμε με τον Μπέμπη να το παραλάβουμε με πολύ μεγάλη χαρά κι όταν κάνουμε το σχετικό ποστ θα σε ενημερώσουμε!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Γεια σας! Τι κανετε? Τελειος διαγωνισμος! Θα ηθελα παρα πολυ να συμμετασχω! Εκανα like στη σελιδα του blog στο facebook αλλα το προβλημα ειναι οτι δεν εχω facebook. Τι θα μπορουσα να κανω? Πολλα φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αλιόνα μου αυτός ο διαγωνισμός ήταν μονάχα για όσους έχουν facebook!!πάρα πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...