24 Οκτωβρίου 2012

ΓΑΤΟΙΣΤΟΡΙΕΣ "Πόσο χρήσιμος είναι ένας αδερφούλης...." =^ο^=


















56 σχόλια:

  1. τι γλυκούλια που είναι! καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Aliki Cavras μας έχουν γατοξετρελάνει τα άτιμα χιχιχιιχ!!!!!!!happy weekend my friend!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. @paraskevi malouxou σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Χα χα χα!!!!! Υπέροχο!!! Αναμένουμε τη συνέχεια,πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie γατοφιλενάδα μου χαίρομαι που σε "ακούω"να γελάς!!χαχαχα!!!!!!!! προσεχώς νέο επισόδιο χιιχιιχι!!!!!!!!meeeoooow!!!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα που τα έκανες περιμένουμε το επόμενο επεισόδιο!!Κ τι όμορφα γατάκια είναι αυτά!!! Μια μαύρη γατούλα κ μια ασπρομαυρη έχει η μητέρα μου κ μια τιγρέ η πεθερά μου, φαντάσου χαρά που κάνουν τα μικρά μου κάθε φόρα όταν πάμε στις γιαγιάδες....
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elenas blog.... χαίρομαι πάρα πολύ που οι γονείς σας έχουν γατούλες!!ελπίζω να μας κάνεις κάποιο γατοπόστ ε;;τι λες;;;να χαίρεσαι τα μικρά σου καλή μου!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία η γατοπαρέα με τα παιχνίδια της...
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ελένη Φλογέρα ναι!!!Είναι φανταστική!!χιχιχιιχ!!!!!!happy weekend!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Πω, πω, τα λατρεύω τα μικρούλια!!!! Το ριγέ είναι ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @eleannabar είναι 2 τιγρέ (ριγέ όπως έγραψες) και δυό μαυρούλικα,τα είδε κτηνίατρος και μας είπε οτι τα μαυρούλια είναι αγοράκια και τα τιγρέ κοριτσάκια χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Μια σκέτη γλύκα.... τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μariela μου meeeeeoooooooooow!!!!!!!!!!! πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Μάγια μου, δικιά σου είναι η γατοοικογένεια;
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φιλία μου τα γατάκια τα γέννησε μια αδεσποτούλα που ταίζω απο το χειμώνα...μας γέννησε 2η φορά,την πρώτη γέννα έκανε 4 και δώσαμε τα 3 για υιοθεσία το 4ο είναι πολύ άγριο και δεν μπόρεσα να το δώσω κάπου έρχεται κάθε μέρα και το ταίζω,τώρα θα δώσουμε και αυτά τα 4 ψάχνουμε καλά σπίτια και θα στειρώσουμε τη μαμά τους τώρα ευκαιρία είναι που μας πλησίασε..πρέπει να στειρωθεί να μην υποφέρει κι αυτή να μη γεννάει και γατάκια και μένουν αδέσποτα και υποφέρουν..αυτές τις ημέρες ειδικά είναι πολύ δύσκολο να βρεις καλά σπίτια να δώσεις ζωάκια!!!πολλά γατοφιλάκια καλή μου!!!

      Διαγραφή
  9. Άχουτααααα....τα γλυκούλια μουυυυυυυυ.....είναι πανέμορφααααα...τόσο πολύ γλυκούλια !!!!!!! Τέλεια ανάρτηση και με πολύ αστείες λεζάντες γλυκειά μου γατονεράιδα....χάχάχά..!!!
    Μή μου πείς ότι τα έχεις εκεί στον κήπο σου;!!! Κάτσε, γιατί έχω ψιλοξεχάσει...αυτή η μαυρούλα η γατούλα δέν είναι που άραζε έξω στο μπαλκονάκι σας και την ταίζατε...ή μήπως είναι καμιά καινούρια φίλη του Μπέμπη; Άχ...να της ζήσουν και να ευτυχήσουν τα γλυκούλια μου...είναι και η εποχή τώρα ...έχει γεμίσει ο κόσμος γατάκια απροστάτευτα !!! Εδώ πιό κάτω..σε ένα εγκαταλελειμμένο σπίτι έχουν εμφανιστεί πολλά πανίγλυκα γατάκια και κάθε φορά που περνάμε τους δίνουμε και κάτι να φάνε !!!
    Πάντως να ξέρεις....μπορεί να έχουμε χαθεί λίγο αλλά ποτέ δέν σε ξεχνάω...καμία γατονεράιδα δέν ξεχνιέται...χάχά..!!
    Να είσαι και να περνάς πολύ πολύ καλά !! Θα τα λέμε....φιλάκια πολλά.....και απο όλη την γατοπαρέα.....και στον μπέμπη σου....μιάαααοουυυ !!! =^ο^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsini's creations γατοφιλενάδα μου χαίρομαι πάρα πολύ που γέλασες με το γατοπόστ!!!!τα έχει η πεθερά μου στο σπίτι της και τα προσέχουμε όλοι μαζί,παιδάκια της μαυρούλας είναι!!!!σου κάνω copy paste το μήνυμα που έγραψα και πιο πάνω στη Φιλία:τα γατάκια τα γέννησε μια αδεσποτούλα που ταίζω απο το χειμώνα...μας γέννησε 2η φορά,την πρώτη γέννα έκανε 4 και δώσαμε τα 3 για υιοθεσία το 4ο είναι πολύ άγριο και δεν μπόρεσα να το δώσω κάπου έρχεται κάθε μέρα και το ταίζω,τώρα θα δώσουμε και αυτά τα 4 ψάχνουμε καλά σπίτια και θα στειρώσουμε τη μαμά τους τώρα ευκαιρία είναι που μας πλησίασε..πρέπει να στειρωθεί να μην υποφέρει κι αυτή να μη γεννάει και γατάκια και μένουν αδέσποτα και υποφέρουν..αυτές τις ημέρες ειδικά είναι πολύ δύσκολο να βρεις καλά σπίτια να δώσεις ζωάκια!!!

      κι εγώ ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά απο εδώ και πέρα!!!!!!!!!!!!ούτε εγώ σε ξεχνάω καλή μου!!το καλοκαίρι δεν πολυέμπαινα στην μπλογκογειτονιά...πάρα πολλά γατοφιλάκια σε εσένα και στις γατούλες σου απο τον Μπέμπη μας!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Τι γλυκούλικα που είναι!!! Μου αρέσουν πολύ οι λεζάντες που έχεις βάλει!!! Αλλά η γατομαμά είναι όλα τα λεφτα.... έχω μεγάλη αδυναμία στις μαύρες γάτες... σε αντίθεση με τις προκαταλήψεις, για μένα είναι γουρλίδικες!!! Φιλάκια Μάγια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Fotini Little Treasures είναι πολύ ανόητο να πιστεύεις κανείς πως μια μαύρη γάτα θα του φέρει κακή τύχη!!!Και γελοίο!!Κι εγώ έχω μεγάλη αδυναμία στη μαυρούλα(είναι η μαμά γάτα) είναι άγρια αλλά πανέξυπνη!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. χαχαχα!!!τελεια αναρτηση!!! τα λατρευω!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κι εγω μαυρη γατα εχω!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @apinkdreamer είμαστε και γατοφιλενάδες εμείς!!!! <3<3

      Διαγραφή
  13. ζουζουνακια αγαπησιαρικα!!!! σου δινουν αγαπη χωρις ορους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. How SWEEEEEEET!!!!!!!! I'm SO SO SO happy to see that Mavroula has settled in with her kittens and that she's enjoying home life! They are all adorable!!!! I'm looking forward to hearing the story and the details about how you did that... I remember Mavroula was very feral, I'm so happy she is now enjoying a home!!! By the way... I LOVE black kitties!!!!
    Para polla gatofilakia!!!!!!!!!!!
    Anna & Zoe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αnnuk γατοφιλενάδα μου ακόμη άγρια γάτα είναι η μαυρούλα και πολύ προστατευτική με τα μωρά της όποτε τα πλησιάζουμε αγριεύει και μας κάνει χου και μας γρυλίζει..είναι το μητρικό ένστικτο..παρόλο που βλέπει πόσο τα αγαπάμε και τους ταίζουμε πάλι είναι επιφυλακτική...τώρα ψάχνουμε να βρούμε καλά σπίτια να χαρίσουμε τα μωρά της και θα πάμε και να στειρώσουμε τη μαυρούλα τώρα είναι ευκαιρία...!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη στη Ζωή και σε εσένα!!!!!!!!!!!θα τα λέμε πιο συχνά και απο το etsy ελπίζω!!!

      Διαγραφή
  15. Χμ, και εμείς έχουμε μεγάαααλη "οικογένεια"!! Πάντα, υπάρχουν αγαπημένα ζωάκια στο σπίτι και προσέχουμε και αυτά που δυστυχώς δεν έχουν σπίτι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @blogolicious Editorolista αλήθεια;;έχετε κι εσείς γατάκια;αυτό είναι υπέροχο!!!!!!!!!!!!!ναι φυσικά προσέχουμε και αυτά που είναι έξω!!αγαπάμε όλα τα ζωάκια!!αυτά που βλέπεις στο ποστ είναι αδέσποτα και προσπαθούμε να τα βρούμε καλά σπίτια!!!

      Διαγραφή
  16. Τι τέλεια παιχνιδιάρικα γατάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marileni μας έχουν πάρει τα μυαλά χχααχχαχα!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Απίστευτη γατίσια παρέα!!! Καλό απόγευμα να΄χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pepi ναι!!είναι απίστευτα και απίθανα!!!χααχχα!!!!!!!!! happy weekend!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Che gattini meravigliosi! Io adoro i gatti. Grazie per aver postato le foto.
    What wonderful cats! I love cats very very much. Thank you for these beautiful photos.
    Bye

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Silvi thank you sooo much for your visit!!i am a crazy cat person hahahahaha!!! meow!!!!!!!!! i am very happy because you like this post!!!!!!!!!!!!!!kind regards from Greece!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Τέλεια είναι!!!! Αγάπες μου!!!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath γατοφιλενάδα ναι!!!!!!είναι τέλεια!!χαχαχα!!!!!!!!!!όπως όλα τα γατάκια του κόσμου όλου ε;;χιχιιχιχιχι!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. @Βlack Sparrow :)) ναι..είναι σκέτη γλύκα!!!χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Έχουμε κι εμείς τώρα ένα γατούλι και ..5 αδέσποτα υιοθετημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @αχτίδα μου χαίρομαι πάρα πολύ που υπάρχουν τόσο καλοί άνθρωποι σαν κι εσένα γλυκιά μου!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. @Αναστασία χαίρομαι που γλυκάθηκες χιχιιχιχ!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. θα σε ενδιέφερε αυτό;
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/blog-post_6861.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ θα έρθω να το δω!!!φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  24. τι να πω πως την δική σας αδελφούλα με κίτρινες φουντίτσες στην ουρά την έχουμε και μεις σπίτι μας και πως την ίδια την ακριβώς την έχει σπίτι της και η φίλη μου η Αννα στη Σύρο θα σας στείλουμε και μεις φωτογραφίες σας γατοφυλούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marilise μου ναι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!να μας στείλετε πολλές φωτογραφίες να δούμε!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!meow!!!!!! =^o^=

      Διαγραφή
  25. φίλησέ τα μου,όλα-))))))
    είναι καουκλιάααααααααααααααααα!!!!
    πολλά φιλιά Μάγια μου,έλα,έλα,έχω κλήρωση-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Christa Mavropoulou ναιιιιιιιιιιιιιι είναι απίθανα γατοφατσουλίνια χιιχιχιχιχιχι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με ενημέρωσες!!!!!!!!!!έρχομαι!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. χα χα χα... τέλεια ιστορία!! τα μαυράκια απίθανα! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @evonita ειδικά τα μαυρούλια έχουν ένα πονηρό βλέμμα χιχιιχιχιχ!!!!!!!!!τόσο μικροσκοπικά και τόσο έξυπνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Τέλεια τα γατάκια σου!!!!!!!! Σε περιμένει βραβείο http://craftaholicgr.blogspot.gr/2012/10/blog-post_29.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αθηνά μου σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύύύύ για την τιμή που μου κάνεις!!!!!!!!!!!!θα έρθω με τον Μπέμπη να το παραλάβουμε με μεγάλη χαρά!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Χαχα! Τι αστεια ιστορια! Ολα τα γατακια ειναι υπεροχα! Και η μαμα τους πανεμορφη!!! Τι γλυκα! Ανυπομονω για την συνεχεια! Ο μπεμπης πως ειναι? Εχω να τον πολυ καιρο! Πολλα φιλακια και καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αλιόνα μου χαίρομαι πάρα πολύ που διασκέδασες με την γατοιστορία μας!!!!!Ναι όλα τα γατάκια είναι υπέροχα!!όπως και όλα τα γατάκια του κόσμου όλου χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!ο Μπέμπης μας είναι πάρα πολύ καλά σου στέλνει πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες!!!!!θα εμφανιστεί κι αυτός σε επόμενη γατοιστορία χιχιιχιχι!!!!!!!!!!!!!!!!! meeeeoooow =^o^=

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...