14 Σεπτεμβρίου 2012

vintage style decoupage jewelry

  Τα κοσμήματα μου έγιναν με την τεχνική του ντεκουπάζ.Τα περισσότερα τα πέρασα με φύλλα χρυσού και σε κάποια έβαλα  φύλλα χαλκού (αυτό που κοκκινίζει είναι ο χαλκός) και φύλλα απο ασήμι.Τέλος άπλωσα  υγρό γυαλί.Μπορείτε να τα βρείτε μαζί με πολλές ακόμη δημιουργίες μου στο  μαγαζάκι μου στο etsy
  Να με συγχωρείτε που κάποιες φορές δεν απαντώ αμέσως στα μηνύματα, το κάνω με την 1η ευκαιρία .Θα έρθω στα σπιτάκια σας να δω  τις ομορφιές που φτιάχνετε!!!!
Πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!! =^ο^= 























68 σχόλια:

  1. ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @fotolabida μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!!!!HAPPY WEEKEND και σε εσένα φίλη μου!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  2. Απίθανα!!!...Μπράβο σου! Βλέποντάς τα βρέθηκα σ`άλλη εποχή...
    Καλή τύχη νάχουνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσι μου για το σχόλιο και την όμορφη ευχή σου!!!!!!!!να είσαι καλά!!!!!!!!πάρα πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. @Dear little diary σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Maya mou, your new creations are wonderful!!! I love the nostalgic touch and the gold leaf accents... Really beautiful work indeed!!!!!
    Para polla gatofilakia!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Annuk γατοφιλενάδα μου χαίρομαι ιδιαίτερα που τα περιγράφεις τόσο όμορφα και φυσικά που σου αρέσουν τόσο πολύ!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια σε εσένα και στην Ζωή!!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  5. Maya μου..κοριτσι ειναι υπεροχα..το θεμα vintage υπεροχο..να σαι καλα..καλο Φθινοπωρο..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Mαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!να είσαι καλά και να τα περνάς υπέροχα!!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Απίθανα όλα, κοριτσάκι!!!! Καμαρώνω τα υπέροχα σχέδιά σου, τη φαντασία και το ταλέντο σου!! Περιμένουμε κι άλλααααααα!!!!! (Μπέμπη, πες κι εσύ...νιάου!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Onirokosmos σε ευχαριστώ πάρα πολύ φιλενάδα!!!!έρχονται και άλλα προσεχώς..έχω φτιάξει και αρκετά με τη φατσούλα του Μπέμπη!!!!!!!! <3 πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Ειδικά τα πρώτα μου αρέσουν πολύ! Η φωτογραφία που έβαλες....Μπράβο! περιμένουμε και τη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @elennabar σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!!!! έρχονται κι άλλα σχέδια προσεχώς..επίσης και σε άλλο στυλ...σε καλούπια μεταλλικά με vibtage αναφορές...και μερικά ακόμη διαφορετικά σχέδια!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. πολυ ωραιες οι φωτογραφιες,εχεις γινει μαστορισα στο vintage μπορω να πω και το αποτελεσμα δεν φενεται για ντεκουπαζ,δειχνει πολυ επαγγελματικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @vasilikoula σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!να έχεις ένα υπέροχο ΠΣΚ!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Φιλενάς σούπερ είναι(τα βλέπουμε και από αλλού βεβαίως) και η φωτο καταπληκτικές ειδικά στο μαύρο φόντο!!
    τα χαιρετίσματά μου στον μπέμπη και το λαζαρίκο (είδες έβαλα πρώτα τον μπέμπη για να μη λες)
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pyroessa Handmade σε ευχαριστώ πάρα πολύ φιλενάδα!!!!!!!!!!έχεις χαιρετήσματα και απο λαζαρίκο και απο μπέμπη..είδες..είναι τόσο καλός και δεν κρατάει κακία...χααχαχα!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. @iris σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!!!!!!!! :))

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. @debgoud σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφα και τα κοσμήματα και το θέμα τους!!!!!!Φιλιά,καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marileni σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!! happy weekend 2 u !!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Διαλέγεις πάντα πολύ όμορφα μοτίβα και τα κάνεις όλα καταπληκτικά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ελένη Φλογέρα σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Πολυ ρομαντικα και πανεμορφα!!!Μπραβο σου κοριτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Katrina μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  15. Maya είναι όλα υπέροχα!! Κάθε φορά και καλύτερα!! Οι εικόνες που χρησιμοποίησες είναι τέλειες!!! Συνέχισε έτσι!! Πολλά πολλά μπράβο!!
    Καλό βράδυ και καλό σ/κο!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Tinna Pippo σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!να είσαι καλά!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!! happy weekend!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Είναι τόσο όμορφα!!!! Συγχαρητήρια!!! Φαίνεται πολύ λεπτή δουλειά και μου αρέσει που προσέχεις τις λεπτομέρειες! Σε έβαλα στα αγαπημένα μου μπλογκ, κάτω αριστερά στο δικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αθηνά σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα καλή μου!!!! θα σε βάλω κι εγώ στα αγαπημένα μου!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  17. καλησπέρα λατρεύω τις εικόνες που χρησιμοποιείς μπράβο σου πανέμορφα φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @vaso σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Είναι εξαιρετικά όλα !!
    Το ένα καλύτερο από το άλλο , κι όλα με μια νότα ρομαντισμού και γλύκας !!
    Σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αθηνά σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!! να είσαι καλά!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφες εικόνες και το συνολικό αποτέλεσμα τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @kallianira μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  20. ωραίο και το vintage στυλ!!! πολύ μου άρεσαν, μπράβο!! φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @evonita σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύ!!!!!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Πολυ ομορφα και ρομαντικα ολα.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Δημιουργία σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!καλή εβδομάδα και σε εσένα!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Αααααααα.... Αυτή η σειρά είναι πολύ, μα πολύ ωραία!!!! Πολύ όμορφες εικόνες... δουλειά τέλεια.... φανταστικό αποτέλεσμα! Μπράβο, Μάγια!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φιλία σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Είναι όλα υπέροχα Maya! Καλή εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Dorothy σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!να είσαι καλά!!καλή εβδομάδα!!!!!

      Διαγραφή
  24. ωωωωω....Μάγια!!!!Τι τέλεια σκουλαρίκια.Μου φαίνεται φέτος θα κάνει το υγρό γυαλί χρυσές δουλειές.Μου άρεσαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τα θέματα που έβαλες μέσα.
    να έχεις μιά υπέροχη εβδομάδα
    πολλά γατοφιλάκια-))))
    υ.γ.το τιγράκι είδε και αποείδε κρύβοντας τα μικρά δεξιά και αριστερά,και τελικά μου τα έφερε,αλλά είναι άγρια..χιχι....μόλις πάω κοντά με τη μάσα χάψα...κάνουν λες και είναι λιονταράκια...χαχαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα Μαυροπούλου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα σου!!!!!!!!!!!!ελπίζω να κάνεις καμιά γατοανάρτηση να τα χαζέψουμε τα γατάκια ε;;χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!κι εγώ παιδεύομαι να πιάσω ένα άγριο αδεσποτάκι που ταίζω να το δώσω για υιοθεσία!!wish me good luck!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Γεια σου....σε τι αλλες εποχες με ταξιδευουν τα κοσμηματακια σου!
    Φιλακια στα πατουσακια του γατουλη! Νιαρ-νιαρ!
    ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @vailie μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. καλως σε βρηκα κ παλι, χαθηκα αλλα τωρα ξαναβολταρω στη γειτονια κ ειπα να περασω να δω τις δημιουργιες σ!!! βλεπω μεγαλη εμπνευση κ πολλη δημιουργια!!! μ αρεσειπολυ αυτο τ στυλ τ παλιου με επενδημενο μ τ φυλλα χρυσου!!! φιλιααα πολλα κ τα λεμε ξανα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @το χειρότεχνο κι εγώ είχα ψιλοχαθεί το καλοκαίρι απο την μπλογκογειτονιά μας!!χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσουν τα κοσμηματάκια!!!!!!!!!!!!!ναι!!να τα λέμε συχνά!!!!!!!!!!!!!καλή εβδομάδα,πολλά φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Φανταστικά κομμάτια Μάγια μου γλυκούλα!!!Μπράβο σου!!φιλάκια και καλό σου Φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ.,Ζωγράφος σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα μου!!!επίσης!!!!!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Πάντα μου αρέσουν τα κοσμήματα σου και αυτά είναι όλα απίθανα!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOULA σε ευχαριστώ πάρα πάρα πάρα πολύ κορίτσι μου!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!να είσαι καλά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Είναι καταπληκτικά...συγχαρητήρια Μάγια μου!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Fotini Little Treasures σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!!!να περνάς υπέροχα!!!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Πολύ όμορφα Μάγια. Ρομαντικά και νοσταλγικά.
    Καλή βδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Angelique μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ,να είσαι καλά!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Τρελαίνομαι για Vintage....μπράβο σου Μάγια....είναι ολα πολύ όμορφα!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elena μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!χαίρομαι ιδιαίτερα που σου αρέσουν τόσο τα vintage style!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  32. Μάγια μου έχεις βραβείο http://www.dimiourgiesvasos.blogspot.gr έλα να το πάρεις όποτε θέλεις φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @vaso μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνεις!!θα έρθω να το παραλάβω με πολύ μεγάλη χαρά!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. I love decoupage. And I love these pendants. Congrats! They are beautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Silvi thank you soooo much for your visit and your nice words!!!!!!!yes the art of decoupage is amazing!!!!!!!!!!!!!!!i wish you all the best!!!kind regards from Greece!!!!

      Διαγραφή
  34. Απαντήσεις
    1. @Silvi thank you soooo much for your visit and your nice words!!!!!!!yes the art of decoupage is amazing!!!!!!!!!!!!!!!i wish you all the best!!!kind regards from Greece!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...