8 Σεπτεμβρίου 2012

Για τον γατούλη μας τον Μπέμπη =^ο^=





































58 σχόλια:

  1. Maya μου
    Καλό Φθινόπωρο!!!!Όλα πολύ όμορφα!!!!αχ αυτός ο γατούλης!!!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου καλό φθινόπωρο καλή μου!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια και απο τον γατούλη !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χιχιιχιχι!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Το μαγαζάκι σου γέμισε τρισχαριτωμένα γατοκοσμήματα για κάθε γούστο!!!! Καλά, αυτός ο Μπέμπης πρέπει να είναι ο πιο ευτυχισμένος γάτος που υπάρχει.....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φιλία μου κι εμείς είμαστε πάρα πολύ τυχεροί που τον έχουμε μας γεμίζει αγάπη και χαρά!!!!!!!!!!!!είναι απίθανο ζωάκι!!!!!!!!κι έχει πολύ πλάκα!!!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!!!!!!!!meeeoooow!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Το μαγαζάκι σου γέμισε τρισχαριτωμένα γατοκοσμήματα για κάθε γούστο!!!! Καλά, αυτός ο Μπέμπης πρέπει να είναι ο πιο ευτυχισμένος γάτος που υπάρχει.....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φιλία μου κι εμείς είμαστε πάρα πολύ τυχεροί που τον έχουμε μας γεμίζει αγάπη και χαρά!!!!!!!!!!!!είναι απίθανο ζωάκι!!!!!!!!κι έχει πολύ πλάκα!!!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!!!!!!!!meeeoooow!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. @Σταυρούλα Τριάντη σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Να είσαι καλά!!!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέραααα!!!!!!Μα είναι υπέροχα Μάγια μου...είναι τρέλα....τόσο γλυκούλια!!!!!!!!!
    Τυχερός ο μπέμπης ;)...να το χαίρεστε!!!
    Κουνελοφιλάκια φιλεναδίτσα μου!!!

    el.mar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @el.mar κουνελάκι μου σε αποθύμησα βρε!!!!!!!!!! εμείς είμαστε πιο τυχεροί που τον έχουμε!!!!!!!!!!!!!!! χιχιιχιχιχι!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!! πάρα πολλά φιλάκια στο κουνελάκι και σε εσένα!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα κοσμήματα με μία εξίσου υπέροχη παρουσίαση, που δείχνει το ταλέντο σου και την ευαισθησία σου...
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ελένη Φλογέρα σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!! να περνάς υπέροχα!!!!!!!!! πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Αχου φιλενάδαααααα!!!! Πως το έκανες αυτό??? Πως τα συνδίασες τόσο όμορφα με τις εικόνες!!! Είσαι καταπληκτική!!! Πολύ μου αρέσει και αυτή η συλλογή σου μπράβο! Αχ!!! Μου άφησες ένα χαμόγελο στα χείλη μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου γλυκιά μου φίλη........πάρα πολλά γατοφιλάκια σε όλο το team!!!!!!!!! meeeeeeeeeooooooooooooow!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Γεια σας! Τι γλυκια αφηγηση! Ο Μπεμπης ειναι πολυ γλυκουλης! Του ευχομαι να ειναι χαρουμενος και ευτυχισμενος! Τα κοσμηματα ειναι καταπληκτικα! Πολλα γατοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αλιονα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!ο Μπέμπης σου στέλνει πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!είσαι πολύ γλυκιά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα κοσμήματα με τα γατοσχεδιάκια..... να είναι καλά ο μπέμπης σας και να τον χαίρεστε!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!!!!!να είσαι καλά!!!!!!!!!!!χαρούμενο Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Τέλεια ανάρτηση!! Τι υπέροχη αφήγηση ήταν αυτή!!! Πάντα όμορφα να περνάτε με τον Μπέμπη! Να διασκεδάζετε, να δημιουργείτε, να παίζετε, να ανακαλύπτετε από την αρχή τι σημαίνει αγάπη!!
    Καλό σ/κο να έχετε, maya!
    Φιλάκια!!
    Υ.Γ. Για τα κοσμήματα δεν λέω τίποτα, τα βρίσκω τέλεια, υπέροχα, φανταστικά και στο έχω ξαναπεί!! χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Tina Pippo σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για το υπέροχο και τρυφερό σου μήνυμα!!!!!!!!!!!!!!σου στέλνω πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες απο τον Μπέμπη!!!!!!!!!!!!!!!!!να περνάς υπέροχα!!!!!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  11. τι πρωτοτυπη,τρυφερη κ ομορφη αναρτηση!!!!!!να ειστε καλα μαγια μου και να χαιρεστε το γατουλι σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @apinkdreamer μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γατοφιλενάδα μου!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  12. πόσο όμορφη ανάρτηση!!!! μου άρεσε πολύ η ιστορία με τον Μπέμπη!!!! να τον χαίρεσαι!! φιλάκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @evonita μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!!!!!!!!!!!! τον χαίρομαι τον χαίρομαι χιχιχιχι!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!να περνάς τέλεια!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ γλυκιά ανάρτηση,όπως και οι δημιουργίες που είναι όλες πανέμορφες!!!!Τυχερός ο Μπέμπης που τον αγαπάτε τόσο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marileni σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!εμείς είμαστε πιο τυχεροί που έχουμε τον Μπέμπη!!!!!!!!! είναι τέλειος!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Απο τα γλυκα λογια που γραφεις φαινεται ποσο αγαπας τον μπεμπη σου,καλοτυχο γατακι που σ'εχει κοντα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Δημιουργία κι εμείς είμαστε πάρα πάρα πολύ τυχεροί που τον έχουμε!!!!!!μας δίνει τόση χαρά!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. They are wonderful, Maya mou!!!!!!!!!!!
    Lots of kisses to you and sweet Mpempis!!!!!
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Annuk γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη στην Ζωή και σε εσένα!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. @Pinelia σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  17. ΄Ομορφα... φιλιά στον Μπέμπη,
    έχω έναν ίδιο, Κανέλλο τον λένε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Σοφία θα περάσω να δω τον Κανέλλο..ελπίζω να τον βρω στο μπλογκ σου!!!!!!!!!να του δώσεις απο τον Μπέμπη πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. ΓΑΤΟΚΟΣΜΗΜΑΤΑ????!!!!!!
    ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΓΑΤΟΚΟΣΜΗΜΑΤΑ...
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΓΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΜΑΥΑ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @sofia χαίρομαι πάρα πολύ που τρελαίνεσαι για γατοκοσμήματα!!!!!!!!!!!!!!!!!! ο Μπέμπης σου στέλνει γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες!!!!!!!!! =^ο^=

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα γλυκιά μου Maya και καλή εβδομάδα! Οι δημιουργίες σου είναι μοναδικές και τις λατρεύω όλες!!! Έλα μια βόλτα από το σπιτάκι μου για να πάρεις τα βραβεία σου! Πολλά φιλάκια σε σένα και τον υπέροχο μπέμπη σου! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elena μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!!!!!!θα περάσω σε λίγο απο το σπιτάκι σου με πολύ μεγάλη χαρά και σε ευχαριστώ προκαταβολικά!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. καλημεέέέρααααααααααααααααααααα
    σούπεολα!!!Αλλά ο γατούλης σου πάντα ξεχωρίζει-)))
    πολλά μιάουφιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα Μαυροπούλου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!ναι!!τα γατάκια κλέβουν πάντα την παράσταση!!!!αλλάδεν με πειράζει καθόλου..ίσα ίσα..μη σου πω πως το επιδιώκω κι όλας!!!!!!!!ιχιχιχιχ!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Ευχαριστώ πολύ που πέρασες από την σελίδα μου, ελπίζω να σου άρεσε και ελπίζω να μου ξανά'ρθεις.. Οι δημιουργίες σου είναι πολύ όμορφες..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Art of Memories κι εγώ σε ευχαριστώ πάρα πολύ που πέρασες απο τομπλογκοσπιτάκι μου και φυσικά θα σου ξαναέρθω και φυσικά μου άρεσε!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολύ!!σε ευχαριστώ και σου στέλνω πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Μάγια μου ήταν πολύ απολαυστική η ανάρτησή σου!!!Χάθηκα για λίγο καιρό αλλά ελπίζω να τα λέμε!!!Χάρηκα πολύ που έμαθα νέα του Μπέμπη!!!!Πολλά Μιαουχαιρετίσματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρίτα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!κι εγώ χάθηκα απο τη μπλογκογειτονιά το καλοκαίρι κυρίως γιατί με τη ζέστη αποδιοργανώνομαι!!!!!!!!!!!!!έχεις μιαουχαιρετήσματα απο τον Μπέμπη και μιαουοφιλάκια πολλά χιχιιχιιχ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα!!!Πολύ γλυκά τα λόγια σου για τον γατούλη σας και τα κοσμήματα σου απίθανα!!!Να τον χαίρεστε και να είστε όλοι καλά!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOUA μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ γλυκιά μου για τις γλυκές σου ευχές!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!!!!!!!!!!!!να περνάς υπέροχα!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. καλησπέρα ,καλησπέρα!!Η ανάρτηση αυτή θα ονομαστεί από μένα ΑΓΑΠΗ
    Αγάπη παίρνει και δίνει ο επτάζωος μπέμπης σας να'ναι καλά ... καί με αγάπη φτιάχνεις αυτά τα μικρά και υπέροχα στολίδια.Φιλάκια από μένα και την Μελίτα ,καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Έφη Αδαμιδου Πασοπουλου σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!!!!!!!ΑΓΑΠΗ δίνουν μονάχα τα ζωάκια μας πόσο δίκιο έχεις............πάρα πολλά φιλάκια σε εσένα και στην Μελίτα!!!!!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  25. χιλιάδες φθινοπωρινά γατόφιλα σε όλους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marilise μου σου ανταποδίδουμε τα φθινοπρωινά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Maya μου είναι όλα πανέμορφα! Είμαι σίγουρη ότι ο Μπέμπης θα είναι και πολύ περήφανος που έχει τέτοια γλυκιά γατομαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @*Vivika μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  27. Μα τι αγαπησιαρικα και χαριτωμενα που ειναι!Και τα συνδιασες τοσο ομορφα τα λογια (απο την αγαπη που εχεις για τον γατουλη σου) με τις εικονες που απεικονιζονται στα κοσμηματα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marielena72 μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!!!!!!!!!!να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Hello, how are you?
    I love your blog, I always visit now.
    I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
    And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
    BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

    I hope your visit!

    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Jeeh Trend thank you very much for your visit!!ofcource i will visit you back.i wish you all the best!!!kind regards from Greece!!!

      Διαγραφή
  29. Απαντήσεις
    1. @Silvi thank you very much for you visit and your comment!!I wish you all the best!!kind regards from Greece!!! meeeeoooow =^o^=

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...