5 Σεπτεμβρίου 2012

for my fairy talented cat girlfriend... for a pink dreamer..........


    Όσες με διαβάζετε ίσως να έχετε αντιληφθεί πόση αδυναμία της έχω...άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που γράφω γι'αυτήν...έχω γράψει πως I am a dreamer but i am not the only one !!!!!!!!! pinkdreamer i adore you!!!!  και για  την πρώτη χαρά που μου έδωσε  όταν  Κέρδισα δωράκι απο blog παραμυθένιο!!!!!!!! Απο τότε και μέχρι σήμερα με πασπαλίζει με τη μαγική της χρυσόσκονη και αισθάνομαι πολύ τυχερή που την έκανα φίλη μου!!!Και ξέρετε είμαι πολύ δύσκολη και δύσπιστη με τις φιλίες.Γι αυτό αισθάνομαι ευτυχισμένη που ήρθε στη ζωή μου αυτό το νεραϊδένιο ξωτικό !!!!!!!!!!

   Σήμερα θέλω να σας παρουσιάσω  αρκετούς απο τους μαγικούς θησαυρούς που έχω στο σπίτι μου απο την υπέροχη  συλλογή της!!Πριν λίγες ημέρες αγόρασα απο το μαγαζάκι της στο etsy χειροποίητα κοσμηματάκια και ένα φανταστικό κουτάκι  για να  φυλάω  τα καλούδια της και  μου έστειλε δωράκια απίθανα!!!!!!!!!!Γιατί έτσι είναι η pink dreamer...γεμάτη εκπλήξεις!!!!!!!!!!!Δεν θα γράψω πολλά λόγια αυτή τη φορά  αλλά θα άφησω τις φωτογραφίες  να μιλήσουν απο μόνες τους...στην καρδιά!!!!!!!! <3








Την απίθανη ταλαντούχα νεραϊδα a pink dreamer μπορείτε να βρείτε :

στο παραμυθένιο blog της

στο προσωπικό της προφίλ στο facebook

στην σελίδα της στο facebook

στο μαγαζάκι της στο etsy

στο twitter της

στο pinterest

Αν περνώντας απο κάποια παράλια δείτε μια κοκκινομάλλα με απίθανο χίππικο ντύσιμο  να κάνει μαγικά tea party με άλλες νεραϊδες ,ζωηρά  ξωτικά και  απίθανα γατάκια  θα είναι η pink dreamer!!!!!!!!!!!!Αν την πετύχετε θα είστε πολύ τυχεροί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3



30 σχόλια:

  1. τι να πω τωρα...τι εκπληξη ηταν αυτη!!!!
    σ αγαπω πολυ και το ξερεις!
    σε ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου οχι για τα λογια που γραφεις για μενα αλλα για το ποσο αγαπας κι εσυ αυτα που φτιαχνω!
    να εισαι καλα και παντα να δημιουργεις κι εσυ μεσα απο την καρδια και τη ψυχη σου!(οπως αλλωστε ηδη το κανεις!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mου αρέσει πολύ η συλλογή σου!Διάβασα τις ιστορίες που μου είπες για το Λάζαρο και πραγματικά συγκινήθηκα!Αν αυτή η γυναίκα έσπρωχνε λίγο την πορτούλα, δε θα τα είχατε πάθει όλα αυτά!Αχ αυτή η αδιαφορία και η αναισθησία!!!!!Φιλάκια και να χαίρεσαι όλες τις γουνάτες αγάπες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pinelia μου είδες ...αν έσπρωχνε την πόρτα δεν θα τον χάναμε!!!Δόξα Τω Θεό όμως όλα πήγαν καλά!!!!Έγινε το θαύμα!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια γλυκιά μου,σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμά σου!!!

      Διαγραφή
  3. Το ξεσήκωσες το μαγαζάκι της Μαγισσούλας βλέπω!! Και πολύ καλά έκανες!! Δημιουργεί απίθανα κοσμήματα/πράγματα! Με γεια σου όλα και καλοφόρετα να είναι!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Tina Pippo ναι!! Είμαι τρελή για τις δημιουργίες της!!Αλλά μου χάρισε και πολλά δωράκια χιχιιχιχιχ!!!!!!!!!!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!Να είσαι καλά!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. κορίτσια και οι δυο είστε ταλαντούχες και μοναδικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @debgout σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. @Katrina μου πάρα πολλά φιλάκια!!!!!Να περνάς υπέροχα!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. @vasilikoula ναι είναι όλα φανταστικά!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Είναι όλα υπέροχα, μα πιο υπέροχο απ'όλα είναι η φιλία σας!!! Πολλά γατοφιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath γατοφιλενάδα κι είναι τόσο σπάνιο είδος η αληθινή φιλία στις μέρες μας...πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. πραγματικα πολυ ρομαντικα αρχιζει κ μου αρεσει πολυ αυτο το στυλ τελικα... μπραβο κ στις δυο σας για τα υπεροχα blog σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elenas blog.... σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!! εγώ με το στυλ της a pink dreamer δηλώνω ξετρελαμένη!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Μπράβο και στις δυό....είναι υπέροχες οι δημιουργίες σας!!! Μου αρέσει πολύ που στηρίζετε η μία την άλλη... Να χαίρεστε την φιλία σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!Να είσαι καλά!!πάρα πολλά φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Φοβερές οι δημιουργίες και των δυό σας! Να είσαστε πάντα καλά και αγαπημένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pepi μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. υπέροχες δημιουργίες!!! ταιριάζετε στο στυλ!! μπράβο και στις 2 σας!! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @evonita μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  12. Γεια σας! Η συλλογη σας ειναι υπεροχη! Η pinkdreamer εχει πολυ μεγαλο ταλεντο! Μπραβο!Μου αρεσε πολυ η ζωγραφια με εσας και το μπεμπη! Πολλα γατοφιλακια και καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αλιονα ναι είναι πολύ μεγάλο ταλέντο η pink dreamer!!!!!!!! κι εμένα η ζωγραφιά με τον Μπέμπη είναι φυσικά το πιο αγαπημένο μου απο τα έργα της!!!!!!!!!!!!!!!χιιχιχιχιχι!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. miaouuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    είσαστε τέλειο team-)))))
    υπέροχες όλες οι δημιουργίες σας...μπράβο!!!και να μείνετε έτσι δεμένες-)))
    πολλά νιαρρρρρρρρρ φιλιά-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα Μαυροπούλου meeeeeeeeeeeeeeoooooooooooooooow!!!!!!!!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!! =^ο^=

      Διαγραφή
  14. Υπέροχη η συλλογή απίστευτα ταλαντούχα η γνωστή και μη εξαιρετέα δημιουργός!!! Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kiki μου ναι είναι απίστευτα ταλαντούχα η pink dreamer!!!! πάρα πολλά φιλιά!!!!!!! happy weekend!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. @*Vivika ναι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! χιχιιχιχιχι!!!!!!!!!! πολύ!!!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...