21 Αυγούστου 2012

Γατοφιλενάδες μου θα βοηθήσετε τα αδεσποτάκια του Ασπρόπυργου στέλνοντας έστω απο ένα κοσμηματάκι για το μπαζάρ;;; meow =^o^=


   Κοριτσάκια μου  ευαίσθητα  που αγαπάτε τα ζωάκια και θέλετε να βοηθήσετε τα αδεσποτάκια του Ασπρόπυργου θέλετε να χαρίσετε κάποιο χειροποίητο κοσμηματάκι σας για το πάρτυ που θα γίνει για αυτές τις αδέσποτες ψυχούλες ώστε να ενισχύσετε κι εσείς αυτή την αξιέπαινη  προσπάθεια;;;;;


   Αν ναι επικοινωνήστε με την φίλη μου την  Γιάννα στο τηλέφωνο  της
6946-042395  ή στείλτε της email στο fantasmataaspropyrgou@yahoo.gr


 Στους παρακάτω συνδέσμους θα ενημερωθείτε λεπτομερώς για το έργο της ομάδας
 & για το πάρτυ: 
  η σελίδα τους στο facebook και λεπτομέρειες για το πάρτυ των αδέσποτων ψυχών

   Τα κοσμήματα πρέπει να αποσταλούν άμεσα  στη Γιάννα  στη διεύθυνση :

Γιάννα Κατιρτζόγλου 
Αρκαδίας 64 Χαλάνδρι 
TK 15234

 ώστε  να τα έχει παραλάβει το αργότερο  μέχρι τις 29 Αυγούστου.'Ολα τα κοσμήματα θα μπούνε σε κλήρωση με λαχνούς που θα γίνει την ημέρα του πάρτυ στις 31 Αυγούστου.

  Αν μπορείτε τοποθετήστε το κάθε κόσμημα που θα στείλετε σε σακουλάκι - συσκευασία δώρου και κάθε κομμάτι που θα αποστείλετε να έχει και μια κάρτα σας πχ με το web site σας ,το blog σας ,το email σας  ή και όλα μαζί!!Όπως επιθυμείτε!!!
 Η Γιάννα θα δημιουργήσει ευχαριστήριο άλμπουμ στο  facebook με τα κοσμήματα που έχετε στείλει και  με τα στοιχεία που δηλώσατε στα καρτελάκια. :)) :D   =^o^=  <3 <3<3 <3 Επίσης μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα βγουν και ξεχωριστές ανακοινώσεις για τον καθένα στο facebook ώστε να προωθηθούν οι σελίδες σας.

   Παρακάτω σας παραθέτω ένα μήνυμα απο τη Γιάννα την οποία μπορείτε να βρείτε και στο facebook με το  πορφίλ  https://www.facebook.com/gianna.katirtzoglou

Τα Φαντάσματα του Ασπροπύργου,ευχαριστούν πολύ όλους όσους δέχτηκαν να προσφέρουν κοσμήματα τα οποία οι ίδιοι έφτιαξαν αφιερώνοντας χρόνο,κόπο και χρήμα.

Η δουλειά του κάθε καλλιτέχνη είναι ξεχωριστή και αντικατοπτρίζει την αγάπη τους για αυτό που κάνουν.

Τους ευχαριστούμε πολύ γιατί μέσα από τη δουλειά τους,θέλησαν να βοηθήσουν την ομάδα μας χαρίζοντας κάποια κομμάτια ο καθένας τα οποία θα χρησιμοποιηθούν στη λαχειοφόρο μας που θα γίνει το βράδυ του πάρτι στο Άμμος Beach Bar,στις 31 Αυγούστου!!!




   Κι εγώ με πολύ μεγάλη χαρά  σας παρουσιάζω  τα κοσμήματα που θα στείλoυμε με τον γατούλη μας τον  Μπέμπη στη Γιάννα για να βοηθήσουμε κι εμείς τα γλυκά αδεσποτάκια !!!!!!!!!!!!!

   Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!!! meeeeeooooow!!!









40 σχόλια:

  1. Μαγιούλα μου γλυκιά, στέλνω κιόλας αύριο!!!φιλάκια και καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ.,Ζωγράφος σε ευχαριστώ πάρα πολύ που ανταποκρίθηκες στο κάλεσμα μου γλυκιά μου!!!!!!!!χαίρομαι πάρα πολύ!!!!!!!!πάρα πολλά φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη κίνηση, εύχομαι να προλάβω να ετοιμάσω κάτι να στείλω!!!Τα κοσμηματάκια σου υπέροχα!!!Φιλάκια πολλά και καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOULA ελπίζω να προλάβεις και να στείλεις κι εσύ!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλιά καλή μου!!!!!!

      Διαγραφή
  3. πραγματι τι ομορφη πρωτοβουλια!!!
    εγω εστειλα σημερα σκουλαρικακια ...μαγικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @apinkdreamer μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ νεράιδα μου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφη κίνηση αυτή Μάγια! Τα κοσμήματα που έχεις ετοιμάσει είναι πολύ όμορφα!! Και το κυριότερο για καλό σκοπό! Μπράβο σε όλους όσους βοηθούν με τέτοιες κινήσεις!!
    Καλό βράδυ να έχεις!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Taelia σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!να είσαι καλά!!πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  5. What a WONDERFUL initiative!!!!! I wish I could participate too sending a piece of jewelry handmade by me, but I'm afraid it wouldn't reach Gianna on time from Italy... time is so short! I will certainly follow the work of this wonderful organization and I will for sure help the next time a similar lottery or bazar takes place! I'm wishing Gianna and the kitties she is helping all the best and LOTS of help!!!!!!!!!!!!
    Maya mou, your new jewelry pieces are amazing!!!!!!!!
    Para polla gatofilakia!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Annuk γατοφιλενάδα μου χαίρομαι πολύ που την επόμενη φορά θα βοηθήσεις!!πάρα πολλά γατοφιλάκια σε εσένα και στην Ζωή!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ,ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ!!ΑΝ ΠΡΟΛΑΒΩ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΑΥΡΙΟ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ,ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ ΒΛΕΠΕΙΣ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!
    Υ.Γ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ MAYA ΜΟΥ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ POST TOY GIVEAWAY ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΛΗΞΕ ΣΤΙΣ 15-8.ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @giasmin γλυκιά μου ελπίζω να προλάβεις να στείλεις κι εσύ!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την προθυμία σου να βοηθήσεις καλή μου!!!!!!!!!λυπάμαι που έχασα το give away σου η αλήθεια είναι πως το καλοκαίρι μπήκα ελάχιστες φορές στην μπλογκογειτονιά μας!!!κι εγώ ελπίζω να πάρω μέρος στο επόμενο give away σου!!πάρα πολλά φιλιά απο εμένα και απο τον Μπέμπη μας!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Αχ!Και γίνομαι νονά την Κυριακή!Και έχω τρεξίματα!Θα βρω όμως χρόνο και σίγουρα θα φτιάξω κάτι!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pinelia πάντα άξια καλή μου!!εύχομαι να τα περάσετε φανταστικά!!χαίρομαι πολύ που θέλεις να βοηθήσεις παρόλο το τρέξιμο που έχεις!!το εκτιμώ ιδιαίτερα!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. kalimera.prwti fora grafw sto blog sas.Einai poly wraio.
    www.radiopoint.gr gia enimerwsi me poly moysiki.alla kai
    http://radiopoint.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @radiopoint ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη σας και τα καλά σας λόγια!!!!!θα περάσω κι εγώ απο το blog σας.να είστε καλά!!!!

      Διαγραφή
  9. Γειά σου αγαπημένη μου γατοφιλενάδα !!!!!! Μου έλειψε η επικοινωνία μας....μου έλειψες βρέ γλυκούλα....αλλά κι εγώ.. ήμουν χαμένη στον κόσμο της μετακόμισης...χάχά !!!!! Μπράβο στην Γιάννα και στην υπόλοιπη ομάδα για αυτή την υπέροχη πρωτοβουλία και μπράβο και σε'σένα που το διαδίδεις και σε'μάς !!! Πολύ χαίρομαι και θα στείλω κι εγώ εννοείται...ελπίζω να προλάβω...καρτούλα εγώ δέν έχω αξιωθεί να φτιάξω ακόμα....κι αυτή χειροποίητη θα είναι...χίχί....μιάουυυυυυ !!! Καλά...τα κολλιεδάκια σου είναι πανέμορφα και πολύ ταιριαστά για τον σκοπό που χαρίζονται βεβαίως..βεβαίως !!!! Μπράβο σου Μάγια μου....και οι φωτογραφίες τέλειες !!!!!
    'Οσο για τους τέσσερις χνουδωτούς φίλους μας....περίμενα να πάθουν σόκ όταν τους πήγαμε στον τρίτο την πρώτη φορά....αλλά επειδή είχαμε και τα ίδια έπιπλα και υπήρχε η μυρωδιά τους εκεί και επειδή έχουν και περισσότερο χώρο και παίρνουν και καλύτερο αέρα πιά το έχουν πάρει ζεστά το θέμα !!! Εντάξει...έχουμε κάτι προβληματάκια με τις σίτες στα παράθυρα που τρυπάνε εύκολα και ότι θέλουν να βγούν έξω στο υπόλοιπο μπαλκόνι αλλά δέν τους βγάζουμε...φοβόμαστε...και οι δύο μικρότεροι...ο Παρίας και ο Άστρο...κάνουν τα ταρζανάκια και τρέχουν και πέρα δώθε...σκαρφαλώνουν και στη σίτα σάν πιθηκάκια...χάχά... αλλά θα τα φτιάξουμε όλα !!! Καλά...αυτοί οι δύο έχουν πολύ γέλιο...παίζουν κυνηγητό και παλέυουν σάν τρελοί...απλά μερικές φορές ξεφέυγουνε και πρέπει να τους σταματάω λίγο γιατί τα πέρνουν όλα σβάρνα...μαζί και τον Κόκι και τον Ασπρούλη ...χάχάχά !!
    Όταν βρώ χρόνο θα σας γράψω τα νέα τους...τί;!.. έτσι θα σας αφήσω...έχω και πολλές καινούριες φωτογραφίες τους...φαντάζομαι πως κι εσύ θα έχεις άπειρες απο το Μπέμπη και το Λάζαρο..αλλά που να μας τις δείξεις όλες....χάχά..είμαι σίγουρη !!!!
    Αυτάαααααα...τα όλίγααα......χάχάχάαα.....θα τα λέμε...καλή σου μέρα καλή μου Μάγια....φιλάκιααααααα.....μιάουυυυυυυυυ !!!! <^ο^>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsini's creations μυρσινούλα γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ που θα στείλεις κι εσύ κοσμηματάκια να ενισχύσεις αυτό το σκοπό!!η Γιάννα είναι απίθανη και προσφέρει την αγάπη της απλόχερα στα ζωάκια!!!!!!!!είναι ωραίο που υπάρχουν άνθρωποι σαν κι αυτοί...ο περισσότερος κόσμος δεν έχει στοιχειώδη ευαισθησία απέναντι στα ζωντανά πλάσματα δυστυχώς...πόσο μάλλον να κάνει θυσίες γι'αυτές τις ψυχούλες..όμως φιλενάδα όποιος δεν αγαπάει τα ζωάκια πιστεύω χάνει πολλά και δεν έχει πιάσει το νόημα της ζωής...τα γατάκια σου κατεβαίνουν στον κήπο;παλιά έβγαιναν;θα περιμένω πως και πως να κάνεις ποστ με τις γατοφωτογραφίες...κι εγώ θα σας κάνω με την 1η ευκαιρία.....πάρα πολλά γατοφιλάκια,κι εμένα μου έλειψες ιδιαίτερα...φταίει κι αυτή η ζέστη που μας τρέλανε και χαθήκαμε!!!meeeeoooooooooow!!!!!!!!!! =^o^= <3<3<3

      Διαγραφή
  10. ωραία ιδέα! Μάγια μου με τα γατάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @paraskevi malouxou οτι βοηθάει τα ζωάκια είναι καλό!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Στελνω τις ευχες μου για καλη επιτυχια μαζι με τα δωρακια μου.Τα εστειλα σημερα εξπρες οποτε το αργοτερο μεθαυριο θα ειναι στα χερια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Δημιουργία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!!!να είσαι καλά!!!!!!χαίρομαι πολύ που βοήθησες !!!!!!!!!πάρα πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία πρωτοβουλία! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @beauty str να είσαι καλά!!!πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Μαγιούλα μου να έχεις υπόψιν σου ότι σήμερα έστειλα δαχτυλιδάκια για την φίλη σου Γιάννα, θα την ενημερώσω και αυτήν! Καλή επιτυχία στον ιερό σκοπό της! :) Πολλά φιλάκια γλυκούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανη Παπ.,Ζωγράφος σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα μου!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3

      Διαγραφή
  14. Μαγιούλα μου να έχεις υπόψιν σου ότι σήμερα έστειλα δαχτυλιδάκια για την φίλη σου Γιάννα, θα την ενημερώσω και αυτήν! Καλή επιτυχία στον ιερό σκοπό της! :) Πολλά φιλάκια γλυκούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανη Παπ.,Ζωγράφος σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα μου!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3

      Διαγραφή
  15. πολύ όμορφη πρωτοβουλία!!! δεν έχω facebook για να μάθω περισσότερα, αλλά νομίζω και αυτά που έγραψες αρκούν!! θα προσπαθήσω κάτι να στείλω, βέβαια ελπίζω να προλάβω τους χρόνους, είμαι και μακρυά!! αυτά που ετοίμασες είναι υπέροχα!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @evonita ελπίζουμε να προλάβεις και να στείλεις κι εσύ!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ κουκλίτσα μου!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. καλημέρα και καλώς σε βρήκα.Είμαι και εγώ γατοφίλη,και ταίζω πολλες γάτες,εκτός από τις δικές μου-)))
    Εύχομαι καλή επιτυχία στον αγώνα αυτό!!!!!
    πολλά φιλιά....και ένα μήνυμα.....
    εσείς που παίρνετε τα γατούλια με κλειστά μάτια και τα πετάτε στα σκουπίδια,,,αφήστε τα να ζήσουν.2 μήνες θυλάζουν και δεν κοστίζουν.Μετά θα βρούνε την τύχη τους...γρρρρρρρρρρρρρρρρρ
    πολλά φιλιάααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα Μαυροπούλου καλώς βρεθήκαμε!!!!!!!!!!χαίρομαι ιδιαίτερα που είσαι γατόφιλη!!!!!!!!!!! :))) =^o^= καλά γι αυτούς τους ψυχανώμαλους που τα κάνουν αυτά εύχομαι να τους πιάσουν και να τους βάλουν την φυλακή και να το πληρώσουν πολύ ακριβά και οικονομικά και να τιμωρηθούν απο τη δικαιοσύνη!!τέτοια περιστατικά πρέπει να τα καταγγέλουμε!!!!!!!!!!!!γεμίσαμε καθάρματα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. ¸.•°`♪♪♫

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    °ºBrasil♫º
    ♫♪.•彡♡彡•.♪♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Magia da Ines hello from Greece!!i wish you all the best!!thankyou very much for your visit!!kind regards!!!!

      Διαγραφή
  18. Απίστευτη ευαισθησία και αξιέπαινη η προσπάθεια που γίνεται, μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες!!!! Εύχομαι το αποτέλεσμα να είναι πέραν των προσδοκιών σας και λυπάμαι που δεν καταπιάνομαι με το κόσμημα για να έχω κι εγώ συμμετοχή!!!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kiki μου θα μπορούσες ίσως να στείλεις κάποια άλλη δημιουργία σου αλλά δεν ξέρω αν θα προλάβεις να το στείλεις έγκαιρα,αν θέλεις επικοινώνησε με τη Γιάννα που είναι η υπεύθυνη!!!πάρα πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα και σε εσένα γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  19. Maya μου καλησπέρα αν κ βρίσκομαι σε μετακόμιση κ γίνεται ένας χαμός θα προσπαθήσω να στείλω κ εγω κάτι θα επικοινωνήσω με την Γιάννα πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @vaso μου ελπίζω να κατάφερες να στείλεις κι εσύ κάτι στη Γιάννα!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την προθυμία σου να βοηθήσεις!!χαίρομαι τόσο πολύ που μαζευτήκαμε τόσες πολλές κοπέλες !!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Αχ, Μάγια μου, μόλις απέκτησα ξανά ιντερνετ και όχι από την Χίο. Βρίσκομαι στην Αθήνα πλέον, ζήσαμε πολύ έντονες στιγμές με τις φωτιές και μέσα σε όλα αυτά, αποφασίσαμε ότι ήρθε η ώρα να φύγουμε από το νησί. Θα σας τα γράψω όλα στην επόμενη ανάστησή μου, που θα προσπαθήσω να κάνω σύντομα. Όπως καταλαβαίνεις, υπάρχουν παντού κούτες και χίλια πράγματα για να βολέψω. Βεβαίως, ήρθαμε παρέα με τους μικρούς μας βοηθούς... την Μίκρα, την Σόφη και την Ρίτα... Τα υπόλοιπα γατάκια μας τα φροντίζουν οι γονείς μου στην Χίο. Λυπάμαι που έχασα την συμμετοχή σ'αυτήν την όμορφη προσπάθεια... Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath γατοφιλενάδα μου θα περιμένω την επόμενη σου ανάρτηση για να μάθω τα νέα σου με περισσότερες λεπτομέρειες!!!καλή δύναμη με τη μετακόμιση!!!οι μικροί σου βοηθοί είμαι σίγουρη πως θα βάλουν ένα ποδαράκι όσο να ναι!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!και μη στενοχωριέσαι,πιστεύω η Γιάννα θα ξαναχρειαστεί κάποια στιγμή τξ συμμετοχή μας!!!!!!!! =^ο^= meow!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...