23 Ιουλίου 2012

Σούπερ προσφορά!!!!!Με κάθε κόσμημα απο το etsy shop μου δώρο ντεκουπάζ κόσμημα με υγρό γυαλί!!!!!!!!!!!!!!!!!


 ΣΟΥΠΕΡ καλοκαιρινή ΠΡΟΣΦΟΡΑ!!!! =^ο^= Με κάθε κόσμημα απο το etsy shop μου mayasfairytale παίρνετε ένα ακόμη κόσμημα ντεκουπάζ με υγρό γυαλί εντελώς δωρεάν!!!!!!!!!!!!!!!!


*****SPECIAL FREE GIFT for the Summer !!!!!!!********* 
with every purchase from my etsy shop mayasfairytale a SURPRISE decoupage jewel !!!!!!!*********






Η Έφη  απο το blog ΠΑΛΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ και η γλυκιά της σκυλίτσα Μελίτα χάρισαν στον γατούλή μας τον  Μπέμπη και σε εμένα αυτό το τόσο όμορφο βραβείο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σας ευχαριστούμε πάρα πολύύύύύύύ που διαλέξατε και εμάς!!Ο Μπέμπης στέλνει στη κουκλίτσα  Μελίτα πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!! Τα γατάκια φοβούνται τη Μελίτα μας είπε η Έφη αλλά ο Μπέμπης δεν την φοβάται γιατί είναι έξυπνος και ξέρει πως η Μελίτα έχει και γλυκιά καρδούλα!!!!!

  Σας αφήνω με πολλές γατοευχές για ένα υπέροχο υπόλοιπο ΔΡΟΣΕΡΟ καλοκαίρι!!!!Με πολλά παγωτά και αεράκια να μας δροσίζουν!!!!!!!!!!!!!!!!Και βουτιές σε ήσυχες και καθαρές παραλίες μακριά απο ρακέτες και ραδιοφωνάκια!!!!!!!Δεν τα αντέχω λέμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






12 σχόλια:

  1. καλημερα Maya μου..να σαι καλα..πολυ ομορφος ο διαγωνισμος..και υπεροχα δωρα..να περνατε ομορφα..φιλια του μπεμπη..χαρουμενη βδομαδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!κι εσύ να περνάς φανταστικά!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Kαλό και δροσερό καλοκαίρι!
    Να περνάς πολύ όμορφα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΕΛΕΝΑ σε ευχαριστώ πολύ!!! καλό μήνα γλυκιά μου!!Μακάρι να είναι και δορσερός χιχιχι!!!!!!!!!!!!φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μάγια μου πολύ όμορφα όλα!!!!!!!!
    Φιλάκια στον μπέμπη!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Effie's Sweet Home Designs σε ευχαριστώ πολύ Έφη μου!!Πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλό καλοκαίρι Maya! Τα φιλιά μου στη γατο-οικογένεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Dorothy σε ευχαριστώ πολύ!!!Καλό μήνα!!Πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!meeeoooooooow!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Να τον χαίρεσαι τον κούκλο σου!!! Πολλά πολλά γατοφιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath σε ευχαριστώ πάρα πολύ γατοφιλενάδα μου!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!! =^o^=

      Διαγραφή
  6. να περνάς πολύ πολύ όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @evonita σε ευχαριστώ πολύ!!!κι εσύ να περνάς υπέροχα!!!φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...