31 Ιουλίου 2012

Γατένια κοσμήματα ντεκουπάζ για διαγωνισμούς =^ο^=

  Με τα  γατοκοσμηματάκια  που θα σας παρουσιάσω   παίρνω  μέρος σε δυο διαγωνισμούς της μπλογκογειτονιάς μας!!!!!!!Έγιναν με ντεκουπάζ. έχω κολλήσει με μιξιόν του τετάρτου φύλλα χρυσού (ιμιτασιόν) και έβαλα υγρό γυαλί το οποίο απο την πολύ ζέστη ήθελε γρήγορο άπλωμα γιατί κόντευε να στεγνώσει μέσα στο κουπάκι που το ανακάτευα!!!!!!!!!!!!!!

Δηλώνω λοιπόν τη γατοσυμμετοχή μου στον μηνιαίο δημιουργικό διαγωνισμό της apinkdreamer !!!!!!Το θέμα του διαγωνισμού ήταν ελεύθερο κι εγώ διάλεξα τις γάτες =^ο^=
Με τα ίδια κοσμήματα δηλώνω τη γατοσυμμετοχή και στο γατένιο διαγωνισμό της Αλιόνας !!!!!!!!!! =^ο^= Καλή μου επιτυχία!!!! χιιχιχιχιχιχιχιιχιχ!!!!!!!!!!! :pppp  meeeeeeeeeeooooooooooooow!!!!!!





















Και αν σας αρέσουν πολύ τα κοσμηματάκια μου ίσως να σας ενδιαφέρει πως για όλο το καλοκαίρι έχουμε με τον Μπέμπη   ********* ΣΟΥΠΕΡ καλοκαιρινή ΠΡΟΣΦΟΡΑ******** =^ο^= Με κάθε κόσμημα απο το etsy shop μου παίρνετε ένα ακόμη κόσμημα ντεκουπάζ με υγρό γυαλί εντελώς δωρεάν!!!!!!!!!!!!!!!

*****SPECIAL FREE GIFT for the Summer*********************** with every purchase from my etsy shop  mayasfairytale a SURPRISE decoupage jewel !!!!!!! 

    Καλό Αύγουστο σε όλους μας και υπομονή με τη ζέστη!!!Δεν την αντέχω βρε παιδάκι μου!!!!!!!!!!Ούτε στον Μπέμπη αρέσει!!!!!Γνωρίζετε πως δεν κάνει να εκθέτουμε τα ζωάκια μας σε τέτοιες θερμοκρασίες;;;;;;;;Τα κλιματιστικά στο φουλ!!!!!!!!!!!!!!Πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!!!!!!!!!!!!!!!! =^Ο^=


40 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. @Makrina Zografou σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!χαθήκαμε!!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Maya μου εξαιρετικά!!!!!καλή επιτυχία στο διαγωνισμό.
    ,Καληνύχτα
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  3. τελεια ολα!!!ξετρελαθηκα με αυτο με την τουρτιτσα!!!
    καλη επιτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @apinkdreamer σε ευχαριστώ πάρα πολύ γατονεραϊδοφιλενάδα μου!!!

      Διαγραφή
  4. ΜΑΥΑ μου τι κάνεις;
    Καλό μήνα!!!!!!!!!!
    Σε έχασα...Διακοπούλες; Πολύ όμορφα τα έργα σου!!!!!!!
    Φιλάκια στον Μπεμπουλίνο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Effie's Sweet Home Designs σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!! η ζέστη φταίει που έχω χαθεί απο την μπλοκογειτονιά ...απο τότε που έσφιξαν οι ζέστες μπαίνω πολύ σπάνια!!!δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η ζέστη..περιμένω πως και πως το Σεπτέμβρη!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπεμπουλίνο χιχιχιιχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Τι γλυκούλια που είναι!!!!
    Ειδικά αυτά με το παγωτάκι.... ξετρελάθηκα!
    Φιλάκια, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @EΛΕΝΑ σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!! δεν είναι τυχαίο που σου άρεσε αυτό με το παγωτάκι!!!αφού είσαι μαγείρισσα και ζαχαροπλάστισσα χιχιιχ!!!!!!!!καλό μήνα!!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Είναι υπέροχα τα κοσμήματά σου!1 Εξαιρετικά όλα τους!! Καλή επιτυχία να έχεις και στους δύο διαγωνισμούς!! Φιλάκια!! Να δώσεις και του Μπέμπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Τaelia σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!και γατοαγακλίτσες!!χιχιχι!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. πολύ πολύ όμορφα!!!! λάτρεψα αυτό το κρεμαστό με το κοριτσάκι που τρώει παγωτό! super καλοκαιρινό, χιχι! Καλή επιτυχία να έχεις και στους 2 διαγωνισμούς! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @evonita σε ευχαριστώ πολύ !!!!!!κι εμένα αυτό είναι απο τα αγαπημένα μου!!βέβαια εγώ τα αγαπάω όλα!!χαχαχα!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!να περνάς υπέροχα!!

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστώ πολύ!!! :) όλα είναι όμορφα και ας λέω εγώ για το κοριτσάκι, απλά είναι κάποιες αδυναμίες.. χι χι!! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. @evonita μου όλοι έχουμε τις αδυναμίες μας χιχιιχιχ!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Είναι πανέμορφα! Μπράβο, καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Xristina σε ευχαριστώ πολύ!!!να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφα Μάγια μου! Μπράβο σου! Φιλάκια! Πολλά χαδάκια στα γατάκια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Claire σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τα γατάκια της αυλής και τον Μπέμπη!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. θαυμάσια τα έργα σου!!! Όπως πάντα!!!
    καλά να τα περνάς!!! Και εύχομαι λιγότερη ζέστη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @paraskevi malouxou σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!!!να είσαι καλά!!!!μακάρι να μας δροσίσει..ανυπόφορη η ζέστη φέτος!!!

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα, Μάγια μου! Έχω χαθεί και μου έχετε λείψει! Από τη μία τα μαστιχόδεντρα, από την άλλη οι προετοιμασίες του σπιτιού για τον αδερφό μου, που έρχεται αύριο στην Χίο...γενικά τρεξίματα! Τα κοσμηματάκια σου είναι φανταστικά!!! Καλή επιτυχία!!! Πολλά φιλιά από όλα τα κορίτσια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath καλό μήνα γατοφιλενάδα!!!!κι εγώ έχω ψιλοχαθεί απο τη μπλογκογειτονιά λόγω ζέστης,έτσι συμβαίνει και με πολλές άλλες απο ότι έχω καταλάβει οπότε υπάρχει κατανόηση και δεν παρεξηγούμαστε!!!όταν χειμωνιάσει με το καλό θα ξαναμαζευτούμε!!!καλή δύναμη με όλες τις δουλειές και πολλά γατοφιλάκια στα γατάκια σου!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Maya τα κοσμήματά σου είναι πάρα πολύ όμορφα. Οι "πινελιές" με το χρυσό τα κάνουν ξεχωριστά. Καλή επιτυχία στους διαγωνισμούς!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ελένη Φλογέρα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!να είσαι καλά!!!!πολλά φιλία!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Maya μου τα κοσμήματα σου είναι το ενα καλύτερο απο το άλλο μπράβο σου κ καλή επιτυχία φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @vaso μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Είναι όλα υπέροχα με πολύ όμορφα χρώματα και πολύ καλοδουλεμένα!Καλή επιτυχία στους διαγωνισμούς σου εύχομαι και καλή εβδομάδα!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOULA σε ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσι μου!!!!!!!καλή εβδομάδα και σε εσένα!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Ξετρελάθηκα με το γατάκι με το παγωτό!!!! Είναι τόσο γλυκούλι!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Maria χαίρομαι πολύ που σου ξετρελάθηκες!!εγώ είμαι ξετρελαμένη με τις γάτες γενικότερα χαχαχα!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφα Μαγιούλα μου όλα τα κοσμήματά σου!! Φιλάκια πολλά!Να περνάτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ., Ζωγράφος σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα μου!!!!!!!!κι εσείς να περνάτε υπέροχα!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. υπεροχα κοματια..το τελευταιο μενταγιον μμμμμμμμμμμ..το λατρεψα..τελοιο..να περνας ομορφα..φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!χαίρομαι που σου άρεσε τόσο πολύ χιχιιχ!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Χρονια πολλα και καλα. Η Χαρη της Παναγιας να σου χαριζει ο,τι επιθυμεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Δημιουργία μου χρόνια πολλά και καλά!!!!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  19. ολο ομορφιες φτιαχνεις κοριτσακι..να σαι παντα καλα ευχομαι κ να χαριζεις χαμογελα παντου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elena Kaloydia σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου και ανταποδίδω τις υπέροχες ευχές σου <3 !!!πάρα πολλά φιλιά!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...