14 Ιουνίου 2012

Η vintage συμμετοχή μου στον διαγωνισμό της a pink dreamer και τα φελτ μου σε κούκλα :))



ΑΜΑΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΜΑΝ με αυτή τη ζέστη......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Αν δεν ανοίξω air condition στο φουλ δεν μπορώ να κουνηθώ..κάθομαι στον καναπέ και γκρινιάζω σαν κακιασμένη γριά..ξέρετε... απο αυτές που σε κοιτάνε με μισό μάτι ξυνίζοντας τα μούτρα και θέλεις να τις ρωτήσεις γιατί τόση κακία αλλά φοβάσαι μην πάθουν κανα έμφραγμα που θα τις πληγώσεις τις "καϋμένες"....εγώ όμως σας το λέω πως "δικαιούμαι" να γκρινιάζω για την ζέστη καθώς ΠΟΤΕ δεν διαμαρτυρήθηκα για τον "κακό" καιρό την 'Ανοιξη και ΠΟΤΕ δεν είπα "αχ πότε θα ανέβει η θερμοκρασία" και ΠΟΤΕ δεν ψέλισα με ύφος απλανές και μελαγχολικό "που κρύφτηκε το καλοκαιράκι μας;;;"  και "δεν αντέχω άλλο τη συννεφιά και τη βροχή"..Θα μου πείτε αυτά δεν είναι σοβαρά προβλήματα..εδώ ο κόσμος καίγεται.....(όχι μονάχα απο τη ζέστη) και θα έχετε δίκιο ...αλλά μην ξεχνάτε πως έχω μεταμορφωθεί σε γριά και αν τολμήσει κανείς να μου πάει κόντρα και πάθω κανα έμφραγμα  ο  Μπέμπης θα τον φάει για να πάρει εκδίκηση,δεν την μπορεί κι αυτός τη ζέστη και δεν θέλει και πολύ για να αγριέψει!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εντελώς ανισσόροπα αλλάζω ύφος και διάθεση...και σας παρουσιάζω τη συμμετοχή μου για τον μηνιαίο δημιουργικο διαγωνισμό της a pink dreamer που αυτό το μήνα έχει θέμα το vintage!!!! Θα μπορούσα να συμμετάσχω με ένα απο τα πολλά κοσμήματα  ντεκουπάζ με vintage εικόνες που έχω στο μαγαζάκι μου στο etsy αλλά είπα να σας δείξω κάτι διαφορετικό.. 2 σκεύη vintage αγορασμένα απο τον Μοναστηράκι 10 ευρώ έκαστο , το ένα επάργυρο και το άλλο μπρούτζινο.Τα έβαψα με ακρυλικά,  έκανα πατίνες ώστε να φαίνονται ακόμη πιο παλαιά και τέλος τα βερνίκωσα.













Ο κουτσομπόλης ο Μπέμπης μας κοιτάει κάτω απο το μπαλκόνι ......χιχιχιχιιχιχιχιχι!!!!!!!!!!!!!!!






Την ώρα που φωτογράφιζα τα vintage σκεύη ένας γάτος της πεθεράς μου  ο Μπενίτο ήταν ζαβλακωμένος σε μια γωνιά του μπαλκονιού, ο Μπέμπης μας  έπινε νερό απο το ποτιστήρι σαν τρελός κι εγώ νόμιζα πως βρισκόμουν στην έρημο...και αναρωτήθηκα τι στο καλό κάνουμε και οι 3 μας μεσημεριάτικα εκεί έξω....??????!!!!!







Με τα παραπάνω 2 vintage σκεύη συμμετείχα και στην ετήσια έκθεση της σχολής μας






καθώς επίσης και με κοσμήματα ντεκουπάζ με υργό γυαλί
(το πρώτο καφασάκι απο αριστερά είναι το δικό μου)


το οποίο δεν γινόταν να μην είχε κι ένα ζευγάρι σκουλαρίκια ντεκουπάζ με τη φατσούλα του μπέμπη μας όταν ήταν πολύ μωράκι <3<3<3<3<3<3 =^.^= η φωτογραφία είναι θολή γιατί δεν άντεξε τόση ομορφιά!!!!!!!!!!!!!!!! =^.^=




    Επίσης πήρα μέρος και με φελτ δημιουργίες μου (το τελευταίο καφασάκι απο αριστερά είναι το δικό μου) με πορτοφολάκια φελτ,ένα λουλούδι φελτ κι ένα μάλλινο κολιέ που σας έχω δείξει σε προηγούμενες αναρτήσεις




     Και δεν ντρέπομαι να το ομολογήσω να το φωνάξω να το πω ....χαχαχαχαχαχα πως  είμαι πολύ χαρούμενη γιατί το φελτ γιλέκο μου,ένα φελτ κασκόλ μου και ένα φελτ τσαντάκι μου που κι αυτά σας τα έχω παρουσιάσει σε παλαιότερα ποστ στόλισαν την  κούκλα βιτρίνας της έκθεσης μας :)) :D










Σας αφήνω....πάω να φάω ένα παγωτό με μπόλικη σοκολάτα για να δροσιστώ και για να θυμηθώ πως και το καλοκαίρι έχει τα καλά του και τα ωραία του :)))) meeeeeeeeeeeoooooooooooooow!!!!!!!!!!! =^.^=














83 σχόλια:

  1. Και τι δεν έχει το κορίτσι μας σήμερα!!!! Καταρχάς συγχαρητήρια για τη συμμετοχή τόσο με τα απίθανα κοσμήματά σου όσο και με τις φελτ δημιουργίες σου!!! Και το στήσιμο με την κούκλα άπαιχτο!!! Κατά δεύτερον τα σκεύη είπες 10Ευρώ!!!! Φοβερή αγορά έκανες!!! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!!! Όσο για τη ζέστη τι να πω;;;; Εμείς εδώ πάνω που φάγαμε τα χιόνια με το κουτάλι την απολαμβάνουμε όσο τίποτα!!! Εσείς εκεί υποφέρετε αλλά μπορείτε να κάνετε και μια βολτίτσα στη θάλασσα!!! Με το Μπέμπη φυσικά!!! Σε φιλώ δροσερά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kiki μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!!Λες να κάνω λάθος για τα σκεύη;Η πεθερά μου μου τα βρήκε και μου τα πήρε.ήξερε πως έψαχνα για επάργυρα σκαλιστά.Αν οχι 10 τότε 20 ευρώ το ένα.Πρέπει να τη ρωτήσω για να σιγουρευτώ!!!Εμείς τον χειμώνα είχαμε κρύα αλλά δεν είχαμε χιόνια σνιφ σνιφ!!!!Αχχχ η θάλασσα!!!Μου αρέσει πολύ το καλοκαίρι..αν εξαιρέσεις τον καύσωνα και την υπερβολική ζέστη και τα κουνούπια κατά τα άλλα μια χαρά τα πάω με το καλοκαιράκι μας!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Τι να πρωτοθαυμάσω!!!! Θα φανώ χαζή αν διαλλέξω πρώτα το..Μπενίτο; Βέβαια όλα είναι θαυμαστά και τα κοσμήματα με το υγρό γυαλί υπέροχα σε αποχρώσεις..κάνεις μικρά θαύματα..είστε υπέροχοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @αχτίδα μου ο Μπενίτο έχει πολλούς θαυμαστές και είναι λογικό να κλέβει την παράσταση( μετά απο τον Μπέμπη μας όμως ε;;;εχεχεχεχεχεχ)!!!!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια γλυκιά μου!!!Να είσαι καλά!!!Σου στέλνω πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Γλυκιά μου Maya και γω δεν αντέχω τόση ζέστη....λιώνωωωωω σαν το παγωτό (είμαι γλυκιά χα-χα-χα) και νομίζω ότι στο τέλος θα βγάλω λέπια, αφού πλατσουρίζω συνέχεια στα νερά!!! Δεν έχω λόγια, τι να πω για τα υπέροχα κοσμήματα, οι φανταστικές δημιουργίες σου από φέλτ, τα πανέμορφα vintage σκεύη.... είσαι χρυσοχέρα! Καλή επιτυχία κούκλα μου στον διαγωνισμό! Πολλά δροσερά φιλάκια σε όλους σας!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Εlena χαχαχαχαχα ναι κούκλα μου είσαι γλυκιά σαν τπο παγωτό χιχιιχιχι!!!!!!!!!!!!!!!Καλά κάνεις και πλατσουρίζεις συνέχεια στα νερά..αν βγάλεις λέπια μην έρθεις στο μπλογκ μου και σε μυριστεί καμιά γάτα και μετά θα έχουμε άλλα... :O χαχααχαχα!!!!!!!!!!Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για αυτά που γράφεις για μένα!!!!!!Πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Απο όλους τους γάτους κι απο εμένα!!

      Διαγραφή
  4. wow!!!!!τελεια ολα!!!!!και τα σκευ και το γιλεκο και τα κοσμηματα αλλα και ο μπεμπιτο...απαιχτα ολα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @apinkdreamer μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!Τώρα μένει να κερδίσω στον διαγωνισμό σου χαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!Ο Μπενίτο βρε οχι ο Μπεμπίτο!!!!χιχιιχιχιχ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Maya, καλή επιτυχία σου εύχομαι!!! Πολλά και ωραία πραγματάκια βλεπω και ένας γατούλης φυσικά απαραίτητος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @eleannabar σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!να είσαι καλά!!ναι!!χωρίς γατούλη δεν γίνεται!!και συγκεκριμένα δεν γίνεται χωρίς Μπέμπη!!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα!!!Τα σκεύη, τα κοσμήματα, οι felt δημιουργίες σου, όλα!!!Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου στην έκθεση και καλή επιτυχία στο διαγωνισμό σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOULA σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!!!!!Να περνάς υπέροχα!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. @Repositorio thank you very cats!!!!!!!!!!! hihihi!!!!!!!!!meow!!! =^.^= :))

      Διαγραφή
  8. ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!!!!!
    ΗΡΘΑ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΣΕ ΔΩ....ΠΟΛΥ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ.....ΜΠΕΜΠΗΣ, ΜΠΕΝΙΤΟ, ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΕΡΓΑ!!!!!!ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΕΚΘΕΣΗ ΣΑΣ; ΩΡΑΙΑ Η ΚΟΥΚΛΑ ΜΕ ΤΟ ΦΕΛΤ!!!!!!!ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Effie's Sweet Home Designs χαίρομαι να περνάς καλά στο μπλογκ μου κούκλα μου!!!!Η έκθεση μας έγινε Αθήνα!!!να είσαι καλά!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο Μπέμπη και Μπενίτο και απο τον Λάζαρο που αν θυμάμαι καλά μια αδυναμία του την έχεις χιχιιχι!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Μαγιουλι μου!!πολυ ωραιο ποστ!!εμενα; πολυ μου αρεσουνε τα vintage!!επισης τα πραγματακια σου ειναι πολυ ομορφα!!και καλα κανεις κ εισαι περηφανη!!αμεε!!σε φιλωω(οπως βλεπεις επεστρεψα δυναμικα!)σε φιλωωω!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Rock n' Rolla κοριτσάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Χαίρομαι που τα ξαναλέμε!!Σε αποθύμησα βρε!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα, και τα βιντατζ και οι δημιουργίες σου! Τι να κάνουν τα γατούλια, ζεσταίνονται πολύ με αυτόν τον καιρό. Και η δική μου, όπου βρει δροσιά αράζει! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Dorothy σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!Ναι τι να κάνουν τα γατουλίνια..δεν τους αρέσει καθόλου η ζέστη...Να δώσεις πάρα πολλά γατοφιλάκια στην γατούλα σου!!!!!!!!!!Μιάου!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα όλα!!!! Καλή επιτυχία και με τον διαγωνισμό!!!!
    Λάτρεψα τους γάτους. Υπομονή με την ζέστη. Θα δροσίσει... που θα πάει!


    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @showgirl σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!Χαίρομαι πολύ που λάτρεψες τους γάτους!!!εμείς να δεις χιχιχιιι!!!!!!!!!!!!!!!!Ναι θα δροσίσει...!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Μπραβο Μαγια μου μου αρεσεις που ασχολεισαι με τοσα πραγματα και τα κανεις ολα τοσο καλα!Τελεια θα ελεγα! Μπραβο σου και παλι και σου ευχομαι καλη επιτυχια σε ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Stella μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!Να είσαι καλά!!!Πάρα πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στη συμμετοχή σου στον διαγωνισμό! Καλή επιτυχία σου εύχομαι!! Πανέμορφα γίνανε!! Καθώς και για τη συμμετοχή σου στην έκθεση!! Μεγάλη τιμή να χρησιμοποιήσουν τις δημιουργίες σου στη βιτρίνα!! Μπράβο!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Τaelia σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!Να είσαι καλά!!!!!!!!!!!!!Ναι χάρηκα πολύ που μπήκαν τα φελτ μου στην κούκλα!!!!!! :))) πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. πολύ ωραία τα βεντάζ!!! μπράβο Μάγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @paraskevi malouxou σε ευχαριστώ πολύ!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΄ΓΩ!!.....ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Νena σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!Να είσαι καλά!!!!!!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. χαχαχα!!! Είσαι απίθανη!!! Και παγωτά και μπουγέλα έχει το καλοκαιράκι!!! Πολύ όμορφα τα vintage, η κούκλα ομόρφυνε πολύ με τις δημιουργίες σου και ο Μπέμπης ο καημένος συμπαραστέκεται στην μανούλα του!!!χιχιχιχι.. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!Ο Μπέμπης δεν θα το έλεγα πως μου συμπαραστέκεται κοιτάει πάντα και πρώτα τον ευατούλη του όπως όλα τα γατάκια του κόσμου και πολύ καλά κάνει χιχιχιχιχι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ναι τα παγωτά είναι τέλεια!!Ειδικά το καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια κούκλα μου!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό Μάγια μου ! Τα δύο σκεύη vintage έγιναν υπέροχα !!!! Τα κοσμηματάκια σου, υπέροχα, όπως πάντα ! Τέλεια και τα φελτ στην κούκλα !! Κάτι έχω δεί που θα σου αρέσει πιστεύω....θα το βρώ και θα σου το στείλω με email. Φιλάκια και στον Μπέμπη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie-Anne σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!!!Θα περιμένω να μου στείλεις αυτό που λες!!Είμαι σίγουρη πως θα μου αρέσει πολύ!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ προκαταβολικά που με σκέφτηκες!!!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Πάρα πολύ όμορφα τα vintage και γενικά μου αρέσει αυτό το στυλ σε ότιδήποτε!!!υπέροχα όσα φτιάχνεις και μπράβο σου!!!!!καλή επιτυχία!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @despina σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!να περνάς υπέροχα!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  19. Τρελαίνομαι για vintage!! Ειδικά αυτά τα σκεύη είναι θεϊκά!! Ο Μπενίτο είναι κούκλος και ο Μπέμπης φυσικά όπως πάντα!!! Τα κοσμήματα σου είναι φοβερά...Μπράβο σου!!Φιλάκια και πολλά χάδια στα γατάκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Claire σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!Να είσαι καλά!!τα γατάκια σου στέλνουν πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!μιάου!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Πολυ ομορφα ολα μπραβο σου κοριτσακι μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Katrina μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  21. Τι να πρωτοθαυμάσω, όλα υπέροχα!!!!
    Υπομονή με την ζέστη, μπορείς να γκρινιάζεις όσο θέλεις, ενώ εγώ δεν δικαιούμαι να γκρινιάζω καθόλου, γιατί λύσσαξα όλον τον χειμώνα ότι κρυώνω και με μάτια ονειροπόλα αναπολούσα το καλοκαιράκι χα χα χαα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΕΛΕΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!χαχααχαχα με έκανες και γέλασα!!να είσαι καλά!!χαχααχα!!!!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  22. Σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου.
    Ανακαλύπτω και εγώ πόσο όμορφο blog έχεις,
    αλλά πάνω από όλα πρέπει να σου πω ότι
    αγαπώ και εγώ τον μπέμπη σας
    γιατί έχω έναν ολόιδιο, τον Κανέλλο μας, που
    από γατί έχει μεταλλαχτεί σε πιστό σκύλο.
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Σοφία σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!Χαίρομαι που κι εσύ έχεις γατάκι !!!!!!!!!!!!!!!!Να τον χαίρεσαι τον Κανέλλο σας και να σε χαίρεται κι αυτός!!!!!!!!!!!Ναι είδες τι καλά ζωάκια που είναι και οι γατούλες;;;<3<3<3<3 Ελπίζω να ποστάρεις και φωτογραφίες του να τον θαυμάσουμε!!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  23. Σε βάζω στη λίστα των ιστολογίων μου,
    για να σε παρακολουθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Σοφία ελπίζω να τα λέμε συχνά απο εδώ και πέρα!!!!!! :))

      Διαγραφή
  24. Όλες οι δημιουργίες σου πανέμορφες!!!!Τα σκεύη τα έκανες υπέροχα!Φιλιά στον Μπέμπη σου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marileni σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Να είσαι καλά!!ο Μπέμπης μας σου στέλνει πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Μάγια μου, είναι όλα απίθανα! Τα κοσμήματα εξαιρετικά, τα σκεύη άπαιχτα (αχ, μου άνοιξες "πληγές"), τα φελτ πολύ όμορφα, η κυρία της βιτρίνας πολύ chic! Καλή σου επιτυχία στο διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pepi μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Γιατί λες πως σου άνοιξα πληγές;;;;Για πες για πες !!!!!! Πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Πω πω πραμάτεια!!!!!! Τι τα Μοναστηρακιώτικα που γίνανε φανταστικά με τις πατίνες σου, τι τα φελτ σου - είχα ξετρελαθεί τότε που μας παρουσίασες το γιλέκο - τι ο γατούλης...... πολύ πράμα σήμερα!!!
    Μπράβο κούκλα, πάντα να δημιουργείς και να μας εκπλήσσεις!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φιλία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα σου γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!!!!! Να είσαι καλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  27. It started being very hot here in Rodos too! And it doesn't cool off at night!!! I'm like you... I don't like too much heat! :) And I always complain about it too! ;)
    Your creations are amazing!!!!!!!! And I loved the kitty photos too, of course!!!!!!
    Have a lovely weekend!!!!!!!
    Polla gatofilakia apo Rodo! And a special kiss to sweet Mpempis!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Annuk γατοφιλενάδα μου η ζέστη με κάνει να χάνω τη διάθεση μου για δημιουργία...ευτυχώς που υπάρχουν τα κλιματιστικά!!Πάλι καλά να λέμε!!!Βέβαια κι αυτά καίνε πολύ ρεύμα!!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το γλυκό σου μήνυμα!!!!!Το ξέρω πως αγαπάς τις γατοφωτογραφίες χιχιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!Να έχεις κι εσύ ένα υπέροχο weekend!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Μάγια μου πιστεύω ότι το vintage είναι το στυλ σου!
    Πολύ μου άρεσαν όλα, και τα σκεύη που άλλαξαν εντελώς -εγω δε θα το σκεφτόμουν να τους κάνω παλαιωση- και όλες σου οι δημιουργίες φελτ και ντεκουπάζ!
    Όσο για τη ζέστη,παρόλο που δε μου αρεσει, και 40 βαθμούς να φτάσει δε θα πω κουβέντα! Φετος δεινοπαθησαμε με το χειμώνα, το κρυο και τα χιονια περισσότερο απο κάθε άλλη χρονιά.
    Φιλάκια στη θερμοπληκτη παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Νίκη μου ναι μου αρέσει πάρα πολύ το vintage!!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!Χαίρομαι που σου άρεσαν!!!!!Να είσαι καλά γλυκιά μου!!Ευτυχώς φυσάει και δρόσισε!!!Αν και αυτή τη στιγμή πάλι ζεσταίνομαι!!!

      Διαγραφή
  29. Σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.Τα σκευη πολυ ομορφα και η κουκλα με τα φελτ πολυ εντυπωσιακη!!Καλη επιτυχια στο διαγωνισμο!!Κι εγω δεν αντεχω τη ζεστη οπως και τα δικα μου τα ζωακια.Πολλα φιλακια στο Μπεμπη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Athina μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!Να είσαι καλά!!!!!Χαίρομαι που κι εσύ έχεις ζωάκια!!Μου αρέσει πολύ που μαζευόμαστε πολλές ζωόφιλες στην μπλογκογειτονιά!!!Καλά να περνάς!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
    2. @Αthina η maya είμαι δεν έχω ιδέα γιατί στο μήνυμα που σου άφησα πριν με έβγαλε σαν ανώνυμος..άλλο πάλι και τούτο!!

      Διαγραφή
  30. Γεια σας! Πολυ ωραια η συμμετοχη σας! Και οι γατουλιδες ειναι υπεροχοι! Καλη επυτυχια στον διαγωνισμο! Εχετε ενα βραβειο στο blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αλιόνα ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνεις να μου χαρίσεις βραβείο!!Θα περάσω να το παραλάβω με μεγάλη μου χαρά!!!!!πάρα πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  31. Πολύ όμορφα όσα έφτιαξες!!!Τα σκεύη, τα κοσμήματα, τα φελτ σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @evonita σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!να περνάς υπέροχα!!

      Διαγραφή
  32. Τα σκεύη από το Μοναστηράκι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!ΤΕΛΕΙΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ!!!!ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!Εχω ένα πάθος αν κατάλαβες με τα παλιά αντικείμενα!!!Πανέμορφα όμως και τα κοσμήματά σου!Συγχαρητήρια και για τα φέλτ σου που στόλισαν θαυμάσια την κούκλα της βιτρίνας!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ !!!!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @χρυσάνθη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσαν τόσο πολύ!!!!!!!!!!!!! κι εμένα μου αρέσουν τα vintage πολύ!!να είναι καλά η πεθερά μου που μου τα βρήκε!!χρυσή γυναίκα!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!πάρα πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  33. °`♥✿✿⊱╮
    ♡¸¸.•
    Encantador!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•°`❤✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Magia da Ines i wish you all the best and a happy summer!!!!kind regards from Greece!!thank you for your visit!!

      Διαγραφή
  34. πανέμορφα τα έφτιαξες τα αγγεία σου Μαγιούλα μου!!!!Καλή σου επιτυχία στον διαγωνισμό της γλυκειάς μας Νεραϊδομαγισσούλας!!!Και τα γατάκια σου απίθανα!!!!φιλάκια πολλά και να απολαμβάνεις παγωτά, όλο το καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ., Ζωγράφος σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα Φανούλα μου!!!!!!!!!Να είσαι καλά!!!!!!!!!!!!!!!Πάρα πολλά φιλάκια!!και γατοφιλάκια απο τις μουσούδες μας!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  35. Πολύ όμορφα τα έφτιαξες Maya μου!!!!!!!!!Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό και πολλά πολλά φιλάκια σε σένα και στον μπέμπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!Να περνάς υπέροχα!!Ο Μπέμπης σουστέλνει πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  36. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΚΕΥΗ ΣΟΥ!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!ΚΑΙ ΤΑ ΦΕΛΤ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΓΙΑ ΒΙΤΡΙΝΑ !!!ΤΕΛΕΙΑ!!!!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΑΤΟΥΛΗ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @fotolabida1 σε ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσι μου για τα καλά σου λόγια!!!!!χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν!!!!!!!!!!έχεις πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας!!μου άρεσε που τον αποκάλεσες "γατούλη μας" χιχιιχιχ!!!τέλειοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Υπέροχα κομμάτια και πολύ καλή η επεξεργασία τους πετυχημένη η παλαίωση κ
    και η αγάνα φαίνεται πραγματική Μπράβο!!Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!!

    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Έφη Αδαμίδου Πασοπούλου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!Να είσαι καλά!!!Τι εννοείς όταν λες αγάνα;Ιδέα δεν έχω τι είναι!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  38. πολύ όμορφα όλα....αλλά πειράζει να πω ότι θαύμασα ιδιαίτερα την κουκλίτσα ντυμένη με τα φελτ?????φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Aspa σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!Χάιρομαι πολύ που σου άρεσε η κούκλα ιδιαίτερα!!χιχιιχ!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  39. Συμφωνώ με την Άσπα,η κούκλα είναι σαν πριγκίπισσα!!Συγχαρητήρια για τη δουλειά σου.Παγωτό εεεεε......μμμμμμ....ευτυχώς προλαβαίνω ν'αγοράσω!!!Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @anna σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!Να είσαι καλά!!!! ναι..χωρίς παγωτό δεν λέει!!!χιχιιχιχ!!!!!!!!!!φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  40. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΣΟΥ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΕΣ ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ!!! ΤΟ ΦΕΛΤ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕ!!!
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΟΥ,ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΗ ΖΕΣΤΗ...ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΚΡΥΑ.
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Virgo σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!Μπορείς να δεις 2-3 πράγματα για το πως κάνουμε το μαλλί φελτ ύφασμα στην σχετική ανάρτηση που είχα κάνει πέρυσι του Αύγουστο..μονάχα μην το πιάσεις στα χέρια σου καλοκαίρι γιατί θα το μετανιώσεις!!!!!!!!!!!να περνάς υπέροχα!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  41. Mαγια μου τακανες υπεροχα,μουδωσες ιδεα τωρα για τα δικα μου!!!Αυτη η αναπαλαιωση πολυ πετυχημενη,ευχομαι καλη επιτυχια!!!!!!!
    Καλο και δροσερο καλοκαιρι-ποιος μπορει τετοια ζεστη-σε καμμια παραλια,παρεα με το μπεμπουλη τον τσαχπινη!!!!
    Φιλακια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @MaRia'S LiFeTiMe σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!Ανταποδίδω τις δροσερές σου ευχές!!πάρα πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου!!!και απο τον τσαχπίνη μας!!!χιχιχι!!!!!!!!αχχχ πόσο πολύ τον αγαπάω!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...