22 Ιουνίου 2012

Εκπλήξεις ,γατούλες, κρεμαστρούλα με πατίνες και πολύ ζέστη!!!!!!!!!

 
        Δεν θα γκρινιάξω πάλι για τη ζέστη...........όχι δεν αντέχω θα γκρρρρρρρρρρρρρρρινιάξω....
 είναι ανυπόφορη....ουφφφφ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     Πριν λίγες μέρες ήρθε ένα απρόσμενο πακέτο στο σπίτι μας.....το άνοιξα και βρήκα μέσα έναν υπέροχο πίνακα ντεκουπάζ με δυο γατάκια σκέτη γλύκα!!!!! =^.^= <3<3<3 Είναι τόσο γλυκούλα η φίλη μου η  ΣΑΝΤΡΙΝΑ....έγραψε και τα αρχικά μας στον πίνακα!!!! M-A Maya-Aλεξάνδρα :)) Δεν είναι απίθανο το έργο της;;;;Τα λουλουδάκια δεν είναι φανταστικά;;;;;


meeeeooooooooooooow!!!!!!!!!!!!!!!!!! =^.^=  Φανταστική έκπληξη!!!!Τι χαρά που πήρα!!!Και το δώρο συνοδευόταν απο ένα γράμμα τρυφερό και συγκινητικό!!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου..........μέσα απο την καρδιά μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ο Μπέμπης μας σου στέλνει πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =^o^= meeeeeoooooooooow!!!!!!!!!!!!!!!!! :O))) <3<3<3<3<3

Παρέλαβα και βραβείο για το blog μου απο την γλυκιά νέα μπλογκοφίλη μου την Αλιόνα!!!!!!!!!!!!!! :D <3<3<3<3<3<3 :))))


Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου που διάλεξες και το δικό μου μπλογκοσπιτάκι!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))) Μου έδωσες μεγάλη χαρά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη μας!!!!!!!!!!! =^.^= <3<3<3 :D Και πολλές γατοαγκαλίτσες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :)))

 Η Αλιόνα έχει και σούπερ γατένιο διαγωνισμό...!!!!!!!!!!!!!!!!! =^ο^=  meeeeeeeeeeoooooooooooow!!

    Πηγαίντε σε αυτό το post για να μάθετε γατολεπτομέρειες!!Τέλεια η ιδέα της!!!!!!!!!!!!!! Κι εγώ σκεφτόμουν εδώ και πολύ καιρό να κάνω κάποια στιγμή γατένιο διαγωνισμό αλλά με πρόλαβε!!!!!!!!!!!!!!!! :O Κάτι θα γατοσκαρφιστώ όμως!!!!!!!!!!!!χιχιιχιχιχιιιιχιχιχιχι!!!!!!!!! =^.^=


    Σας αρέσει η κρεμαστρούλα που έφτιαξε ο καλός μου με διάφορα ξυλάκια;;;;Εγώ μετά την έβαψα και της έκανα πατίνες!!Την έτριψα με γυαλόχαρτο της πέρασα και σπρέι βερνίκι 2 χέρια και είναι έτοιμη!!! 

Τα χρώματα της είναι πιο ζωηρά και έντονα αλλά δεν είχα κουράγιο να βγάλω περισσότερες φωτογραφίες...δικαιολογούμαι λόγω ανυπόφορης ζέστης!!!!!!!!!!!!!!!!!


   Ο <3καλός μου<3 μου έβαλε και τα γατζάκια για να κρεμάω τους θησαυρούς μου :))) <3<3<3<3


    ..μπορώ επίσης να στριφογυρίσω τα γατζάκια και η κάτω πλευρά της κρεμάστρας να γίνει η επάνω πλευρά της..τώρα αν καταλαβαίνει κανείς τι σας γράφω του αξίζει βραβείο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


να και η πίσω πλευρά  της κρεμαστρούλας μου...να μην νομίζετε πως είμαι τεμπέλα και κάνω μισές δουλειές.....χιχιιχιχιχι!!!!!!!!!!!!!!!!!


Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα της.Ντεκουπάζ δεν θα της κάνω την προτιμώ έτσι ,μοιάζει παλιά και αυτό είναι που με ξετρελαίνει!!!!!!!!!Τρελαίνομαι για τα vintage και για τα γλυκά έπιπλα vintage style!!!!Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κλειδοθήκη αλλά σκέφτομαι να κρεμάω εκεί τα ντεκουπάζ κολιέ μου!!!! Τα vintage style κοσηματάκια μου στην vintage style κρεμαστρούλα μου χιιχιιχιχιχιχιχι!!!!!!!!!!!!!!!!

  ****************************************************************************
 Έχω και σούπερ προσφορά στο etsy shop μου για όλο το καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!Με κάθε αγορά ,σας χαρίζω ένα ντεκουπάζ κόσμημα δώρο έκπληξη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Λόγω κρίσης το ρίξαμε στις προσφορές χαχαχαχχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O))))
*****************************************************************************

  *****************************************************************************
Ετοιμάζω και give away για το blog μου και στο οποίο θα μπορείτε να συμμετάσχετε και μέσω της σελίδας μου στο facebook mayasfairytale ,κάντε μου βρε ένα Like αν έχετε facebook!!!!!!!!!!!!! :PPPPP
******************************************************************************
 
    Το give away γίνεται για πολλούς λόγους..πρώτα απο όλα για να σας ευχαριστήσω που με τιμάτε με την παρουσία σας και τα σχόλια σας !!!!!!!!!!!!!!!Επίσης για να γιορτάσω που άνοιξα επιτέλους
το μαγαζάκι μου στο etsy!!!Εμείς δηλαδή να μην κάνουμε εγκαίνια;χιιχιχιχιχιχιχι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
   Πριν ένα χρόνο ξεκίνησα τις αναρτήσεις σε αυτό το Blog και είμαι πολύ χαρούμενη για την πορεία του!!!!!Γνωρίζω υπέροχα κορίτσια και ξεχωριστές γατοφιλενάδες!!!Πολύ όμορφη η μπλογκογειτονιά μας!!!!!!!!!!! Ένας ακόμη λόγος είναι πως το καλοκαίρι έχουμε γενέθλια οικογενειακώς δηλαδή εκτός απο εμένα έχει γενέθλια ο άνδρας μου και ο Μπέμπης μας μιάου μιάου!!!!!!!!!
    Αν δεν λιποθυμήσω απο τη ζέστη  θα κάνω την ανάρτηση του νέου give away μου σύντομα!!!!!!!!!!!Αλλά μην ανησυχείτε...(για εμένα βρε!!!!) έχω φουλάρει το ψυγείο παγάκια ,πολλά παγάκιααααααααααααααααααα!!!!Νερό, χυμούς,αναψυκτικά zero , παγωτά  light που με το συμπάθιο δεν τρώγονται,παγωτά λαχταριστά τίγκα στις θερμίδες,φρούτα  όπως κεράσια και καρπούζι που μου αρέσει με φέταααααααα(αλλά να πω την αμαρτία μου όταν έχω παγωτό τα φρούτα απλά δεν κινδυνεύουν!!!!!)  και είμαι με το τηλεκοντρόλ του κλιματιστικού στο χέρι....τώρα θυμήθηκα την εκπομπή του αξέχαστου Μπονάτσου που λεγόταν "Με το κλειδί στο χέρι" τη θυμάται κανείς;;;;

   Αυτές τις μέρες τρώει κολληματάκια ο Bloger και δυσκολεύομαι να κάνω εγγραφή σε νέα blogs που ανακάλυψα..επίσης δεν μπορώ να δω το γκάτζετ με τους αναγνώστες ούτε στο blog μου,ούτε σε άλλα blogs που επισκέπτομαι.Συμβαίνει και σε εσάς αυτό;;;;; Ελπίζω να λυθεί άμεσα!!!!!!!!!!!!!

    Σας αφήνω.......................είναι θαύμα που έκανα ποστ με τέτοια ζέστη...πωπωπω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ουφφφφφφφφφ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Και καλή επιτυχία στην Εθνική μας απόψε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Με την Νίκη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Άντε να χαρούμε λιγάκι!!!!!!!!!!!!!!ΑΝΤΕ!!!!!!!!!!





37 σχόλια:

  1. Να χαίρεσαι το δωράκι σου και το βραβείο σου.
    Η κρεμάστρα πολύ όμορφη (πως την έκανες?), μη
    την πειράξεις, είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Σοφία σε ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι καλά!!Την κρεμάστρα την έβαψα με ακρυλικά χρώματα και της έκανα πατίνες ,την έτριψα με γυαλόχαρτο και στο τέλος την πέρασα βερνίκι!!!χαίρομαι πολύ που σου αρέσει!!!φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Να χαίρεσαι το δωράκι σου, είναι πολύ όμορφο και συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Πάντα επιτυχίες σου εύχομαι να έχεις! Η κρεμάστρα είναι υπέροχη! Με τις τελευταίες φωτογραφίες γέλασα τόσο πολύ! Ακόμα γελάω! Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOULA σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!να περνάς υπέροχα!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο στον καλό σου!!!...πιάνουνε τα χέρια του....
    να το χαίρεσε το δωράκι σου...και το βραβειάκι σου!!!!
    Τέλειες οι φωτό!!!....μακάρι να νικήσουμε!...
    Καλό βράδυ Μάγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα σου :))να είσαι καλά γλυκιά μου!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Η γάτα στην.... παραλία, όλα τα λεφτά!! Που αλλού θα τις πας;; σε λίγο θα τις δούμε να κάνουνε και σκι!!!!!!!!!!!!!!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μariela δεν είναι δική μου η γάτα στην παραλία !!Οι δικές μας είναι σπιτόγατες χαχαχαα!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Ωραία πράγματα φιλενάδα μπράβο!!! Φανταστικός ο καμβάς υπέροχο δώρο! Και η κρεμάστρα πολύ πρωτότυπη! Αναμένουμε τα νεότερα! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!!!! Πολλά φιλάκια γλυκούλα μου! Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie καλή μου γατοφιλενάδα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια σε εσένα και σε όλο το team!!!!meeeooow!!

      Διαγραφή
  7. Όμορφη η κρεμάστρα σου. Επίσης να χαίρεσαι το δώρο και το βραβειάκι σου. Πάντα τέτοια. Ο γατούλης στην παραλία είναι υπέροχος!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ελένη Φλογέρα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!ο γατούλης στην παραλία είναι απο θεματικό διαγωνισμό μιας άλλης κοπέλας γατόφιλης!!!μιάου!!!

      Διαγραφή
  8. Με γεια το δωράκι σου!! Είναι υπέροχο!! Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!! Πολλά ακόμη σου εύχομαι!!Για την κατασκευή του καλού σου δεν έχω λόγια!! Ήρθε και η δική σου παρέμβαση πάνω της και την απογείωσε!! χιχι! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Taelia σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!Να είσαι καλά!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Λιτή και όμορφη η κρεμάστρα σου! Το δώρο σου αλλά και το βραβείο σου, όμορφα! Να είσαι πάντα καλά, να περάσεις καλά το Σ/Κ! Γατοφιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pepi σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!μιάου!!!

      Διαγραφή
  10. Με γεια και με χαρά το δωράκι σου!
    Μπράβο στον καλό σου, μπράβο και σε σένα για την κρεμάστρα!
    Και συγχαρητήρια για το όμορφο βραβείο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΕΛΕΝΑ σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!πάρα πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Κρίμα Μαγιούλα μου δεν έπιασε η ευχή του Μητσοτάκη!!Χάσαμε δυστυχώς!!!
    Μη μου πεις ότι κολυμπάει η λευκή γατούλα;;!!Συνήθως δεν αποφεύγουν το νερό;;
    Υπέροχη η κρεμάστρα σου!!!Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου και το δωράκι σου!!φιλάκια πολλά γλυκούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ.,Ζωγράφος σε ευχαριστώ πολύ γλυκούλα μου!!!η φώτο με τη λευκή γατούλα δεν είναι δική μου πάντως δεν νομίζω να κολυμπάει χχεχεχεχεε!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!
    Η ΣΑΝΤΡΙΝΑ ΕΚΑΝΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ!!!!!!
    ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ ΚΑΙ ΛΑΖΑΡΙΚΟ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Effie's Sweet Home Desingns ναι η ΣΑΝΤΡΙΝΑ το έκανε πάλι το θαύμα της!!!!!!!!!!!!!!Την προτιμώ έτσι την κρεμάστρα καλή μου!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!και απο τον Μπέμπη και απο τον Λαζαρίκο!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Maya μου
    Καλημέρα
    ευχαριστώ για την ανάρτηση.Τον πίνακα τον έκανα με πολύ πολύ αγάπη για σένα.Συγχαρητήρια για το βραβείο σου ,όμορφη η κρεμάστρα σου, και υπομονή με την ζέστη.Πολλά φιλιά σε σένα και τον γατούλη σου τον μπέμπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου εγώ σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου για το υπέροχο δώρο!!!!!!!!!!!!!!ήταν τόσο ευχάριστη έκπληξη!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. What a lovely present, Maya!!!! And your work is always wonderful!!!!!
    Lots of love from Rhodes to you, sweet Mpempis and all his adorable kitty friends!!!!!! It's hot here too!
    Polla gatofilakia!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αnnuk γατοφιλενάδα μου ναι το δώρο είναι sooo lovely!!!!! <3 σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!απο όλα τα γατάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Τι ωραία! Δωράκια...!!! Καλά η κρέμάστρα μ αρεσε πολύ, να τη δούμε και με τα πραγματακια που θα κρεμάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @eleannabar σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!για να δούμε τι θα κρεμάσω χιχιιχ!!!πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραίο το δωράκι σου και συγχαρητήρια για το βραβείο.Η κρεμάστρα τέλεια κι ευτυχώς που έβγαλες φωτογραφίες γιατί απ'την περιγραφή σου....χιχιχιχι...φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @anna σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!ναι είδες;καλά που έβαλα και τις φωτογραφίες!!!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια για το βραβείο και το όμορφο δώρο σου. Τα βλέμματα όμως κλέβει η φανταστική κρεμάστρα που σου έφτιαξε ο καλός σου! Έχεις δίκιο να μην κάνεις decoupage, είναι τέλεια έτσι. Όσο για την Εθνική μας, συλλυπητήρια σε όλους μας, είναι αήττητοι αυτοί, μην πω καμιά κουβέντα και για την "δικιά" τους που τους ακολούθησε, φορώντας το χιλιοστό της σακάκι, και πανηγύριζε!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φιλία σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!χαίρομαι που σου αρέσει περισσότερο χωρίς ντεκουπάζ η κρεμάστρα!!!!με έκανες και γέλασα με το μήνυμα σου χαχαχα!!!!να περνάς υπέροχα!!πάρα πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  18. να χαίρεσαι το δωράκι σου και το βραβειάκι!!! υπέροχη η κρεμάστρα, τα χρώματα φαίνονται τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @evonita σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!να είσαι καλά!!πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  19. γεια σου γλυκια μου maya! τι ομορφιες ειναι αυτες?οντως η κρεμαστρα κλεβει την παραασταση,κΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΙΔΕΑ!!!!!!! σου στελνω πολλα γατο φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Angie γειά σου κοριτσάκι μου!!!!χαίρομαι που σου άρεσε τόσο πολύ η κρεμάστρα!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια γλυκιά μου!!!!!!!!!!meeeoooow!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...