20 Μαΐου 2012

Λουλούδι φελτ για τον διαγωνισμό της a pink dreamer



Γεια σας και χαρά σας......χάθηκα απο τη μπλογκόσφαιρα γιατί έχω πέσει με τα μούτρα στο μαγαζάκι που έφτιαξα στο etsy.Αλλά το μλπογκινγκ είναι μια αγαπημένη συνήθεια που δεν κόβεται με τίποτα χιχιχιιχι!!!!
   Η καλή μας νεράιδα a pink dreamer μας έχει καλομάθει με τους διαγωνισμούς και τα φανταστικά δώρα της......ο μηνιαιός δημιουργικός διαγωνισμός της είναι πλέον θεσμός στη μπλογκογειτονιά..αυτό το μήνα θέμα έχει τα λουλούδια.Λαμβάνω κι εγώ μέρος με ένα φελτένιο λουλούδι που έφτιαξα με νερό και σαπούνι και μαλλί φελτ φυσικά.Στο τέλος το έραψα σε ένα λαστιχάκι και έτσι έγινε κοκαλάκι για τα μαλλιά.Φοριέται  και στο χέρι ή σαν καρφίτσα προσθέτοντας του απλά μια παραμάνα.Αν και χειμερινό υλικό το  φελτ δεν είμαι τελείως εκτός εποχής..γιατί μου θυμίζει παπαρούνα!!! ;))











Κι επειδή δεν γίνεται ανάρτηση στο blog μου δίχως γατάκια θα σας δείξω και μερικές λουλουδό - γατοφωτογραφίες...να μην ξεφύγω εντελώς κι  απο το λουλουδάτο μας θέμα χιχιιχιχι!!!!!!!!!!


Ο Λαζαρίκος μυρίζει τα τριαντάφυλλα που έκοψα απο τον αυλή....

 και ο Μπέμπης μας καμαρώνει μπροστά στο Μαγιάτικο στεφάνι =^.^=

Εύχομαι να είναι οι ζωές σας όμορφες και ευωδιαστές σαν τα τριαντάφυλλα :)


57 σχόλια:

  1. Η παπαρούνα σου είναι πολύ όμορφη! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ελένη Φλογέρα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  2. ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!!! ΣΑΝ ΑΛΗΘΙΝΟ!!!!
    ΚΑΛΑ Ε! Ο ΜΠΕΜΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΑΣ!!!!!
    Ο ΛΑΖΑΡΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΠΟΤΙΖΕΤΑΙ ΚΙ Η ΓΛΑΣΤΡΑ!!!!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Effie's Sweet Home Designs σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!ο Λαζαρίκος είναι της πεθεράς μου αλλά όλη μέρα σε εμάς τριγυρνάει και κλέβει το φαγάκι του Μπέμπη.Λες και πεινάει...έτσι είναι τα γατάκια..πονηρά χιχιχι!!!!!τους προσέχω τους προσέχω!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Τελειο το λουλουδακι που φτιαξατε για τον διαγωνισμο! Καλη επιτυχια! Ο μπεμπης και ο Λαζαρακος ειναι υπεροχοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αλιόνα ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη και τον λάζαρο στα γατάκια σας!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο το λουλουδάκι σου! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pepi σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!να περνάς υπέροχα!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Μάγια μου, τέλειο το λουλουδάκι!!! Τα γατάκια σου σούπερ όπως πάντα!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath γατοφιλενάδα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!meow!!!!

      Διαγραφή
  6. Τέλειο...και λαστιχάκι και βραχιολάκι!!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Konstantina σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  7. τι τελειο το λουλουδι!!!!και τα γατονια φυσικα!!! χαχαχα!!!σε ευχαριστω πολυ! καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @apinkdreamer μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ νεραϊδοφιλενάδα μου!!!!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη η παπαρούνα σου!! Καλή επιτυχία σου εύχομαι να έχεις στον διαγωνισμό!! Κουκλιά τα γατούλια σου!! Έχω μια αδυναμία στον Λαζαρίκο όμως.. μην του το πεις του Μπέμπη και στενοχωρηθεί, ναι;; Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Taelia σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!δεν θα του το πω του μπέμπη μην ανησυχείς!!!!χιχιχιιχ!!!!δεν του λείπει η αγάπη καθόλου!!!ούτε του λαζαρίκου!!!!είμαστε τρελοί για τις γάτες μας!!!βέβαια αγαπάμε τα γατάκια όλου του κόσμου!!αλλά ναι στα δικά μας έχουμε ιδιαίτερη αδυναμία!!πολλά γατοφιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. na mai k edo...giati tora teleutaia pio suxna ta legame sta magazakia mas...kali epituxia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ta gatakia sou otan ta vlepo 8elo na ta paro aggalitsa...!!!!!!!!!!!!!!!!!!k tous duo mazi kai ton mpempi sou k ton lazarako tis pe8eras sou!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Makrina Zografou ναι περισσότερο τα λέμε στο etsy χιχιιχιχ!!!!χαίρομαι που σου ξυπνάνε τόσο τρυφερά συναισθήματα τα γατάκια μας!!!!!να είσαι καλά γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλιά!!!!

      Διαγραφή
  10. Φανταστικό λουλούδι!!!καλή επιτυχία γλυκούλα μου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ.,Ζωγράφος σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα μου!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Γεια σου Μαγια μου με το πανεμορφο σου λουλουδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Stella μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Μάγια,καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!! Η παπαρούνα σου είναι πανέμορφη!
    Για το μαγαζάκι σου εύχομαι καλή επιτυχία..καλές δουλειές να έχεις!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!να είσαι καλά!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!να περνάς υπέροχα!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ μεγάλη και εντυπωσιακή η παπαρούνα σου!!! Μου αρέσει πολύ και ως βραχιολάκι που τη φόρεσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αναστασία σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Μαγια μου,γλυκεια γατομαμα,καλημερα!!Ονειρικο το λουλουδακι σου,παντος καιρου με φωτεινα χρωματα!!!Και σαν βραχιολακι ειναι υπεροχο!!!!!!Ο μπεμπουλης γλυκα κι ο Λαζαρικος εχει μεγαλη πλακα!!!!
    Η φωτο με τα λουλουδια φανταστικη,τα τριανταφυλλα τα λατρευω.!!
    Φιλια πολλα σε σενα και το χαδιαρη γατουλη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @MaRia'S LiFeTiMe σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον γλυκούλη μπέμπη και τον πλακατζή τον λάζαρικο χαχαχαχα!!!!!!!!!!και ο μπέμπης μας έχει τρελή πλάκα!!!!!!!να περνάς φανταστικά!!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφο και εντυπωσιακότατο το λουλουδάκι σου και πολλαπλών χρήσεων απ' ότι βλέπω!!!Καλή εβδομάδα !!Νιάουυυυυυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @χρυσάνθη σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!να είσαι καλά!!νιαουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ γλυκιά μου χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Maya
    Καλή εβδομάδα.
    Είναι πολύ όμορφο!!!!και θα συμφωνήσω με την Χρυσάνθη.
    Να είσαι καλά
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!να είσαι καλά κοριτσάκι μου!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Καλή εβδομάδα Maya! Πολύ όμορφο το λουλούδι, μου αρέσει φορεμένο και με τους δύο τρόπους. Κούκλος ο Μπέμπης, αλλά και η φωτογραφία με τον Λαζαρίκο που μυρίζει τα λουλούδια είναι απλά τέλεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Dorothy σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν και τα γατάκια!!!!!!!!!!φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. @Repositorio ευχαριστώ πάρα πολύ,επίσης!!!!!

      Διαγραφή
  19. Καλή εβδομάδα!!!Πάρα πολύ όμορφο το λουλούδι σου!!!Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOULA ευχαριστώ πάρα πολύ!!!να είσαι καλά!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Μαγια καλη επιτυχία στο διαγωνισμό !!το λουλούδι σου είναι εντυπωσιακό και πολύ μαρεσει το χρώμα του!!!!τα γατουλάκια υπέροχα!!!!Ο τίτάκος αδυνάτισε..τον''εφαγαν ''οι έρωτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Demi σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια σε σένα και στον Τιτάκο!!!!να τον προσέχεις!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Ομορφο το λουλουδι σου.Καλοταξιδο το μαγαζακι σου, καλες δουλειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Δημιουργία σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!να περνάς υπέροχα!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Δώσε ένα χαδάκι στα γατάκια σου τα όμορφα και από μένα! Τέλειο το λουλούδι! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @*Vivika σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!θα τους δώσω θα τους δώσω χιχιιχ!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Καλώς σε βρήκα στο όμορφο σπιτάκι σου, εσένα και τα ωραία πραγματάκια που φιάχνεις!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elena BeezyB καλώς βρεθήκαμε!!έγινα κι εγώ μέλος και στα 2 σου blogs!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!να είσαι καλά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. The felt flower you made is just simply amazing!!!!! I love it!!!!
    And I love the sweet photos of Lazaros and Mpempis enjoying the flowers! :) Lots of kisses to you, sweet Mpempis and all his adorable kitty friends!!!!!! Polla gatofilakia apo Rodo!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Annuk γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!θα σου στείλω άμεσα και email στο etsy!!!!!!!!!!!!!!!meeeeoooooooooooow!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Καλώς σε βρήκα! Καλή επιτυχία στο λουλουδοδιαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Fan καλώς βρεθήκαμε κορίτσι μου!!ελπίζω να τα λέμε συχνά απο εδώ και πέρα!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι καλά!!μακάρι να κερδίσω..χιχιιχ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Μaya μουυυυυυ !!! Τί υπέροχο το φέλτινο λουλούδι σου !!! Μπράβο Γατονεράιδα!!!! Τα τριαντάφυλλα του κήπου σου τί όμορφα...και ο Λαζαρίκος και ο Μπέμπης μέσα στα λουλούδια...χίππιδες τελείως...καλά ο Παρίας μιά φορά...είχε μπεί στην κουζίνα και επειδή δέν έβρισκε τίποτα να φάει...να κλέψει δηλ...άρχισε να τρώει τα λουλουδάκια που είχα σε ένα ποτηράκι...τρελό τελείως είναι αυτό το γατί...άμα δείς τί σκανταλιές κάνει με τον μικρό τον Άστρο...αλλά είναι πολύ γλύκες και μου κάνουν αγκαλιές σχεδόν κάθε πρωί όταν ξυπνάω...με αγαπάνε τα σκασμένα !!!! Λοιπόν...με έπιασε η λογοδιάρροια..έμ, μαζί σου συνέχεια αυτό παθαίνω.....και να σου πώ...Γατονεράιδα....πέρνα απο το δεντρόσπιτό μου...σου έχω βραβειάκια..με πολύ αγάπη φίλη μου !!!
    Φιλάκιααααα......μιάουυυυυυυυυυυυυ :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. @mirini's creations Μυρσινάκη γατοφιλενάδα μου σε έχασα ρε συ...σε αποθύμησα..χάθηκα κι εγώ απο τη μπλογκογειτονιά χάθηκες κι εσύ..χαθήκαμε γενικότερα..εγώ χάθηκα εσύ χάθηκες αυτός χάθηκε..εμείς χαθήκαμε έσεις χαθήκατε αυτοί χάθηκαν..με έπιασε η βλακεία μου βραδιάτικα χαχχαχα!!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!!!!!!!!!κι ο μπέμπης μας τρώει λουλουδάκια γι αυτό όποτε έχω λουλούδια στο σπίτι προσέχω να τα βάζω κάπου που να μην φτάνει..του αρέσει πολύ να πίνει και νερό μέσα απο τα ανθοδοχεία..εμ βέβαια σε αγαπάνε γίνεται να μη σε αγαπάνε!!καταλαβαίνω πόσο πολύ τα αγαπάς απο τον τρόπο που μιλάς γι'αυτά..είναι πολύ τυχερά που σε έχουν ..βέβαια κι εσύ είσαι πολύ τυχερή..όπως και κάθε ένας που έχει γατάκια στο σπίτι του!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα βραεία γλυκιά μου όταν κάνω τη σχετική ανάρτηση θα σε ενημερώσω..ελπίζω να ξαναπυκνώσει η επικοινωνιά μας...πάρα πολλά γατοφιλάκια κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!και σε όλη τη τρελογατοπαρέα σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό και στο καινούριο σου μαγαζάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!να είσαι καλά!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. καλησπερα και παλι :-)ευχαριστω πολυ που εγινες μελος στο blog μου.Ηθελα να προσθεσω οτι και εγω αγαπαω τις γατες,και ειχα κατα καιρους γατουλες στο σπιτι.Καλα ο γατουλης που μυριζει τα τριανταφυλλα μας βγηκε ρομαντικος χαχα(,τελεια φωτογραφια).Και μου αρεσει πολυ και αυτη με την πατουσιτσα.παντα μου αρεσε η αισθηση να αγγιζω τις πατουσιτσες τους.Και η τελευταια φωτο ειναι πολυ χαριτωμενη με τον μπεμπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marielena72 χαίρομαι που κι εσύ αγαπάς τις γάτες !!έχουμε μαζευτεί πολλές γατόφιλες στην μπλογκογειτονιά!!! =^.^= ναι κι εμένα μου αρέσουν ιδιαίτερα οι φωτογραφίες που αναφέρεις!!τα πατουσάκια τους θέλω κι εγώ να τα πειράζω χαχαχαχα!!!!και ο λαζαρίκος μας βγήκε ρομαντικός λες ε;;χαχαχαα!!με έκανες και γέλασα!!να είσαι καλά κουκλίτσα μου!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!ελπίζω να τα λέμε συχνά απο εδώ και πέρα!!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...