4 Μαΐου 2012

η maya στο etsy :O) γιατί etsy της γατόαρέσει!!!!!!!!!!! =^.^=

   
Γεια σας και χαρά σας κοριτσάκια!!!!!!!!Καλό μήνα απο τον γατούλη μας τον Μπέμπη που ποζάρει σαν μωρό στο mayaΤΙΚΟ μας στεφάνι!!Με βοήθησε να το φτιάξω καθώς κυνηγούσε τα ζουζούνια που δεν με άφηναν να κόψω τα λουλουδάκια!!!!!! Είναι ζουζουνοκυνηγός το ζουζούνι μας!!!!!


Καλό μήνα και απο εμένα σε όλη τη μπλογκογειτονιά!!!!!!!!!Και σε όλα τα γατάκια και σε όλα τα ζωάκια!!!!!!!!!!!!!! =^.^=


   Πριν λίγες εβδομάδες έφτιαξα το δικό μου etsy κι έβαλα μερικά κοσμηματάκια μου!!Αυτές τις μέρες ετοιμάζω πολλά νέα κοσμήματα και αξεσουάρ για το etsy μου.'Έχω πολλές ιδέες που πρέπει επιτέλους να γίνουν πράξεις!!!!

 Αν θέλετε να ρίξετε μια ματιά μπορείτε να με βρείτε εδώ    http://www.etsy.com/shop/mayasfairytale

Αν έχετε κι εσείς etsy θα χαρώ να μου αφήσετε μήνυμα με το link για να σας βρω κι εκεί!!! :))

 Στις παρακάτω φωτογραφίες σας δείχνω μερικά απο τα κοσμήματα που έχω ανεβάσει στο etsy μου :)) Είναι με ντεκουπάζ,φύλλα χρυσού -ιμιτασιόν- και υγρό γυαλί.

 Ξεκινάω  την παρουσίαση (ούτε βιβλίο να ήταν) με καρφιτσάκι ντεκουπάζ με τον γατούλη μας τον Μπέμπη όταν ήταν μωράκι!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3 =^.^= αχχχχχ λιώνω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Καρφίτσες ντεκουπάζ με φύλλα χρυσού και υγρό γυαλί σε  σφυρηλατημένο μέταλλο (ορείχαλκο ή αλουμίνιο) ,ραμμένες επάνω σε φετρίνα (ένα είδος τσόχας).








και η πίσω πλευρά μιας καρφίτσας..για να πάρετε μια ιδέα..






          Άσχετο αλλά θέλω να σας πω πως αυτή τη στιγμή τρώω παγωτό σοκολάτα οικογενειακή συσκευασία βεβαίως βεβαίως!!!Ένα σας λέω..είναι SCANDAL!!!!!!!!!!!!Chololate orgy!!!Και πιστεύω πως θα χάσω κιλά επειδή περιόρισα το ψωμί χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Και συνεχίζω με  τα σκουλαρίκια μου  ντεκουπάζ σε στυλ vintage και αυτά!!!!!!!!!I LOVE VINTAGE STYLE!!!!!!!










Να και μερικά δαχτυλιδάκια που έχω κάνει..τις βάσεις των δαχτυλιδιών όμως δεν τις έφτιαξα εγώ.. :O)) Κάτι σας είπα τώρα χαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!









       Αν υπάρχει άνθρωπος που μετά απο τόσες φωτογραφίες ενδιαφέρεται να δει τι άλλο έφτιαξα  :O μπορεί να δει τα κολιέ μου :))






















               Κλείνω την μικρή μου χαχαχαχαχαχαχα παρουσίαση με ένα κολιέ απο τη νέα σειρά κοσμημάτων μου που λέγεται "Μπέμπης" χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!! =^.^= <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



     


               Εχθές έλαβα απο την  Onirokosmos ένα υπέροχο γατοπακετάκι με φανταστικά γατοπράγματα για μένα και τον Μπέμπη!!!!!Μας γατοξετρέλανε για τα καλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου γλυκιά μου φίλη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3




       Κοιτάξτε εδώ τι φανταστικό γατοκαρφιτσάκι μου χάρισε!!!!!!!!!!!!! Είναι απίθανοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!  Η ουρά του είναι όλα τα λεφτά!!Κι έχει και κουδουνάκι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χιιχιχιχιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Νιαουρίζω και χουρχουρίζω απο χαρά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))  =^.^=  <3 <3 <3 <3 <3

   Σήμερα έλαβα ένα ζευγάρι απίθανα σκουλαρίκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aπο την ταλαντούχα νεράιδα μας a pink dreamer που έκανε φανταστικό give away!!! Και ήμουν η νικήτρια!!! :O))) Συνέχεια  δώρα μας  μοιράζει η νεράιδα μας!!!!!!!!!!!Το give away της αυτό έγινε   στη σελίδα της στο facebook.Είναι φανταστική σελίδα γεμάτη απο τις υπέροχες δημιουργιές της!!!!Με έβαλε να διαλέξω απο αυτή τη φαντασμαγορική συλλογή!!Δεν χαρίζει απλά!!Σου δίνει και το δικαίωμα της επιλογής!!Μα τι άλλο να ζητήσει ποια κανείς!!Μας μαγεύει για τα καλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Την  σελίδα της την χαζεύω κάθε μέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Έχω κι εγώ  σελίδα στο facebook ( σαν κακομοιράκι ακούστηκα χαχαχαχαχα) και θα χαρώ πάρα πολύ να με επισκεφτείτε..Πως;;; πατήστε εδώ επάνω και αν σας αρέσει κάντε μου Like Και αν δεν σας αρέσει πάλι κάντε μου like μπουαχχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!Έχει και γατοφωτογραφίες..αν δεν σας αρέσουν  οι γατούλες  όμως τότε να μη μου κάνετε Like!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meeeeeeeeeeoooooooooooooow!!!!!!!!!!!

   Παρέλαβα και 2 βραβεία αυτές τις μέρες....απο την γλυκιά μου Χρυσούλα που έχει ένα πολύ όμορφο blog και αξίζει να το επισκεφτείτε  !!!!!!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου που διάλεξες και το δικό μου μπλογκοσπιτάκι για να χαρίσεις τα βραβεία σου!!Μου έδωσες μεγάλη χαρά!!! :)))) Θα τα στολίσω με καμάρι στο μπλογκ μου!!!!!!!! :D  :))



Το επόμενο βραβείο μου το έδωσε και η  ταλαντούχα φιλενάδα μου η Σοφία γνωστή ως Pyroessa !!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!!! :)))) Πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3



    Το τρελό γατοπάρτυ στη μπλογκογειτονιά το πήρατε χαμπάρι;;;Το διοργανώνει η  γλυκούλα γατούλα Ζωή της γατοφιλενάδας μου Annuk και σήμερα πήγαν στο πάρτυ της γατούλας Ζωής  ο Μπέμπης και η τρελογατόπαρέα του!!!!!! :))Αν έχετε κι εσείς γατούλες στείλτε ένα email στην Annuk  στο annuk1@hotmail.it   με γατοφωτογραφίες απο τις γατούλες σας, μια για κάθε γάτα και λίγα λόγια γι αυτήν....Τρελή γατοιδέα το γατοπάρτυ!!Γατοξετρελάθηκα!!!!!!!!!!Γατοφιλενάδες μου σπεύσατε ΓΑΤέως!!!!!!!!!!!!!!! =^.^=    >> ^.^ <<




     Oι γάτες ξέρουν να περνούν καλά ανεξάρτητα απο τις συνθήκες γύρω τους δεν τους καίγεται γατοκαρφί!! Φροντίζουν και αγαπάνε τον εαυτό τους, κοιμούνται πολύ και διασκεδάζουν με απλά πράγματα!!!!!!!! Ας διδαχθούμε απο αυτές!!!!!!!!!!!!!!! meeeeeeeoooooooooooooooow!!!!!!!!!!!!

  Καλό γατοξημέρωμα σε όλους !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =^.^=










101 σχόλια:

  1. Hola, preciosos los broches me gustan mucho, besos de España.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Conchi hola and welcome to my blog page!!i allready become a reader to your blog!!i wish you all the best!!kind regards from Greece!!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα, γλυκιά μου γατοφιλενάδα! Είμαι σίγουρη ότι θα τα πας σούπερ στο etsy! Ό,τι φτιάχνεις είναι τόσο μοναδικό!!! Πάω να τσεκάρω το γατοπάρτυ τώρα!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath γατοφιλενάδα μου καλή σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χαίρομαι που ακούω τέτοιες κουβέντες απο ένα άτομο σαν κι εσένα!!!!!το γατοπάρτυ είναι τέλειο!!!!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!

      Διαγραφή
  3. ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ETSY!!!! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @fotolabida1 μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!να είσαι καλά κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη και απο εμένα!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΥΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΣΟΥ! Ο ΜΠΕΜΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΟΥΡΛΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΥΧΗ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Effie's Sweet Home Designs καλό μας μήνα Έφη μου!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου!!!!!!!!!ναι!!είναι γουρλής ο μπέμπης μας!!!χιχιιχιχ!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Μοναδικές δημιουργίες!!! Μπράβο, Μaya! Εύχομαι καλή επιτυχία στο μαγαζάκι σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αναστασιά μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!πάρα πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Πόσες πολλές δημιουργίες!!
    Και όλες πανέμορφες!!
    Καλή επιτυχία εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΕΛΕΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!να περνάς υπέροχα!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. καλημερα!!! καλοριζικο το μαγαζακι σου!!! ειμαι σιγουρη πως θα γατοσκισεις με τοσες πανεμορφες και πρωτοτυπες κυριως δημιουργιες!!!
    σε ευχαριστω πολυ! χαιρομαι που σου αρεσαν τα σκουλαρικια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @apinkdreamer μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ νεράιδα μου!!!!!!μακάρι να γατοσκίσουμε με το etsy μας!!ο μπέμπης είναι το βοηθάκι μου!!!!χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!μα γίνεται να μην μου αρέσουν τα σκουλαρίκια σου;;τρελαίνομαι για τις απίθανες δημιουργίες σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Καλορίζικο το μαγαζάκι σου maya!! Πολύ όμορφες και μοναδικές οι δημιουργίες σου! Ειδικά η σειρά "Μπέμπης"! Είναι τέλεια!! Να τα εκατοστήσεις τα βραβεία σου και να χαίρεσαι τα δωράκια σου! Είναι όλα υπέροχα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Taelia μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!να είσαι καλά!!!!!ναι κι εμένα η σειρά "Μπέμπης" είναι η αγαπημένη μου χιχιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Πολυ ομορφα κοσμηματα, εχουν ενα παιδικο ρομαντισμο... και μου αρεσει πολυ το μοβ χρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Beauty Follower σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το υπέροχο μήνυμα σου...ναι...όπως τα λες είναι....κι εμένα το μωβ είναι το αγαπημένο μου χρώμα :)) πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχες οι δημιουργίες σου!!! Σου εύχομαι καλή επιτυχία στο etsy!
    Τα βραβειάκια σου τα αξίζεις ! Να περνάς πολύ-πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα βραβεία και τα καλά σου λόγια κοριτσάκι μου!!!!!!!Να είσαι καλά!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα κορίτσι!! Μ' αρέσουν οι αναρτήσεις σου γιατί μοιάζουν να τις γράφεις χωρίς να παίρνεις ανάσα, για να προλάβεις να τα πεις όλα... Τέλεια τα δωράκια που κέρδισες, να τα χαρείς!! Το είχα δει ότι έκανες κατάστημα στο etsy και ήθελα, αν δε σου κάνει κόπο, να μου στείλεις στο eirinixeiropoihmata@gmail.com μερικές πληροφορίες για το πώς λειτουργεί και γενικά για τα διαδικαστικά, γιατί το σκέφτομαι κι εγώ!! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ειρήνη χειροποιήματα καλό μήνα κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!χαίρομαι που σου αρέσουν οι αναρτήσεις μου!!!σε ευχαριστώ πολύ!!και να φανταστείς πως θέλω σχεδόν πάντα να γράψω και άλλα όμως πόσο μεγάλη να είναι πια μια ανάρτηση; :O)) θα σου στείλω email φυσικά και δεν μου κάνει κανένα κόπο,αλλά μη νομίζεις κι εγώ πως ξέρω πολλά ,είμαι καινούργια στο esty.πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  12. Wonderful post, Maya!!!!!!!!
    Welcome to Etsy-world! :) Wishing you all the best with your shop! I love your vintage-inspired romantic jewelry and I'm sure it will be very successful!!!!!!!!!
    Thank you so much for mentioning Zoe's Kitty Party!!!! It's ALWAYS open and I hope more sweet friends will join us! :)
    I'm so happy I got to know you better through the Kitty Party, Maya mou!!! You are a very special person, with lots of love in your heart! Thank you so much for taking sweet Mpempis and all his sweet friends to Zoe's party!!!!!!!
    Para polla gatofilakia!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αnnuk μου σε γατόευχαριστώ πάρα πολύ για τις γλυκές σου ευχές γατοφιλενάδα μου!!!!!!!!!!!!!χαίρομαι τόσο πολύ που σε γνωρίζω καλύτερα!!!!!!!είσαι απίθανη κοπέλα!!!!!!!!!!!χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν τα κοσμήματα μου...θα φτιάξω πολλά και με τις γατούλες μας...έχω πολλές ιδέες ,υγεία να μας χαρίζει ο Θεός στο σώμα και στο πνεύμα να είμαστε καλά να δημιουργούμε!!!!!μου δίνει τόσο μεγάλη χαρά να φτιάχνω πράγματα που τα βρίσκω όμορφα...το πάρτυ της γατούλας σου της Ζωής είναι απίθανο!!τέλεια γατοιδέα!! =^.^= meow!!!!!!!!! είμαι σίγουρη πως θα έρθουν ακόμη περισσότερα γατουλίνια στο πάρτυ σας!!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την θερμή υποδοχή και τα καλά λόγια σου για τις γατούλες μας και για το καλοσώρισμα σου στο etsy!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. PARA polla gatofilakia apo tin Ζωή !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αnnuk να της δώσεις της γλυκιάς σου γατούλας πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη!!!χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3 =^.^=

      Διαγραφή
  14. Όλα εκπληκτικά! Το βιβλίο επίσης, δε θα το κρύψω μου τράβηξε την προσοχή και προσπαθούσα να το διαβάσω! χεχε! Γαταρίτσα όμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Vivika χάρηκα πολύ με την επίσκεψη σου!!!!!!το βιβλίο είναι vintage,είναι ένας τόμος απο μια ολόκληρη σειρά που λέγεται "η εγκυκλοπαίδεια της γυναίκας" και την είχε πάρει όλη τη σειρά ο μπαμπάς μου στη μαμά μου όταν παντρεύτηκαν πριν 35 χρόνια περίπου!!!!!γαταρίτσα όμορφη!!!!!!!!!!!!!!!!!!πολύ όμορφο ακούγεται αυτό!!για μένα είναι ή για τον μπέμπη;χαχαχαχα!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  15. Τέλεια ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!!! Οι αναρτήσεις σου είναι απολαυστικές. Να στο πω κι από ΄δω, ότι το μαγαζάκι σου έχει υπέροχα πραγματάκια και σίγουρα θα πάει πολύ καλά!!!! Να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου. Σου αξίζουν, όπως και πολλά-πολλά ακόμη! Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν τα δωράκια. Εύχομαι να είναι τυχερά και καλοφόρετα! Γατοφιλάκι και αγκαλίτσα σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Οnirokosmos σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου γλυκό!!!!!μακάρι να παέι πολύ καλά χιχι!!!αλλά αν και ακόμη δεν έφυγε τίποτα απο το μαγαζάκι μου εγώ πραγματικά το ευχαριστιέμαι και το απολαμβάνω!!!μου δίνει μεγάλη χαρά!!!!!!με γατοξετρέλαναν τα δωράκια σου καλή μου!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύύύύύ και για τις υπέροχες ευχές σου!!έχεις πολλά γατοφιλάκια και 2 γατοαγκαλίτσες,μια απο εμένα και μια απο τον μπέμπη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!! <3 =^.^=

      Διαγραφή
  16. Μας γατοξετρέλανες και πάλι :)
    Τι να πρωτοθαυμάσω; Το μπέμπη; Τις δημιουργίες σου;
    Τις υπέροχες κυρίες που μας παρουσιάζεις;
    (περιμένω να δω στο etsy και τις υπέροχες felt τσαντούλες)
    Να έχεις ένα υπέροχο ΣΚ!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kate μου σε γατοευχαριστώ πολύ καλή μου χιχιχιχιιχ!!!!!!!!!!!!!!!ναι είδες τι υπέροχα και ξεχωριστά κορίτσια που είναι όλες τους; :)) χαίρομαι που σου αρέσουν τόσο πολύ οι φελτ τσάντες μου!!!! τώρα φτιάχνω και πορτοφολάκια φελτ!!!!happy weekend και σε εσένα κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!! <3 =^.^= meow!!!!

      Διαγραφή
  17. Έχετε ένα μεγάλο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Repositorio i wish you too a Happy Weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Μπράβο Maya μου και πολύ καλά έκανες! Γιατί τα κοσμήματά σου αξίζει να παρουσιαστούν αλλά και να πουληθούν!
    Καλή επιτυχία και καλό ΣΚ
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @L. σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!! να περνάς υπέροχα!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!! happy weekend!!! :))

      Διαγραφή
  19. Γεια σας!Οι κατασκευες σας ειναι απιθανες!Μου αρεσουν πολυ!
    Και ο γατουλης σας ο Μπεμπης ειναι πολυ γλυκουλης! Τι συμπτωση εχω
    δυο γατους που μοιαζουν στο Μπεμπη! Ειμαι και εγω φιλοζωη! Χιχιχι!Καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αλιόνα ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη και το μήνυμα!!!!!ωωω πόσο χαίρομαι να γνωρίζω κοπέλες που έχουν κι αυτές γατούλες!!!!!τι χαρά!!!!!ελπίζω να τα λέμε τακτικά απο εδώ και πέρα!!!! =^.^=

      Διαγραφή
  20. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ....ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΣΟΥ...ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ!!!
    ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΑ, ΛΑΤΡΕΨΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΤΟ ΟΒΑΛ ΜΕ ΤΗΝ ΔΑΝΤΕΛΙΤΣΑ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ....
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΤΥΧΗ!!!
    ΠΕΡΑΣΕ ΟΠΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ....ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Nena καλό μήνα!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου!!! :)) και για τα καλά σου λόγια!!προσεχώς θα βάλω στο etsy διάφορα κοσμήματα στο στυλ αυτού που σου άρεσε περισσότερο με τη δαντελίτσα !!!! ;) χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα!!!έρχομαι στο σπιτάκι σου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Maya μου
    Έχομε καιρό να τα πούμε.Ελπίζω να είσαι καλά .Τα κοσμήματα είναι τέλεια!!!!!Εύχομαι την πραγματοποίηση κάθε επιθυμητού.Πολλά φιλάκια σε σένα και στον γατούλη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου χάθηκα λιγάκι απο τα blogs γιατί ασχολούμαι περισσότερο με το etsy αλλά αγαπώ τόσο πολύ τη μπλογκογειτονιά που δεν μπορώ χωρίς αυτήν!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου για τα καλά σου λόγια και την υπέροχη ευχή σου!!!!πάρα πολλά φιλάκια απο εμένα και πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες απο τον Μπέμπη μας!!!!!!!!!!!!!!! =^.^=

      Διαγραφή
  22. Καλέ δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω..τον υπέροχο γατούλι ή τις φανταστικές δημιουργίες..θαύμα όλα..προχθές μου έκλεψαν το μικρό γατουλίνι μας που γέννησε η υπό την προστασία του άνδρα μου μαύρη γατούλα μας..Ελπίζω όποιος την πήρε να την αγαπάει..και όχι απλά για να παίξει το παιδί του.Πάντως στεναχωρηθήκαμε..ήταν ένα υπέροχο μαλιαρό ασπρόμαυρο γατάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @αχτίδα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!λυπάμαι πάρα πολύ που σας έκλεψαν το γατάκι...πόσο μικρό ήταν;το είχατε μέσα στο σπίτι;ή σε κάποια αυλή;υποπτεύεστε κάποιον;δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να θέλει κάποιος να κλέψει ένα γατάκι..τόσα αδέσποτα υπάρχουν... :(((( ελπίζω να είναι γερό κι ευτυχισμένο όπου κι αν βρίσκεται η ψυχούλα μου......<3

      Διαγραφή
  23. Καλό μήνα και καλορίζικο το μαγαζάκι σου!!!!φτιάχνεις ονειρεμένες δημιουργίες!!!!όσο για τα γατάκια σου τι να πω!!κλέβουν την παράσταση κάθε φορά!!!!να χαρείς και τα δωράκια σου πανέμορφα!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @despina καλημέρα και καλό μήνα!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το "ονειρεμένες".......μέσα απο την καρδιά μου!!!!!!!!!!!!!χαίρομαι που λες οτι τα γατάκια μου κλέβουν κάθε φορά την παράσταση!!!!χιχιχι!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά κούκλα μου!!!πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  24. Καλό μήνα!Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου είμαι σίγουρη οτι θα έχουν μεγάλη επιτυχία στο etsy!Καλορίζικο το μαγαζάκι σου εύχομαι!Πόλυ όμορφα και τα βραβεία σου και τα δωράκια πάντα τυχερή να είσαι!Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOULA μου καλό μήνα!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου για τις υπέροχες ευχές σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!να περνάς υπέροχα!!κι ο μπέμπης στέλνει γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Καλημερα γατομαμα Μαγια!!!!Τι ομορφα πραγματα φιαχνεις!!!!!!Οι γατο εμπευσεις μουρλια!!!!!!Καλη επιτυχια στη καινουρια σου προσπαθεια!!!!Μεγεια τα βραβειακια σου!!!!!Πολλα φιλια στο κουκλο το Μπεμπη!!!!!
    Φιλιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @MaRia's LiFeTiMe καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!να περνάς όμορφα και να είσαι καλά!!!πάρα πολλά φιλάκια και πολλά γατοφιλάκια απο τον κούκλο μας χιχιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Καλή επιτυχία Μαγια μου, αν και με τέτοιες δημιουργίες ρομαντικές και πρωτότυπες νομίζω είναι εξασφαλισμένη!
    Τα δωράκια που πήρες είναι τέλεια, πάντα τυχερη να είσαι!
    Φιλιά, και του χρόνου να είστε καλά να ξαναφτιάξετε στεφάνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Νίκη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσι μου!!!!!!!!!!!!!!!Με ανεβάζουν αυτά που μου γράφεις χιχιχιχι!!!!!!!!!!!!!!!!Κι εσύ να είσαι πάντα τυχερή κι ευτυχισμένη καλή μου!!!!!!!!!!!!!!Σε ευχαριστώ για όλες τις όμορφες ευχές σου!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!! :)) =^.^=

      Διαγραφή
  27. Μάγια μου, φοβερή παραγωγή, και ποιοτικά και ποσοτικά! Οσο για το μαγαζάκι σου, καλορίζικο και πάντα με ..δουλειές! Να'σαι καλά ! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pepi μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Καλώς σε βρήκα Maya μου, καλορίζικο το μαγαζάκι σου στο Etsy! Όλες οι δημιουργίες σου είναι απίθανες το ίδιο και ο γατούλης!φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Virginia καλώς βρεθήκαμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον γατούλη μας τον Μπέμπη χιχιχιιχ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Γεια σου Μαγδαληνη μου
    Τυχαια επεσα πανω στο μπλογκ σου και μου αρεσε παρα πολυ!
    Ελπιζω να σε βοηθησει στην δουλεια σου και να εχεις περισσοτερη επιτυχια με τα πολυ ομορφα πραγματα που φτιαχνεις...
    Φιλια,Στελλα [golden yarn] from Etsy.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Stella μου καλώς ήρθες στο μπλογκ μου!!!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια γλυκιά μου!!!ελπίζω να τα λέμε συχνά απο εδώ και πέρα!!!!!!!!!!!happy Sunday!!!!!!!!!!!!!και απο το etsy φυσικα χιιχιχι!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Ολες υπεροχες οι δημιουργιες σου Μαγδαληνη.

    From Paris with love!
    Kristina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @les jolies σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!να είσαι καλά!!και να περνάς υπέροχα στο Παρίσι!!!!!!!!!!!!!happy Sunday!!!!!!!!!!!!!! :))

      Διαγραφή
  31. maya μου σου εύχομαι ολόψυχα καλή αρχή στο etsy
    και καλή επιτυχία!!!
    Τα κοσμηματάκια σου είναι τόσο μοναδικά και όμορφα
    που σίγουρα θα εντυπωσιάσουν!!
    Να χαίρεσαι και το δωράκι σου, τέλειο!!
    Όσο για τον γατούλη τον θαύμασα μωράκι τι γλυκούλης!!
    Έκανες τόσο καλά που έβαλες την φωτό του στα κοσμήματα!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαντρίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!Να είσαι καλά γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ναι απο πάντα ήταν κούκλος το μωρό μας!!βέβαια όλα τα γατάκια είναι κουκλάκια!!!!!!!!!!χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!θα τον βάλω και σε άλλα κοσμηματάκια!!!έχω πολλές ιδέες!!!!! :))) η σειρά με τα κοσμήματα του φυσικά θα λέγεται "ΜΠΕΜΠΗΣ"!!!!!!!!!!!!χιχιχιχιχιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!να έχεις μια υπέροχη Κυριακή και μια φανταστική εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  32. καλο μηνα και σε σενα!!!ο γατος σκετο κουκλι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @eudokia σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!! :)) meow!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. Πολύ όμορφα τα κοσμήματά σου. Τους χαιρετισμούς μου στο γλυκό γατούλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αναστασία σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!

      Διαγραφή
  34. Τελικά κάνεις τα πιο ιδιαίτερα και ξεχωριστά κοσμήματα!!! Είναι όλα πανέμορφα!!! Καλή εβδομάδα να έχεις, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kiki μου σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου..το σχόλιο σου μου έδωσε πολύ μεγάλη χαρά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!καλή εβδομάδα κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))

      Διαγραφή
  35. κανεις Μαγικα..καταπληκτικα..εχεις μια ιδιαιτερη τεχνικη σ'αυτο που κανεις..απλα υπεροχα..ομορφη βδομαδα..πολλα φιλια σε ολους σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ............με ανεβάζεις ψυχολογικά με αυτά που μου γράφεις!!!!!!!!να έχεις κι εσύ μια υπέροχη εβδομάδα!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  36. Καλό μήνα!Τέλεια τα κοσμήματα σου μου αρέσει πολύ το χρυσό που βάζεις τα κάνει ιδιαίτερα!!!Έφτιαξα και εγώ facebook πριν κανά μήνα δεν ξέρω ακόμα να το χειρίζομαι καλά σου έκανα like να τα λέμε και από εκεί!Ο μπέμπης με το στεφάνι σκέτη γλύκα νομίζω έκανα τη πιο σημαντική δουλειά με τα ζουζούνια!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @μαγδαληνιώ δια χειρός καλό μήνα!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!το χρυσό που βάζω είναι φύλλα χρυσού,ιμιτασιόν όμως αν και υπάρχουν και αληθινά φύλλα χρυσού αλλά είναι πανάκριβα.σε ευχαριστώ πάρα πολύ που μου έκανες like :)) ναι!!να τα λέμε και απο εκεί!!!!ναι ο μπέμπης έκανε την πιο σημαντική δουλειά με τα ζουζούνια..αν δεν ήταν αυτός θα με τρώγαν ζωντανή!!!! :O πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  37. Maya μου όλα σου τα κοσμήματα είναι πολύ όμορφα!! Και εγώ κάπως ετσι περιμένω να χάσω κιλά. Τρώγοντας παγωτάκι!! Φιλάκια στον μπέμπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μania μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!λες να τα καταφέρουμε με το παγωτό;;χαχαχχα!!!!!!!!!!έχεις ένα γατοφιλάκι και μια γατοαγκαλίτσα απο τον Μπέμπη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  38. αχ μαγια μ αχ ολα μαζι τα βαζεις και δεν ξερω τι αλλο δεν εχεις βαλει απο οσα κανεις μεσα στην μερα σ μπραβο για το μαγαζακι σ και για οσα ετοιμασες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ο παρατηρητής σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!να είσαι καλά!!!να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!!!!!να σε ρωτήσω κάτι είσαι αγόρι ή κορίτσι;στο προφίλ σου δεν φαίνεται αυτό.

      Διαγραφή
    2. Αν μου επιτρέπει ο παρατηρητής θα απαντήσω εγώ...είναι κορίτσι και μάλιστα ζουζουνιάρικο ;)!!!Χιχι!!!

      Διαγραφή
  39. καλο μηνα!!!!πολυ ομορφα τα κοσμηματακια σου!!!!καλως σε βρηκα και καλη επιτυχια στο νεο σου μαγαζακι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @fillitsa's handmade καλό μήνα κουκλίτσα!!!!!!καλώς βρεθήκαμε!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!να είσαι καλά!!! :))

      Διαγραφή
  40. Καλή εβδομάδα Μάγια μου! Οι δημιουργίες σου είναι μοναδικές και φανταστικές!!! Καλή επιτυχία στο etsy, αν και πιστεύω ότι όλα θα πάνε τέλεια!! Να χαίρεσαι τα δωράκια και τα βραβεία σου και να'χεις πάντα επιτυχίες! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elena μου καλή εβδομάδα!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!!!!!!!!!είσαι πολύ γλυκιά!!σου εύχομαι τα καλύτερα!!!

      Διαγραφή
  41. Πρώτα από όλα να ευχηθώ καλορίζικο το μαγαζάκι! Τα κοσμήματα είναι υπέροχα και οι λεπτομέρειες με τα φύλλα χρυσού εκπληκτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @olga σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν!!!καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  42. Μαγια μου πολυ ομορφα και ιδιαιτερα !!!Καλοριζικο το μαγαζακι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Katrina μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!να είσαι καλά!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  43. Τέλεια ανάρτηση γλυκούλα Μαγιούλα μου!!!Πανέμορφα όλα τα κοσμηματάκια σου!!!Και ο μπέμπης όλα τα λεφτά! Το παγωτό όμως μου καρφώθηκε, πάω να το πάρω...ξέρεις η αδυναμία μου!!φιλάκια και μεγειά τα δωράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ., Ζωγράφος σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα μου!!!!να είσαι καλά!!!το πήρες τελικά το παγωτάκι;τέλειο ε;;χιχιιχ!!!!!οτι πρέπει για να δροσιστούμε απο την τρελή ζέστη των τελευταίων ημερών!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  44. Πολλά νέα!! Εύχομαι να πάει πολύ καλά το etsy!!
    Με γεια τα δωράκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Angelique μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!να είσαι καλά!!πάρα πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  45. Μάγιααααααααα......γλυκούλα μούυυυ !!!!! Τί όμορφο το... Έτσι...μαγαζί σου !!!! Καλή επιτυχία καλή μου γατοφιλενάδα και γατονεράιδα !!!! Να πάει πολύ πολύ καλά...πολύ μου αρέσει η επικεφαλίδα που έφτιαξες !!!!! Τελευταία...έχω χαθεί...δέν είμαι πολύ στα χάι μου....αλλά μπαίνω καμιά φορά σε μερικά μπλογκοσπιτάκια και χαζεύω όλα τα ωραία σας...αλλά δέν ξέρω τί έχω πάθει..και με αυτά που γίνονται έχω ξενερώσει τελείως και έχω και διάφορα να κάνω !!! Σορρυ που σου έχω τάξει γατοανάρτηση και δέν την έχω κάνει ακόμα μιάουυυυυ...γενικά είμαι αναβλητικό άτομο...δέν μπορώ να το αλλάξω με τίποτα...αλλά θα την κάνω ....ξέρεις μερικές φορές με αγχωνει το μπλόγκινγκ γιατί δέν προλαβαίνω καί αυτό καί να δημιουργώ καί να κάνω τις δουλειές του σπιτιού αλλά καί να είμαι χαλαρή και προσπαθώ να ισιώσω λίγο...ας μη σε ζαλίζω άλλο με τα δικά μου...πολύ ωραία και αυτή η ανάρτησή σου...τα βίντατζ κοσμηματάκια σου πολύ όμορφα..!!.. και τα δωράκια που έλαβες επίσης πολύ όμορφα και γλυκά !!! Πάντα τυχερή να είσαι κοπέλα μου !!!! Η φώτο με το Μπέμπη υπέροχη !!! Άααχ...γατίσια ζωή....σοφή ζωή !!!!! χάχάχά
    Να είσαι και να περνάς καλά !!!! Άααα..και συγχαρητήρια για τα βραβεία!! Πολλά πολλά γατοφιλάκιααααααααα......μιάουυυυυυυ <^ο^>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsinis's creations Μυρσίνη γατοφιλενάδα μου μη στενοχωριέσαι και μην αγχώνεσαι καλή μου όποτε έχεις χρόνο και διάθεση θα κάνεις αν θέλεις την ανάρτηση σιγά να μη σκάσουμε κι όλας!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου γατοφιλενάδα για τα καλά σου λόγια!!Ναι δεν γίνεται να τα παρακολουθείς όλα στη μπλογκογειτονιά και απο το πρωί μέχρι το βράδυ να είσαι πάλι δεν φτάνει ο χρόνος,είναι λογικό αυτό!!!Κι εγώ παρακολουθώ πάρα πολλά μπλογκς και δεν γίνεται να μη χάνω αναρτήσεις!!Τώρα που ασχολούμαι και με το etsy δεν έχω τόσο χρόνο κι εγώ για την μπλογκογειτονιά που όμως αγαπώ τόσο πολύ!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια καλή μουγατοφιλενάδα!!

      Διαγραφή
  46. Ουφ γατοκουράστηκα!...Συγχαρητήρια για όοοολα!!!
    Αχ βρε μπέμπη έτσι πολυλογού είναι και στο σπίτι?!...χαχαχα...σε πειράζω μάγια μου!!!!!!!!
    Α θυμήθηκα το δωράκι που μου έχεις στείλει,θέλω να βάλω το κολιέ αλλά δε ξέρω με τι..χιχι!!!
    Κουνελοφιλάκια σε όλη την παρέα σου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @el.mar κουνελάκι μου γατοκουράστηκες ε;;χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!με κάτι θα βρεις να το βάλεις το κολιέ βρε κουνελάκι!!!!δεν μπορεί να μην σου ταιριάζει με κανένα ρούχο!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια κουνελάκι μου!!!!!και πολλά κουνελοφιλάκια στο κουνελάκι!!χιχιιχ!!!

      Διαγραφή
  47. καλορίζικο με το μωρο μπεμπούλη θάχεις το καλλιτερο ποδαρικό φιλενάδα σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marilise μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα μου!!ναι!!ο μπέμπης μας είναι γουρλής!!χιιχιχ!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  48. πανεμορφα..εχουν την δικη σου σφραγιδα..και τα ξεχωριζεις απο μακρια..να σε καλα ομορφια μου..καλα να περνας..σε φιλω..φιλια στον Μπεμπουλη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!χαίρομαι που βλέπεις τη δική μου σφραγίδα σε αυτά που φτιάχνω :)))))κι εσύ να περνάς υπέροχα κούκλα μου!!!!πάρα πολλά γατόφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!!!!!!!! =^.^= πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!happy weekend!!!!!!

      Διαγραφή
  49. τι χαριτωμενος γατος!!!!
    για τα κοσμηματα δε, δεν το σχολιαζω...ειναι ολα καταπληκτικα!!!κοντα στο δικο μου στυλ και γουστο....
    Για περνα απ τη blogoγειτονια μου να παρεις το βραβειακι σου!!!
    σε φιλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @sofia μου σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ κοριτσάκι μου όχι μονάχα για το βραβείο αλλά και για αυτά που έγραψες και μένα!!!κάτι τέτοια διαβάζω και χαίρομαι πολύ!! :O)) είσαι πολύ γλυκιά........το βραβείο αυτό το έχω παραλάβει παλαιότερα και πήγα κι έβαλα και το όνομα σου στην σχετική ανάρτηση http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/04/rock-style-ok.html φυσικά το έχω στολίσει και στο μπλογκοσπιτάκι μου!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη και απο τον φίλο του τον Λαζαρίκο που ήρθε σπίτι μας να του κάνει επίσκεψη και να του κλέψει φαγάκι χαχαχαα!!!!!!!!! =^.^= meow!!!!!!!!!!!!!!!! να έχεις ένα υπέροχο ΠΣΚ!!!! <3<3<3<3

      Διαγραφή
  50. Τι κομμάτια καταπληκτικά!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elena μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!να είσαι καλά!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...