30 Μαΐου 2012

Η συμμετοχή μου στον ροζ διαγωνισμό της Βιβής, βραβεία απο μπλογκοφίλες & γατοφωτογραφίες φυσικά φυσικά =^.^=

   Γεια σας και χαρά σας!!!!!!!!!!!!!! Θέλω πολύ να κερδίσω σε αυτό τον διαγωνισμό..το δώρο που χαρίζει είναι απίθανο...!!!!Αυτό το κορίτσι κάνει με το τσιγκελάκι του μαγικά !!!!!!!!!!Λες και κρατάει μαγικά ραβδάκια αντί για τσιγκελάκια!!!!!!!!!Απίθανη σας λέω!!!!!Αν κερδίσω..λέμε τώρα...:O)) θα ζητήσω να μου φτιάξει ένα γατούλι κόκκινο σαν τον Μπέμπη μας =^.^= Συμμετέχω όπως θα καταλάβατε κι εγώ στον ροζ διαγωνισμό της  απίθανης Βιβής  με δυο ροζ πορτοφολάκια φελτ.Μίνι πορτοφολάκια..για τα ψιλά,το κραγιόν ή ένα μικρούλι..πολύ μικρούλι όμως κινητούλι χιιιχιχιχ!!!!



 Είναι πολύ μικρούλια..γούτσου..γούτσου.....τα αγαπάω πολύ τα φελτ μου!!!!!Βέβαια κάθε τι που φτιάχνουμε με τα χέρια μας και μεράκι είναι αγαπημένο...<3



Άδεια είναι  μην ψάχνετε άδικα δεν έχουν λεφτά....χαχχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :pppppp




     Το λατρεύω το φελτ....το ξαναέγραψα αυτό ε;;;;;;;;;;;  Κι αφού τώρα που σας γράφω βρέχει καρεκλοπόδαρα και δεν σκάει ο τζίτζικας με παίρνει να παρουσιάσω φελτένιες δημιουργίες έτσι δεν είναι;;;; Θα μου πείτε εδώ έφτιαξα φελτ τον Αύγουστο..τώρα θα κολλήσω;;;χαχαχαχαχα!!!!!!!!!! Αν θέλετε να μάθετε πως μετατρέπουμε  το μαλλί φελτ σε  ύφασμα φελτ  ρίξτε μια ματιά στην τρελή μου ανάρτηση τσαντάκι φελτ βήμα-ΒΛΗΜΑ μες στην κάψα τι σκεφτόμουν;;;

Και συνεχίζω το ποστ μου με ένα παιχνίδι και 4 βραβεία :)))

Ένα πολύ γλυκό και τρυφερό κορίτσι με ευαισθησίες και όμορφες δημιουργίες έχει το blog ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ  και καλεί κι εμένα σε ένα παιχνίδι ερωτήσεων..Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου που διάλεξες κι εμένα γι'αυτό το παιχνιδάκι!!!Σου στέλνω πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες απο τον Μπέμπη μας!!Να είσαι καλά!!! :))) <3<3<3<3

Απαντώ στις ερωτήσεις σου λοιπόν έχουμε και λέω :


1.Ti σημαίνει για σένα η λέξη ελευθερία; 
Ελευθερία για μένα είναι η απουσία του φόβου  και να ζεις την ζωή σου όπως εσύ επιθυμείς :)
2.Αν σου δίνονταν η ευκαιρία να κάνεις μια ευχή σου πραγματικότητα ποια θα ήταν αυτή; 
Να μας δίνει ο Θεός  πάντοτε υγειά στο σώμα και στο πνεύμα !!Το ύψιστο αγαθό!!!!
3.Τι σημαίνει για σένα η πίστη στην αιώνια αγάπη?
 <3 ΔΗΜΗΤΡΗΣ <3 
4.Με ποια χρώματα θα έβαφες το δικό σου ουράνιο τόξο; 
Μωβ αλλά σε λιλά απόχρωση...να είναι χαρούμενο μωβ!!! :D
5.Θα μείνεις και θα παλέψεις ή θα την κάνεις με την  πρώτη δυσκολία;  
Αν είναι κάτι που το θέλω πολύ θα το παλέψω,δεν θα τα παρατήσω.Αν είναι κάτι που δεν έχει και τόση σημασία δεν θα καθίσω να παιδευτώ :PP
6.Με άριστα το 10  πως βαθμολογείς την Ελλάδα του σήμερα; 
Την Ελλάδα του σήμερα;;;Εγώ θέλω να βαθμολογήσω την Ελλάδα για τις ομορφιές της με 10!!!! Είναι πανέμορφη..η θάλασσα μας..ο ήλιος μας...αχχχ Ελλάδα σε αγαπώ...
7.Τι σημαίνει για σένα η θρησκεία? 
Η θρησκεία δεν σώζει την ψυχή.Ο Θεός την σώζει!!!
8.Με τρεις λέξεις πως θα ονόμαζες τον έρωτα της ζωής σου?
Δημήτρης = Πανέξυπνος, καλόκαρδος και ο καλύτερος μου φίλος,το άλλο μου μισό,η ζωή μου ολόκληρη <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 
9.Τι σημαίνει για σένα η οικογένεια? 
οικογένεια=ΔΗΜΗΤΡΗΣ & ΜΠΕΜΠΗΣ  meeeeeoooooow =^.^=  Εκεί που μπορείς να είσαι ο εαυτός σου :)
10.Πόσο δεκτική είσαι?Σε απόψεις ή νέες ιδέες;
 Παλαιότερα με ενοχλούσαν πάρα πολύ οι παρατηρήσεις προς το άτομό μου (τις βαφτίζουμε απόψεις γιατί ακούγεται πιο ευγενικό χιχιιχιχ) τώρα τις ακούω γιατί καμιά φορά μας βοηθάνε να γίνουμε καλύτεροι .Βέβαια εξαρτάται και ποιός τις κάνει και αν τον έχω σε εκτίμηση.Τις περισσότερες φορές απο το ένα αυτί μπαίνουν και απο το άλλο βγαίνουν χαχαχαχαχαχα :PPPP Είμαι ξεροκέφαλη!!!!
11.Τι θα έλεγες σε κάποιον που συνεχώς προσβάλλει την προσωπικότητα σου; 
Θα έβαζα τον Μπέμπη να τον δαγκώσει χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!Πλάκα κάνω....χαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!Δεν θα έκανα τίποτα (σε έναν ιδανικό κόσμο δεν θα έκανα τίποτα)
Αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι για κουβέντα ούτε παίρνουν απο λόγια.Στον πραγματικό κόσμο συνήθως δεν χαρίζω κάστανο..έτσι θα  ανοίξω το στόμα μου και είναι σίγουρο πως θα πω πολλά(δεν θα έχω άδικο όμως) και μετά θα το μετανιώσω(επειδή έκανα κάποιον να αισθανθεί άσχημα).Αρνητική ενέργεια μακριά απο εμάς..!!!!!!
 
 

   Η γατοφιλενάδα μου η mirsini με τις εξαιρετικές της δημιουργίες και τις φανταστικές της γατούλες (βέβαια όλες οι γατούλες είναι φανταστικές τι να λέμε τώρα χαχαχα ) χάρισε και σε εμένα 2 βραβεία!!!! :)))



    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κουκλίτσα μου!!Χουρχουρίζω απο χαρά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Μιαόυ!!!!! =^.^= Το πρώτο δεν μου το έχουν ξαναχαρίσει !!Το δεύτερο στολίζει εδώ και λίγο καιρό το blog μου καθώς το έχω ξαναπαραλάβει αλλά ποίος  δεν θα χαιρόταν να ξαναπάρει ένα τόσο γλυκό βραβείο;;;Μυρσίνη μου σε γατοευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!Πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!! =^.^=

   H φιλενάδα μου η pyroessa με τα φανταστικά της κοσμήματα χάρισε και σε εμένα 2 βραβεία!!!

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Σοφάκι μου!!!! :)) Πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!! <3 Και γατοαγκαλίτσες!!!χιχιιχιχιχιχιιχ!!!!!!!!!!!Είμαστε γατοφιλενάδες με την Σοφία αν και δεν έχει γατάκι!!:o))) Της εύχομαι να υιοθετήσει ένα αδεσποτάκι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

Αυτά τα λίγα για την ώρα..κλείνω με κανά δυο (γελάμε για το "δυο") γατοφωτογραφίες για να μην υπάρξουν παράπονα απο τις φανατικές του Μπέμπη.... =^o^= και με το καλό να μας έρθει το καλοκαιράκι...... :))))))











52 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία σου εύχομαι με τα ροζ πορτοφολάκια σου! Είναι υπέροχα!!! Τα βραβειάκια σου ήρθαν μαζεμένα!...Να τα χαρείς!!! Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!να είσαι καλά!!πάρα πολλά φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία στον ροζ διαγωνισμό με τα γλυκούλια φελτ.Συγχαρητήρια και για τα βραβειάκια σου.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @daphnofila σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!χαίρομαι που τα βρίσκεις γλυκούλια!!!!!να περνάς υπέροχα!!καλό βράδυ και σε εσένα!! :)

      Διαγραφή
  3. Πολυ ωραια τα πορτοφολακια! Καλη επιτυχια στον διαγωνισμο! Και συγχαρητηρια για τα βραβεια! Ο μπεμπης ειναι υπεροχος οπως παντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αλιόνα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!ναι..ο Μπέμπης είναι πάντα υπέροχος χαχαα!!!!!!!!!!!!!σου στέλνω πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό! Πρέπει όμως να σου επισημάνω ότι η παρουσία του πανέμορφου και αγαπησιάρικου Μπέμπη, κλέβει την παράσταση από τις ροζουλί δημιουργίες σου! Εχει πολλή φωτογένεια!! Χαχα!! Φιλάκια νιαουριστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pepi μου έχεις απόλυτο δίκιο χιχιιχιχ!!!!πάντα κλέβει την παράσταση..αυτό το Blog είναι του Μπέμπη!!χαχαχαχα!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα σου!!!!!φιλάκια νιαουριστά!!!χαχαχαχα!!!πρώτη φορά το ακούω!!καλό χιχιχιι!!! =^.^=

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα τα ροζ πορτοφολάκια σου!! Καλή επιτυχία σου εύχομαι στον διαγωνισμό! Πραγματικά η Βιβή κάνει θαύματα με τα τσιγκελάκια της!! Επίσης, να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου! Υπέροχα είναι! Σου εύχομαι κι άλλα πολλά να στολίζουν το σπιτάκι σου!! Τί απίθανες που είναι οι γάτες! Με μια κορδέλα διασκεδάζουν τόσο πολύ!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Taelia σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!Σε ευχαριστώ και για τις όμορφες ευχές!!Ναι η Βιβή κάνει μικρά θαύματα!!Είναι απίθανη!!!!Ναι τα γατάκια διασκεδάζουν με απλά πράγματα...μπορούμε να μάθουμε πάρα πολλά απο τα γατάκια...ξέρουν και απολαμβάνουν τη ζωή!Το έχουν πιάσει το νόημα χιχιχιχι!!!Να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα!!Πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Γειά σου Μάγια Γατονεράιδααααααα !!!!! Ρε σύ...είσαι απίστευτη....πώ...πώω...πΌΣΟ σε πάω...τέλειες αναρτήσεις...διάβασα και την προηγούμενη !!!! Οι φωτογραφίες σου είναι τέλειες...οι δημιουργίες σου όλες φανταστικές...τέλεια τα φέλτ πορτοφολάκια σου....τέλειο ρόζ έχουν και τα έχεις φτιάξει πολύ γατονεραιδίσια !!!! ΚΑλή επιτυχία στον διαγωνισμό !!!! Επίσης μου άρεσαν πάααρα πολύ τα κρεμαστά μενταγιόν που έφτιαξες με ντεκουπάζ....πολύ όμορφη δουλειά !!!!! Θα γεμίσεις το μαγαζάκι σου ομορφιές !!!! Πώ...πώωω...τρελαίνομαι για γατοπόζες και γατοσκέρτσα...χίχίχί....ξετρελάθηκα πολύ και με τις φώτο της προηγούμενης ανάρτησης...αυτή με τον Λαζαρίκο απο πίσω που χασμουριέται...πολύ γέλιο...και αυτή που ο Μπέμπης κρέμεται απο το δέντρο..τέλειεεεεεεες!!!!!! Με τρελαίνει ο τρόπος που τα λές...έχεις πολύ πλάκα !!!
    Να είσαι καλά γατοφιλενάδα μου !!! Φιλάκια πολλά !!! μιάουυυυυυυυυ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsini's creations γατοφιλενάδα μου χαθήκαμε λιγάκι....χάρηκα πολύ που βρήκα το μήνυμα σου σήμερα!!!!σε γατοευχαριστώ για τα γλυκά σου νιαουρίσματα!!!κι εμένα οι γατοφωτογραφίες της προηγούμενης ανάρτησης είναι απο τις πιο αγαπημένες μου..!!!Μακάρι να το φουλάρω το etsy μου με ωραία πραγματάκια..θέλουν κόπο και χρόνο αλλά αυτό σκοπεύω κι ονειρεύομαι!!! :))Χαίρομαι που σου αρέσει ο τρόπος που γράφω χιχιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!Κι εσύ να είσαι καλά γατοφιλενάδα μου!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τις γατούλες μας στις δικές σας..μιάου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλή επιτυχία Μάγια μου ! Πολύ γλυκούλια τα 'φελτένια΄ πορτοφολάκια έφτιαξες. Αγκαλίτσες και χαδάκια στον Μπέμπη !!!! Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie-Anne μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!Να είσαι καλά!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον χαδιάρη τον μπέμπη χιιχιχιχ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφα τα πορτοφολάκια, Μάγια μου!!! Καλή επιτυχία! Κι εγώ γατούλα θα ζητήσω από την Βιβίκα αν κερδίσω! χιχιχιχι...Τί άλλο, ε; Πολλά πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath γατοφιλενάδα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!για να δούμε ποιός θα κερδίσει χιιχιχιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχα, απλά υπέροχα και ροζαλένια!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Evita σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!Να είσαι καλά!! :)

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφα τα πορτοφολάκια σου!Λατρεύω το φέλτ και τα πορτοφολάκια σου είναι τέλεια!Καλή επιτυχία σου εύχομαι!Συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου, εύχομαι να τα 1000σεις, όσο για τις φωτογραφίες του γατούλη σου , είναι υπέροχες!Είναι γλύκας!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOULA μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα σου!!!!Σου εύχομαι όλα τα καλά!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον γατούλη μας τον μπέμπη!!!

      Διαγραφή
  11. Σήμερα η αγαπημένη μου φώτο του μπέμπη είναι αυτή που ζουλάει το κεφάλι του στο μπράτσο της πολυθρόνας! Τέλειος είναι, φτου φτου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τη συμμετοχή με τα σούπερ πορτοφολάκια σου! ΦΙλιά (και στο μπέμπη ε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Vivika χαίρομαι που έχεις αγαπημένες φωτογραφίες του μπέμπη,τέτοια διαβάζω και παίρνω θάρρος και ποστάρω πολλές γατοφωτογραφίες αφού σας αρέσουν..βέβαια θα μου πεις και να μην σας άρεσαν πάλι θα τις έβαζα...χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!έχω αγωνιά να δω αν θα είμαι η τυχερή..πολύ θα το ήθελα χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. Τα πορτοφολάκια σου είναι απίστευτα γλυκούλικα και το χρώμα πανέμορφο!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!
    Φιλιά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΕΛΕΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!Να είσαι καλά!!Καλημέρα και σε εσένα κορίτσι μου!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  13. Μαγια μου καλή επιτυχία στο διαγωνισμό !!!!ειναι σούπερ τα πορτοφολάκια σου μπράβο τελικα το ρόζ ειναι πανεμορφο χρωματάκι για μικρά και για μεγάλα κορίτσια!!!!Μεγεια τα βραβειάκια και συγχαρητήρια!!!!!Το γατουλινι σου ειναι πολύ κουκλι!!!!χαιδεψέτου τα μαγουλίνια του απο μένα!!!Ευχαριστώ για τις φωτογραφιες απλα οτι φωτογραφιες μου αρεσουν τις βάζω σενα πίνακα στο εργαστηριο μου με εμνεουν και με κανουν χαρούμενη οταν τις βλέπω!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Demi μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!Ναι το ροζ χρώμα μου αρέσει πολύ!!Αλλά το πιο αγαπημένο μου είναι το μωβ!!!!Χαίρομαι πάρα πολύ που σε εμπνέουν και οι φωτογραφίες του μπέμπη!!!Να είσαι καλά κοριτσάκι μου!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες απο τον μπέμπη!!!!!!!!φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  14. Καλή επιτυχία λοιπόν στους διαγωνισμούς!!! Πολύ ωραία τα ροζ πορτοφολακια κι ακομη πιο ωραίο το γατί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @eleannabar σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!ναι ο γατούλης μας είναι πιο ωραίος απο όλα και με διαφορά χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Καλή επιτυχία με τα υπέροχα πορτοφολάκια σου!!!!το γατάκι σου είναι κούκλος!!!!καλέ τι πόζες είναι αυτές;πολλά γατοφιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @despina σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!είδες πόζες το άτιμο;χαχαχαχα!!!πολλά γατοφιλάκια!!!μιάου!!!

      Διαγραφή
  16. Maya
    Καλή επιτυχία. Τα πορτοφολάκια τέλεια όσο για τον γατούλη δεν υπάρχουν σχόλια.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!Να είσαι καλά!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Μαγιουλα μου καλησπερα!!Μας μαγεψες παλι με τις ωραιες δημιουργιες σου και τις χαδιαρικες φωτο του μπεμπουλη!!!!!Τα felt,αν και ειναι μαλλι,ειναι απαλα και με τρυφερο ροζ χρωμα!!!!!Καλη επιτυχια στο διαγωνισμο και πολλα,πολλα φιλια στο μπεμπουλη,καθε φορα που τον βλεπω μ'ανοιγει η ψυχη!!!!!!!!!!!!
    Την αγαπη μου και στους δυο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΜaRia'S LiFeTiMe σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου για το γλυκό σου μήνυμα!!!χαίρομαι τόσο πολύ που γράφεις πως τον βλέπεις και σου ανοίγει η ψυχή...σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!διάβασα το μήνυμα σου και πέταξα απο χαρά!!!!!να είσαι καλά κορίτσι μου!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!! <3<3

      Διαγραφή
  18. Μάγια μου, τα πορτοφολάκια σου είναι σκέτες γλύκες! Ναι, ο καιρός σηκώνει ακόμα felt!!!! Μάιος ήταν αυτός ή Οκτώβριος, δεν κατάλαβα!
    Ο Δημήτρης σου, πολύ τυχερός, με τόση αγάπη που του έχεις.... σίγουρα βέβαια θα την αξίζει! Εύχομαι να είστε έτσι μέχρι τα βαθιά σας γεράματα.
    Φιλιά πολλά και καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φιλία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!Ναι μας έχει μπερδέψει ο καιρός για τα καλά...Εγώ να δεις πόσο τυχερή είμαι που τον έχω ....είμαι ευλογημένη!!!!!!!!!!!!!!Είναι η ζωή μου ολόκληρη!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις τρυφερές σου ευχές καλή μου......σου στέλνω πάρα πολλά φιλιά απο εμένα και πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον γατούλη μας!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Kαλη επιτυχια κοριτσακι μου!!!Τα πορτοφολακια σου ειναι πολυ γλυκουλια!!!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Katrina μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!να περνάς υπέροχα!!!!!!!!!!!μιάου!!!!

      Διαγραφή
  20. τι να πω γι αυτη την αναρτηση?????τα εχει ολα....
    μπορω να επικεντρωθω στο ζουζουνιαρικο γατακι που ειναι ολοιδιο με το δικο μου?????? ειναι σκετη γλυκα...οσο το βλεπω να τριβεται και να παιζει με το φακο αλλο τοσο με τρελαινει!!! δωστης φιλια πολλα!!!
    καλη επιτυχια στο διαγωνισμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @sofia σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα σου!!!!!!!!!!!πόσο χαίρομαι που έχεις κι εσύ γατάκι!!!!!!!!!!!!!!ελπίζω να κάνεις γατοαναρτήσεις να το βλέπουμε!!!χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!το γατάκι μας είναι αγοράκι και τον λένε Μπέμπη!!το δικό σου;;;πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!! =^.^=

      Διαγραφή
  21. Θα χαρώ να τα λέμε λοιπόν...
    Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @paraskevi malouxou τα λέμε τα λέμε χαχαχα!!!!!!!!σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα 4 ποστ αφιερώσεις!!!!!!!!!!!!!!!το ένα είναι καλύτερο απο το άλλο!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. καλημέρα!!!!!τι γάταααααααααααα......τις λατρεύω!!!!!!!Δυστυχώς πέθανε ο δικός μου...πριν χρόνια και δεν μπορώ να ξαναπάρω...αλλά ξέρεις..μην βρω καμία στον δρόμο...!Δεν την αφήνω ήσυχη!!φιλάκια καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @GURU λυπάμαι πάρα πολύ που πέθανε το γατάκι σου :(((((((((( ναι κι εγώ όταν βλέπω γάτα στο δρόμο κάνω σαν τρελή...!!!!!!!!!καλώς βρεθήκαμε!!ελπίζω να τα λέμε συχνά!!!!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Πολύ όμορφα και ζουζουνιάρικα τα πορτοφολάκια σου Μάγια μου σαν το μπέμπη σου!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Sophie σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!να περνάς υπέροχα κοριτσάκι μου!!!!

      Διαγραφή
  24. ❤♡ Olá!
    Passei para uma visitinha.
    São muito práticos esses porta batons.
    Seu gatinho está muito fofinho.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    •.¸¸✿⊱╮¸¸.•

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Magia da Inês thank you very much for your sweet meassege!!!! i am glad because you like my creations and most of all because you like our kitten Mpempis!!!i wish you all the best!!kind regards from Greece!!!!!!!!!!!!!!!!!kisses!!!

      Διαγραφή
  25. Οι δημιουργίες σου Maya μου είναι πάντα υπέροχες και τις λατρεύω!! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό και συγχαρητήρια για τα βραβεία σου, γιατί πραγματικά τ'αξίζεις! Πολλά φιλάκια σε σένα και στον ναζιάρη Μπέμπη σου! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elena μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!Να είσαι καλά κούκλα μου!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον ναζιάρη τον Μπέμπη μας!!!!!χιχιχιχιχι!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Αυτά τα πορτοφολακια είναι όλα τα λεφτά καλοριζικα και τα βραβεία που τόσο πολυ αξιζεις πέρνα μαζι με το Μπέμπη μια βόλτα Να γνωρίσετε τη σκανταλιαρα Luna μας καινούριο μέλος της οικογένειας τθγρε με βουλές κουκιδες και ροζ πατουχιτσες σας γατιφιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marilise μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!θα περάσουμε να γνωρίσουμε την σκανταλιάρα την Luna με πολύ μεγάλη χαρά!!ευχαριστούμε πάρα πολύ για την πρόσκληση!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...