26 Μαΐου 2012

Ντεκουπάζ κολιέ γατένια =^.^=

    Αγαπημένες μου μπογκογειτόνισες γειά σας και χαρά σας!!!!!!!!!Σας καλησπερίζω και σας καλωσορίζω σε ένα ακόμη γατό post!!!!!!!!!!!!!!!!! χιχιχιιχιιχιχ!!!!!!!!!!! Σήμερα σας παρουσιάζω 3 κολιέ που έφτιαξα με την τεχνική του ντεκουπάζ.Μετά το ντεκουπάζ άπλωσα φύλλα χρυσού ιμιτασιόν -όχι αληθινό χρυσό -χιχιιχιχιχ!!!!!!Έπειτα τα πέρασα βερνίκι και στο τέλος υγρό γυαλί.Το υγρό γυαλί δεν το άπλωσα σε όλη την επιφάνεια της εικόνας (σε αντίθεση με το βερνίκι που το έβαλα παντού) γιατί θέλω να φαίνεται ο όγκος  του υγρού γυαλιού καθώς δίνει την εντύπωση πως  χύθηκε διάφανο μέλι(εεεε;;;;) πάνω στο κολιέ..τι έγραψα πάλι...χαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    Το 1ο κολιέ έχει  ένα κοριτσάκι με το γατάκι του στη ραπτομηχανή...προσοχή όμως αν έχετε γατούλες μακριά απο τις ραπτομηχανούλες...!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Στο 2ο κολιέ το κοριτσάκι αγκαλιάζει το γατάκι του..κι είναι τόσο χαλαρωτικό αυτό..όσοι έχετε ζωάκια με καταλαβαίνετε απόλυτα....όταν μου κάνει ο Μπέμπης χουρ χουρ χουρρρρρρ  νιώθω υπέροχα....είναι και επιστημονικά αποδεδειγμένο πως τα ζωάκια είναι αντιστρές!!!!!







Το 3ο κολιέ θα μπορούσε να είναι  μια ζωγραφιά με εμένα και τον μπέμπη καθώς όποτε αργώ να ξυπνήσω με πειράζει με τα πατουσάκια του  για να σηκωθώ να του ανοίξω να βγει βολτούλα ααχαχχαχαχαχα!!!!!!!!!Και μόλις θυμήθηκα  απίθανο γατοβιντεάκι :D   Τρελό γατογέλιο!!!!!!!!






 

    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που περνάτε απο το μπλογκοσπιτάκι μου!!!!!Απαντώ σε κάθε μήνυμα ξεχωριστά αλλά ένιωσα την ανάγκη να σας γράψω κι εδώ ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα γλυκά σας λόγια και όλα σας τα νιαουρίσματα!!!!!!!!!!Μου δίνουν μεγάλη χαρά!!!!!!!!!!!

    Κλείνω τη γλυκιά -αφού έχει γατούλες γλυκιά είναι :O)))  -ανάρτηση με γατοφωτογραφίες του Μπέμπης μας...πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη και τον φίλο του τον Λαζαρίκο!!!!!!!!!!!!!!!
  =^.^=    >>^o^<<       Happy Weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Meeeeeoooooooooooooow!!!!!!!!!!!!!!!!!!












85 σχόλια:

  1. Αχ πάρα πολύ όμορφα! Ειδικά το δεύτερο μπήκε στην καρδιά μου, μαζί με το πατουσάκι! Αχ αυτό το πατουσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Vivika σε ευχαριστώ πάρα πολύ κουκλίτσα μου!!!!!!!!!!!!ναι..αυτό το πατουσάκι....χιχιχιχι!!!!!!!!happy weekend γλυκούλα μου!!!

      Διαγραφή
  2. polu oraia einai!!!!!!!!!!!!!alla auto pou einai opos panta apla teleio.........einai to patousaki tou mpempi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    oso gia to videakito ekana moni...mou me dorean moviemaker...exei tis duskolies tou vevaia...se euxaristo polu pantos den i8ela na kano kati se klasiko komic i8ela na nai xioumoristika ta skitsakia k kapos pop ...k pali euxaristo kali epituxia...(gia na nai 2pli i kali epituxia ...prepei na gineis melos k sto kanali ...)polla filakia ston mpempi ton glukouli k ston xaritomeno lazarako!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Makrina Zografou φυσικά και θέλω να γραφτώ και στο κανάλι σου στο youtube καλή μου!!!δεν θυμάμαι πως να γραφτώ αλλά θα το ψάξω!!!συγχαρητήρια και πάλι για το απίθανο βιντεάκι σου και τις φανταστικές καρφίτσες που χαρίζεις!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για τα καλά σου λόγια!!πάρα πολλά γατοφιλάκια κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα είναι! Το ένα καλύτερο από το άλλο!!!

    Ο μπέμπης στο δέντρο με τρελαίνειιιιιι!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Anastasia (Νατάσα) σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!ναι..είναι τρέλα ο μπέμπης χιχιχιιχ!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια στις γατούλες σου!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. maya μου
    Σου έγιναν τέλεια!!!
    Καλά τι έχω πάθει με αυτόν τον γατούλη σου.
    Όποτε βλέπω εικόνα με γάτο λέω μέσα μου.Να αυτός μοιάζει με τον γατούλη της Mayas της φίλης μου.
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ φιλενάδα!!!αλήθεια όποτε βλέπεις γατάκι μας σκέφτεσαι;;χιχιχιχι!!!πολύ γλυκό αυτό που έγραψες!!! <3<3<3 happy Sunday και καλή εβδομάδα καλή μου!!!!!

      Διαγραφή
    2. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ φιλενάδα!!!αλήθεια όποτε βλέπεις γατάκι μας σκέφτεσαι;;χιχιχιχι!!!πολύ γλυκό αυτό που έγραψες!!! <3<3<3 happy Sunday και καλή εβδομάδα καλή μου!!!!!

      Διαγραφή
  5. Φιλενάδα μας γατοξετρέλανες με τα μοναδικά και πολύ όμορφα κολιέ σου αλλά και με το Μπέμπη ο οποίος πλέον ξέρει και στήνεται στο φακό σαν πραγματικό μοντέλο! χι χι!!! Καλή σου μέρα! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύύ!!!!!!ναι ο μπέμπης είναι μοντελάκι κανονικό!!χααχχα!!!αλλά καθόλου ψωνάκι!!!!καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Maya
    Τα κολιέ σου είναι υπέροχα, νεανικά, ρομαντικά, προσεγμένα και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Όσο για τον γατούλη σου... κλέβει την παράσταση.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ελένη Φλογέρα σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!Χαίρομαι που τα βρίσκεις προσεγμένα!! :)) ναι οι γάτες πάντα κλέβουν την παράσταση!!χιχιχ!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Φιλενάδα μου γλυκιά, τα κολιέ σου είναι άπαιχτα!!! Για τα μοντέλα σου τί να πώ;;; Τον Μπέμπη μου έρχεται να τον ζουλήξω!!!! Αχχχχχχχχχχ!!! Πόσες καρδιές θα έχει κάψει!!!! Πολλά γατοφιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!μου άρεσε το "άπαιχτα"χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!έχει κάψει πολλές καρδιές ο Μπέμπης!!κυρίως του μπαμπά του και της μαμάς του δηλαδή του άνδρα μου και τη δική μου!!!χαχαχαχα!!!!!!!!!!!meeeeoooow!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΚΟΛΙΕ ΣΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΑ ΝΕΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΥΛΙΑ!!!!Ο ΜΠΕΜΠΗΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ !!ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ Σ/Κ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @fotolabida1 μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!να είσαι καλά!!να περνάς υπέροχα!!πάρα πολλά φιλάκια απο εμένα και πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!

      Διαγραφή
  9. και τα κοσμηματα σου αλλα και τα γατακια σου ειναι γλυκες!!!!να τους γνωρισω την φοιβη (το γκολντεν μου)χαρες που θα κανουν και οι μεν και η δε!!!!χαχαχ!!!λοιπον τετοια κοσμηματα παντα ηθελα να κανω παντα το ξεκιναω και μετα καταληγω αλλου!!!τις υπεροχες φωτο απ το ιντερνετ τις κατεβαζεις?? φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @pearls and thread σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!!!να χαίρεσαι τη Φοίβη σου!! :)) οι γάτες μας δεν τα πάνε καλά με τα σκυλάκια αλλά με τα γκόλντεν και πιο ειδικά με τη Φοίβη σου είμαι σίγουρη πως θα τα πήγαιναν μια χαρά!! :)) τις γατένιες φωτογραφίες που βλέπεις σε αυτά τα κοσμήματα μου τις έστειλε μια φίλη μου ,είναι απο προσωπική της συλλογή.Αποφεύγω να χρησιμοποιώ φωτογραφίες που έχουν την υπογραφή κάποιου.Να περνάς υπέροχα!!φιλιά!!

      Διαγραφή
  10. Μαγια μου γατομαννουλιτσα μου καλημερα!!!!!!Τι χαριτωμενα κολλιε εφτιαξες παλι,ολα τα υλικα πολυ ωραια δεμενα,χωρις υπερβολη φιαγμενα αριστοτεχνικα!!!!!!!!Ετσι ακριβως ειναι,τα ζωα μας δινουν απεραντη χαρα κι οποιος δεν εχει χανει πολλα!!!!!!!Ομπεμπης σου,τι χαριτωμενια ειναι αυτη?Ειναι ποτε δυνατον να μην αγαπας ενα τετοιο ζωακι?Δως του πολλα φιλια και αγκαλιες απο μενα και οποτε σε επισκεπτομαι φτιαχνει η διαθεση μου!!!!!!!!
    Πολλα-πολλα φιλακια και σε σενα,κι ενα καλο σ.κ σε ολους σας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @MaRia's LiFeTiMe σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!Να είσαι καλά!!!Ναι..τα ζωάκια δίνουν τόση χαρά....ναι!!όποιος δεν έχει δεν ξέρει τι χάνει!!!!διαβάζω αυτά που γράφεις για τον Μπέμπη και με κάνεις και χαμογελάω!!!!αλήθεια;όποτε με επισκέπτεσαι φτιάχνει η διάθεση σου;;είναι απο τα καλύτερα σχόλια που έχω διαβάσει ποτέ κούκλα μου!!!!!!με ανεβάζουν πάρα πολύ τα λόγια σου!!σε ευχαριστώ!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες απο τον μπέμπη και καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Η τριλογία με τα κολιεδάκια είναι φανταστική, η αντιστρές αγκαλίτσα είναι όλα τα λεφτά!!!! Τα γατούλια, τι να πω; κοντά σου ζουν μια ονειρεμένη ζωή!!!! Τα φιλιά μου και καλό ΣΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kiki μου να είσαι καλά κουκλίτσα μου!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!κι εμείς κοντά στα γατάκια μας είμαστε περισσότερο χαμογελαστοί,χαλαροί κι ευτυχισμένοι!!!!!!!!!! :)))))))))))))) καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Αχ, αυτά τα πατουσάκια!!!!!! Σκέτη τρέλα, σου λέω!! Κλέβουν μυαλά και...καίνε καρδιές!!χαχαχαχα Πολύ-πολύ όμορφα τα κοσμήματά σου (μου αρέσει τρελά η θεματολογία τους!!. Είναι τόσο χαρύμενα, ανάλαφρα και τόσο τρυφερά και...γατένια!!!!! Νιάάάάάάάάάάουουουουουουου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Onirokosmos φιλενάδα μου χαίρομαι που σου αρέσουν κι εσένα τόσο πολύ τα πατουσάκια του Μπέμπη μας!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το γλυκό σου μήνυμα!!! σου στέλνω πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες απο τον μπέμπη και τον λαζαρίκο!!καλή εβδομάδα κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Φυσικά και προλαβαίνεις να συμμετέχεις στο διαγωνισμό! Ανυπομονώ να δω κάτι γατίσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Vivika σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την άμεση απάντηση!!!δεν ξέρω αν θα προλάβω!!πάντως πολύ θα ήθελα να κέρδιζα ένα γατάκι απο τα χεράκια σου κόκκινο τζίντζερ σαν τον μπέμπη μας!!χαχαχα!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Τα κολιεδάκια τέλεια!!!Μας ξετρέλανες όλους!!Αλλά και τα γατούλια σου,σκέτη γλύκα...Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @anna σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!!να είσαι καλά!!καλή εβδομάδα!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!! :))

      Διαγραφή
  15. Ωραία κολιεδάκι , ωραίες φωτογραφίες,Μάγια μου!Να΄σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Βίκυ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!καλή εβδομάδα κουκλίτσα μου!!!φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  16. Τι τέλεια που είναι όλα!!!! Δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω!! Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό που έκανες με τα κουμπάκια!! Κουκλάκι το γατούλι σου!! Πόσο μου αρέσουν οι γατοφωτογραφίες σου!! (το πατουσάκι δεν το σχολιάζω.. του πλέκουν εγκώμια οι κυρίες, πάνω!!!) Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Τaelia σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσουν και οι γατοφωτογραφίες μου!!να είναι καλά τα γατάκια μοντελάκια μας!!χαχαχαχα!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. υπεροχα..ομορφες φωτο..μου αρεσαν οι πατουσιτσες του μπεμπουλη..ομορφο σ.β..να εχετε..τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη!!!!!!!!! :))

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα κορίτσι!! Είναι πολύ-πολύ όμορφα τα κατσουλοκολιεδάκια σου!! Σκέτη γλύκα!! Πολλά φιλιά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ειρήνη χειροποιήματα σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Maya mou, your new necklaces are gorgeous!!!!! Absolutely wonderful!!!!
    And of course I LOVED the sweet photos of Mpempis and Lazarikos! They are SO cute!!!! And Mpempis is such a great climber, WOW! I LOOOOOVE his sweet, soft paw! :) Lots of love to you, sweet Mpempis and all his adorable furry friends!!!
    Para polla gatofilakia apo ti Rodo!!!!!!!! xoxoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Annuk γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!ήμουν σίγουρη πως εσύ θα ξετρελαινόσουν με τις γατοφωτογραφίες μας!!!! πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες καλή μου!!!!!!!!!!!!!!meeeeooooooooooooooow!!!!!!!!!!!!!!!να περνάς φανταστικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Αχ κι εγώ με το πατουσάκι ξετρελάθηκα!!!
    Τέλειες οι γατο-φωτογραφίες σου αλλά και τα γατο-κολιεδάκια!
    Φιλιά, καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΕΛΕΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσι μου!!χαίρομαι που κι εσένα σου άρεσαν οι γατοφωτογραφίες και ειδικά το πατουσάκι!!!!!!καλή εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Regards the introduction of evening visits to our friendship and I follow #451#
    on this blog,,, .... really beautiful, cool, good to excellent post, I was very impressed with all of this post, really interesting, all beautiful, very useful for me to add insight,
    I thank
    I hope you will visit again on my blog, I always miss you coming back
    thanks in advance

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @penyuluh perikanan welcome to my blog!!!thank you for your nice words!!i wish you all the best!!!

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφα τα κολιέ σου αλλά η γάτα επάνω στο δέντρο, όλα τα λεφτά!!!!!
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Mariela μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!ναι!!η φωτογραφία με τον μπέμπη επάνω στο δέντρο είναι απο τις αγαπημένες μου!!καλή εβδομάδα!!πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  23. Καταπληκτικά ,υπέροχα ,πανέμορφα τα κολιεδάκια!!!!!!!!!!!!!!αλλά εχω ξετρελαθεί με τον μπέμπη και την φωτό με το πατουσάκι του!!!!την θέλω αυτην την φωτό και ακομα μια, αυτη που φαίνεται κοντα το προσωπό του!!!PLEASE!!! μου επιτρέπεις να τις εμφανίσω;
    Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Demi μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσι μου!!!!!!σε ευχαριστώ που με ρωτάς για να πάρεις τις φωτογραφίες και φυσικά σου τις δίνω με μεγάλη μου χαρά!!που σκέφτεσαι να τις χρησιμοποιήσεις;είμαι πολύ περίεργη χιχιχι!!χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν τόσο καλή μου!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Πανέμορφα τα κολιεδάκια σου Μάγια μου, ξεχωρίζω δεύτερο, είναι πολύ γλυκούλι, όπως και ο Μπέμπης σου, σε κάθε του φάση !!!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie-Anne μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!ναι!!είναι πολύ γλυκούλης ο μπέμπης μας!!αλλά και όλα τα γατάκια του κόσμου όλου είναι ε;;χιχιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Καταπληκτικά τα κολιεδάκια σου!!!Όχι μόνο όμορφα αλλά και πολύ γλυκούλια!!!Πολύ μου άρεσαν και οι φωτογραφίες!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOULA μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το γλυκό σου μήνυμα!!να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  26. Καλε τι γατουλινια ειναι αυτα?Γλυκες ε?
    Πολυ ομορφα τα κολιεδακια Μαγια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Stella μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!ναι!!!είναι "ΤΑ" γατουλίνια!!!χαχαχαχα!!!πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  27. ΧΑΧΑΧΑ!!!!!!ΒΡΕ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΧΥΝΕΙ Η ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ; ΟΙ ΓΑΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟΙ ΕΝ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΓΑΤΕΣ...ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΜΕ ΤΙΣ ΓΑΤΕΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ...ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΑΝΑΣΚΕΛΑ ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΔΕΨΩ! ΚΙ ΕΓΩ ΤΡΕΛΛΑΙΝΟΜΑΙ ΜΩΛΕ!!!!!ΚΑΛΑ Ο ΜΠΕΜΠΗΣ ΑΦΑΣΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΜΟΥΛΙΑ!!!
    ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΜΠΛΑΝΚΑ ΘΑ ΜΕ ΜΙΣΟΥΣΕΣ...ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ ΤΙΣ ΓΑΤΕΣ!
    ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΕΛΛΑ ΠΑΛΙ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΟΙΤΟΥΝ ΟΙ ΓΑΤΕΣ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΤΗΣ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!!ΒΡΕ ΕΝΑΝ ΣΚΥΛΟ ΝΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ; ΜΠΑ Ε;
    ΤΑ ΜΠΙΖΟΥΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ!!!!!ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ ΣΤΟ ΚΟΡΔΟΝΙ ΠΟΛΥ ΜΟΔΑΤΑ!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΣΕ ΖΑΛΙΣΑ...ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΑΥΑ ΜΟΥ!!!!ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Effie's Sweet Home Designs τον έχουμε καλοταισμένο τον Μπέμπη μας!!!αλλά του δίνουμε τα καλύτερα και τα πιο υγιεινά!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!και στην Μπέλλα σου!!!!!!καλή εβδομάδα!!και φυσικά δεν με ζάλισες αν είναι δυνατών!!ίσα ίσα που χαίρομαι πάρα πάρα πολύ να διαβάζω μεγάλα μηνύματα!!!!!!είναι πολύ ενδιαφέροντα όλα όσα μου λες...στο μυαλό μου είναι η εικόνα με τους γάτους κι εσένα να τους χαίδεύεις τις κοιλίτσες!!χιιχιχιιχ!!πολύ άτιμα ζώα τα σκασμένα χαχαχα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Nα υποθέσω ότι τα γατόνια σου είναι στειρωμένα, έτσι, διαφορετικά θα τα ψάχνεις άδικα κάποια στιγμή. Έτσι έχασα 2 υπέροχα γατιά πριν προλάβω να τα στειρώσω και μου έφυγαν. Γύρισαν μια φορά, αλλά μετά δεν τα ξαναείδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ανώνυμος εννοείται πως τα γατιά μας είναι στειρωμένα!!και εμβολιασμένα και καλοταισμένα και στην αυλή με περίφραξη αν και είναι άτιμα και όλο θέλουν να το σκάσουν!!!και τα δικά μου και της πεθεράς μου είναι στειρωμένα και εμβολιασμένα!!τα στειρωμένα γατάκια ζούνε περισσότερα χρόνια και είναι πιο χαρούμενα!!είναι ευτυχισμένα!!είμαι υπέρ των στειρώσεων!!!! λυπάμαι πάρα πολύ για τα γατάκια σου που έχασες... :(( τον Μπέμπη μας τον στειρώσαμε όταν ήταν 6 μηνών!!τα γατάκια που δεν είναι στειρωμένα κινδυνεύουν περισσότερο να χαθούν ή να τα πατήσει αυτοκίνητο που τρέχουν σαν τρελά για να ζευγαρώσουν,επίσης μαλώνουν περισσότερο με άλλα γατιά,μπλέκουν εύκολα σε καυγάδες...και φυσικά γεννιούνται άτυχα ζωάκια αδεσποτάκια και τα καϋμένα περνάνε δύσκολο ζωή!!κανονικά θα έπρεπε όλοι να στειρώνουν ζωάκια τους!!αυτό είναι το υπεύθυνο και το σωστό!!!!!και δεν χρειαζόταν να γράψεις αυτό το μήνυμα ανώνυμα καλά έκανες και είπες τη γνώμη σου δείχνει άνθρωπο με ευαισθησίες που αγαπάει πραγματικά τα ζωντανά!!αλλά απο την άλλη καταλαβαίνω γιατί έγραψες ανώνυμα.οι άνθρωποι δεν θέλουν να ακούνε πράγματα που δεν συμφωνούν με αυτά που κάνουν...πολύ κακό όμως αυτό γιατί πολλές φορές μπορούμε να διορθωθούμε και να γίνουμε καλύτεροι και να μάθουμε περισσότερα που ίσως αγνοούσαμε!!!

      Διαγραφή
  29. maya μου τι όμορφα κολιεδάκια είναι αυτά;;
    Τι πρωτότυπα και μάλιστα με την γατοιστορία κρυμμένη μέσα τους;;
    Τι έφτιαξες πάλι κοριτσάκι μου;
    Μπράβο σου!!
    Φιλάκια από την Λάσυ μας στον μπέμπη σας!!
    Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαντρίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκό μου κορίτσι!!να είσαι καλά κούκλα μου!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!να μου φιλήσεις τη Λάσυ!!να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Πανέμορφα, δροσερά, καλόγουστα τα κολιεδάκια σου! Οσο για τον γατούλη σου είναι κουκλί, η πατουσίτσα "όλα τα λεφτά" !!! (και ναι, θα συμφωνήσω με την Εφη , έχει παχύνει λιγάκι;;;;) ! Να'χεις μιαν υπέροχη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pepi σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!έχει παχύνει γιατί τον έχουμε καλοταϊσμένο!!είναι καλά στην υγεία του και τον προσέχουμε σαν τα μάτια μας κι ακόμη περισσότερο!!!!!!!!!!!!!!η πατουσίτσα ναι είναι όλα τα λεφτά χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!να έχεις κι εσύ μια υπέροχη Κυριακή!!καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  31. Ζουζουνιάρικα τα κολιεδάκια σου maya, σαν και εσένα :)Σε παρακολουθώ ακόμα και εάν δεν προλαβαίνω να σχολιάζω. Συνέχισε έτσι :) Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @zeficreations σε ευχαριστώ πάρα πολύ κουκλίτσα μου!!χάρηκα πάρα πολύ που είδα το μήνυμα σου!!έχουμε καιρό να τα πούμε απο εδώ αν εξαιρέσεις τα emails!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!να έχεις μια φανταστική εβδομάδα!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!

      Διαγραφή
  32. Νεανικά,δροσερά και όμορφα!!!Νιάου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @χρυσάνθη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!νιάάάάου!!!!χιχιχιιχ!!!!!!!!! :)))

      Διαγραφή
  33. Πως φαίνεται η αγάπη σου για τις γάτες,μέχρι και στις δημιουργιες σου κυριαρχούν και όχι άδικα...Τα κολιεδάκια σου υπέροχα,ωραία τεχνική,όμορφες εικόνες,φανταστικό αποτέλεσμα!!!Η φωτό με την πατουσίτσα του Μπέμπη είναι φοβερή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marileni σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!μιάου!!χιχιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!έχεις πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!!!!!!!!!!!να έχεις μια φανταστική εβδομάδα!!!φιλιά!!!

      Διαγραφή
  34. Ο μπέμπης σου είναι πολύ γλυκιά φατσούλα και τρελαίνομαι να τον βλέπω στις πανέμορφες πόζες που παίρνει!! Maya μου, τα κολιέ είναι καταπληκτικά και με υπέροχα χρώματα... λατρεύω την τεχνική του decoupage και πραγματικά στα χέρια σου αλλάζει μορφή και γίνεται μαγική!! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elena σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!!!ναι το ντεκουπάζ είναι μια τέχνη μαγική..απο τις πιο αγαπημένες μου!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη!!!να έχεις μια απίθανη εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  35. Καλώς σε βρήκα κι εγώ....Χαίρομαι αφάνταστα γιατί σε ακούω παντού...και μόλις τώρα κατάλαβα το γιατί...τέλειες οι δημιουργίες....αλλά και η πηγή έμπνευσης τρέλλα...να τον χαίρεσαι...είναι γλύκας...!!! Θα συμφωνήσω για την πατουσίτσα...Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Aspa καλώς βρεθήκαμε!!!!!!!!!!!!!!!!!όταν λες πως με ακούς παντού τι εννοείς;;ιχιχιιχι!!! :O)) σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!και για τις γλυκές σου ευχές!!!!να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  36. Να ΄μαι κι εγώ στα δικά σου λημέρια !!!έχω πάθει πλάκα με αυτά που φτιάχνεις!!πραγματικά πολύ διαφορετικά από αυτά που βλέπουμε συνήθως !!!πολύ-πολύ μου αρέσουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Γιούλα καλωσόρισες στο μπλογκοσπιτάκι μου!!!! σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για το μήνυμα σου!κάτι τέτοια διαβάζω και ανεβαίνω πολύ χιχιχι!!!!

      Διαγραφή
  37. Πολυ ομορφα τα μενταγιον σου.Ο μπεμπης σκετη γλυκα ο ατιμος, σκετο μανεκεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Δημιουργία σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον μανεκέν!!χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  38. Μαγια μου πολυ ομορφα τα μενταγιον! Ιδικα το τριτο με το αγουροξυπνημενο κοριτσακι! Ο Μπεμπης μαλλον πηρε χαμπαρι την αδυναμια που του εχεις και ολο ναζι σου περνει ποζες για να τον φωτογραφιζεις!!! Ειναι γλυκας! Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mary's crafts σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!!!ο μπέμπης μας χορεύει στο ταψί!!μας κάνει οτι θέλει!!κι εμείς το χαιρόμαστε απο πάνω χαχαχα!!!!!!!!!!!!!τον λατρεύουμε!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  39. Καλως δε βρηκα κι εγω,σ'ευχαριστω για την επισκεψη σου και το σχολιο σου.Ειναι υπεροχα!!αυτα που φτιαχνεις.Αλλα ο Μπεμπης σου ειναι θεος!!!ειδικα πανω στο δεντρο...αρχοντας!!!πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Athina καλώς βρεθήκαμε!!!!!χαίρομαι που σου αρέσει τόσο πολύ ο Μπέμπης!!!!κλέβει την παράσταση το άτιμο χιχιχιιχ!!!πάρα πολλά φιλάκια!!να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  40. Geia sou maya :) euxaristo poli pou me episkeftikes kai na ksereis oti eixa kai ego gato ton Ririko pou itan to idio threftaraki... haha alla emas mas pethane mallon apo fola...:( fovera ta dekoupaz sou de to sizito :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Froghall λυπάμαι πάρα πολύ καλή μου που σας πέθανε ο Ririkos :((( σου στέλνω πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη!!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια για τα ντεκουπάζ μου..να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  41. Πολύ όμορφα τα κοσμήματά σου Μάγια μου αλλά και ο γατούλης σου ένας γλύκας!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Sophie μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!πάρα πολλά γλυκά γατοφιλάκια απο τον γλυκούλη Μπέμπη!!!!να περνάς υπέροχα!!

      Διαγραφή
  42. Καλώς σε βρήκα και εγώ!Υπέροχα όσα φτιάχνεις!Λάτρεψα αμέσως το blog σου και για ένα ακόμη λόγο ότι έχεις τόσες υπέροχες φατσούλες να το στολίζουν!Ναι...ομοιοπαθής...γατόφιλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Black Sparrow καλώς βρεθήκαμε!! :) σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα σου!!!!χαίρομαι ιδιαίτερα όταν βρίσκω γατόφιλες!!! =^.^= πάρα πολλά γατοφιλάκια!!ελπίζω να νιαουρίζουμε συχνά!!χαχαχα!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...