7 Απριλίου 2012

Τσαντάκι φελτ,βραχιόλι rock style, κολιέ με κουρελάκια & γλυκά βραβειάκια!!!o.k.& γατάκια!!!!!!! =^.^=

   Γεια σας και χαρά σας!!!!!!!!!!!!!!Κοντεύει 2 τα χαράματα και αποφάσισα να σας γράψω.....Θα  προσπαθήσω να είμαι λακωνική ,σε ένα ρόλο που ομολογουμένως δεν με έχετε συνηθίσει!!!χιχιιχι!!!!!!!!! :ppppppp

Για το φελτ  τσαντάκι μου χρησιμοποίησα  φελτ σε αποχρώσεις του ροζ, του γαλάζιου και του γκρί.Τώρα τελευταία έχω αρχίσει και βλέπω με άλλο μάτι τα παστέλ!!Μου αρέσουν πολύ!!! Έχουν μια άλλη  γλύκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!









Έφτιαξα  ένα βραχιόλι με δερματίνη ( όχι δερμάτινο ) ,του έραψα  δαντέλα σε χρώμα χρυσό με χρυσή κλωστή για να μη φαίνονται άσχημα οι βελονιές,του  έραψα και μερικές αλυσίδες που μου είχαν χαρίσει..Ιδέα δεν έχω αν είναι  απο αληθινό χρυσό οι αλυσιδίτσες μου!!! Το βραχιόλι μου είναι Rock Style ;)



  Τα δυό κουμπάκια που βλέπετε είναι διακοσμητικά.Το βραχιόλι κουμπώνει με αλυσίδα και  μπορεί να φορεθεί σε μικρά και σε πιο μεγάλα χεράκια..Όσο πιο μικρό το  χέρι τόσο περισσότερο τραβάς την αλυσίδα.




    Το βραχιόλι και τα κολιέ  που βλέπετε πρακάτω έγιναν απο παλιά ρούχα.Τα έκοψα λωρίδες με ένα ψαλίδι ,τα έπλεξα πλεξούδες, στο μπορντό κολιέ  έβαλα και  τούλι το οποίο καψάλισα στις άκρες του ( εικαστική παρέμβαση).Προσεχτικά όμως ε;;;;Μην πάρουμε και καμιά φωτιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!










 Η γλυκιά μου  νεραϊδοφιλενάδα apinkdreamer όπως θα ξέρετε κάθε μήνα έχει  υπέροχο  μηνιαίο δημιουργικό διαγωνισμό.Αυτό το μήνα διάλεξε ως θέμα τις πεταλούδες..και έγραψε για θαύματα και για τη φιλία μας..... με συγκίνησε τόσο πολύ...είμαι πολύ τυχερή που είναι φίλη μου!!!!!!!!!!!!!  :)))<3<3<3<3<3<3


Tης αφιερώνω την γατοπεταλουδένια  φωτογραφία.... το γατάκι που βλέπετε δεν είναι ούτε ο Λάζαρος,ούτε η εγγυούλα μαυρούλα ( Κοιτάξτε κοιλίτσα που έκανε...μια σταλίτσα με μια κοιλιά σα μπαλονάκι η γλυκούλα μου <3<3<3<3 Με το καλό να γεννήσει γερά γατάκια και όλα να έχουν μια καλή τύχη...)




Στη γατοπεταλουδένια φωτογραφία είμαι μαζί με την apinkdreamer......!!!!!!!!!! Πάει τώρα θα λέτε πως λάλησα!!!!!!!!!!!!χιχιχιιχιχιχιχιχιιχ!!!!!!!!!!!!!!!!Ξέρετε όμως τι είχε πει ο Αϊνστάιν;;;




         Ευχαριστώ πάρα πολύ τα  γλυκά  και  ταλαντούχα κοριτσάκια μου  Onirokosmos ,  Pyroessa , Μαντρίνα ,  kallianira  και  Sofia που μου έκαναν την τιμή και χάρισαν και σε εμένα το υπέροχο βραβείο που είναι και μωβ-το αγαπημένο μου χρώμα!!!!!!!!!!!! :)))
 Ο μπέμπης δίνει απο ένα γατοφιλάκι και απο μια γατοαγκαλίστα στην καθεμιά!!!!!!!!! =^.^= <3<3<3<3 :) :) :) :)


Κι εγώ με τη σειρά μου  και σύμφωνα με τους κανόνες της απονομής :O)) χαρίζω αυτό το βραβείο σε 8 blogs που πιστεύω πως πρέπει οπωσδήποτε να τα παρακολουθήσετε αν  δεν το κάνετε ήδη δηλαδή..

1.http://apinkdreamer.blogspot.com/

2.http://porfiris.blogspot.com/

3.http://mirsiniscreations.blogspot.com/

4.http://marie-meraki.blogspot.com/

5. http://ineraiditsastonkosmotonthaumaton.blogspot.com/

6.http://xeiropoihto-kosmhma.blogspot.com/

7.http://wwwroylemangr.blogspot.com/

8.http://rooflab.blogspot.com/



                H Pyroessa μου χάρισε  και ένα ακόμη   βραβείο  πάρα πολύ λαχταριστό!!!!!Λες και δεν έφτανε το πρώτο που μου απένειμε χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ευτυχώς ο  καλός  μου μου πήρε γλυκάκια και παγωτό γιατί χωρίς γλυκά στο σπίτι θα είχα μεγάλο πρόβλημα κοιτάζοντας  το βραβείο :O)) χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!Την ευχαριστώ πάρα πολύ για την  τιμή που μου έκανε!!!!!!!!!!!!!!!! :)) <3





Χαρίζω αυτό το γλυκό  βραβείο στα παρακάτω blogs :

1.http://kosmimatoneiro.blogspot.com/
2.http://effiessweethomedesigns2.blogspot.com/
3.http://filiascrafts.blogspot.com/
4.http://neraidoskoni-creations.blogspot.com/
5.http://fotolabida1.blogspot.com/
6.http://onirokosmos-art.blogspot.com/
7.http://scrapmaria.blogspot.com/
8.http://fanypap.blogspot.com/
9.http://ergoxeiromadrinas.blogspot.com/
10.http://starsandicicles.blogspot.com/



             Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!!!!!!!!!! Πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον γατούλη μας τον Μπέμπη!!! =^.^=








Να αγαπάτε τα γατάκια!!!!!!!!!!! Κι όλα τα ζωάκια!!!!!!!!! Έχουν συναισθήματα!!!!!Και μην πηγαίνετε σε ζωολογικούς κήπους και σε "πάρκα" με ζώα!!!!!!!!!!!!!!Τα ζώα πρέπει να είναι ελεύθερα στη φύση.Όχι μέσα σε κλουβιά, ούτε σε περιφραγμένες εκτάσεις για να διασκεδάζουν τη βλακεία των ανθρώπων!!!!!!!!!!!!!!!!                 Καλημέρα σας !!!!!!    >>^.^ <<




74 σχόλια:

  1. Maya μου
    Τι όμορφα πραγματάκια είδαν τα ματάκια μου σήμερα πρωί πρωί.Τόσες μέρες αφενός δεν είχα κομπιούτερ αφετέρου τα γεγονότα έτρεχαν.Ενός κακού μύρια έπονται.Ας είναι .Ευχαριστώ πολύ πολύ που με θυμάσαι με τα βραβεία.Είναι πολύ συγκινητικό να υπάρχει κάποιος να σε σκέπτεται.Με συγκινείς.
    Σε ευχαριστώ για όλα.
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο.
    Φιλιά πολλά σε σένα και στον μπέμπη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΣΑΝΡΤΙΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη και απο εμένα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ MAYA ΜΟΥ!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΑΥΜΑΣΩ!!!!ΚΑΛΟΡΙΚΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ !!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕΣ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ Σ/Κ!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΕΜΠΗ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @fotolabida1 μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!και απο τον μπέμπη μας χιιχι!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Maya μου, φανταστικές οι δημιουργίες σου ΟΛΕΣ, το βραχιόλι το ερωτεύτηκα, πειράζει;;; Σ' ευχαριστώ πολύ που με επέλεξες για το γλυκό βραβείο, πάω αμέσως να συμπληρώσω τ' όνομά σου....
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλή Μεγάλη Εβδομάδα και ένα χαρούμενο και ολάνθιστο Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φιλία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!φυσικά και δεν πειράζει που ερωτεύτηκες το βραχιόλι!!!!!!ίσα ίσα!!!!!!!χιιχιχ!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πολύ και για τις υπέροχες ευχές και σου τις ανταποδίδω!!να είσαι καλά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα κοριτσάκι!! Πράγματι, πολύ όμορφες και γλυκές οι δημιουργίες σου. Το τσαντάκι μου έκλεψε την καρδιά με την πρώτη ματιά, όμως!! Το βραβείο που μου χαρίζεις...το γλυκύτερο όλων!! Σ΄ευχαριστώ πολύ για τη σκέψη και την προσφορά σου, ζουζούνα μου!! Να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου και εύχομαι...πάάάάάρα πολλά ακόμη!!! Φιλιά σε ΄σένα και στα χνουδωτά μωρά σου :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Onirokosmos σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!Χαίρομαι που το τσαντάκι μου σου έκλεψε την καρδιά χιχιιχ!!!!!!τα χνουδωτά γατάκια σου στέλνουν πολλά πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!! <3<3

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα maya μου!!
    Οι δημιουργίες σου έχουν πολλές πινελιές από την προσωπικότητα σου.
    Είναι πολύ όμορφες και πρωτότυπες!! Μπράβο σου έχεις πολύ φαντασία, χρώματα και γλύκα μέσα σου!!!
    Τι όμορφη η φωτογραφία με την γατούλα και την πεταλουδίτσα!! Άλλα και οι άλλες δεν πάνε πίσω!!
    Σε ευχαριστώ θερμά για το βραβείο, λες και ήξερες πόσο λατρεύω τα γλυκά :))!!!
    Να χαίρεσαι κι εσύ τα δικά σου γιατί τα αξίζεις!!
    Νά΄σαι καλά maya μου που με διαβάζεις από τα πρώτα μου βήματα στο blog!!
    Θα κάνω ανάρτηση προσεχώς για το γλυκό βραβειάκι σου!!!
    Πολλά φιλάκια στον γατούλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαντρίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο καλά σου λόγια!!κι εγώ τρελαίνομαι για γλυκά...χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη!!!!κι απο έμενα!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. σε ευχαριστω για το βραβειακι,για την αφιερωση για την υπεροχη φωτογραφια!!!!!
    το βραχιολι και το τσαντακι που εφτιαξες ειναι τελεια καταπληκτικα!!!!!!μπραβο!!!ειμαι σιγουρη πως μολις τα βαλεις στο ετσυ θα γινουν αναρπαστα!!!!
    Τα μαιμουδακια στο κλουβι πολυ με στεναχωρησαν...τα αγαπω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @apinkdreamer μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα νεραϊδοφιλενάδα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ναι κι εγώ όταν βλέπω ζωάκια σε κλουβιά βασανίζομαι...πάρα πολλά γατοφιλάκια νεραϊδα μου!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Γατοφιλενάδα μου, μου πήρες πάλι τα μυαλά! Τί υπέροχη τσαντούλα είναι αυτή; Το βραχιόλι τα σπάει! Δεν φοράω χρυσό χρώμα, αλλά το σχέδιο είναι σούπερ!!! Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου και σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το γλυκύτατο βραβείο που μου χαρίζεις! Θα το βάλω αμέσως στο blog μου!!! Ο Μπέμπης είναι γλύκας και πόσο δίκιο έχεις για τους ζωολογικούς κήπους! Μακάρι να σκέφτονταν όλοι όπως εσύ! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!!!!!!! ναι..κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν ζωολογικοί κήποι..αλλά η βλακεία του κόσμου είναι μεγάλη........πολλά φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. popo panemorfo to mikro tsanti!oneiremeno!kai to braxioli moy arese kai toa kolie alla ayto to tsanti...aaax!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μagdalene B. σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!να είσαι καλά!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. καλημερα Μαγια μου πανέμορφο το τσαντάκι :)
    Πολλα μπράβο ...
    δώσε πολλα χαδακια στη γατουλα σου που περιμένει απογόνους.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @zeficreations σε ευχαριστώ πάρα πολύ κουκλίτσα μου!!!!!!!!η γατούλα γέννησε σήμερα..δεν ξέρω που έχει κάνει τη φωλιά της,έρχεται βιαστικά την ταϊζω και τρέχει πίσω στα μωρά της..το κατάλαβα πως γέννησε γιατί ξεφούσκωσε η κοιλίτσα της!!πολλά φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ !!! ΠΕΡΙΤΤΌ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΤΣΑΝΤΑΚΙ ΜΟΥ ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!!!! ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @creative journey deppy11 σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα γατοφιλενάδα μου!!!! Φυσικά και το έλαβα και σου ετοιμάζω "απάντηση"! THANK YOU THANK YOU THANK YOU!!!!!!!!! Υπέροχες οι δημιουργιες σου όπως και ο Μπέμπης βεβαίως αλλά και η μικρή μαυρούλα έγκυος! Με το καλό να γεννήσει! Εμένα γέννησε η μία και τώρα περιμένω να γεννήσουν οι άλλες δύο! ΧΑΜΟΟΟΟΟΟΟΟΣΣΣΣ!!!!! Α! Ξέχασα να σου πω! Θυμάσαι που σου'χα πει ότι μου πατήσανε τον Μαλλούμπα? (Δεν τον είχα δει η γειτόνισσα μου το'πε γιατί εμείς λείπαμε Αθήνα) Τελικά δεν ήταν ο Μαλλούμπας ήταν ένα άλλο άτυχο γατάκι, ο Μαλλούμπας εμφανίστηκε και είναι μια χαρά, είχε πάει σουλάτσο! Πολλά φιλάκια!!! Χαδάκια στο team! :) Ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie γατοφιλενάδα μου χαίρομαι που το έλαβες!!!!!!!!ήταν ένα μικρό ευχαριστώ για τα υπέροχα δώρα που κέρδισα απο το give away σου!!!Το γατάκι στο κολιέ που σου έστειλα είναι ο μπέμπης μας μικρούλης!!!!!!!!!!!!!να σας ζήσουν τα γατάκια και με το καλό να έρθουν και τα άλλα!!!!!!!η μαυρούλα γέννησε ,σήμερα ήρθε να την ταίσω με ξεφούσκωτη κοιλίτσα,στενοχωριέμαι τώρα που χαλάει ο ακιρός,ελπίζω να έχει κάνει σε πολύ καλό μέρος τη φωλίτσα της...χαίρομαι που ο Μαλλούμπας είναι καλά!!!!Κρίμα για το άλλο γατάκι βέβαια..Υπάρχουν πολλοί παλαβοί και ασυνείδητοι "οδηγοί"... :((( να δώσεις πάρα πολλά γατοφιλάκια σε όλο το team!!απο το δικό μας!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφα όλα!!!Ειδικά το βραχιόλι με ξετρέλανε με τα χρώματα του!!!Υπέροχη και η γατοπεταλουδένια φωτογραφία!Συγχαρητήρια για όλα και για τα βραβεία σου!Για τους ζωολογικούς κήπους συμφωνώ απόλυτα και εύχομαι κάποια στιγμή να καταργηθούνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOULA σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!να είσαι καλά γλυκιά μου!!!!ναι το ίδιο εύχομαι κι εγώ..πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Γλυκειά μου Γατονεράιδα...σε έχει πιάσει καλλιτεχνικός οίστρος βλέπω !!!! Η Άνοιξη παιδί μου !! Ό,τι έχεις φτιάξει είναι υπέροχο !!!! Το φελτένιο τσαντάκι σου είναι πανέμορφο και μου αρέσουν πολύ τα χρώματά του !!!!! Τα βραχιόλια σου είναι όλα πανέμορφα...μα όλα !!!!! Θα τα φόραγα ευχαρίστως !!! Μου αρέσουν πολύ τα κοσμήματα απο κουρελάκια και απο δαντέλες και κορδέλες μπλεγμένα μεταξύ τους και τα δικά σου είναι υπέροχα!!!! Χίλια μπράβο Μάγια μου !!!!! Αχ..γλυκούλα μου...συγχαρητήρια για τα τιμητικά βραβεία..είσαι πολύ αγαπητή και σου αξίζουν πολλά...και σε ευχαριστώ πάααααρα πολύ που διάλεξες κι εμένα για άλλη μιά φορά !!!!!!...καιιι συγγνώμη που δέν απάντησα ποτέ στις παιχνιδιάρικες ερωτήσεις..ήθελα να τις απαντήσω αλλά δυστυχώς δέν προλάβαινα...είχαν μαζευτεί και πολλές !! Πολύ κούκλος ο Μπέμπης...τί φωτογένεια που έχουν βρέ παιδί μου όλες οι γάτες !!!! Λαμπερά πλασματάκια !!! Η Μαυρούλα μιά χαρά φαίνεται.. και πώς να μήν είναι αφού βρήκε εσάς !!!! Εμείς τώρα γνωρίζουμε και ταίζουμε καινούρια γατάκια εδώ .. κάποι απο τα παλιά δέν έχουν ξανάρθει και δέν έχουμε ιδέα πιά άν είναι καλά και άν ζούνε...εύχομαι να εξαφανίστηκαν λόγω της άνοιξης και όχι για άλλο λόγο !!!! Έυχομαι να είναι όλα καλά !! Πώ πώωω...η Μαρί θα γεμίσει γατάκια στον κήπο της !!!! Ανυπομονώ να δώ νεογέννητα γατάκια !!!!! Πολύ χαίρομαι πάντως για τον Μαλλούμπα που γύρισε !!!! Με την τελευταία παράγραφο ΣυΜφωΝΩ ΚαΙ ΕΠαΥξΑΝΩ !!!! Καλό σ/κο καλή μου !!!! ΠΟλλαααα γατοφιλάκια και πατουσάκιααααα....μιάουυυυ μιάουυυυυ μιάουυυυυυυυ <^ο^> :ο)
    Αγκαλίτσες και πολλά γατοφιλάκια !!!! Μιάουυυυυυυυυυ μιάουυυυυυ...<^ο^>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsini's creations γατοφιλενάδα μου δεν χορταίνω να διαβάζω τα μεγάλα μηνύματα σου χιχιχι!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!!!!!η μαυρούλα γέννησε γιατί σήμερα που την είδα ήρθε να φάει βιαστικά και η κοιλίτσα της ήταν ξεφούσκωτη...ελπίζω να έχει φτιάξει σε πολύ καλή κρυψώνα τη φωλιά της...ίσως όταν ξεπεταχτούν τα μικρά να καταφέρω να δώσω κάποια γατάκια για υιοθεσία...είναι επικίνδυνη και δύσκολη η ζωή για τα αδέσποτα γατάκια..η αυλή μας δεν σηκώνει άλλα γατιά..οι αρσενικοί της πεθεράς μου τα κυνηγάνε τα ξένα γατιά..ευτυχώς τώρα τελευταία την μαυρούλα δεν την πειράζουνε..εσύ δεν έχεις θέμα με τους γάτους σας και τα αδεσποτάκια που ταϊζετε;;;;;; πάρα πολλά γατοφιλάκια γλυκιά μου γατοφιλενάδα!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3

      Διαγραφή
  14. Το τσαντάκι είναι τέλειο , όπως και τα υπόλοιπα κοσμηματάκια!Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Βίκυ μου σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!!!!!!!!να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  15. Τι όμορφες όλες οι δημιουργίες σου!! Και η φωτογραφία μαγευτική!! Με το καλό να έρθουν και τα γατάκια να γεμίσετε μικρά τοσοδούλικα νιαουρίσματα!! Όσο για την τελευταία παράγραφο και την φωτογραφία που ακολουθούσε, δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Taelia σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!τα μικρούλια της αδεσποτούλας γατούλας της μαυρούλας γεννήθηκαν...δεν ξέρω που έχει κάνει τη φωλιά της..δεν είναι δική μου γάτα ,επίσημα τουλάχιστον,αλλά έρχεται και την ταϊζω..χαίρομαι που κι εσύ όπως και άλλα κορίτσια είστε κατά των ζωολογικών "κήπων"πολλά φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Το τσαντάκι είναι σούπερ, το δερμάτινο βραχιόλι είναι ότι πιο εντυπωσιακό έχω δει, ξετρελάθηκα!
    Αλλά και το κουρελοβραχιολάκι τόσο πρωτότυπο!
    Οσι για τους ζωολογικούς κήπους, με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη, το φωνάζω εδώ και καιρό!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΕΛΕΝΑ μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!το βραχιόλι που σου άρεσε είναι απο δερματίνη,δεν είναι δερμάτινο.Να είσαι καλά κούκλα μου,πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Συμφωνώ οτι οι δημιουργίες σου είναι ότι έχουν γράψει οι φίλες μας αλλά είναι και πολύ φευΓΑΤΕΣ!!!!!!Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @anna μου το σχόλιο σου τα σπάει!!!!!!!!!με ξετρέλανε!!!!!!!φευΓΑΤΕΣ!!!!!!!!!!!! ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!! το καλύτερο σχόλιο που μου έχουν αφήσει ποτέ!!!!!!!!!!χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!! =^.^=

      Διαγραφή
  18. Μα τι βλέπω! Έφτιαξες ένα σωρό όμορφα πράγματα!! Χάθηκα λόγω των γενεθλίων και τώρα άρχισα πάλι τις επισκέψεις!!
    Και πολλά βραβεία βλέπω και μια γλυκιά εγκυούλα είδα!! Αχ μωρέ τι καλά που θα αποκτήσετε τοσοδούλικα γατάκια! Δεν τα χορταίνω ποτέ!!
    Σ' ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές σου Maya μου!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @L. μου η εγκυούλα γέννησε,σήμερα ήρθε να την ταϊσω και η κοιλίτσα της είχε ξεφουσκώσει...τώρα θα είναι με τα μωρά της στη φωλίτσα τους,ελπίζω σε καλό μέρος να την έχει κάνει..χάλασε και ο καιρός...πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ.....Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΓΑΤΟΥΛΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Nena σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!να περνάς υπέροχα!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Ξετρελάθηκα με όλες τις δημιουργίες σου, αλλά το τσαντάκι το λατρεύω!!! Να χαίρεσαι τα βραβεία σου κούκλα μου και να'χεις ένα υπέροχο σ/κ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elena σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!να είσαι καλά!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Γλυκειά μου Μάγια σ'ευχαριστώ τόσο πολύ για το βραβειάκι σου , με τιμά αφάνταστα!!! Η τσάντα σου είναι τέλεια αλλά ακόμα πιο τέλειο είναι το πολύχρωμο περικάρπιο σου , ανοιξιάτικο και αισιόδοξο όπως εσύ!!! Συμφωνώ με όσα γράφεις για τα ζωάκια αξίζουν την αγάπη μας και τον σεβασμό μας!!! Σε φιλώ γατοφίλη μου !!!
    ΑΑΑ και με το καλό τα γατάκια να σας έρθουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @neraiditsa μου σε ευχαριστώ πάρ απολύ γλυκιά μου για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!!!!!!!!η μαυρούλα γέννησε,σήμερα την είδα με ξεφούσκωτη κοιλίτσα!!!!!!!!χαίρομαι που είσαι κι εσύ γατοφίλη!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. ΜΑΓΙΟΥΛΙΙΙ!ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ!!!αλλα το δερματινο βραχιολακι ειναι το αγαπημενο μου!!τρελαινομαι για τετεια βραχιολια..λιγο ροκ!!φιλακια κοριτσιιιιι!!!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Rock'n Rolla μου το βραχιολάκι που σου άρεσε είναι απο δερματίνη,δεν είναι δερμάτινο.Τα αποφεύγω τα δερμάτινα.Πάρα πολλά γατοφιλάκια γλυκιά μου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. ΕΓΩ ΕΨΑΧΝΑ ΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ...ΚΑΛΑ ΛΕΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ; ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ! ΤΟ ΤΣΑΝΤΑΚΙ ΦΟΒΕΡΟ!!!!ΑΛΛΑ ΕΨΑΧΝΑ ΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ....ΑΝΤΕ ΜΑΣ ΤΟΝ ΦΥΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ; ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΤΗΝ ΓΚΑΣΤΡΩΜΕΝΗ; Ο ΑΛΛΟΣ , Ο ΑΛΑΝΙΑΡΗΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ; ΝΑΙ, ΝΑΙ, Ο ΛΑΖΑΡΟΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΒΡΕ! ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΑΥΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!ΜΑΤΣ ΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Εffie's Sweet Home Designs χαίρομαι πολύ που έψαχνες τον μπέμπη χιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!όχι δεν την πειράζει ο μπέμπης την μαυρούλα..ααα η μαυρούλα γέννησε!!!!!!σήμερα ήρθε να την ταϊσω και η κοιλίτσα της ήταν ξεφούσκωτη!!!!!!!!!!!ο λάζαρος καλά είναι,της πεθεράς μου είναι αλλά όλη την ώρα έρχεται σε εμάς και μου χαϊδεύεται και ψάχνει για μεζέδες και κλέβει το φαγητό του μπέμπη..!!!!!!!!!!!!!ααα δεν ήξερα πως γιόρταζε κι όλας!!χαχαχα!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο μήνυμα!!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Μπράβο Μάγια! Πανέμορφες οι δημιουργίες σου και πολύ ιδιαίτερες!...
    Οι γατοφωτό σου τέλειες! ειδικά η γατοπεταλουδένια..Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!να περνάς υπέροχα!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Gorgeous creations, Maya!!!!!
    And I love your kitty photos!!! Your Bebis is so sweet, and also the black kitty! Is she expecting babies?
    And yes, animals deserve only and only LOVE!!!!!!!!!!!!!!! They are special and precious creatures! Thank you for this wonderful message!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Annuk thank you very much for your sweet comment!!!!!!!!!!!!!!!yes the black kitty was expecting babies,now she is a mommy!!!!!!!!!!!!! =^.^= many kisses!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. teleio to portofolaki tsantaki!!!!!!!!!!!!alla k ta teleutaia sou logia... polu sosta!!!!!!!!!!!!alla na pros8eso k ta tsirka ...isos to xeirotero meros gia na pas gia diaskedasi...arketa pia me auta prepei kapote o kosmos na euais8itopoii8ei!!!pesta loipon xrusostomi!!!kalunuxta!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μakrina Zografou σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου.....ναι..και τα τσίρκα....μια φρίκη είναι!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Amei o seu post... muito lindo!
    Peças lindas!

    °º♫♫
    Páscoa é renascer.
    Feliz recomeçar!
    Feliz Páscoa!

    。°º..(
    。°º.(,)
    。°º|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    。°º|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    。°º|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    。˛º°%¤ª“˜¨¨
    °°º❊#ª“˜¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μagia da ines thank you very much!!i wish you a Happy Easter!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Πόσο όμορφα πραγματάκια έφτιαξες πάλι γλυκούλα μου!!υπέροχα!!μπράβο σου!!!και οι φωτογραφίες με τις γατούλες σου υπέροχες!!! σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, το παίρνω με χαρά μου!!!φιλάκια γλυκούλα μου και καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ., Ζωγράφος σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα Φανούλα μου!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια !!!!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Από οτι βλέπω δεν εγκαταλείπεις τις συνήθειές σου όσο και αν προσπαθείς χαχα! υπερπαραγωγή πάλι η ανάρτηση και μένω πάντα με την απορία που βρίσκεις τόσο κέφι 2 το βράδυ!!
    Να σου πω αυτό το δερμάτινο ροκ βραχιόλι πολύ πολύ το ζήλεψα!! φανταστικό. Δηλαδή όλα είναι φανταστικά και το τσαντάκι και τα κολιέ, αλλά με ξέρεις είμαι λίγο ροκ τύπος χαχα!
    Λοιπόν πολλά φιλιά σε σένα και το μπέμπη σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pyroessa Handmade χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσει τόσο το βραχιόλι μου!!Είναι απο δερματίνη,δεν είναι δερμάτινο.Ναι είσαι ροκ τύπος εσύ!!!!!!!!!!!!!Πάρα πολλά γατοφιλάκια καλό μου κοριτσάκι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Μεγεια και με χαρα, τα εργα σου ειναι πολυ ομορφα.Καλη Μεγαλοβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Δημιουργία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Το τσαντάκι φαντάζομαι ασορτί με το γιλέκο.Τρελάθηκα με τα κολιέ από κουρελάκια. Καλή Ανάσταση εύχομαι.σε σας και τα γατάκια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!! καλό Πάσχα γλυκιά μου!!!!σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!! <3

      Διαγραφή
  32. Πολύ όμορφα τα πραγματάκια που έφτιαξες! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pepi σε ευχαριστώ πάρα πολύ!να είσαι καλά!!πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  33. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΩΣΤΕ ΓΕΝΝΗΣΕ Ε; ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ! ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΛΙΓΑΚΙ Ε;
    ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΜΑΥΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Εffie's Sweet Home Designs ναι Έφη μου γέννησε,έρχεται κάθε μέρα την ταϊζουμε και τρέχει βιαστικά πίσω στη φωλιά της (ούτε ξέρω που την έκανε).Καλό Πάσχα γλυκιά μου,σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!να περάσετε τέλεια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  34. Αυτό το λακωνική στην αρχή με πέθανε!! Χαχαχαχαχαχα... όχι πως το πίστεψα δηλαδή, αλλά λέμε!! Όμορφες οι δημιουργίες σου Μάγια μου, με μια προτίμηση στα κρεμαστά σου!! Τη διάβασα κι εγώ την apinkdreamer και με συγκίνησε πολύ το πόσο κοντά μπορούν να έρθούν δύο άτομα κι ας μην έχουν γνωριστεί ποτέ από κοντά... Να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες και όλα να πάνε καλά με τη γατούλα!! Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ειρήνη χειροποιήματα να δούμε πότε θα καταφέρω το "λακωνική"να το κάνω πράξη χχαχα!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!ναι είναι τόσο συγκινητικά αυτά που έγραψε η apinkdreamer!!! κι εσύ να περάσεις υπέροχα κούκλα μου!!!σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!πολλά γατοφιλάκια!!! =^.^= :))

      Διαγραφή
  35. Maya μου γλυκιά , καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση!!!Να περάσετε υπέροχα!!πέρνα από το μπλογκ μου, πήρα το βραβειάκι σου!!φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ., Ζωγράφος σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα Φανούλα μου!!!!!!!!!!!!!Θα περάσω να το παραλάβω με μεγάλη χαρά και μόλις κάνω τη σχετική ανάρτηση θα σε ενημερώσω!!!!!!!!!Πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!Καλό Πάσχα!!!!!!!!!!!!!!! :)))

      Διαγραφή
  36. Μαγια μου υπέροχες οι δημιουργίες σου !!μαρεσει πολύ το τσαντακι σου πολυ πρωτότυπο!!!!!!μπράβο !!!!
    μπραβο και για τα βραβεια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Demi μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!να είσαι καλά!!πάρα πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  37. γεια σας,πολυ ωραια αυτα που φτιαξατε,και το βραχιόλι απο δερματινη δεν εχει τυχει να δω σε ελληνικο blog,αλλα εχω δει αρκετα στο etsy.com.πολύ ωραίο.θα θελα να φτιαχνα και εγω καποια μερα.Αν φτιαξετε καποια μερα και αλλο θα μου αρεσε να βλεπα το καινουργιο σας σχεδιο.
    εγω εχω το μπλοκ tizitas@blogspot.com όποτε θελετε το επισκεφτεστε.εγω εγινα μελος στο δικο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marielena72 ευχαριστώ πάρα πολύ !!!!!!!!!!!!!!!!!!είσαι κι εσύ στο etsy??? :)) να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...