11 Απριλίου 2012

"My soul is painted like the wings of butterflies..."

.....My soul is painted like the wings of butterflies,
Fairy tales of yesterday, will grow but never die,
I can fly, my friends!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....Oueen "The Show Must Go On"



Η ανάρτηση αυτή αφιερώνεται στην ταλαντούχα νεραϊδοφιλενάδα μου apinkdreamer με μεγάλη εκτίμηση, θαυμασμό και αγάπη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




 Εδώ και μερικές μέρες  η πασχαλιά στην αυλή μας  άνθισε :) Τα πρωινά  θαυμάζω  μια άσπρη πεταλούδα  να πεταρίζει στην πασχαλιά μας...σκέφτηκα  να τη φωτογραφίσω και έτσι να δηλώσω συμμετοχή στον μηνιαίο δημιουργικό  διαγωνισμό της νεραϊδένιας φιλενάδας μου apinkdreamer ...περίμενα μόλις ένα λεπτό και σκεφτόμουν..."που να την περιμένεις τώρα την πεταλούδα..."και να σου ξαφνικά  μπροστά μου η άσπρη πεταλούδα!!!!!!!!Μικρά θαύματα!!!!Μετά με κυνήγησε ένας μπάμπουρας......  :O


 όμως πήγα..και ξαναπήγα..και ξαναπήγα και τελικά μπόρεσα αν και κυνηγημένη πολλάκις να τραβήξω αυτές τις φωτογραφίες!!!!!!!!! Η νεραϊδα apinkdreamer  μπορεί να διαλέξει όποια  πεταλουδένια φωτογραφία της αρέσει περισσότερο ώστε με αυτήν  να λάβω μέρος στο διαγωνισμό της!!!!! :)


     Με τις πεταλούδες στην πασχαλιά νομίζω πως είμαι και επίκαιρη!!!!!!!!!χιχιχιχι!!!!!!!!!!!!Δοθείσης φωτογραφίας σας εύχομαι Καλό Πάσχα!!!!!!!!!!!!!Ο Χριστός να αναστηθεί στις καρδιές μας !!!!!!!!!!!!!















Φυσικά απο μια σωστή και καθώς πρέπει ανάρτηση μου δεν μπορούν να λείπουν γατοφωτογραφίες...
                                                       <3 =^.^= <3           <3     >>^.^<<  <3












 33 χρονών μπέμπα :O))) χιχιχιχι & ο καλός μου με πήρε βόλτα για σοκολατένια αυγά!!!!!!!!!το ένα hello kitty =^.^= meeeoooowwww & το άλλο ΙΟΝ σοκολάτα γάλακτος ...ανυπομονώ να έρθει το Πάσχα να δω τι θα προσθέσω στη hello kitty συλλογή μου!!! & το ION έχει σούπερ δωράκι!!! :D η υπάλληλος γελούσε ....της λέει : την έκανα μικρός χαχαχααχαχαχαχα!!!!!!!!! τον λατρεύω!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥ :)))))




ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

108 σχόλια:

  1. τι καλλιτεχνικες φωτο ειναι αυτες!!!!απιθανες!!!
    σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!
    ζηλεψα το αυγο hallo kitty!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @apinkdreamer σε ευχαριστώ πάρα πολύ νεραϊδοφιλενάδα μου!!όσο για το αυγό μπορεί να σου το πάρει ο μικρός σου γιός όπως σου είχε πάρει τα μπισκότα hello kitty τα Χριστούγεννα!!!!!!! :o)) <3

      Διαγραφή
  2. Απλά υπέροχες!!!
    Καταπληκτικές οι φωτογραφίες με τις πεταλούδες! Και αυτή η γατοπατουσίτσα!!
    Καλή επιτυχία!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Κate μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι καλά!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!! =^.^=

      Διαγραφή
  3. Μαγική μου μάγια πολύ όμορφες οι πεταλούδες...να σου πω ένα μυστικό...τις φοβάμαι!..ναι αλήθεια..όσο μου αρέσουν τόσο τις φοβάμαι..χαχα...Την πασχαλιά την λατρεύω,μέχρι εδω έφτασε η μυρωδιά της!!!!!!!!Τα γατόνια σου απίθανα!!!Θέλω και εγώ kitty....αχ τυχερή και με την ιον συμβιβάζομαι!!!!!Καλή Ανάσταση καλή μου και καλό Πάσχα!!!!!Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @el.mar κουνελάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!! Ξέρω ακόμη μια κοπέλα που φοβάται τις πεταλούδες και σίγουρα υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που τις φοβούνται,επίσης ξέρω κορίτσια που φοβούνται τις γάτες και δεν έρχονται σπίτι μου γι'αυτό το λόγο.Ναι είναι τέλεια τα σοκολατοαυγά μου χιχιχιχ!!!!!!!Πες στο κουνελάκι να πεταχτεί να σου πάρει χιχιχιχ!!!!!!!!!!!Καλό Πάσχα γλυκό μου κουνελάκι,πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Μοναδικές οι φωτό με τις πεταλούδες και ναι θα το πω.... ΖΗΛΕΥΩ την αυλή σου!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Mariela μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!Η αυλή μας είναι κοινόχρηστη αλλά ευτυχώς οι άλλοι ένοικοι δεν νιάζονται,σπάνια κατεβαίνουν,έτσι την έχουμ όλη δική μας!!Που να δεις και τις τριανταφυλλιές μας!!χιιχιχ!!!!!φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφα χρώματα!Τι όμορφο να τα βλέπει κανείς...Καλό Πάσχα, Μάγια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Βίκυ μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!Καλό Πάσχα κούκλα!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Απίθανες οι φωτογραφίες σου!!!Καλό Πάσχα Maya μου και καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOULA μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!Καλό Πάσχα!!!να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  7. Είναι πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!! Και τα τρελογατόνια σου ;) Τώρα που το λες πρέπει να πάμε κι εμείς να πάρουμε τα αυγά μας, γιατί περνούν οι μέρες... Να περάσεις τέλεια αυτές τις μέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ειρήνη χειροποιήματα σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!τι όμορφα που είναι τα σοκολατένια αυγά ε;χιιχ!!η πιο γλυκιά Πασχαλινή συνήθεια!!!να περνάς υπέροχα κοριτσάκι!!πολλά γατοφιλάκια απο τα τρελογατόνια χαχαχα!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Υπεροχες φωτογραφιες!!!Καλο πασχα να περνας καλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Katrina μου σε ευχαριστώ πολύ!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Μάγια μουυυυυ....!!!!! Καλά...οι φωτογραφίες σου με τις πεταλούδες πάνω στην πανέμορφη πασχαλιά σου είναι τέλειες !!!! Πώπώ...εγώ ακόμα δέν έχω δεί μαυροκόκκινη πεταλούδα...μόνο ασπροκίτρινες αλλά τέτοιες φώτος δέν έχω βγάλει...πολύ καλλιτεχνικές!!!!! Μπράβο σου Γατονεράιδα !!!! Απολαυστική ανάρτηση με υπέροχες γατίσιες πόζες ( χάχάχά) και στιγμές !!!! Μα γίνεται να μήν τον λατρεύεις ::!! Δέν θές συνέχεια να τους δίνεις φιλάκια;!!! Εμένα η μύτη έχει ερεθιστεί απο τα πολλά φιλάκια του Άστρο και μου αρέσει να τους φιλάω κι εγώ στο κεφαλάκι, στο μαγουλάκι καί στο στόμα...αμέεε !!! Σύντομα θα κάνω γατοανάρτηση και..το καλύτερο;....βγήκαν έξω στη αυλή..μετά απο τόσο καιρό..ο Κόκι και ο Ασπρούληηης....η χαρά τους δέν περιγράφεται...και το αποφασίσαμε γιατί ο Κόκι συμπεριφερόταν περίεργα τις τελευταίες μέρες και φαινόταν να έχει κατάθλιψη και όλο ήθελε να κάθεται μόνος του...οπότε τους δώσαμε για λίγο την ελευθερία τους !!! Πάντως τώρα κάτι έχει πάθει ο Κόκι και τον πήγαμε στη γιατρό...είδες που τα λέω εγώ;...και η γιατρός μας είπε να τον έχουμε στο νού μας γιατί κάτι έφαγε μάλλον έξω και έχει πρηστεί το έντερό του !!! Πάντως έχω μπερδευτεί γιατί και πρίν βγεί την ίδια συμπεριφορά είχε !!! Θα δούμε τώρα!! Εύχομαι να γίνει γρήγορα καλά !!! Τί ωραία σοκολατένια αυγά είναι αυτάαα !!!!! Πώς και δέν τα άρπαξε ο Μπέμπης να τα φάει....άμα ήταν ο Παρίας και ο Άστρο θα τα καταβρόχθιζαν πρίν προλάβω να βγάλω τη φωτογραφία..!! Χάχάχά.....πολύ λιγούρηδες είναι αυτοί οι δύο και τρώνε τα πάντα απο τη λαιμαργία τους !!!
    Μάγια μου να είσαι καλά και να περάασεις υπέροχα με την οικογένειά σου και τον καλό σου !!!!
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση !!! πολλά πολλά φιλάκια σε΄σένα και σε όλα τα γατάκια σας !!! :ο))
    Μιάουυυυυυυυυυυυυ..........<^ο^>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsini's creations ελπίζω το γατάκι να είναι καλύτερα αυτή τη στιγμή που σου γράφω καλή μου γατοφιλενάδα.....ο μπέμπης δεν τρώει σοκολάτες,δεν του δίνω γλυκά αν και μια φορά θυμάμαι είχε φάει λίγη άσπρη κρέμα απο το παγωτό μου :O) νομίζω πως δεν κάνει τα ζωάκια να τρώνε γλυκά!!δεν τους κάνει καλό!!! τα γατάκια είναι πλασμένα για να τριγυρνάνε στα λουλουδάκια και στα χορτάρια ,εμείς τον βγάζουμε τον μπέμπη στην αυλή αλλά 3 και λίγο τον φωνάζουμε ,έρχεται δίνει παρών και ξαναβγαίνει βολτίτσα.αν καμιά φορά δεν τον βγάλουμε έξω πχ γιατί έχει χάλιαα καιρό είναι πολύ στυενοχωρημένος...ναι μου αρέσει πολύ να του δίνω γατοφιλάκια,επίσης ο μπέμπης είναι και της γατοαγκαλίτσας,ειδικά τον άντρα μου που όταν ήταν νεογέννητο τον τάιζε με τον μπιμπερό τον έχει τρελάνει στις γατοαγκαλίτσες.επίσης κάθε βράδυ τώρα τελαυταία ο μπέμπης έρχεται και κοιμάται πάνω στο μαξιλάρι μου κι επειδή μου πατούσε τα μαλλία αναγκάστικα και του έβαλα ένα μαξιλάρι ακριβώς δίπλα στο δικό μου χαχαχα!!!!!είναι τόσο γλυκούλης και καλούλης!!πάρα πολλά γατοφιλάκια γατονεραϊδα μου και περιμένω με γατοαγωνία την γατοανάρτηση σου!!!!!!!!!!meow!!

      Διαγραφή
  10. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ MAYA ΜΟΥ!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @fotolabida1 μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!να είσαι καλά!!!υγεία και όλα τα καλά του Θεού σου εύχομαι!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Αχ! τι τελειες πεταλούδες!!τι όμορφη Πασχαλιά!!!τι απίθανες φωτογραφίες καλή μου!!Καλή σου επιτυχία!!!και Καλή Ανάσταση!!!να περάσετε υπέροχα!!!φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ.,Ζωγράφος σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα Φανούλα μου!!!!!!!!!Καλό Πάσχα!!κι εσείς να περάσετε τέλεια!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Αχ! τί όμορφες πεταλούδες!!!τί όμορφη πασχαλιά!!τί όμορφες γατούλες!!!πανέμορφες φωτό!!Καλή σας Ανάσταση γλυκούλα Μαγιούλα μου!!και καλή σου επιτυχία στον διαγωνισμό!!φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ.,Ζωγράφος σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα Φανούλα μου!!!!!!!!!Καλό Πάσχα!!κι εσείς να περάσετε τέλεια!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Ομορφες, ανοιξιάτικες φωτογραφίες! Αλλά και το σχόλιο του καλού σου στην υπάλληλο όλα τα λεφτά, χαχαχα! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!

    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα Maya!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Dorothy σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!Ναι κι εγώ γέλασα πολύ εκείνη την ώρα χιιχιχ!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Μαγια μου..γλυκο μου κοριτσι..υπεροχες φωτο..η πασχαλια με μαγεψε..οι πεταλουδες..ο μπεμπουκος..να σαι καλα ματια μου..σ'ευχαριστω..Ευλογημενη Ανασταση..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου...Ευλογημένο Πάσχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  15. Καταπληκτικές οι φωτογραφίες, όλες είναι θαύμα... και η πασχαλιά σου ένα ποίημα!!! Εσύ με τον καλό σου, μου φαίνεται πως έχετε κάνει εκεί τον "Παράδεισο της γάτας" χα χα.... Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό και να έχετε μια καλή και χαρούμενη Ανάσταση...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φιλιά μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!ναι εδώ είναι ο παράδεισος της γάτας χαχαχα!!!!!!!ο άντρας μου μου έμαθε να αγαπώ τόσο πολύ τα γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!Καλό Πάσχα!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Ζηλεψα την πασχαλια σου!Τοσο μεγαλη και ολανθιστη!!!!!Απιστευτες φωτογραφιες !!!!!Μου αρεσαν τα λαφυρα σου απο την βολτα με τον καλο σου!!!Κι εγω τρελενομαι για τα σοκολατενια αβγα!Φιλακια πολλα ,καλη Ανασταση!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Εva's blog σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!ο άντρας μου με γλυκαίνει συνέχεια χιχιχι!!!!!!!!!άντε μετά εγώ να αδυνατίσω :O)) χαχαχαχα!!!!!!!!!!Καλό Πάσχα κοριτσάκι!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. WONDERFUL photos!!!!! The butterflies are so beautiful, and the flowers....!!! Your Mpempis is SOOOO sweet and handsome, and he looks so happy with his friend and all his lovely toys and cozy places to relax!!! Polla filakia kai Kalo Pasxa!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αnnuk thank you very much for your ssweet comment!!!!!yes mpempis is sooooooo hansome loooooool!!!!!!!!! =^.^= many kisses!!!!!you are so nice!!!!!!!!! :)

      Διαγραφή
  18. Τι υπέροχες φωτό είναι αυτές; Η Πασχαλιά είναι η αγαπημένη μου...οι πεταλούδες τέλειες πως τις πέτυχες;...Μπράβο στον καλό σου! έτσι να είστε πάντα...σας χαίρομαι...Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις γλυκές σου εύχες!!!!!!!!!!!Να είσαι καλά!!!!!Καλό Πάσχα!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  19. Πανέμορφες οι φωτογραφίες που τράβηξες, και με τις πεταλούδες στην πασχαλιά και με τα γατούλια σου! Καλή επιτυχία σου εύχομαι στον διαγωνισμό, καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Taelia σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!να είσαι καλά κούκλα μου!!!!!!Καλό Πάσχα!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Γατοφιλεναδίτσα μου, είσαι το πιο γλυκό παιδί!!! Κι από ότι φαίνεται ο καλός σου είναι το τέλειο ταίρι!!! Πόσο μου αρέσουν οι άνθρωποι με χιούμορ! Τέλειες οι φωτογραφίες σου και ο Μπέμπης είναι άπαιχτος!!!! Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι να περάσετε σούπερ, όλοι μαζί, αγαπημένοι και ευτυχισμένοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath γατοφιλενάδα μου με κάνεις και κοκκινίζω με αυτά που μου γράφεις :O))) σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα σου....οι ευχές σου είναι τόσο γλυκές..ανταποδίδω!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίστες!!!!!!!!!!!Καλό Πάσχα γλυκούλα μου!!!!!!!!!!!!! =^.^= <3<3<3

      Διαγραφή
  21. Νεραιδένια γατοφίλη μου!!!!! Τι όμορφες φωτογραφίες που τράβηξες! Οι πεταλούδες τι όμορφες!!! Η πασχαλιά, οι χνουδωτές αγάπες, μούρλια!!! Ο Λαζαρούκος... μες στην καλοπέραση!!!!! Να'σαι καλά κούκλα μου κι εσύ και ο αντρούλης σου (που μέσα από'σένα τον έχουμε συμπαθήσει όλες)! Σου εύχομαι Χαρούμενη Ανάσταση και Καλό Πάσχα! Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!! Νιαουουουου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!!!!οι χνουδωτές αγάπες..αχχχ τι ωραία που τα λες χιιχιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!! σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για το υπέροχο σου μήνυμα..!!!!!!!!!!!!! Καλό Πάσχα!!Να περάσετε τέλεια γατοφιλενάδα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!meeeeeeeeeeooooooooooooow!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3 =^.^=

      Διαγραφή
  22. Φοβερές οι πεταλουδίτσες! Έχουν όλες τέλεια χρώματα! Και το γατάκι σου μια γλύκα! Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ηelene σε ευχαριστώ πολύ!!να είσαι καλά!!πολλά γατοφιλάκια!!!

      Διαγραφή
  23. Το Θείο Φως της Ανάστασης, να λάμψει στη ζωή σου, κι όλου του κόσμου οι χαρές να’ναι πάντα μαζί σου! Καλή Ανάσταση, με υγεία! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elena μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου..............τι υπέροχη ευχή!!!!!!!!!!Καλό Πάσχα!!!!!!!!φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Καλά οι φωτό με τις πεταλούδες απίστευτα όμορφες! Ειδικά η τελευταία πάνω στην ολάνθιστη πασχαλιά είναι όνειρο! Μπράβο!
    Καλό Πάσχα Maya μου, να περάσετε όμορφα!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @L. σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν!!!να είσαι καλά!!Να τα περάσετε τέλεια!!Καλό Πάσχα!!πολλά γατοφιλάκια!!!

      Διαγραφή
  25. Εξαιρετικής ομορφιάς οι φωτογραφίες σου, καλλιτεχνικές!!!Αλλά πρωταγωνιστής αδιαμφισβήτητος, ο Μπέμπης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαίρη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου..πόσο δίκιο έχεις την παράσταση πάντοτε την κλέβει ο μπέμπης μας χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Κρατάω τις υπέροχες εικόνες σου
    και σου εύχομαι πάντα έτσι να γιορτάζεις
    το Πάσχα με αγάπη κι ευτυχία!!!
    Χαδάκια πασχαλινά στον μπέμπη να δώσεις από εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαντρίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις γλυκές σου ευχές!!!!Έχεις πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!Καλό Πάσχα κοριτσάκι μου!!!!!

      Διαγραφή
  27. Kαλη Ανασταση και Καλο Πασχα .Η χαρη του Χριστου να σου χαρισει ο,τι αναζητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Δημιουργία μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!Η χάρη του Χριστού να σου χαρίσει κι εσένα όλα τα καλά Του!!πολλά φιλάκια!!Καλό Πάσχα!!!

      Διαγραφή
  28. Υπέροχες φωτογραφίες!!!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kallianira σε ευχαριστώ πολύ!!Καλό Πάσχα!!Να τα περάσεις υπέροχα!!!Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  29. Όσες κροτίδες πέφτουνε, του Πάσχα την ημέρα, τόσες χαρές σου εύχομαι, να έχεις κάθε μέρα!χρονια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τρομερές φωτογραφίες!!!!!!!! Χριστός Ανέστη, κοριτσάκι, να χαίρεσαι και να σε χαίρονται όσοι αγαπάς. Φως λαμπερό Αναστάσιμο να λούζει πάντα τα όνειρά σου και να φωτίζει το δρόμο σου! Σε... γατοφιλώ :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Onirokosmos σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις υπέροχες και τόσο γλυκές ευχές σου κοριτσάκι μου!!Αληθώς Ανέστη!!!!!!Χρόνια Πολλά και Ευλογημένα!!!Σου εύχομαι όλα τα καλά του Θεού!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
    2. έγινα και ανώνυμος στο blog μου..άλλο πάλι και τούτο!!!

      Διαγραφή
  31. Απαντήσεις
    1. @Εffie's Sweet Home Designs Αληθώς Ανέστη!!!Χρόνια Πολλά κι Ευλογημένα!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  32. Υπέροχες φωτό!!! Χριστός Ανέστη και του χρόνου με υγεία και χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Tante Kiki σε ευχαριστώ πολύ!!Αληθώς Ανέστη!!!Χρόνια Πολλά κι Ευτυχισμένα!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  33. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!
    Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη!
    φιλάκια!!!

    http://beautystr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @beauty str σε ευχαριστώ πολύ!!!Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα!!Αληθώς Ανέστη!!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  34. Οι φωτογραφίες είναι απλά υπέροχες Μάγια μου!!! Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά σε όλη την οικογένεια!!! Φιλάκιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kiki μου σε ευχαριστώ πολύ!!!Αληθώς Ανέστη!!!Χρόνια Πολλά κι Ευλογημένα!!Πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  35. καταπληκτικές φωτογραφίες! χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @PiciFriki σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!χρόνια πολλά και καλά!!

      Διαγραφή
  36. Γι`αυτές τις υπέροχες αναρτήσεις σε περιμένει ένα βραβειάκι,πέρνα όποτε μπορείς.
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kallianira μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνεις!!πάρα πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  37. Χριστος Ανεστη..χαρα και Αγαπη σε σενα και στους δικου σου..να περνας ομορφα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου Αληθώς Ανέστη!!!σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τις υπέροχες ευχές σου καλή μου!!!σου εύχομαι όλα τα καλά του Θεού!!πάρα πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  38. Χρόνια σας πολλά γλυκούλα Μαγιούλα μου!!!Χριστός Ανέστη!!! Και ποιος μπορεί να μη σε λατρέψει καλή μου!!!Εσύ λυώνεις και σίδερα μωρό μου!!!σου το ξαναείπα αυτό!!! Και να ήθελε να αντισταθεί ο ανδρούλης σου,δενθα μπορούσε να μη σε λατρέψει!!!φυσικά αφού τον λατρεύεις κι εσύ!!! Πάντα να είσαστε έτσι αγαπημένοι, και να σου αγοράζει σοκολατίτσες!!!φιλάκια πολλά!Μιάου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ., Ζωγράφος χρόνια πολλά γλυκούλα Φανούλα μου!!!!!Αληθώς Ανέστη!!!!!!!!!!!!!!!!!με κάνεις και κοκκινίζω σαν παπαρούνα με αυτά που μου γράφεις καλή μου....σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις τόσο γλυκές ευχές σου κορίτσι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!είσαι γλυκιά σαν σοκολάτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια και αγκαλίτσες!!και πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  39. Μαγια μου Χρονια Πολλα,Χριστος Ανεστη.Σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Εγω εχω ενα σκυλακι-θηριο δηλ.που τον λατρευουμε και 10 γατες που τις λατρευουμε κι αυτες και ταιζουμε κι αλλες τοσες αδεσποτακια!!!Ευτυχως εχω μεγαλη αυλη και τα βολευω!!!!!!Θα βαλω φωτογραφιες να τις δεις!!!Η μεγαλη αγαπη μας ειναι ο Ρουλης,φτυστος με το δικο σου!!!!!!Το τελειο γατι!!!!!Τελικα Μαγια μου η αγαπη στα ζωα ειναι παθος!!!!Εγω αυτο νιωθω κι αν καποιος τα πειραξει,τον σκοτωνω!!!!Αληθεια!!!Απ'το γατοσκυλοσπιτο-ναι,ετσι μας λεν στη γειτονια-πολλα φιλια σε σενα και το κουκλο σου,το μπεμπη!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Maria's lifetime χρόνια πολλά κοριτσάκι!!!!!Αληθώς Ανέστη!!!!10 Γάτες έχετε;;;;;;πωπω!!!!!!!ωραία θα περιμένω πως και πως να δω τις φωτογραφίες!!!Και του Ρούλη φυσικά χιχιιχι!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια σε σένα και σε όλη τη χνουδωτή παρέα!!και στο σκυλάκι σας φυσικά!!!να περνάς όμορφα!!!

      Διαγραφή
  40. Απαντήσεις
    1. @Beauty Followr σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  41. Τι όμορφη αυλή!!!!τι καταπληκτικές φωτογραφίες !!!ποσο λατρεψα τις πεταλουδες αχ ειναι τέλειες!!!!!τι να πω για τα μιαου τοσο γλυκούλια!!!!!!!!!!φιλια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Demi μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!είσαι πολύ γλυκιά!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!! :)

      Διαγραφή
  42. ομορφη βδομαδα Maya μου..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!επίσης!!πολλά γατοφιλάκια!!!

      Διαγραφή
  43. ΓΑΤΟΦΙΛΕΝΆΔΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ'ΧΟΥΜΕ!!! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!! ΧΑΔΑΚΙ ΣΤΟ ΜΠΕΜΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie γατοφιλενάδα μου καλή εβδομάδα να έχουμε γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!πάω να δώσω το χαδάκι στον μπέμπη!!είναι στο μπαλκόνι αραχτός !!!!!!!!!!!μιάου!!!!

      Διαγραφή
  44. Πολύ όμορφες εικόνες!!!!!!Ειδικα οι πασχαλιές....είναι σαν να τις μυρίζουμε!Όσο για τους γάτους ...τι να πούμε,κούκλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marileni σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!πάρα πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  45. ο μπεμπης ειναι ο λογος που αρχισα να αγαπω τις γατες..η ψυχουλα μου η γλυκεια!και του χρονου μαγια μου πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @thomi μου χαίρομαι πάρα πολύ γι'αυτό που έγραψες....πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!καλή εβδομάδα!!μιάου!!!

      Διαγραφή
  46. maya ,δύο βραβειάκια βρίσκονται στο blog μου για σένα!...
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ..έρχομαι με μεγάλη χαρά να τα παραλάβω!!να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  47. Πεταλούδες, μυρωδάτες πασχαλιές και ένας μπέμπης σκέτη γλύκα!!! Καλή εβδομάδα και καλή Πρωτομαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kiki μου κοριτσάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!καλή εβδομάδα και καλή πρωτομαγιά κούκλα μου!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες απο τον μπέμπη!!!

      Διαγραφή
  48. Καλή Πρωτομαγιά Μαγιούλα μου γλυκειά!!!οι πεταλούδες σου ανεπανάληπτες!!!!μπράβο, τέλειες φωτογραφίες!!! κι έχω αδυναμία στις πεταλούδες, θα το κατάλαβες!!! φιλάκια σε σένα και στον νυσταγμένο σου μπέμπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ.,Ζωφράφος καλή Πρωτομαγιά και σε εσένα γλυκούλα Φανούλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια και απο τον μπέμπη..τώρα κοιμάται χιχιχι!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  49. Μαγια μου,γλυκεια μου γατομαμα,Καλη Πρωτομαγια!!!!!!!!!!
    Εμενα ο Ρουλακος βηχει και παω να σκασω.Τουβαλε ασπιρινη στο νερο η πεθερα μου.
    Πολλα φιλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @MaRia's LiFeTiMe πως ειναι το γατάκι;;;μη του δινετε ασπιρινη!!η ασπιρινη μπορει να αποβει μοιραια.....οιυτε ντεπον!!!!!!!!! τιποτα τετοιο..μπορει να πεθανει αν του δινετε ασπιρινη.μου του ειπε η κτηνιατρος μας.μακρια απο ασπιρινες και ντεπον τα γατια!!!!!!!!!!!!!! περιμένω να μάθω νέα για το γατάκι....

      Διαγραφή
  50. Καλη πρωτομαγια Μαγια μου!!!Η φωτογραφιες σου ειναι τελειες!!!!!!Πολλα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Katrina μου καλή πρωτομαγιά!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!

      Διαγραφή
  51. ομορφη Πρωτομαγια..να σε καλα κοριτσι..καλο Μηνα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!καλό μήνα!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  52. Απαντήσεις
    1. @Δημιουργία καλό μήνα ,όμορφο και γλυκό και σε εσένα!!πολλά γατοφιλάκια!!σε ευχαριστώ πολύ!!!!

      Διαγραφή
  53. Γεια σας!
    Είμαστε από τη Βραζιλία και έφτασε εδώ στο blog της Ζωής. Χαίρω πολύ!
    Tia Μαρίλια & Bavarescats
    Ps:. Η ελληνική είναι η Google. Συγχωρήστε τα λάθη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Repositorio hello and welcome to my blog!!!!!!!!!!!!!!!i am so glad for your visit!!i allready visit your blog and become a reader!! :)) i wish you all the best!!kind regards from Greece!!!! meooow!!!!

      Διαγραφή
  54. Πανεμορφες οι πεταλουδες!Καλη επιτυχια στον διαγωνισμο! Και ο γατουλης
    ο Μπεμπης ειναι υπεροχα γλυκουλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αλιόνα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!!!!!!!ο μπέμπης σου στέλνει πολλά γατοφιλάκια!!! =^.^= :))

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...