1 Απριλίου 2012

"Δράση Ελληνίδων Blogger" & η δική μου συμμετοχή :)

 

    Γεια σας και χαρά σας!!!!!!!!!!!  3 κολιέ με ντεκουπάζ ,φύλλα χρυσού και υγρό γυαλί πάνω σε σφυρηλατημένα μεταλλάκια  είναι η μικρή μου συμμετοχή για τη Δράση Ελληνίδων BLOGGER



Ελπίζω να πουληθούν όλα τα έργα όλων των κοριτσιών που συμμετέχουν.Η χαρά του να δίνεις έστω και κάτι τόσο μικρό είναι πολύ μεγάλη...................... :D :)))))))




Τα κοσμήματα μου για το bazaar είναι με vintage παραστάσεις :




 Εδώ μπορείτε  να τα δείτε λεπτομερέστερα....











     I wish you all happy Sunday & happy new month !!!!! =^.^=

Και όποτε ευκαιρείτε να βγαίνετε  στο μπαλκόνι,στην αυλή,σε ένα πάρκο,στο δρόμο,στη θάλασσα ..όπου μπορούν να σας ζεστάνουν οι ηλιαχτίδες.... και λιαστείτε...κάνει καλό..κάτι ξέρει ο Μπέμπης μας!!!!!!!!!!!!! <3  =^.^= <3












78 σχόλια:

  1. Καλημέρα, Μάγια μου! Υπέροχα είναι τα κολιέ σου! Μπράβο! Ο Μπέμπης είναι γλύκας!!!! Αυτή η φωτογραφία που δαγκώνει το τραπεζομάντηλο είναι άπαιχτη!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath σε ευχαριστώ πάρα πολύ γατοφιλενάδα!!να είσαι καλά!!!!ναι κι εμένα μου αρέσει πάρα πολύ η φωτογραφία με το τραπεζομάντιλο!!!! =^.^= οι γατομάνες με κάτι τέτοια χαίρονται χαχαχαχα!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  2. Τρεις οι ομορφιές και...μία ο Μπέμπης, τέσσερις!!!! Τέλεια τα κολιεδάκια και μπράβο σου για την προσφορά! Καλό μήνα, κοριτσάκι και πολλά κυριακάτικα γατοφιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Onirokosmos σε ευχαριστώ πάρα πολύ φιλενάδα μου!!!!!καλό μήνα!!!πάρα πολλά κυριακάτικα γατοφιλάκια και απο εμάς!!χιχιιχ!!μιάου!!!

      Διαγραφή
  3. Μάγια μου, το να προσφέρεις έστω και κάτι μικρό, αλήθεια, σε κάνει πολύ καλύτερο άνθρωπο.... Και τα δικά σου κοσμήματα είμαι σίγουρη πως θα γίνουν ανάρπαστα!!!! Τι χουζούρι κι' αυτό του μπέμπη...........
    Φιλιά και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φιλία μου σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για το υπέροχο μήνυμα σου...να είσαι καλά γλυκιά μου..πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον χουζούρι μπέμπη χιχιχι!!μόλις βγήκε βολτίτσα!!

      Διαγραφή
  4. Καλο Μηνα γλυκια μας Φιλη..ειναι υπεροχο ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ..ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΓΙΑ..υπεροχα τα κοσμηματα..να σαι καλα ματια μου..μολις τα παρουμε..θα σου στειλουμε μυνημα..απο την Κικη και απο μενα..πολλα πολλα φιλια..κια μια αγκαλιτσα του Μπεμπη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου καλό μήνα!!!!!!!!!χαίρομαι τόσο πολύ που πήρα κι εγώ μέρος στη σπουδαία σας ιδέα!!!!που γίνεται πράξη!!!θα περιμένω μήνυμα σου και όταν με το καλό τελειώσει το μπαζάρ ελπίζω να βάλετε πάρα πάρα πάρα πολλές φωτογραφίες να τις δούμε και να χαρούμε!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια !!!!!και πολλές γατοαγκαλίτσες απο τον μπέμπη και στις δυό σας!!!!

      Διαγραφή
  5. Όμορφα κοσμήματα για όμορφο σκοπό!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαντρίνα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!να είσαι καλά!!καλό μήνα!!πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα κοσμηματάκια σου και φυσικά ο γατούλης σου είναι σούπερ!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μariela μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!ναι είναι όπως τα λες!!σούπερ γάτος χαχαχαχα!!!!!!!!!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφα κοσμήματα!!!Συγχαρητήρια για την προσφορά σου και καλή επιτυχία στο παζάρι!!!Ο γατούλης υπέροχος!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @SPYRIDOULA σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!καλό μήνα και σε εσένα!!να περνάς υπέροχα!! :)

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα και καλό μήνα Maya μου!
    Τι όμορφα κοσμηματάκια και για καλό σκοπό φτιαγμένα! Μπράβο σου!
    Μπράβο και σε όλες τις κυρίες που οργανώθηκαν για ένα καλό σκοπό!
    Για το μπέμπη δεν έχω λόγια ;) Απίθανος!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Κate σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!ναι να είναι καλά οι κυρίες που πήραν μέρος,έχει μεγάλη συμμετοχή και πάρα πολύ όμορφα πράγματα!!!κι εγώ εύχομαι όλα να πάνε πάρα πολύ καλά!!!!ναι..είναι απίθανος ο μπέμπης χιιχιχ!!!χαίρομαι που σας αρέσει να βλέπετε γατοφωτογραφίες!!!καλό μήνα γλυκιά μου!!πολλά γατοφιλάκια!!!και σε ευχαριστώ για τα ενδιαφέροντα ποστ στη σελίδα σου.σήμερα με το φελτ με ξετρέλανες!!!

      Διαγραφή
  9. Γατοφιλενάδα μου καλό μήνα!!!!! Σούπερ τα κοσμήματα! (είμαι τυχερή που έχω κι εγώ ένα απ'αυτά!) Πολλά φιλάκια και χαδάκια στον κούκλο το Μπέμπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie καλή μου γατοφιλενάδα καλό μήνα και σε εσένα και σε όλο το team!!!!!!!!!!! Τώρα σου έρχεται κι άλλο απο αυτά καλή μου χιχιχι!!!όταν το πάρεις ενημέρωσε με..στο έστειλα πριν 2 μέρες!!!πολλά γατοφιλάκια σε όλο το team!!!!!!!!meeeeeeeeooooooooooow!!!

      Διαγραφή
  10. ολο ομορφιες φτιαχνεις..τελεια ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Λένα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα να έχεις , το γατάκι το..κλέβω αν και τα δικά μου κταάμαυρα είναι ..κουκλιά( η μαιμού το..μαιμουδάκι της!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @αχτίδα μου καλό μήνα και σε εσένα!!έχεις γατάκια;;;;;;;;;;κάνε καμιά γατοανάρτηση να τα δούμε!!!!!!!! =^.^= για το σκυλάκι σου ήξερα μόνο,δεν θυμάμαι να έχω δει πως έχεις και γατάκια!!!!! χαίρομαι που σου αρέσει τόσο πολύ ο μπέμπης μας!!!!! αν τον βάλεις κάπου δημόσια πες μου να έρθω να αφήσω τα σχόλια μου για το παιδί μας χαχαχαχαχα!!!!πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. Πω πωωω ξαπλες τρελές ο μπέμπης, ποιος στην χάρη του:))
    Μπράβο σε όλες τις bloggers που συμμετέχουν στο bazaar με τα υπέροχα έργα τους!
    Φιλιά, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @EΛΕΝΑ μου οι γάτες έχουν πιάσει το νόημα της ζωής!δεν σκάνε για βλακείες και αγαπάνε την καλοπέραση τους!!!!!!!!!καλό μήνα και σε εσένα γλυκιά μου!!! σε ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  13. Πανεμορφα τα κοσμηματα σου για το μπαζαρ.Ο μπεμπης βλεπω μαζευει ηλιο.Καλο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Δημιουργία μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!καλό μήνα και σε εσένα!!ναι μαζεύει ήλιο ο μπέμπης μας...τον βλέπω κι εγώ και πηγαίνω και του κάνω παρέα!!!!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα κουκλίτσα!!!!!Πολύ ωραία η κίνησή σου για το bazzar!!!!!Και πολύ ωραία τα vintage κοσμήματά σου!!!!!!!
    Σε νεραϊδοφιλώ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αναστασία Νεραϊδόσκονη μου σε ευχαριστώ πολύ γλυκούλα μου!!καλό μήνα και σε εσένα καλή μου!!!!πολλά γατοφιλάκια νεραϊδίτσα μου!!!

      Διαγραφή
  15. Μπράβο σου Μαγιούλα μου για την συμμετοχή σου στο μπαζάρ της Πτολεμαϊδας, ευαισθητούλα μου γλυκιά!!!Μας έχεις τρελάνει με τις υπέροχες δημιουργίες σου!! Φελτογιλέκα νεραϊδένια, νεραϊδοκαρφιτσούλες, νεραϊδομενταγιόν, νεραϊδοτσαντούλες!!!και γατοκεφαλίτσες!!!Ζηλεύω λίγο με τις τρυφερότητές σας!!!αλλά είσαστε τόσο όμορφες όλες οι γατούλες και γατούληδες μαζί... που σας συγχωρώ...Φιλάκια πολλά σας στέλνω με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ, Ζωγράφος γλυκούλα Φανούλα σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου για το υπέροχο μήνυμα σου..με κάνεις και κοκκινίζω γλυκιά μου...σου στέλνουμε κι εμείς πάρα πάρα πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες και σου ευχόμαστε καλό μήνα!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Το προηγούμενο σχόλιό μου το έφαγε ο μπλόκερ!
    Γλυκιά μου Μαγιούλα, ευαισθητούλα μου , μπράβο σου που παίρνεις μέρος κι εσύ στο μπαζάρ!!!Τέλειες όλες οι νεραϊδοδημιουργίες σου, φελτογιλέκα, καρφιτσούλες , μενταγιόν , τσαντούλες...μας έχεις τρελάνει γλυκούλα μου!!! Αυτό που ζηλεύω όμως είναι οι τρυφερές γατοκεφαλίτσες που κάνετε!!!Είσαστε τόσο όμορφοι όλοι, γατούληδες και γατούλες!!!φιλάκια πολλά και αγάπη!!!νιάουυυυυυυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανή Παπ, Ζωγράφος γλυκούλα Φανούλα σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου για το υπέροχο μήνυμα σου..με κάνεις και κοκκινίζω γλυκιά μου...σου στέλνουμε κι εμείς πάρα πάρα πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες και σου ευχόμαστε καλό μήνα!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!

      Διαγραφή
  17. ΚΑΛΗΜΕΡΑ MAYA ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΟΥ ΚΟΥΚΛΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @fotolabida1 μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!!να είσαι καλά!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοευχές για έναν υπέροχο μήνα!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Maya μου
    Καλημέρα και καλό μήνα.Υπέροχα τα κοσμήματα και η κίνηση.Εγώ δυστυχώς δεν πρόλαβα αυτή την φορά.Βλέπεις διάφορα θέματα προέκυψαν.Ας είναι την επόμενη θα σταθώ πιο τυχερή.Ευχαριστώ που με σκέπτεσαι και για το πέρασμα από το blog μου και για τα συγκινητικά σου σχόλια
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!Να είσαι καλά γλυκιά μου!! χαίρομαι πολύ να περνάω απο το σπιτάκι σου!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
    Ο ΜΠΕΜΠΗΣ ΑΦΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ! ΚΟΥΚΛΟΣ!!!!!!!ΑΜΑ ΤΟΝ ΔΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΔΕΨΩ; ΑΦΗΝΕΙ;
    ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΑΥΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Effie's Sweet Home Designs ναι είναι αφασία ο μπέμπης χαχαχαχα!!!!!!!!!!δεν ξέρω αν θα σε αφήσει να τον χαϊδέψεις μέχρι στιγμής ούτε 5 δεν είναι τα άτομα που έχει αφήσει να τον χαϊδέψουν αν θυμάμαι καλά... :o συμπεριλαμβανομένου εμένα και του άντρα μου.είναι αγρίμι και πολύ αντικοινωνικό γατί με τους άλλους.γρατζουνάει πολύ άσχημα...θέλει προσοχή..η μαμά του ήταν άγρια γάτα και αν και είχε φοβερή προσωπικότητα ήταν άγρια του αγρού..το έχει στο dna του το ένστικτο της αγριάδας..να φανταστείς αν θυμώσει με κάτι μπορεί να πάει να μου επιτεθεί..για τέτοια κατάσταση μιλάμε...βέβαια κάποιες ώρες είναι πολύ καλός και τρυφερούλης..άσε δεν πιάνεται Έφη μου..ειδική περίπτωση...σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  20. καλημερα Maya μου..τα πηραμε..ειναι πανεμορφα..σ'ευχαριστουμε..να σαι καλα ματια μου..καλη βδομαδα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Mαρία μου χαίρομαι πάρα πολύ που τα λάβατε!!!!!!!καλή εβδομάδα και σε εσάς και καλή δύναμη!!Με το καλό το μπαζάρ κι εύχομαι να πουληθούν όλα!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!θα περιμένουμε να μάθουμε τα νέα με μεγάλη ανυπομονησία!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Καλή εβδομάδα Μάγια!!! Συγχαρητήρια για τη συνεισφορά σου στο Bazaar των κοριτσιών!! Καλά ο μπέμπης που λιάζεται είναι φοβερός!!! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Zeta Mp σε ευχαριστώ πολύ κουκλίτσα μου!!!!ναι είναι φοβερός ο μπέμπης!!χιιχιχ!!!!είπε η μαμά κουκουβάγια χαχαχα!!!!!!!!και το πιο όμορφο γατί του κόσμου όλου!!!!!!!!!!χιιχιχ!!!!!!!καλή εβδομάδα!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Τα κολιέ είναι καταπληκτικά!! Μπράβο Maya μου και καλή επιτυχία στο μπαζάρ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Εlena μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!Να είσαι καλά!!πάρα πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  23. Καλή εβδομάδα! Μπράβο για την προσφορά σου, είναι πολύ όμορφα όλα. Μου αρέσει η λεπτομέρεια με τα ροζ γατάκια στα ταμπελάκια :)
    Ο Μπέμπης είναι γλύκας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Dorothy σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!Χαίρομαι πολύ που πρόσεξες τα ροζ γατάκια στα ταμπελάκια!! =^.^= meeeeooooooooow!!!!!!!!! καλή εβδομάδα!!!!!!!!!ο μπέμπης σου στέλνει πολλά γατοφιλάκια!!!

      Διαγραφή
  24. ειναι τελεια maya μου και ο σκοπος τους ακομα τελειοτερος! αχ λιωνω οποτε βλεπω τις φωτογραφιες με τα γατουλινια!!!! νιαουυυυυ! φιλακια πολλα πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Angie μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!ναι ο σκοπός είναι τόσο καλός!!!!!!!χαίρομαι που σου αρέσει κι εσένα να βλέπεις φώτος με τις γατούλες..καμιά φορά έχω την αίσθηση πως σας κουράζω με τόσες φωτογραφίες...μετά διαβάζω σχόλια σαν το δικό σου και συνεχίζω απτόητη χαχαχαχ!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Ομορφα πραγματα για ομορφα κοριτσια με πολυ αγαπη και για καλο σκοπο!!!Νομιζω πως κι γατουλης σου βαρεθηκε τον χειμωνα και απολαμβανει τον ηλιο!!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Εva's blog σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!!ναι...ο σκοπός είναι καλός κι αυτό μου δίνει μεγάλη χαρά!!!!!!!!!!!ο μπέμπης μας τρελαίνεται να λιάζεται!!!κάτι ξέρει αυτός χιιχιχιχ!!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  26. maya όποτε μπορέσεις πέρασε από το blog μου
    σε περιμένει βραβειάκι.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Mαντρίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνεις!!!!!!!!!!!!θα το παραλάβω με πολύ μεγάλη χαρά και θα το δεις στην επόμενη ανάρτηση που θα κάνω!!πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  27. Μάγια μου ένα έχω να πω!!! Από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφα!!! Είσαι φοβερή αλλά κάνεις μισές δουλειές!!! Γιατί παιδί μου δεν έβαλες στο πακέτο και το γατούλι;;;;;; Χα χα χα!!! Σας φιλώ!!! Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kiki μου με έκανες και γέλασα χαχαχα!!!!!!!!χαίρομαι πάρα πολύ που απο κοντά σου αρέσουν περισσότερο!η αλήθεια είναι πως τις έβγαλα (πάλι) κάπως βιαστικά τις φωτογραφίες.Ο μπέμπης σου στέλνει πολλά γατοφιλάκια!!!χιχιιχ!!!!!!!!!!!!!!!καλό ξημέρωμα!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Μαγια καλο μήνα !!!μπράβο σου εσκισες !!!!ειναι ΤΕΛΕΙΑ τα κολιέ και πολύ όμορφα τα σχεδιακια!!!θα εξαφανιστουν στην στιγμή!!!!!!!
    Ο μπέμπης ειναι τρέλλα!!!!!!παει το τραπεζομάντηλο ε;
    Ο τιτακος ο σκανταλιάρης μετα την επιστροφή ειναι πιο ζωηρός ρημάζει το σπίτι της μαμας μου, βρε μανία να ανεβαίνει πανω στο τραπέζι..αστα εχω πρόβλημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Demi μου καλό μήνα!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!Μακάρι να τους αρέσουν όσο και σε εσένα χιχιιχ!!Ναι ο μπέμπης είναι τρέλα χιιχιχι!!!!!!!!!!Το τραπεζομάντηλο είναι μια χαρά αλλά και να το χαλούσε χαλάλι του..έχει κάνει και χειρότερα χαχαχα!!!!!Ο Τιτάκος τι ζημιές κάνει;Εμάς ο μπέμπης μας έχει χαλάσει πολλές καρέκλες και έναν καναπέ αλλά είναι στη φύση του μωρέ πως να του κρατήσεις θυμό..είναι τόσο καλά και γλυκά τα γατάκια...χαλάλι τους ότι ζημιές κι αν κάνουν!!!Πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!Και στον Τιτάκο!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. καλημερα και καλο μηνα...

    συγνωμη για το μηνυμα που στελλω , ντρεπομαι που το στελλω, (θα μου πεις αφου ντρεπεσαι γιατι στελλεις κι εχεις δικιο), δεν θελω να το παρεις ως υποχρεωση να λαβεις μερος στον πρωτο δελφινο διαγωνισμο μου (διαγωνισμο δημιουργιας) απλα σε ενημερωνω.. αν σε ενδιαφερει διαβασε εδω http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/03/blog-post_4.html

    αν δε θες να λαβεις μερος δεν υπαρχει προβλημα

    ευχαριστω για το χρονο και τη κατανοηση σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ SUNSET σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση στον διαγωνισμό σου!!Θα περάσω μετά απο το σπιτάκι σου να σε επισκεφτώ!!!Να είσαι καλά!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Μάγια μου υπέροχα τα κολιέ σου σίγουρα δεν θα περάσουν απαρατήρητα!!!!Ο γατούλης σου γλύκας και ζαβολιάρης!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Sophie μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!!!!!!Ο Μπέμπης σου στέλνει πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!χιιχιχιχ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Απαντήσεις
    1. @PiciFriki σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!Να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  32. Πολύ όμορφα τα κολιέ! Θα αρεσουν σίγουρα!
    Μπραβο!!
    Ο γατούλης είναι σκέτη γλύκα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Νίκη σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!O γατούλης μας ο Mπέμπης σου στέλνει πολλά γατοφιλάκια!!! :))

      Διαγραφή
  33. Πανέμορφες όπως πάντα οι δημιουργίες σου Μάγια!!!
    Να'σαι καλά για τα γλυκά σου λόγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Angelique σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!!!Πάρα πολλά γατοφιλάκια!!Μιάου!!!

      Διαγραφή
  34. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου. Εύχομαι να πετύχουν τον στόχο τους. καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @para-kelsoscooks σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  35. ΑΑΑ!!!Μαγια μου...τωρα ειδα οτι με εχεις στο σαϊντ-μπαρ! πωπω!τι πλακα που εχει να με βλεπω εκει....ποσο ζηλεψα τον μπεμπη σας...... κι αυτη η στρουμπουλη κοιλιτσα του....μουρχεται να τον βγαλω απτην οθονη και να του την ζουληξω λιιιγο! ομορφα τα κολιε σου! Μου αρεσει που ειναι τοσο διαφορετικα!
    φιλια, καλο μηνα και σε ευχαριστωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @vailie μου κι εμένα μου αρέσει πολύ να του χαϊδεύω την κοιλίτσα αλλά δεν με αφήνει πάντα..πρέπει να το πετύχω όταν είναι χαδιάρης και χουρχουράκης χιχιχι!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!Χαίρομαι που τα βρίσκεις διαφορετικά τα κολιέ μου!!Μου έκανες πολύ μεγάλο κοπλιμέντο να το ξέρεις!!!Καλό μήνα και πολλά φιλάκια και απο εμένα!!!

      Διαγραφή
  36. Σε περιμένει βραβείο στο σπιτάκι μου! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Onirokosmos σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου για την τιμή που μου κάνεις!!Θα έρθω να το παραλάβω με πολύ μεγάλη χαρά!!

      Διαγραφή
  37. Μπράβο Maya! πανέμορφα και ιδιαίτερα τα κολιέ σου! Καλά...ο γατούλης σου σκέτη γλύκα! Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Χρυσούλα σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!Να περνάς υπέροχα!!Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  38. Τέλεια τα κρεμαστά σου για το bazaar..!!!! Είμαι σίγουρη ότι θα πουληθούν γιατί είναι πολύ πρωτότυπα..!!!...και οι φώτος του Μπέμπη απόλαυσήηη !!!! Γατίσια ζωή παιδί μου...πολλές φορές σκέφτομαι ότι θα ήθελα να ήμουν γάτα !!!!! Φιλάκιααα...;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsini's creations σε ευχαριστώ πάρα πολύ γατοφιλενάδα μου!!πάντα μου ανεβάζεις τη διάθεση!!!!!!!!!ναι..οι γάτες περνάνε υπέροχα και δεν σκάνε για βλακείες!!!!!!!αγαπάνε τον εαυτό τους και κοιτάνε να έχουν την ησυχία τους και την άνεση τους!!! χαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια γλυκιά μου γατοφιλενάδα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  39. Γλυκούλα μου ευχαριστώ για το video, πράγματι πολύ πετυχημένα όλα του! Φαίνεται να ξερει ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ από γάτες! Δικός μας κι αυτός! ΧΑ ΧΑ!!! Πολλά φιλάκια φιλενάδα! Καλό ξημέρωμα! γρρνιαουουουου...!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie μου χαίρομαι τόσο πολύ που το είδες χιχιχι!!!!!!!!!!!!ναι..τους ξέρει πάρα πολύ καλά τους γάτους!!απο τότε που τον ανακάλυψα τον γάτο του νατσούκο είμαι μεγάλη φαν!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!καλό ξημέρωμα και σε εσένα γλυκιά μου!!!!!!!!!!! <3<3

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...