9 Μαρτίου 2012

Γλυκό πορτοκάλι πορτοκαλί σαν τον Μπέμπη χιχιχι =^.^= & tag game


    Ενθουσιασμένη και γεμάτη απο  τη χαρά  του ανυποψίαστου επίδοξου ζαχαροπλάστη  αποφάσισα να φτιάξω για πρώτη φορά στη ζωή μου γλυκό του κουταλιού.Κι είπα να ξεκινήσω απο κάτι εύκολο(που να ήξερα χαχαχαχαχα).Διάλεξα λοιπόν το πορτοκάλι...πριν συνεχίσετε την ανάγνωση θέλω να σας ενημερώσω πως άδικα ψάχνετε σε αυτό το blog για συνταγή..θα σας  γράψω απλά τι να αποφύγετε  γιατί εννοείται πως ότι ήταν να κάνω λάθος το έκανα!!!!!!!!!!!!!!!! :O) 

Καταρχήν προσέχετε με τον τρίφτη γιατί κόβει και μπορεί να κόψει πολύ..καλό είναι για την αποφυγή ατυχημάτων την ώρα που τρίβετε τη φλούδα απο τα πορτοκάλια να μη βλέπετε ταυτόχρονα τηλεόραση όπως εγώ..έτσι ξεκίνησε η παρασκευή του γλυκού με ένα κοψιματάκι!!! Πάμε παρακάτω!



    Αν τα πορτοκάλια σας έχουν λεπτή φλούδα όπως ήταν τα δικά μου θα ταλαιπωρηθείτε πάρα πολύ για να τα ξεφλουδίσετε..επίσης δεν θα μπορέσετε να τα δώσετε ένα αξιοπρεπές σχήμα χαχαχαχαχα!!!!

Για να τα κάνετε ρολά ούτε λόγος χαχαχαχαχαχα!!!!!!!! 

Δεν μετανιώνω όμως γιατί τα συγκεκριμένα πορτοκάλια τα μάζεψα απο την καλή πορτοκαλιά της αυλής μας  και ήταν τα τελευταία της για αυτή τη σοδειά.



Έχετε το νου σας στην κατσαρόλα με το σιρόπι 

γιατί μπορεί να σας αφρίσει και να χυθεί και μετά να κολλάει όλο το σπίτι καραμέλα για μέρες..το μόνο καλό με αυτό είναι πως μοσχοβολάει και καραμέλα το σπίτι για μέρες...σαν το μαλλί της γριάς!!!!!!!!!Τέλειο λέμε!!!!!!!!!Για να μη σας χυθεί το σιρόπι να έχετε μεγάλη κατσαρόλα και χαμηλή φωτιά στην κουζίνα..Εγώ φυσικά είχα μικρή κατσαρόλα και τέρμα το μάτι στο 6!!!Αν είχε περισσότερο απο  το 6 η κουζίνα μου εννοείται πως θα το έβαζα!!!χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!

Επίσης μην βράζετε το σιρόπι περισσότερη ώρα απο τη συνιστώμενη....ακολουθήστε πιστά τις οδηγίες της συνταγής και  τονίζω μην το παραβράσετε γιατί θα σας καραμελώσει!!!!!!!!!!Έτσι την έπαθα με το γλυκό κουταλιού κολοκύθα  που προσπάθησα να φτιάξω την επόμενη ημέρα.....τώρα έχουμε 2 ωραιότατα βαζάκια καραμέλα κολοκύθα!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!

Ο μπέμπης ήρθε στην κουζίνα κι ανέβηκε επάνω σε μια καρέκλα να δει τι κάνει η μαμά του τόσες ώρες εκεί μέσα και γιατί γκρινιάζει που φαίνοταν τόσο εύκολο να γίνει το γλυκό  λέει και γιατί αυτήν την ταλαιπωρεί τόσο λέει..........


Και μια φωτογραφία χωρίς φλας..οχι δεν πρόλαβα να βάψω τον τοίχο της κουζίνας χιχιχιιχ!!!!


 Κάποια στιγμή  μετά απο πολλές ώρες και  με τη βοήθεια του Μπέμπη  κατάφερα και έβγαλα  3 βαζάκια γλυκό.Το ένα δεν το βλέπετε στη φωτογραφία  καθώς το έκανα δώρο στην πεθερούλα μου.Ευτυχώς το γλυκό μας πέτυχε!!! Η γλύκα του και η νοστιμιά του με παρηγόρησαν για την ταλαιπωρία!!!!!

Στην επόμενη φωτογραφία βλέπετε  τον Μπέμπη κι εμένα γεμάτους απο  περηφάνια!!Τα καταφέραμε τελικά!!!!χιχιχιχιιχιχ!!!Ο μπέμπης μάλιστα σας χαιρετάει!!!!!!!




Συνεχίζω την ανάρτηση με γατονέα για τις φίλες που δείχνουν γατοενδιαφέρων για το πως γατοπερνάμε...
Με τον Μπέμπη παίζω και διασκεδάζω και γίνομαι κι εγώ μαζί του μικρό γατί..εμμμ μικρό παιδί ήθελα να πω..ok μικρό γατί χιχιχιχιχι με καταλάβατε!!!!

Ώχουτο είναι τόσο γλυκός...το βλέπετε το δοντάκι του;;;;ΑΧΧΧΧΧ...!!!!!!!Τον λατρεύω!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3 =^.^= meeeoooow



Eδώ ο μπέμης έχει πάρει πόζα και έχει τοποθετήσει τα πόδια του επιτηδευμένα!!! Σαν γκομενάκι είναι χιχιχιχι !!!!!!!!!!!!! :D



 Σκέφτηκα  μήπως θελήσει  ο μπέμπης να παίξει και με τα άλλα του παιχνίδια κι έτσι άδειασα το καλάθι με τα παιχνίδια του


   κι αυτός αντί να ασχοληθεί με τα παιχνίδια του μπήκε μέσα στο καλάθι...χαχαχαχαχχαχαχα!!!Τις λατρεύω τις γάτες!!Είναι απρόβλεπτες!!!!!!!!!!!!!!!!  >>^.^<<    =^.^=   <3<3<3<3<3



Ο μπέμπης με κάνει και γελάω συνέχεια με τα καμώματα του!!!!!!!!!!!!!



    ΩΩΩΩΩ κάποιος είναι στην πόρτα...μην μπερδεύεστε..δεν είναι ο λαζαρίκος..είναι ο μαυρούλης το αδεσποτάκι που ταϊζουμε κι έχει μαζευτεί στην αυλή μας...


Ξεθαρρεύει σιγά σιγά ...


Άντε πεινάω μου νιαουρίζει τελείωνε με τις φωτογραφίες να φάω επιτέλους!!!!!!!!!! :O  =^.^=



Μετά που έφαγε στρογγυλοκάθησε και μου φάνηκε στρουμπουλό γατάκι το μαυρουλάκι...κάτι μου λέει πως ο μαυρούλης είναι μαυρούλα και μάλιστα εγγυούλα.....  :O  πολύ απότομα φούσκωσε τον τελευταίο καιρό..δεν είμαι 1000% σίγουρη αλλά αυτή την εντύπωση έχω..βρε λέτε;;;;;;;;





Ήρθε και ο λαζαρίκος  ο γατούλης της πεθεράς μου να μας κάνει επίσκεψη 

Ι <3 LAZAROS χαχαχαχαχαχαχαχα




 χαχαχαχαχαχαχα κοίτα φάτσα!!!!!!!!!! !!Στην παρακάτω φωτογραφία  μου μοιάζει σαν ένα στριφνός γέρος!!!χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =^.^= χαχαχαχαχαχαχχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Συνέχεια  τρυπώνει και κλεβει το φαγάκι του μπέμπη,πολύ ατιμούλης ο λαζαρίκος...όσο φαϊ και να φάει πάντα ψάχνει τι άλλο υπάρχει να φάει...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Και τώρα ας περάσουμε στο παιχνιδάκι μας!!!!!











    Ευχαριστώ πάρα πολύ για το κάλεσμα την Εβίτα απο το blog  Φτιάχνω κάτι και την purpleleath  απο το blog Κοσμήματα απο όνειρα που κάλεσαν κι εμένα να παίξω το παιχνιδάκι των 11 ερωτήσεων για να γνωριστούμε καλύτερα.Επειδή όμως η κάθε κοπέλα επιλέγει τις ερωτήσεις εγώ καλούμαι να απαντήσω συνολικά σε 22 :o) κουράγιο σε όποιον αποφασίσει να διαβάσει παρακάτω....χιχιχιιχιχιχ!!!!


Οι κανόνες του παιχνιδιού λένε :



* You must post these rules.
*Each person must post 11 things about themselves on their blog.
*Answer the questions the tagger set for you in their post and create 11 new questions for the people you tag to answer.
*You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
*Go to their page and tell them you have linked him or her.
*No tag backs.
*No stuff in the tagging section about 'you are tagged if you are reading this'.
*You legitimately have to tag 11 people.

Οι ερωτήσεις της Εβίτας δίνονται παρακάτω μαζί με τις απαντήσεις μου:
1.Το ωραιότερο μου ταξίδι ήταν...
Όλες οι εκδρομές που κάνω με τον άντρα μου είναι υπέροχες....αφού πρέπει να διαλέξω θα πω 2:η πρώτη μας απόδραση  στο Πήλιο και οι  διακοπές μας στην Λευκάδα!!!

2.Εύχομαι να ...
Μας χαρίζει ο Θεός υγεία στο σώμα και στο πνεύμα.Το πολυτιμότερο αγαθό!!!

3.Με νευριάζει...
Η κουτοπονηριά των ανθρώπων ειδικά όταν προσπαθούν να σε μαχαιρώσουν πισώπλατα, η ζήλια , η μικρότητα, το ψέμα,η υποκρισία,η αχαριστία...ειδικά η αχαριστία!!!!

4.Με ηρεμεί..
Ο άνδρας μου και ο γάτος μας ο Μπέμπης!!!Και η προσευχή που έχει μεγάλη δύναμη!!!

5.Βουνό ή θάλασσα....
Διαλέγω την θάλασσα!!!!!!!!Αν και μου αρέσουν πολύ όλες οι εκδρομές στη φύση!!!

6.Αγαπημένο τραγούδι...
"FEEILING GOOD" της Nina Simone

7.Αγαπημένη ταινία....
Είναι πολλές δεν έχω μια θα πω όμως το: "Εternal sunshine of the spotless mind" 


8.Το όνειρο μου...
Δεν έχω ένα αλλά πολλά όνειρα.....

9.Που θα ήθελα να ήμουν τώρα...
Είμαι στο σπίτι μου με  τον γάτο μου!!!Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος για μένα απο το σπίτι μας..<3<3<3<3

10.Το πρότυπο μου..
Δεν έχω πρότυπα..θα ήθελα απλά  να γίνω ο καλύτερος εαυτός μου!!! :))

11.Πόσο χρόνο μου πήρε να παίξω αυτό το παιχνίδι..
Δεν έχω ιδέα!!!Ακόμη έχω δρόμο μπροστά μου χιχιχι!!!

    Μόλις μπήκε ο άντρας μου στο σπίτι και μου έφερε ψητά κάστανα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Τρελαίνομαι λέω...θα κάνω ένα διάλειμμα τώρα..καταλαβαίνετε..κρατς κρουτς κρατς κρατς.....μιαμι μιαμμμμμ................μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ


Και συνεχίζω με τις ερωτήσεις  της  purpleleath

1.  Ασφάλεια ή πάθος; 
Μπορούν να υπάρχουν και τα δύο σε μια σχέση!!! :) Αν τώρα η ερώτηση αναφέρεται στη ζωή καλό είναι να υπάρχει ασφάλεια αλλά να μη χάνεται και το πάθος για όσα αγαπάμε!!!

2. Τα όνειρα που κάναμε ως παιδιά, υπάρχουν ακόμα; 
Σαν μικρό παιδί  χαρά γεμάτο έκανα τρελά όνειρα..μερικά απο τα οποία ήταν να πιάσω το Νιλς Χόλγκερσον και να τον έχω στο σπίτι μου να ζει μαζί μου..μάλιστα το είχα ονειρευτεί...και τον είχα βάλει στην αποθηκούλα δίπλα στην κουζίνα και του έλεγα:" δικός μου είσαι δικός μου είσαι"..και μετά ξύπνησα...!!!!!!!!!!!!!!

3. Τί σας αρέσει πιο πολύ, να δίνετε ή να λαμβάνετε δώρα;
 Μου αρέσει πολύ να δίνω δώρα σε αυτούς που αγαπώ αλλά δεν θα πω ψέμματα μου αρέσει και να λαμβάνω δώρα,νομίζω όμως πως η χαρά του να δίνεις είναι μεγαλύτερη απο τη χαρά του να παίρνεις!!!!! :))

4. Ποιά είναι η αγαπημένη σας συνήθεια;
 Η αγαπημένη μου συνήθεια είναι να βλέπω ταινίες και  desperate housewives ,η αγαπημένη μου σειρά ever!!!!!!!!!Tρώγοντας  ταυτόχρονα παχυντικά φαγητά και πολλές σοκολάτες!!!Και πίνοντας αναψυκτικά!!!
Μια ακόμη αγαπημένη μου συνήθεια είναι να χαϊδευω την κοιλίτσα του Μπέμπη να παίζω μαζί του να του πετάω μπαλάκια κορδονάκια μπατονέτες μακαρόνια..ναι μακαρόνια χιχιχιχιχιχιχι κι αυτός να μου τα φέρνει πίσω!!! =^.^= <3<3<3<3

5. Ποιά είναι η αγαπημένη σας εποχή;
 Παλαιότερα θα έλεγα το καλοκαίρι..μου αρέσει  όμως κι ο χειμώνας ειδικά όταν το στρώνει το χιόνι..τρελαίνομαι για τα ανθισμένα λουλούδια της Άνοιξης και τις διακοπές του καλοκαιριού και για τα πρωτοβρόχια του Φθινοπώρου..κάθε εποχή έχει τις δικές της ομορφιές...!!!!

6. Τί σας κάνει πάντα να χαμογελάτε, ακόμα και στις πιο δύσκολες ώρες;
 Ο γατούλης μας ο μπέμπης με τα καμώματά του και φυσικά ο άνδρας μου που είναι τόσο καλός<3<3<3<3 Είμαι τόσο ευλογημένη που τους έχω!!!!!!!!!Τους λατρεύω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

7. Φιλία...τί σημαίνει για εσάς; 
Η σχέση που έχω με τον άνδρα μου που είναι ταυτόχρονα και ο έρωτας μου  και ο καλύτερος μου φίλος.Ο μόνος που εμπιστεύομαι απόλυτα και ξέρω πως δεν θα με προδώσει ποτέ.Που με αγαπάει και θέλει το καλό μου.Που με βάζει πάνω απο τον εαυτό του.Στο παρελθόν είχα  όπως αποδείχθηκε αργότερα ψεύτικες φιλίες  και τώρα πια δύσκολα εμπιστεύομαι τους ανθρώπους.Όσοι όμως έχουν πραγματικούς φίλους είναι ευλογημένοι.Και τυχεροί.Γιατί η αληθινή φιλία είναι είδος προς εξαφάνιση :(( Παρόλα αυτά θα ήθελα να τους δώσω μια συμβουλή..να προσέχουν...


8. Η απόσταση αλλάζει τα αισθήματα; 
Όχι.Αν είναι αληθινά δεν αλλάζουν.

9. Τί θα αλλάζατε στην παιδεία της χώρας μας; 
Την παπαγαλία..την έλλειψη δημιουργικότητας..

10. Βουνό ή θάλασσα;
 Θάλασσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. Φιλί ή αγκαλιά; 
Αγκαλιά και μετά ένα φιλί!!!!! <3<3<3<3



Οι δικές μου 11 ερωτήσεις είναι οι εξής

1.Ποιό είναι το αγαπημένο σου ζωάκι;
2.Έχεις ταϊσει ποτέ αδέσποτο ζωάκι;
3.Όταν κάποιος σε φέρνει σε δύσκολη θέση πως αντιδράς;
4.Ποιό είναι το αγαπημένο σου παραμύθι;
5.Πιστεύεις στα θαύματα;
6.Πόσες ώρες κοιμάσαι τη μέρα;
7.Κάθε πότε κάνεις δουλειές στο σπίτι;
8.Ποιό είναι το αγαπημένο σου quote ή παροιμία;
9.Ποιόν εμπιστεύεσαι στη ζωή;
10.Έχεις ζωάκια;
11.Τι σου αρέσει περισσότερο την ώρα που δημιουργείς;

και θα καλέσω σε αυτό το παιχνίδι τα παρακάτω 11 blogs 

1.τη Μυρσίνη απο το http://mirsiniscreations.blogspot.com/
2.την apinkdreamer απο το http://apinkdreamer.blogspot.com/
3.τη Δημιουργία απο το http://dimiourgo.blogspot.com/
4.την Rock'n Rolla απο το http://witchcraftinprogress.blogspot.com/
5.τη ΣΑΝΤΡΙΝΑ απο το http://wwwroylemangr.blogspot.com/
6.την Zefi απο το http://zeficreations.blogspot.com/
7.την Onikrokosmos απο το blog  http://onirokosmos-art.blogspot.com/#axzz1odSTRtpO
8.την Demi απο το http://demi-life.blogspot.com/
9.τη Μαρίτα απο το http://peniatexnaskatergazetai.blogspot.com/
10την Μαρία απο το http://scrapmaria.blogspot.com/
11.την Makrina Zografou απο το http://makrinascreations.blogspot.com/ 


Καλό βράδυ σε όλους σας  και χαρούμενο Σαββατοκύριακο !!!!!!!!!Και ευχαριστώ πάρα πολύ που περνάτε και μου αφήνετε τα σχόλια σας!!Μου δίνετε μεγάλη χαρά!!Ειδικά όταν αναφέρεστε στον Μπέμπη μας!!!χιχιχιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!













113 σχόλια:

  1. Γέλασα απίστευτα με την περιγραφή της συνταγής σου χα χα χαα!!!
    Φοβερή!!
    Μια χαρά σου γινε όμως το γλυκάκι, μπράβο σου!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΕΛΕΝΑ αφού μου λες εσύ πως έγινε καλό το γλυκάκι θα το πάρω πάνω μου και θα κάνω και άλλα πειράματα χιχιιχ!!!χαίρομαι που γέλασες με την περιγραφή!!!!για γέλια και για κλάματα ήταν χαχαχαχα!!!!πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. αχ αυτο το γλυκο πορτοκαλι!!!φυλαξε μου λιγο για οταν ερθω!!!
    σε ευχαριστω πολυ για την προσκληση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @apinkdreamer μου δεν ήξερα ότι σου αρέσει τόσο πολύ το γλυκό πορτοκάλι!!!!!σου στέλνω πάρα πολλά γλυκά πορτοκαλογατοφιλάκια!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. ΛΟΙΠΟΝ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΡΑΜΕΛΩΜΕΝΑ!!!!!
    ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΜΑΓΙΑ ΛΥΠΗΘΗΚΑ ΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕ. ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΥΦΟΣ Ο ΦΟΥΚΑΡΑΣ!!!!!!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!ΟΜΩΣ ΚΙ Ο ΛΑΖΑΡΙΚΟΣ Ο ΕΦΤΑΨΥΧΟΣ ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΥΜΕΝΟΥΛΗΣ ....ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΠΑΘΕ ΤΗΝ ΝΙΛΑ;
    ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΞΕΤΙΝΑΓΜΑΤΟΣ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΕΠΑΙΞΕΣ ΚΙ ΕΣΥ.....ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ;
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Effie Sweet Home Designs κι εμένα μου αρέσουν τα καραμελωμένα αλλά το 2ο γλυκό που έφτιαξα με το κολοκύθι μου έγινε σκέτη καραμέλα!!!Ο μπέμπάκης ανέβηκε απο μόνος του στην καρέκλα επειδή είναι πολύ περίεργος κι όλα θέλει να τα μαθαίνει!!ναι ο λαζαρίκος είναι εφτάψυχος να είναι καλά το θηριάκι μας!!!!!απο τότε που έγινε το ατύχημα και αφού ανάρρωσε περισσότερο στην αυλή μένει και δεν πρέπει να πολυβγαίνει έξω,ίσως του έμεινε κάποιος φόβος για τα αυτοκίνητα,έχει πλαδαρέψει...πήρε κιλάκια ο γλυκούλης μας,έναν γάτο είχε η αυλή σαν πάνθηρα τον παχύναμε κι αυτόν!!!!!!!!!!!όποιος έρχεται σε εμάς στρογγυλεύει...αυτός είναι ο κανόνας!!!!τα κάστανα τέλεια Έφη μου!!μου τα έφερε ζεστά ζεστά και ήταν τόσο νόστιμα!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  4. Είναι που είναι αγαπημένο μου γλυκό το πορτοκάλι, έτσι που το περιγράφεις κιόλας το λιγουρεύομαι περισσότερο!!!Όσο για τον τρίφτη...έχω γδάρει χέρια εγώ απ' τη βιασύνη μου!!!!
    Ο Μπέμπης πως μεγάλωσε...μέσα στο καλάθι μια ομορφιά!!! Κι ο Λαζαρίκος, λίγο αλάνι μου φαίνεται, κάνω λάθος;;;!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαίρη μου αλήθεια ήταν "λιγουρευτική" (το ξέρω πως δεν υπάρχει τέτοια λέξη) η περιγραφή μου;;χαίρομαι πολύ καλή μου!!!!!αχχχ έχεις γδάρθει κι εσύ απο τον τρίφτη ε;;;θέλει προσοχή,είναι άτιμο εργαλείο τελικά!!!ναι μεγαλώνει το καμάρι μας!!σκέτη γλύκα μέσα στο καλαθάκι του ε;χιχιχι!!!!καλά σου φαίνεται ο λαζαρίκος είναι πολύ μεγάλο αλάνι ο άτιμος!!πειράζει όλους τους γάτους όλους πάει και τους τσιγγλάει και τους κυνηγάει,αυτό το γατί είναι μεγάλο πειραχτήρι!!!σου στέλνω πάρα πολλά γατοφιλάκια!!happy weekend κούκλα μου!!!!!

      Διαγραφή
  5. Θα σε μαλώσω Γατονεράιδα :οΡ...τί μου κάνεις κι εσύ τώρα...!! Πλήθυναν οι ερωτήσεις μου !! Έχω και της Βιβίκας να απαντήσωωωω... Για συνεντεύξεις είμαι τώρα...αυτό με μάρανε..τρομάρα μου!!!χάχάχάχ...εντάξει βρεε..θα απαντήσω σε όλες..ελπίζω να κάτσω να το κάνω σύντομα!! Πάντως αυτή η ανάρτηση...πολύ γέλιοοο!!χάχάχά..είσαι απίστευτη ζαχαροπλάστισσα..αλλάααα σίγουρα πολύ καλύτερη απο εμένα που, δέν θα το πιστέψεις αλλά δέν έχω φτιάξει ποτέ γλυκό αλλά και στη μαγειρική ακόμα έχω πολλάαα να μάθω..δέν τη μισώ τη μαγειρική..προσπαθώ όσο μπορώ αλλά..μάλλον αυτή δέν με θέλει..οπότε καταλαβαίνεις τί κουμάσι είμαι κι εγώ στην κουζίνα..κάτι πάτοι καμμένοιιίι...! :οP μιάουυυ <^ο^> Να σου πώωω...πολύ ωραία η κουζίνα σου ρόζ και μώβ..τί ωραία και χαρούμενη που είναι και με πολύ ωραία αντικείμενα!!!!! χάχάχ...ε Καλά..ο Μπέμπης είναι πανέμορφος και τα δοντάκια τους όταν παίζουμε κι εμένα με τρελαίνουνε...κολλητά φιλαράκια είστε έεε;!! Αλλά και οι φίλοι του...τί αλάνι που φαίνεται ο Λαζαρίκος...και..έτσι όπως κάθεται..χάχ..μου θυμίζει τον Ασπρούλη μας..που αράζει στην πολυθρόνα και γλείφει την κοιλίτσα του...τί κοιλίτσα δηλαδή...κοιλάααρα έχει κάνει ρε γ..μπίπ...ο!! χάχά! (είδες..έχω στο νού μου και τη λογοκρισία...μήν μας κλείσουνε και κανα μπλόγκ..χάχάχά) μήν δίνεις σημασία..με έχει πιάσει η τρέλα μου σήμερα!!! :οΡ Πάντως το άλλο το μαυρούλι..μπορεί να είναι και κορίτσι!! Με τα μονόχρωμα είναι δύσκολο να καταλάβεις..και άμα δέν μπορείς να πάς και κοντά να κοιτάξεις...χάχά..έχει μπαλάκια;..δέν έχει...πάντως..καλά άστο!! Λοιπόν..Μάγια..μου έρχονται κάτι αστεία πράγματα να σου πώ αλλά δέν λέει εδω πέρα!!! Πάντως αυτό που απαντάς στην ερώτηση-Φιλία τί σημαίνει για εσάς...περνάω μία φάση περίεργη κι εγώ τον τελευταίο χρόνο και αναρωτιέμαι τελικά υπάρχει;!! Εγώ είμαι η λάθος; τέλος πάντων! Πιστεύω πως ναί, αλλά δέν χωράν καθόλου εγωισμοί σε μιά αληθινή φιλία! Πάντως ο Νίκος μακράν είναι πιά ο καλύτερός μου φίλος και η αδελφούλα μου εννοείται!!! Απίστευτο παιδί!!! Την λατρεύω!! και η μάνα μου μπορώ να πώ ότι είναι πάρα πολύ καλή μου φίλη!!! Την λατρεύωωωω!!! Λοιπόν..άς με σταματήσει κάποιος να παρλαλάω!! Το ξέρω ότι ...σου αρέσει γλύκα..αλλά πιάστηκε το χέρι μου !!! Αλλά πρίν ξεκουμπιστώ..θέλω να σε ευχαριστήσω που πάντα μοιράζεσαι μαζί μου βραβεία, παιχνίδια αλλάααα...προπάντων σκέψεις και συναισθήματα και πολύ χαράαα!!!! Να είσαι πάντα καλά Μάγια μου, με υγεία και με τους καλούς σου πάντα δίπλα σου!!
    Καληνύχτα καλή μου Γατονεράιδααααα....μιάουυυυυυυ....φιλάκια και αγκαλίτσες και όνειρα γλυκά...καί τη νύχτα.. καί τη μέρα... χάχά!!! :οD
    Τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsini γατοφιλενάδα μου πάω να σκάσω μόλις πριν σου έγραψα ένα τεράστιο μήνυμα και κάτι έγινε και σβήστηκε πήγα να πατήσω δημοσίευση και πάτησα κάτι άλλο και μετά το έψαχνα και δεν το έβρισκα και στενοχωρέθηκα....ήθελα να σε ευχαριστήσω για όλα όσα μου γράφεις αν εγώ είμαι γατονεράιδα εσύ εισαι γατοβασίλισσα καλή μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!δεν το πιστεύω πως δεν πιάνει το χερι σου στη μαγειρική.Εσύ είσαι απίστευτη χρυσοχέρα!Δηλαδή τι τρώτε αν εσύ τα καις τα φαγητά;χιιιχιιχιχ!! :pppp και ο ασπρούλης μεγάλο αλάνι ε;ναι...και ο λαζαρίκος τα ίδια τον έκοψες αμέσως εσύ γατομάνα!!!!η μαυρούλα δεν έχουμε διαπιστώσει ακόμη τι είναι ,λίγο δύσκολο να την πλησιάσουμε τόσο και να είναι ήσυχη,για κοριτσάκι την έκοψα εγώ γατοφιλενάδα , ο άνδρας μου πρώτος το πρόσεξε πως φούσκωσε πολύ τελευταία!!!ναι με τον μπέμπη είμαστε πάρα πολύ καλά φιλαράκια..μου δίνει τόση αγάπη ο καλός μου..κι εγώ βέβαια συνέχεια τον χαϊδεύω και παίζω μαζί του να χαίρεται!!φυσικά μαζί του χαίρομαι κι εγώ!!!<3<3<3<3 σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τις υπέροχες ευχές σου καλή μου!!!!!και σε εσένα εύχομαι όλα τα καλά του Θεού!!!!!!!καλό ξημέρωμα και χαρούμενο σαββατοκύριακο!!για το παιχνίδι μη βιάζεσαι,δεν είναι και υποχρεωτικό να παίξεις,αν έχεις διάθεση και χρόνο συμμετέχεις..αν όχι δεν πειράζει!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια σε εσένα και σε όλη την τρελογατοπαρέα!!!!!!!!!<3<3<3<3

      Διαγραφή
  6. Μ' αρέσει βρε κορίτσι που οι γατούλες σου είναι παντού, ακόμη και στο καπάκι του γλυκού... το οποίο φαίνεται πολύ λαχταριστό!!! Ότι πρέπει με το απογευματινό καφεδάκι.
    Πέρασες από κανονική συνέντευξη έτσι;
    Λατρεύω τα κάστανα. Μακάρι να είχα κι εγώ λίγα...
    Φραουλοφιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @L. μου ναι οι γατούλες είναι παντού..έχω πολλά αντικείμενα με γατούλες ..βέβαια οι πιο αγαπημένες μου είναι αυτές που νιαουρίζουν!!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!Ναι πέρασα απο κανονική συνέντευξη χεχεεχχε!!!!!Φραουλοφιλιά;;Καλό!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια απο εμένα φραουλίτσα μου!!!!χιχιιιχι!!!happy weekend!!!!

      Διαγραφή
  7. Μαγια μου σε ευχαριστω πολύ μου με σκεφτεσαι και μου χαριζεις βραβειάκια και τι να πω για τις εκλεκτες ερωτησουλες...
    Το γλυκό σου μια χαρα πέτυχε και μπράβο για την υπομονη σου!!!ευγε με τοσα που πέρασες ..αλλα τα πορτοκαλακια του κηπου θα εχουν ξεχωριστό αρωμα και φυσικά γευση!!
    Μαρεσουν πολυ τα βαζακια κυριως με την γατα!!!εγω εχω κουπα και εχει πανω γατες με χρωματα σαντον μπεμπη σου!!
    Ωραιες ολες οι φωτο του μπεμπουλίνου!!!
    Ο λαζαρος μια χαρά!!!
    Η μαυρουλα θα σας γεμίσει παρειτσα ...
    θελω κι εγω να παω Λευκάδα!!!
    σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Demi μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου για το μήνυμα σου!!Ναι η πορτοκαλιά του κήπου μας βγάζει τα καλύτερα πορτοκάλια,ζουμερά,γλυκά και τόσο νόστιμα!!!!Ααααα θα είναι φανταστική η κούπα που μου λες!!!!Η μαυρούλα δεν ξέρω αν είναι να γίνει μανούλα,δεν ξέρω καν αν είναι κοριτσάκι αλλά κι εσύ έτσι την κόβεις για έγκυο ε;;Αλλού θα πάει και θα γεννήσει αυτή,θα βρεί μια κρυψώνα σε κάποια ήσυχη γωνιά ίσως σε διπλανό σπίτι αλλά σίγουρα θα συνεχίσει να έρχεται για να την ταϊζουμε και να έχει γάλα για τα μικρά της..αν τελικά είναι έγκυος...σου στέλνω πάρα πολλά γατοφιλάκια και σου εύχομαι ένα υπέροχο σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!! <3<3

      Διαγραφή
  8. katarxin se euxaristo polu gia to paixnidi...!!!!!!k pou me skeftikes...!!!o mpempis einai gluka!!!!!!!!opos panta vevaia...!!!!!
    oso gia to gluko portokali einai ontos ligoulaki duskolo alla aksizei ton kopo....!!!!!!ego ftiaxno ka8e xrono giati trelenete o antras mou.................!!!!!!!!!!!!!!!!!
    kai sou euxomai afou agapas toso ta gatakia na nai eguos i gatoula i mauri na gemisete morakia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Makrina Zografou χαίρομαι που ένα ακόμη άτομο λέει πως το γλυκό πορτοκάλι είναι λιγουλάκι δύσκολο..νόμιζα πως είμαι η μόνη στον κόσμο που το πίστευε αυτό!!!! Σίγουρα αξίζει τον κόπο απλά τη στιγμή που μου έβγαινε το σιρόπι απο την κατσαρόλα δεν είχα αυτό κατά νου χαχαχαχα!!!!!!σου στέλνω πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!να περνάς υπέροχα!!!<3<3

      Διαγραφή
  9. Μαγιούλα μου , μπράβο!!ξέρεις να κάνεις και γλυκό κουταλιού;;!!!δύσκολο!!!Ωραίες οι απαντήσεις σου! σε γνωρίσαμε καλύτερα τρυφερούλα μου!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανούλα γλυκούλα μου πρώτη φορά το επιχείρησα χεχεεχεχ!!!!Κι εμένα μου φάνηκε δύσκολο το άτιμο,ότι ήταν να κάνω λάθος το έκανα χαχαχαχα!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια γλυκούλα!!!!μιάου!!!!!!!!!<3

      Διαγραφή
  10. Μαγιουλα μου καλημερα..στις φωτο καρδια μου δεν ειμαι σε καμια..ημουν σε πολυ δυσκολη θεση..γιατι δεν μου αρεσει καθολου να με βγαζουν φωτο..ωραια στα δικα μας..το γλυκακι σου φανταζομαι θα γινε..μμμμμμουρλια..οι απαντησεις σου ομορφες και ζεστες..να σαι καλα γλυκια μου..ομορφο σ.β..να περασετε..θα παιξω στο tag σου..μολις κανω αναρτηση..σε φιλω γλυκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου έγινε πολύ γλυκό το γλυκάκι μας χιχιχι αλλά ο μπέμπης είναι ακόμη πιο γλυκός απο αυτό!!χεχεχεχε!!!!!σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου καλή μου ,πάρα πολλά φιλάκια!!!!! να περνάς υπέροχα γλυκιά μου <3<3<3<3

      Διαγραφή
  11. Κοριτσάκι μου, γλυκό! Πώς να μην πετύχει το γλυκό; Αφού το έφτιαξες με αγάπη και με την βοήθεια του Μπέμπη; Πόσο πολύ συμφωνώ με τις απαντήσεις σου, δεν λέγεται! Όσο για την φιλία, αν και πέρσυσι έφαγα ένα γερό χαστούκι και δεν φαντάζεσαι πόσο στεναχωρήθηκα και πραγματικά έπεσα από τα σύννεφα, συνεχίζω ακάθεκτη! Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι για τους οποίους βάζω το χέρι μου στη φωτιά, που λένε. Τώρα αν το κάψω, το έκαψα..αλλά όπως λές κι εσύ, ο άντρας μου είναι ο καλύτερός μου φίλος!
    Απίστευτος ο Μπέμπης! Οι γατούλες είναι τέλειες! Τους παίρνεις χίλια-δυο παιχνίδια και εκείνες ασχολούνται με τα πιο απίθανα πράγματα! Οι δικές μου θέλουν να τους κουνάω την μυγοσκοτώστρα στο πάτωμα και να την κρύβω κάτω από τα χαλιά! χαχαχα! Χαμός γίνεται! Φιλάκια πολλά και σ'ευχαριστώ που μου χαρίζεις χαμόγελα κάθε φορά που σε επισκέπτομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!συνεχίζεις ακάθεκτη να πιστεύεις στη φιλιά ε;;υπάρχει και βέβαια υπάρχει αλλά είναι δυσεύρετη...ναι είναι τέλειο να είσαι η καλύτερη φίλη με τον άνδρα σου!!αυτός είναι και πραγματικός γάμος κατά τη γνώμη μου!!!!ναι οι γάτες δεν παίζονται...χαχαχα!!τα αγαπημένα παιχνίδια του μπέμπη είναι οι μπατονέτες και τα μακαρόνια..άντε βγάλε άκρη τώρα εσύ χαχαχαχα!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!χαίρομαι που χαμογελάς όταν με επισκέπετσαι!!τέτοια γράφε μου και θα χαμογελάω κι εγώ συνέχεια!! :))) =^.^= μιαόυ!!!!!!!!!!!!!!! <3<3

      Διαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜAYA ΜΟΥ!!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ Σ/Κ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ,ΣΤΟ ΜΠΕΜΠΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @fotolabida1 μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!πάρα πολλά φιλάκια απο εμένα και την τρελογατοπαρέα!!!!! <3<3

      Διαγραφή
  13. καλημέρα! Τι νοστιμιές είνια αυτές; Γλυκό από τα χεράκια σου με πορτοκαλάκια από την αυλή; ο καλύτερος συνδυασμός!
    Ο μπέμπης κι οι γατούληδες φίλοι είναι σκέτοι γλυκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΕVAGELIA VRETTOU σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!πόσο χάρηκα χθες με τα φελτ σου δεν μπορείς να φανταστείς!!!!ναι οι γλυκούλια τα γατάκια!!τα ομορφότερα πλάσματα στη γη χιχχιχι!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
    2. *EVAGELLIA VRETTOU είδες είναι τόσο γλυκά τα γατάκια που με έκαναν και έχασα τα λόγια μου χαχαχαχα!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. @Βίκυ μου πολλά φιλάκια!!να περνάς υπέροχα!!

      Διαγραφή
  15. Και ναι έφτασα στο τέλος της ανάρτησης!!!
    Έλα να σε στολίσω τώρα γλυκιά μου....κατ'αρχήν μπράβο για το γλυκό.....αλλά απο την κατσαρόλα κατευθείαν στο βάζο??...κάτσε βρε συ...ένα ενδιάμεσο στο πιατάκι για να μας κεράσεις????????......
    Αχ βρε μπέμπη μου,αν το έφτιαχνες εσύ θα ήταν σούπερ :P..χαχα!!!!
    Έντάξει και το παιχνιδάκι...αλλά διαμαρτύρομαι...δηλαδή όχι ακριβώς εγώ....μπέμπης και μπέμπης....ΛΑΖΑΡΙΚΟΣ πουθενά!!!....μόνο σε 1-2 φωτό...αχ αχ.....χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά -κουνελοφιλάκια- γλυκιά μου μάγιαααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @el.mar κουνελάκι που είσαι βρε ψυχή;σε αποθύμησα!!!!!!!!!!!ήμουν τόσο κουρασμένη όταν έγινε το γλυκό που δεν είχα κουράγιο να το βάλω σε πιατάκι κι έτσι μπήκε κατευθείαν στο βάζο..αλλά μη στενοχωριέσαι στείλε το κουνελάκι να το κεράσω ..αν και δεν έχει μείνει και πολύ..πρέπει να βιαστεί...η μεγάλη μου αδυναμία είναι ο μπέμπης είναι ο γάτος του σπιτιού μας είναι το γατοπαίδι μας!!ο λάζαρος είναι της πεθεράς μου αλλά κι αυτόν τον αγαπάω πολύ!!καλά δεν είδες που έγραψα I <3 LAZAROS????????? ΑΑΑΑΑ δεν με διαβάζεις προσεχτικά κουνελάκι χαχαχαχα!!! :PPPP πολλά γατοφιλάκια!!! <3<3

      Διαγραφή
  16. Καλημερα!!!!!Τι πιο καλο απο ενα γλυκο του κουταλιου φτιαγμενο απ[ο τα χερακια μας!Να εισαι καλα καλο Σαββατοκυριακο!Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Εva's blog σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!να είσαι καλά!! :)

      Διαγραφή
  17. Ε λοιπόν μας είπες όλα τα απαραίτητα που καμια συνταγη δε μας λεει ποτέ! Χα,χα, μαλλον πρέπει να αναθεωρηθεί ο τροπος που γραφονται!
    Οι γατοφατσούλες είναι τόσο ζουζουνιάρικες που θελουμε να τις χα'ι'δεψουμε μέσα από την οθόνη!
    Κι απαντήσεις σου αληθινες, μας βοηθούν να γνωριστούμε λίγο καλυτερα!
    Φιλιά στη γατοοικογενεια, να είστε πάντα έτσι αγαπημένοι και χαρούμενοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Νίκη μου χαίρομαι που αναγνωρίζεις την προσφορά αυτής της ανάρτησης χαχαχαχαχαχαα!!!!!!!!!!!!!!!!!!μου άρεσε πολύ το σχόλιο σου χιχιχι!!! thnxxxxxxxx!!!!!!!!!!!!!!!!! Σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τις τρυφερές σου ευχές είσαι πολύ γλυκούλα!!και σε εσένα εύχομαι όλα τα καλά του Θεού!!έχεις απο όλους μας πολλά γατοφιλάκια και πολλές γατοαγκαλίτσες!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3

      Διαγραφή
  18. τι τελειο γλυκο πορτοκάλι είναι αυτό? Ο Μπεμπης (στο ξανάπα) είναι γλύκα! Και μετά από τόσες απαντήσεις μάθαμε τοσα για σενα....φιλια καλο ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Εvita μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!!!!!!!!!!ναι..είναι σκέτη γλύκα ο μπέμπης!!χιχιιχ!!!μιάου!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  19. Maya μου μες στο μυαλο μου είσαι; χθες αργα που διαβαζα την αναρτηση σου για το γλυκο και τις ερωτησεις ειπα να τα συνδιασω ερωτησεις και φωτο του τιτακου αλλα ειμαι αργή και υπομονετικη εκτος οτι ειμαι παλι αρρωστη ...και φυσικα θα σου αφιερωσω την αναρτηση επειδη μεσα απο εσενα εκδηλωσα στο ιντερνετ την αγαπη που εχω για τα ζωα και κυριως για τα μιαου μιαου!!!Σε φιλω και δεν σε ξεχνω εχεις μια θεση στην καρδια μου φυσικά γιατι εχεις και προσφερεις πολυ αγάπη και αυτο ειναι το σημαντικότερο για μενα στην ζωή !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Demi μου περαστικά σου καλή μου <3<3<3 εύχομαι σύντομα να γίνεις περδίκι!!σαν την υγεία τίποτα!!υγεία να μας χαρίζει ο Θεός πάνω απο όλα!!!!με τιμάς που θέλεις να μου αφιερώσεις την ανάρτηση..με συγκινείς..ότι και να γράψω λίγο θα είναι..μέσα απο την καρδιά μου σε ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!το μήνυμα σου μου ζεσταίνει την καρδία γλυκιά μου...χαίρομαι τόσο πολύ που σε γνωρίζω.....σου στέλνω πάρα πολλά φιλάκια και μια μεγάλη αγκαλίτσα για περαστικά!!!! <3<3<3<3

      Διαγραφή
  20. Γλυκό πορτοκάλι ....δεν το συζητώ το αγαπημένο μου!!!Κι όμως δεν το φτιάχνω γι' αυτό το λόγο: Μέσα σε ένα 24ωρο έχουν φύγει ΟΛΑ τα βάζα.(και μετά λέω πώς παχαίνω!!!!!)
    Όσο για το μπέμπη...πολύ γέλιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Εlena μου σε καταλαβαίνω απόλυτα!!!!!!!!όσο δεν φαντάζεσαι!!!χιχιχιχιχ!!!!!ναι έχει πολύ γέλιο ο μπέμπης μας!!!!!!!!!!!!!! =^.^= :))) πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  21. Sweeeeet post!!!!!
    Your Bebis is so beautiful and sweet!!!! And he has so many lovely toys! And also the other kitties are so sweet!!!
    Thank you for your sweet comment on my spring flower post! :)
    Sending polla polla filakia to you and your Bebis... apo mena kai Zωή!!!! :)

    PS: I will soon have a surprise for all cat lovers on my blog! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αnnuk thank you sooo much honey!!!! yes mpempis has a lot of toys loooooool!! we adore him!!! <3<3<3 yes i agree all kitties are soo sweet!!!! =^.^= every kitty is beautiful!!!!!!!!!! i really love your spring flower post!!πάρα πολλά φιλάκια και σε εσάς απο όλους εμάς την τρελογατοπαρέα!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)) <3 τέλεια!!!γατοέκπληξη στο blog σου!!super!!let me know please!!!!!!i dont want to miss this post by mistake cause i am following so many blogs!!! i will keep it on my mind thank you for telling me!!! :)

      Διαγραφή
  22. Μαγια μου ευχαριστώ πολυ για το παιχνίδι!!!!Διαβασα και εγώ όλη την ανάρτησή σου!!!Μπράβο που έκανες γλυκό πορτοκάλι και κολοκύθα και ας μην πέτυχαν,όπως λες,πιστεύω πως είναι πεντανόστιμα αφού είναι από τα χεράκια σου και αφού βοήθησε και ο Μπέμπης!!!!Τι γλυκειές φατσούλες είναι όλα τα γατάκια σας!!!Μου αρέσειπιο πολύ η φωτό του Μπέμπη που λες ότι πήρε πόζα σαν γκομενάκι!!!Από τις απαντήσεις σου παντως διαπιστώνω πως έχουμε πολλά κοινά!!!Η ταινία Eternal sunshine...είναι από τις αγαπημένες μου...Ο Νιλς Χολγκ.από τα αγαπημένα μου παιδικά ,μάλλον είμαστε της ίδιας γενιάς!!!!Φιλάκια πολλα πολλά!!!!Σου στέλνω και καρδούλες <3<3!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Mαρίτα Καράπη σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ που διάβασες ΟΛΗ την ανάρτηση μου!!σου αξίζουν θερμά συγχαρητήρια καλή μου!!!!!!!!!!!ναι..πήρε πόζα σαν γκομενάκι ο άτιμος χχααχχαχαχα!!!!!!!!!!!χαίρομαι που το επισήμανες είναι απο τις αγαπημένες μου φωτογραφίες αυτή χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!χαίρομαι που έχουμε πολλά κοινά!!!ναι..αυτή η ταινία είναι υπέροχη!!!!το τέλος της είναι τέλειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και ο Νιλς χαχαχαχα ο Νιλς ήθελα να τον έχω σπίτι μου να πάιζω μαζί του χαχαχα!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις καρδούλες!!!!!!!!!! :)) <3<3<3<3<3

      Διαγραφή
  23. Γλυκό πορτοκάλι έχω φτιάξει κι εγώ..είναι καταπληκτικό!!!μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σε άλλα γλυκά..σε σοκολατάκια,σε κέικ δίνει τρομερή γεύση!!!φιλιά και καλο σ/κ!!!
    Υ.Γ οι γατούλες σου είναι αξιολάτρευτες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @despina μου πολύ ωραία η ιδέα σου!!!!!!!!!!!σε σοκολατάκια ειδικά είναι τέλειοοοοοοοοοοοοοοο το πορτοκάλι!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!!να είσαι καλά!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. μμμμμ μοσχομυρισε το πορτοκαλενιο γλυκακι σου ως τον πειραια...πεθανα με τη φωτο που ειναι ο μπεμπουλης μεσα στο καλαθι του..τι γλυκουλης που ειναι, πιο γλυκος κι απο το γλυκο σου:)
    ξενοιαστο σκ να εχεις και να περασετε πανεμορφα!γεια σου γλυκουλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @thomi μου ναι..είναι πιο γλυκός κι απο το γλυκό μου ο μπεμπάκης χιχιχι!!κι εμένα μου αρέσει πάρα πολύ η φωτογραφία που είναι μέσα στο καλαθάκι χιχιχι!!!!σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!καλή εβδομάδα!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!! <3<3

      Διαγραφή
  25. Χαχαχαχα δεν υπαρχεις!!!! Εγραψες τη τελεια αναρτηση "Τι να αποφυγετε οταν κανετε γλυκο του κουταλιου"!!! Τελειο :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @reine μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ χχιχιχιιχιχιχι!!!ελπίζω κάτι απο όσα έγραψα να βοηθήσει κάποιον να αποφύγει παραπάνω ταλαιπωρίες χεχε!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Καλέ τι πορτοκαλένιες μυρωδιές είναι αυτές!!! Μπράβο σου κοριτσάκι μου, όλα τα κάνεις. Και γλυκά του κουταλιού!!!! Καλό βράδυ και καλή Κυριακή να έχετε!!! Φιλάκιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kiki μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!πάρα πολλά φιλάκια!!!καλή εβδομάδα!!!! :))

      Διαγραφή
  27. κοπελιά μου την είδα την κοινή μας μικρή κόκκινη κυρία!!! Θαύμασα και το γλυκό σου... λατρεύω το πορτοκαλι...είχες όμως καλό βοηθό!! Ο Μπέμπης έδωσε τα ρέστα του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαζί...KaPa ναι είχα τον καλύτερο βοηθό χεχεεχεχ!!!!!σε ευχαριστώ πολύ!!!πολλά φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  28. έτοιμες οι απαντήσεις στο παιχνιδάκι σου φιλενάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Οnirokosmos σε ευχαριστώ που με ενημέρωσες καλή μου θα περάσω μετά να τις διαβάσω...πάρα πάρα πολλά φιλάκια και γατοαγκαλίτσες!μιάου!! :) <3

      Διαγραφή
  29. Τι ωραία ανάρτηση...μαμούθ...άρχισες με το γλυκό και πραγματικά υπέροχες οι συμβουλές σου...και μετά με τις γατούλες σου...πανέμορφες είναι...και μετά με τις ερωτήσεις...πολύ ωραία ανάρτηση μπράβο δεν χόρταινα να διαβάζω....Σου εύχομαι καλή Κυριακή και καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Eva Z σε ευχαριστώ πολύ!!!!χαίρομαι που δεν χόρταινες να την διαβάσεις..γράφω μεγάλες αναρτήσεις και αναρωτιέμαι αν υπάρχει κανείς που να τις διαβάζει απο την αρχή μέχρι το τέλος!!χεχεεεχ!!!καλή εβδομάδα!!!πάρα πολλά φιλάκια!!! :))

      Διαγραφή
  30. Maya μου
    Καλημέρα
    Πολύ όμορφη ανάρτηση καθώς και το γλυκό σου από ότι βλέπω στο βάζο.Όσο για τον μπέμπη γράφει μόνος του, οπότε είναι περιττό να πω κάτι.
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση.Με τιμά ιδιαίτερα που πάντα με σκέπτεσαι.
    Φιλιά πολλά σε σένα και στον μπέμπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου για τα γλυκά σου λόγια..σου στέλνουμε πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3

      Διαγραφή
  31. Τι πιο ωραίο και αγνό από ένα γλυκό του κουταλιού και μάλιστα πορτοκάλι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Lambros σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  32. Kalimera Maya mou se sena kai ston omorfo mpempi sou! ax ti mou ekanes proiniatika, tora pethaino gia glyko!! poly wraia anartisi! filakiaaaaaa pollaaaaaaaaaa! mouts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pela μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!!!!!!!!!!καλή εβδομάδα!!ο μπέμπης μας σου στέλνει μια μεγάλη γατοαγκαλίτσα!!! :))

      Διαγραφή
  33. Νοστιμοτατο γλυκο!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαριάννα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  34. geia sou!!

    tis foto tis evgala xamilonodas polu tin taxutita kleistrou, oste na piasei tin kinisi apo ta fotakia!!!!! :))))

    to gluko sou me evale se ligoures apogeumatiatika!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Lorelai σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και για την επίσκεψη σου στο Blog μου!!! να περνάς υπέροχα!!καλή εβδομάδα!! :))

      Διαγραφή
  35. Καλοφαγωτο το γλυκακι και του χρονου που θα ξερεις δεν θα παιδευτεις καθολου.Τα γατονια κουκλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Δημιουργιά μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!δίκιο έχεις!!απο τα λάθη μας μαθαίνουμε!!πολλά γατοφιλάκια!!!

      Διαγραφή
  36. Ναι Μάγια μου, τώρα βλεπω ότι έχεις άλλου τύπου πινακάκι για σχόλια εσύ! δεν ξέρω όμως πως έγινε, από την αρχή εγώ είχα αυτόν τον τύπο! Ρώτησε και άλλα κορίτσια , θα ξέρουν σίγουρα... φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανούλα γλυκούλα μου δεν θυμάμαι απο την αρχή να είχες αυτό τον τύπο σχολίων..άλλο πάλι και τούτο..τι παιχνίδια είναι αυτά που μου κάνει ο blogger???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ελπίζω σύντομα να την βρω την άκρη..πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  37. Aν δεν πάθεις δεν θα μάθεις έλεγαν οι παλιές νοικοκυρές και είχαν δίκιο!!!Εσύ και έπαθες και το γλυκάκι το έσωσες χα χα χα!!Μπράβο!!!Καλοφάγωτο και του χρόνου να φτιάξεις κι άλλα πολλά χωρίς ατυχήματα αυτή τη φορά!!!Ο μπέμπη σας κούκλος!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Sophie έτσι όπως τα λες είναι..μετά απο τόσα ατυχηματάκια έμαθα πολλά χιχιιχ!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη!!!

      Διαγραφή
  38. παιχνιδακιιιιι!!!ναιιιιι!!!θα το κανω μαγιουλι μου!!!και επιπλεον..μα τι νοικοκυρα!!και πορτοκαλι γλυκο + ναζιαρικες επισκεψεις!!!φιλακιαααα!!!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Rock'n Rolla μου θα έρθω μετά να δω τις απαντήσεις σου!!πάρα πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου!!!

      Διαγραφή
  39. Δεν ξερουμε για το γλυκο, αλλα ο μπεμπης σας ειναι γλυκας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marileni χααχχαχα!!όντως δεν ξέρετε για το γλυκό!!εγώ μπορεί να γράφω ότι θέλω!!χχαχα!!!!ο μπέμπης σου στέλνει γατοφιλάκια!!

      Διαγραφή
  40. Μπραβο Μαγια μου!!!!! Νοικοκυρουλα μου εσυ!!! Το πετυχες το γλυκο, το'στειλες και στην πεθερουλα σου!!!!!! Ολα αυτα ομως οφειλονται στην βοηθεια του baby!!! Γι αυτο κι εγω του στελνω τα φιλακια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mary's crafts σε ευχαριστώ πάρα πολύ χιχιχιιχ!!!βεβάιως και όλα οφείλονται στη βοήθεια του μπέμπη!!!κι αυτός σου στέλνει πολλές γατοαγκαλίτσες!!!μιάου!!

      Διαγραφή
  41. Τα don't σε μια συνταγη ειναι πολυ σημαντικα για εμας της πρωταρες... μην το γελας καθολου.
    Καλο φαγωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Beauty Follower σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!να είσαι καλά!! :)

      Διαγραφή
  42. Γατοφιλενάδα μου τρελαίνομαι για τις αναρτησεις σου είναι σούπερ!!!!! Και με κάνεις και γελάω πολύ με τα ναζιάρικα χνουδοαγαπάκια!!! Το δωράκι σου το έστειλα την Παρασκευή, αφού δεν το έλαβες σήμερα πιστεύω πια αύριο θα'ναι στην πόρτα σου! Τα λέμε σύντομα γλυκούλα μου! Πολλά πολλά φιλάκια!! Μιαουουου...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie μου γατοφιλενάδα μου γλυκιά σήμερα έλαβα το τέλειο πακέτο σου!!μόλις τα βάλω σε ανάρτηση θα σε ενημερώσω!!χίλια γατοευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!!!!!!!!!!με γατοξετρέλανες!!!!!!!!!!!!!!!!χουχουρίζω απο χαρά!!!χιχιχι!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3 =^.^=

      Διαγραφή
  43. Τι ναζιάρικο γατάκι είναι αυτό!!!! Έπαθα τρελό κόλλημα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αναστασία ο μπέμπης σου στέλνει ένα γλυκό γτοφιλάκι!! =^.^= <3

      Διαγραφή
  44. Συγχαρητήρια για το γλυκό που φαίνεται πολύ νόστιμο!!!Είναι από τ`αγαπημένα μου...αν και το πιο γλυκό κομμάτι της ανάρτησης είναι ο μπέμπης σας...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Κallianira σε ευχαριστώ πάρα πολύ και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!μπροστά στον μπέμπη κανένα γλυκό δεν κερδίζει σε γλύκα χχαχαχα!!!!!

      Διαγραφή
  45. καλό το γλυκάκι αλλά έλα να παίξεις και μαζί μας..μουτς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @antouan ευχαριστώ πάρα πολύ αλλά έχω πάρει ήδη μέρος!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  46. Απαντήσεις
    1. @Μarie μου ήρθεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χου χουρ χουρ χουρρρρρρρρρρρ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!είναι όλ; απίθανα δώρα!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3

      Διαγραφή
  47. Hello!
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Directory Blogspot and I create
    I think this community could also interest you.
    His goal: to familiarize your blog, and thus the possibility to exchange with various countries, whether cultural or other
    The more people and more opportunities it will give, you are some sort of ambassador of this blog, it has also to do you know after contactset your friends!
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    I wish you a great day
    friendly
    Chris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μου ήρθε η μυρωδιά από την μαρμελάδα! Αχ τι μου θύμισες! Παιδικά ξένοιαστα χρόνια! Και τα φατσάκια τα παιχνιδιάρικα είναι τρέλα! Λοιπόν χαίρομαι πολύ που σε βρήκα και εύχομαι να τα λέμε από δω και πέρα!
    Ολγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Οlga@Stardust-Decor&Style κι εγώ χαίρομαι πολύ που σε βρήκα!!!!!και ελπίζω να τα λέμε συχνά!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη σου!!καλώς ήρθες στο μπλογκοσπιτάκι μου!!!!!! :)) να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  49. Maya μου περνα απο το λημερι μου να περεις μερος στο Μπαζαρ που κανουμε..σε φιλω γλυκια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση καλή μου που είναι για τόσο καλό σκοπό!!συγχαρητήρια που σκέφτεστε το συνάνθρωπο..με μεγάλη μου χαρά θα σας στείλω κοσμηματάκια!!!πάρα πολλά φιλάκια καλή μου!!! <3<3<3

      Διαγραφή
  50. maya μου επιυέλους μπορώ να σου απαντήσω!!τι κανείς?εγώ ακόμα στην ίδια κατάσταση!τωρα λίγο πιο καλά!τι γλυκό είναι αυτό?και τι γλύκα ο μπέμπης?εμαινα έχουν οργιάσει!!αυτο που κάνει ο μπέμπης σου και μπαινει σε αυτο το καλαθάκι το κανει και η δίκια μου!!η μεγάλη!!!θα τα πούμε σύντομα!σε φιλω γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Georginart μου χαθήκαμε!!!!!!!!!!!!χαίρομαι που είσαι λίγο πιο καλά γλυκιά μου!!!!εύχομαι σύντομα να είσαι πολύ πολύ καλύτερα!!καλά είμαστε κι εμείς ,έχει μαζευτεί μια μαυρούλα εγλυκούλα γατούλα και μας έχει τρελάνει με τα νιαουρίσματα της κάνει σαν παλαβό μέχρι να το ταϊσω!!!ελπίζω να μη γεννήσει στην αυλή μας γιατί θα την κυνηγάνει οι αρσενικοί και θα γίνει χαμός,δεν θέλουν κανένα ξένο γατί στην περιοχή τους.λογικά θα γεννήσει κάπου αλλού απλά εδώ έρχεται για ανεφοδιασμό,άσε της έβαζα ψαράκια και λιχουδιές αυτές τις μέρες κι εχθές δεν είχα τίποτα άλλο να της δώσω εκτός απο καραμελάκια και νιαούριζε σαν τρελό πάει καλόμαθε κι αυτή αδεσποτάκι αδεσποτάκι αλλά τις λιχουδιές της θέλει δεν της φτάνει η ξηρά τροφή!!στο κεφάλι μας ανέβηκαν οι γάτες φιλενάδα!!χαχαχαχα!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια κι ελπίζω κι εύχομαι να τα λέμε πιο συχνά!! <3<3

      Διαγραφή
  51. Και σε περίμενα!!!!!! Μπράβο κοριτσάρα μου!!!! Σε φιλώ γλυκα γλυκα γλυκα!!!! Καλό ξημέρωμα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kiki μου χαίρομαι πολύ που με περίμενες!!!πάρα πολλά φιλάκια!!! :)) happy weekend !!!!

      Διαγραφή
  52. ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ MAYA ΜΟΥ!ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΤΙΣ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ!!ΜΠΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΣΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!ΜΠΟΡΕΙ ΠΙΟ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΩΝΕ!ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ!!!Ο ΜΠΕΜΠΗΣ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?ΔΩΣΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑ ΓΑΤΟΦΙΛΑΚΙΑ!ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΤΩΡΑ!!!ΠΟΛΛΑ ΓΑΤΟΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΕ΄ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Georginart το ξέρουν πως τις λατρεύουμε κι εκμεταλλεύονται την αγάπη που τους έχουμε χαχαχαχα!!!ναι κι εγώ δεν νομίζω να γεννήσει στο σπίτι..πριν λίγο μου νιαούρισε και την τάισα..τώρα τελευταία φέρνει κι έναν γάτο μαζί της κι αυτός περιμένει να φάει αυτή και μετά τρώει κι αυτός..φοβερή φάτσα ο γάτος!!τέλειος!!!o μπέμπης δεν ενοχλείται απο το μαυρούλη αλλά σήμερα κάτι δεν του άρεσε,ίσως επειδή πήρε το μάτι του τον αρσενικό..δεν ξέρω...πάρα πολλά γατοφιλάκια!!happy weekend!!!meeeeeeeeeooooooooooooow!!!

      Διαγραφή
  53. <3<3<3Ευχαριστώ που με επισκεπτεσαι στο σπιτάκι μου!Χαίρομαι πολύ όταν βλέπω σχολιάκι σου!Φιλιά και στο Μπεμπάκο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρίτα Καράπη κι εγώ χαίρομαι πάρα πολύ που με επισκέπτεσαι καλή μου!!!έχεις κι εσύ φιλάκια απο τον Μπέμπη!!!<3<3<3<3<3 κι απο εμένα!!

      Διαγραφή
  54. Υπέροχος είναι ο μπέμπης σου! Πολύ πολύ όμορφος!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @beauty str σε ευχαριστούμε πάρα πολύ κι εγώ και ο μπέμπης χχιχιχι!!φιλάκια!!

      Διαγραφή
  55. Να ειχα ενα κουταλακι ενα μονο ενα!!!!Γεια στα χερακια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Katrina μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα μου!!πάρα πολλά φιλάκια!!! <3<3<3

      Διαγραφή
  56. Συγχαρητήρια για το γλυκάκι όντως είναι από τα πιο μπελαλίδικα αλλά το έφτιαξες με μεράκι και αγάπη και έτσι πέτυχε. Ο μπέμπης σου τέλειος αλλά και τα άλλα δυο δεν πάνε πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Βασιλική-Βίκυ σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ναι όλα τα γατάκια είναι κουκλάκια χιχιχι!!!!καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...