19 Μαρτίου 2012

I felt in love with felt η maya:) μοδιστρούλα :O



   Μοδίστρα δεν είμαι....αγαπώ πολύ όμως το φελτ!!Και  έφτιαξα με φελτ ένα  γιλέκο..Είναι όλο  δουλεμένο στο χέρι.Το αγαπώ πολύ!!!!!!Πολύ ζεστό και για μένα.... νεραϊδένιο.....Ξέρω ξέρω θα βιαστείτε να πείτε πως  είμαι πολύ "ταπεινή"..... :O  Μην με παρεξηγείται........απλά έχω μεγάλο έρωτα με το φελτ και αγαπώ πολύ τις φελτ δημιουργίες μου... Ο <3άνδρας μου<3 μου είπε πως  το φοράω και  μοιάζω με πεταλούδα!!!!! :O)) Είμαι και του χίππικου στυλ...μόλις μου το είπε αυτό ξετρελάθηκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!! χιχιχιχιχιιχιχιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3
 
    Tο έκανα  επίτηδες μη συμμετρικό και  διάλεξα μαλλί σε διάφορες αποχρώσεις του μωβ που  είναι  και  το αγαπημένο μου χρώμα.Του πρόσθεσα όμως και λίγο γαλάζιο φελτ για  να το φωτίσει.Μου πήρε πολλές ώρες να μετατρέψω το μαλλί φελτ σε ύφασμα.Αν θέλετε να δείτε πως το κάνουμε αυτό πηγαίνετε εδώ  όπου σας δείχνω βήμα βήμα  εκτός απο το πως να μετατρέψουμε το μαλλί φελτ  σε ύφασμα. και πως φτιάχνουμε  τσαντάκι  με φελτ.  Πέρασα και πολλές ώρες μέχρι να το ράψω και να το κάνω να μοιάζει με γιλέκο!Χωρίς πατρόν  και δίχως να μου δείξει κανείς πως να το ράψω.Είχα δει στο ίντερνετ  ρούχα απο φελτ και το έβαλα πείσμα να φτιάξω κι εγώ τα δικά μου!!!Και αν δεν αρέσει στους άλλους δεν πειράζει.Φτάνει που αρέσει σε εμένα!!!!Και στον καλό μου!!!!!!!!! :)))





Τις κουμπότρυπες τις "έντυσα "με κλωστή που έραψα γύρω-γύρω απο την κάθε κουμπότρυπα


   Τα κουμπάκια που χρησιμοποίησα είναι ξύλινα γιατί το ξύλο με το μαλλί δένει πολύ όμορφα.Είναι και τα δυό υλικά της φύσης.Γήινα.




    Στην πίσω πλευρά έραψα κουρελάκια φελτ για να σπάσω κάθε υποψία αυστηρής γραμμής.Πετάνε ελεύθερα και δίνουν στο γιλέκο άλλο αέρα!!!!!



   Με το γιλέκάκι που φορώ χιχιχιχιιχιχ δηλώνω κι εγώ συμμετοχή στον μωβ διαγωνισμό της Κατερίνας .



     Έφτιαξα επίσης κι ένα μωβ κασκόλ.Σε αυτό δεν έβαλα γαλάζιο μαλλί,είναι όλο με μωβ αποχρώσεις.Στις παρακάτω φωτογραφίες σας δείχνω μερικούς απο τους τρόπους που μπορεί να φορεθεί....










    Το κασκόλ μου όταν δεν φοριέται μοιάζει με  ένα κουρέλι...  :)) Οι τρύπες που έχει σε κάποια σημεία μου αρέσουν πολύ και δεν ήθελα να το μπαλώσω!Το τρύπιο κουρελάκι μου δεν είναι "τέλειο"και για μένα αυτή είναι η ομορφιά του χειροποίητου!!!!




     Αυτές τις ημέρες πήρα πάρα πολλά δωράκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Κάτι μύρισε του μπέμπη σνιφ σνιφ σνιφ.... τι να είναι άραγε;;;


Ένα  φανταστικό γατοδαχτυλίδι απο την μπλογκοφιλενάδα μου Pyroessa απο το blog http://pyroessa.blogspot.com/
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Σοφία μου!!!!!!!!!!!!!Με ξετρέλανε το δαχτυλίδι σου κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!! =^.^= Νιαουρίζω απο χαρά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ΩΩΩΩΩ  ένα  γατοπακέτο!!!Τι να κρύβει άραγε;;;;;;;;;;


   Ένα υπέροχο αγγελάκι!!!!!!!!!!!!Μας το έστειλε η φίλη μου η  Μαρία απο το blog http://scrapmaria.blogspot.com/ Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαράκι  μου!!!! <3<3<3<3<3<3 Φτιάχνεις τόσο όμορφες κατασκευές!!Και το vintage είναι μια απο τις μεγάλες μου αδυναμίες!!!!!!!!!!!!!!!!!!



     Και οι εκπλήξεις δεν σταματούν εδώ...ήρθε κι άλλος γατοφάκελος στο σπίτι μας με πολλά πολλά δώρα που κέρδισα  απο το give away της  Marie-Meraki απο το blog
http://marie-meraki.blogspot.com/!!!!!!!!  Γατοκάρτες. μαγνητάκια ,μπρελόκ κι ένα σημείωμα απο τη γατοφιλενάδα μου =^.^=  Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Marie μου!!!Όλα υπέροχα!!Τις γατοκάρτες σου μου φαίνεται θα τις στείλω στον εαυτό μου χαχαχαχα!!!!!Μόνο στον άνδρα μου θα τις δώσω..δεν θέλω να φύγουν με τίποτα απο το σπίτι μας χεχεχεχε!!Και τα μαγνητάκια σου τόσο όμορφα!!!Και το μπρελοκ καρδούλα!!! <3





Και συνεχίζουμε την ανάρτηση μας με cat news!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  =^.^=  <3   >>^.^<<    <3


      Η αδεσποτούλα μαυρούλα που είναι εγκυούλα φέρνει τώρα τελευταία κι ένα γατούλη μαζί της και τρώει κι αυτός φαγάκι..βρε μπας και είναι ο πατέρας των γατιών της;;;Είναι το γκρι γατάκι που βλέπετε στη φωτογραφία..τρομερή γατόφατσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  >> ^.^  <<   <3<3<3<3<3




Στην παρακάτω φωτογραφία ο μπέμπης χαζεύει την μαυρούλα ....




η μαυρούλα μου νιαουρίζει πως πεινάει ................MEEEEEEEOOOOOOOOOOOWWW!!!!!!!!!!!!!!!


Έφτιαξα ένα βιντεάκι για τον Μπέμπη μας στο facebook είναι το πρώτο του βίντεο κλιπ


χιχιχιχιιχιιχ!!!!!!!!!!!!!!!! Μπορείτε να το ακούσετε πατώντας ναι βάλε εδώ την πατουσίτσα να ακούσεις γατοτραγουδάκι    =^.^=

Και για τις φαν του λαζαρίκου να και μια φωτογραφία μαζί με τον μπέμπη





και για να καταλάβετε πόσο ψηλά έχουν ανέβει ρίξτε μια ματιά εδώ..μη ζαλιστείτε όμως...




αααααα να σας γνωρίσω και τον Μπενίτο,ο μπενίτο μαζί με τον λάζαρο είναι οι δύο αρσενικοί γάτοι της πεθερούλας μου<3




και να σας δείξω και την αγαπημένη μου θηλυκή γάτα,την μπουμπού η little pipou!!! Είναι της πεθεράς μου όμως για 1,5 χρόνο την είχε εγκαταλείψει και είχε μετακομίσει στο σπίτι μας!!Μέχρι που φέραμε τον Μπέμπη... δεν το άντεξε και ξαναμετακόμισε απο μόνη της στης πεθεράς μου!!Μου έχει τρελή αδυναμία...κι εγώ...την λατρεύω....<3<3<3<3<3<3<3


Μου δίνει γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!
 της αρέσει πολύ να μου  κάνει γατόκεφαλίτσες!!!!!!!!!!!!!


επίσης είναι τρελό ψώνιο και γουστάρει να φωτογραφίζεται!!!!!!!!!



και εδώ  σε μια όχι και τόσο σεμνή πόζα χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




και αυτή είναι η 4η γάτα της πεθεράς μου, την λένε Ζουζού και είναι 17 χρονών <3<3<3<3<3
πωωωωωωωωωωωωω ρε ξάπλες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Ο μπέμπης δεν έχει αφήσει λουλουδάκι για λουλουδάκι ήσυχο :O))    =^.^=




κι εύχεται σε όλους σας χαρούμενη Άνοιξη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  =^.^=  <3 <3



76 σχόλια:

  1. καλημέρα Μάγια!καλά έχω πάθει πλάκα με το γιλέκο!απίστευτο είναι!το χρώμα είναι φοβερό, το ότι είναι ασύμμετρο είναι πολύ έξυπνο και τα κουμπάκια μια γλύκα!το καλύτερο του είναι οτι είναι και ζεστό, ιδίως φέτος που μας τσάκισε ο καιρός!...αλλά και το κασκόλ μου άρεσε πολύ, ιδιαίτερο...όσο για τις φωτογραφίες της γατό-παρέας σας τι να πώ...είσαστε μια πολύ ωραία παρέα!να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις να φτιάχνεις ωραία πραγματάκια!καλημέρα, καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Aliki μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!!!!!ναι είναι πολύ ζεστούλη ,το έχω φορέσει 2-3 φορές και μόλις το έβγαζα πάγωνα αμέσως χαχαχα!!!!σε ευχαριστώ πολύ και για τις υπέροχες ευχές σου και ανταποδίδω!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!καλή εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ MAΥΑ ΜΟΥ!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΓΙΛΕΚΟ!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΕΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΟ!!!!
    ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΕΜΠΗ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @fotolabida1 μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!!!!!ναι το χρώμα μου αρέσει κι εμένα,έκανα μια ανάμειξω μωβ αποχρώσεων χιχιχι!!!!!καλή εβδομάδα!!πολλά φιλάκια απο τον μπέμπη κι απο εμένα!!!

      Διαγραφή
  3. Έκλεισες με τον ωραιότερο επίλογο!!!Να μας ευχηθείς γατίσια και λουλουδένια!!!!
    Το γιλεκάκι σου είναι απίθανο!!! Τι να πω...για το απίθανο χρώμα του, το ιδιόρρυθμο αλλά εξαιρετικό κόψιμό του ή για τα κουμπάκια που ταίριαξαν τόοοσο όμορφα;;;!!!!Χίλια μπράβο Μαγιουλίνι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαίρη μου σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!!!!χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!σματς!!σμουτς!!!

      Διαγραφή
  4. καλημερα βασιλισσα των γατων!
    το γιλεκο και το κασκολ εγιναν απιθανα! τελεια και τα κουμπακια πανω!!!
    φιλια στα γατονια και καλη επιτυχια στο διαγωνισμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @apinkdreamer μου σε ευχαριστώ πολύ νεραϊδούλα μας!!!!!!όλα τα γατόνια σου στέλνουν πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες!!!μιάου!!!!!

      Διαγραφή
  5. Κουκλίτσα μου, το γιλέκο και το κασκόλ είναι απίστευτα και τα δύο!!! Μπράβο σου!!!! Χαίρομαι που γνώρισα και τα υπόλοιπα γατάκια σας! Τί γλυκά πλασματάκια που είναι όλα!!! Φιλάκια πολλά γατοφιλεναδίτσα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath μου σε ευχαριστώ πολύ κουκλίτσα μου!!!!!ναι..είναι πολύ γλυκά πλάσματα τα γατάκια μας..όπως και όλα τα γατάκια του κόσμου όλου χιχιχι!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια φιλενάδα!!!

      Διαγραφή
  6. φιλενάδα καλημέρα, πολύ "προχώ" το γιλέκο, ιδιαίτερο εκπληκτικό, μου αρέσει πολύ που είναι ασύμετρο και οι λεπτομέρειες, τα κουμπιά εννοώ τέλειες.
    χαίρομαι που σου άρεσε το γατοδαχτυλίδι χεχε
    και τα γατουλινια σου είναι γλύκα όπως πάντα
    (για άλλη μια φορά ανάρτηση υπερπαραγωγή έκανες!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Puroessa Handmade καλά φιλενάδα γίνεται να μη μου αρέσει το απίθανο γατοδαχτυλίδι σου;;;;;;;;;;;;σε ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σου λόγια!!ναι ...υπερπαραγωγή έγινε πάλι η ανάρτηση και να φανταστείς πως δεν είχα σκοπό να γράψω πολλά....εδώ γελάμε χαχαχαχα!!!πολλά φιλάκια κούκλα μου!!! <3

      Διαγραφή
  7. Maya μου
    Το γιλέκο και το κασκώλ είναι υπέροχα!!!!!!!
    Θα λείψω για λίγες μέρες.Βλέπεις τα γεγονότα τρέχουν....
    Ελπίζω να προλάβω τις αναρτήσεις σου
    Ως τότε πολλά φιλάκια σε σένα και στον μπέμπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!να περάσεις καλά όπου κι αν πας και να μας έρθεις πίσω με το καλό!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!! <3

      Διαγραφή
  8. Είναι τέλεια και το γιλέκο και και το κασκόλ σου Μάγια μου!!!!Μου αρέσει που είναι μη συμβατικά ,ελεύθερης γραμμής ,όπως λες...Και σου πανε πάρα πολύ και σαν στυλ και στα χρώματα!!!Ακόμη και τα κουμπάκια μου άρεσαν!Μου αρέσει πάρα πολύ το μωβ!Αλλά δύσκολη η τεχνική ,μου φάνηκε...Είδα το βιντεάκι στο Φέις από το λίνκ γιατί δεν έχω λογαριασμό πια και ξετρελάθηκα !Μου άρεσε και το όνομα Μπέμπης Μπεμπιτόπουλος!!!Χαχα!Μα τι έμπνευση!Ειδικά πάνω στα μαλλιά ενός σγουρομάλλικου κεφαλιού που διεκρινα είναι απίστευτα γλυκός!Και οι τίτλοι που έβαλες είναι όλα τα λεφτά!Ο Μπενίτο έχει πολύ όμορφο χρώμα!Η Pipou- Μπουμπού με την άσεμνη πόζα!Είσαι απίστευτη στην περιγραφή Μάγια μου και οι φωτογραφίες σου πολύ όμορφες ,τις επεξεργάζεσαι με κάποιο πρόγραμμα;!Είσαι τυχερή που έχεις αυλή πάντως και έρχονται όλα τα γατάκια κοντά σας!Φιλάκια και καλή βδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α!Ξέχασα να χαίρεσαι και τα δωράκια σου !Πολύ όμορφα είναι!

      Διαγραφή
    2. Μαρίτα Καράπη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!!Για όλα όσα μου γράφεις!!! :)) Χαίρομαι που σου άρεσε το βιντεάκι του μπέμπη χεχεχεχεχε!!!!!!!!!!! =^.^= τα μαλλιά του σγουρομμάλικου κεφαλιού είναι του άνδρα μου χιχιχι!!!ναι είναι απίστευτα γλυκός ο άτιμος!!!!!!!!!! <3<3<3<3 Ναι ο μπενίτο έχει και πολύ απαλή γούνα μη τον δει κανένας γουνοπαραγωγός και τον κάνει γούνα..κάνουν γούνες ακόμη και απο γάτες και σκυλιά...βέβαια εγώ λυπάμαι όλα τα πλάσματα του κόσμου και γι αυτό έκανα και την ομάδα στο facebook που λέγεται ΛΕΩ ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΤΗΣ ΓΟΥΝΑΣ https://www.facebook.com/groups/oxisthgouna/ Η pipou λέγεται μπουμπου και την φώναζα χαϊδευτικά μπουμπου μετά πουπού και μετά το έκανα πίπου χαχααχχα!!!!!!!!!!!!!!!Ναι τις φωτογραφίες μου τις επεξεργάζομαι με το picnic και επειδή σε λίγες εβδομάδες θα κλέισει μπορώ να χρησιμοποιώ όλες τις δυνατότητες του δωρεάν,ενώ απο ότι θυμάμαι παλαιότερα για κάποιες έπρεπε να πληρώσεις..το λινκ είναι το http://www.picnik.com κι έχει πολλές δυνατότητες!!μου αρέσει πάρα πολύ..!!!!!!θέλω να "δουλέψω"πολλές φωτογραφίες πριν κλείσει,αν θυμάμαι καλά κλείνει σε λίγες εβδομάδες!!! Η αυλή είναι κοινόχρηστη με τους άλλους ενοίκους αλλά δεν την πολυχρησιμοποιούνε οι άλλοι πάρα πολύ σπάνια θα βγουν έξω,εγώ απο την άλλη τρελαίνομαι όταν έχει καλό καιρό να κάθομαι στην αυλή να παίζω με τα γατάκια,να φροντίζω τις τριανταφυλλιές,να μαζευώ πορτοκάλια και λεμόνια..μπορεί να μου την βιδώσει να φυτέψω και λαχανικά κάποια στιγμή αλλά ξέρω πως οι γάτες θα πηγαίνουν συνέχεια και θα τα @%%^#^^$ χαχαχαχαχα....πάρα πολλά γατοφιλάκια Μαρίτα μου <3<3<3<3

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχα!Καλά εεε μου προκαλείς πολύ ευχάριστη διάθεση!!!Τα γράφεις πολύ χαριτωμένα!!!Τα είδα τα μηνύματά σου χθες ,αλλά δεν πρόλαβα να σου απαντήσω!Αλήθεια φτιάχνουν γούνες από σκυλιά και γατιά;Αφήσαν τα άγρια ζώα και πήγαν στα κατοικίδια δηλαδή;Πάει τρελάθηκε ο κόσμος!Αφού στην εποχή μας τώρα πια υπάρχουν και οι ψεύτικες γούνες ,γιατί να πάρει κάποιος αλήθινή ,δεν το καταλαβαίνω πραγματικά!Του άντρα σου ήταν το κεφάλι τελικά;;;Χαχαχα!Κάνει αντίθεση με τον Μπέμπη!!!Εκτος από το picnik έχεις άλλο πρόγραμμα υπόψιν σου;Αφού κλείνει..βαριέμαι να το χρησιμοποιήσω γιατί μέχρι να το μάθω...θα κλείσει!Εστω και κοινόχρηστη η αυλή σας,είσαι τυχερή,εμείς έχουμε μια μικρή,κλειστή με τοίχους γυρω-γυρω αυλή ,μόνο από πάνω ψηλά φαίνεται λίγο ουρανός,όλη τσιμέντο!Εχω κάποιες γλάστρες ,αλλά δε με ευχαριστεί πολύ...Μόνο την έχουμε για να ψήνουμε με την ντενέκα μας!Αλλά σκέφτομαι να ζωγραφίσω τοπίο ,αν τα καταφέρω, στους τοίχους και ομορφύνει λίγο βρε παιδί μου..Εσύ που έχεις τόσο ανεκμετάλευτο χώρο ,μπορείς να κάνεις πολλά πάντως,αν σου τη βαρέσει ,όπως λες!!!Και σε σένα γατοφιλάκια και ξαπλωτές καρδούλες..<3<3<3<3

      Διαγραφή
    4. @Μαρίτα Καράπη ναι φτιάχνουν γούνες και απο σκυλιά και απο γάτες...βέβαια εγώ λυπάμαι όλες τις αθώες ζωούλες όχι μόνο τα κατοικίδια..αν δω κάποια να φοράει γούνα μου γυρίζει το μάτι!!!άλλα προγράμματα δεν έχω κατά νου καλή μου εγώ αυτό χρησιμοποιώ...δεν είναι δύσκολο στη χρήση του το βρίσκω πολύ καλό και έυκολο..φανταστική ιδέα να ζωγραφίσεις τοπίο στην αυλή σας..σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια..χαίρομαι πολύ με τα μηνύματα σου..είσαι πολύ γλυκιά και χαίρομαι να μαθαίνω περισσότερα πράγαματα για σένα!!συγνώμη που άργησα τόσο να απαντήσω αυτό το μήνυμα..πάρα πολλά γατοφιλάκια και ξαπλωτές καρδούλες..χιιχιχ!!!!

      Διαγραφή
  9. ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΧΡΩΜΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΩΒ!!!!!!!ΚΑΙ ΑΣΣΟΡΤΙ ΓΙΛΕΚΟ!!!!!!!!ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ!!!!!!!
    ΒΡΕ , ΜΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΜΠΕΜΠΗ ΤΑ ΜΩΡΑ; Η ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΙΚΟΥ ΜΑΛΛΟΝ....ΓΙΑ ΨΑΧΤΟ...ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΜΟΙΑΖΟΥΝΕ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΛΕΣ;
    ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΣΚΥΛΟΦΙΛΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ!!!!!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Εffie's Sweet Home Designs σε ευχαριστώ πάρα πολύ Έφη μου!!!Αποκλείεται να είναι του μπέμπη τα μωρά,ούτε του λαχαρίκου χχαχαχα με έκανες και γέλασα χαχαχαχαχα γιατί τα γατάκια μας τα στειρώνουμε για να ζήσουν περισσότερα χρόνια,να είναι ευτυχισμένα να μην τα πατήσει κανένα αυτοκίνητο την εποχή του ζευγαρώματος και να μη γεμίζουν τον κόσμο γατάκια που ναι μεν τα λατρεύουμε αλλά όταν είναι αδέσποτα είναι κρίμα και βασανισμένα..τώρα πχ που η μαυρούλα είναι εγκυούλα την φροντίζουμε και με το παραπάνω αλλά σκέφτομαι τι θα απογίνουν τόσα γατάκια...δεν ξέρω τα λυπάμαι..μακάρι να μπορούσα να τα δώσω για υιοθεσία..δεν ξέρω όμως κι αν είναι σωστό να παίρνεις τα γατάκια απο τη μάνα τους,μόλις ξεπεταχτούν βέβαια,όχι όταν είναι βρέφη γιατί τα μωρά γατάκια πολύ σπάνιο να επιβιώσουν δίχως το γάλα της μάνας τους...και τα σκυλοφιλάκια καλοδεχούμενα είναι και μας αρέσουν πολύ χιχιχι!!!μπα ο μπέμπης αν δεν του αρέσει κάτι δεν μένει στη μουρμούρα..περνά στην επίθεση και δαγκώνει!!!!!!!!! :O)) πολλά σκυλοφιλάκια απο εμάς λοιπόν χιχιιχ!!!!

      Διαγραφή
  10. Πανεμορφο το γιλεκο οπως και το κασκολ!Εβαλες και ομορφα κουμπια που εδωσαν περισσοτερο υφος!Χαρηκα που μας γνωρισες την μεγαλη παρεα του Μπεμπη!Να χαιρεσαι τα δωρακια σου!Καλη εβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Εva's blog Eύα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!!!!χαίρομαι που χάρηκες που γνώρισες τη μεγάλη μας γατοπαρέα..κι έχουμε και τη γάτα της γειτόνισσας που σε αυτή την ανάρτηση δεν σας την έδειξα γατοζαλίστηκα χαχαχα!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα Maya! Εκπληκτικά και τα δύο, μ’ αρέσουν πολύ και στο στυλ αλλά και στα χρώματα που χρησιμοποίησες… Πολύ ψυχεδελικά !!!
    Όσο για τα γατάκια, τι να πω… Κουκλιά ♥♥♥
    Δείχνουν ότι είναι πολύ ευτυχισμένα :):):)
    Να είναι καλά και αυτά και εσείς, να τα χαίρεστε!!!
    Εύχομαι καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ξένια μου σε χάρηκα πολύ με την επίσκεψη σου!!ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!ναι είναι πολύ ευτυχισμένα και μας δίνουν μεγάλη χαρά τα γατάκια μας!!!!!σου εύχομαι τα καλύτερα!!καλή εβδομάδα!!πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. Δεν έχω λόγια!! Και για το γιλέκο (ειλικρινά, πως γίνεται να μην αρέσει;) και για το κασκόλ!! Καλή επιτυχία εύχομαι με τον διαγωνισμό και να χαίρεσαι τα καινούρια σου αποκτήματα! Και για τα γατούλια σας.. πεθαίνωωωωω είναι γλύκες όλα τους!!!! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Τaelia σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη σου και τα καλά σου λόγια!!!!καλή εβδομάδα και σε εσένα!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!! =^.^=

      Διαγραφή
  13. Αν και δεν έχω δουλέψει ποτέ με φελτ καταλαβαίνω το χρόνο και τον κόπο που χρειάστηκαν και το κασκολ και το γιλέκο σου!! Να τα χαρείς, λοιπόν, γιατί είναι πραγματικά μοναδικά!! Όσο για τα δωράκια που έλαβες, να τα χαρείς κι εκείνα!! Φιλιά στα κατσούλια σου και σε 'σενα φυσικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ειρήνη χειροποιήματα ναι ειρήνη μου μου πήρε πολύ χρόνο και χρειάστηκε και πολύς κόπος για να γίνει ειδικά το γιλέκο,το κασκόλ όχι τόσο.σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου !!!!κατσούλια;τι γλυκιά λέξη!!πρώτη φορά την "ακούω"χιχιιχ!!πάρα πολλά φιλάκια να περνάς υπέροχα!!!!

      Διαγραφή
    2. Τώρα που είχα χρόνο ξαναμπήκα και είδα την απάντησή σου... Τα γατάκια συνηθίζω να τα λέω κατσούλια, αλλά δεν ξέρω από ποιά ρίζα μου προέρχεται η λέξη: από τη Χανιώτικη ή την Κεφαλλονίτικη; Όπως και να 'χει σου στέλνω τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
    3. @ειρήνη χειροποιήματα τέλειο ακούγεται το "κατσούλια"χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Καλά το γιλέκο είναι με μεγάλη διαφορά ότι πιο πρωτότυπο και ξεχωριστό έχω δει τον τελευταίο καιρό στα διάφορα blogs.Καταπληκτικό. Σέυχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου στον μωβ διαγωνισμό και καλή επιτυχία. Μήπως να ετοιμάσω κι εγώ κανένα γατίσιο δωράκι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ γι αυτό που έγραψες!!!!!!!!!με ανέβασες πολύ χιχιιχιχιχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ναι να μας ετοιμάσεις γατήσιο δώρο χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!μιάου!!!!

      Διαγραφή
  15. Γατοφιλενάδα μου τι όμορφα γατοφατσουλίνια είναι όλα!!!!!!! Πόσο μ'αρέσει να διαβάζω τις αναρτήσεις σου!!!! Γουργουρίζω από χαρά κι εγώ μαζί!!! Όσο για τα δωράκια τα αξίζεις κι αυτά κι άλλα πολλά!!! Κρίμα που δεν έχω facebook να δω το video clip είμαι σίγουρη ότι θα'ναι σούπερ! Να'σαι καλά κούκλα μου! Τα λέμε, πολλά φιλάκια!!! νιαουουουουου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μarie γατοφιλενάδα μου χαίρομαι πολύ πολύ πολύ που σου αρέσει να διαβάζεις τις αναρτήσεις μου..ελπίζω μέχρι το τέλος ε;;χαχαχαχα!!! :PPPP νομίζω πως δεν χρειάζεται να έχεις facebook για να δεις το βίντεο του μπέμπη αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρη..δοκίμασε και πες μου αν θέλεις!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!πάρα πολλά γατοφιλάκια σε εσένα και σε όλο το team!!! <3<3<3

      Διαγραφή
  16. Επαθα πλάκα με το γιλεκάκι, τόσο με το ακανόνιστο σχέδιο όσο και με τους υπέροχους χρωματικούς συνδυασμούς!
    Τα γατουλίνια είναι όλα απίστευτες φατσούλες!!!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @EΛΕΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!να είσαι καλά!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια απο όλους μας!!σου ευχόμαστε χαρούμενη εβδομάδα!!!!!!!!!!!!! <3<3

      Διαγραφή
  17. ξωτικένια δεν λες τπτ!
    απλά υπέροχα!!
    τα γατιά όπως πάντα κουκλάκια!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Chris σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!!

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. @Beauty Follower σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!Το χρώμα είναι ανάμειξη απο 4 διαφορετικά χρώματα!!!!

      Διαγραφή
  19. Το γιλεκάκι που φορείς εσύ το'χεις ραμμένο..λα,λα,λα!!
    Φαντάζομαι δουλειά που θα'θελε!!Άξιζε όμως το αποτέλεσμα!!!
    Με γεια τα δωράκια σου!!!Είναι όλα ξεχωριστά!!
    Καλή επιτυχία και στο διαγωνισμό!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Angelique μου ναι ήθελε πολύύύύύ δουλειά...μου πήρε μέρες..χεχεχεχεχ!!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  20. Πολυ ιδιαιτερο το γιλεκο!!!Μπραβο σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΑΡΤ ΝΟUVEAU ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Πωωωω αυτή είναι γατοζωή φιλενάδα!!!!!!!
    Πολλά γατόνια μαζεύτηκαν..χαχα!!!
    Τι ρομαντικός ο μπέμπης!!!
    Μεγειά και τα ωραία σου δωράκια!!!
    Πάμε και στο μοναδικό σου γιλέκο...μπράβο χρσοχέρα μου!!!
    Ετσι είναι τα χειροποίητα!!!
    Καλή συνέχεια και πολλά κουνελοφιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @el.mar κουνελάκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα μου!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. χαχαχαχχα!!Μαγιουλιι!!τα γατια σας ειναι πολυ μουρες!!!καλα το γιλεκο ειναι ..ολα τα λεφτα!αλλα ρε παιδι ..αυτο το φελτ!!γιατι δεν κανεις ενα tutorial????εε??!!σε φιλωωωωωωωω!!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Rock n' Rolla μου ναι είναι πολύ μούρες τα γατιά μας!!χαχαχα!!βέβαια όλα τα γατιά είναι τρελές μούρες!!!χαχχαχαχααχ!!!!!!!!!tutorial με φελτ έχω κάνει κοριτσάκι μου το γράφω και στην ανάρτηση αυτή , πως να κάνουμε τσαντάκι φελτ βήμα - βήμα.Αν σε ενδιαφέρει πήγαινε εδώ http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/08/o.html πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  23. Φανταστικό το γιλέκο... είναι πρωτότυπο, μοναδικό και με υπέροχα χρώματα!! Έχω μείνει άφωνη! Να'σαι καλά Maya, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elena σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!πάρα πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  24. Το γιλέκο είναι πραγματικά πρωτότυπο και πολύ όμορφο! Όσο για τα γατουλίνια είναι ΤΕΛΕΙΑΑΑΑ!!! :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Flora σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!μιάου!!χιιχιχ!!

      Διαγραφή
  25. εσύ κορίτσι μου είσαι μεγάλο ταλέντο , τα δωράκια υπέροχα αλλά οι γατομουσουδίτσες όλα τα λεφτά μιλάμε και ειδικά οι αεροφωτογραφίες Μπέμπης Λαζαρίκος ΕΊΝΑΙ ΌΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΆ !!!!! ΣΕ ΦΙΛΏ ΓΛΥΚΟΎΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marilise μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ναι οι αεροφωτογραφίες τους είναι απο τις αγαπημένες μου!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες καλή μου!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΓΙΑ ΜΕ ΤΗ ΓΑΤΟΠΑΡΕΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΦΑΤΣΟΥΛΕΣ!!!!!!
    ΤΟ ΓΙΛΕΚΟ ΣΟΥ, ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΑΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ!!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Rena Christodoulou σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!!!!είσαι πολύ γλυκιά!!!!!!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!σου στέλνω πάρα πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  27. Τι ξεχωριστό γιλέκο!!Είναι πραγματικά παραμυθένιο , νεραιδένιο και πεταλουδένιο (δεν υπάρχει η λέξη,αλλά θα έπρεπε για να περιγράφει πράγματα σαν αυτά που έφτιαξες)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @My Royal Room σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Χαίρομαι πολύ που το βρίσκεις παραμυθένιο και νεραϊδένιο!!Πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου!!!!

      Διαγραφή
  28. αχ βρε Μαγια...τι γατοπερίπτωση είσαι....τρελαίνομαι που έχεις τόση αγάπη για τα ζωντανά σου...Είναι πανέμορφες όλες...καλά ο Μπέμπης είναι λίγο πιο όμορφος...τα δωράκια σου τέλεια τυχερούλα...ακόμη και το δαχτυλιδάκι είναι γατένιο!! Οι προσπάθειες σου με το felt είναι πολύ γενναίες...εγώ δεν έχω ιδέα για αυτό το υλικό!! Μπράβο για την προσπάθεια και την επιμονή...το γιλεκάκι είναι πολύ ιδιαίτερο, ιδίως τα κουμπάκια...γιατί δεν έβαλες γατοκουμπάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαζί... KaPa σε γατοευχαριστούμε!!!!!!!!!!!!!Βρίσκεις τον Μπέμπη λίγο πιο όμορφο ε;;χιχιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!!Γατοκουμπάκια δεν είχα να βάλω... απο τα κουμπιά που είχα αυτά μου άρεσαν πολύ γιατί είναι ξύλινα και ιδιαίτερα!πάρα πολλά φιλάκια!!καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  29. <3<3<3 Μαγια μου περασα να σου πω ένα γεια....Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρίτα Καράπη καλά έκανες γλυκιά μου!!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!καλή εβδομάδα καλή μου!!!!!!!!!! <3 <3 <3

      Διαγραφή
  30. Μάγια μου σου έγραφα πάρα πολλά και δέν τα δημοσιεύει...πρέπει να ξεκολλήσω απο τον υπολογιστή γιατί είμαι πολύ ώρα...το γιλεκάκι σου είναι τέλειοοοο...συγχαρητήρια...φοβερή νεραιδομοδιστρούλα είσαι...συνέχισε !!!!! Τα δωράκια πανέμορφααα!!! Με γειά!!! Η ανάρτηση όλη απολαυστική όπως πάντα....φιλάκια και κεφαλοκουτουλίτσες σε όλη την γατοπαρέα και σε'σένα !!!!! Είσαι πολύ γλυκειά...οι φώτος με την Πίπου τέλειες και ο Μπενίτο πολύ κούκλος και αυτός !!!! Οι άλλοι δύο..τα κολλητά αλάνια...απόλαυση καθώς και η αραχτή Ζουζού !!!! Καλή εβδομάδα Μώβ Γατονεράιδα..άαα..και καλή επιτυχία στον διαγωνισμό !!!! Φιλάκιααααα...:ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsini's creations κρίμα που δεν τα δημοσίευσε τα πολλά γατοφιλενάδα μου..και μου αρέσουν τόσο πολύ τα τεράστια μηνύματά σου!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια καλή μου Μυρσίνη!!!!!πάρα πολλά φιλάκια κοριτσάκι μου!!!!σε σένα και σε όλες τις γατούλες σου!!!μιάου!!!!!!!!!!!!! <3<3<3 =^.^=

      Διαγραφή
  31. Μάγια μου, το γιλεκάκι σου είναι πάρα πολύ όμορφο καθώς και το κασκολάκι σου!!!! Γεια στα χεράκια σου!!!!
    Για πέρασε από το σπιτάκι μου , σου έχω μία εκπληξη!!!!!!!χαχαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ευθυμιά Κάρμη τι φανταστική γατοέκπληξη ήταν αυτή!!!Γατοξετρελάθηκα!!!να σας ζήσουν!!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!σε ευχαριστώ πολύ !!!πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  32. Πέρασα και εγώ για μία καλησπέρα και ξανα-χάζεψα με τις φοβερές γατοφατσούλες! Απίθανες!
    Τελικά είσαι η καλή νεράιδα των μικρών αγαπημένων ψιψίνων!
    Φιλάκια πολλά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kate σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!!!!!!!!!είσαι πολύ γλυκιά!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. Καλημέρα!!!
    Το γιλακάκι σου είναι πολύ λογικό να σου αρέσει ...είναι τέλειο!!!!!Και με υπέροχο χρώμα!!!Η γατοπαρέα είναι φανταστική!!!
    Με γεια και τα δωράκια σου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο,φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kallianira σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!να είσαι καλά!! happy Sunday!!! :)

      Διαγραφή
  34. Καλησπέρα Maya και καλώς σε βρήκα!!!Πολύ όμορφο και πρωτότυπο το γιλεκάκι σου και ωραίοι χρωματισμοί!!Τα κουμπάκια μου αρέσανε πολύ!!!Πολλά φιλιά και καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Giota Exairetico καλώς βρεθήκαμε!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!ελπίζω να τα λέμε συχνά!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μαγια μου τι όμορφες και οι δυο δημιουργίες σου πολύ νεραιδένια και υπεροχα τα χρωματακια τους μπράβο και μεγια σου!!!!!!!!!!!!ουτε ξερω πως ειναι το φέλτ ..δεν εχω δει απο κοντά μονο στο ιντερνετ αλλα φαινεται τόσο ζεστο!!!!
    Ο γατουλης σου παμεμορφος σε όλες τις φωτό οπως και εσυ με την χαδιαρα γατούλα !!!Μεγια τα δωρακια σας ολα καταπληκτικά!!!!!!!!!!!!!φιλιά κούκλα!!!Να εχεις μια όμορφη μερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Demi μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου....χαίρομαι πάρα πολύ που τα βρίσκεις νεραϊδένια!!!!!!!!!!!!!! Ναι είναι πολύ ζεστό το φελτ!!Εγώ το έχω ερωτευθεί!!! Πάρα πολλά γατοφιλάκια απο εμένα και την γατοπαρέα!!Να περνάς υπέροχα κοριτσάκι μου!!! <3<3<3<3 =^.^=

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...