22 Φεβρουαρίου 2012

Πούντο πούντο το δαχτυλίδι ψάξε ψάξε και θα το βρεις στο γατί =^.^=

 


    Μπλογκογειτόνισσες μου γεια σας και χαρά σας!!!!!!!!!!!!!!Ελπίζω να είστε όλες καλά!!!!!!!!!!!Αυτή τη φορά  θα προσπαθήσω να μην σας γράψω πάρα πολλά ....  αλλά δεν το υπόσχομαι κι όλας χαχαχαχα!!!!!!!!! :o))    :ppppp
 
    Τα δαχτυλίδια που βλέπετε  τα στόλισα  με vintage παραστάσεις χρησιμοποιώντας την τεχνική του ντεκουπάζ.Πέρασα επίσης φύλλα χρυσού (ημιτασιόν) και τέλος άπλωσα υγρό γυαλί.








   Την Κυριακή που  πέρασε παρά το κρύο πήρα την απόφαση να βγω στην αυλή με τις γατούλες!!

Έπαιξα με τον γατούλη μας τον Μπέμπη =^.^= <3


 και τον γατούλη Λαζαρίκο >>^.^<<   <3


(ο Λάζαρος μένει στης πεθεράς μου αλλά όλη την ώρα κάνει επισκέψεις στον φίλο του τον Μπέμπη). Κάποιες φίλες με ρωτάνε πως τα πάει ο Λαζαρίκος μετά απο την περιπέτεια που είχε  γι αυτό θα αναρτήσω αρκετές φωτογραφίες του για να διαπιστώσετε πως έχει γίνει σαν θηρίο σωστός πάνθηρας!! Ποιόν πάω να κοροϊδέψω;;Για να λέμε του στραβού το δίκιο τις γατόφωτογραφίες σας τις δείχνω επειδή μου αρέσουν τρελά οι γάτες χαχαχαχαχα!!!! =^.^=














Φυσικά υπάρχουν και γατοφωτογραφίες του Μπέμπη μας!!!!χιχιιχιχιχιχιχι!!!! <3<3<3<3







Εδώ βλέπετε τον Λάζαρο και τον Μπέμπη να εξερευνούν την αυλή..δεν μου νιαούρισαν όμως τι ψάχνουν..... :O



  Ήρθε νέο  γατάκι στην γατοαυλή μας  εδώ και μερικές ημέρες...ένα μαυρούλικο  αδεσποτάκι που του λείπει ένα δοντάκι.. =^.^= <3 ώχουτο είναι τόσο γλυκό...μην το μπερδεύετε  με το Λάζαρο !!!Τα βράδια κοιμάται στο μπαλκόνι και περιμένει πότε θα του βγάλω φαγητό..με το που κλείνω την πόρτα δεν περνάει μισό λεπτό και το ακούω να ροκανίζει..... <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Ο Μπέμπης κοιτάει γεμάτος περιέργεια το μαυρούλη γατί


 η 1η τους γνωριμία.... τετ α τετ!!! σε απόσταση αναπνοής...meeeeeeooooooooow<3<3


   Είναι τόσο καλόψυχος ο Μπέμπης μας..φίλους θέλει να κάνει..δεν ψάχνεται για καβγάδες σαν την πλειοψηφία των αρσενικών γάτων...δεν επιτίθεται σε ξένα γατάκια που έρχονται στην αυλή μας...ο Λαζαρίκος όμως τον κυνηγάει τον μαυρούλη όποτε τον βρίσκει :(( τα  ίδια  κάνει και ο Μπενίτο



όποτε  τι να κάνω κι εγώ αναγκάζομαι και  ταϊζω τον μαυρούλη  κυρίως το βράδυ πολύ αργά που έχουν μαζευτεί στο σπίτι τους οι αρσενικοί γάτοι της πεθεράς μου και κοιμούνται...Είναι πολύ σκασμένο πάντως το μαυρούλη χιχιιχιχιχιχι..τα πρωινά που ανοίγουμε την πόρτα νιαουρίζει σαν τρελό μέχρι να του βάλουμε να φάει!!!!!  :o)) Είναι  άγριο και φοβισμένο και δεν μας πλησιάζει  αλλά σιγά σιγά ξεθαρρεύει,την έχει μυριστεί τη  δουλειά πως εμείς αγαπάμε τα γατάκια..Εμμμμ τι νομίζατε;Χαζό είναι;Καλά κάνει όμως και είναι επιφυλακτικό,με τόσους ψυχανώμαλους που κυκλοφορούν :(( ας τους φοβάται τους ανθρώπους,να φυλάγεται....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Αυτές τις μέρες παρέλαβα ένα πολύ ξεχωριστό και αγαπησιάρικο βραβείο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ευχαριστώ πάρα πολύ τη  γλυκούλα μου  Φανή ,την   καλή μου Σαντρίνα  ,τη γλυκιά μου Έφη και τους  νέους μου μπλογκογείτονες  natasa και antouan !!!!!!!!  Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που με διαλέξατε!!!!!!!!! :))) Με δώσατε μεγάλη χαρά!!!!!!!!!!! :D :D Θα  το στολίσω με καμάρι  στο σπιτάκι μου!!!!   :)))   Ελπίζω να μη μου διέφυγε κάποιο όνομα..αν αυτό συνέβη θα ήθελα πάρα πολύ να με ενημερώσετε!!Σας παρακαλώ πολύ όταν χαρίζετε βραβείο ή κάνετε κάποια αφιέρωση να ενημερώνετε τον παραλήπτη..παρακολουθώ πάρα πολλά blogs και δεν είναι δυνατόν  πάντοτε να διαβάζω κάθε ανάρτηση.......!!!!!!!!!!!
      Για να  παραλάβω  το όμορφο  βραβείο βασική προϋπόθεση είναι να  αναφέρω 5 αγαπημένα μου τραγούδια !!! Χμμμμμμμμμμμμμ...δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω...δεν θα τα βάλω με σειρά προτίμησης  αλλά με τυχαία σειρά  και σίγουρα δεν είναι μονάχα αυτά  τα αγαπημένα μου..αλλά οι κανόνες λένε 5..οπότε έχουμε και ακούμε....

1.To "Feeling Good" της Νina Simone





2."The Show Must Go On' "   των Queen

Tο τραγούδι αυτό παρόλο που ακούγεται τόσο μελαγχολικό μου αρέσει ιδιαίτερα στο σημείο που φωτίζεται απο αισιοδοξία.....ναι!!!!Αλλάζει η μελωδία εκεί που λέει...
“My soul has painted like the wings of butterflies, 
Fairy tales of yesterday will grow but never die, 
I can fly, my friends...” 





3.Είναι μία μόνο μία η ονειρεμένη "Φρουτοπία".................χαχαχαχχαχα!!!!!!!!!!! Ήθελα να σας ταξιδέψω πολλά χρόνια πίσω και να σας κάνω να γελάσετε.............Δεν είναι τέλειο τραγούδι...;;;;;;



4.To "All we need is love" των Beatles <3<3<3<3<3<3<3<3


<3...all we need is love...love is all we need...<3


5.To "Let it be" των Beatles απο τον απίστευτο Ray Charles...............






    Το βραβείο αυτό με τη σειρά μου το χαρίζω στα παρακάτω blogs καθώς επίσης  και σε όποιο blog θα ήθελε να παίξει αυτό το μουσικό παιχνιδάκι!!!!!!!!!!!!! ;))

1.http://apinkdreamer.blogspot.com/
2.http://mirsiniscreations.blogspot.com/
3.http://pyroessa.blogspot.com/
4.http://sophie-paradise.blogspot.com/
5.http://zeficreations.blogspot.com/
6.http://demi-life.blogspot.com/
7.http://onirokosmos-art.blogspot.com/
8.http://kosmimatoneiro.blogspot.com/
9.http://lourdi-wwwpolutexnitissa.blogspot.com/
10.http://lenhlenh.blogspot.com/


    Καλό ξημέρωμα να έχουμε!!!!!!!!!!!!!!!!!! Να είμαστε όλοι καλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Και όταν λέω όλοι εννοείται πως αναφέρομαι και στα γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =^.^=<3<3<3<3<3<3<3 >>^.^<< <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 meeeeeeeeeeeeeeeeeooooooooooooow!!!!!!!!!!!!!!!!


100 σχόλια:

  1. Τσούυυυπ!! Ήρθα τρέχωντααααςςς!!! Σε ευχαριστώ τόοοσο πολύ γλυκειά μου φίλη!! Τί να πώ!! Καταρχήν συγχαρητήρια και σε ευχαριστώ πολύ που μοιράζεσαι τόσα βραβεία μαζί μου!! Πώ πω!! Ο Μπέμπης και ο Λαζαρίκος είναι πολύυυ χαρούμενοι και μπορώ να το καταλάβω απο πρώτο χέρι!!! Απο τις φωτογραφίες μπορώ να καταλάβω ακριβώς τη συμπεριφορά τους!!! Και οι δικοί μας το ίδιο ύφος είχανε όταν τους έβγαζα έξω και πραγματικά στενοχωριέμαι που δέν βγαίνω μαζί τους στον κήπο!! Όπως ακριβώς εσύ καλή ώρα!!! Να σου πώ κάτι....μοιάζουμε πάαααρα πολύ!!!
    Τα δαχτυλίδια σου πολύ όμορφα!!!! Τα τραγούδια σου επίσης πολύ όμορφα!!!! Να είσαι καλά κι εσύ καλή μου Γατονεράιδα!!!
    Θα σου έγραφα κι άλλα άν δέν πονούσε η κοιλιά και η μέση μου!!είμαι στις δύσκολες μέρες και πονάω!! Πάω να αράξω καλύτερα!!! Καληνύχταααααα και πολλά φιλιά!! ά,,δέν ξέρω πότε θα αναρτήσω, θα προσπαθήσω σύντομα!! Φιλάκιαααα :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsini μου το blog σου κι εσύ αξίζετε πάρα πολλά βραβεία!!!!χάρηκα που βρίσκεις χαρούμενους τους γάτους!!!χιχιχι!!!ναι..έχουμε πάρα πολλά κοινά και μοιάζουμε σε πολλά το διαπιστώνω πολύ συχνά αυτό!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα μηνύματα που μου αφήνεις και τα γατοφαντασικά σου σχόλια!!!!!περαστικά σου κούκλα μου...κάνε την ανάρτηση όποτε ευκαιρήσεις,δεν υπάρχει λόγος να βιάζεσαι..πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!μιάου!!! =^.^=

      Διαγραφή
  2. ΜΟΥ ΦΑΓΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ....ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΜΑΙ , ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΣΤΑ ΣΑΝΙΔΙΑ....ΛΕΕΙ Ο ΕΞΩ ΓΑΤΟΣ....ΕΝΩ ΕΣΥ ΦΟΡΑΣ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!Η ΤΟ ΛΕΕΙ ΣΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΖΕΣΤΑ;
    ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ...ΤΟΥΣ ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΟΥΣ....ΕΧΩ ΦΡΙΞΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΑ ΖΩΑ....ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΤΑ ΣΚΥΛΙΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΝΔΡΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ Μ........ΚΑΙ ΕΔΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΣΕΝΙΚΟΥ ΦΥΛΛΟΥ....ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΖΩΑ; ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ;
    ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ....ΚΙ ΑΝ ΕΝΑ ΖΩΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΤΟ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΣΑΝΙΖΟΥΝ....................................................
    ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Effie Sweet Home Designs Έφη μου γεμίσαμε ψυχανώμαλους..άστα να πάνε..το θέμα είναι να μη φοβόμαστε να τους κατεγγείλουμε..τα κάνουν που τα κάνουν...πρέπει να κινούμαστε νομικά......είναι τόσο θλιβερό το θέμα αυτό... :(( πολλά φιλιά καλή μου...

      Διαγραφή
  3. Γειά σου Μάγια μου, να χαίρεσαι τα βραβεία σου και τα γατάκια σου !!! ΄Εχει δίκαιο και η ΄Εφη. Σήμερα έλεγα στον άντρα μου ότι έχω μέρες να δώ μιά από τις γάτες μας. Πολύ στεναχωρήθηκα γιατί, όπως έχω πεί και παλαιώτερα, από πέρυσι έχουν χαθεί πολλές γάτες που τις είχα στον κήπο, είχαν γεννηθεί και μεγαλώσει στον κήπο μας αλλά είναι κάποιοι στην γειτονιά που δεν τις αγαπούν και τις εξαφανίζουν...
    Τα δαχτυλίδια σου είναι υπέροχα !!!! πολύ μου άρεσαν !!! Καλό ξημέρωμα !!! Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie-Anne μου ξέρεις ποιοί είναι αυτοί που "δεν αγαπούν τις γάτες";αν ξέρεις ποιοί φωλιάζουν τα κακόμοιρα ζωντανά να τους κάνεις μήνυση,ακόμη κι αν δεν καταδικαστούν το γεγονός του οτι θα τους πας σε δίκη και ο διασυρμός θα είναι μεγάλη τιμωρία γι'αυτούς..έτσι την επόμενη φορά που θα θελήσουν να δολοφονήσουν αθώες ψυχούλες θα το σκεφτούν διπλά τα καθάρματα.............λυπάμαι πάρα πολύ για τις γάτες που έχεις χάσει :((((( αν έχεις νέα γράψε μου ένα μήνυμα να μάθω..μακάρι απλά να τριγυρνάνε και να είναι καλά...

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @feysjewel σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!να είσαι καλά!!

      Διαγραφή
  5. Μαγιούλα μου ,υπέροχα τα τραγουδάκια σου!!!Πανέμορφα τα δαχτυλίδια σου!!αλλά τα γατάκια σου τέλεια!!!Πολύ όμορφος ο μπέμπης σου!!!και οι άλλοι δεν πάνε πίσω, αλλά αυτός υπερέχει!!φιλάκια πολλά και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανούλα γλυκούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!ο μπέμπης υπερέχει ε;;χιχιιχ!!πολλά γατοφιλάκια καλή μου!!

      Διαγραφή
  6. σε ευχαριστω πολυ πολυ!!!!!
    τα δαχτυλιδια σου ειναι οτι πιο ομορφο εχω δει σε κοσμημα τον τελευταιο καιρο!!!!! απιθανα! τελεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @apinkdreamer μου με κολακεύει πολύ το σχόλιο σου..χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσουν τόσο πολύ...πολλά φιλάκια νεραϊδοφιλενάδα μου!!!

      Διαγραφή
  7. καλημερα Μaya μου..τι ομορφες δουλειες..τα δαχτυλιδια πανεμορφα με το vintage στιλ που τα εδωσες..πολλα φιλακια στα γατακια σου..να σαι καλα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου μου αρέσει πάρα πολύ το vintage στυλ γι αυτό!σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!πολλά φιλάκια!!και πολλά γατοφιλάκια απο τα γατιά !!!μιάου!!!!

      Διαγραφή
  8. Καλημεραααα! Μεγιά το βραβείο, τα γατάκια ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΥΛΙΑ!!
    Μου αρέσουν πααααααρα πολύ τα δαχτυλιδάκια που εφτιαξες!μπράβο!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Κωνσταντίνα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!να είσαι καλά!!!πάρα πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Γλυκιά μου, γατούλα, πολύ μου αρέσει η ανάρτησή σου! Απ'όλα έχει! Υπέροχα δαχτυλίδια, πανέμορφα γατάκια και πολύ ωραία μουσική! Όλα μ'αρέσουν, ΟΛΑ!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι, το οποίο μου το έχει δώσει ήδη, η άλλη μας γατοφιλενάδα, η Marie και έκανα την σχετική ανάρτηση στις 18 Φλεβάρη! Θα προσθέσω, όμως, το όνομά σου στην πλαϊνή λίστα με τα βραβεία! Όσο για τον μαυρούλη, είναι πολύ τυχερός που σε βρήκε! Πολλά, πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath γατομάνα σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!οι γατοφιλενάδες σε συμπαθούμε πάρα πολύ χιχιχι!κάθε γατοφιλενάδα δίνει βραβείο στην γατοφιλενάδα της χαχαχαχα!!!!!ο μαυρούλης πάλι σήμερα έκανε σαν τρελός μόλις με είδε..ατιμούλης είναι..χιχιιχ!!πολλά γατοφιλάκια!!! =^.^=

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφη ανάρτηση!!! Χάζευα με τις ώρες τις φωτογραφίες με τις γατούλες σου. Έχω και εγώ γατάκια τα οποία βρίσκουν καταφύγιο στο μπαλκόνι μου ή στο γκαράζ και παντού έχω βάλει πιατάκια με φαγάκι και νεράκι για τις γατούλες, για τα σκυλάκια, για τα πουλάκια.... Αγαπώ πολύ όλα τα ζώα και ελπίζω να έχω πάντα να τους βάζω κάτι.... δύσκολοι καιροί για ζωόφιλους!! Κάθε τόσο έρχονται και καινούργιοι φίλοι!! Μόνο που βλέπω ότι είναι καλά μου φτιάχνει το κέφι. Τα δαχτυλίδια σου τέλεια!! Με γεια και το βραβείο!!! Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Table Rouge αχχχ πόσο χαίρομαι που μαθαίνω αυτά που κάνεις με τις γατούλες..έχουμε μαζευτεί αρκετές γατομάνες στη μπλογκογειτονιά χιχιιχιχ!!!είσαι πολύ τρυφερή και γλυκούλα!!!ναι..δύσκολοι καιροί για ζωόφιλους...καταλαβαίνω απόλυτα την χαρά σου όταν τους προσφέρεις κάτι..κι εγώ νοιώθω στιγμές ευτυχίας τέτοιες στιγμές..υπέροχο συναίσθημα...σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!!να περνάς υπέροχα..αν θέλεις κάνε μας κάποια στιγμή μια ανάρτηση με τα ζωάκια...αν το κάνεις αν θυμηθείς ενημέρωσε κι εμένα σε παρακαλώ πολύ..δεν θα ήθελα να μου διαφύγει!!!μιάου!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. χαίρομαι που αγαπάς όλα τα ζωάκια...αλλά ξέρεις εμένα το μυαλό μου στις γατούλες... =^.^=

      Διαγραφή
  11. kalimera....na se peirakso ligaki..............?????????????????????????????????????????????????eeeee ligaki?????????????????pali kala pou 8a egrafes liga....!!!!(asteieuomai fusika!!!!!oi anartiseis sou einai panta endiaferouses k me poikoiliapote den einai gia ena mono pragma...!)
    etsi k simera loipon...1on ta gatakia akoma mia fora einai sketi gluka k ta xeis polu kalofrontismena...!!!bravo!
    2on ta daxtulidia panemorfa polla polla polla bravo!!!!!!!!
    3on bravo pou noiazese k gia ta adespota !!!!!!!!!!!!!!!!!!auto deixnei akoma perisotero oti eisai pragmatika filozoi!!!!!!!
    4on ta tragoudia pou dialekses mou aresoun trela!!!!!!!!
    5on diapistono oti exoume polla koina...eixa oloi mou tin zoi katikidia k afou pe8anan k meno pleon se polukatikia frontizo ta adespota ...
    kai 6on kai go GRAFO liga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahahahahahaha!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Makrina Zografou χαχαχαχαχα!!!ναι..λίγα θα έγραφα...χαχαχαχα!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα σου χιχιχι!!!χαίρομαι τόσο πολύ που φροντίζεις τα αδέσποτα καλή μου...έχουμε μαζευτεί πολλά κορίτσια που αγαπάμε πολύ τα ζωάκια και αυτό μου δίνει ιδιαίτερη ικανοποίηση!!πάρα πολλά γατοφιλάκια κούκλα μου!!να είσαι καλά που με έκανες και γέλασα!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Σε ευχαριστώ πολύ maya μου να είσαι καλά. Υπέροχες οι φωτογραφίες που ανέβασες με τα γατακιά σου. πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @zeficreations Ζέφη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!καιρό έχουμε να τα πούμε!!πάρα πολλά γατοφιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Γλυκιά μου Μάγια με τα όμορφα γατάκια σου!!!!!!!! Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου τραγουδακια ,ομολογώ πως με ταξίδεξαν!!!!
    Και εμείς έχουμε μια γατούλα που ....δεν λέω τίποτα άλλο ...θα σου στλείλω φωτό!!!!!χαχαχαχα!!!!!
    Φιλάκια πολλά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ευθυμία Κάρμη περιμένω φώτο με τη γατούλα!!!!!!!!!!!!!!!οπωσδήποτε!!!!!!!δεν μας κάνεις και μια γατοανάρτηση να χαρούμε ακόμη περισσότερο;είμαστε πολλές αυτές που τρελαίνονται για τις γάτες..αυτό διαπιστώνω...πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!

      Διαγραφή
    2. και αν κάνεις την γατοανάρτηση μη ξεχάσεις να μου στείλεις ένα μήνυμα γιατί δεν θα ήθελα να την χάσω με τίποτα!!μιάου!!!

      Διαγραφή
  14. καλημέρα Maya!! το δαχτυλίδι τα σπάει..και τα τραγούδια που διάλεξες επίσης..τα λέμε..φιλιά.. από antouan kai natasa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @antouan kai natasa μου σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα σας!!να είστε καλά!!!!!!να περνάτε υπέροχα ότι κι αν κάνετε!!!!!!!!! :))

      Διαγραφή
  15. Maya μου
    Όλα τα βρήκα εξαιρετικά!!!!!Από το δακτυλίδι ,τα τραγούδια, τον γατούλη.
    Να είσαι καλά, και πάντα χαρούμενη.Θα λείψω έως την Καθαρή Δευτέρα.
    Ευχαριστώ που επισκέπτεσαι το blog μου.
    Σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου..σου εύχομαι να περάσεις ένα φανταστικό τριήμερο!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!! <3<3

      Διαγραφή
  16. Γεια σου Maya!!όμορφα τα δαχτυλίδια σου αλλά και τα γατάκια σου είναι όμορφα!!!!το μαυρούλη να τον λες πονηρούλη....κάτι ξέρει αυτός!!!!με γεια το βραβείο τα τραγούδια υπέροχα!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @despina έχεις δίκιο πονηρούλη θα έπρεπε να λέω το μαυρούλη..απο το βλέμα του θα το κατάλαβες ε;χιχιιχ!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!πολλά γατοφιλάκια!!!

      Διαγραφή
  17. Είναι υπέροχα τα δαχτυλίδια σου!!!!Θελω να αποπειραθω και εγώ να τα φτιάξω ,αλλά που...!Τα τραγούδια σου,αν και δεν ακούω πια πολυ ξένη μουσική,πάντως ήταν από τα αγαπημενα !!!Ειδικα το ''show must go on '' των Queens !!!Ενιωθα πολύ όμορφα όταν το τραγουδούσα στις φίλες μου στο Λύκειο και εκείνες χαιρονταν!Η Φρουτοπία και η Καντυ ήταν από τα αγαπημένα μου παιδικά!Αχ τι μου θύμησες!Τα γατούδια σου είναι γλυκούτσικα πολύ!!!!!Κυρίως έτσι όπως τα περιγράφεις και βλέποντας τις φωτογραφίες ξετρελαίνομαι!!!Σε φιλώ Μάγια μου ...Αν κατάλαβα το <3 σημαίνει φιλάκι ;Εεε;Σόρυ δεν τα πιάνω εύκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρίτα Καράπη δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται καλή μου,αν έχεις κάποιες απορίες με μεγάλη μου χαρά αν μπορώ να σου τις λύσω,αν θέλεις με ρωτάς απο εδώ ή μου στέλνεις προσωπικό email όπως σε βολεύει κι επιθυμείς!!το <3 είναι μια καρδούλα που είναι πλαγιαστή όμως δεν ξέρω απο εδώ πως να κάνω όρθια καρδούλα..ναι και η κάντυ κάντυ είναι απο τα παιδικά που έβλεπα με μανία..πάρα πολλά φιλάκια <3

      Διαγραφή
  18. λοιπόν ο Λαζαρίκος κλέβει καρδούλες με δικό του τρόπο είναι τόσο γυαλιστερούλης και γόης ..... όχι ότι μερικοι άλλοι κοκκινοαυτοκρατορικοί γάτοι υστερούν , τέλεια τα δακτυλίδια και τι να πω για τα τραγούδια σκίζουν μεγεια το βραβείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @marilise μου μου άρεσε που είπες πως ο λαζαρίκος είναι γυαλιστερούλης χιχιιχιχ!!!!και γόης!!χαχαχαχαχα!!!!!!!!!μη τα ακούσει και πάρουν τα μυαλά του κι άλλο αέρα!!χαχαχα!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!πολλά γατοφιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Πολύ ωραία τα δαχτυλίδια Μάγια μου!!! Όσο για τα χνουδωτά αγαπάκια... ξέρεις!!! RESPECT!!! Εγώ είμαι στενοχωρημένη γιατί δυστυχώς χάσαμε τον Μαλλούμπα, τον Περσικό μας γατούλη... τον χτύπησε αυτοκίνητο... Ενώ δεν έφευγε ποτέ από την περίφραξη του σπιτιού, τώρα που τα καλεί η φύση βγήκε στο δρόμο και... :( Τελοσπάντων.. Τώρα οι δύο γατούλες μου πιστεύω ότι είναι έγκυες οπότε τον Απρίλη θα έχουμε γατομωράκια (θα τρελαθώ!!!) και πιστεύω ότι κάποια θα είναι Μαλλουμπάκια! Τα λέμε φιλενάδα! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μarie γατοφιλενάδα μου λυπάμαι πάρα πολύ για τον Μαλλούμπα...:((( εμείς τους έχουμε στειρωμένους τους γάτους και πάλι τον λάζαρο τον είχε χτυπήσει αυτοκίνητο αλλά επειδή τον είχε τρομάξει ένα σκυλί..κρίμα που ο δικός σου δεν στάθηκε το ίδιο τυχερός με τον λαζαρίκο..μεγάλος ο πόνος σου καλή μου..ότι και να σου πω λίγο θα είναι...να μας κάνεις νέα γατοανάρτηση μόλις γεννηθούν τα νέα γατομωρά..αλήθεια δεν μπορείς να στειρώσεις έστω τα θηλυκά;;με τόσα γατάκια πως τα βγάζεις πέρα;;πρέπει να είναι όλα καλά κι αγαπημένα μεταξύ τους ε;;πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!

      Διαγραφή
  20. Υπέροχα τα δαχτυλίδια, άπαιχατα τα γατούλια όλα!
    Αλλά κι αυτό το μικρούλι χαίρομαι που το φροντίζεις, πρέπει να είναι πολύ φοβισμένο το καϋμενούλι!
    Καλορίζικο και το βραβειάκι σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΕΛΕΝΑ ναι είναι φοβισμένο το μικρούλη το μαυρούλι αλλά τώρα που μας βρήκε είναι καλύτερα το γλυκό μου...με τον μπέμπη τα πάει μια χαρά οι άλλοι οι αλήτες γάτοι της πεθεράς μου το κυνηγάνε και με τσατίζουν κι έτσι μαζεύεται κυρίως τις ώρες που αυτοί είναι μέσα..είναι στη φύση τους να υπερασπίζονται την αυλή τους αλλά στενοχωριέμαι πολύ με αυτό...πολλά γατοφιλάκια και σε ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  21. τα αγαπωωω τα δαχτυλιδια σου!!!ειναι τοσο του γουστου μου!!!και τα γατακια σου ειναι παντα νιαουυυυυυ σαν εσεναα!!χεχεχε!!ολα τα ειχες σ'αυτη την αναρτηση:και κοσμημα + γατουλια + μουσικη!!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Rock n'Rolla γλυκό μου κοριτσάκι σε ευχαριστώ πάρα πολύ κουκλίτσα μου για το υπέροχο νιάου μήνυμα σου!!χιχιχιχι!!!!πολλά γατοφιλάκια!!! <3

      Διαγραφή
  22. Το δαχτυλιδι σου ειναι υπεροχο και τα γατακια τρελα.Εμας ο Ροδολφος ερχεται, του βαζουμε και τρωει, αλλα δεν αφηνει αλλο γατο να πλησιασει. Μονο τη Ζουζου μας αφηνει ησυχη, ισως γιατι ειναι στειρωμενη και δεν του κανει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Δημιουργία μου σε ευχαριστώ πολύ!!Ναι τα κάνουν αυτά τα γατιά και ο μπενίτο και ο λάζαρος της πεθεράς μου τα ίδια κάνουν,δεν αφήνουν άλλους γάτους να πλησιάσουν,εδώ κυνηγάνε καμιά φορά την γάτα της διπλανής μας που μένει κι αυτή στην ίδια οικοδομή διπλανή πόρτα είμαστε..είναι μουρλοί αυτοί οι γάτοι...βέβαια θα μου πεις αυτοί τους κυνηγάνε για να μη γίνει μπάτε γάτοι αλλέστε αλλά πάλι...δεν μου αρέσει το θέαμα..πονάω όλα τα γατάκια όχι μονάχα τα δικά μας..έχει και η πεθερά μου μια γάτα που την λένε ζουζού..πρέπει να σας την δείξω κι αυτή σε κάποια γατοανάρτηση!!

      Διαγραφή
  23. Καλά για το δαχτυλίδι δεν έχω λόγια!!! Για τα γατούλια επίσης, είναι υπέροχα!!! Let it be my dear!!! Καλό βράδυ, φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Κiki LET IT BE <3 Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  24. Μάγια το δαχτυλίδι εκπληκτικό. Αν και γενικώς δεν μου αρέσει αυτό το στυλ το συγκεκριμένο με ενθουσίασε!
    Παραλαμβάνω και το βραβείο μου ευχαριστώ πολύ! και επιφυλάσσομαι!
    καλό βράδυ
    και πολλά γατοφιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pyroessa Handmade χαίρομαι που σου αρέσουν παρόλο που δεν είναι του γούστου σου :o) πάρα πολλά γατοφιλάκια κούκλα μου!!!

      Διαγραφή
  25. Πολύ γλυκοζουζούνια είναι τα γατάκια σου!!
    μην νομίζεις, κι εγώ κάπως έτσι κάνω με τον σκύλο μου, "το παιδί μου"
    δηλαδή....
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Mariela ναι..είναι γλυκοζουζούνια..όπως το γράφεις είναι χιχιιχι!!!είμαι σίγουρη πως τον λατρεύεις τον σκύλο σου!!να του δώσεις πολλά σκυλοφιλάκια!!!χιιχιχ!!

      Διαγραφή
  26. Πόσο, μα πόσο μου αρέσει η διαδικασία προσέγγισης ενός αδέσποτου γατιού... Μέρα με τη μέρα φεύγει ο φόβος και η καχυποψία και σε αφήνει να το πλησιάζεις λίγο περισσότερο!! Αλλά μην ξεχνιόμαστε!! Λίγο κάθε φορά... Και τί μεγάλη χαρά αν σε αφήσει κάποια στιγμή να το χαϊδέψεις κιόλας!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ειρήνη χειροποιήματα πόσο δίκιο έχεις...τι μεγάλη χαρά αν σε αφήσει να το χαϊδέψεις κι όλας...έτσι ακριβώς είναι...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!

      Διαγραφή
  27. maya μου γλυκεια ποτε δε σε ξεχναω μιας και εισαι ο εκατοστος αναγνωστης μου!
    πωπω τι ομορφα τα δαχτυλιδια σου, επαθα πλακα, ειναι πανεμορφα..τοσο ρομαντικα!
    οσο για το μπεμπουλη σου δεν εχω λογια, σιγουρα θα εκανε παρεουλα με τον εκτωρακο μου κι ας ειναι σκυλακι ο δικος μου!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @thomi μου χαίρομαι πολύ που δεν με ξεχνάς!!σου εύχομαι να τους κάνεις τους αναγνώστες σου 7998329732642696296529652!!!!!!!!!!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!να δώσεις πάρα πολλά σκυλοφιλάκια στον εκτωράκο σου!!! <3<3 έχουμε μαζευτεί πολλές κοπέλες που αγαπάμε τα ζωάκια και χαίρομαι τόσο πολύ γι'αυτό γλυκιά μου!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  28. Καλημέρα!
    Τέλειο το δαχτυλίδι!
    για τα ψιψινια δεν έχω να πω τπτ
    απλά ότι είναι ίδια με τα δικά μου:Ρ
    Σκέτες γλύκες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Chris μου καλημέρα!!!!!τα γατάκια είναι ίδια με τα δικά σου ε;;χιχιχιιχιχ!!!!!!!!!!!!να τους δώσεις πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!meeeeeeeeeeoooooooooooooooow!!!! =^.^= <3 >>^.^<< σε ευχαριστώ για το μήνυμα σου!!!φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  29. Σιγά που ΔΕΝ ξέραμε που να ψάξουμε για το δαχτυλίδι!!!!! Φυσικά και στον Μπέμπη θα πηγαίναμε πρώτα, φιλενάδα!! Και μετά, σε όλα τ΄άλλα ψιψίνια που κατά καιρούς φιλοξενείτε!!!! Τι ομορφιές που έχετε για παρέα! Φανταστικά τα δαχτυλίδια σου, ονειρικά! Και οι επιλογές των τραγουδιών όμως, μία και μία! Σ΄ευχαριστώ-άλλη μια φορά-για το εν λόγω βραβείο. Το "σπιτάκι" σου είναι πολύ ζεστό κι εσύ ένα μεγάλο παιδί με εξίσου ζεστή καρδιά...Φιλιά σε όλη την γατοοικογένεια!!!!

    Υ.Γ. Έχω ένα δωράκι για το Μπέμπη σου. Αν θέλεις, στείλε μου στο mail τα στοιχεία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Onirokosmos κοριτσάκι μου μόλις πριν λίγα λεπτά σου έστειλα email!!! ο μπέμπης σε γατοευχαριστεί μέσα απο την γατοκαρδούλα του!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια..είσαι πολύ γλυκούλα....μιάου!!!!!!θα σου στείλω κι εγώ δωράκι αν είναι να κάνουμε ανταλλαγή!!!!!πολλά πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!! =^.^= <3

      Διαγραφή
  30. καλο τριημερο και σε σενα Maya μου..να σαι καλα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  31. Φιλενάδα τα χρειαζόμαστε τα γατάκια γιατί εκτός του ότι τα αγαπάω τρελλά ζούμε και μέσα στη φύση και αυτά κυνηγούν τα φίδια, τα ποντίκια κλπ. Δυστυχώς δεν είναι όλα τυχερά γιατί καμιά φορά βγαίνουν στο δρόμο και παρόλο που προσέχουν μπορεί να συμβεί το ατύχημα.. Όταν μπορούμε να τα βοηθήσουμε το κάνουμε πάντα αν όμως "πάνε μία κι έξω" (όπως ο Μαλλούμπας) δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Πάντα είναι αγαπημένα μεταξύ τους και συμβιώνουν πολύ αρμονικά, πολύ αγαπημένα! Καλό τριήμερο Μάγια μου! Πολλά γατοφιλάκια!!! Νιάου νιάου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie γατοφιλενάδα μου πολλά γατοφιλάκια σε εσένα και στο υπέροχο τρελό γατό team σου!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!! <3<3

      Διαγραφή
  32. Maya μου δεν μου το εστειλες..το mail..φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου δεν έχω το email σου,το δικό μου είναι το magdalinaki@gmail.com

      Διαγραφή
  33. τα δαχτυλιδια αυτα ειναι εξαιρετικα..απο τα πιο ομορφα που εχω δει ..χιλια μπραβο σου.. φυσικα κ σου αξιζει καθε βραβειο που σου δινουν.. καλο 3ημερο σου ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Λένα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!Με κολακεύεις!!χιχιιχιχ!!!!να περνάς υπέροχα!!σου στέλνω πολλά φιλάκια!!! <3

      Διαγραφή
  34. Απαντήσεις
    1. @my craft and art creations σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Καλά να περνάς κούκλα μου!!!! :)

      Διαγραφή
  35. Ω!!!!!!!!!!ΤΈΛΕΙΑ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙΑ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΓΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΚΛΟΓΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!ΥΠΈΡΟΧΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΖΑΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΙΤΟΝΟΠΟΥΛΑ!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΥΠΟΥ ΜΕ ΕΠΈΛΕΞΕΣ!!!ΠΟΛΥ ΌΜΟΡΦΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Demi μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!!!!Πάρα πολλά φιλάκια απο εμένα και πάρα πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη και τον Λαζαρίκο!Μόλις πριν μισή ώρα ήρθε ο μαυρούλης και ζητούσε να του βάλω να φάει..αχχ είναι τόσο γλυκούλης...κι ο μπέμπης δεν τον πειράζει καθόλου το καμάρι μου!!!μιάου!!!!!

      Διαγραφή
  36. Πόσο μ'αρέσουν τα δαχτυλίδια αυτά!!! Είναι αριστοκρατικά και φινετσάτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Angelique σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!Να είσαι καλά!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. M' αρέσουν οι πινελιές χρυσού στο δαχτυλίδι,μ'αρέσουν και τα γατάκια όλα μ' αρέσουν σούπερ ανάρτηση!!!!
    Καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @rena μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!πάρα πολλά φιλάκια!!

      Διαγραφή
  39. Καλα τι να πρωτοθαυμάσω; Τα δαχτυλίδια είναι μαγικά! Πολύ μου αρέσει αυτό το στυλ και είναι και τόσο καλοδουλεμένα!!
    Οι γατοφατσούλες σκέτες γλύκες! Ενα μαυρούλι σαν το Λαζαράκο έρχεται και στη δική μας αυλή και τό'χουμε βγαλει Νύχτα ,έτσι που είναι ολομαυρο με λαμπερα ματακια!
    Οι μουσικές κλασικές κι ανεπανάληπτες,και η Φρουτοπία!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Νίκη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ..κι εγώ πριν λίγο τάισα το μαυρούλη..<3<3 πολλά φιλάκια στο γατάκι νύχτα!!!!να περνάς υπέροχα!!!

      Διαγραφή
  40. Απαντήσεις
    1. @Μαριάννα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!φιλάκια!!

      Διαγραφή
  41. καλη Σαρακοστη Mayula μου..να σαι καλα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ,επίσης!πολλά γατόφιλάκια!!

      Διαγραφή
  42. Πέρασα να σου πω καλό μήνα!
    Υπέροχα τα δαχτυλίδια, αλλά και οι φωτογραφίες με τον Μπεμπίτο και τον Λαζαρίκο!
    Πολλά γατοφιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Κατερίνα μου καλό μήνα!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!πολλά γατοφιλάκια και απο εμάς χιχιιχ!!μιάου!!

      Διαγραφή
  43. πολλα σκυλοφιλακια στο γατουλινι σου!καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @thomi μου ο μπέμπης χουρχούρισε απο χαρά με τα σκυλοφιλάκια..είναι χουρχουράκης όταν είναι στις καλές του χιχιχι και ανταποδίδει με πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!! =^.^= <3 καλό μήνα και καλή άνοιξη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))

      Διαγραφή
  44. Τα τραγούδια σου ξεχωριστά... την Φρουτοπία που τη θυμήθηκες βρε θηρίο; Τέλεια χεχε.
    Και τα δαχτυλίδια τα λάτρεψα, τι νοσταλγικά!
    Γέλασα πολύ με τον Μπέμπη που χάζευε τον Μαυρούλη πίσω από το τζάμι. Σκέτη γλύκα!
    Καλό μήνα Maya μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @L. δεν σου ανέβασε τη διάθεση η Φρουτοπία;;χιχιχιχ!!δεν βαριέμαι να το ακούω αυτό το τραγούδι χεχεεχεχ!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!καλό μήνα και χαρούμενη Άνοιξη!!!! χαίρομαι που γέλασες με τον μπέμπη μας χιχιχι!!πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  45. Νομίζω ότι και εγώ εχω καιρό να δω 2-3 γάτες που είχαμε στην αυλή. Περαστικές βέβαια αλλά πάντα ερχονταν και ξάπλωναν στο γκαζόν. Ελπίζω να είναι καλά. Τα δαχτυλίδια σου φανταστικά. Τα γατουλίνια σου πανέμορφα!! Φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Mania μου ελπίζω το συντομότερο να ξαναδείς τις γατούλες....καταλαβαίνω την αγωνία σου,κι εγώ χθες το βράδυ δεν είδα το μαυρούλη και ανησυχούσα πολύ....σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια..άσε έχω μια υποψία πως ο μαυρούλης δεν είναι μαυρούλης αλλά μαυρούλα και μάλιστα εγκυούλα...δεν είμαι σίγουρη αλλά σαν πρισμένη μου φάνηκε σήμερα η κοιλίτσα του γατιού...πολλά γατοφιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  46. υπεροχα τα δαχτυλιδια!!!και τα γατια δεν το συζητω!!!
    καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @eudokia σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!καλό μήνα και σε εσένα κούκλα!!πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  47. Ουαου αναρτηση!!! ;ο)
    και υπεροχα δαχτυλιδια και υπεροχα γατια!
    Πολυ γελασα με οοολη την γατοπαρεα!!!!
    Φιλακια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @vailie μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!η τρελογατοπαρέα σου στέλνει πάρα πολλά γατοφιλάκια χιχιχι!!μιάου!!!!

      Διαγραφή
  48. Τα δαχτυλίδια είναι φανταστικά!Τα λάτρεψα.Υπέροχη ιδέα πολύ vintage!Οι εικόνες με το Μπέμπη και το φιλαράκι τέλειες...τι καλά που ζουν και μπορούν να βγαίνουν και στην αυλή...Τυχερά γατούλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαζί... KaPa σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!!!!ναι είναι πολύ χαρούμενα τα γατάκια που μπορούν και βγαίνουν έξω και πάιζουν στην αυλή!!εμείς είμαστε πιο τυχεροί που τα έχουμε...είναι ευτυχία να έχεις ζωάκια!!εσύ βέβαια το ξέρεις με τα σκυλάκια σας!!!πολλά πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  49. Με τα γατιά σου έχω παθει πλάκα....πρεπει να είναι μεγάλες μούρες. Κάποια στιγμή θα σου γνωρίσω και τα δικά μου 2 (ο ένας είναι ίδιο ο μπέμπης) που συγκατοικούν με ένα σκύλο 10πλάσιο σε μέγεθος από αυτά. Ελα από το σπιτάκι μου να παίξουμε, έχω παιχνίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Evita μου χαίρομαι πάρα πολύ να γνωρίζω ανθρώπους που αγαπάνε τα ζώα!!μόλις πήρα μέρος στο παιχνίδι σου!!σου άφησα μήνυμα και στο blog σου!όταν κάνεις γατοανάρτηση και σκυλοανάρτηση αφού εσύ έχεις και γατάκια και σκύλο χιχιχιχ σε παρακαλώ πολύ στείλε μου ένα μήνυμα γιατί δεν θέλω με τίποτα να μου ξεφύγει!!!!!θα χαρώ πολύ να τα γνωρίσω τα ζωάκια σου και θα περιμένω πως και πως!!ναι είναι μεγάλες μούρες οι γάτοι μας αλλά εδώ που τα λέμε και ποιά γάτα δεν είναι μεγάλη μούρη;;χιχιχιιχιχ!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  50. Μπράβο, Maya, για τα υπέροχα δαχτυλίδια σου!!! Τόσο ρετρό και ρομαντικά! Όσο για τον μπέμπη και τους φίλους του, τρελλαίνομαι να διαβάζω τις ιστορίες της καθημερινότητάς τους! Είναι γλύκες.
    Παρεπιπτόντως, πολύ ωραίες μουσικές επιλογές!

    Ελπίζω να καταφέρω να στο στείλω το σχόλιό μου...τις προηγούμενες φορές όλο "νερά" μου έκανε ο blogger...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @EVAGELIA VRETTOU σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου για τα καλά σου λόγια!!!!χαίρομαι πολύ που κι εσένα σου αρέσουν οι γατοιστορίες μας =^.^= καμιά φορά σκέφτομαι μήπως σας κουράζουν όλα αυτά που γράφω για τις γατούλες,το blog μου ξεκίνησε σαν craft blog αλλά τώρα πιά έχει γίνει cat και μετά craft blog...όμως αυτό που έχω στην καρδιά μου αυτό σας γράφω καλή μου..κάποια στιγμή με εγκατέλειψαν και 1-2 αναγνώστες χεχεχε!!!!!δεν ξέρω γιατί είχες προβλήματα με τα σχόλια,μόνο στο δικό μου blog είχες θέμα ή και σε άλλα;και ο blogger ώρες ώρες μας τρελαίνει με τα καμώματα του...να περνάς υπέροχα!!σου στέλνω πάρα πολλά γατοφιλάκια!! happy weekend!!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...