12 Φεβρουαρίου 2012

Παντού υπάρχει μια γάτα....σε καρφιτσάκι,σε καμβά,στην Πλάκα...ακόμη και στην παγωμένη Ακρόπολη!!!!!!!!!!!!!

   

     Γεια σας και χαρά σας μπλογκοκόριτσα!!!!!!!!!!!!Σας πεθύμησα...όταν ταξιδεύω στη μπλογκογειτονιά περνάω πολύ όμορφα...Ήρθε  μια φίλη μου Αθήνα και την φιλοξένησα μερικές ημέρες μετά αρρώστησα..γι'αυτό εξαφανίστηκα..Η φιλενάδα μου ήθελε να ανέβει επάνω στην Ακρόπολη..και έτσι αψηφώντας το κρύο πήγαμε την πιο κρύα μέρα του Γενάρη........οι φύλακες στα Προπύλαια μόλις μας είδαν δεν το πίστευαν..λέει ο ένα στον άλλο(έκπληκτος) : "Ρε συ δύο άνθρωποι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"   :o :O
Καθώς ήμασταν μόνες  εκεί επάνω (για ελάχιστα λεπτά ανέβηκαν  και 4-5 παλαβοί τουρίστες που κατέβηκαν σχεδόν τρέχοντας  χαχχαχα) είχαμε την μοναδική στα χρονικά ευκαιρία να φωτογραφηθούμε  (δίχως άλλα άτομα να μπαίνουν στο πλάνο) μπροστά  στο αριστούργημα που λέγεται Παρθενώνας !!Όλη η Ακρόπολη πριβέ για εμάς!!Έτσι επί μία ώρα με τον αέρα να λυσσομανά και την πλάτη μου να τσούζει απο το κρύο παρόλο που φορούσα μπλούζα, ενα ζιβάγκο μάλλινο, μια μάλλινη ζακέτα και ένα  μάλλινο παλτό...........


βγάζαμε  φωτογραφίες..μόνο εμείς και ο Παρθενώνας....αλλά τι λέω;;;Δεν ήμασταν εντελώς μόνες μας εκεί ψηλά..είδα κι ένα νιάου εκεί..ναι!!Δεν το πίστευα!!!!!!!!!!!  =^.^= Έκανα σαν γατοπαρμένη!!!!!!!!!!!!!!!!   >>^.^<<


    Πριν ανέβουμε Ακρόπολη είχαμε περάσει απο την Πλάκα ,σας δείχνω μερικές φωτογραφίες στην Πλάκα  που βγήκαμε με τον γατούλη μας τον Μπέμπη!!!Αχχχχ πόσο τον αγαπάω !!!!!!!!! =^.^= Του άρεσε πολύ η βολτούλα που κάναμε!!!!




χαχαχαχχαχα!!!!!!!!!Πιστέψατε πως είναι ο Μπέμπης;;;;χαχαχαχαχχαχαχχα!!!!!!!!!!!!
   Όχι δεν είναι ο Μπέμπης μας το κόκκινο γατί στις φωτογραφίες!!! Είναι ένα  γατί που συναντήσαμε στην Πλάκα .....ανέβηκε στην αγκαλιά μου...............<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 κι εγώ  χαιρόμουν σαν μικρό παιδί γατοπαρμένο...λέω κοίτα να δεις συμπάθεια που μου έχει το γατί......μετά που φύγαμε συνηδειτοποίησα  πως το γατί δεν συμπαθούσε ακριβώς εμένα αλλά το σάντουιτς που είχα μέσα στην τσάντα μου.. λυπήθηκα πολύ που  δεν κατάλαβα πως  ήθελε το σάντουιτς  μου και δεν του το πρόσφερα....Ελπίζω να μην είναι αδεσποτάκι...στη βιασύνη μου δεν είχα πάρει μαζί μου  και γατό κονσερβάκι,συνηθίζω να κουβαλάω τροφη μπας και συνατήσω στο δρόμο πεινασμένο γατάκι....  =^ο^=
 
   Τελικά έλαχε το σάντουιτς της τσάντας  να το φάει μια ασπρόμαυρη γάτα στην Ακρόπολη..
για την ακρίβεια είναι...η Θεά Αθηνά μεταμορφωμένη σε γάτα........












 
   Παραθέτω και φωτογραφίες χωρίς γάτες.....για να μη λέτε...................Και όχι μόνο γι αυτό αφού στο μεγαλείο του Παρθενώνα  και  της Ακρόπολης δεν μπορείς παρά να μείνεις με ανοιχτό το στόμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
















   Για όσες απο εσάς θέλετε να  να δείτε πως ήταν κάποτε η  Ακρόπολη δείτε το βίντεο του Γαβρά....



...

    Την επόμενη μέρα επισκεφτήκαμε με τη φίλη μου  το μουσείο του  ζωγράφου Γιάννη Τσαρούχη,το οποίο βρίσκεται στο Μαρούσι..Ο ίδιος είχε και την καταπληκτική  ιδέα να μετατραπεί το σπίτι του σε μουσείο.Το εισητήριο κοστίζει 3 ευρώ και 1,5 ευρώ το φοιτητικό,ενώ τις Πέμπτες  η είσοδος είναι ελεύθερη :)) Μας  χάρισαν κι  απο ένα  βιβλίο για τη ζωή και το έργο του.Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τη σελίδα του ιδρύματος  http://www.tsarouchis.gr

  Φωτογράφισα το εξωτερικό του σπιτιού του ,ο ναύτης στο παράθυρο είναι ζωγραφισμένος απο τον Τσαρούχη και η ιδέα να τοποθετηθεί εκεί ήταν δική του!!!Δεν είναι φανταστικό;;;;;;;;;;;;;;;; Δίνει την αίσθηση πως  ένας αληθινός άνθρωπος βρίσκεται   στο παράθυρο.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


    Κορίτσια απο τη μπλογκογειτονιά μου χάρισαν βραβεία ξεχωριστά και με έκαναν να αισθανθώ πάρα πολύ όμορφα που με σκέφτηκαν!!!!Ευχαριστώ πάρα πολύ καλές μου
για την τιμή που μου κάνατε και χαρίσατε και στο μπλογκοσπιτάκι μου τα όμορφα βραβεία σας!!!!!!!!!! :) Θα τα στολίσω με πολύ μεγάλη χαρά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τρία πολύ γλυκά και ταλαντούχα κορίτσια η Μαίρη   η neraiditsa ston kosmo ton thaumaton  και η Zefi μου χάρισαν  το βραβείο  :) :) :)



Σας ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκια μου!!!!!!!!!!!!!!! :)) :D <3<3<3<3<3<3

*****Και η γλυκιά μου Χρυσούλα μου χάρισε  το παραπάνω βραβείο περίπου 3 μήνες μετά απο αυτή την ανάρτηση και ήρθα πάλι εδώ να συμπληρώσω το όνομα της!!!!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!! :))

  Το βραβείο αυτό είναι και παιχνίδι δηλαδή για να το παραλάβω καλούμαι πρώτα να απαντήσω στις παρακάτω  10 ερωτήσεις :


1.Αγαπημένο τραγούδι:  το Feeling Good της μοναδικής  Nina Simone

2.Αγαπημένο επιδόρπιο: η σοκολάτα!!!!!!!!!!!πρωτοτύπησα το ξέρω....


3.Τι με εκνευρίζει: πάρα πολλά...........ενδεικτικά θα αναφέρω τα εξής....η κουτοπονηριά,η εκμετάλλευση,η αχαριστία,η κακία,η αγένεια,όταν με ρωτάνε πως γίνεται να μην σιχαίνομαι τον Μπέμπη που τον έχουμε λέει και μέσα στο σπίτι μας.....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


4.Όταν είμαι αναστατωμένη: μιλάω με τον <3καλό μου <3 και με χαλαρώνει!!!!Είμαι  τόσο ευλογημένη !!!!!!!  Και αν ο γατούλης μας είναι στις καλές του τον παίρνω αγκαλιά(αν δεν έχει κέφια δεν κάθεται στην αγκαλιά μου και προκειμένου να κατέβει είναι ικανός να με  κατασπαράξει!!!!)Όταν τον πετυχαίνω στα κέφια του λοιπόν και τον αγκαλιάζω μου κάνει χουρρρ χουρρρρρρρρ χουρρρρρρρρρρρρ και χαλαρώνω....οι γάτες είναι αντιστρες!!!!!!!!!!!!!!!Δεν το λέω μόνο εγώ..οι επιστήμονες το υποστηρίζουν!!! Επίσης κάποιες στιγμές προσεύχομαι!!Η προσευχή έχει μεγάλη δύναμη!!!!!!!!!!!


5.Αγαπημένο κατοικίδιο:  η ερώτηση είναι ρητορική χαχαχαχχα!!!Τι κάνει μιάου μιάου στο σπιτάκι μας;;;;


Ο γατούλης μας ο Μπέμπης!!!!!!!!!!! =^.^=  <3<3<3<3<3<3


6.Μαύρο ή άσπρο;: Άσπρο σαν το χιόνι...και σαν το λαιμουδάκι του Μπεμπάκη μας!!!!!!!!! <3<3<3


7.Μεγαλύτερος φόβος: οι φόβοι μας θα μπορούσαν να μην είναι τόσο τρομαχτικοί.Εμείς τους μεγαλώνουμε όσο περισσότερο ασχολούμαστε μαζί τους.Γι αυτό δεν θα απαντήσω σε αυτή την ερώτηση.


8.Καθημερινή στάση Ζωής:   να γίνω καλύτερος άνθρωπος...ο καλύτερος εαυτός μου.


9.Τι είναι τελειότητα για εμένα: η Αγάπη του Θεού είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


10.Ένοχη απόλαυση: πάλι τη σοκολάτα θα πω  :o)



    Επίσης πρέπει να γράψω 7 τυχαίες σκέψεις μου...
Και 7 τυχαίες σκέψεις που μου έρχονται στο μυαλό αυτή τη στιγμή είναι....
1.να μην ξοδεύω τόσο χρόνο με το facebook
2.να καθαρίσω το σπίτι επιτέλους
3.να φάω τα σοκολατάκια που μου έφερε σήμερα το μωρό μου
4.να πάω να δώσω ένα φιλί και μια αγκαλιά στον καλό μου
5.ο μπέμπης που είναι;;;;;;;;;;;;
6.να μαρινάρω το κρέας γι αύριο
7.να ξυπνήσω νωρίς αύριο Κυριακή για  να απολαύσω τη βροχή κάνοντας χειροτεχνιές

 
Οι γλυκές  γατοκοπέλες  purpleleath και  mirsini που δημιουργούν  εκπληκτικά πράγματα μου χάρισαν  το παρακάτω βραβείο :) :)


Σας ευχαριστώ πάρα πολύ γατοφιλενάδες μου!!!!!!!!!!!!!!  =^.^= <3<3 >> ^.^<< <3<3<3<3
   
 Με τη σειρά μου χαρίζω τα 2 βραβεία που παρέλαβα στα παρακάτω blogs (τα ονόματα των blogs είναι με τυχαία σειρά)!!!!!!!!!!!!!!!!


1.http://paintingsbyangie.blogspot.com/
2.http://handmadebykaterina.blogspot.com/
3.http://demi-life.blogspot.com/
4.http://onirokosmos-art.blogspot.com/#axzz1m6j8Yo6l
5.http://kapaworld.blogspot.com/
6.http://pourangelique.blogspot.com/
7.http://peniatexnaskatergazetai.blogspot.com/
8.http://witchcraftinprogress.blogspot.com/
9.http://justcreativemoments.blogspot.com/
10.http://effiessweethomedesigns.blogspot.com/
11.http://kaloydia.blogspot.com/
12.http://evakolia.blogspot.com/
13.http://pyroessa.blogspot.com/
14.http://reinegr.blogspot.com/
15.http://made-by-barbara.blogspot.com/
16.http://wwwroylemangr.blogspot.com/
17.http://xeiropoihto-kosmhma.blogspot.com/


    Η  γλυκιά Βάγια ,ένα ακόμη ταλαντούχο κορίτσι  της αγαπημένης μας μπλοκογειτονιάς μου αφιερώσε μια   γατοανάρτηση με  απίθανες φωτογραφίες της πανέμορφης γατούλας της  Χιονάτης!!!
Αχχχχχ το πόσο χάρηκα δεν περιγράφεται!!!!!!!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ  γλυκιά μου Βάγια  για την γατοαφιέρωση!!!!!!meeeeoooow!!! Με κάτι τέτοια χουρχουρίζω απο χαρά!!!!!    =^.^=
Να δώσεις πολλά γατοφιλάκια στην Χιονάτη απο τον Μπέμπη!!!!<3<3<3<3



   Ένα ταλαντούχο πιτσιρίκι  η γλυκιά μου  Rock 'n Rolla   που φτιάχνει πανέμορφα πράγματα ...(αν δείτε πχ τι κάνει με φίμο θα ξετρελαθείτε!!!! )μου έκανε την ιδιαίτερη τιμή και μου χάρισε το παρακάτω αγαπησιάρικο βραβείο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3
Έχει και super giveaway με πανέμορφα δωράκια !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ίσα που προλαβαίνετε να πάρετε μέρος!!!!Η κλήρωση θα γίνει στις 14 Φλεβάρη!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3  :D ;)


  Για να παραλάβω το βραβείο  θα πρέπει να γράψω 3  πράγματα που  αγαπώ πολύ...κάτι μου λέει όμως πως δεν θα είναι μονάχα 3..έχουμε και λέμε λοιπόν.........


Αγαπώ τον Θεό και τον ευχαριστώ για όλα όσα μου χαρίζει καθημερινά!Ιδιαίτερα για την υπέροχη οικογένεια μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Είμαι ευλογημένη!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αγαπώ τον άνδρα μου <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Αγαπώ τον γατούλη μας τον Μπέμπη <3<3<3  =^.^=
Αγαπώ την μαμά,τον μπαμπά ,τα αδέρφια μου!!!!!!!!!
Αγαπώ τη γλυκιά μου πεθερούλα που είναι  μαμά και όχι κλασική ελληνίδα πεθερά  :)))
Αγαπώ τις γατούλες της πεθεράς μου που είναι η Ζουζού,η little pipou( είναι η αγαπημένη μου θηλυκή  
γάτα),τον Μπενίτο και φυσικά τον Λαζαρίκο!!!!!!!!!!!!Βέβαια Αγαπώ και τις γάτες όλου του κόσμου meeeeeeeeooooooooooooooooooow   =^.^=  >>^.^<< ...Αγαπώ τη θάλασσα...Αγαπώ τις καλές τέχνες....Αγαπώ την μπλογογειτονιά που με κάνει να περνάω τόσο όμορφα και δημιουργικά το χρόνο μου....... :)

  και χαρίζω αυτό το αγαπησιάρικο βραβείο σε όποιο κοριτσάκι αγαπάει το blog μου..πολύ εγωιστική απονομή ε;;; :PPPPP  χιχιχιχιχι!!!!!!!!!!!!!!! ok το χαρίζω  σε όποιο κορίτσι θέλει να το παραλάβει!!!!!!!!!!! :D ;) <3



    Εύχομαι να μη μου ξέφυγε κάποια αφιέρωση ή κάποιο βραβείο,ελπίζω να μην ξέχασα να αναφέρω κάποιο όνομα...θέλω να σημειώσω πως τυχαία είδα σε κάποια  blogs πως μου απονέμονται βραβεία...κοριτσάκια μου γλυκά σας παρακαλώ πάρα πολύ να με ενημερώνετε  γιατί μπορεί να μου ξεφύγει μια ανάρτηση και θα ήταν κρίμα...κυρίως δεν θέλω να στενοχωρήσω καμία απο εσάς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Αν πάλι μου διέφυγε ( ελπίζω πως όχι) να αναφέρω κάποιο όνομα θα ήθελα πάρα πολύ να με ενημερώσει η κοπέλα...

  Στις επόμενες φωτογραφίες βλέπετε  2 καρφιτσάκια που έφτιαξα πριν λίγες μέρες.Χρησιμοποίησα  vintage παραστάσεις με παιδάκια και ζωάκια.Χρησιμοποίησα την τεχνική του ντεκουπάζ ,πρόσθεσα φύλλα χρυσού (ημιτασιόν) και υγρό γυαλί.Το μέταλλο της καρφίτσας είναι ορείχαλκος.Τέλος έραψα  τα μεταλλάκια  επάνω σε φετρίνα,ένα είδος τσόχας.



   Οι δύο αυτές καρφίτσες δόθηκαν  για καλό σκοπό για την λαχειοφόρο αγορά  του συλλόγου Αμαρυσία Εστία.Η σελίδα του συλλόγου στο facebook είναι η Αμαρυσία Εστία Ανάμεσα σε τόσους λαχνούς και δώρα δεν μάθαμε ποια άτομα κέρδισαν τα κοσμήματα μου, εύχομαι όμως να τους αρέσουν και να είναι καλοφόρετα!!Πλάκα θα έχει να συναντήσω κάποια στιγμή στο δρόμο κάποια κοπέλα να φοράει καρφιτσάκι μου...χιχιχιιχιχι!!!!!!!!!  :D :))

  Mε τον καλό μου στις 7 Φλεβάρη , γιορτάσαμε την επέτειο των 5 χρόνων που είμαστε μαζί  <3<3<3<3<3  Του χάρισα ένα πίνακα που έφτιαξα με ντεκουπάζ σε τελάρο ,με έργο του ζωγράφου Μαρκ Σαγκάλ.Με ακρυλικά ζωγράφισα και ένα γατούλη τζίντζερ  κοκκινούλη (ποιός να είναι;;;; ποιός να είναι;;;χιιχιχιχιχι) καθώς δεν υπήρχε γάτος στον πρωτότυπο πίνακα.Έβαψα και τον ουρανό μπλε και έτσι μαζί τον άνδρα μου και τον γατούλη μας τον Μπέμπη πετάμε στο σύμπαν!!!!!!!!!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


ο μπέμπης κοιτάει τον μπαμπά του <3<3<3



   Πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!  =^.^=          >>^.^<<

Εύχομαι χαρούμενη Κυριακή και ο Θεός μαζί με όλους μας!!!!!!!!!!! Και να δημιουργούμε γιατί κάνει καλό στην ψυχή .......................Καλό ξημέρωμα!!!!!!!!!!!!!!






95 σχόλια:

  1. Γατονεραιδένια και αγαπημένη μου φιλενάδα!!! Τι όμορφη ανάρτηση!!! Και με πολλά ενδιαφέροντα θέματα μπράβο! Μου κράτησες πολύ όμορφη νυχτερινή συντροφιά σ'ευχαριστώ! Φιλάκια, όνειρα γλυκά και καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie μου γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!!!!!!χαίρομαι που σου κράτησα πολύ όμορφη συντροφιά!!μακάρι πάντα να περνάς καλά στο blog μου!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!και σε όλο το τρελό γατό team φυσικά!!!χιχιιχιχ!!!!

      Διαγραφή
  2. Πω,πω!!Μπορεί να έλειψες καιρό,αλλά μας κατατόπησες πλήρως:)
    Να ζείτε αγαπημένοι και να πετάτε από ευτυχία,όπως στον πίνακά σου!Πολύ ιδιαίτερο δώρο & με μεγαλύτερη αξία,ένεκα χειροποίητου!!
    Τα φιλιά μου*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mairi μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις υπέροχες ευχές σου!!!!!<3<3 :) :) πολλά φιλάκια καλή μου!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. απολαυστικοτατη αναρτηση μαγια μου!!!!!
    τα καρφιτσακια οπως παντα φανταστικα!
    συγχαρητηρια για τα βραβεια και
    καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @apinkdreamer σε ευχαριστώ πάρα πολύ νεραϊδοφιλενάδα μου!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Maya μου
    Καλήμέρα
    Η ανάρτηση καταπληκτική.Τα καρφιτσάκια πολύ πολύ όμορφα!!!!.Το τελάρο επίσης.Από καρδιάς σου εύχομαι να είστε πάντα αγαπημένοι και η ζωή σας να είναι ονειρεμένη.
    Ευχαριστώ πολύ για τα βραβεία.Αν και δεν το κατέχω πολύ το θέμα,θα προσπαθήσω ,θα το παλέψω.ΧΑ ΧΑ ΧΑ.
    Να είσαι καλά
    Φιλιά πολλά σε σένα και στον μπέμπη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου!!!!!!!!!!να είσαι καλά γλυκιά μου!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!!!!!!!και απο εμένα χιχιιχ!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα και από εδώ και σε σε ευχαριστώ πολύυυυυυ για τα βραβεία!!!! Τα παραλαμβάνω με πολύ χαρά και φυσικά ανταποδίδω, καθώς το αξίζεις!!!Πανέμορφες οι φωτογραφίες της Ακρόπολης, μας θυμίζουν το μεγαλείο των Ελλήνων που καποιοι τελευταία το έχουν ξεχάσει δυστυχώς!!!
    Ααα! και όπως σου είπα στο σχόλιο στο reine.....στην ανάρτηση σου τελικά υπήρχαν γάτες, έπεσα έξω όμως στον μπέμπη, χαχαχαχαχα!!!! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @reina μου χαχαχαχα πέρασες τον κοκκινούλη για τον Μπέμπη ε;;χιχιιχ!!!!σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!πολλά φιλιά!!!να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
    2. @reine μου έγραψα λάθος το όνομα σου πήγα να γράψω reine κι έγραψα reina απο κεκτημένη ταχύτητα!!!σε γατοφιλώ!!

      Διαγραφή
  6. Τί κορίτσι απίστευτο είσαι εσύ;;;!!! Γλυκιά μου, είσαι υπέροχη...Σ' ευχαριστούμε για το ταξίδι στην Αθήνα, για ό,τι μοιράζεσαι μαζί μας και γι'αυτήν την υπέροχη ανάρτηση! Α, ετοιμάζω γατοανάρτηση! Σε λιγάκι θα είναι στο σπιτάκι μου! Φιλάκια πολλά!!! Μπεμπούλη είσαι γλύκας και Μάγια για λίγο ξαγελάστηκα και είπα..."Μα πώς τα κατάφερε και τον έβγαλε έξω και μάλιστα χωρίς λουράκι;!; Τελικά οι δικές μου είναι πολύ ατίθασες!" χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια γλυκούλα μου!!!!!! τρελαίνομαι για γατοαναρτήσεις!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με ενημέρωσες!!!!!ξεγελάστηκες με τον κοκκινούλη κι εσύ ε;;χιχιχι!!είχα όρεξη για πλακίτσα!!πολλά γατοφιλάκια στην γατοπαρέα σου!!!

      Διαγραφή
  7. na ste panta toso eutixismenoi!!!!!!!!!!!sugxaritiria k gia ta vraveia!!!kai perastikoulia...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Makrina Zografou σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!πολλά φιλιά!!!!!να είσαι καλά!!!! :)

      Διαγραφή
  8. κΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!
    ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!!!!ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΗΤΑΝ ΟΛΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ!!!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ...ΞΕΦΥΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΚΟΥΣΤΑΥ ΚΛΙΜΤ.... ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΥΛ...
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ! ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΑΝΕΒΑΣΩ...Ο ΜΠΕΜΠΗΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΒΡΕ ΚΙ ΑΛΛΟ! Ο ΛΑΖΑΡΟΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ; ΞΕΡΕΙΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΓΑΤΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΑΤΕΣ. ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ , ΑΣΠΡΟ ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΚΡΥ ΤΡΙΧΩΜΑ. ΟΤΑΝ ΜΕ ΕΒΛΕΠΕ ΕΠΕΦΤΕ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΑΝΑΣΚΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΔΕΨΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΖΕ.....ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ....ΤΩΡΑ Η ΜΠΕΛΛΑ ΤΙΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΙΣ ΓΑΤΕΣ, ΧΑ ΧΑ ΧΑ. ΩΡΑΙΟΣ ΣΚΥΛΟΣ Ε; ΑΝΤΕ Σ'ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ....ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ...ΕΔΩ ΒΡΕΧΕΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ...
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Effie Sweet Home Designs σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια Έφη μου!!!!!!!!!Ο Λαζαρίκος καλά είναι,έρχεται που και που στο σπίτι μας και κάνει παρέα στον φίλο του τον Μπέμπη!!!παίζουν μαζί, κυνηγιούνται και άλλα τέτοια!κάνε καμιά ανάρτηση με την Μπέλλα να την γνωρίσουμε καλύτερα!!τι λες;πως σου φαίνεται η ιδέα;εκτός αν έχεις κάνει ήδη...αλλά και να έχεις κάνει ξανακάνε!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!και στην Μπέλλα φυσικά!!!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα, Μάγια μου!Τι ωραία, είσαι άτομο που απολαμβάνει τις μικροχαρές της ζωής-και καλά κάνεις!Έτσι πρέπει να κάνουμε όλοι μας!Ο πίνακας φανταστικός, όπως κι επίσης και οι καρφιτσούλες!Φιλιά!Καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Βίκυ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!πολλά φιλάκια!!να περνάς υπέροχα...!!!!!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  10. Οι θησαυροί της Αθήνας σε μια ανάρτηση!!!!!!!
    Παρά το κρύο μπορώ να πω ότι είστε πολύ τυχερές που τη βρήκατε ανοιχτή την Ακρόπολη!
    Ευχαριστούμε για τις όμορφες εικόνες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @rena μου χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες!!πολλά φιλάκια!!!! :)

      Διαγραφή
  11. τι να πρωτοσχολιάσω!!! Οι φωτογραφίες σου υπέροχες!
    Θα επικεντρωθώ στον πίνακα και ένα μόνο θα σου ευχηθώ...να πετάτε έτσι πάντα με τον αγαπημένο σου αγκαλιασμένοι και με τον γατούλη σας συντροφιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @EVAGELIA VRETTOU σε ευχαριστούμε πάρα πολύ κούκλα μου!!!!!!!!!!!να είσαι καλά!!και σε εσένα ευχόμαστε τα καλύτερα!!!!!!!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  12. τελειαααααααα αναρτηση Μαγιουλι!!!χαχαχα!!τι καλο που εισαι μεσα στους αερηδες!!!σ'ευχαριστω πολυ πολυ για το βραβειο!!!αμεε!!ειδες οτι σου εδωσα κι εγω ετσι??!!σε φιλω πολυ πολυ!! :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Rock 'n Rolla γλυκό μου κοριτσάκι καλά έκανες και με ενημέρωσες γιατί παρακολουθώ πολλά blogs και είναι αδύνατο να μη μου ξεφύγει κάποια ανάρτηση..ευτυχώς μου το είπες!!!πολλά φιλάκια!!και ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!!το έβαλα με πολύ χαρά και στην ανάρτηση αλλά φυσικά στολίζει και το μπλογκ μου!!!:))

      Διαγραφή
  13. καλημέρα Μάγια,
    για άλλη μια φορά μια καταπληκτική ανάρτηση και χαίρομαι πάρα πολυ που μας θυμίζεις αυτά που συνήθως ξεχνάμε, ότι στις απλές καθημερινές χαρές κρύβεται η ομορφιά της ζωής!
    να είσαι πάντα έτσι
    ευχαριστώ πάρα πολύ για τα βραβεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pyroessa Handmade σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου για το σχόλιο σου....πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!να περνάς υπέροχα!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. καλημερα γλυκια μου Maya..νασται καλα..γεροι και δυνατοι..για παντα μαζι..πανεμορφες οι φωτο..ο μπεμπουλης πρωτη μουριτσα..τα καρφιτσακια τελοια..αλλα και ο πινακας..ομορφος..με πινελιες δικες σου..νασται παντα καλα..θελω να σας κανω κι εγω ενα δωρακι..το μελι μου ειναι αυτο..marialeuk@yahoo.gr..θα τα πουμε απο κει..καλη Κυριακη..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρία μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις όμορφες και γλυκές ευχές σου!!!!!!!!!!!!!!θέλεις να μου κάνεις δωράκι;;;;;;;;;πωπω!!!!!!!σοβαρά!!!!!!!αχχχ πολύ χάρηκα τώρα...δεν ξέρω γιατί είσαι τόσο καλή μαζί μου αλλά σε ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα απο την καρδιά μου!!!!!!!!θα σου στείλω σύντομα email με τα στοιχεία μου!!πολλά πολλά γατοφιλάκια καλή μου!!!!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα!!!Πολύ όμορφη ανάρτηση και με πολλή σημασία λόγο της σημερινής ημέρας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ειρήνη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ..χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση μου!!!

      Διαγραφή
  16. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ,,,,ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ,,,,Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΙ ΝΑ
    ΠΡΩΤΟΘΑΥΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ...ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Nena μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις υπέροχες ευχές σου!!και σε εσένα εύχομαι όλα τα καλά!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. ΜΑYA ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΒΟΛΤΑ!!!!Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΤΕ!!!!ΟΙ ΚΑΡΦΙΤΣΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!!
    ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!ΦΙΛΙΑ!!
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΕΜΠΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @fotolabida1 σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο σου!!ο μπέμπης σου στέλνει πολλά γατοφιλάκια!!να περνάς υπέροχα!!

      Διαγραφή
    2. @fotolabida μου το έχουν αυτό οι γάτες είναι ψωνάρες χαχαχαχα!!!!πλάκα κάνω!!δεν έχουν ιδέα πόσο όμορφες είναι..κι όμως συμπεριφέρονται έτσι λες και το ξέρουν χαχαχα!!!!

      Διαγραφή
  18. Γειά σου Μάγια μου!!! Γατονεράιδά μου!!! Τί ωραία και αυτή σου η ανάρτηση!!!!! Καλά, πήγατε Ακρόπολη με τόσο κρύο;!!! Πώ! πώ! μπράβο σας βρέ θηρία!!!! Καλά κάνατε! Ωραίες η φώτο!! Είσαι πολύ γλυκούλα με όλα αυτά που φοράς και μου αρέσουν τα χρώματα!!! Τρελαίνεσαι για μώβ έτσι;!! Πάντως για μιά στιγμή το πίστεψα πώς πήρες τον Μπέμπη μαζί σου στο αμάξι και τον έβγαλες βόλτα!!! Τί ωραία θα ήταν να μπορούσαμε να τους παίρναμε μαζί στις βόλτες μας!!!! χάχά!! Συμφωνώ πάντως πώς παντού υπάρχει μία γάτα!! Μέχρι και στην Ακρόπολη!!!! Τί όμορφη που είναι!! και ήταν πολύ τυχερή που συνάντησε μία Γατονεράιδα σάν και'σένα!!! Μήν ανυσηχείς για τον άλλο τον γατούλη!! Εκεί που τον βρήκες όλο και κάποιος θα τον ταίζει!! Τους δίνουνε φαντάζομαι και απο τις ταβέρνες...ελπίζω!!! Είσαι πολύ γλυκειά Μάγια μου!!! Συμφωνώ με πολλά απο αυτά που γράφεις!!!Οι γάτες είναι αγχολυτικές στα σίγουρα!!! Το λέω και το υπογράφω!!! Πολλές φορές με νανουρίζουν με το γουργούρισμά τους!!!Υπέροχος ο πίνακας της επετείου σας!!!! Να είσαστε πάντα ενωμένοι και ευτυχισμένοι όπως τώρα!!!! Ο Μπέμπης είναι τόσο μα τόοοσο γλυκούλης!! Δώστου πολλά πολλά φιλάκια!! Άντε να δώ, πότε θα βρώ χρόνο να κάνω μία γατοανάρτηση μαγική!!! Μάγια μου, θέλεις να κανονίσουμε στο μέλλον καμία συνάντηση;!!!! Να γνωριστούμε κανονικα;!!! Τέλεια θα είναι!! :οD
    Καλό απόγευμα!!! Φιλάκια πολλά!!! Μιάουυυυυυυ...:ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsinis creations πήγαμε Μυρσίνη μου πήγαμε δεν ήθελα να χαλάσω το χατήρι της φιλενάδας μου,βέβαια μετά αρρώστησα ,μου ερχόντουσαν κάτι σουβλίες στο κεφάλι και ήμουν αγκαλιά με τη θερμοφόρα αλλά μας έμειναν οι ωραίες φωτογραφίες!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα κολακευτικά σου σχόλια αλλά έχω ντυθεί σαν κρεμμύδι και τι δεν φορούσα για να μην κρυώσω χιχιχι!!ναι ωραία θα ήταν να μπορούσαμε να παίρνουμε τα ζωάκια μας μαζί στις βόλτες μας..αλλά ο μπέμης θα είχε φρικάρει αν τον έπαιρνα βόλτα σε ξένο μέρος και δεν θέλω να του προκαλέσω καμιά αναστάτωση ασε που φοβάμια κι όλας να κάνω κάτι τέτοιο.ναι παντού υπάρχει μια γάτα..τουλάχιστον μία γάτα!!!χιχιιχιχ!!!!ναι αυτό μου είπε κι ο καλός μου για να με ηρεμήσει πως τα γατάκια της πλάκας τα ταιζουν οι τουρίστες που ως επι το πλείστον αγαπάνε πολύ τα ζωάκια(ευτυχώς..)..τώρα καταλαβαίνω γιατί έχει τόσες πολλές γάτες εκεί..σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου!!!!!να είσαι καλά!!και σε σένα και τον καλό σου εύχομαι όλα τα καλά του Θεού!!!θα ήταν πολύ ωραίο να κανονίζαμε μια συνάντηση!!!!!χαίρομαι πολύ που το πρότεινες!!!!!!!!!!!!!!!!!και λέω τώρα εγώ..μακάρι να μπορούσαμε να φέρουμε και τις γατούλες μας μαζί στης συνάντηση να την κάναμε γατοσυνάντηση χαχαχαχαχαα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τεράστια μηνύματα!! :)) τρελαίνομαι να τα διαβάζω!!κι όπως βλέπεις απάντησα ανάλογα...

      Διαγραφή
  19. Ααααχ! το ξέχασα αλλά που να τα θυμάμαι όλα, οι καρφιτσούλες σου είναι τέλειεεεςς!!! Πολύ όμορφες τις έφτιαξες με αυτή την τσόχα απο πίσω και ειδικά η πρώτη είναι πολύ όμορφη!! Φιλάκιαααααα....:ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ποιος κι αλλος στη χαρη σου, ολοκληρη Ακροπολη πριβε ειχες.Καλη εβδομαδα να εχεις.Μια αγκαλια στον μπεμπη απο μενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Δημιουργία μου ναι ήταν πολύ ωραία η αίσθηση να είμαστε μόνες μας στην Ακρόπολη!!!!!σούπερ ευκαιρία!!!!!!!!!!!ο μπέμπης σου στέλνει ένα μεγάλο και γλυκό γατοφιλάκι!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Χορταστική ανάρτηση!!
    Μάθαμε κάποια πράγματα για σένα, θαυμάσαμε τα βραβεία σου (συγχαρητήρια), θαυμάσαμε και πάλι τον γατούλη σου αλλά και τα άλλα γατάκια, είχες και όλη δική σου την Ακρόπολη... θαύμα!!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΕΛΕΝΑ χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε η ανάρτηση μου...να είσαι καλά γλυκιά μου,σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!φιλιά!!

      Διαγραφή
  22. Ω γλυκιά Μάγια σ' ευχαριστώ πολύ για τα βραβειάκια!!
    Τι υπέροχες βόλτες που κάνατε με τη φίλη σου!!!
    Το μουσείο του Τσαρούχη δεν το είχα ακουστά!!!Ευκαιρία λοιπόν να το επισκεπτώ και εγώ!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Angelique μου να είσαι καλά γλυκιά μου σου αξίζουν πολλά βραβεία!Να πας στο μουσείο του Τσαρούχη θα περάσεις πάρα πολύ όμορφα είμαι σίγουρη!!πολλά φιλάκια κούκλα μου!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Μάγια μου!!! Μας μάγεψες!!!! Τι όμορφη που είναι η ακρόπολη μας!!! Να τις δουν τις φωτογραφίες και να σκάσουν οι οχτροί μας, κακό χρόνο να 'χουν που λέει και η Βλαχοπούλου!!! Με γεια τα βραβειάκια και σ'ευχαριστώ για την προτίμηση!!! Οι καρφιτσούλες μαγικές επίσης!!! Σε φιλώ, σε καληνυχτώ και σου εύχομαι καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kiki μου γέλασα πάρα πολύ με το μήνυμα σου ,το διάβασα και στον άντρα μου!!!!μας ζηλεύουν και σκάνε που ζούμε σε μια τόσο όμορφη χώρα...απο αρχαιοτάτων χρόνων όλοι είχαν λύσσα με την Ελλάδα μας....σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια,ανεβαίνω ψυχολογικά να διαβάζω μηνύματα σαν τα δικά σου!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια απο εμένα και τον μπεμπάκη μας!!!!

      Διαγραφή
  24. Τα καρφιτσάκια σου πανέμορφα, αλλά και ο πίνακας σου όμορφος πολύ....είναι σχεδόν συγκινητικός!! Οι φωτογραφίες σου στην Ακρόπολη τέλειες.Τα μάρμαρα τόσο φωτεινά και καθαρά, βέβαια χαρά στο κουράγιο σας που φάγατε τόσο κρύο αλλά άξιζε η ομορφιά...Το σπίτι του Τσαρούχη υπέροχο, γεμάτο με μια αύρα δημιουργικότητας.Θα ήθελα τόσο να πάω!Τυχερούλα..Τρελαίνομαι που έχεις τόση μεγάλη αγάπη στα ζώα και ιδιαίτερα στις γατούλες και κουβαλάς πάντα τροφή για αυτές στην τσάντα σου....Μπράβο!!
    Σε ευχαριστώ για το βραβειάκι...Φιλιθά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαζί...KaPa σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!ναι φάγαμε πάρα πολύ κρύο αλλά πραγματικά άξιζε!!!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!να περνάς υπέροχα!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  25. TΣΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΕ ΘΑΥΜΑΣΩ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ Η ΒΟΛΤΑ ΣΑΣ!!!!!
    ΚΑΙ ΤΑ ΓΑΤΟΥΛΙΑ!!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΦΙΤΣΑΚΙΑ!!!!!ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΟΜΟΡΦΗ ΓΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @lourdi lourdaki μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα μου για τα τυρφερά σου μηνύματα!!!!!!!!!!σου στέλνω πολλά φιλάκια και πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη!!!!!!!!!!!!!να περνάς υπέροχα καλή μου!!!!!!!!!!! <3

      Διαγραφή
  26. Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω!!
    Τον πανέμορφο Αθηναίο πορτοκαλοαδεσποτάκο?
    Τον Θ Ε Ο τον Μπέμπη?
    Την σταθερή (κι από της λίγες πλεον) αξια της Ακρόπολης?
    Τις τόσο γλυκές σου καρφίτσες...ή τον πολύ όμορφο πίνακα σου?

    Είναι όλα πανέμορφα!!

    Θα αρκεστώ λοιπόν να σου πω μόνο πως χαίρομαι πάρα πολύ όταν συναντώ τόσο ευχάριστους και θετικούς ανθρώπους!!

    Να 'σαι καλά Μάγια μου και σ' ευχαριστώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Βάγια-Δια Χειρός τι όμορφα που γράφεις καλή μου!!χαίρομαι τόσο πολύ για όλα όσα μου λες..σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!κι εγώ χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω!!η μπλογκογειτονιά κρύβει μια μαγεία..συναντά κανείς ανθρώπους που δεν θα έβρισκε εύκολα σε άλλα μέρη,μας ενώνουν κοινά ενδιαφέροντα!!!χαίρομαι πολύ που ανακάλυψα αυτό τον κόσμο!!δεν είναι αγγελικά πλασμένος,δεν ονειροβατώ αλλά έχει πολλές νεραϊδες!! :) κι εσύ είσαι μια απο αυτές!!

      Διαγραφή
  27. Μάγια μου γλυκούλα μου, σ'εχαριστώ για την τόσο ωραία ξενάγηση!!! είσαι κούκλα, όπως σε φανταζόμουν!!!τα δημιουργήματά σου φανταστικά!!!πιο φανταστικό απ'όλα, όμως, ο πίνακάς σου!! τέλειος!!!μπράβο σου Μαγιούλα μου!!! παρόλο ότι έχεις και ένα παιχνίδι με βραβείο, πέρνα από το μπλογκ μου να παραλάβεις άλλο ένα γιατί σ'αγαπάωωωωω!! φιλάκια, μιάουυυυυυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανούλα μοτ γλυκούλα μου..πόσο γλυκό πλάσμα είσαι εσύ;;;;σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με είπες κούκλα!!χιχιιχιχι!!!!!θα περάσω με πολύ μεγάλη χαρά να παραλάβω το βραβείο μου!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ο μπέμπης μου νιαούρισε να σου πω πως είσαι σκέτη γλύκα!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3

      Διαγραφή
  28. Ξανάρθα Μαγια μου δεν μαφηνε ο μπλογκερ να σου αφήσω μηνυμα..αλλα τωρα τον πετυχα στις καλες του.
    Τι να πρωτοθαυμάσω !!!οι φωτογραφίες σας υπέροχες,μπράβο σας γενναία κορίτσια να πάτε στην ακρόπολη με το κρυο αλλα περασατε καλα απο οτι ειδα!!!Τα γατοκαφριτσακια τέλεια!!!το καδρακι όνειρεμένο!!!Σε ευχαριστω για το βραβειο!!!!ο γατουλης πανεμορφος!ο μπέμπης κουκλί!ο γατουλης της ακρόπολης ομορφούλης!!!Μαγια εχω μερες να δω τον τιτακο ....ευχομαι να τον προσεχουν αυτοι που τον εχουν..αλλα εγω ειμαι στεναχωρημενη ..δεν με επισκεπτετε πια...και μου λειπει η γουνιτσα του που την χαιδευα και που τριβόταν στα ποδια μου..με καταλαβαινεις;αστα ...βγαινω ταχα βόλτα και τον φωναζω αλλα τιποτα ..ο αντρα μου μου πε οτι μια μερα ηρθε και μπερδευτηκε στα ποδια του αλλα δεν ξερω ..μηπως μου το πε για να μην στεναχωριεμαι...αντε σε ζαλισα....σε φιλω!
    !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Demi μου καλή μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!είχες κανένα νέο απο τον γατούλη;;θέλω πολύ όποτε ευκαιρήσεις να μου στείλεις μήνυμα αν μπορείς να μάθω νέα..εύχομαι να ξανάρχισε να έρχεται σε εσάς κι εσύ να είσαι ήρεμη κι ευτυχισμένη..καταλαβαίνω απόλυτα την αγωνία σου...θα περιμένω να μάθω νέα....θα πω αυτό που είπε ο αρκάς αν θυμάμαι καλά σε ένα βιβλίο του"γάτα είναι και γυρίζει"..πιστεύω πως είναι καλά κι απλά βολτάρει..

      Διαγραφή
  29. Μα είσαι απίστευτη όμως!!!!!!!!!Και στην βόλτα σου γατάκια βρίσκεις;;;;Κι αυτό το άτιμο,κατάλαβε ότι το αγαπάς!!!!!!!
    Έχω να σου πω πως νομίζω ότι σήμερα έκανες ρεκόρ στην μεγαλύτερή σου ανάρτηση;;;;;;;;χα!!!!χα!!!!!!πάντως ωραία πέρασα στην βόλτα σου!!!!!σε νεραϊδοφιλώ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Αναστασία Νεραϊδόσκονη μου δεν ξέρω τι συμβαίνει με τις γάτες τις μιλάω στο δρόμο και μερικές μου νιαουρίζουν δηλαδή μου απαντάνε πίσω!!προχθές είχα πιάσει γατοκουβέντα με μια γατούλα στο δρόμο!!δεν ξέρω λες απο την πολύ παρέα με τις γάτες να έχω μεταμορφωθεί κι εγώ σε γάτα κι αυτές να το βλέπουν με το γατήσιο βλέμμα τους;;;χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!λες να έκανα ρεκόρ με τη μεγαλύτερη ανάρτηση;δεν ξέρω αλλά όσο πάω αντί να τις μικραίνω τις μεγαλώνω..χαχαχα!!στο τέλος θα πάω για μια ανάρτηση και θα μου βγει κάτι σαν μυθιστόρημα...χαίρομαι που πέρασες ωραία στη βόλτα μου!!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια κουκλίτσα μου καλή!!

      Διαγραφή
  30. Μάγια μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες για τα βραβειάκια!!!!Μόλις μπήκα στο σπιτάκι σου με έκανες και γέλασα με την όμορφη ξενάγησή σου στην Ακρόπολη ,στην Πλάκα και στο Μουσείο του Τσαρούχη!Σαν να βρέθηκα και εγώ για λίγο εκεί μαζί σας!Τα νιαουρίσματα του σωσία του Μπέμπη και του μαυρόασπρου γατιού με ξετρέλαναν!Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες!Να είστε ευτυχισμένοι πάντα με τον αντρούλη σου!!!Φιλιά και πάλι σ' ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρίτα Καράπη είναι μεγάλη χαρά για μένα να μου λέτε πως σας κάνω και γελάτε!!!!!!!!!σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές σου γλυκιά μου!!!!!!!!!μου αρέσει πάρα πολύ ο τρόπος που γράφεις,πιστεύω πως έχεις χάρισμα στο γραπτό λόγο!!!σου αξίζουν πολλά βραβεία!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  31. Μάγια μου τι όμορφη και χορταστική ανάρτηση! Οι βολτούλες σας πρέπει να ήταν τέλειες! Οι φωτογραφίες από την Ακρόπολη είναι πανέμορφες! Και οι καρφιτσούλες σου μ' αρέσουν πάρα πολύ. Θα τις δοκιμάσω νομίζω... Καλά και για τον πίνακα τι να πω; Πανέμορφος! Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια και να 'στε πάντα χαρούμενοι και αγαπημένοι με τον καλό σου! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Christina V. σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου!!!!!!!!!!χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν οι καρφιτσούλες μου!!!!!!αν τις δοκιμάσεις σου εύχομαι καλή επιτυχία!!!είναι απο τα αγαπημένα μου κοσμήματα αυτό το στυλ που φτιάχνω!!με ξετρελαίνουν και οι vintage παραστάσεις!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  32. Υπέροχη ανάρτηση Μάγια μου !!! Να χαίρεσαι τα βραβεία σου και τον μπέμπη σου !!! Τι γλυκός που είναι. Μου θυμίζει τον γλυκό μου Πατουσάκια που χάθηκε !! Η Ακρόπολις που φάνηκε εντελώς απογυμνωμένη !! Εχω χρόνια να πάω,αλλά παλαιώτερα δεν ήταν έτσι !!! Πολύ όμορφος και ο πίνακας που έφτιαξες αλλά φυσικά και οι καρφιτσούλες σου !
    Πολλά φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie-Anne σε ευχαριστώ πολύ καλή μου !!!!είχες γατάκι που χάθηκε... :((((((((( στενοχωρέθηκα πάρα πολύ που το έμαθα.....έχει καιρό που τον χάσατε;;μπορεί να το βρήκε μια καλή οικογένεια και να ζει ευτυχισμένος..δεν ξέρω πόσο καιρό έχει που χάθηκε...μακάρι να ξανανταμώνατε με το καλό και να μη χωρίζατε ποτέ ξανά!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. Ομορφη αναρτηση Μαγια μου!!!Ο πινακας ειναι πολυ ομορφος γεια στα χερακια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @Katrina μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ !!!!πολλά φιλάκια!!να περνάς υπέροχα!!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μάγια μουυυυυυυ....θα σου στείλω e-mail σύντομα για να μήν το γεμίζω εδω πέρα!!! Πάντως , μήν ανησυχείς, όλες τις απαντήσεις σου τις βλέπω γιατί έχω το νού μου!!! Για να καταλάβεις, είχα μπεί τρείς τέσσερις φορές για να δώ άν μου απάντησες και το ξέρω ότι πολλές φορές δέν απαντάς αμέσως, όπως κι εγώ!! Εγώ βέβαια ακόμα δέν μπορώ να σας απαντήσω στα σχόλια του blog μου και δέν μπορώ και να το φτιάξω η άσχετη! Θα τα πούμε στο e-mail!!! Φιλάκια και γλυκά γατοπατουσάκια!!! Μιάουυυυυυυ!!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsini μου γατοφιλενάδα μου σου έστειλα ένα πολύ πολύ μεγάλο email σήμερα χιχιχιιχ!!!πολύ χάρηκα και με το δικό σου!!!! :))αλλά δεν με πειράζει καλή μου καθόλου να μου αφήνεις μεγάλα μηνύματα εδώ ίσα ίσα δεν χορταίνω να τα διαβάζω!!!!!μου δίνουν μεγάλη χαρά!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!! =^.^=

      Διαγραφή
  36. What sweet cats you met!!!! I hope they are fine and have good people to take care of them!
    And the Parthenon is always one of the stunning Wonders of the World! :)
    Polla filia to you and your baby boy Bebis!!!!!!
    Anna & Zoe :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Annuk thank you very much for your sweet message!! i am so glad to meet a cat person like you!!!happy weekend!! have fun!!!έχεις πολλά γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!MEEEEOOOOW!!!! <3

      Διαγραφή
  37. Μαγια μου πολύ όμορφη ανάρτηση!! Η Ακρόπολη υπέροχη, οι φωτογραφίες σου φανταστικές και νομίζω ότι πρώτη φορά την βλέπω χωρίς κόσμο. Το βίντεο δεν το είχα ξαναδεί και με εντυπωσίασε!! Οι πίνακές σου πολύ όμορφοι(μου άρεσαν τα χρώματα) και οι καρφίτσες σου υπέροχες!! Φιλάκια και να είσαι πάντα ευτυχισμένη !! Φιλάκια και στον Μπέμπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Mania μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!!Και για τις ευχές σου!!Και σε εσένα καλή μου εύχομαι να είσαι πάντα ευτυχισμένη!!πάρα πολλά φιλάκια και γατοφιλάκια απο τον Μπέμπη!!! <3<3<3<3

      Διαγραφή
  38. Τι κι αν ήρθα από τις τελευταίες; Αυτή είναι μια ανάρτηση υπερπαραγωγή, με πολλά και ποικίλα θέματα, που θα ΄΄παίζεται΄΄ για μέρες ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @para-kelsoscooks πολύ μου άρεσε το σχόλιο σου!!χιιχιχ!!happy weekend!!!

      Διαγραφή
  39. ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!!!!!!
    υπεροχες φωτο!!!
    Και ο πινακας .....παντα μια γατουλα!!!!!!!!!
    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαριάννα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!να περνάς υπέροχα!!

      Διαγραφή
  40. Μάγια μου υπερπαραγωγή η ανάρτησή σου και η ξενάγηση σούπερ!!!!Για το γατούλη σου τι να πω κούκλος!!!Οι καρφιτσούλες σου τέλειες και μπράβο για την κίνησή σου να τις δωρίσεις για φιλανθρωπικό σκοπό!!!Φιλάκια γλυκιά μου και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Sophie μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!να έχεις ένα υπέροχο weekend!!πολλά πολλά γατοφιλάκια κούκλα μου!!! :)

      Διαγραφή
  41. γλυκια μου μάγια σ ευχαριστω παρα πολυ πολυ πολυ για τα βραβεια σου..παω να στολισω το σπιτακι μου μ αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Λένα μου χαίρομαι πολύ που θα στολίσεις τα βραβεία στο σπιτάκι σου!!πολλά φιλάκια!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Υπέροχες φωτογραφίες ,πολύ ωραία ανάρτηση!!!!!!
    Συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kallianira σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!! happy weekend!! :))

      Διαγραφή
  44. Γεια σου Μάγια!!!Τέλεια ανάρτηση έχει απ'όλα!!!Πολύ όμορφες βόλτες κάνατε με τη φίλη σου,η Πλάκα είναι το αγαπημένο μου μέρος για βόλτα, πηγαίνω πάντα όταν ανεβαίνω Αθήνα!!!Να σου πω,το πίστεψα ότι αυτός είναι ο μπέμπης σας και λέω καλά πως τον πήρε μαζί βόλτα, τι γάτος είναι αυτός??Πανέμορφες φωτογραφίες τον έχεις βγάλει ειδικά εκεί που κάθεται στη πολυθρόνα είναι κούκλος!!!Οι καρφιτσούλες σου πολύ όμορφες και ο πίνακας φοβερός!!!Μπράβο και για τα βραβεία!!!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @μαγδαληνιώ δια χειρός σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!!!!κι εμένα μου αρέσει πολύ η πλάκα είναι απο τις αγαπημένες μου βόλτες στην Αθήνα!!!πίστεψες πως είναι ο μπέμπης μας ο κοκκινούλης ε;;χιχιχι!!πολλά κορίτσια το πίστεψαν!!χιχιχιχι!!!!!καλά θα ήταν να μπορούσαμε να τον παίρνουμε μαζί μας στις βόλτες μας αλλά τον μάθαμε αλλιώς.Άσε που γενικά δεν ξέρω γάτες να πηγαίνουν βόλτες με τους δικούς τους ανθρώπους αν και έχω ακούσει κάποιες ιστορίες...πολλά φιλάκια γλυκιά μου να περνάς υπέροχα!! :)) <3

      Διαγραφή
  45. Μάγια, πολύ όμορφες φωτογραφίες!!!! Μπράβο σου!!!! Πήρα το Βραβειάκι σου επειδή αγαπάω το σπιτάκι σου .........χαχαχαχαχαχα!!!!!!
    Και... πέρνα από το δικό μου να πάρεις το δικό σου βραβειάκι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Ευθυμία Κάρμη σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου..και για το βραβείο που θέλεις να μου δώσεις!!πόσο χαίρομαι!! :)) θα σου έρθω να το παραλάβω και θα το στολίσω με πολύ μεγάλη χαρά στο μπλογκοσπιτάκι μου!!!πάρα πολλά φιλάκια!! <3

      Διαγραφή
  46. Σε...μυρίζονται οι γατούλες, όπου και να πας φιλενάδα!!! Φανταστικές οι φωτογραφίες σου! Οι καρφιτσούλες και ο πίνακας σου άπαιχτα!!! Σε υπερ-ευχαριστώ για τα βραβεία. Απόλαυσε τη σχετική ανάρτηση που ανέβασα, γλυκειά γατομαμά!! Την καλησπέρα μου και καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Onirokosmos ναι με μυρίζονται οι γατούλες δεν εξηγείται που μου μιλάνε στους δρόμους που τις συναντώ χιχιιχιχ!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φιλενάδα μου για τα γλυκά σου λόγια!!!!!Θα έρθω να απολαύσω την ανάρτηση που μου λες!!Βέβαια κάθε σου ανάρτηση είναι απολαυστική!!χιχιιχιχ!!!!Πολλά πολλά γατοφιλάκια καλή μου!!!!!!!!!!! <3<3<3<3

      Διαγραφή
  47. Απαντήσεις
    1. @Beauty Follower σε ευχαριστώ πάρα πολύ!να είσαι καλά!!! :))

      Διαγραφή
  48. Μαγια μετά απο 20 μερες είδα το χοντρούλη μου....ηρθε χθες και μου τριβοταν.τον εβγαλα φωτο ειναι πολυ χοντρός ..θα βάλω φωτο στο μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Demi μου αχχχχ αλήθεια;;;Δεν μπορείς να φανταστείς τι χαρά μου έδωσες!!!!!!!!!!!ΑΧΧΧΧ τέλεια!!Θυμάσαι τι σου είχα πει;;γάτα είναι και γυρίζει..(Αρκάς) =^.^= Θα χαρώ πάρα πολύ να δω και τις γατοφωτογραφίες στο μπλογκ σου!!πάρα πολλά γατοφιλάκια σε σένα και στον χοντρούλη!!!!!!!!!!!!!!!meeeeeeeeeeeeeoooooooooooooow!!!! <3<3<3<3 =^.^= χουρ χουρ χουρ χουρρρρρρρρρ (απο χαρά!!!!!)

      Διαγραφή
  49. Γλυκιά μου γατοφιλενάδα πέρνα από το σπιτάκι μου. Σε περιμένει παιχνιδάκι! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath μου γατοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!! <3 μιάου!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...