3 Ιανουαρίου 2012

Οι γατογιορτές μας!!!!!! Happy purrrrrrrrrrr year!!!!!!!!!!



Happy purrrrrrrrrrrrrrrrrr year!!!!!!! =^.^=  Καλή χρονιά!!Με υγεία και πολύύύύύύ αγάπη!!!!Ευτυχισμένο το νέο έτος 2012!!!Χρόνια πολλά και χαρούμενα!!!!!!!!!!!Σας ευχαριστώ όλους για τις γλυκές,καλόκαρδες,συγκινητικές,όμορφες,έξυπνες και γατένιες ευχές σας!!!!!Πρώτη φορά στην ζωή μου μου δίνουν τόσες μαζεμένες ευχές!!Και είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό!!!!χιχχι!!!

Επίσης σας γατοευχαριστώ πάρα πολύύύύύύύύ που ψηφίσατε και στηρίξατε τον Μπέμπη μου στον διαγωνισμό του facebook 
 "Νιάου του μήνα".Στον σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε την συμμετοχή του..

Επειδή θέλω να σας δείξω πολλά θα προσπαθήσω να μην σας κουράσω με πολλά λόγια......όλο αυτό υπόσχομαι..όμως..χαχαχχαχαχαχα!!!!

Αρχικά να  ενημερώσω  όσους δεν έχουν λάβει μέρος  πως ακόμη τρέχει το 2o Give Away μου
 Tην ανάρτηση του give away την έκανα αφού είχαμε ξεπεράσει τους 250....και σήμερα διαπίστωσα πως ξεπεράσαμε τους 300!!Μαζί με αυτούς που με παρακολουθούν απο το facebook μέσω του Networked Blogger ξεπεράσαμε τους 340!!!ΩΩΩΩΩΩ τι μεγάλη τιμή που μου κάνετε!!Ελπίζω να μην το κάνετε μόνο για τα δωράκια!!!!! :PPP χαχαχαχα!!!!
Η κλήρωση θα γίνει σε λίγες ημέρες πρώτα ο Θεός.Δηλώνετε συμμετοχή  μέχρι και τις 7 Ιανουαρίου.



Φέτος αποφάσισα εκτός απο το Χριστουγεννιάτικο δέντρο που στολίζουμε να φτιάξω  ένα δεντράκι για τον γατούλη μας τον Μπέμπη!Το γατόδεντρο του   =^.^=    το στόλισα  την παραμονή των Χριστουγέννων.Κόλλησα με ατλακόλ γατούλες σε μπαλίτσες  και στην κορυφή αντί για αστεράκι έβαλα ένα γατάκι...χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!

γατομπαλίτσες ..πάνω αριστερά δύο γατάκια λένε τα κάλαντα!!!!!!!!!!χιχιιχιχι!!!!


το γατόδεντρο του Μπέμπη


ο Μπέμπης και το γατόδεντρο του!!!!!


γατομπαλίτσες!!!!


ο Μπέμπης κάνει μια γατοευχή!!!!!!



και η ευχή του έπιασε γιατί ήρθαν πολλά γατοδωράκια και γατοκάρτες στο σπίτι μας....

Μια φανταστική χειροποίητη κάρτα με κοπέλα που κρατά  γάτα στην αγκαλιά της απο την ταλαντούχα  μπλογκοφίλη μου Katrina http://katrinakr.blogspot.com/ <3<3<3<3



 
 
  Ακόμη μια υπέροχη χειροποίητη γατοκάρτα (με γατοτρελάνατε κορίτσια) απο την γατοφιλενάδα μου marie meraki http://marie-meraki.blogspot.com/ <3<3<3<3
 Η χαρά που μου δώσατε κορίτσια  με  τις απίθανες γατόκάρτες  σας δεν περιγράφεται!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D  <3<3<3<3

   H καλή μου  marie  μου χάρισε κι ένα όμορφο γούρι με γατοκουδουνάκι επάνω του!!χιχιιχι!!
 το στολίσαμε στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας!!!


Να και  μια υπέροχη  βελούδινη γατοκαρτούλα  απο τον καλό μου <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Η αδερφούλα μου <3<3<3 δώρισε  γατοδωράκια στον Μπέμπη...πωπω παιχνίδια!!!!!!!!!!!Ο Μπέμπης τα επεξεργάζεται!!!!!!!! χιχιχιχι!!!


Ο καλός μου μου έφερε  γατομπαλόνι ,τα τελευταία χρόνια είναι παράδοση να παίρνω μπαλόνι hello kitty τα Χριστούγεννα...οι περαστικοί θα νόμιζαν πως το παίρνει για την κορούλα του χαχαχαχα!!!!!!

 μου έδωσε και γατομπισκοτάκια σοκολατένια για να με γλυκάνει ακόμη περισσότερο...<3<3<3

το κουτάκι στο πίσω μέρος έχει αυτή την τέλεια καρτούλα που κρεμάνε στις πόρτες!!!!!
 
     Χάρηκα πολύ όταν είδα πως  η γιορτινή μου χαρτοπετσέτα έχει ζωγραφιά με  γατάκι και μάλιστα κοκκινούλη!!!!!!!!!!!!!!!χιχιχιχιχιχι!!!!



    Η αδερφούλα μου μου χάρισε  ένα απίθανο Candy Automat Machine...γυρνάς το μοχλουδάκι (χαχαχα φυσικά και δεν υπάρχει τέτοια λέξη) και σου βγάζει καραμελάκι!!Ξετρελάθηκα!!Μόλις τελειώσουν τα καραμελάκια του θα του βάλω άλλα!!!!!

     

    Παραμονές  πρωτοχρονιάς έλαβα απίθανο δώρο!!!!!!!!!!!! Η μεγάλη μου αδυναμία...η νεραϊδοφιλενάδα μου apinkdreamer http://apinkdreamer.blogspot.com/  εμπνεύστηκε πίνακα με εμένα και τον Μπέμπη!!!!!!!!Είναι ένα όνειρο!!!!!!!!Τον έχω ερωτευθεί!!!!!!!!!!Τον ονόμασε
Magic Maya & her cat <3<3<3<3<3 <3 <3 <3
 Ότι και να γράψω θα είναι λίγο.....νοιώθω ευτυχισμένη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





      Φέτος αποφάσισα  να φτιάξω χειροποίητα μπισκότα(για πρώτη φορά στη ζωή μου) και ήθελα να τα κάνω με χρωματιστη ζαχαρόπαστα που κι αυτήν πρώτη φορά θα την έφτιαχνα..Η συνταγή που βρήκα τυχαία σην τηλεόραση έλεγε άλλα ντι άλλων..καμιά σχέση...δεν μου έβγαιναν με τίποτα..αναγκάστηκα και αυτοσχεδίασα....έριχνα με το κιλό ζάχαρη άχνη και αλεύρι...ήμουν τυχερή που πέτυχαν τα μπισκότα μου αλλά μου πήρε αμέτρητες ώρες για να τα φτιάξω και το σπίτι έγινε σαν του Χάνσελ και της Γκρέτελ............ζαχαρόπαστα παντού!!!!!!!!!!Ακόμη κολλάει το πάτωμα!!!!!!!!!!!








     Ο Μπουμπούκος, γατούλης της πεθεράς μου με μερικά απο τα χειροποίητα μπισκοτάκια μου σε σακουλάκια!!Περιμένουν τους καλεσμένους για το γιορτινό τραπέζι!!!!!

   
    Ο Λαζαρίκος μας μετά απο την περιπέτεια του  έγινε περδίκι!!!!!Είναι πιο νόστιμος απο τα σοκολατένια μου μάφιν που μέσα τους είχαν ολόκληρο κομμάτι σοκολάτας-και ήταν τα πιο νόστιμα που έχω φτιάξει ποτέ μου κι ας μην τα έβαλα γλάσο!!μμμμμμμμμμ..να είχα λίγα ακόμη τώρα....!!!!!!



Ο καλός μου μου έκανε φοβερή έκπληξη!!!!


 Μου χάρισε μια ραπτομηχανή!!!!!!!!!!!!! Ανυπομονώ να φτιάξω πολλάάάά... πάρα πολλάάάάάάάά πράγματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Αν και δεν έχω ιδέα απο ραπτομηχανή δεν θα μασήσω καθόλου!!!!!!Σκεφτόμουν απο καιρό να πάρω μια και να τη μπροστά μου τώρα  με το  φωτάκι της ...αχχχ πόσο χαίρομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!σαν γιορτινό στολίδι είναι!!!!!!!!!!!!!!! :O)



 Η χρυσοχέρα πεθερούλα μου μας χάρισε  φανταστικό καλάθι (στο οποίο λέω να βάλω  φελτ μαλλί ) γεμάτο λιχουδιές  απο τα χεράκια της!!!!  Γλυκά του κουταλιού,σάλτσες,πατέ ελιάς,πιπεριές φλωρίνης και διάφορα άλλα!!Δεν παίζεται η γυναίκα!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3


    Ο μπέμπης πήρε τη θέση μου  στο γραφείο και με διώχνει..φτάνει μου νιαουρίζει..πολλά τους έγραψες και θα τους κουράσεις..σας χαιρετώ  γιατί θέλει να στείλει γιορτινές e-cats εεεεεεε e-cards  ήθελα να πω στους φίλους του!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!      =^.^=      >>^.^<<













32 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά, με υγεία και χαρά! Μεγειά η ραπτομηχανή! Το γατοδεντράκι του Μπέμπη απίθανο, τέλεια ιδέα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι απίθανη!! Γατοδεντράκι? Αλλά και οι μπάλες, μόνη σου τις εφτιαξες!! Φοβερη ιδέα!! Μεγειά η ραπτομηχανή, καλά γαζώματα!! Τον Λάζαρο τον πάω πολύ!! Φιλάκια σε εσένα αλλά και στα γατουλίνια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλη χρονια !!!Τι ωραια αναρτηση!!!Αργησες αλλα πετυχες!!!Απιθανο το δεντρακι του γατουλη!Τι εμπνευση!Οσο για τον καλο σου και την μανουλα του?Ευγε και στους δυο!Απιθανα δωρα!!!Μου αρεσε ιδιαιτερα το καλαθακι με τοσα χειροποιητα καλουδια!Θεωρω πως ηταν πολυ ωαριο και πρακτικο δωρο!Οντως δεν παιζεται η γυναικα!Τα φιλια μου και τις ευχες μου για υγεια και δημιουργια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου εύχομαι ολόψυχα ο καινούριος χρόνος να σου φέρει πολλές χαρές
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά και από εδώ!
    Καλώς όρισες στην παρέα των ραπτομηχανο-χρηστών!
    Να μας δείχνεις τα καμώματά σου.
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γλυκιά μου Maya εύχομαι καλή χρονιά με υγεία, καλοπέραση, χαμόγελα, δημιουργίες κι ευτυχισμένα πλασματάκια γύρω σου! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
    ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ!!ΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝΔΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΤΟΥΛΙ!!!
    ΤΟ ΚΑΛΑΘΑΚΙ ΤΗΣ ΠΕΘΕΡΟΥΛΑΣ ΣΟΥΠΕΡ!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΔΩΡΑΚΙ ΡΑΠΤΟΜΗΧΑΝΗ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΣΗ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΕΥΣΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάγια μου γλυκιά τι όμορφη ανάρτηση πάλι!!! Γέμισες δώρα... αυτό μάλλον κάτι θα σημαίνει!!! Το γατοteam στα ωραία του όπως πάντα! Με γεια η νέα ραπτομηχανή! Πολλά φιλάκια!Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλα το γατοδεντρο ειναι το πιο απιθανο δεντρο που εχω δει ποτε μου!!!!
    ζηλεψα και το καλαθι της πεθερας!!!
    σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. συμφωνώ με την Ελένη, το γατόδεντρο είναι το πιο ωραίο δέντρο που έχω δεί!τρελάθηκα!
    και όσο για τα υπόλοιπα, τι να πώ, όλα τέλεια!τι όμορφες γιορτές!πάντα τέτοια, πάντα έτσι με πολύ αγάπη!
    καλή χρονιά και απο εμάς!και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχα σούπερ η ανάρτησή σου!!!!!
    τέλειο το γατοδεντράκι για τον μπέμπη σας!!!!
    όσο για τα καλούδια της πεθερούλας, τι να πω...γεια στα χέρια της γυναίκας και στα δικά σου βέβαια για τα σούπερ μπισκοτάκια σου!!!!
    όσο για τον αντρούλη σου τι να πω... τελειο το δωράκι του, να δούμε τι θα φτιάξεις!!!!
    πολλά πολλά φιλάκια και καλή χρονιάααααααααααααααααα!!!!
    νιάου!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελειο το γατοδεντράκι σου!!
    Καλή χρονιά με υγεία και δημιουργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαγική Μάγια Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, νιαουρίσματα, χαμόγελα και υπέροχες δημιουργίες!!!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χρόνια πολλά καλή χρονια και ο νέος χρόνος να είναι γεμάτος υγεία και χαρά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αχ, αυτός ο γατούλης εκτός από ομορφούλης, είναι και πολύ τυχερός! Τόσα δώρα που έλαβε, πρέπει να έμεινε πολύ ευχαριστημένος! ΚΑι του χρόνου να είστε καλά και να έχετε μια τέλεια χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάντα ζουζουνιάρικες οι αναρτήσεις σου!Καλή χρονιά φίλη μου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΧ..ΛΑΧΑΝΙΑΣΑ..ΕΤΡΕΞΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΩ...
    ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΣΥΓΚΙΝΟΥΜΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ...
    ΤΙ ΝΑ ΘΑΥΜΑΣΩ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ ΜΑΣ!! ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ!!ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ!!ΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ ΣΟΥΠΕΡ!!!
    ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΑΠΤΟΜΗΧΑΝΗ ΜΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΡΑΨΙΜΑΤΑ!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ!!!!!ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαγια μου, τί όμορφη ανάρτηση!!!το Γατοδενδράκι σου πανέμορφο!!!Ο μπέμπης, οι καρτούλες σου, τα δωράκια σου, τα μπισκοτάκια σου!!!όλα πανέμορφα!!Το έργο της φίλης μας apinkdreamer, απίθανο!!!Πιο χρήσιμο όμως, που θα σου λύσει τα χέρια, όπως λένε, είναι η ραπτομηχανή!!!!Να την χαρείς με πολλές δημιουργίες γλυκούλα μου!!Καλή χρονιά και να εκπληρώσει όλα τα όνειρά σου!!!φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή χρονιά Μάγια!!! Δεν γίνετε τέτοια διασημότητα και να μην έχει το δικό του δέντρο!!!! Τα δωράκια του και τις λιχουδιές του!!! Και τα μπισκοτάκια σου φαίνονται μούρλια!!!! Έλα που σου'χω ένα παιχνιδάκι!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά πολλά Μάγια μου , να χαίρεσαι τα γατουλινια σου χαίρομαι που πήρες πολλα δωράκια και πέρασες καλά. Δώσε χαδακια στα νιαου σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. MAYA MOY ΤΟ ΓΑΤΟΔΕΤΡΑΚΙ ΣΟΥ ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!!ΤΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή χρονιά γεμάτη με δώρα και χαρά!Φιλιά πολλά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλη και ευλογημενη η χρονια..παντα χαρες..γελια χαρα ελπιδα..ολα αυτα και αλλα τοσα να οδευουν στο σπιτικο σου..νασε καλα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια σου πολλά βρε Maya μου!!! Ότι επιθυμείς για εσένα και την οικογένεια σου!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή χρονιά κι ευλογημένη Μάγια μου! Εύχομαι το 2012 να φέρει υγεία, χαρά και όλα τα καλά στο σπιτικό σου! Η ανάρτηση είναι υπερπαραγωγή και όλες οι δημιουργίες υπέροχες! Εύχομαι πάντα να 'χεις τέτοια όρεξη για δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή και ακόμα πιο δημιουργική χρονια!!!
    Ομορφα δωράκια και του χρόνου τόσα κι αλλα τόσα με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλή χρονιά όλα μα όλα είναι υπέροχα αλλά πιο όμορφο απο όλα το γατόδενδρο χίλια φιλιά σε όλους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γατοδεντράκι πρώτη φορά είδα και έχω να πω ότι είναι τέλειο!!!!Χρονια πολλα και καλή χρονιά γλυκιά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γατοδεντράκι, γατοδεντράκι, γατοδεντράκι!!!! Έγραψες!!!! Και του χρόνου με υγεία!!!! Φιλάκιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια πολλά & Καλή Γατοχρονιά ψιψίνα!!!
    Αγαπημένη μου γατοφιλενάδα , σε περιμένει ένα παιχνίδι, για να λάβεις μέρος στο σπιτάκι μου!!!
    Α!!! και μου έκλεψαν το κοριτσάκι μου μαζί με το γατάκι μου μήπως ξέρεις κάτι;;;;;
    πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Dorothy καλή χρονιά!!με υγεία και πολύ αγάπη!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! μιάου!!! =^.^=

    @Mania μου σε ευχαριστώ πολύ!!!τώρα ο λαζαρίκος ήρθε επίσκεψη στον φίλο του τον μπέμπη κι έχει αράξει στον καναπέ δίπλα μου χιχιχι!!!πολλά γατοφιλάκια απο όλη την τρελογατοπαρέα!!=^.^=

    @Eva's blog σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!κι εγω΄σου εύχομαι όλα τα καλά!!!!!ναι κι εγώ τα εκτιμώ πολύ τα χειροποίητα δώρα..είναι όμως μερικοί που δεν τα εκτιμούν καθόλου...είναι κρίμα να χαρίζονται χειροποίητα εκεί που δεν τα εκτιμάνε...δεν πειράζει όμως που δεν τους αρέσουν.αυτοί χάνουν!!πολλά φιλάκια!!=^.^=

    @ΣΑΝΤΡΙΝΑ σε ευχαριστώ πολύ!!χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένο το νέο έτος!!!=^.^=

    @Madame Pelagie χρόνια πολλά και καλά!!ακόμη δεν έχω ιδέα απο ραπτομηχανή αλλά που θα μου πάει;χιχιχ!!χαίρομαι που ενδιαφέρεσαι να δεις τι θα φτιάξω..έχω πάντως πολλές ιδέες στο μυαλό μου!να δούμε πότε και πως θα τις υλοποιήσω!πολλά φιλάκια!!=^.^=

    @L. μου πόσο μου άρεσε η ευχή σου "..κι ευτυχισμένα πλασματάκια γύρω σου"χιχιχιιχ!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!χρόνια σου πολλά και το νέο έτος με υγεία και πολύ αγάπη!!μιάου!!!=^.^=

    @χρυσάνθη σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!σου εύχομαι όλα τα καλά!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!=^.^=

    @Marie μου ναι..γέμισα δώρα που σημαίνει ότι υπάρχουν κάποια άτομα που με σκέφτονται και νοιάζονται για μένα!!κι είμαι πολύ τυχερή!!!!πολλά γατοφιλάκια γατοφιλενάδα μου σε σένα και όλο το team!!!=^.^=

    @apinkdreamer μου χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσει το γατόδεντρο μας!!!πολλά φιλάκια και πάλι ευχαριστώ για τον ονειρεμένο πίνακα σου!!είναι ένα στολίδι!!!!μου αρέσει τόσο πολύύύύ!!!!=^.^=

    @Aliki μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!σου εύχομαι όλα σου τα όμορφα όνειρα να τα δεις να γίνονται πραγματικότητα!!πολλά γατοφιλάκια!!!μιάου!!=^.^=

    @Ελευθερία μου σε ευχαριστώ ιδιαίτερα επειδή πρόσεξες τα μπισκότα μου!!!χιχιχι!!καιρός ήταν να πει κάποιος μια καλή κουβέντα και γι'αυτά!!χαχαχα!!!χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα κούκλα μου!!!μιάου!!!=^.^=

    @my craft and art creations σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!καλή χρονιά!!με υγεία και αγάπη!!!μιάου!!=^.^=

    @Katerina μου χίλια ευχαριστώ που με είπες "μαγική"!!!ανεβαίνω με κάτι τέτοια χιχιχι!!χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα κουκλίτσα μου!!καλή χρονιά!!!μιάου!!!=^.^=

    @alex ευχαριστώ πάρα πολύ!!χρόνια πολλά!!καλή χρονιά με υγεία πάνω απο όλα και όλα τα καλά!!=^.^=

    @EVAGELIA VRETTOU σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!κι εμείς είμαστε τόσο τυχεροί που έχουμε τον μπέμπη!!μας δίνει τόση αγάπη και χαρά!!!είναι και αντιστρες γατάκι(επιστημονικά αποδεδειγμένο!!!)καθώς είναι χουρχουράκης!!!χιχιιχ!!!σου εύχομαι χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα και το νέο έτος να είναι μαγικό κι ονειρεμένο!!!=^.^=

    @"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα κουκλίτσα μου!!πολλά γατοφιλάκια απο όλη την παρέα!!!μιάου!!!
    =^.^=

    @lourdi lourdaki γλυκούλα μου..πόσο χαίρομαι να διαβάζω τα μηνύματα σου..τα οποία μιλάνε στην καρδιά!!είσαι τόσο ζεστός και τρυφερός άνθρωπος..χαίρομαι τόσο πολύ που σε γνωρίζω!!σε ευχαριστώ για όλα και σου εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου όλα τα καλά του Θεού!!πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη και τον λαζαρίκο που κοιμάται δίπλα μου,ήρθε να κάνει επίσκεψη στον μπέμπη μας!!χιιχιχ!! =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Φανή Παπ., Ζωγράφος γλυκούλα Φανούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!ναι!!χάρηκα τόσο πολύ με την έκπληξη του καλού μου!!εσύ ξέρεις απο ραπτομηχανή;εγώ ακόμη ιδέα δεν έχω..αλλά θα μάθω που θα μου πάει;;ευτυχώς έχει και βιβλίο με αναλυτικές οδηγίες και στα ελληνικά!!!τέλεια!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!σου εύχομαι καλή χρονιά με όλα τα καλά του Θεού!!χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!!μιάου!! =^.^=

    @Barbara χχαχαχα!!!ναι!!έχει γίνει μεγάλη μούρη ο μπέμπης!!βασικά απο πάντα ήταν μεγάλη μούρη στις καρδιές μας!!χαχαχαχα!!!!χάρηκα πολύ με το μήνυμα σου!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση!!όταν λάβω μέρος θα σε ενημερώσω!!χρόνια πολλά!!καλή χρονιά!!με υγεία και χαρά!!!και πολύ αγάπη!!!πολλά γατοφιλάκια!! =^.^=

    @zeficreations σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!τα νιάου σου στέλνουν πολλά γατοφιλάκια!!χρόνια πολλά κι ευτυχισμένο το νέο έτος κοριτσάκι μου!!!μιάου!! =^.^=

    @fotolabida1 μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!να είσαι καλά γλυκιά μου!!πολλά γατοφιλάκια!! =^.^=

    @Αναστασία σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!σου εύχομαι όλα τα καλά!!χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!! =^.^=

    @Μαρία σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!κάθε ευλογία για σένα και σε όλο τον κόσμο!!πολύ μου άρεσαν οι ιδιαίτερες ευχές σου!!!=^.^=

    @Eustathia σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα κουκλίτσα μου!!πολλά γατοφιλάκια!! =^.^=

    @Christina V. σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ καλή μου!!σου εύχομαι κάθε χαρά για το νέο έτος!!χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα κούκλα μου!!πολλά γατοφιλάκια!!! =^.^=

    @Cat Pet σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!καλή χρονιά!!με υγεία και αγάπη!!πολλά γατοφιλάκια!!να είσαι γερή κι ευτυχισμένη!! =^.^=

    @marilise σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!κι εγώ το χάρηκα πάρα πολύ το γατόδεντρο!!το πιο ωραίο δέντρο που στόλισα ποτέ μου χιχιχι!!καλή χρονιά!!πολλά γατοφιλάκια!! =^.^=

    @Αναστασία Νεραϊδόσκονη πόσο χαίρομαι που σου άρεσε το γατόδεντρο μας!!!καλή χρονιά γλυκιά μου!!χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!!!σαν παραμύθι!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!! =^.^=

    @Kiki χιχιχιχι!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ κουκλίτα μου!!!χρόνια σου πολλά και όλα τα καλά!!!πολλά γατοφιλάκια!!μιάου!!=^.^=

    @Ευτυχία μου καλή γατοχρονιά καλή μου!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση!!!ποιοί σου έκλεψαν το γατάκι με το κοριτσάκι;τι εννοείς;;;δεν το κατάλαβα γλυκιά μου..πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!! =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...