29 Ιανουαρίου 2012

η συμμετοχή μου στο διαγωνισμό της apinkdreamer και ένα γατάκι (δεν γίνεται να λείπει το γατί!!!!)



  Γεια σας και χαρά σας κοριτσάκια!!!!!Ελπίζω να είστε κάπου ζεστά και χουχουλιάρικα....ακόμη καλύτερα με ένα γατάκι στην αγκαλιά σας να  χουρχουρίζει.....χουρ χου χουρ χουρ χουρρρρρρρρ....
<3<3<3<3<3<3<3<3<3 =^.^=

ή και με περισσότερα γατάκια....!!!!!
=^.^=  <3   >>^.^<<   <3    Πολύ κρύο....τι καλά να μας χιόνιζε .....πόσο θέλω......!!Μέχρι το γόνατο(τουλάχιστον)!!Μου αρέσει πολύ να χαζεύω το χιόνι.......να χορεύουν οι νιφάδες στον αέρα..σαν μικρές μπαλαρίνες!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Τελευταία στιγμή(κυριολεκτικά) δηλώνω  κι εγώ συμμετοχή στο διαγωνισμό της ταλαντούχας μας νεράιδας apinkdreamer με μια ξύλινη κατασκευή που σας είχα δείξει στην ανάρτηση http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/06/blog-post_27.html Τότε είχα ελάχιστους αναγνώστες και μάλλον δεν την έχετε δει οπότε βρήκα την ευκαιρία να σας την παρουσιάσω πάλι..εκτός κι αν είδατε τι έφτιαξα και δεν σας άρεσε καθόλου και γι αυτό δεν μου αφήσατε σχόλια!!χααχχαχαχα!!!
  Αυτό το μήνα ο δημιουργικός διαγωνισμός της  ταλαντούχας apinkdreamer μας  είχε θέμα το ξύλο!!!!!Και χαρίζει  2 φανταστικές χειροποίητες ατζέντες!!!!!!!!!!Αχχχχ τι καλά να κερδίσω τη μιά!!!Χιχιχιχιιχιχι!Παραθέτω απόσπασμα της παλιάς ανάρτησης για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν πως έφτιαξα το ντεκουπάζ στο  ξύλινο κουτί παιχνιδιών του γατούλη μας του μπέμπη!!Ναι!!Με αυτό θα λάβω μέρος!!!!!!!!!!!!!!!! :D ;)) =^.^= meeeeeeeeeeoooooooooooooow

  "Αυτό είναι ένα ξύλινο κουτί που έφτιαξε ο καλός μου για να βάζουμε μέσα τα παιχνιδάκια του γατούλη μας του Μπέμπη!!!


Αποφάσησα λοιπόν  να του κάνω ντεκουπάζ με θέμα τι άλλο;;Τις γάτες!!!! ΕΡΩΤΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΟΙ ΓΑΤΕΣ!!!!! Έκοψα με τα δάχτυλα και όχι με ψαλίδι διάφορες παραστάσεις με τα πιο όμορφα πλάσματα του κόσμου όλου!! Όταν κόβω τις παραστάσεις με τα δάχτυλα ενσωματόνονται καλυτερα πάνω στην επιφάνεια που εφαρμόζω το ντεκουπάζ.
Έβαλα  νερό σε ένα κουπάκι πήρα και  την ατλακόλ μου την κόλλα για το ντεκουπάζ μου δηλαδή ,πήρα και ένα πινέλο το οποίο δεν χρησιμοποιώ ποτέ αφού όλη την δουλειά την κάνω με τα δάχτυλα.Εσάς όμως μπορεί και να σας βολέψει.

  Σε ένα πλαστικό καπάκι γιαουρτιού πρόσθεσα ατλακόλ την οποία ανακάτεψα  με  νερό για να την αραιώσω. .Την ανακατεύω με το δάχτυλο έως ότου γίνει σαν κρεμούλα  και διαλυθούν οι διάφοροι κόκκοι που τυχαίνει να έχει μέσα της η κόλλα μου.
                                                    
             Στη συνέχεια βουτήξα το απόκομμα στο κουπάκι με το νερό και το έτριψα  απαλά με τα δάχτυλα στην πίσω του πλευρά για να φύγει η κόλλα που συνήθως υπαρχει σε τέτοιου είδους χαρτιά(τις  γατούλες αυτές τις βρήκα απο ημερολόγιο με μαγνήτη για το ψυγείο) .Με το ΑΠΑΛΟ τρίψιμο το κάνω  όσο περισσότερο  λείο μπορώ.
Κατόπιν απλώνω μια λεπτή στρώση κόλλας  στο πίσω μέρος του αποκόμματος προσέχωντας να απλωθεί η αραιωμένη κόλλα παντού,σε όλη την επιφάνεια!!!
                                         
΄Ύστερα (ύστερα μα δεν υπάρχει ύστερα) κολλάω προσεχτικά το απόκομμα πάνω στο ξύλο.Το κολλάω απο το κέντρο προς τα έξω προσέχοντας να μη δημιουργήσω ζάρες ή φυσαλίδες.
    Κατόπιν απλώνω αραιωμένη (πάντοτε ) ατλακόλ και πάνω απο το απόκομμα που μόλις κόλλησα.
                              Την κόλλα που έχει ξεφύγει απο την επιφάνεια του αποκόμματος την απομακρύνω με ένα υγρό πανί που δεν αφήνει χνούδι.Αυτή τη διαδικάσιά ακολουθώ με όλα τα αποκόμματά που θέλω να τοποθετήσω. Τα αφήνω να στεγνώσουν καλά και μετά τα ξαναπερνάω 2-3 χέρια αραιωμένη ατλακόλ. Εγώ πρόσθεσα και λεζάντες τις οποίες καψάλισα στη φλόγα ενός κεριού για πιο ρομαντικό αποτέλεσμα.Τα καμμένα στις άκρες αποκόμματα δίνουν την αίσθηση του παλιού.    :)                                                                 
                                                       
                                                 
                 
   Στις ξύλινες επιφάνειες περνάμε και βερνίκι.Δεν το έχω περάσει βερνίκι ακόμη  γιατί δεν έχω αποφασήσει αν θα  βάψω το κουτί ή αν θα το αφήσω όπως είναι.Μου αρέσει πολύ όμως στο χρώμα του ξύλου...Όσο περισσότερα χέρια περνάμε με ατλακόλ τόσο πιο καλά δένουν τα μοτίβα με την επιφάνεια του ξύλου."

  Τόσο καιρό δεν αποφάσιζα αν θα έπρεπε να το χρωματίσω ή  να το βερνικώσω και μου ήρθε η  ιδέα να πειραματιστώ και να περάσω υγρό γυαλί πάνω και γύρω απο τα αποκόμματα που είχα κολλήσει.Άτιμο πράμα το υγρό γυαλί...πότισε σε ορισμένα σημεία το χαρτί μου...χειροποίητο 100% χαχαχα!!!!!!!!!!!!Εδώ βλέπετε τη μια πλευρά περασμένη με υγρό γυαλί.




 Στην παρακάτω φωτογραφία η  πλευρά που βλέπετε δεν είναι περασμένη με υγρό γυαλί,σας την δείχνω για να καταλάβετε καλύτερα τη διαφορά
Βέβαια θα έπρεπε για καλύτερο αποτέλεσμα  να κάνω τη φωτογράφιση  στο φως της μέρας σε εξωτερικό χώρο  αλλά με τέτοιο κρύο που να βγεις έξω;;;;


    Καλή επιτυχία με το διαγωνισμό σε όλους τους συμμετέχοντες!!Καλή δημιουργική συνέχεια στην νεράιδα μας που μας ξετρελαίνει με τους διαγωνισμούς της,τις δημιουργίες της και τα δώρα της!!!!!!!!!!!Δεν έχω δει πιο ανοιχτοχέρα μπλογκερ!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3 :D :)) Όμορφη δημιουργική χρονιά σε όλους μας!!Γιατί η δημιουργία είναι αντιστρες και βάλσαμο για την ψυχή..όπως και οι γατούλες...χιχιιχιχιχ(για να μην ξεχνιόμαστε)!!!!!!!!!


     Έχω ένα τεστ για εσάς!!Μπορείτε να βρείτε τι είναι αυτό  πίσω απο την κουρτίνα;;;;;;;



οκ οκ θα σας πω την απάντηση του τεστ........τι κάνει μιάου μιάου στην κουρτίνα;;;;;;;;;χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ο Μπέμπης μας!!!!!!!!




αχχχχχχχχχχχχ πόσο τον αγαπάω............πόσο........................... <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Δεν είναι σκέτη γλύκα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Όχι πείτε μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



 

   
   Σας χαιρετώ  με ένα φανταστικό βιντεάκι..ανακάλυψα πριν λίγες ημέρες την simon's cat και ομολογώ πως δεν έχω δει καλύτερα βιντεκάκια με γάτες!!!!!!!Πολύ γέλιο!!!!!!!!!!!Αν έχεις γάτα θα γελάσεις ακόμη περισσότερο γιατί θα θυμηθείς τα καμώματα της δικιάς σου!!!!:D Ο μπέμπης πάλι με ξύπνησε σήμερα.....όταν αργώ να σηκωθώ με ξυπνάει αυτός..με τσιγκλάει με το ποδαράκι του στο πρόσωπο..άτιμα ζώα οι γάτες χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Σας εύχομαι χαρούμενη εβδομάδα,καλό μήνα μιας και σε λίγο μπαίνει ο Φεβρουάριος... ας είναι ένας υπέροχος μήνας για όλους μας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Πολλά θαυμαστικά βάζω....(και τελίτσες)





91 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. vasilikoula σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. υπεροχο γατο κουτι!!!!! ονειρευομαι πολλα γατουλια μεσα!!!
    καλη σου επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. apinkdreamer χαχαχαχα!!φιρί φιρί το πας!!!ο μπέμπης μας είναι στειρωμένος θα μείνει μια ζωή παιδί!!τώρα αν θελήσει να γεμίσει το κουτί με γατάκια μπορεί να μαζέψει αδεσποτάκια απο τη γειτονιά..έχει τόσο καλή ψυχή...σε γατοφιλώ!!

      Διαγραφή
    2. apinkdreamer εσύ ονειρεύεσαι γατούλια στο γατοπαιχνιδόκουτο κι εγώ ονειρεύομαι να κερδίσω στο διαγωνισμό σου..χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Τέλειο το κουτί, άψογο το βιντεάκι (γέλασα πολύ), αλλά την παράσταση κλέβει ο Μπέμπης που είναι κούκλος! Η Μίκρα έρχεται και με ξυπνάει το πρωί... Όταν ήταν έγκυος, ανέβαινε στο στήθος μου όπως κοιμόμουν και περίμενε να ξυπνήσω...ένοιωθα ένα βάρος, μα τι βάρος...άνοιγα τα μάτια και έβλεπα δυο υπέροχα ορθάνοιχτα ματάκια να με κοιτάζουν σε απόσταση αναπνοής! Μιάουουουου...άρχιζε τότε... χαχα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. purpleleath χαχαχαχα τη φαντάζομαι τη Μίρκα να τα κάνει αυτά..άτιμα ζώα οι γατούλες μας!!Γι αυτό μας ξετρελάινουν!!Πολλά γατοφιλάκια σε σένα και σε όλη την τρελογατοπαρέα σου!!!

      Διαγραφή
    2. purpleleath ξέχασα να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια..πιάσαμε τις γατοκουβέντες και φυσικό είναι να γατοξεχάσω..χαχαχα!!!!σε ευχαριστώ!!!φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. πανεμορφο το κουτι,κατατοπιστικες οι οδηγιες αλλα γαλασα πολυ με το γατουλι στην κουρτινα νομισα πως ηταν κουνια!Καλη επιτυχια στον διαγωνισμο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eva χαχαχχα τον πέρασες για κούνια ε;;χαχαχαχα!! σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  5. Maya μου γλυκια..πανεμορφη κατασκευη..πολυ εξυπνο και πολυ χρησιμο..το εκανες τελοιο..εβαλες το χερακι σου και το ομορφαινες..νασαι καλα ομορφη..καλη επιτυχια..πολλα φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!Πολλά γατοφιλάκια!!Να περνάς υπέροχα!!!

      Διαγραφή
  6. Τρυφερούλα μου, τί υπέροχη ανάρτηση!!μπράβο σου!!! Πανέμορφο το γατοκουτάκι σου!! καλά στην κουρτίνα κούνια, δεν χρειαζόταν να μας το πεις!!!τι άλλο θα ήταν, ευνόητο!!!πανέμορφος ο μπέμπης σου, και σίγουρα σε ξυπνάει γλυκά, το πιστεύω...καλή σου επιτυχία,γλυκούλα μου! φιλάκια, μιάουυυυυυυυυυυυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκούλα Φανούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!με ξυπνάει ο μπέμπης αλλά καμιά φορά απότομα όχι και τόσο γλυκά όσο λες..αμέσως μετά το ξάφνιασμα όμως τον κοιτάς και σε γλυκαίνει...χιχιχι!!πολλά φιλάκια γλυκούλα μου!!!

      Διαγραφή
  7. Ομορφο το κουτι του μπεμπη,καλη επιτυχια στον διαγωνισμο και καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημιουργία σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!Καλή εβδομάδα!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Το γατοκουτάκι είναι πανέμορφο, αλλά και ο γατούλης σου μια σκέτη γλύκα!
    Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝΑ σε ευχαριστώ πάρα πολύ κούκλα μου!!!!Ο μπέμπης σου στέλνει γλυκά γατοφιλάκια!!χιχιιχιχ!!

      Διαγραφή
  9. Το κουτί, αλλα και το βιντεάκι είναι φανταστικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mania μου σε ευχαριστώ!!!Έχει και άλλα πολλά βιντεάκια simon's cat αν πας στο κανάλι του στο youtube θα ρίξεις πολύ γέλιο!!φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Κι εγώ θέλω χιόνιιιιιιιιι... Πολύ όμορφο το κάνατε το κουτί για τα γατοπαιχνιδάκια, νομίζω όμως οτι το υγρό γυαλί ήταν μια λάθος επιλογή... Ίσως ένα βερνίκι σε σπρεϊ να ήταν καλύτερη λύση!! Είμαι σίγουρη βέβαια οτι ο μπέμπης σου το λατρεύει ακριβώς όπως είναι!! Φιλιά και καλό μήνα και σε 'σενα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειρήνη μου χειροποιήματα έχεις δίκιο έπρεπε να βάλω βερνίκι ,μου ήρθε όμως να πειραματιστώ ,αυτά όλα τα πειράματα είναι μελέτες!στη φωτογραφία δεν φαίνεται καθόλου το υγρό γυαλί αν εξαιρέσεις το οτι πότισε σε κάποια σημεία το χαρτί πάντως κατά τα άλλα έχει ωραίο αποτέλεσμα!!πολλά γατοφιλάκια απο μένα και τον μπέμπη!!

      Διαγραφή
  11. Maya
    Πολύ όμορφο το κουτί!!.Συμφωνώ για το σπρέι βερνίκι, αντί του υγρού γυαλιού.Εύχομαι να είσαι από τις τυχερές.Όσο για τον μπέμπη δεν το χαλάει αν το κουτί είναι σε σπρέι ή σε υγρό γυαλί.
    Σου εύχομαι για τον καινούριο μήνα που όπου να ναι καταφθάνει ότι πιο όμορφο.Δεν σου κρύβω την επιθυμία μου να χιονίσει.Το χιόνι είναι η αγνότητα και το τοπίο μαγευτικό.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ..λες να κερδίσω;;χαχαχαχα..για να δούμε...ο μπέμπης δεν σκάει για το κουτί τα παιχνίδια του να έχει και είναι ευτυχισμένος!!είπα κι εγώ να πειραματιστώ το παιδί!!απο κοντά φαίνεται καλύτερο πάντως,το αδικεί πολύ η φωτογραφία!αχχχ τι καλά να μας χιονίσει..για να δούμε...πολλά γατοφιλάκια!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Σιγά που ΔΕΝ θα είχε γατάκι το κουτί!!!!! Ας νιαουρίσω..(κατά το "ας γελάσω"!)!!!! χαχαχαχανιάάάάάάάάουουουουου!!!!! Έγινε πολύ-πολύ όμορφο, όμως!!! Απίστευτος και ο Μπέμπης σας! Φωτομοντέλο και ζουζουνοπαιχνιδιάρης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Onirokosmos χαχαχαχα!!!!έλα μου ντε!!γίνεται να μην έχει γατάκια το γατοπαιχνιδοκουτί;σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα μου!!!πολλά γατοφιλάκια απο εμένα και τον Μπεμπάκη μας!!!!!!!!!! =^.^= <3<3

      Διαγραφή
  13. Αν το κουτί είχε κάτι άλλο και όχι γατάκια, τόοοοοτε θα ανησυχούσαμε όλοι :)))) Καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!!
    Φιλιά και καλή βδομάδα από το παρακουνημένο λόγω σεισμών Ηράκλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @reine μου έλα βρε που θα ανησυχούσατε αν το κουτί δεν είχε γατάκια...χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!καλό μήνα καλή μου!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. όμορφο το κουτάκι και καλή επιτυχία στο διαγωνισμό. Αλλά ο γατούλης είναι απίθανος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!ναι είναι απίθανος ο γατούλης μας χιχιχιχιιχ!!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  15. Ωραίο το κουτάκι και κυρίως πολύ χρήσιμο!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @΄Εφη σε ευχαριστώ πολύ!!να είσαι καλά!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  16. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ MAYA ΜΟΥ !!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @fotolabida1 σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!καλό μήνα!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!

      Διαγραφή
  17. Το ζουζούνι είναι γλύκα...φοβερός γάτος!! Αλλά το καλάθι που φτιάξατε είναι όλα τα λεφτά....λέω να φτιάξω κάτι παρόμοιο για τα παιχνίδια των παιδιών....τέλεια ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαζί... Kapa χαίρομαι που τον βρίσκεις φοβερό τον γάτο μας...σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!ναι να φτιάξεις να φτιάξεις και να μας το δείξεις!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΕΓΙΝΕ!!!ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΤΟ ΕΒΑΦΕΣ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΓΡΟ ΓΥΑΛΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @feysjewel σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!καλό μήνα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Ε όχι και να λείπουν τα γατάκια! Ειδικά ο Μπέμπης δεν θα μπορούσε να λείπει! Άσε που είναι και για τα παιχνιδάκια του! Τέλειο έγινε Maya μου και απόλυτα γατίσιο!!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @butterfly art εεε όχι και να λείπουν τα γατάκια!!χιχιιχιχι!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!να είσαι καλά!!πολλά γατοφιλάκια!!!

      Διαγραφή
  20. Πανέμορφο το κουτί σου!! και πολύ γατίσιο!!!!
    Τώρα πειράζει άν έγώ χουχουλιάζω με τον σκυλάκο μου;;;;;;;
    πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Mariela καλά κάνεις και χουχουλίαζεις με το σκύλο σου....τέλεια ε;;;έχει τις ομορφιές του και τις μικρές χαρές του κι ο χειμώνας...σήμερα χουχούλιαζε με τον λαζαρίκο,το μαύρο γάτο της πεθεράς μου που ήρθε να κάνει επίσκεψη στον μπέμπη μας κι αυτό σκεφτόμουν....=^.^=

      Διαγραφή
  21. ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΞΥΛΙΝΟ ΚΟΥΤΙ ΕΦΤΙΑΞΕ Ο ΚΑΛΟΣ ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΟΥ ΜΠΕΜΠΗ!!!!!!!!ΒΡΕ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΠΕΜΠΗΣ ΜΕΣΑ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!ΠΛΑΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ!!!!!!!!ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Effie Sweet Home Designs σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!ναι είναι πολύ καλός ο μπαμπάς του μπέμπη!!χιχιχιχιιχ!!!!!μπορεί να χωράει κι ο μπέμπης μέσα στο κουτί αν και πήρε βάρος τελευταία...πολλά γατοφιλάκια γλυκιά μου!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. κοριτσάκι μου , για πέρνα να πάρεις ένα βραβείο που σε περιμένει από το σπίτι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @neraiditsa μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνεις!!μόλις κάνω νέα ανάρτηση και γράψω για το βραβείο θα σε ενημερώσω!!!πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!ΜΠΡΑΒΟ!!ΚΑΛΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΕΜΠΗΣ ΤΕΛΕΙΟΣ!ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΜΕΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΣΠΡΟ!ΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑ!ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΙΠΑ ΤΗΣ ΞΑΔΕΛΦΗΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΓΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΠΑΘΕ ΠΛΑΚΑ!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Georginart σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!ναι..δίκιο έχεις..ο μπέμπης είναι τέλειος χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!! η ξαδέρφη σου με τα γατιά έχει κι αυτή blog?πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!! =^.^=

      Διαγραφή
  24. Εγω παντως μαγιουλι μου τωρα το βλεπω το κουτακι σου + ειναι τελειο!!μ'αρεσε παρα πολυ!! ο μπεμπης σου παντα ζωηρουλης βλεπω!!:-))) αααα....παιζει giveaway στο blog μου,αντε αντε μπορει να ξανακερδισεις!!χεχε φανταζεσαι?!σε φιλωωω! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Rock n'Rolla σε ευχαριστώ πάρα πολύ κοριτσάκι μου!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με ενημέρωσες και για το give away σου..λες να κερδίσω πάλι;;χαχαχαχα!!πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  25. κι όμως είναι πολύ όμορφο το κουτάκι σου!!!!
    καλό μήνα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ζαχαρούλα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!καλό μήνα!!!φιλάκια!!

      Διαγραφή
  26. Με γειαααααά!!! Το κουτί έγινε του κουτιού!!! Χι χι χι!!! Καλό μήνα και πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kiki μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ χιχιιχιχ!!!καλό μήνα!!!πολλά γατοφιλάκια!!

      Διαγραφή
  27. Τρελή φαντασία έχεις και πολύ όμορφο το αποτέλεσμα για το κουτί του γατιού! Μπράβο!!!
    Έλλη Πετσανίδου
    elli_0608@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Έλλη Πετσανίδου χαίρομαι πολύ με την επίσκεψη σου!!σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!

      Διαγραφή
  28. καλημερουδια :)
    http://zeficreations.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @zeficreations γειά σου γλυκούλα μου!!!φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  29. Το κουτί σου το είχα δει παλιά ,αλλά τότε φοβομουν !!!(άμα είσαι άσχετος)να αφήσω σχόλιο ,αλλά μου άρεσε πολύ!Και τώρα με το γυαλί δεν είναι άσχημο,ίσως αδικείται απο τη φωτό.Εγω το φαντάστηκα πως στην κουρτίνα κρυβόταν η αγάπη σου ο Μπέμπης!!!Είναι όντως γλύκας !!!Τι φατσούλα!!!Μου λείπει που δεν έχω ένα κατοικίδιο(κάποτε στο λύκειο όταν ήμουν είχα 9 γατιά και ένα σκυλάκι!!!)αλλά δεν υπάρχει χώρος στο σπίτι και ο άντρας μου θα φρίξει! Δεν πειράζει χαίρομαι τα δικά σας από μακριά ,κάτι είναι και αυτό!!!Φιλιά και συγνωμη για το μακρόσυρτο σχόλιο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Μαρίτα Καράπη αδικείται πολύ απο τη φωτογραφία,δεν φαίνεται καν ο όγκος που έχει το υργό γυαλί,απο κοντά είναι πιο ωραίο!!9 γάτες και ένα σκυλάκι;;;πωπω..πως τα έβγαζες πέρα;;χαίρομαι που χαίρεσαι να βλέπεις τον μπέμπη!!!!!!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια καλή μου!!!

      Διαγραφή
  30. Είναι πολύ τυχερός ο μπέμπης σας!!Ένα όλοκληρο χειροποίητο κουτί για τα παιχνιδάκια του!!Ελπίζω να σου δώσει κ' εσένα λίγη τύχη να κερδίσεις την ατζέντα!Προς το παρόν κέρδισες 1 βραβείο!!Πέρνα να το πάρεις!
    Φιλάκια*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mairi σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνεις!!!!!!!!!!!!!!!!!happy weekend!!!!!!!!!!!!!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
    2. Maya μου,πως τα κατάφερα έτσι:( Ξέχασα να αντιγράψω τη διεύθυνση σου κ' μετά δεν μου έβγαινε το μέτρημα...
      Με συγχωρείς..νιώθω πολύ άσχημα:(
      Παρ'όλα αυτά το "τακτοποίησα" κ' το βραβείο σε περιμένει!Το αξίζεις!!
      Καλό ΣΚ κ' σε σενα!!

      Διαγραφή
    3. @mairi μου δεν πειράζει καλή μου,δεν αξίζει να στενοχωριέσαι δεν έγινε και τίποτα!!!μη μου ζητάς συγνώμη σε παρακαλώ πάρα πολύ!!!!!σε ευχαριστώ πολύ και πάλι για το βραβείο!!πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  31. Ήρθα αγαπημένη μου Γατονεράιδα!!! Χάθηκα γιατί έχω πολλές δουλειές στο σπίτι μαζεμένες και έχω ένα βουνό ρούχα να σιδερώσω, θέλω να τελειώσω και το συρτάρι της Ρένας και χίλια δυό άλλα!!! Έχω να παίξω και το καινούριο βραβειοπαίχνιδο, πάντα τελευταία εγώ!!! Άμα κάθομαι συνέχεια στον υπολογιστή δέν κάνω αυτά που έχω στο μυαλό μου και για πότε περνάει ο χρόνος,δέν το καταλαβαίνω!! Όμως τώρα μπήκα να δώ άν έχω νέα σχόλια, είδα το δικό σου και χάρηκα πολύ!!! Το κουτί σου είναι υπέροχο!!! Πολύ όμορφο και πολύ πρακτικό!!! Ποιός τη χάρη του του Μπέμπη, να έχει και κουτί ντεκουπάτο με γατάκια για τα παιχνίδια του!!!! Ευχαριστώ και για τις οδηγίες!! Μπορεί να μου χρειαστούν στο μέλλον!!! Καλά, στην φώτο που ο Μπέμπης βάζει το χεράκι και σκεπάζει τη φατσούλα του όταν κοιμάται είναι ίδιος ο Cokie!!!! Κι αυτός το ίδιο ναζάκι κάνει ακριβώς!!!!χάχάχά!!! Τί γλυκούλια που είναι!!!!!! Για πολλά φιλάκια είναι και ο δικός σου!!! Εγώ τους δίνω πάντως και...ο μικρός, ο Άστρο δέν μπορείς να φανταστείς πόση ώρα μου δίνει φιλάκια, στην μύτη ειδικά!!! Γρατζουνάει η γλωσσίτσα του (τζάμπα απολέπιση μου κάνει :ο))) αλλά τον αφήνω γιατί κλείνει τα ματάκια και είναι τόσο γλυκιά φατσούλα!!!!! χίχι!!! το μπεμπέ γατί μας!!! (ξέρεις το χαζοτραγουδάκι μπεμπέ-λιλί; έ, εμείς το κάναμε μπεμπέ-γατί χάχάχάχά!!!!)! :οD
    Εντωμεταξύ, κι εμένα με ξυπνάνε τα γατόπαιδα !! Πιό πολύ ο Παρίας που έρχεται μέσα στη μούρη μου και μιλάει και μου μυρίζει τη μύτη ή ξαπλώνει επάνω μου άν δέν είναι ήδη απο πρίν!!! Μόλις κουνηθώ λίγο μαζεύονται όλοι γύρω γύρω και μιλάνε και παίζουν για να ξυπνήσω!!!! Μου έρχονται και άλλα να σου πώ αλλά θα τελειώσω να γράφω αύριο!!! Αυτό δέν είναι μεγάλο σχόλιο..αυτό είναι έκθεση!!!!!
    Σου στέλνω την αγάπη μου, αγκαλίτσες και πολλά γατοφιλάκια απο όλη την παρέα!!!!!! Μιάουυυ Μίαουυυυυ Μιαούυυυυ!!!!! Μιάουυυυυυ!!!!! Καλό σ/κοοοο!!!!! :ο))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @mirsini's creations Μυρσίνη μου πόσο χαίρομαι κάθε φορά που μου αφήνεις τέτοια μηνύματα ..δεν γατοχορταίνω να τα διαβάζω!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου γατολογάκια!!!!!σου άφησα παραπάνω απο ένα μηνύματα στο μπλογκ σου,και σε παλαιότερες αναρτήσεις που έχεις κάνει,απλά στο λέω αυτό επειδή μου είπες πως είδες το μήνυμα μου,κανονικά θα έπρεπε να σου έρχονται ειδοποιήσεις για κάθε σχόλιο που σου αφήνουν στο μπλογκ σου.είδα τις όμορφες δημιουργίες σου και γατοξετρελάθηκα!!!!!πολλά γατοφιλάκια γατοφιλενάδα μου απο εμένα και τον μπέμπη σε σένα και σε όλη την τρελο γατοπαρέα σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μπεμπέ γατί ε;;χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  32. Σκάστο στα φιλιά αυτό το κουκλί γατουλινάκι που μας εχει ξετρελλάνει με τις τσαχπινιές του!!!!!Υπέροχη η δημιουργία σου και τόσο πρακτική για το ζουζουνογατουλινακι!!!αχ Μαγια ο αδερφός μου βρηκε ενα γατουλη αδεσποτο και τρομαγμένο πριν καιρό τον πήρε σπίτι και τωρα εχει γίνει υπέροχος ειναι κι αυτος Τιτος...
    απιστευτο πως συμβιώνει με δυο σκυλια .να δεις αγάπη που εχουν μεταξύ τους!!!!Μαλλον τα ζωα ξερουν καλυτερα απο εμας...
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Demi μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου για τα καλά σου λόγια!!!!χαίρομαι πάρα πολύ που μάζεψε ο αδερφός σου το γατάκι!!!τι ωραία που τον αγαπάνε τα 2 σκυλιά..πολύ τρυφερή ιστορία...να δώσεις στη γατομουσούδα του πολλά γατοφιλάκια!!!βγάλε το αν μπορείς και καμιά φωτογραφία να το δούμε!!αν το κάνεις σε παρακαλώ πάρα πολύ να με γατοενημερώσεις!!!!τα ζώα είναι πολύ καλύτερα απο τους ανθρώπους σε πολλά επίπεδα....πολλά φιλάκια καλή μου!!!

      Διαγραφή
  33. Μάγια μου, καλό μήνα γλυκούλα μου!!! μιάου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Φανούλα μου καλό μήνα και σε εσένα!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα μου!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  34. Καιρό έχω να σου 'ρθω... Καλημέρες!
    Ωραίο έγινε το κουτί με τα γατουλίνια!
    Δεν είναι τέλεια άισθηση να βουτάς τα δάχτυλά σου μέσα στην κόλλα ή στις μπογιές και να δημιουργείς;!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Κατερίνα μου γεια σου!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!ναι είναι υπέροχο να δημιουργείς!!σου εύχομαι ένα φανταστικό ΠΣΚ!!πολλά γατοφιλάκια κούκλα μου!!!!

      Διαγραφή
  35. τι ομορφο το κουτι σου αλλα κ οδηγιες σου.. να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Λένα μου σε ευχαριστώ πολύ!!πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  36. Είμαι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.
    Πως μου ξέφυγε αυτή η ανάρτηση????
    Είναι υπέροχο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο και λίγα λεω...και το θέμα (με τις γάτες) απόλυτα του γούστου μου!!

    Σε περιμένει μια αφιέρωση στο blog μου ;-)

    Τα φιλιά μου κοριτσάκι,
    Βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Βάγια-Δια Χειρός σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια και για την αφιέρωση στο blog σου!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια καλή μου!!!!!!!!!!!!!! happy weekend!!! meeeooooooow!!! =^.^=

      Διαγραφή
    2. @Βάγια μου αχχχ θα σκάσω προσπαθώ να σου αφήσω σχόλιο στη φανταστική γατοανάρτηση με την κουκλάρα τη Χιονάτη που δεν χορταίνω να την χαζεύω όμως δεν με αφήνει ο blogger να αφήσω σχόλιο κι έχω σκάσει!!δεν ξέρω γιατί δεν με αφήνει...θα ξαναπροσπαθήσω πάντως δεν το βάζω κάτω..αλλά στενοχωρέθηκα που δεν μπορώ να σχολιάσω στο blog σου,συμβαίνει και με άλλους αυτό;ή εγώ είμαι η 1η που σου το λέω;μήπως έχεις facebook?αχχ πόσο χαίρομαι που γνώρισα τη φανταστική σου γατούλα!!!!!να την χαίρεσαι!!!μια την έχετε;ή έχετε κι άλλα γατάκια;;πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!και χίλια ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες και μου αφιέρωσες την ανάρτηση!!!!είναι πολύ γατένια!!τέλεια!!!! =^.^= <3<3<3<3

      Διαγραφή
  37. νασαι καλα Maya μου..μια αγκαλιτσα και ενα φιλι..καλη σου μερα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. maya μου σε ευχαριστουμε για την τοαο ομορφη ιδεα που μας δινεις,ειδικα σε εμας τις γατο-μανες σιγουρα θα φανει χρησιμη!!!!φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Angie μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!χαίρομαι τόσο πολύ να γνωρίζω απο τα μπλογκς γατομάνες!!χιχιχιχι!!meeeeooooooooooow!!!!!!!!!! =^.^=

      Διαγραφή
  39. Φοβερό το κουτάκι Μάγια!!!
    Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!
    Καλή επιτυχία να έχεις στο διαγωνισμό!!
    Φιλί στο μπέμπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Angelique σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!έχεις κι εσύ πολλά γατοφιλάκια απο τον μπεμπούλη μας!!!!!happy weekend!!!

      Διαγραφή
  40. Πολύ όμορφο το έκανες το κουτί Maya μπράβο σου!!! καλή επιτυχία στον διαγωνισμό! ο μπέμπης φυσικά όπως πάντα θεός!!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Pela σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!ο μπέμπης σου στέλνει πολλά γατοφιλάκια!!χιχιχιχιι!!meeeeeeeoooooooooooooow!!! =^.^=

      Διαγραφή
  41. Καλημερούδια Μάγια μου!!!Τα δικά σου τα φιλιά γατίσια και τα δικά μου χιονισμένα!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Kiki μου γειά σου!!!!ζηλεύω!!θέλω να μας χιονίσει κι εμάς να το στρώσει για τα καλά και να βγω να παίξω με τον μπέμπη στα χιόνια..πέρυσι του είχα κάνει κι ένα μικρό χιονανθρωπάκι,ήταν μίνι για τον μπέμπη χιχιχιχι!!πολλά φιλάκια!!!happy weekend!!

      Διαγραφή
  42. Γειά σου Μάγια μου!!! Και το κουτί τέλειο αλλά κι ο μπέμπης πανέμορφος!!! Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Tante Kiki μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!! Καλή Κυριακή και σε εσένα γλυκιά μου!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  43. χα χα χα!!! το βιντεακι πολύ ωραίο!!! Αχ, πώς γίνεται να καταλήγω να δουλεύω κι εγώ με τα χέρια?!!!! Καμιά φορά το κάνω γιατί απλά βαριέμαι να καθαρίσω τα πινέλα !/ και μετά...!!! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό με το γατοφατσουλένιο κουτί του μπέμπη σας!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Barbara μου ο καθένας όπως βολεύεται..αυτό που λες οτι βαριέσαι μετά να καθαρίσεις τα πινέλα δεν το είχα σκεφτεί!!σε βρίσκω πολύ πρακτική χιχιιχιχιιχ!!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...