18 Ιανουαρίου 2012

παιχνίδι 10 ερωτήσεων,κοσμήματα ντεκουπάζ με υγρό γυαλί και απο τον Μπέμπη ένα φιλί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Γειά σας και χαρά σας!!!Ελπίζω να είστε όλες καλά!!!Θέλω να σας δείξω μερικά κοσμηματάκια που έκανα με ντεκουπάζ,φύλλα χρυσού (ημιτασιόν) και υγρό γυαλί πάνω σε ορείχαλκο(χρυσό μέταλλο) και σε αλουμίνιο( ασημένιο μέταλλο). Έχουν όλα vintage παραστάσεις.Αυτά που μου αρέσουν περισσότερο είναι με τα ζωάκια =^.^= χιχιχιχι!!!!!Πρέπει να αγνοήσω το κρύο(μπρρρρρρρρρ) και να βγω στο μπαλκόνι να φωτογραφίσω στο φως της ημέρας την επόμενη φουρνιά που ετοιμάζω γιατί νομίζω πως οι φωτογραφίες τα αδικούν...












  Επίσης θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ τα παρακάτω κορίτσια :

την Ευτυχία απο το blog http://diaxeiroseytyxias.blogspot.com/2012/01/blog-post.html

την Πυροέσσα απο το blog http://pyroessa.blogspot.com/2012/01/blog-post_05.html

την Βαρβάρα απο το blog http://made-by-barbara.blogspot.com/2012/01/blog-post.html

την Σωτηρία απο το blog http://sotirias-creations.blogspot.com/2012/01/top-10-2011.html

και η reine απο το blog http://reinegr.blogspot.com/2011/12/top-10-2011.html

 που με διάλεξαν για να παίξω ένα πολύ ενδιαφέρων παιχνίδι!!!

    Εύχομαι να μην μου διέφυγε κάποια κοπέλα...αν έγινε αυτό θέλω να το μάθω για να το διορθώσω αμέσως για  να προσθέσω το όνομά της στην ανάρτηση μου!!! Δεν θέλω να στεναχωρήσω κάποια γιατί τότε εγώ θα στενοχωρηθώ περισσότερο.....
   Στο σημείο αυτό θα ήθελα να δώσετε  ιδιαίτερη προσοχη!!! Επειδή παρακολουθώ δεκάδες  blogs αν γράφετε κάτι για μένα στο blog σας ή με καλείτε σε κάποιο παιχνίδι,ή θέλετε να κάνετε αφιέρωση ή να δώσετε βραβείο( χιχιιχιχι ιδέες βάζω τώρα χαχαχαχα πλάκα κάνω :)) :PPP    ) σας παρακαλώ πάρα πολύ  να με ενημερώνετε με προσωπικό μήνυμα στη σελίδα μου καθώς  είναι αδύνατον να μην μου ξεφεύγουν κάποιες απο τις αναρτήσεις σας.Βέβαια εσάς  τις αναγνώστριες μου σας διαβάζω πρώτες πρώτες αλλά πάλι κάποιες φορές δεν προλαβαίνω  βρε κορίτσια!!!!!!!!!!!!!

  Για το παιχνίδι  καλώ όποια κοπέλα δεν έχει πάρει μέρος και θα ήθελε να πάρει :D :)
Feel free to play the game!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ

είναι η Αγιά Γραφή.Βρίσκεις τις λύσεις για ότι σε απασχολεί!!Είναι ευλογία!Μου αρέσουν ιδιαίτερα οι Παροιμίες της Παλαιάς Διαθήκης και οι επιστολές των Αποστόλων!!!!!!!!!!!!!!!!!


2.ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΟΛΗ

είναι η Αθήνα και αγαπημένη μου βόλτα στην Αθήνα είναι το Θησείο η Πλάκα το Μοναστηράκι και φυσικά η Διονυσίου Αεροπαγίτου....









3.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΛΥΚΟ

 η τούρτα του γάμου μας!!Με ζαχαρόπαστα απο έξω και απο μέσα διάφορες γεύσεις σοκολάτα....αχχχ το σκέφτομαι και μου τρέχουν τα σάλια!!!!Δεν έχουμε ξαναφάει νοστιμότερη τούρτα!!!!!!!!!!!!Φυσικά αυτό θα είναι για πάντα το αγαπημένο μου γλυκό!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3


4.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΡΩΜΑ

  είναι το pure poision elixir του Dior .Μου το χάρισε ο καλός μου <3  Το ξόδεψα αμέσως,μου το ξαναπήρε... πάλι τα ίδια χιχιχιχι!!!!!!!!Είναι απίθανο.............μεθυστικό!!!Φανταστικό!!!!!!!!!!!


5.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ BLOG

     χωρίς παρεξήγηση :pppp  είναι το  δικό μου :O
  <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 γιατί γράφω και μοιράζομαι μαζί σας εικόνες,χειροτεχνίες,συναισθήματα ...... γατοφωτογραφίες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χεχεχεχεχε!!!!!!!

6.ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΠΟΤΕΣ

    είναι όσες δεν έχουν γούνα!!!!!!!!!!!! FURR IS CRIME!!!
Αν επισκεφτείτε την ομάδα μας στο facebook θα ενημερωθείτε για το πως βασανίζονται και γδέρνονται  ζωντανά τα κακόμοιρα ζωάκια για να φορμάμε εμείς γούνες!!!!!!!!!!!!!Σκληρές είκονες,άσχημες πληροφορίες..δεν αντέχουμε να τα βλέπουμε ,ούτε καν να τα ακούμε!!Πως αντέχουμε λοιπόν τα φοράμε τα ζωάκια;;;ΠΩΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

   Πηγαίνετε εδώ https://www.facebook.com/groups/oxisthgouna/ αν ενδιαφέρεστε (μακάρι να ενδιαφέρεστε....)αρκεί να σας ενημερώσω πως
 Αριθμός Ζώων που χρειάζονται για ΕΝΑ μόνο γούνινο παλτό:
12-15 Λύνξ
10-15 Λύκοι ή Κογιότ
15-20 Αλεπούδες
60-80 Μίνκ
27-30 Ρακούν
10-12 Κάστορες
60-100 Σκίουροι 



7.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ

οποιαδήποτε εκδρομή με το μωρό μου είναι σούπερ!!!Αλλά αφού πρέπει να διαλέξω θα πω

την Τσαγκαράδα  Πηλίου


και την Βόρεια Εύβοια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



8.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ

  δεν έχω γιατί δεν μου αρέσει ο καφές!!!!!!!!!  :o Παρόλο που μου λένε πως φτιάχνω πολύ καλούς καφέδες χαχαχαχα !!!Ούτε καν στα γλυκά  δεν τον θέλω πχ δεν μου αρέσει το τιραμισού.Όμως μου αρέσει πολύ το τσάι  Lipton με γεύση  καραμέλα βανίλια ,του προσθέτω  μέλι αντί για ζάχαρη και μοσχοβολάει ο τόπος!!!!!Δοκιμάστε το!!!!

9.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ

    η γαριδομακαρονάδα του μωρού μου!!Την κάνει τέλεια!!!!!!!!!!!!!!!!!Όσοι την έχουν δοκιμάσει λένε τα καλυτερα!!!!!μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ..... μου τρέχουν τα σάλια τώρα!!!!!!!!!Ναι!!Πάλι!!!!!!!Αλλά αν είχατε φάει  τη γαριδομακαρονάδα του θα με καταλαβαίνατε!!!!! :D

10.ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/09/1-give-away.html
όταν βρέθηκε ο γατούλης  της πεθεράς μου ο Λάζαρος που τον είχαμε χάσει για 10 μέρες και τον είχε χτυπήσει αυτοκίνητο ...επέζησε 10 μέρες χτυπημένος άσχημα !!!Έκανε εγχείρηση και τώρα είναι περδίκι!Δεν πρέπει ποτέ να χάνουμε την ελπίδα μας!!!Πιστεύω στα θαύματα!!Εσείς;;;

και τέλος προσθέτω μια ακόμη ερώτηση

11.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΖΩΑΚΙ

ο Μπέμπης μας <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

































53 σχόλια:

  1. υπεροχα κοσμηματα μαγια μου οπως παντα!!! φιλια στον μπεμπη!~~~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Maya μου
    Τι όμορφα πράγματα βλέπω.Τέλεια όλα .Τις γλυκές μου καλημέρες
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και τελικά.......τα πάντα είναι ο μπέμπης!!!!!!!!!
    Μου άρεσε το κλείσιμό σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα! Μου άρεσαν πολύ τα κοσμήματα αλλά και ο τρόπος που τα φωτογράφισες!Μπράβο!Να'στε καλά και οι τρεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα, Μάγια μου! Πολύ όμορφα τα κοσμήματα που έφτιαξες! Ο Μπέμπης σκέτος γλύκας! Έψαχνα το email σου για να σου γράψω την ιστορία που σου έλεγα, αλλά δεν το βρήκα! Άσε, ο δικός μας ο μεγάλος ο Κόκκινος δεν είναι καλά... Σήμερα άρχισα να τον ταίζω με σύριγγα... Ελπίζω να γίνει καλά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα τα κοσμήματα, πραγματικά!!
    Μπράβο σου Μάγια μου!!
    Γατόφιλη εσύ, γατόφιλη κι εγώ...

    Την καλημέρα μου,
    Βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!
    ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ ...ΤΗΝ ΓΑΡΙΔΟΜΑΚΑΡΟΝΑΔΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ !!!!
    ΕΣΥ ΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΗΝ ΤΡΩΣ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα ΟΛΑ!!!!!! Και ο Μπέμπης σου ο καλύτερος και εκτενέστερος επίλογος!!!!!!!! Μιάάάάάάάάάάουουουουουου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλειο το TOP 10 (με number one τον μπέμπη βεβαίως βεβαίως!!!) και τα κοσμήματα super!!! άντε να οργανώσεις κανα διαγωνισμό, μήπως και κερδίσουμε τιποτα!!! :PPPP χεχεχεχεχεχε
    Φιλιάααααα πολλάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπημένη μου Μάγια, όλα τα κοσμήματά σου είναι τέλεια!!!Τυχερές όποιες τα φορέσουν!!!Ναι στην γούνα, αλλά την συνθετική, και μόνο αυτήν!!!
    Τα ζωάκια έχουν ψυχούλα!!!Παρακάτω σου γράφω αυτά τα blogs, είναι της ίδιας και έχουν πολλά πολλά γατάκια!!!!! Φιλάκια σε σένα και το μπέμπη!!!!Ολα τέλεια
    Kika e as suas ideias
    Presenteslovega - 2 (Selinhos)
    Presenteslovega
    Ideias da Gá

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ ιδιαιτερα τα κοσμηματα σου αλλα εκεινος που κλεβει την παρασταση ειναι ο μπεμπης!Φιλια πολλα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΜΟΤΙΒΑ!!!!ΤΟ TOP 10 ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!ΚΑΙ Ο ΜΠΕΜΠΗΣ ΚΟΥΚΛΟΣ!!!!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ MAYA ΜΟΥ!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άλλη μια τέλεια ανάρτηση ...να ξεκινήσω με τα κοσμήματα που είναι φανταστικά ...η φωτογράφηση είναι super ...το γατοβιβλίο τα σπάει ...ένα κομματάκι από την γαμήλια τούρτα θα το ήθελα ...μου έτρεξαν τα σάλια ...για τις γούνες συμφωνώ ...δεν μου αρέσουν δεν φοράω και λυπάμαι τα κακόμοιρα τα ζωάκια ...τις γατοφωτογραφίες τις απόλαυσα και γέλασα ...ο μπέμπης δεν παίζεται ...πολλά φιλιά καλό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άλλη μια ανάρτηση υπερπαραγωγή που δεν της λείπει τίποτα χαχα!! έχω να παρατηρήσω τα εξής βάζεις πρώτα τα κοσμηματα τα οποία είναι πανέμορφα και μετά γράφεις το τοπ και στο τέλος βάζεις και τον μπέμπη ο οποίος τελικά κλέβει τις εντυπώσεις γιατί είναι κούκλος και ναζιάρης!
    τώρα που βλέπω αυτές τις φωτο του μπέμπη νομίζω τον αδίκησες με τη φωτό που έβαλες στο διαγωνισμό (ουφ πολλά έγραψα, τα λέμε αναλυτικότερα στο φατσοβιβλίο)
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφα τα κοσμήματά σου! θέλω να μάθω κι εγώ :( !! για τον μπέμπη τι να λέμε...απλά θεός!! καλό σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα κοσμηματάκια σου είναι απλώς...δικά σου!!! Τέλεια! Απο όλη την ανάρτηση όμως τώρα σκέφτομαι την τούρτα..... και την σπεσιαλιτέ του καλού σου! Για τον Μπέμπη και τον Λαζαράκο τα λόγια είναι περιττά! Πολύ χαίρομαι που όποτε σου δίνεται (και όποτε δεν σου δίνεται δηλαδή) ευκαιρία, θα πεις και κάτι για τα ζωάκια! Μπράβο Maya μου!!!! Φιλάκια πολλά! Αντε και σκυλοφιλάκια αφού σου άρεσε λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όλα φοβερά και συμφωνώ στις περισσότερες επιλογές!!! Αλλά η τούρτα του γάμου.... ΤΕΛΕΙΑ!!!!! Καλό Σαββατοκύριακο κοριτσάκι μου γλυκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαγια μου τα κοσμήματά σου πανέμορφά!!!!Ο μπεμπης εκεί που σερφάρει είναι όλα τα λεφτά!Εχει και νάζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Maya μουυυυυυ!!!!! Καταρχήν θέλω να σου πώ ότι προχθές έλαβα τα ρομαντικά σου σκουλαρίκια και μου αρέσουν πολύ!!!! Χαίρομαι που έχω κάτι δικό σου!!!! Σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου γλυκειά μου ΓαΤοΝεράιδα!!!! Μιάουυυυ!!!! χρρρρρχρρρρρρ....<^ο^>
    Πολύ όμορφα και τα καινούρια σου όμως!!!! Τί ωραίες εικόνες που βρίσκεις!!!!!! Μου άρεσαν πολύ οι αγαπημένοι σου προορισμοί, το αγαπημένο σου γλυκό!!!!!!! ( τέλεια η γαμήλια τούρτα σας!!!!!) Ούτε εγώ έχω πιά αγαπημένο μέρος για καφέ αφού τον έκοψα αλλά πού και πού πίνω κανένα ντεκαφεινέ μέτριο με λίγο γάλα γιατί μου αρέσει η γεύση!!!! Το τσάι όμως είναι η αρρώστια μου!!! χαχά!!!
    Όμως για άλλη μία φορά ο Μπέμπης κλέβει την παράσταση με τις τσαχπινιές του και τα καμώματά μου!!!! Πόσα κοινά έχουν οι σπιτόγατες όμως!!!! Έρχεται και ο δικός σου και ξαπλώνει εκεί δίπλα στο κομπιούτερ ε; Λοιπόν έχω κι εγώ γατονέα να σας πώ και ελπίζω να βρώ σύντομα χρόνο και να κάνω μία γατοανάρτηση!!!! Προς το παρόν έχω ιδέες και όρεξη για δημιουργία άν και την άρπαξα εχθές την ίωση και τώρα ο λαιμός μου είναι χάλια και το σώμα μου το νιώθω κάπως βαρύ!! Ελίζω να μήν κάνω πυρετό!!!
    Αγκαλίτσες και φιλάκια σου στέλνω!!!! Μήν φοβάσαι!! Αυτά δέν κολλάνε!! Μιάουυυυυ Μιάουυυυ χρρρρχρρρρρχρρρρρ :ο))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @apinkdreamer σε ευχαριστώ πάρα πολύ νεραϊδοφιλενάδα μου!!!ο μπέμπης σου στέλνει πολλά γατοφιλάκια!!!μιάου!!!! =^.^=

    @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου σε ευχαριστώ πολύ!!πολλά φιλάκια! :D

    @Μαίρη μου χιχιχιχ ναι!!Ο μπέμπης είναι το τοπ σε κάθε ανάρτηση!!χαχαχα!!φιλάκια!!!!

    @MARIA VILLIOTI μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές!!!να είσαι καλά κι εσύ γλυκιά μου!!πολλά φιλάκια!!

    @purpleleath μου ελπίζω να είναι καλύτερα ο γατούλης σου..πολύ στενοχωρέθηκα..... :(((( τι έχει;ο κτηνίατρος τι λέει;; ποιό είναι το email σου;;πολλά φιλάκια και περαστικά .... <3<3<3<3

    @Βάγια - Δια Χειρός σε ευχαριστώ πολύ!!χαίρομαι πολύ να γνωρίζω αξιόλογα κορίτσια απο εδώ κι όταν είναι και γατοφίλες τότε γατοξετρελαίνομαι!!!!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!! =^.^=

    @Effie's Sweet Home Designs χαχαχαχα!!!!με έκανες και γέλασα Έφη μου!!σου στέλνουμε πολλά γατοφιλάκια!!! =^.^=

    @Onirokosmos καμιά φορά νομίζω πως το παρακάνω με τον μπέμπη αλλά μετά διαβάζω κάτι μηνύματα όπως τα δικά σου και παίρνω θάρρος!!σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!πολλά φιλιά!!!!! <3 <3

    @reine μου σε ευχαριστώ πολύ!!δεν ξέρω πότε θα ξανακάνω give away χιχιχι!!!!πολλά φιλιά!!

    @Ευτυχία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για τα blogs που μου έστειλες είσαι πολύ ευγενική!!!ο μπέμπης σου στέλνει πολλά γατοφιλάκια!!να είσαι καλά γλυκούλα μου!!! <3 :D

    @Eva's blog σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!ναι την κλέβει την κλέβει χιχιχι!!φιλάκια!!! =^.^=

    @fotolabida1 μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!να είσαι καλά!!πολλά γατοφιλάκια!!! :)

    @Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!το γατοβιβλίο είναι vintage εγκυκλοπαίδεια ένας τόμος μιας ολόκληρης σειράς που είχε πάρει ο μπαμπάς μου στη μαμά μου όταν είχαν παντρευτεί πριν απο 33 χρόνια περίπου,λέγεται η εγκυκλοπαίδεια της γυναίκας...αχχχ η τούρτα μας...ήταν τόσο νόστιμη!!!!χιχιχιχι!!!χαίρομαι που δεν φοράς γούνες!!!! :D πολλά γατοφιλάκια!!! =^.^=

    @Pyroessa Handmade γιατί τον αδίκησα φιλενάδα;;ήταν τέλεια η γατόφωτογραφία του!!!πάντως χαίρομαι που κι αυτές σου αρέσουν πολύ και τις βρίσκεις τόσο καλές!!!άδικο είναι το σύστημα των like καλή μου!!ποτέ ξανά συμμετοχή σε διαγωνισμό με like!!είναι εξοντωτικό,χρονοβόρο και άδικο(το ξαναέγραψα αυτό ε;χιχιχιχι)!!σου στέλνω πολλά φιλιά!! :)

    @Pela Sofi μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!είναι ντεκουπάζ και υγρό γυαλί!!εγώ παίρνω το υγρό γυαλί στην μπλε συσκευασία,δεν μυρίζει πολύ σε σχέση με άλλα και μου δίνει καλό αποτέλεσμα,μέσα στο κουτί έχουν και τις οδηγίες οι οποίες θέλουν προσεκτική ανάγνωση!!το υγρό γυαλί πάντα να το δουλεύεις σε καλά αεριζόμενο χώρο!!!εγώ να φανταστείς φοράω και μάσκα άνθρακα!δεν θέλω να το αναπνέω!πολλά φιλάκια!!

    @butterfly art σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα υπέροχα κοπλιμέντα σου καλή μου!!!η γαριδομακαρονάδα του καλού μου <3 είναι τόσο λαχταριστή!!!!!!!!!!!!!και η τούρτα μας ήταν πωπω...ότι και να γράψω λίγο θα είναι..ήταν φανταστική!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!τα σκυλοφιλάκια έχουν μεγάλη πλάκα χιχιχιχιιχ!!!!!σου στέλνω πολλά γατοφιλάκια!!! =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Kiki μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!σου στέλνω πολλά φιλάκια!!!! :) να περνάς υπέροχα!!μιάου!!!

    @Mαρίτα Καράπη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!ο μπέμπης πολλές φορές την ώρα που είμαι ή είναι ο άνδρας μου στο κομπιούτερ έρχεται και κάθεται στην αγκαλιά και δεν θέλει να ασχολούμαστε με το κομπιούτερ,μας δαγκώνει,χαχαχα!!θέλει απλά να καθόμαστε ήσυχοι και να τον χαϊδεύουμε!!!χιχιχιιχ!!!!πολλά φιλάκια!! =^.^=

    @mirsini's creations Μυρσίνη μου χαίρομαι πάρα πολύ που χαίρεσαι με τα σκουλαρίκια μου καλή μου!!!εσύ τι τσάι πίνεις;;ποιά είναι η αγαπημένη σου γεύση;;χαίρομαι επίσης που μου αφήνεις μεγάλα μηνύματα,δεν χορταίνω να τα διαβάζω!!!!!γράφεις πολύ όμορφα!!!σε ευχαριστώ πολύ που με λες γατονεραϊδα....με κάνεις και κοκκινίζω!!!!ελπίζω να κάνεις σύντομα μια μεγάλη γατοανάρτηση να την απολαύσουμε!!!!να πίνεις πολλούς χυμούς και να πάρεις βιταμίνες καλή μου!πήγες σε γιατρό;περαστικά σου κούκλα μου!!!σου στέλνω πολλά γατοφιλάκια!!!και απο το μπέμπη στα γατάκια σας!!!!μιάου!!!!!!!!!!! <3<3<3<3 =^.^= <3 >>^.^<< meeeeeeeeeeeoooooooooooooooooow!!!!!!!!!! χουρ χουρ χουρ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να χαίρεστε λοιπόν τον μπεμπάκο σας και όλα τα αγαπημένα ζωντανά!
    Υ.Γ. έχω πάει Τσαγκαράδα. Έχει ξεχωριστή ομορφιά!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @L. σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!ναι..είναι υπέροχη η Τσαγκαράδα!!και όλο το Πήλιο!!!σε μαγεύει το τοπίο!!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. MAYA ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!!!!ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ!!ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΨΙΨΙΝΙΑ ΦΤΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ!!ΣΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΓΑΤΟΜΑΝΑ!!ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΤΗΣ ΜΥΡΣΙΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ομορφα τα εργα σου οπως παντα.Ο μπεμπης κουκλος.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Δημιουργία σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!καλή εβδομάδα και σε εσένα!!πολλά γατοφιλάκια!!!

    @Georginart μου καλώς βρεθήκαμε!!!!!!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!χαίρομαι που σου άρεσαν τα σκουλαρίκια της Μυρσίνης και που μιλάω με μια ακόμη γατομάνα!!!!!!χιχιιχιχιχι!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και μιας και με πέτυχες στον υπολογιστή ήρθα από εδώ να σε καληνυχτίσω! Καλή εβδομάδα Maya μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλέ ξέχασα να δώσω τα φιλιά μου στον Μπέμπη! Όχι μόνο από εμένα φυσικά, αλλά και από το αγοράκι μας το γαβγιστερό (ε...εννοώ που γαβγίζει...)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Effie's Sweet Home Designs πολλά φιλάκια Έφη μου!!σε ευχαριστώ πολύ!!!!! :D

    @butterfly art μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!πολλά φιλάκια απο τον μπέμπη στο αγοράκι σου το γαβγιστερό!!!!!!!!!!!!!να του κάνεις μια γαβγιστερή ανάρτηση,τι λες;;χιχιιχ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λές;!!! Και μετά να δει ο ένας το άλλο και να γεννηθεί μια μεγάλη ιντερνετοσκυλογατοφιλία!!!Χιχιχι! Φιλάκια πολλά και όνειρα γλυκά σε όλους σας!!

      Διαγραφή
    2. @butterfly art χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!! φαντάζεσαι;;;;χιχιιχιχι!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!γαβ γαβ!!μιάου!!!!!!!!!χαχαχα!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  32. Maya μου, σου απάντησα στο blog μου. To email μου είνια purpleleath@gmail.com. Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. εισαι μοναδικη σε οτι κανεις με τα φυλλα χρυσου ..μπραβο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. καλημερα..πανεμορφα τα κοσμηματα μοναδικα..φιλια στο γατουλη..η τουρτα σας ονειρο..πολυ ομορφα στοιχεια του εαυτου σου..νασαι καλα..πολλα φιλια λυκια μου Maya..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δεν πιάνεσαι Μάγια σε ότι αφορά τα κοσμήματα με τα φύλλα χρυσού!!Είναι όλα εκπληκτικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αχ αυτά τα γατούδια σου!!!
    Με κάνουν κάθε φορά να θέλω να ρίξω βουτιά στη σελίδα σου και να τα αρπάξω!!!
    Και οι δημιουργίες σου όμως ωραιότατες – να μη τις αδικώ!
    Αλλά τι να κάνω…έχω κι εγώ τις αδυναμίες μου… Δεν σου έχω πει πως τα γατόνια κλέβουν τη παράσταση;;
    Φιλάκια πολλά – και σε όλη τη γατοσυντροφιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τα κοσμήματα πανέμορφα, για την τούρτα και την γαριδομακαρονάδα θα πρέπει απλά να σε πιστέψουμε(!!!) και τέλος ο μπέμπης μας κλέβει την καρδιά!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @Angelique μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!χαίρομαι πολύ να διαβάζω σχόλια σαν το δικό σου χιχιχι!!με ανεβάζουν!!! πολλά φιλιά!!

    @Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!έχεις πολλά φιλάκια απο τον γατούλη μας τον μπέμπη!!! <3 ναι..η τούρτα μας ήταν όνειρο!!!! :D

    @Λένα μου σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!!πολλά φιλάκια!!!

    @purpleleath μου σε ευχαριστώ πολύ!!!θα σου στείλω email για να μου γράψεις αυτό που ήθελες να μου πεις!!πολλά γατοφιλάκια σε σένα και σε όλη τη χνουδωτή σου γατοπαρέα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @Barbara μου γιατί να μην με πιστέψετε βρε;;;ναι το έχει αυτό ο μπέμπης!!κλέβει καρδιές!!μεγάλος έρωτας σου λέω χιχιιχιχ!!χαίρομαι που σου αρέσουν τα κοσμήματά μου!!πολλά γατοφιλάκια κούκλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @nameliart μου ταλαντούχο κορίτσι χαίρομα πολύ που τρελαίνεσαι με τις γατοφωτογραφίες μας!!χιχιιχι!!θα μας κάνεις κι εσύ κάποια στιγμή γατοανάρτηση;;;να με ενημερώσεις μονάχα για να μην τη χάσω!!ναι!!!τα γατόνια κλέβουν πάντα την παράσταση!!χαλάλι τους!!χχαχαχα!!!πολλά φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Maya μου υπέροχα τα κοσμηματάκια σου!!!!Δεν ξέρω ποιό να πρωτοδιαλέξω από τα ωραιότερα που έχω δει μπράβο!!!Όσο για το γατόνι κουκλί!!!Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Sophie μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν τόσο πολύ!!ετοιμάζω και άλλα αυτές τις μέρες!!!πολλά φιλάκια!!!!και πολλά γατοφιλάκια απο το γατόνι μας χιχιιχιχ!!! =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλημερούδια! Το link που μου ζήτησες είναι το
    http://kosmimatoneiro.blogspot.com/2012/01/blog-post_11.html
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γατονεραιδοφιλενάδα μου τι χαρά μου έδωσες!!!!! Το έλαβα!!! Σε υπερευχαριστώ γλυκούλα μου! Είναι πανέμορφο!!! Πολλά φιλάκια!!! Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @Marie γατοφιλενάδα μου αγαπημένη χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε το γατοδωράκι σου!!!!!!!!!!!!!!!!καλοφόρετο!!πολλά γατοφιλάκια!!!! =^.^=

    @purpleleath σε ευχαριστώ πολύ!!!!!πολλά φιλάκια!!!!μιάου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΚΑΙ Η ΓΑΤΟΥΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @giota μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!happy weekend!!!!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πέρασα να δω τι κάνεις και να σου δώσω ένα φιλάκι και μια αγκαλίτσα!!! Ματς μουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Marie γατοφιλενάδα μου καλά είμαι!!!χαρούμενο σαββατοκύριακο και καλό μήνα σε σένα και σε όλο το team!!! <3<3<3<3

      Διαγραφή
  49. Μάγια μου, έλα από το σπιτάκι μου! Σε περιμένει βραβειάκι! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @purpleleath σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου για το βραβείο!!μόλις κάνω την σχετική ανάρτηση θα σε ενημερώσω!!πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...