5 Δεκεμβρίου 2011

διαγωνιζόμαστε!!!!!!!!!!!!!!! :) :D

                                                                 
Αγαπημένες μου μπλογκοφίλες  γειά σας!!! Καλό μήνα με υγεία πάνω απο όλα στο σώμα και στο πνεύμα!!!!!! Θέλω να σας ζητήσω μια μεγάλη χάρη......Ο γατούλης μας  <3 ο μπέμπης <3 θέλει την ψήφο σας αν έχετε facebook!!!Για να τον ψηφίσετε  θα  πάτε σε αυτό τον σύνδεσμο    http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173 και θα πατήσετε εκεί που λέει : ΨΗΦΙΣΕ!

 Aν έχουν και οι δικοί σας άνθρωποι facebook θα μας κάνατε πολύ χαρούμενους να τους λέγατε να μας ψηφίσουν !!!!!!!! :D :D Ο μπέμπης είναι στα πιο δημοφιλή (σε ψήφους) γατάκια ,έχει πολλές πιθανότητες να βγει πρώτος αλλά ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και κάθε ψήφος είναι πολύτιμη για εμάς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!meeeeeeeeeeeeoooooooooooooooooooooooow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Αν κερδίσει θα ταϊσουμε πολλά  <3 αδεσποτάκια <3 με  τις γατοτροφές που δίνουν στον 1ο νικητή!!!!! ;)  Κι αν δεν κερδίσει δεν θα σταματήσουμε να τα ταϊζουμε αλλά καλύτερα θα ήταν να κερδίσει χιχιχιχιχι!!!!Και η φατσούλα του μπέμπη θα μπει στη φωτογραφία προφίλ της σελίδας τους για το μήνα Ιανουάριο!!!!! :O)

  Βοηθήστε μας σας παρακαλούμε πολύ να γίνει ο μπέμπης μας "το ΝΙΑΟΥ του μήνα"!!!!!!!!!!!

 Αυτές τις ημέρες ετοιμάζω το 2ο give away μου για τους 200 αναγνώστες!!!!!! Το άργησα λιγουλάκι τώτα πια  είστε  250  :O) Θα κληρώσουμε vintage κοσμήματα φτιαγμένα με ντεκουπάζ,φύλλα χρυσού (ημιτασιόν), υγρό γυαλί ,μεράκι και πολύύύύύύύ αγάπη!!! <3 <3 <3

  Σας γατοευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου και  χουρχουρίζω απο ευτυχία που με διαβάζετε!!!!
 Ο μπέμπης μας σας γατοευχαριστεί  κι αυτός για την ψήφο σας μέσα απο την γατοκαρδούλα του <3
Στις καρδιές μας θα είναι πάντα πρώτος ότι και να γίνει!!!!! :) :D xD  <3<3<3










51 σχόλια:

  1. καλησπέρα σας λοιπόν ψηφίζω αδεσποτάκια...για να κάνουν κι αυτά Χριστούγεννα.Μπράβο Maya!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα, Μάγια!Καλή γατοεπιτυχία στον μπέμπη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τον ψηφισα το πανεμορφο γατουλι σου!!!!!φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Maya μουυυυυ!!!!! Καλή επιτυχία στον μπέμπη!!!! Εύχομαι να κερδίσει!!!! Εγώ δέν έχω facebook αλλά ο Νίκος έχει! Θα του πώ να τον ψηφίσει!!!!
    Πολλά φιλάκιαααα!!!!! Μιάου!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οκ κορίτσι, ο μπέμπης την πήρε την ψήφο μου. Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόλις πήρε ακόμη μια ψήφο! Καλή επιτυχία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και απο εμενα εχει ψηφο ο μπεμπουκος!!!!Καλη επιτυχια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ok κι από εμένα. Νομίζω πως το' χει ο μπέμπης σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφος ο γατούλης!!!Εγώ δεν έχω faceboοk αλλά θα πω στον άντρα μου και σε φίλους μου να τον ψηφίσουν!Μακάρι να κερδίσει Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια ψήφος κι από μένα, θα το πω και στους γιους μου!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μια ψήφος κι από εμένα!!! Εύχομαι καλή επιτυχία στο γλυκούλι γατούλι.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχχχχ κοριτσάκια μου είστε τόσο γλυκούλες!!!με συγκινεί πολύ το ενδιαφέρον σας!!είστε πάρα πολύ καλές!!!!!τι να πω;ότι και να πω λίγο θα είναι;χαίρομαι πραγματικά που έχω τέτοιες φιλότιμες αναγνώστριες που ξοδεύουν απο το χρόνο τους για να δώσουν χαρά σε κάποιον που δεν ξέρουν προσωπικά!!!!!!!!!!!!!!σας στέλνω πολλά φιλάκια κι ο μπέμπης μας πάρα πολλά γατοφιλάκια!!! σας εύχομαι όλα τα καλά γιατί είμαι σίγουρη πως σας αξίζουν!!οι καλοί άνθρωποι φαίνονται και στα απλά πράγματα!!!!!!!!!! <3<3<3 meeeeeeeeeeeoooooooooooooooooooow

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημέρα και από εμένα ψήφος και δημοσίευση στη σελίδα μου να το ψηφίσουν και οι φίλοι μου
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. OMG this photo of baby Bebis is just tooooo sweet!!!!! Adorable!!!!!!!!
    I'm not on Facebook, but I wish you the best of luck! And what a wonderful initiative to help kitties in need!!!!!
    Filia!!!!!
    Anna & Zoe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν ειχα φεισμπουκ χιλιες ψηφους θα εδινα στον μπεμπη.Καλη τυχη να εχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάγια μουουουου...ήρθα...κάθησα αναπαυτικά πήρα και τα μπισκοτάκια μου και το νεράκι μου και θα κάτσω μέχρι αύριο να διαβάσω-σχολιάσω τις αναρτήσεις σου!!!...αχαχα!!!!!!!!
    Μπράβο στο μπέμπη!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά...προς το παρόν!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @el.mar είσαι ζωηρό κουνελάκι!!!χαχαχα!!!!

    @Δημιουργία χίλια ευχαριστώ!!! :)))

    @Annuk thank you soooo much!!! <3<3

    @Pyroessa Handmade και δημοσίευση στη σελίδα σου;με σκλαβώνεις κοριτσάκι!!thnxxxxx <3<3

    @Eustathia το γλυκούλι γατούλι σου στέλνει ένα γλυκό γατοφίλακι!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ΕΛΕΝΑ σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!ελπίζω να μας ψηφίσουν και οι γιοί σου!!!χιχιχιιχ!!!

    @μαγδαληνιώ δια χειρος σε γατοευχαριστούμε!!!ναι!!να τους πεις όλους να μας ψηφίσουν!!χιχιχι!!! <3

    @καλυψώ το έχει το έχει!!!χιχιχι!!πολλά φιλάκια και ευχαριστώώώώώ!!!!!!!!!!!!!

    @Katrina μου σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @μπλεγμένο κουβάρι σας γατοευχαριστούμε όλους σας πάρα πολύύύύ!!!μιάου!!!!!!!

    @Μαίρη σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!!!

    @Litsa meeeeeeeeooooooooow!!!thnxxxx!!!! <3

    @mirsini's creations να χαίρεσαι τον άντρα σου!!ελπίζω να μας ψήφισε χιχιχι!!thnxxx!!!!!!

    @apinkdreamer νεραϊδοφιλενάδα μου σε ευχαριστώ!!

    @Βίκυ καλό μήνα!!σε ευχαριστούμε!!! :)

    @Μαζί... KaPa είσαι πολύ γλυκούλα!!το ξέρεις;σε ευχαριστούμε πολύ!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μία ψήφο κι από ΄μένα με πολύ-πολύ αγάπη για τον Μπέμπη μας!!! Φιλάκι στο γατομουσουδάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Maya καλημέρα!!! Το mail μου είναι

    tatouli83@yahoo.gr

    Χθες χάζευα τις αναρτήσεις σου...τι όμορφα πράγματα κάνεις με το felt Βρε κορίτσι..δεν τα είχα δει σε κανένα άλλο Blog...μπράβο σου!!!


    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κοριτσι νασε καλα..μια ψηφο και απο τον γιο μου..πολλα φιλια Maya μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα κι από μένα!!! Δεν έχω facebook,μα έχει το παληκάρι μου! Ο μπεμπούκος με τα μεγαλόπνοα σχέδια,θα έχει από και από μας την ψήφο!
    Καλές γιορτές και τα αδύναμα πλασματάκια που είναι στο έλεος των δυνατών... :ο) meooowwwwww!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή μου Maya, σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια....μπορείς να δεις το mail μου στο μπλογκ μου στο Εμείς...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Μαζί... KaPa σε ευχαριστώ πολύ!!! :)) πολλά γατοφιλάκια!!θα πάω μετά να το δω!!!

    @Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος Μπέμπης δαγκωτό!!χαχαχαχαχα!!!!!thnxxx!!!!

    @χρυσάνθη σε ευχαριστώ πολύ!!!μιάου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @vailie ναι γλυκιά μου...καλές γιορτές στα πλασματάκια!!! <3<3<3 πολλά φιλιά και ευχαριστώ!!!!! <3

    @"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." σε γατοευχαριστώ κούκλα μου!!! :)

    @Eva's blog ευχαριστούμε πολύ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Μαρία σας ευχαριστούμε πάρα πολύ και τους δύο!!!:))

    @Eustathia πόσο πολύ χάρηκα με το μήνυμα σου!!πολλά γατοφιλάκια και ευχαριστώ!!! <3

    @onirokosmos το γατομουσουδάκι σου στέλνει γλυκό γατοφιλάκι!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!!σε ευχαριστούμε πολύύύ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Μαζί... KaPa δεν μπορώ να βρω το email σου πήγα στο προφιλ σου αλλά δεν το έχει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τον ψήφισαμε και σήμερα και φτάσαμε αισίως στυους 254 τι χαρά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @marilise καλή μου δεν μπορείς να ψηφίσεις δυό φορές με τον ίδιο λογαριασμό γιατί αν πας να τον ξαναψηφίσεις αφαιρείται η ψήφος!! :O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. maya μου έκανα δηλαδή πατατα γιαυτό μούσβησε θα επανορθώσω συγνώμη θα ψηφίσω απο την Αριάδνη και απο την ίλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @marilise μου αν μας ξεψήφισες μπορείς να μας ψηφίσεις πάλι με τον ίδιο λογαριασμό!!!! μόνο πρόσεξε μη μας ξεψηφίσεις πάλι χιχιχιχι :PPP ευχαριστώ πάρα πολύ που στηρίζεις τον μπέμπη μας!!χιχιχι!!πολλά γατοφιλάκια γλυκούλα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @PiciFriki σε γατοευχαριστούμε!!!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τρέχω να ψηφίσω!! Αργησα μήπως??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Mania μου δεν άργησες καλή μου!!ο διαγωνισμός είναι για όλο το μήνα Δεκέμβρη!!!σε γατοευχαριστούμε!!!!μιάου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @CREATIVE MIND i am soooo glad for your visit!!thank you sooo much for your sweet message!!! :) meeeoooow!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Effie's Sweet Home Designs δεν πειράζει γλυκιά μου,το ξέρω πως αν είχες θα μας ψήφιζες!!πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη!!! <3 :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δεν έχω ούτε εγώ facebook αλλά έχει ο κανακάρης μου κι έτσι θα το ψηφίσω κι εγώ το γλυκούλι σας!!!
    Φιλιά καλή επιτυχία και καλές γιορτές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @Ευτυχία σε γατοευχαριστούμε πάρα πάρα πολύύύύύ!!!!μιάάάάάου!!!! <3 :)) καλές γιορτές και σε εσάς γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σας γατοευαριστούμε πάρα πολύ κορίτσια που στηρίξατε τόσο πολύ τον μπέμπη μας!!!!!!!!!!!!!Απο 1 εως 25 Δεκέμβρη ήταν κάθε βράδυ πρώτος σε ψήφους και τελικά βγήκε δεύτερος.. αν και αντικειμενικά ο γατούλης μας είχε την ομορφότερη φωτογραφία...!!!!Απλά δεν έχω 2000 φίλους στο facebook...
    Αποφάσισα να μην ξαναπάρω ΠΟΤΕ μέρος σε διαγωνισμό που βασίζεται σε like γιατί είναι άδικος!!!!!!!!!!!!
    Ο Μπέμπης μας τελικά βγήκε δεύτερος.Δεν πειράζει όμως....Στις καρδιές μας θα είναι το ομορφότερο γατί και πάντα πρώτος!!!!!!!!!!!!! =^.^=
    Τα γατάκια της γειτονιάς θα συνεχίσουμε να τα ταϊζουμε μην ανησυχείτε..δεν μπορούμε να κάνουμε και αλλιώς!!Αγαπάμε όλα τα γατάκια!!!meeeeooow!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...