30 Νοεμβρίου 2011

κολιέ,κοσμηματάκια,τσαντάκι,εκπλήξεις & γατάκι!!!!!!

   Είναι χαράματα κι εγώ ξεκινάω την ανάρτηση μου πιστεύοντας πως δεν θα είναι τόόόόόσο μεγάλη όσο οι τελευταίες.....χεχεεε!!!Σαν να βλέπω 2-3 μπλογκόφιλες να χαχανίζουν..μάλλον με ξέρουν καλά!!! χαχαχαχαχα!!!!

θέλω να σας δείξω ένα κολιέ που έκανα πριν λίγες μέρες



  Φτιάχτηκε απο ένα παλιό μακό(που αποτέλεσε τη βάση του) και νήμα πλεξίματος πολύχρωμο.Αφού έκοψα 2 λωρίδες ύφασμα απο το μαύρο μακό μου  στριφογύρισα  την κάθε λωρίδα δίνοντας  το σχήμα που έχει πχ ένα σχοινί θαλάσσης ή ένα λάστιχο ποτίσματος




έδεσα τις άκρες με ένα κομματάκι μακό πάλι  και άρχισα να τυλίγω το νήμα μου γύρω γύρω


Την ίδια δουλεία την έκανα και με το μικρότερο κομμάτι ύφασμα που είχα κόψει .Κατόπιν ένωσα τα 2 αυτά κομμάτια με το μακό που περίσευε στις άκρες δένοντας τα κόμπους.( αν δεν καταλάβατε μην στενοχωριέστε ,ούτε εγώ δεν βγάζω νόημα :O   )


 Τα μέρη που ένωσα τις λωρίδες μεταξύ τους  τα τύλιξα με κλωστή.Το κολιέ αυτό μου αρέσει πολύ γιατί δεν μπορεί κανείς να καταλάβει πιο  απο τα 2 είναι το μικρό και πιο το μεγάλο κομμάτι του κολιέ αν το δείτε προσεκτικά θα καταλάβετε τι εννοώ..έτσι νομίζω δηλαδή..χεεχεχεε!!Υπάρχει μια συνέχεια ...πωπω καλά τι κάθομαι και σας γράφω 4 τα χαράματα...;;;; :O




  Χαίρομαι που έτσι για αλλαγή δεν χρησιμοποίησα βελόνα καθώς το κολιέ  έγινε με 2 υλικά κι ένα ψαλίδι.

 Παρακάτω βλέπετε  μερικά απο τα  vintage κοσμηματάκια που έφτιαξα πριν λίγο καιρό.Μερικά έχουν ζωάκια(φυσικά είναι τα ομορφότερα)!!! <3 <3 


τα βλέπετε τα γατάκια ;;;


να και ένα σκυλάκι!!!



κι ένα ακόμη σκυλάκι!!!


  Έκανα ντεκουπάζ σε  σφυρηλατημένο  μέταλλο (ορείχαλκο)  με ατλακόλ που είχα αραιώσει με λίγο νερό.Αφού στέγνωσε η ατλακόλ πέρασα κόλλα μιξιόν του τετάρτου με ένα πινέλο σε επιλεγμένα σημεία .Περίμενα ένα τέταρτο να γίνει η κόλλα απο γαλακτώδης διάφανη και μετά  άπλωσα με τα δάχτυλα φύλλα χρυσού εκεί που προηγουμένως είχα βάλει την μιξιόν .Θέλω να σημειώσω πως τα φύλλα χρυσού που χρησιμοποίησα είναι ημιτασιόν κι όχι αληθινός χρυσός!! Μην τρελαθούμε κι όλας :o) χαχαχαχα!!!! Βέβαια υπάρχουν και πραγματικά φύλλα χρυσού που μπορούν να χρησιμοποιηθούν  σε χειροτεχνίες  αλλά είναι πανάκριβα!!
  Τέλος άπλωσα το υγρό γυαλί και περίμενα μερικές μέρες να στεγνώσει καλά!Φυσικά το υγρό γυαλί το δούλεψα σε καλά αεριζόμενο δωμάτιο και φορούσα και μάσκα άνθρακα γιατί όπως σας έχω αναφέρει και παλιότερα δεν κάνει να το εισπνέουμε (είπαμε να κάνουμε  χειροτεχνία μη μεταλλαχτούμε κι όλας!!!!) :PP
 Δεν ξεχνάμε να περάσουμε με γυαλόχαρτο  περιμετρικά το μέταλλο μας   γιατί είναι αιχμηρό και δεν θέλουμε να έχουμε κάποιο ατύχημα!Και να θυμόμαστε πως  καλό είναι να μην έρχεται σε άμεση επαφή με το δέρμα μας ( ιδιαίτερα αν το μέταλλο που θα χρησιμοποιήσουμε έχει νικέλιο πράγμα που δεν σας το συνιστώ φυσικά με τίποτα!!!!!!!!).Να προτιμάτε τα μέταλλα που είναι free nickel!!!!!!!!!

 Πριν καιρό δημιούργησα  μια  σχετικά μεγάλη τσάντα με μαλλί  φελτ. Πρόσφατα τις πρόσθεσα ένα λουράκι κι  είπα να σας την δείξω (να παρουσιάσω  και κάτι άλλο εκτός απο γατάκια...)Αν και νομίζω πως το μεγαλύτερο ενδιαφέρον το έχουν τα γατιά!! 
 Στην μεθεπόμενη φωτογραφία βλέπετε (αν δεν έχετε κοιμηθεί ακόμη) πως είναι και απο τη μέσα πλευρά της η φελτένια τσάντα.Χωρίς φόδρα  καθώς θέλω να χορταίνει φελτ το μάτι,όχι του κύκλωπα αλλά το δικό μου!!!!




Σε περίπτωση που ενδιαφέρεστε να φτιάξετε τσάντα φελτ μπορείτε να ρίξετε μια ματιά σε παλαιότερη ανάρτηση μου  http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/08/o.html 


   Πολλές μπλογκόφιλες σχολιάζουν τς τς τς τςςςςςςςςςς  (ευτυχώς  που ο μπέμπης δεν μπαίνει  ίντερνετ :PPP) οτι ο μπέμπης μας


είναι πολύ μεγαλόσωμος  .... Έτσι αρχίσαμε εντατική γυμναστική με τον μπέμπη και το κορδονάκι του που είναι δεμένο σε ένα ξυλάκι....
  Πλάκα σας κάνω,πάντα παίζαμε με τον μπέμπη μας (και μάλιστα το διασκεδάζουμε όσο κι αυτός το παιχνίδι μας ), απλά ήθελα να βρω μια ευκαιρία για να ποστάρω κι άλλες φωτογραφίες τους!!!!!!!!!!!!!Μεγάλος έρωτας ο μπέμπης μας!!!!(Αλήθεια πόσες παρενθέσεις έχω βάλει μέχρι στιγμής;).


ώχουτο δεν είναι μια γλυκα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

  Το βράδυ που έπλενα τα πιάτα άκουσα ένα θόρυβο περίεργο τακ τακ τακ τακ..Γύρισα και είδα  τον μπέμπη να σέρνει το ξυλάκι με το στόμα του <3 Ήρθε κοντά μου, το άφησε στα πόδια μου και με κουτουλούσε γιατί ήθελε να παίξω μαζί του ..εννοείται άφησα επιτόπου τα πιάτα και πήγαμε να παίξουμε!!Λιώνω!!!Είναι τόσο καλούλης!!!Εκτός απο τις φορές που γίνεται αγρίμι!!

Αλλά και πάλι λιώνω!!Χιχιχιχιχιιχι!!!! :):):)

Ο μπέμπης το έχει ρίξει για τα καλά στις αθλοπαιδίες  χιχιχιχιχιχ!!!!





    Είχα πάλι(είμαι τυχερούλα ) πολλές ευχάριστες εκπλήξεις και θα τις  μοιραστώ μαζί σας !!

Η αγαπημένη μου νεραϊδοφιλενάδα apinkdreamer μου έδωσε  φανταστικό νεραϊδένιο βραβείο που όπως λέει φέρνει καλή τύχη σε όποιον το χαρίζει!!!!! :))) :D

 Την ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Αισθάνομαι τόσο τυχερή που την γνωρίζω..οι δημιουργίες της με ξετρελαίνουν!!!Είναι απίστευτα ταλαντούχα!!!! <3<3<3<3

   Έλαβα το υπέροχο χειροποίητο καρφιτσάκι απο give away  της Rock n' Rolla και χάρηκα πολύύύ πριν ανοίξω καν το φάκελο!!Ρίξτε μια ματιά και θα καταλάβετε το ΓΑΤΙ   !!!!!!! χιχιχιχιχιιχιχιχι!!!!!!!!!




Είναι ο πιο όμορφος φάκελος που έχω λάβει τελευταία!! <3<3 Και το καρφιτσάκι που κέρδισα τόσο χαρούμενο και πολύύύύ όμορφο!!Χίλια ευχαριστώ κοριτσάκι μου!!!!!! :D <3

   Μου έκαναν  ιδιαίτερη τιμή και μου ζήτησαν  να  βάλουν και το μπλογκ μου στην αρχική σελίδα ενός γυναικείου φόρουμ  του http://simplywoman.forumgreek.com/ Περάστε μια βόλτα απο εκέι!!!!Είναι πολύ όμοφα!!!Κι εγώ είμαι πάρα πολύ χαρούμενη!!!! Και τους ευχαριστώ πάρα πάρα πάρα πολύύύύύύύύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)))  :D xD

   Το κουνελάκι el.mar μου έκανε έκπληξη και μου έστειλε με το μικρό  της κουνελάκι  2 πάρα πολύ όμορφα ζευγάρια σκουλαρίκια απο τα χεράκια της!!!!!!!!!Εμμμ απο τα ποδαράκια της ήθελα να πω
(τα κουνελάκια έχουν ποδαράκια αντί για χεράκια). Και σαν να μην έφταναν 2 δώρα είχε κι ένα σακουλάκι με πολλές καραμελίτσες..μμμμ!!Τι γλυκούλα που είναι!!!!!!!!!!! <3<3<3 Τι να πει κανείς για αυτό το κουνελάκι;;;Να είσαι καλά κουνελάκι μου!!!!Σε ευχαριστώώώώ πάρα πολύύύύ!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Με καλομαθαίνετε στην μπλογκογειτονιά κορίτσια!!Όλο βραβεία και δωράκια λαμβάνω!!Νιώθω τόσο όμορφα!!!!! :))))))  Να είστε όλες καλά!!Δημιουργικές κι ευτυχισμένες!!Με καλή υγεία στο σώμα και στο πνεύμα!!!!!!!!!!!Και να αγαπάτε τα ζωάκια!!!!!!!!!!!!Σας προτρέπω να υιοθετήστε αδεσποτάκια!!!!!!!!!!!!Ξέρετε πόσο αντί στρές είναι ένα γατάκι;;Σου κάνει χουρ χουρ και χαλαρώνεις... :))) <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Πολλά γατοφιλάκια απο τον κουλ & αραχτό μας  μπέμπη!!!!!!!!!!!! ;)Αυτός το έχει πιάσει το νόημα!! ;)


<3 all you need is love love is all you need <3









48 σχόλια:

  1. το κολιε με ξετρελανε!!!!!
    ναι! all you need is love!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρωτόγωνο το κολιεδάκι σου και πολύ μου αρέσει!!!!Μα και τα κοσμήματά σου από μέταλλο δεν πάνε πίσω σε ομορφιά!!! Η φελτένια τσάντα σου...ζηλεύω που δεν ξέρω να φτιάχνω τέτοια...μα κι αν ήξερα, εδώ στην Κόρινθο που να βρω υλικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μικρή ανάρτηση!!!χα!!!χα!!!!
    Στις 4 τα ξημερώματα,μήπως έπρεπε να είσαι στο κρεββάτι σου;;;;χα!!χα!!!
    Πάντως,πάρα πολύ όμορφα τα κοσμήματά σου!!!
    Συγχαρητήρια για το νεραϊδοτυχερό βραβείο και πολλά γατοφιλιά στον μπέμπη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλα το κολιέ σου ασυνήθιστο(για μενα) αλλα όμορφο!!!!! μπράβο σου κορίτσι...όσο για την ανάρτηση..μόνο τόσο μικρή ήταν :P
    να είσαι καλα να λαβαίνεις δωράκια και βραβειάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ MAYA MOY!ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!ΤΟ ΚΟΛΙΕΔΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ!!!!!Ο ΜΠΕΜΠΗΣ ΝΑΖΙΑΡΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΟΣ!!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα όλα όσα κάνεις!!!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kalimera maya!!!me ti na ksekiniso ???hmmm???loipon,8a ksekiniso apo auta pou eftiakses ...tosa polla kai toso oraia!!!esu den prolavainese ...maziki paragogi eisai....!!!episis me entuposiase i ora tis anartisis ....(pou 8a akolou8iso to paradeigmasou kai 8a sxoliaso en "suntomia" akrivos opos esu,leme tora...xixixixixi!!!)pes mou se parakalo tetoia ora pos eixes to kouragio na grapseis tosa???ego an ,leme an ,eimai ksupnia toso arga kai po na grapso kati...tn alli mera an to diavasei kosmos 8a gelasei ka8e pikramenos(mipos na arxiso na grafo nuxta giati polus kosmos perna megales pikres???oxi tipota na prosfero ligi xara...)!!!kai epanerxomai stin anartisi sou...polu kakos evale kai photos tou gatouli sou...me aposuntonizei i trisxaritomeni fatsoula tou toso pou den prosexo tipota allo...!!!!o Charlie Chaplin elege min paizeis pote me paidia i zoa klevoun PANTA tin parastasi!!!kai fusika min ksexaso na se sugxaro gia ta dora kaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 8a kleiso autin tin toso suntomi sxedon lakoniki mou anartisi ...me .... ALL YOU NEED IS LOVE...!!!
    (kai na sou kano kai mia erotisi???pos eksigeis oti stis anartiseis mou grafo san na grafo tilegrafima eno sta sxoleia den mporo na perioristo ligaki...kai me pianei mia polulogia???...oups polugrafia ennoo!)
    kali sou mera!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέραααα..καλά το κολιέ είναι απίθανο..θα πρέπει να σου πήρε πολύ ώρα όμως άξιζε τον κόπο..έχω ξετρελαθεί..η τσαντούλα πολύ όμορφη..ολα στο μωβ λοιπόν..ο μπέμπης όμως είναι όλα τα λεφτά...να μου τον φιλήσεις και να μας δείχνεις συνέχεια γατοφωτογραφίες..φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλενάδα μου τι όμορφη ανάρτηση και πάλι!!!! Ξέρεις να μας ξετρελαίνεις εσύ!!! Και με τα υπέροχα δώρα σου (πραγματικά έχει γεμίσει αγάπη η μπλογκογειτονιά μας!!!) και με τις ξεχωριστές σου δημιουργίες και με το σούπερ χνουδωτό αγαπουλίνι τον Μπέμπη!!! Και ξέρεις τι παρατήρησα? Ότι δεν έχουν χάσει ίχνος από την λάμψη τους τα πατουσάκια του από όταν ήταν ακόμα μικρούλης! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!! Νιάου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα φάω τα ροζ πατουσάκια του Μπέμπη σας! Τι ωραία ανάρτηση και πάλι! Όλα όσα μας έδειξες είναι τέλεια! Να χαίρεσαι τα βραβειάκια και τα δωράκια σου και να συνεχίσεις να γατοδημιουργείς!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλεια όλα !!!!!!Καλή συνέχεια
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχω να πω ότι ο μπέμπης κλέβει την παράσταση!Είναι κούκλος...Υπέροχες οι δημιουργίες σου,μου άρεσε ιδιαίτερα το νήμα που χρησιμοποίησες.Καλή συνέχεια!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο γατούλης είναι μια γλύκα! Όλα όσα δημιούργησες είναι πολύ όμορφα και ένα μεγάλο μπράβο γι'αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΑΥΑ ΜΟΥ Ο ΜΠΕΜΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ!
    ΤΟ ΚΟΛΙΕ ΠΟΛΥ ΜΟΝΤΕΡΝΟ! ΟΛΑ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. What wonderful necklaces and earrings!!!! You are so creative!
    And your kitty is SOOOOO sweet and adorable! I love the photo where he's hugging his teddybear! Sweeeeeet!!!!!!!!!
    Filia from Anna & Zωή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αγαπημένη μου φίλη μόλις τελείωσε η κλήρωση του τρίτου δεκαήμερου του χριστουγεννιάτικου πανηγυριού πέρασε να πάρεις το βραβείο σου και περιμένω την διεύθυνση σου για το αναμνηστικό δωράκι !!!!! τα καινούρια κοσμήματα είναι όνειρο , πανάξια βράβευση και πόσο χάρηκα τα δωράκια που κέρδισες , φιλάκια σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλώς τα δέχτηκες τα δωράκια!πολύ όμορφη ανάρτηση!είναι όλα τόσο παραμυθένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλε ενα ενα!!βομαβρδισμος πληροφοριων!!ολα οσα εφτιαξες ειναι τελεια και το γατι ακομα πιο τελειο!!
    με γεια τα δωρακια!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @a pink dreamer μου σε ευχαριστώ πολύ!!!μιάου!!!ναι!!all you need is love <3


    @Μαiρη σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!μπορείς να παραγγείλεις και on line υλικά για φελτ αλλά κάπου θα πουλάνε και στην Κόρινθο!!δεν μπορεί!!πολλά φιλιά!!

    @Αναστασία Νεραϊδόσκονη μου το παραέκανα εχθές το ξέρω!!σήμερα όλη μέρα κουτουλάω,είμαι με πολύ λίγες ώρες ύπνο!!πολλά γατοφιλάκια!!!και σε ευχαριστω πολύ !!! :))

    @Ελευθερία χχαχαχαχα ναι ήταν πολύ μικρή πάλι η ανάρτηση μου!!!χαχαχα!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!να περνάς όμορφα!!!

    @fotolabida1 μου καλό μήνα και σε εσένα!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!πολλά γατοφιλάκια ειδικά απο τον μπέμπη!!μιάου!!!

    @Mαρίτα Καράπη ευχαριστώ πάρα πολύ!!και καλώς βρεθήκαμε!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Makrina Zografou πόσο χαίρομαι να διαβάζω τόόόσο μεγάλα σχόλια!!χιχιχιχ!!!λες κι εμένα να με διαβάζουν πικραμένοι και να γελάνε;;χαχαχχα!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!ναι ξέρω πως όταν (σχεδόν πάντα δηλαδή) ποστάρω φωτογραφίες με γατούλες θα κλέψουν την παράσταση αλλά πραγματικά χαίρομαι να διαβάζω σχόλια για τα ζωάκια μας!!περισσότερο και απο το να μου λένε πως φτιάχνω ωραία πράγματα!!βέβαια δεν με χαλάει καθόλου να διαβάζω καλά σχόλια και γι αυτά που φτιάχνω..μην τρελαθούμε δηλαδή!!χαχαχα!!!! ο τσάρλιν τσάπλιν είχε δίκιο στο οτι κλέβουν την παράσταση τα ζώα ή τα παιδιά αλλά δεν συμφωνώ πως δεν πρέπει να παίζουμε μαζί τους χεχεεχεχ!!βέβαια καταλαβαίνω πως το εννοούσε(νομίζω δηλαδή) αλλά αλήθεια αν κάποιος παίξει με ένα γατάκι γίνεται παιδί και χαλαρώνει και κάνει καλό στην ψυχολογία του.αρκεί βέβαια το παιχνίδια να είναι πάντα με σεβασμό προς το ζωάκι.γιατί κυκλοφορούν και πολλοί παλαβοί που κάνουν απαράδεκτα πράγματα...!!!!!όσο για την ερώτηση σου δεν έχω απάντηση καλή μου,ο καθένας έχει το δικό του στυλ!!εγώ το μόνο που ξέρω είναι πως χαίρομαι πολύ να σε διαβάζω!!!καλό μήνα να έχεις!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Μαρία μου χαίρομαι πάρα πολύ που μου ζήτησες να σας δείχνω συνέχεια γατοφωτογραφίες!!!!!!!!!! :)) μου πήρε 1-2 ώρες για να φτιάξω το κολιέ,δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο,λες να μου πήρε παραπάνω και να μην το κατάλαβα;παίζει κι αυτό!!χαχαχα!!!!όταν δημιουργούμε συνήθως η ώρα περνάει δίχως να το καταλάβουμε!!!έχεις πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη!!!όσο για το μωβ..είναι το αγαπημένο μου χρώμα!! καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @Marie γατοφιλενάδα μου αγαπημένη ναι!!!τα πατουσάκια του είναι το ίδιο γλυκά!!όλα τα παρατηρείς εσύ γατομάνα!!!χεεχεχεχε!!!μουρλή σαν κι εμένα είσαι!!χιχιχιχιχ!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα μου για τα όμορφα λόγια σου!!με κάνεις πολύ χαρούμενη!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!πάρα πολλά γατοφιλιά σε όλο το team!!!! <3<3<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @butterfly art χιχιχιχιχ!!!είναι σκέτη γλύκα ε;;;αχχχ!!!μας έχει τρελάνει όλους φαίνεται!!βλέπω πως έχει πολλούς φαν κι απο εδώ χεχχεχε!!πάει την ψωνίσαμε γατοεικογενειακός χαχαχαχα!!!καλό μήνα!!!μιάου!!!!σε ευχαριστώ πολύ!!!! :))

    @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!μιάου!!

    @"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!ναι!!την κλέβει την κλέβει!!!χαλάλι του!!χαχαχαχα!!!!μιάου!!

    @Flora σε ευχαριστώ πάρα πολύύύ!!καλό μήνα!!φιλάκια!!!μιάου!!!

    @Effie's Sweet Home Designs σε ευχαριστώ πάρα πολύ Έφη μου!!ο μπέμπης σου στέλνει γατοφιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Annuk Anna & Zωή thank you sooooooooooooo much!!!!!!!yes he is soooo adorable with his teddy bear!! ;) this toy is his favorite,he had it since he was a kitten!!! <3<3<3 many kisses!!!happy December!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @marilise γλυκούλα μου θα σου στείλω email με τη διεύθυνση μου χίλια ευχαριστώ καλή μου!!είσαι τόσο γλυκιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ομορφαίνεις πολύ τη μπλογκογειτονιά!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για τα καλά σου λόγια!!καλό μήνα!!μιάου!!!!!!!!!!!!θα περάσω να πάρω και το βραβείο μου!!ανυπομονώ!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Magdalene B. σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!!να περνάς όμορφα!!!πολλά γατόφιλάκια!!! :))

    @eudokia χχαχαχαχ!!!βομβαρδισμός ε;;;πωπω!!!!ελπίζω να μην έκανα ζημιά στα κεφάλια σας!!!εύχομαι ναι γλυκαθήκατε με το μπέμπη!!!!μιάου!!σε ευχαριστώ!!! και γατόφιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλές μου μπλογκο γειτόνισσες εύχομαι σε κάθε μια απο εσάς ξεχωριστά καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!!σας απάντησα μια μια αλλά θέλω να γράψω αυτό το μήνυμα για όλες!!!καλό χειμώνα να έχουμε με υγεία πάνω απο όλα στο σώμα και στο πνεύμα!!!!!!!!!!!!!!!!και ευχαριστώ πάρα πολύ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!μου δίνετε μεγάλη χαρά!!!!!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι υπέροχη ανάρτηση!!! Τι να πωτοπει κανείς!!! ¨ολα φανταστικά!!! Κι ο μπέμπης μέχρι τα χριστούγεννα βλέπω να έχει το κορμί!!! Καλό σου μήνα και πάντα χαρουμενη γεμάτη αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @aigli μου ο μπέμπης μας είναι και τώρα ΤΟ κορμί!!!!χαχαχαχα!!! καλό μήνα και σε εσένα καλή μου!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύ για τις γλυκές σου ευχές!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!μιάου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλό Μήνα γλυκειά μου φίλη καί Γατονεράιδα Maya!!!!! :ο)
    Άλλη μία υπέροχη γλυκειά μεταμεσονύκτια ανάρτηση!!!! Τί ωραίο κολλιέ!!! Μοιάζει με κλαδί έτσι όπως συνεχίζεται!!! και μου αρέσουν πολύ και τα αλά vintage κοσμήματά σου!!!!! Πολύ όμορφα τα σκουλαρικάκια!!!! Καλά ο μπέμπης είναι μιά γλύκα!!! Άσε, κι εμάς παχαίνουν εύκολα καθώς είναι και στειρωμένοι και παίζω συνέχεια μαζί τους για να κρατιούνται σε φόρμα!!! Το τί κορδονάκια, κορδέλες και μπαλάκια έχουμε!!! Ένα καλαθάκι γεμάτο αυτοσχέδια θυράματα!!!! χιχιχι!!!!Καλά ο μικρός έχει ξεσαλώσει!!!! Έχω γρατζουνίτσες στα χέρια άπειρες αλλά είναι τόσο γλυκούλι όταν με δαγκώνει!!!!! Συγχαρητήρια για το πανέμορφο μαγικό και γουρλίδικο βραβείο!!!!!! και για το γλυκό δωράκι με τον τέλειο γατοφάκελο!!!!!! Καταπληκτικός!!!
    Ο μπέμπης βέβαια κλέβει την παράσταση!!!! Είναι για πολλά φιλάκια!!! Γιατί εγώ δέν αντέχω και τους δίνω φιλάκια!!!! Ο μπεμπέ-γατής μας είναι το γατάκι που δίνει φιλάκια!!!! Μας γλύφει ασταμάτητα στη μύτη και μας καθαρίζει λές και είμαστε κι εμείς γατάκια!!! Το ξέρω,ακούγεται λίγο μπλιάχ αλλά είναι τέλειο!!!χιχι! Πολλά γατάκια έτσι εκφράζουν την αγάπη τους!!!!
    Αll we need is love LOve LoVe is All We Neeeeeeed!!!!!
    Φιλάκια πολλά απο εμένα και τα γατάκια μου σε΄σένα και τα γατάκια σου!!!!!! :ο)))))^ο^^ο^^ο^^ο^ Μιάουυυυυυυυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλό μήνα!!! Το γατουλίνι είναι όλα τα λεφτά!!! Τι πόζες είναι αυτές;;; Φιλάκιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Απο που να αρχίσω!!!!!!!Το κολιέ τέλειο πρέπει να θέλει πολύ υπομονή να το τυλίξεις γύρω γύρω!και τα κοσμήματα καταπληκτικά όσο για την τσάντα τι να πω!!!!!!!!!!που το σκέφτηκες έπαθα πλάκα με την τεχνική δεν υπάρχεις σου λέω δεν υπάρχεις !!!Συγχαρητήρια για τα βραβεία τα αξίζεις είσαι απίθανη :)Μιαου μιαου νιαρρρρρ ...χαιρετισμούς και φιλάκια στον μπέμπη! Καληνύχτααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπέροχες και ξεχωριστές όλες οι δημιουργίες σου αλλά και το γατουλίνι κουκλί!!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μάγια, Μαγ(ε)ία είναι τα πραγματάκια που έφτιαξες πάλι!!Λάτρεψα το μάλλινο κολιέ!!Έχει τέλεια χρώματα και είναι άκρως χειμωνιάτικο!!
    Ο μπέμπης είναι τόσο σκερτζόζος!!
    Με γεια τα δωράκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κοριτσάκι μου λίγες μέρες έλειψα και περνώντας να σου πω Καλό μήνα έπεσα πάνω σε όμορφες δημιουργίες , γλυκά δωράκια και τιμητικά βραβειάκια!!!!Νάσαι καλά και παντα τυχερούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κατ αρχήν καλό μήνα!!! Κατά δεύτερον τι να πω... βραβείο, δωράκια απίθανες δημιουργίες με πολύ υπομονή! Μπράβο κορίτσι μου πάντα τέτοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Eva's blog καλό μήνα!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ καλή μου!!happy Sunday!!!kisses!!!!

    @χρυσάνθη μου σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!και σε εσένα εύχομαι τα καλύτερα!!! :) <3 πολλά γατοφιλιά!!!

    @Angelique μου σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύ!!!τι ωραία που με ανεβάζεις ψυχολογικά χαχαχχα!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον μπέμπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @Sophie ναιιιι!!! ο μπέμπης μας κλέβει την παράσταση!!χχαχαχα!!!σε γατοευχαριστώ!!πολλά φιλιά!!! :)

    @ioanna μου σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύ για τα γλυκά σου λόγια!!!!!!!!!!!!! πολλά γατοφιλάκια καλή μου!!!! :))) μιάάάάου!!!!!!!!!!!!

    @Kiki πόσο δίκιο έχεις χχαχαχαχα!!!καλό μήνα γλυκιά μου!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @mirsini's creations καλό μήνα γατοφιλενάδα μου!!!!πόσο χαίρομαι να μαθαίνω τα γατονέα σας!!δεν χορταίνω να διαβάζω τα μηνύματα σου!!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!! αχχ έλιωσα που είπες οτι το γατουλίνι σας γλείφει για να δείξει την αγάπη του!!(δεν μου ακούγεται καθόλου μπλιαχ ,ίσα ίσα ακούγεται τόόόόσο γλυκόόόόόόόό!!!!τρελαίνομαι με κάτι τέτοια!!!τα ζωάκια είναι τόσο καλάάάάά :))) )
    ο μπέμπης μας δεν το κάνει αυτό αλλά κάνει πολλά άλλα τσαλίμια!!!κουτουλιές με το κεφαλάκι του,χουρ χουρ,ανεβαίνει στην αγκαλιά και κάθεται σαν μωρό!!! <3<3<3 κι εμείς έχουμε πολλά παιχνίδια του μπέμπη ,το πάτωμα είναι γεμάτο μπαλάκια και κορδονάκια!!!κι εσύ λοιπόν τους κάνεις γυμναστική ε;χαχαχαχαχαχα!!!!!!μαζί με αυτά διασκεδάζουμε κι εμείς!!!!! σε γατοφιλούμε εσένα και όλα τα γατουλάκια σου!!!μιάάάάάάάάάάάάάου!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χειμαρος εισαι αλλα την αναρτηση κλεβει ο μπεμπης με τις ομορφες ποζες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Δημιουργία χαχαχαα!!!έχεις απόλυτο δίκιο!!!καλή εβδομάδα!!!μιάάάάάάου!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. καλημέρα!
    έψαχνα να βρω το τέλος της ανάρτησης για να μην μπερδευτώ ελπίζω να είμαι στο σωστό σημείο χεχε, επίσης έψαχνα να βρω μήπως σου έχω αφήσει σχόλιο αλλά δεν σου έχω αφήσει. Λοιπόν το κολιέ είναι εκπληκτικό βρήκα τις προάλλες στην αγορά ένα εκπληκτικό μαλλί και μου έδωσες ιδέα τώρα! Να σε ρωτήσω επειδή με τη βελόνα και την κλωστή είμαι μαλωμένη στερέωμα χρειάζεται μόνο σε ένα σημείο, στο κλείσιμο?
    δεν έχει δηλαδή φόβο να ξετυλιχτεί από κάπου? Να υποθέσω θέλει πολύ σφιχτό τύλιγμα. Εξαιρετική ιδέα θα το δοκιμάσω σε συνδυασμό με χάντρα ή μέταλλο πάρα πολύ όμορφα επίσης τα vintage
    Το σχόλιό μου τελικά θα ξεπεράσει την ανάρτησή σου !!
    καλή σου ημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173 ο γατούλης μας♥ ο Μπέμπης ♥ θα χαρεί πολύύύύύ να τον γατοψηφίσετε!!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @Pyroessa Handmade σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!το κολιέ μου το έκανα χωρίς να χρησιμοποιήσω καμιά βελόνα και καμία κλωστή(εκτός απο το μαλλί που βλέπεις δεν χρησιμοποίησα άλλα νήματα).Ναι θέλει σφιχτό σφίξιμο,που και που έδενα το νήμα μου κόμπο για να το σταθεροποιήσω και μετά με το ψαλίδι έκοβα προσεχτικά τα νήματα που περίσευαν,επειδή είναι τέτοιο το μαλλί μου ούτε που φαίνονται τα κομπάκια,πάντως καλό είναι να τους κάνουμε απο τη μέσα πλευρά τους κόμπους για παν ενδεχόμενο.Χαίρομαι πάρα πολύ να διαβάζω μεγάλα σχόλια καλή μου,είναι τιμή μου!!!Να περνάς όμορφα και οτι θέλεις πάλι με ρωτάς!!!Κι αν θέλεις σε παρακαλώ πάρα πολύ αν έχεις facebook ψήφισε τον μπέμπη μας pleasehttp://apps.facebook.com/purinaniaou/4173 !!!!!!!!!! thnxxxx!!!! πολλά γατοφιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Λοιπόν μάγια μου...ωραίο το κολιέ σου..πλάκα έχει!!..Ωραία και τα άλλα κοσμηματάκια σου...και το τσαντάκι μου αρέσει...αλλά την παράσταση κλέβει ο μπέμπης!!!Μεγειά τα δωράκια σου...χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!!!!Τα φιλιά μου στον αραχτό μπέμπη!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @el.mar καλό μου κουνελάκι σε γατοευχαριστώ για τα κουνελένια σου μηνυματάκια!!!!ο αραχτός μπέμπης σου στέλνει πολλά γατοφιλάκια!!!ναι την κλέβει την παράσταση(και το χαίρομαι χιχιχι)!!!!χοπ χοπ!!μιάου!!!!!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γλυκειά μου Γατονεράιδα και φίλη είσαι μιά γλύκα!!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις θερμές ευχές σου!!!!! Να είσαι πάντα καλά κι εσύ και ο αγαπημένος σου και ο πανίγλυκος χνουδωτούλης σας ο μπέμπης!!!!!
    Φιλιάααααααα!!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @mirsini's creations σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύ καλή μου!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3 όταν με αποκαλείς γατονεράιδα με γατοτρελαίνεις!!!χιχιχιιχ!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!και απο τον μπέμπη!!! :))) <3<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...