22 Νοεμβρίου 2011

γατοεκπλήξεις!!!βραβείο!!δωράκι!! & αγγελάκι πετάει πάνω απο γατάκι!!!!!ωωωωω!!!!ναι!!!!!!!

 
 Θα γατοπορσπαθήσω να μη σας γράψω πολλά...Αλλά δεν νομίζω πως θα τα καταφέρω....Είμαι πολύύύύύύύύύύύ χαρούμενη για τις γατοαφιερώσεις που μου κάνετε!!Νιαουρίζουμε με τον Μπέμπη απο ευτυχία!!!Η μπλογκογειτονιά γέμισε γατόφιλους!!!Αχ τι ευτυχία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Η γλυκούλα μου η  Έφη απο το http://effiessweethomedesigns.blogspot.com δημοσιεύει φοβερές γατοφωτογραφίες απο ένα παραμύθι της και μου τις αφιερώνει!!!!!!!!!!!!!! :)))) Είναι και γιορτινές!!!!



Γλυκαίνομαι κάθε φορά που τις χαζεύω!!!Μιάου!!!!Σε ευχαριστώ πολύ πολύ πάρα πολύύύύύύ Έφη μου!!!!!!!!!!!!!Ο κόκκινος γατούλης είναι τζίντζερ σαν τον <3 μπέμπη <3 μας !!! :))

Η καλή μου γατόφίλη Μυρσίνη απο το http://mirsiniscreations.blogspot.com γράφει τόσο συγκινητική   γατοανάρτηση

και την αφιερώνει στην γατοφίλη μου marie-meraki  και σε εμένα!!!Μας αποκαλεί γατονεράιδες!!Κοκκινίζω απο χαρά για το "γατονεράιδα"!!!Η ανάρτηση της είναι γεμάτη συναίσθημα,γράφει απο την καρδία της γι'αυτό δεν χορταίνω να την διαβάζω!!Οι γατούλες της είναι τόσο γλυκούλες!!!!!! <3<3<3<3 Βέβαια όλες τις γατούλες τις βρίσκω πανέμορφες και γλυκούλες!!Και ξέρω πως έχω αντικειμενικά δίκιο.-

Ο μαγικός Ονειρόκοσμος http://onirokosmos-art.blogspot.com μας αφιερώνει γατοφανταστικό ποιηματάκι !! Δεν γίνεται να μην του κάνω copy paste!!!


Ax , γιατί να είμαι γάτα!!!!!

- Γάτα μου αγαπημένη, γιατί είσαι μουτρωμένη?                           
- Δεν μ΄αρέσει η ουρά μου ούτε το νιαούρισμά μου! Μοιάζω με χοντροπατάτα. Αχ, γιατί να είμαι γάτα!


- Να σε κάνω παπαγάλο? Λέγε γρήγορα Μαγδάλω! Αν δεν ήσουν αυτό που είσαι, τι θα ήθελες να είσαι? 
- Κάτι καλύτερο από γατί! Μόνο που, μάγε μου, δεν ξέρω τί!


- Άμπρα Κατάμπρα και λάδι και ξύδι...πλοίαρχος γίνε και φύγε ταξίδι!
- Φοβάμαι τον ωκεανό! Κάνε με κάτι στεριανό!

- Καλά. Άμπρα Κατάμπρα , πιλάφι και πουρές...γίνε μαϊμού, Μαγδάλω και κάνε μου χαρές!
- Μπρος γκρεμός και ζούγκλα πίσω. Όχι! Δεν μπορώ να ζήσω μες στης μπανανιάς τα φύλλα και να παντρευτώ γορίλα!


- Άμπρα Κατάμπρα και σκόρδα πλεξούδα...γίνε ή μέλισσα, ή πεταλούδα!
- Το πρόβλημά μου πάλι δεν το έλυσα. Καθόλου δεν μ΄αρέσει να ΄μαι μέλισσα. Πετάω στον αέρα και ζαλίζομαι, μυρίζω τα λουλούδια και φταρνίζομαι!


- Άμπρα Κατάμπρα, πάλι και μήλο και αχλάδι....γίνε λαγός και πήδα συνέχεια στο λιβάδι!
- Πώς σου ήρθε? Πρώτα πρώτα, δεν μ΄αρέσουν τα καρότα!


- Άμπρα Κατάμπρα, τότε και δυο αυγά μελάτα....γίνε ξανά, Μαγδάλω, η όμορφή μου γάτα!
- Ζήτω! Ξανάγινα γάτα! Να με πειράζεις σταμάτα!


- Γάτα μου, αγαπημένη, είσαι ευχαριστημένη?
- Πάρα πολύ! Το αλάτι δώς΄μου κι άσε με να΄ μαι ο εαυτός μου. Δεν θέλω να΄ μαι τίποτ΄άλλο, 
  παρά η γάτα η Μαγδάλω!
                                                                                                                  Μαριανίνα Κριεζή.


  Κοιτάξτε τι ωραίο γατόρολογάκι που έφτιαξε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Αχχχχ τώρα μου ήρθε  ιδέα.!!!!Θυμάστε τα ρολόγια στα καρτούν με τα πουλάκια που έβγαιναν κι έκαναν κούκου;;;Θέλω να κατασκευαστεί ρολόι όπου αντί για πουλάκι θα βγαίνει γατάκι και να κάνει νιάου νιάου!!!Κατοχυρώνω με αυτή την ανάρτηση τα πνευματικά δικαιώματα αυτής της ιδέας...χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!

Ο Onirokosmos με καλομαθαίνει και μου χαρίζει και βραβείο!!!!!!!!!!!!!!!!

Έτσι είναι ο ονειρόκοσμος!!Αν θέλει σου χαρίζει τον ουρανό με τα άστρα!!Κι έχει και ονειρεμένο  γατόμπάνερ στην αρχική σελίδα του blog της!!!Πόσο μου αρέσει!!!!
 :))) <3<3 Ευχαριστώ πάάάάάάάρα πολύύύύύ για όλα ονειρόκοσμέ μου!!!!!

   H αγαπημένη μου αδυναμία,η νεραϊδοφίλη μου apinkdreamer http://www.apinkdreamer.blogspot.com/ μου αφιερώσε  ένα έργο της το οποίο έχει μια γατούλα που σκουπίζει!!χιχιχιχιχ!!!Η εικόνα αυτή διακοσμεί φανταστικό ημερολόγιο που έχει φτιάξει!!Πόσο μου αρέσουν οι δημιουργίες της!!!!!!Θα μου πεις και σε ποιόν δεν αρέσουν;;;χεχεχεχεχεχε!!!!

  Πάλι ,ναι πάλι κέρδισα δωράκι απο τη μπλογκογειτονιά!!Ελπίζω να μην μου απαγορευτεί η συμμετοχή στους επόμενους διαγωνισμούς χιχιχι!!!Το δώρο που κέρδισα έρχεται απο το blog http://witchcraftinprogress.blogspot.com και είναι καρφίτσα λουλούδι απο φερμουάρ!!!Ευχαριστώ πάρα πολύ την  Rock'n Rolla  για το πανέμορφο και τόσο γλυκό δώρο!!!! :)))) <3<3



   Με όλα αυτά πως να μην αισθάνομαι  χαρούμενη και ευγνώμων  για την υπέροχη μπλογκοπαρέα;;; Τα κορίτσια που με τίμησαν με τις γατοαφιερώσεις με έκαναν κι ένιωσα πολύ ξεχωριστή... :O) Δεν περιμένα να γίνω δέκτης τόσο μεγάλης αγάπης!!Να είστε όλες ευτυχισμένες γλυκές μου!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

  Ομολογώ πως δεν έχω μπει ακόμη στο κλίμα των χριστουγέννων και δεν θέλω να στολίσω απο τώρα το σπιτάκι μας!Προτιμώ να  στολίσω το δεντράκι μας  μαζί με τον καλό μου και τον μπέμπη μας παραμονές Χριστουγέννων ακούγοντας Σινάτρα και χορεύοντας γύρω απο το δέντρο!!!Όμως ένα χριστουγεννιάτικο αγγελάκι που είχα φτιάξει πριν 2 χρόνια  το έσκασε απο το συρτάρι που το φύλαγα  και πετάριζε στο δωμάτιο όπου καθόταν ο μπέμπης!Πρόλαβα και τους έβγαλα μερικές φωτογραφίες  αλλά μερικές βγήκαν κουνημένες γιατί το αγγελάκι δεν στεκόταν ακίνητο (στον αέρα δεν είναι εύκολο να μένεις ακούνητος ).







Σνιφ σνιφ τι πλάσμα είναι αυτό;(αναρωτιέται ο μπέμπης)

Πω πω χασμουρητό!!!!!!!!!!!!!!!!


Πολύ νυσταγμένος φαίνεται ο μπέμπης μας!!!!χαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!


  Για τον μηνιαίο διαγωνισμό της apinkdreamer (τον Νοέμβρη έχει θέμα τη μαγεία  και χαρίζει απίθανα δώρα!!!!!) σκεφτόμουν  να λάβω μέρος με φωτογραφία του μπέμπη ;) !!!Με μαγεύει τόόόόόόόσο πολύύύύύύ χχεεχεχεχε!! Όμως δεν θα ήταν δίκαιο για τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους  :O καθώς θα έκλεβε την παράσταση χααχαχα!!!!  :PPP Το αγγελάκι  έχει κόκκινα μαλλιά και μου θυμίζει πολύ την κοκκινομάλλα νεράιδα  μας την  pink dreamer !!!!!!!!!!!!!!!!!!Δεν είναι μαγικό;;;; :D:D Συμμετέχω στον νεραϊδένιο διαγωνισμό με τη φωτογραφία που ακολουθεί <3<3<3<3 (έχει και τον μπέμπη η φωτογραφία,δεν άντεξα να μην τον βάλω τον γλυκούλη μου!!!!συγνώμη κορίτσια για τον αθέμιτο ανταγωνισμό χχαχαχαχαχαχα!!!!)

Καληνύχτα μπέμπη και όνειρα γλυκά!!!<3<3<3<3<3<3


  Με την παραπάνω  φωτογραφία  δηλώνω συμμετοχή  και στον γιορτινό διαγωνισμό της γλυκούλας Κάτιας απο το blog http://starsandicicles.blogspot.com/ !!!!Μοιράζει και πολλά δώρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))΄

  Σας χαιρετώ με  το "Feeling Good" της μαγευτικής Nina Simone!!!Το απίθανο videoclip το έχει φτιάξει ένα 11χρόνο!!!!!!!!!!  Σας γατοφιλώ και σας γατόευχαριστώ πολύ που περνάτε απο εμένα και μου νιαουρίζετε!!!Μου δίνετε μεγάλη χαρά!!!!!!!!!!!! meeeeeeeeeeeeeeeeooooooooooooooooooooow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

















57 σχόλια:

  1. αχ~ θα τρελαθω!!!!!!! τα μαλλια μου εκοψες κι εβαλες στο αγγελακι;;;;;;;
    ειναι μια γλυκα!!! πανεμορφο!!!!!!
    καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ή έχεις αφαιρέσει τη δυνατότητα σχολιασμού από την επόμενη ή εγώ είμαι στραβή και δεν τα βλέπω:)!
    Αλλά το καλό το παλικάρι ξέρει κι άλλο μονοπάτι, εδώ θα σχολιάσω!!Με το ποιηματάκι της Μαριανίνας Κριεζή είχε τρέλλα ο γιος μου! Ήταν το αγαπημένο του! Από της πολλές φορές που το διαβάζαμε κάθε μέρα, το έμαθα απέξω κι ακόμα το θυμάμαι! Κι ας έχουν περάσει τόοσα χρόνια!
    (Ο γιος μου πια είναι 21 χρόνων!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!οι γατο αφιερώσεις είναι φοβερές!το αχ γιατί να είμαι γάτα είναι αγαπημένο!και το ρολοί μου άρεσε πάρα πολύ!Το αγγελάκι σου κάνει καλή παρέα με τον μπέμπη ! Και εγώ κάπως έτσι θα στολίσω, παραμονές με Σινάτρα!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tι τέλεια ανάρτηση είναι αυτή!!! Λατρεύω την αγάπη σου για τις γάτες και εγώ πριν αποκτήσω σκύλο γατόφιλη ήμουν...Το γατί μου ήταν κατάμαυρο και τον έλεγαν Ζουλου.Στην δουλειά είχα υιοθετήσει ένα γατί κάτασπρο που ζούσε στο γραφείο μου και τον έλεγαν Παρατρίχα γιατί τον είχα σώσει στο παρατρίχα από τα δόντια ενός σκύλου....Φιλιά πολλά σε όλες τις γάτες τις παρέςα και ευχαριστώ για το κομάτι λατρεύω τη Nina Simone.... η απόλυτη soul φωνή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γατοφίλη μου Hello!!!!!!!! Άλλη μία λατρεμένη γατοανάρτησή σου βλέπω σήμερα!!! Πολύ μ'αρέσει!!!! Είδες το Μυρσινάκι ε? Ποιος τη χάρη μας!!! Καλά οι φωτο με τον Μπέμπη (ο οποίος έχει γίνει θηρίο τι μπέμπης, μπέμπαρος με τα όλα του!!!) και το αγγελάκι... τρέλλα!!! Πολύ νυσταγμένο τον είδα όμως, πολλή πλάκα χα χα!! Περιττό να σου πω ότι οι χνουδωτές μου αγάπες έχουν γίνει σαν μπαλόνια, στρογγύλεψαν φιλενάδα (είναι η εποχή που παχαίνουν), και όπως κάνει κρύο τους σηκώνονται και τα μαλλιά και φαίνονται σαν λιοντάρια!!! Σύντομα θα ετοιμάσω την ανάρτηση να τα δείτε! Καλή επιτυχία σου εύχομαι πολύ ωραία η συμμετοχή σου! Άλλωστε είπαμε, ο Μπέμπης μας έχει μαγέψει!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!! Νιαουουου γρρρρνιαουου..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλά καλά πλέον έχω ξετρελλαθεί μαζί σου και οι αγάπες με τις ουρές δίνουν και πάιρνουν και το αγγελάκι όνειρο !!! φιλάκι γουτσου , γούτσου νιαρ νιαρ , έμας ο φεγγαρόγατος Jasper πάτησε ένα αγκάθι στο κήπο και τον γιατροπορεύουμε σαν μωράκι άλλο που δεν θέλει βέβαια σε ευχαριστω φιλενάδα για το δημιουργημα που μου εμπιστέυεσαι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγχαρητήρια για το βραβειάκι και για το δωράκι σου! ο άγγελος είναι.....ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!!!! μπράβο!! καλή επιτυχία! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχεις ακουστά το ποιηματάκι που λέει:
    " Κι αν έκανα προγούλια
    κι αν έκανα κοιλιές,
    είναι από τα χάδια
    κι από τις...αγκαλιές!!!!!"? Αυτό μου φέρνει στο μυαλό ο...μοσχαναθρεμμένος μπέμπης σου!! Το αγγελάκι σου είναι παραμυθένιο και δεν χρειάζεται να επισημάνω, πως συναγωνίζεται στην ομορφιά το γατουλάκι σου!! Ευχαριστώ πάρα πολύ για το αφιέρωμα. Η χαρά μου μεγαλώνει μέσα από τη δική σου χαρά!!!!!! Χνωδωτά φιλάκια στα μικρά σας...πατουσάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @apinkdreamer χαίρομαι πολύ που σου αρέσει νεραϊδοφίλη μου!!τα δικά σου μαλλιά είναι χιχιχιχ!!!το κατάλαβες ε;; :O

    @Μαiρη το ποιηματάκι εγώ δεν το θυμόμουν,το διάβασα πρώτη φορά τώρα που μου το αφιέρωσε η φίλη μου!!!και με έκανε πολύ χαρούμενη χιχιχι!!!φιλιά!!

    @Magdalene B. χαίρομαι που βρίσκω κι άλλο άτομο που θα στολίσει παραμονές κι όχι 2 μήνες νωρίτερα χιχχι!!!γιατί νόμιζα πως έχω πρόβλημα!!! :PP φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Μαζί... KaPa ξέρω πόσο πολύ αγαπάς τα ζώα,με συγκινεί η αγάπη σου γι'αυτά!!μου αρέσει πάρα πολύ και το Blog σου!!! έχει μια ζεστασιά!! τα ονόματα που είχατε δώσει στα γατιά είναι άπαιχτα!!ειδικά του παρατρίχα!!!πολλά γατόφιλιά!! <3

    @Marie μου με έκανες και γέλασα χαχαχα!!!σαν μπαλόνια έχουν γίνει οι γατούλες σου ε;;χιχιχι!!!και με σηκωμένες τρίχες;;δεν έχουν κάπου ζεστά να μένουν να μην κρυώνουν τα γατουλάκια;;;μέσα το σπίτι έχεις ζωάκια ή τα έχεις όλα στην αυλή; ναι η φίλη μας μας έκανε ιδιαίτερη τιμή!!!πόσο χαίρομαι με τέτοιες χειρονομίες!!!!πολλά φιλάκια γατοφιλενάδα μου!!μιάου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @marilise γλυκούλα μου έχεις γατάκι;Jasper ακούω!!!πωπω!!πόσο χάρηκα τώρα!!θέλω γατοφωτογραφίες του παρακαλώ πολύ!!κάνε του μια ανάρτηση να γλυκαθούμε!!περαστικά του!!να του δώσεις μια γατοαγκαλιά απο εμένα και μια απο τον μπέμπη και μια απο τον λάζαρο!!σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια και για τον υπέροχο διαγωνσιμό σου!!!!!μιάου!!!!!

    @ioanna μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!να είσαι καλά γλυκιά μου!!πολλά φιλιά!!!

    @onirokosmos σε ευχαριστώ πολύ καλή μου αλλά το αγγελάκι μου δεν πιάνει μία μπροστά στον μπέμπη μας!!ο μπέμπης είναι έργο τέχνης απο μόνος του χαχαχαχα!!!!!με έκανες πολύ χαρούμενη με τις αφιερώσεις σου και με συγκίνησες ιδιαίτερα που με σκέφτηκες!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΕΓΩ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ. Η ΚΑΡΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΜΕΝΗ ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΗΣ ΤΟ ΓΑΤΑΚΙ ΕΙΧΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΦΥΓΕ. ΔΙΕΣΧΙΣΕ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΣΑΝ ΤΟΝ ΛΑΖΑΡΟ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ. ΧΑ ΧΑ ΧΑ! Η ΚΑΡΕΝ ΕΚΛΑΙΓΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΕ . ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΥΡΙΣΕ, ΕΦΕΡΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΜΑΖΙ!!!!!!!!!!!! ΗΜΟΥΝ 6 ΧΡΟΝΩΝ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΑΓΓΛΙΚΑ, ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΧ ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ , ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!!!! ΝΑ ΤΟΥ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΕΝΑ ΩΡΑΙΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΤΟΥ ΜΠΕΜΠΗ, ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΝΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ Ο ΤΕΜΠΕΛΗΣ!!!!!!!!! ΣΑΝ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΠΟΛΥ ΒΡΕ ΑΥΤΟΣ!!!!! ΑΝΤΡΟΥΤΣΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΕΤΣΙ ΘΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ! ΤΟ ΑΓΓΕΛΑΚΙ ΜΟΥΡΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νιάου !!!! αντί ουάου !!!! Ψιψινοανάρτηση!!!!!!
    Το αγγελάκι πολύ ωραίο!!!Καλή επιτυχία!!!!
    Σου εύχομαι νάσαι πάντα τυχερή και να σαρώνεις τα δωράκια!!!Πολλά γατοφιλήματα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γατονεραιδοφιλενάδα μου, τα γατάκια τα έχω όλα έξω, (10 είναι, που μέσα..?) Τους έχω χουχουλιάρικες φωλιές και μπαίνουν να μη κρυώνουν και φαίνονται μόνο τα κεφαλάκια τους! Σκέτη τρέλλα μιλάμε!!! Παρόλα αυτά ακόμα και όταν έχει ήλιο μια παγωνιά την κάνει! Ο ένας μου γατούλης λοιπόν (που έχει πολύ φουντωτό τρίχωμα και ειδικά η ουρά του... παγωνιού!!!) φουντώνει κι άλλο γίνεται πανκ! χα χα!!! Θα τον δεις και θα καταλάβεις... Πολλά φιλιά! Καλό βράδυ! νιάουουουουου νιαρ γρνιάου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ομορφες αφιερωσεις και το ποιημα τρελα.Ο μπεμπης πρεπει να ειναι πολυ χουζουρλης.Εχουμε και εμεις καινουργιο γατο στον κηπο, τον Ροδολφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δέχτηκες πολλές γατοεκπλήξεις αυτόν τον καιρό!!Τυχερούλα Μάγια!!
    Καλή επιτυχία να έχεις στους διαγωνισμούς!!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. What a beautiful ode to CAT LOVE!!!!!!!!!!
    And your kitty is so sweet!!!!!!
    Sending lots of purrs your way!
    Polla filia to you and your sweet furry family from me and my Greek girl Zωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΝΙΑΟΥ!!!ΝΙΑΟΥ!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΓΛΥΚΑ!!!ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΜΠΕΜΠΗΣ!!!!!ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΑΓΓΕΛΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΝΙΑΟΥΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αχχχχ Μαγια μου!!σέυχαριστω πολυ!αισθανομαι λιγο ασχημα βεβαια γιατι εγω σημερα σας τα ταχυδρομησα τα δωρακια σας!!!κλαψψψψψ!! σε φιλω+ κουνω την παιχνιδιαρικη ουρα μου..(γιατι ειμαι γατα!!- sans πεταλα!!) φιλακια!! :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφο Αγγελάκι, πανέμορφο γατάκι!!!Καλή σου επιτυχία Μάγια μου!τέλεια, γλυκούλα ανάρτηση!!!μπράβο σου !!!! φιλάκια με πολλά νιαουρισματάκια. Νιάάάάάάάάάάου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ε, είσαι απίστευτη!!!! Τί τιμή είναι αυτή γλυκειά μου Γατονεράιδα!!!!! Χαμογελώ ασταμάτητα!!! Απο μέσα και απο έξω!!!! :ο) :ο) :ο) :ο) Σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά και συγκινητικά σου λόγια!!!! Είσαι μία γατογλύκα!!! ^^ Τέλεια ανάρτηση!!!!! Πολύ όμορφο το δωράκι που σου 'έστειλαν!!!! Με γειά η καρφιτσούλα!!!!! Το γατορολόι τέλειο!!!και η ιδέα σου για γατορολόι-μιάουυ είναι καταπληκτική!!!!!! Συγχαρητήρια και για το βραβείο μαρτίνι!!! Στην υγειά σου καλή μου!!!! Έλειπα 5 μέρες γι'αυτό χάθηκα!!!!! Με το που γύρισα έσπευσα να δώ τι γίνεται στην βλογκογειτονιά και πολύ χάρηκα όταν είδα τα σχόλιά σας τα τελευταία!!!!! Με όλα χαίρομαι δηλαδή!!!!! Καλά, το αγγελάκι αυτό είναι πανέμορφο!!!! Όπου έχει γάτες γίνονται πολλά μαγικά!!!! Πάντως ο Μπέμπης φαίνεται να είναι συνηθισμένος απο τέτοιες παρουσίες!!!! Είμαι σίγουρη πως οι γατοφίλοι μας βλέπουν πολλά που εμείς δέν τα βλέπουμε!!!!! Πάντως εσύ σαν Γατονεράιδα που είσαι τα βλέπεις και...πολύ χαίρομαι που τα μοιράζεσαι μαζί μας!!!!!!!
    Γρρρρρρρρρ!! Γρρρρρρρρρρ!!(γουργουρίζω από χαρά!!). Τα λέμε πάλι σύντομα!!!!
    Αγκαλιά και φιλιά!! Καληνύχτααα!!!! Μιάουυυυυυυυ!!!!!! :ο)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλη επιτυχια κοριτσακι μου!!!!!Ειναι πολυ ομορφο το αγγελακι σου!!!!Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σκέτη γλύκα όλη σου η ανάρτηση. Ο μπέμπης είναι απίθανος ! Το αγγελάκι πολύ όμορφο ! Συγχαρητήρια για όοοοολα σου τα βραβεία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Marie-Anne σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!ναι ο μπέμπης είναι απίθανος!!χιχιχι!!πολλά γατοφιλάκια!!!

    @Katrina μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι καλά φίλη μου!!!πολλά γατοφιλάκια!!!

    @mirsini's creations καλή μου γατοφιλενάδα κι εγώ αυτό πιστεύω,πως οι γατούλες μας βλέπουν και αισθάνονται και ακούν πράγματα που εμείς δεν αντιλαμβανόμαστε!!!αν κάποιος έκανε τιμή σε κάποιον αυτός είσαι εσύ καλή μου με τη μεγάλη χαρά που μου έδωσες!!χαίρομαι πολύ να διαβάζω τα σχόλια σου που είναι γεμάτα γατολέξεις που με γατοσυνεπάιρνουν!!!χαίρομαι που γνωρίζω ανθρώπους σαν κι εσένα!!αλήθεια έχεις fb?πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλιές!!άσε σήμερα πάλι με τρέλανε ο μπέμπης,έπλενα τα πιάτα πριν..ναι 3 τα χαράματα και μου έφερε ένα παιχνίδι του που πάιζαμε σήμερα και το άφησε στα πόδια μου και μου κουτουλούσε με το κεφάλι του γιατί ήθελε να παίξει!!εγώ αυτό το παιχνίδι το είχα μαζέψει και το είχα βάλει στο καλαθάκι με τα παιχνίδια του!!αχ τι γλυκούλης που είναι!!λιώνω!!!χιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος γλυκούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!να είσαι καλά και να περνάς πανέμορφα!!πολλά γατόφιλάκια!!!!!!!!!!

    @Rock n' Rolla χαχαχαχα άλλη μια γάτα στην παρέα μας!!τέλεια!!! :)) ε όχι και να αισθάνεσαι άσχημα δεν φτάνει που μας έστειλες δωρά!!σιγά να μην έχουμε και παράπονο!!το περιμένω με αγωνιά!πολλά γατοφιλιά!!μιάου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @lourdi lourdaki μου ο μπέμπης κι εγώ σου στέλνουμε την αγάπη μας και πολλά γατοφιλάκια και γατοαγκαλίτσες!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3 :) :)

    @Annuk thank you sooo much for your lovely cat comment ;) i am so glad for your visit!!!i wish you all the best to you and to your lovely girl!!!many kisses!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Angelique ναι καλή μου έχεις δίκιο είμαι τυχερούλα με όλες αυτές τις εκπλήξεις!!χιχιχ!!σου εύχομαι κι εσύ να είσαι καλότυχη!!πολλά γατοφιλάκια!!!

    @Δημιουργία χαχααχχα ναιιιι!!!απο χουζούρι άλλο τίποτα ο μπέμπης χαχαχα!!είναι βέβαια και πολύ παιχνιδίαρης!!αλήθεια έχετε νέο γατάκι;;αχ θα μας κάνεις μια γατοανάρτηση να χαρούμε;;πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Marie μου καλή μου γατοφιλενάδα περιμένω ανυπόμονα την καινούργια σου γατοανάρτηση!!λες να μας βαρεθούν με την γατοτρέλα που κουβαλάμε;;; :O έχασα κι έναν αναγνώστη τις προάλλες...καλά τι τους πειράζει η φατσούλα του μπέμπη;μάλλον ποντικάκι θα ήταν!!χαχαχα!!!!

    @χρυσάνθη σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!και σε εσένα εύχομαι τα καλύετρα!!πολλά γατοφιλάκια!!μου άρεσε πολύ το μιάου που σημαίνει ουάου!!χαχαχαχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Effie's Sweet Home Designs Έφη μου καλή μου ο μπέμπης αν θέλει κοιμάται και πάνω στο κεφάλι μας χαχαχαχα!!!το παλτό μου στο τραπέζι δεν με αφήνει να το πάρω όποτε το βάζω στην καρέκλα το τραβάει και το βάζει στο τραπέζι γιατί είναι απαλό και του αρέσει πολύ να ξαπλώνει επάνω του!!ο μπέμπης κοιμάται στους καναπέδες,στην ντουλάπα μου πάνω στα ρούχα μου ,στο κρεβάτι μας,στα μαξιλάρια μας,όπου θέλει κοιμάται!!του έχουμε και ειδικά μαξιλαράκια κρεβατάκια αλλά προτιμάει ειδικά για ζωάκια αλλά αυτός προτιμάει άλλα μέρη συνήθως!!εδώ το βράδυ δεν αλλάζω πλευρό εύκολα μπας και ανυσηχησω τον μπέμπη.πρώτα αυτός θα βολευτεί και μετά εμείς μην ανησυχείς χαχαχαχα!!!! αυτή η ανάρτηση με μπέρδεψε κι εμένα επειδή έκανα copy paste κάτι απο ένα blog κάτω απο αυτό που αντέγραψα-απο το ποίημα δηλαδή φαίνεται σαν να έχει τελειώσει η ανάρτηση,προσπάθησα να το διορθώσω αλλά δεν με άφηνε ο μπλογκερ...το παραμύθι που μου αφιέρωσες είναι φανταστικό,τώρα που μου διηγήθηκες και την ιστορία συγκινήθηκα...αχ ναι θυμίζει τόσο την ιστορία του λάζαρου!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τη χαρά που μου έδωσες με την αφιέρωση σου!!πολλά γατοφιλάκια και σε ευχαριστώ που νοιάζεσαι για τα γατάκια!!μου άρεσε που μου είπες να βρω κρεβατάκι για τον μπέμπη γιατί αυτό δίχνει πως τα αγαπάς πραγματικά πολύ!!πολλά γατοφιλάκια καλή μου!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολυ παιχνιδιαρικη αναρτηση!Καταπληκτικο το γατορολοι!!Αλλα ο αγγελος ειναι απιθανος .Πολυ ομορφη φωτογραφηση με τον γατουλη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πω πω μια ανάρτηση με από όλα!! Μπράβο!
    Εγώ παιδιά δεν έχω γάτα! είχα μία, δηλαδή όταν ήμουν παιδί, αλλά από τότε δεν ξαναέτυχε. Να τις χαίρεστε τις γατούλες σας είναι πολύ ναζιάρικα ζωάκια!
    Λοιπόν το αγγελάκι που μου μοιάζει πάρα πολύ με νεραϊδάκι είναι γλύκα
    Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!
    Φιλιά
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σε διαβάζω και χαμογελώ...Κάθε μα κάθε φορά!Ο γατουλής σου είναι γλύκας!Το αγγελάκι μου έκλεψε τη καρδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. είσαι απίστευτη εσύ και οι αναρτήσεις σου!!!!
    καλή επιτυχία και στον διαγωνισμό αλλά και στο χριστουγεννιάτικο πανηγύρι!!!!!!!νιάου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΒΑΡΗ ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΥΛΟΣΠΙΤΟ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΜΙΑΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΧΤΙΣΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ. ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΗΣ ΜΠΛΑΝΚΑΣ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΘΥΜΙΖΕΙ...ΚΟΙΤΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΔΩ , 4-5 ΓΑΤΟΥΛΕΣ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΡΥΟ. ΣΤΡΩΜΜΕΝΟ ΜΕ ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΛΕΣ. ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Effie's Sweet Home Designs ήταν πολύ μικρές;η μανούλα τους ήταν μαζί τους;αχ τα γλυκούλια μου..μακάρι να τους πηγαίνουν φαγητό!!!πολλά φιλιά Έφη μου!!!

    @Αναστασία Νεραϊδόσκονη μου σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!πολλά γατοφιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." το σχόλιο σου με έκανε τόσο χαρούμενη καλή μου!!!!!!!!!!σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @Pyroessa Handmade προτείνω να υιοθετήσεις ένα αδεσποτάκι!!είμαι σίγουρη πως θα το κάνεις πολύ χαρούμενο γιατί είσαι πολύ γλυκιά!!πολλά γατοφιλάκια και ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!μιάου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @Eva's blog σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!πολλά γατοφιλάκια!!!να περνάς όμορφα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αγαπώ τις αναρτήσεις - υπερπαραγωγές!!! Τι να πρωτοσχολιάσω, το φανταστικό αγγελάκι, τη φοβερή παρουσίαση, το ρολόι? Όλα υπέροχα!!!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. πω πω ... τι νιαούνισμα και κακό!!!
    τι τεράστια απίθανη χαρούμενη και φανταστική ανάρτηση είναι αυτή??? πολύ την χάρηκα και γέλασα με αυτή!!!
    βασικά...συγχαρητήρια γαι το δωράκι σου!! καλή επιτυχία στις προκλησεις και να τον χαίρεσαι τον μπεμπούλη σου!!!! είναι ένας γλύκας!!!!!
    νιάου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Υπέροχη ανάρτηση! Είχε απ'όλα! Συγχαρητήρια για το βραβειο και τις γατοαφιερώσεις! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό! Η νεαραιδουλα σου είναι πολύ γλυκιά και χαριτωμένη σαν να βγήκε από παραμύθι! Σου στέλνω την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αχ γέλασα με το ποίημα. Τόσο αληθινό όμως! Τελικά το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε, είναι να είμαστε ο εαυτός μας! Συγχαρητήρια για το δωράκι που κέρδισες! Πάντα καλότυχη εύχομαι. Όσο για το κοκκινομάλλικο αγγελάκι, είναι σκέτη γλύκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @Litsa ναι!!να είμαστε ο καλύτερος καλός εαυτός μας όμως!!! :)) σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύ για τα σχόλια και τις ευχές σου καλή μου!!!!!να είσαι καλά!!πολλά γατοφιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @Dizzy button κι εγώ καλή μου σου στέλνω την καλημέρα μου μιας και κοντεύει 2 :o σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!πολλά γατοφιλάκια!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @Ελευθερία νιαούρισμα και καλό!!πολύ γάτα έχει ε;;ελπίζω να σας αρέσουν οι γατούλες...αχ τι να κάνω που τις αγαπάω τόσο πολύ...ποστάρω γατούλες και λέω άντε βάλε και καμιά χειροτεχνία χαχααχα!!!πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @Stavi μου τότε είσαι στο σωστό μέρος γιατί μπορεί να μην κάνω συνέχεια ποστ αλλά όταν κάνω του δίνω και καταλαβαίνει,ακόμη κι όταν λέω να μη γράψω πολλά..προσπαθώ να συγκρατήσω τον εαυτό μου να μη σας κουράσω!χαίρομαι που εσύ αγαπάς τις αναρτήσεις υπερπαραγωγές!! οι δικές μου ευτυχώς που έχουν και γατάκια και γι'αυτό είναι αγαπησιάρικες χεχεεχχεχεε!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @Stavi μου τότε είσαι στο σωστό μέρος γιατί μπορεί να μην κάνω συνέχεια ποστ αλλά όταν κάνω του δίνω και καταλαβαίνει,ακόμη κι όταν λέω να μη γράψω πολλά..προσπαθώ να συγκρατήσω τον εαυτό μου να μη σας κουράσω!χαίρομαι που εσύ αγαπάς τις αναρτήσεις υπερπαραγωγές!! οι δικές μου ευτυχώς που έχουν και γατάκια και γι'αυτό είναι αγαπησιάρικες χεχεεχχεχεε!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. πέρνα απο το stars and icicles για κυριακάτικο ξεκίνημα , συγχώρα με που έβαλα την φωτογραφία που είναι και οι δυο μαζί αλλά είναι υπέροχη σε φιλώωωωω , η πιο σωστά σας φιλώ και τους δυο και την ουρίτσα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. γεια σου γλυκο κοριτσι!δηλωνω το θαυμασμο μου για ακομη μια φορα!!!!!καλη εβδομαδα να εχεις!φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Maya μου...εχω αρχισει να ανησυχω!!σου ηρθε το δεματακι σου??στην αλλη κοπελα που ειναι απο αθηνα της πηγε την προηγουμενη εβδομαδα!!να ξερεις τα εχω στειλει συστημενα, αλλα δεν ξερω τι μπορει να εχει γινει και να μην σου ηρθε εσενα!πες μου σε παρακαλω οταν ερθει γιατι αγχωθηκα!!σε φιλω πολυ! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @Rock n' Rolla μου το έλαβα εχθές!!με συγχωρείς που δεν σε ενημέρωσα αμέσως αλλά δεν περίμενα να έχεις άγχος,δεν άργησε να έρθει!!!χίλια ευχαριστώ!!η γατούλα στο φάκελο με ξετρέλανε!!και η καρφίτσα σου απίθανη!!!!σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!!!θα δείξω ξανά το δωράκι σου σε ανάρτηση που ετοιμάζω πρέπει όλοι να δούνε και τη γατούλα που μου έφτιαξες!!!! <3<3<3 meeeeoooow!!!! πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @Angie μου καλή μου με κολακεύουν τα λόγια σου!!!σε ευχαριστώ πάρα πάρα πάρα πάρα πολύ!!!!!!πολλά γατιφιλάκια καλή μου!!!!να περνάς υπέροχα!!!! :)<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @marilise μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την υπέροχη ανάρτηση!!κι εγώ αυτή την φωτογραφία ήθελα να βάλεις γλυκιά μου!!χιχιχιχι!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!καλό βράδυ!!!!!!!!!!!! <3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173 ο γατούλης μας♥ ο Μπέμπης ♥ θα χαρεί πολύύύύύ να τον γατοψηφίσετε!!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Νόμιζα σου είχα πει οτι μ'αρέσει το αγγελάκι σου...αλλά μάλλον στο είπα αλλού..χιχι...αχ αχ αυτός ο μπέμπης!!!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @el.mar αχ κουνελάκι έφαγες πολλές καραμελίτσες και μπερδεύτηκες χιχιχιιχι!!!!ναι..αυτός ο μπέμης δεν παίζεται!!όπως και όλα τα γατάκια του κόσμου!!χιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...