9 Νοεμβρίου 2011

2 βραβεία,γατάκι γίνεται περδικάκι!!!!!!!!!! :) & κοσμηματάκι(ααααα)



    Γειά σας & χαρά σας!!!!!!!!!!!Καλό μήνα  (9 του μηνός μπορώ να ευχηθώ καλό μήνα;;;  :O   )Ναι!!Μπορώ!!!Με υγεία στο σώμα & στο πνεύμα!!!!!Αργώ να κάνω αναρτήσεις αλλά όταν τις γράφω του δίνω και καταλαβαίνει...θα διαπιστώσετε  τι εννοώ παρακάτω χαχαχαχα!!!Ακόμη δεν ξεκίνησα & άρχισα τα γέλια!!!χαχαχαχαχα!!!!!Μη βιαστείτε να με κρίνετε...& αν δείχνω πως είμαι εκτός τόπου & χρόνου είναι για να ξεφύγουμε λιγάκι.....

  Η γατοφιλενάδα μου marie meraki http://marie-meraki.blogspot.com/2011/11/blog-post.html μου έκανε δώρο ένα βραβείο για το μπλογκ μου

 & την ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!meeeeeooooow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Το παραπάνω  βραβείο μου το έκανε  δώρο & η  μπλογκοφίλη μου η  Λένα http://kaloydia.blogspot.com/2011/11/blog-post_05.html & την ευχαριστώ πάρα πολύ που με διάλεξε!!!!!!!!!!!!!!!  :))

 & η καλή μου  Καλυψώ http://kalypso-homemade.blogspot.com/2011/11/blog-post.html με σκέφτηκε και είπε να χαρίσει & σε μένα αυτό το βραβείο!!Την ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

  Η γλυκιά Χαρά http://artwithnolimits.blogspot.com/2011/10/blog-post_22.html  με διάλεξε για να μου δώσει το  βραβείο Inspiration Award

& την ευχαριστώ πάρα πολύ για τη χαρά που μου έδωσε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD

  'Ολα τα κοριτσάκια  χαρίζοντας μου τα βραβεία του με τίμησαν & τα ευχαριστώ πολύύύύύύύύύ!!!!!! Στολίζω τα βραβεία τους στο μπλογκοσπιτάκι μου και τα καμαρώνω!!! ;D


   Tα 2 αυτά  βραβεία   χαρίζονται  στα  παρακάτω αγαπημένα blogs με μεγάλη χαρά!!!!!!!!!!!!!!!Τα απονέμουν τα δυό φιλαράκια ο λάζαρος & ο μπέμπης!!!!!μιάου μιάάάάάου μιάάάάάάάάάάου!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))

1.el.marhttp://lenhlenh.blogspot.com/
2.Αναστασία Νεραϊδόσκονη http://neraidoskoni-creations.blogspot.com/
3.marilise http://katitimou.blogspot.com/
4.Μαζί...KaPa http://kapaworld.blogspot.com/
5.onirokosmoshttp://onirokosmos-art.blogspot.com/
6.fotobolida1http://www.fotolabida1.blogspot.com/
7.apinkdreamer http://apinkdreamer.blogspot.com/
8.neraiditsa http://ineraiditsastonkosmotonthaumaton.blogspot.com/
9.Stavi http://bitsandpiecesbystavi.blogspot.com/
10.Kiki http://justcreativemoments.blogspot.com/
11.Mania http://smart-0-mania.blogspot.com/
12.nameliarte http://nameliarte.blogspot.com/
13.Φανή Παπαγεωργίου,ζωγράφος http://fanypap.blogspot.com/
14.mirsini's creations  http://mirsiniscreations.blogspot.com/
15.lourdi lourdaki  http://lourdi-wwwpolutexnitissa.blogspot.com/
16.Katerina http://handmadebykaterina.blogspot.com/
17.reine http://reinegr.blogspot.com/
18.effie sweet home designs http://effiessweethomedesigns.blogspot.com/



     Μπλογκόφίλες με ρωτάνε για τον λαζαρίκο θέλω να σας πω πως  ο μαυρούλης  γατούλης μας 2 μήνες μετά την εγχείρηση του πάει πολύ καλά !!Περπατάει με σταθερά βήματα πιά & έχει αρχίσει να τρέχει κι όλας!!!!Ο γλυκούλης μου...!!!!Αν δεν θυμάστε ή δεν γνωρίζετε  την περιπέτεια του & ενδιαφέρεστε να μάθετε για τι μιλάω μπορείτε να ρίξετε μια ματιά εδώ http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/09/1-give-away.html Μάλιστα ο  λάζαρος βγαίνει στον κήπο και τρώει γατόχορτο,παίζει με τον μπέμπη & κάνει σκανταλίτσες!!!Αυτό το γατί είναι όνομα και πράγμα!!
      Θα μοιραστώ μαζί σας κάποιες φωτογραφίες  του τώρα που είναι πολύ καλύτερα να τον δείτε & να χαρείτε μαζί μου!!! :)) Φυσικά σας δείχνω & φωτογραφίες του μπέμπη που έχει πολλούς φαν!!!'Ολο θαυμαστικά είμαι σήμερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Θα μου πείτε μόνο σήμερα;;;;;;;;;;;;;;;; :O

  O λαζαρίκος τρώει γατόχορτο.Xρειάζεται μια επέμβαση σε μερικές εβδομάδες  για να βγάλουμε το τεχνητό γόνατο που έχει στο ποδαράκι του το οποίο τον έχει βοηθήσει πάρα πολύ.Όταν τον είχαμε βρει μετά απο 10 μέρες που τον έιχε χτυπήσει αυτοκίνητο σερνόταν σαν σκουληκάκι..δεν μπορούσε όχι να περπατήσει με τα πίσω πόδια του αλλά ούτε να σταθεί...ευτυχώς τα δύσκολα πέρασαν!!!!


 Τι όμορφα ματάκια που έχει... πάνθηρας σωστός!!!!


που τεντώνεται & ξύνει τα νύχια του.Σαν να ετοιμάζεται για σκανταλιές μου φαίνεται :o)

ο μπέμπης τον παρακολουθεί...



& αποφασίζει & αυτός να ξύσει τα νυχάκια του!!!!


 Κερνάω  τούρτιτσα για την γιορτή του καλού μου που ήταν στις 26/10!!!!!Όλη σοκολάτα!!!!


Αλήθεια πόσα μαξιλάρια χρειάζονται για να βολευτεί ένας γατούλης;;;



ωωω βλέπω τον φίλο του το αρκουδάκι που θέλει να πάει κοντά του...


 ο μπέπμης βοηθάει το αρκουδάκι του να ανέβει τα μαξιλάρια...ήταν πολλά βλέπετε για ένα μικρό αρκουδάκι...


τι είπαν τι δεν είπαν μεταξύ τους , τελικά αποφάσισαν να πάνε βολτίτσα...

 Ο μπέμπης βοηθάει τον φίλο του να κατέβει απο την καρέκλα..

 τώρα παίζουν μαζί :) :) <3 <3


Αφήστε μας να παίιξουμε..αμάν με αυτές τις φωτογραφίες!!!!!

  Αποφάσισα να τους αφήσω να παίξουν μόνοι τους  & δημιούργησα  σκουλαρίκια με τη φατσούλα του μπέμπη !!!!Decoupage  & υγρό γυαλί με φώτος του απο όταν ήταν  γατομωρό!!Επιθυμώ να  κάνω ολόκληρη σειρά κοσμημάτων & να την ονομάσω "μπέμπης" ...πάει ξέφυγε αυτή θα λέτε..χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!
 

  Σας παρουσιάζω & μερικά  vintage κοσμηματάκια  που έφτιαξα πρόσφατα.Έκανα ντεκουπάζ σε σφυρηλατημένο ορείχαλκο(χρυσό) & αλουμίνιο(ασημένιο) .Πρόσθεσα φύλλα χρυσού & υγρό γυαλί.



   3  τα ξημερώματα πήγε η ώρα & δεν θυμάμαι τι ώρα ξεκίνησα να γράφω  αυτήν την ανάρτηση...Σας ευχαριστώ που με διαβάζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζέτε.....σας γατοφιλώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!meeeeeeeeeeeoooooooooooow!!!!!!!!!


   Σας καληνυχτώ και σας καλημερίζω  με  αγαπημένο  τραγούδι απο απίστευτα ταλαντούχο καλλιτέχνη.....

Ray Charles .. let it be... <3 <3 <3





115 σχόλια:

  1. καλημερα!!!! σε ευχαριστω πολυ πολυ!!!!(για μια ακομη φορα!!!)
    τα καινουρια σου κοσμηματα ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!
    χαιρετισματα στα γατονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα
    Τα κοσμήματα φανταστικά!!!!!!!!!!!!
    Μια καλημέρα και στα γατάκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. MAYA ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΑ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ!!!
    ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ...ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ!!!!ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!
    ΑΓΑΠΩ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΑΤΟΥΛΙΑ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΙ ΤΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!!
    ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!!!!!!η αναρτησή σου φοβερή!!!!οι δημιουργίες σου υπέροχες!!!!!τα γατάκια σου γλυκούλικα!!χαίρομαι που πάει καλά ο Λαζαρίκος!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα!πολύ χαίρομαι για τον Λάζαρο, τι περιπέτεια και αυτή!οι φωτο του μπέμπη με τον αρκούδο του είναι φανταστικές!
    και όσο για τα καινούρια σου κοσμήματα, τι να πώ, αριστουργήματα!μπράβο σου κορίτσι!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Bonjour αγαπημένη μου τρελογατομάνα!!! :) Σε ευχαριστώ πολύ για τα βραβεία, πολλά πολλά ευχαριστώ!!!! Όσο για τα κοσμήματα σου...απλά super!!! p.s. especially τα σκουλαρίκια, σκέτη γλύκα!!!!!!! Καλή σου ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα κουκλιτσα πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου!!!!!Φιλακια για σενα και για τα γατουλινια σου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σκέτος παράδεισος είναι η αυλή σας..χαίρομαι που ο Λαζαρίκος είναι καλύτερα..να μην εξαφανίζεσαι γλυκειά μου γατούλα..οι αναρτήσεις σου με τις τόσο όμορφες φωτογραφίες μου λείπουν..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ...χαίρομαι κι εγώ με τη χαρά σου..και κολακεύομαι που βρίσκεις ωραίες τις φωτογραφίες μου!!!!πολλά πολλά γατοφιλάκια!!!ελπίζω να γράφω συχνότερα...σε ευχαριστώ που πάντα περνάς απο μένα καλή μου!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." :) thnxxxx!!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Katrina μου έχεις πολλά γατοφιλάκια απο όλη την παρέα!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!μιάου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @reine μου χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν τα κοσμήματα!!λέω να βάλω τέτοια δωράκια στο give away μου..μακάρι να αρέσουν σε όλες!!!τρελαίνομαι να με λες τρελογατομάνα χαχαχααχ!!!!!σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Aliki μου ξέρω πόσο αγαπάς τα ζωάκια κι ενδιαφέρεσαι και για τα γατάκια μας!!η κάρτα που έχεις φτιάξει για τον λαζαρίκο μας είναι η αγαπημένη μου!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ που περνάς και για όσα γράφεις!!πολλά φιλάκια κούκλα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @despina σε ευχαριστώ πολύύύύύύύ!!!!!!!!!!!!!!!!! για όλα!!!!μιάου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @lourdi lourdaki είσαι γεμάτη όμορφα συναισθήματα που τα χαρίζεις απλόχερα και τα μεταδίδεις στους άλλους!!!! <3 <3 χαίρομαι τόσο πολύ με όσα μου λες!!!!!σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!!!!!! και τα γατάκια μου παρόλο που είναι αγρίμια αν σε γνωρίζανε δεν θα κατέβαιναν απο την αγκαλιά σου!!!!! :))) θα ερχόντουσαν κοντά σου να τα χαϊδέψεις και θα σου έκαναν χουρ χουρ χουρ χουρ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @fotolabida1 σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!! :)) πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ είσαι σούπερ!!!μια καλημέρα απο όλους μας!!!!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @apinkdreamer νεραϊδοφίλη μου εγώ σε ευχαριστώ!!!!για όλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια απο τα γατόνια!!!!!μιάου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Maya μου καλημέρα!! Να χαίρεσαι τα γατουλίνια σου και να είναι για πάντα γερά και δυνατά!! Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνεις και μου χαρίζεις τα βραβεία. Θα τα στολίσω στο σπιτάκι μου και θα μου θυμίζουν τα καλά και ευγενικά σου αισθήματα!!Ευχαριστώ και καλή δημιουργική συνέχεια!! Τα σκουλαρίκια είναι σούπερρρρρ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. maya μου υπέροχη η ανάρτησή σου!!!!τι να πρωτοσχολιάσω!!!!ας τα πάρω απο την αρχή,σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ για τα βραβεία !!!!!!!!!
    η τούρτα νοστιμότατη,ευχαριστώ για το κομμάτι και να χαίρεσαι τον αντρούλη σου!!!
    ο γατούλης σου μάλλον έχει καλομάθει στα πούπουλα!!!όσο για τα κοσμήματά σου με υγρό γυαλί,είναι φοβεράά΄΄αάά΄!!!!!!!!!!!
    Σε νεραίδοφιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 2Mania μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου καλή μου!!!και που δέχεσαι τα βραβεία!!και που θα τα στολίσεις!!!!και που βρίσκεις σούπερ τα σκουλαρίκια μου!!!χιχιχιχιχι!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! καλή δημιουργική συνέχεια και σε εσένα !!!!μιάου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Αναστασία Νεραϊδόσκονη μου έτσι είναι τα γατάκια..πάντα ζητάνε τα καλύτερα χεχεχεεχχεεχ!!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύύύ για τα γλυκά σου λόγια !!!! και που δέχεσαι τα βραβεία μου!!πολλά φιλιά κουκλίτσα μου!!!!!μιάου!!!!! :)) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!
    Ο ΡΕΙ ΤΣΑΡΛΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΖΑΡΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΖΩΗΡΟΥΛΗΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ.ΕΠΙΣΙΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ.ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΠΩΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ; ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ! ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΕΜΠΗ. ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ!!! ΟΜΟΡΦΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΟΛΑ! ΕΧΩ ΜΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ 1965 . ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ! ΕΧΕ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ. ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΕΙΣ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μάγια μου..καλή μου Μάγια..για άαλλη μια φορά έκανα 3 ΏΡΕΣ για να διαβάσω την ανάρτησή σου(εντάξει 10λεπτάκια γιατί κόλλησα στις φωτογραφίες!)...δεν είχες άλλα να γράψεις??!!...αχαχαχα!!!!!
    Ας ξεκινήσω και εγώ...συγχαρητήρια για τα βραβεία και σε ευχαριστώ και εγώ πάρα πολύυυυ :):)!!!!!!
    Χαίρομαι που είναι καλύτερα ο Λαζαρίκος..και άρχισε τις ζαβολιές του!..χιχι..Να χαίρεσαι τον καλό σου,πολύχρονος,την τούρτα την έφτιαξες εσύ??...φαίνεται υπέροχη!!!
    Αχ αυτή η ιστοριούλα μου άρεσε πολύ...παίρνει τον φίλο του απο εδω..παίζουνε απο 'κεί..χαχα..πολύ καλό!!
    Ααα καλή ιδέα η συλλογή!..άντε καλέ που ξέφυγες:P..καλά κάνεις..μας χρειάζεται να ξεφεύγουμε που και που!..χιχι!!
    Πολλά είπα...σε φιλώ...και τα λέμεεεε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @el.mar 3ώρες να διαβάσεις τι έγραψα;φαντάσου εγώ πόσες ώρες έκανα να τα γράψω!!χαχαχαχα!!!κουνελάκι με κάνεις και γελάω!!!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου!!Ναι εγώ την έφτιαξα την τουρτίτσα :) To αρκουδάκι του μπέμπη είναι το αγαπημένο του παιχνίδι!!Πολλές φορές το μεταφέρει με το στόμα του απο δωμάτιο σε δωμάτιο.Όταν τον κοιτάς με το αρκουδάκι στο στόμα είναι σκέτη γλύκα!!!Και χωρίς το αρκουδάκι πάλι γλύκα είναι βέβαια χιχιχχι!!!Όταν κάνω την συλλογή κοσμημάτων "μπέμπης" ποιός ξέρει τι θα πουν για μένα....χαχαχα!!Σκέφτομαι καμιά φορά μήπως κουράζω κάποιες αναγνώστριες με τις φώτος και τα γατάκια αλλά τα αγαπάω τόσο πολύ..και σε κάποια κορίτσια δίνει χαρά να μοιράζομαι τις ιστορίες τους.Μήπως αυτό το μπλογκ θα έπρεπε να ονομαστεί "μπέμπης";;λέω...μήπως!!!!!πολλά φιλάκια κουνελάκι μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 2Effie's Sweet Home Designs θα περιμένω την ανάρτηση σου με τη φώτο απο το 1965..μπορείς να μου πεις έστω τι θα την κάνεις;;;έλα πες μου!!!!
    έχω δει την ταινία ray και εκεί έμαθα πολλά για τη ζωή του!!ναι ήταν ζωηρούλης!!!ο λάζαρος κάνει άλλες σκανταλιές όμως,δεν κοροϊδεύει καμιά γατούλα-καθότι στειρωμένος όπως όλα τα γατάκια μας!!!το τραγούδι στην ανάρτηση το έβαλα γιατί ήταν ξημερώματα και ήθελα κάτι χαλαρωτικό.φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Effie's Sweet Home Designs ξέχασα να σε ευχαριστήσω καλή μου για τα γλυκά σου λόγια!!σε ευχαριστώ πολύύύύ!!με αποσυντόνισε ο λάζαρος!!!χαχαχαχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μάλλον έκανε μέρες να τη γράψεις!!!
    Είναι εύκολη η συνταγή??!!
    Ε τι να κάνουμε έχουμε και τις αδυναμίες μας..χιχι!!Τι θα πουν καλέ?!..απλά θα σε ρωτάνε πως σου ήρθε αυτό το όνομα..εμένα πάντως θα μου άρεσε!!Κοίτα,ξεκίνα με τη συλλογή "μπέμπης" και άσε το μπλόγκ "μπέμπης" ήσυχο:P..χιχι!!
    Το κουνελάκι που είχε μικρό ζεί?!Το ροζουλί λέω!!
    Τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @el.mar δεν έχεις άδικο για τις μέρες..γιατί ξεκίνησα να τη γράφω εχθές το βράδυ και την τελείωσα τα ξημερώματα ..οπότε μπορείς να πεις πως την έγραφα 2 μέρες χιχιχ!!Τη συλλογή μπέμπης την έχω στα σκαριά.Το κουνελάκι του ζει βέβαια!!! :D είναι στο κουτί με τα παιχνίδια του νομίζω..εκτός κι αν το έχει κρύψει κάτω απο τον καναπέ..τώρα που μεγάλωσε δεν χωράει να πάει κάτω απο τον καναπέ κι όλο βρίσκω έκει μπαλάκια που παίζει και του έχουν ξεφύγει εκεί καμιά φορά τα κοιτάει και δεν μπορεί να τα πίασει ο γλυκούλης μου..όλο μπαλάκια μαζεύω...έχω στο fb βιντεάκια του μπέμπη!!!αν ενδιαφέρεσαι να τα δεις!!όταν λες να αφήσω το μπλογκ "μπέμπης" ήσυχο εννοείς να μην πολυγράφω αλλά να κάνω κοσμήματα;; :o αχ κουνελάκι ξύλο που θα το φας!!!με πειράζεις ε;;χιχιχιχ!! υ.γ. το τραγούδι αχ κουνελάκι τώρα που το σκέφτομαι είναι απαράδεκτο.ποτέ δεν χτυπάμε τα ζωάκια!!ποτέ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. :D:D..σε πειράζω μάγια μου...χιχιχι!!!
    Δεν έχω fb οπότε δε μπορώ να δω..Λέω να αφήσεις προς το παρόν την ονομασία του μπλόγκ σου όπως είναι και να κάνεις τη συλλογή κοσμημάτων με εικόνες του μπέμπη!!!
    Χαίρομαι που ζει το μικρούλι μου..και βέβαια δε πρέπει να τα χτυπάμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @el.mar βρε!!! το ξέρω πως με πειράζεις!!χχεχεχεχ!!! χθες ένα εντομάκι μπήκε απο το κλειστό παράθυρο της κουζίνας στο σπίτι μας .φυσικά δεν ήθελα με τίποτα να το σκοτώσω!!το πήρα με ένα καλαμάκι και το έβγαλα έξω.αυτό ξαναμπήκε....το είδα και το έβγαλα έξω απο άλλη πόρτα.όσες φορές και να έμπαινε μέσα είχα αποφασίσει να το βγάζω έξω.αν το έβλεπε ο μπέμπης θα το έτρωγε μάλλον..τα κάνει κάτι τέτοια.έκανε και κρύο και λυπόμουν να το βγάλω έξω.ρώτησα τον άντρα μου αν αντέχουν τα έντομα στο κρύο.τώρα θα λες..αμάν αυτή..ήταν που ήταν..τώρα πάει το έχει χάσει εντελώς!!!!χαχχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ντρέπομαι που το λέω αλλά, εγώ τα φοβάμαι πολύ και μπορεί να το είχα σκοτώσει.....Εγώ σκέφτομαι τα πουλάκια και αυτά οτι θα κρυώνουν και θα ήταν καλύτερα να τα έχουμε μέσα στο σπίτι!..αλλά αυτά έτσι έχουν μάθει!..ξέρουν να προστατευτούν!!
    Κερνάω γαλατάκι!..με κεκάκι..χιχι.τι με έχει πιάσει και όλο γάλα πίνω..είχα να πιω κάτι χρόνια!!!Α πιο είναι το email σου?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρυσοχέρα μου σε υπερ-υπέρ ευχαριστώ για τη τιμή που μου κάνεις!!!
    Σε λίγο τα δωράκια σου θα κοσμούν και το δικό μου blog!
    Είναι όλα υπέροχα! Και τα δωράκια και τα κοσμηματάκια, αλλά πάντα τη παράσταση τη κλέβουν τα καταπληκτικά αιλουροειδή σου!!!
    Ο Λαζαρίκος έχει καρδαμώσει μια χαρά και είναι ολόιδιος ο Ομάρ μου (κατάμαυρος) ο οποίος πριν λίγο επέμενε να περπατάει επάνω στο πληκτρολόγιο γράφοντας σε ένα word που είχα ανοιχτό, διάφορα ασυνάρτητα του τύπου «77777yyyyuioooooppppppasdffffffffffffffffff»….
    Όσο για τον μπέμπη σου, τι να πω, κάθε φορά που τον βλέπω έχω την ίδια ακαταμάχητη επιθυμία: να του πατήσω ελαφρά τη μυτούλα…

    Σ’ ευχαριστώ και πάλι πολύ και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @nameliart μου σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!! χαίρομαι που θα στολίσεις τα βραβειά σου :)) ναι αυτά τα άτιμα τα γατάκια πάντα κλέβουν την παράσταση χαχαχαχα!!!!!!έχεις κι εσύ μαύρο γάτο ε;;Ομάρ!!ωραίο όνομα!!!! ναι κι ο μπέμπης μου πληκτρολογεί συχνά..φοβάμαι μην δημοσιεύσει τίποτα στο μπλογκ χωρίς να τον πάρω χαμπάρι χαχαχαχα!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια καλή μου!!!!!!θαυμάζω την τέχνη σου..είσαι τόσο ταλαντούχα..αλλά η αγάπη σου για τα ζωάκια είναι για μένα το 1ο σου προτέρημα!!!μιάου!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!!!
    αξιοαγάπητες οι γατούλες σου, ο Νταλί μου είχε επίσης ένα μικρό καφέ αρκουδάκι αλλά το... διέλυσε και το αποσύραμε!!!
    Χαριτωμένα τα σκουλαρίκια, μου άρεσαν ιδιαίτερα τα πρώτα στη σειρά...
    όσο για τον γλυκό πειρασμό.... θα κάνω πως δεν είδα!!!!!!!!!!!!!
    Να χαίρεσαι τον καλό σου, και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Maya μου αγαπημένη, με τιμάει πολύ η επιλογή σου για την απονομή των βραβείων σου!! Σ΄ευχαριστώ πάάάρα πολύ και να ξέρεις, ότι πραγματικά χαίρομαι που έχω ανακαλύψει ένα τόσο ξεχωριστό άτομο σαν εσένα! Οι δημιουργίες σου υπέροχες.Παίρνω κομματάκι από το κέρασμά σου και εύχομαι να χαίρεσαι την αγάπη σου, να είσαι πάντα καλά κι ευτυχσμένη, στην ζωή σου να έρχονται πάντα τα καλύτερα, να αγαπάς και ν΄αγαπιέσαι σαν παιδί και να καμαρώνεις τα γατουλίνια σου!!!! Πολλά-πολλά μουσουδονιαουρίσματα....!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εσύ έβαλες το γλυκό, εγώ κερνάω το ποτό!! Για περάστε κυρία μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @Mariela μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και τα σχόλιά σου!!! :) να δώσεις πολλά γατοφιλάκια στον Νταλί!!!! <3 χαίρομαι όταν μου λέτε τι σας άρεσε περισσότερο!!! :) meeeoooow!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @onirokosmos καλή μου μπλογκοφίλη σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου...τι γλυκές ευχές που μου έδωσες!!!!! :))) σου εύχομαι κι εγώ όλα τα καλά!! ποτάκι;;θα κάνουμε πάρτυ κανονικό δηλαδή ε;;χιχιχι!!σε ευχαριστώ πολύύύύύύ!!!!τρέχω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Κουκλάκια τα γατάκια σου και τα κοσμηματάκια σου!!!! Αλλά εμένα η τουρτίτσα μου έμεινε...Να χαίρεσαι και τον καλό σου! Τα βραβειάκια σου να τα χιλιάσεις!
    Αχ βρε καλή μου μιάου-μιάου.. ήρθα προχθες να σου γαβγίσω (φιλικά ξέρεις...!)και πήγα και γάβγισα σε άλλο μπλογκ... Ρεζίλι έγινα από την αφηρημάδα μου.. Και μετά φοβήθηκα να σου αφήσω σχόλιο γιατί κάτι δεν πήγαινε καλά και σίγουρα βλακεία θα έκανα πάλι...
    Χάρηκα τη μεγάλη αναρτηση σου πάντως και είπα ν'αφήσω κι ένα ανάλογο σχόλιο...!
    Ε γαβ λοιπον!Επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @butterfly art χαχαχαχα!!! γαβ-γαβ με έκανες και γέλασα να είσαι καλά γλυκούλα μου!!χαχαχαχαχα!!!! είσαι κι εσύ των γλυκών;θέλω να κάνω και δίαιτα και ζορίζομαι με τα γλυκά..στο φαγητό βρίσκω να φάω με λίγες θερμίδες και νόστιμα..αλλά στα γλυκά;ξέρεις μήπως καμιά νόστιμη σοκολάτα που δεν παχαίνει;;ουφφφφ....χαίρομαι που χαίρεσαι με τη μεγάλη ανάρτηση..φοβάμαι πως σε κάποιος αναγνώστες δεν αρέσει...ίσως να κουράζονται :o τι να κάνω όμως;όταν ξεκινάω να γράφω κάτι παθαίνω και θέλω να πω και άλλα κι άλλα κι άλλα...πολλά φιλάκια!!!μιάου..μιάου!!!
    υ.γ. γάβγισε μου όσο θέλεις δεν σε φοβάμαι :PP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Θα αρχισω απο τα βραβεια σου, με το καλο να τα εκατοστησεις.Τα γατακια υπεροχα και ο Λαζαρακος κουκλι οπως ο μπεμπης.Τα κοσμηματα σου υπεροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @butterfly art μου ξέχασα να σε ευχαριστήσω για τις όμορφες και γλυκές ευχές σου!!σου εύχομαι όλα τα καλά!!!και σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύύύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))

    @Δημιουργία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύ!!!να είσαι καλά!!!πολλά γατοφιλάκια!!!μιάου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Mάγια μου!!!!! Μπράβο για τα βραβεία και σε ευχαριστώ τόσο πολύ που τα χαρίζεις τώρα και σε'μένα!!!!!! Και δύο κιόλας;;!!! Πώ!πω!! Νά'σαι καλά γλυκυτάτη μου φίλη!!!!!! Πολύ χαίρομαι που παίρνω βραβεία απο'σένα!!! Μου αρέσει πολύ το blog σου και η θετική γατίσια σου ενέργεια!!!!! μιάουυυυυυ!!!!! Πολύ όμορφα τα κοσμηματάκια σου!!!!! Το πρώτο κολλιέ με κοριτσάκι-σκυλάκι μου αρέσει πολύυυ!!!!! Βρε σύ, εγώ γιατί θυμάμαι ότι σου είχα γράψει ένα σχόλιο κατεβατό στην προηγούμενη ανάρτησή σου!!! Ώρες-ώρες χαζεύω κι εκεί που γράφω σχόλιο κάνω κάτι άλλο και μετά το ξεχνάω και δέν το στέλνω!! Τές πά!! Δέν χανόμαστε; ε;!!!!! Πολύ χαίρομαι για τον Λαζαρίκο, τόν μαύρο σας πάνθηρα!!!!!! Φάινεται!!! είναι πολύ καλύτερα!!!!!! Σιδερένιος εύχομαι!!! Ο μπέμπης μοιάζει πολύ στόν ένα γάτο μας τον Cokie!!!!!!! Ιδιο ύφος ρε παιδί μου!!!! Γλύκες είναι όλοι!!!!! Άντε σε ζάλισα!!!!! Θα κάνω κι εγώ γατοανάρτηση!!!!!!
    Καληνύχτα!!! Φιλάκια πολλά!!!!!μιάουυυ!!! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γλυκιά μου Maya συγχαρητήρια για τα βραβεία και σε ευχαριστώ από καρδιάς που θεωρείς ότι και εμείς αξίζει να τα πάρουμε.Thank you, thank you, thank you...Τα δεχόμαστε με μεγάλη χαρά!!Τα γατούλια τι όμορφα, δεν ήξερα για την περιπετεια που είχατε με εγχειρήσεις...τι καλά που περασαν όλα!!! Σε ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον και τις επισκέψεις...Τα σκουλαρίκια, σκίζουν!!!!Υπέροχα κοσμήματα Μπράβο.Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Περαστικά στον μπεμπούλη και γρήγορη ανάρρωση!!
    Είναι πολύ χαριτωμένα τα μικρούλια!!
    Τα σκουλαρίκια δε εκπληκτικά!!Μπράβο Μάγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. κοριτσι...περαστικα του,αλλα καλα μου φαινεται...μεγια τα βραβειακια σου...οσο για τις κατασκευες ειναι τελοιες,αλλα τα vintage σκουλααρικια ειναι πανεμορφα..να σε καλα που περασες απο το λημερι μου καλο βραδακι να χουμε..πολλες αγκαλιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Γαταπληκτικά κοσμήματα και γαταπληκτικά γατόνια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!να σαι καλά γλυκιά μου!!!!τα σκουλαρίκια μάλλον αρέσουν στις περισσότερες πιο πολύ!!!χιχιχ!!καλό βράδυ και καλό μήνα!!!! :)

    @Angelique σε ευχαριστώ πάρα πολύύύ!!!! :D ναι είναι πολύ χαριτωμένα αλλά και πολύ ζαβολιάρικα!!βέβαια θα μου πεις αυτό τα κάνει ακόμη πιο χαριτωμένα!!χιχιχι!!πολλά φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @Filikaki μου καλή μας γιατρέ σε ευχαριστώ τόσο πολύ!!!!το σχόλιο σου είναι γατοφανταστικό!!!γατοτρελάθηκα!!!!!!!!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @Μαζί... KaPa μα και βέβαια σας αξίζει βραβείο και όχι μόνο ένα ή δύο αλλά πάρα πολλά βραβεία!!! το καταπληκτικό σας μπλογκ χαίρομαι να το διαβάζω!!!είναι τόσο όμορφο!!και γράφεις απο την καρδιά!!πολύ μου αρέσουν οι αναρτήσεις σου!!πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μαγια μου, σ'ευχαριστώ πολύ γλυκούλα μου, φυσικά με τιμά το ότι με διάλεξες για τα υπέροχα βραβεία σου!!!σ'ευχαριστώ πολύ!!!Χαίρομαι για τον Λάζαρο, να είναι καλά! υπέροχα τα νέα γατοκοσμηματάκια σου, και όχι μόνο!!!Καταπληκτικά όλα σου! φιλάκια, μιάουυυυυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @mirsini's creations γατοφίλη μου περιμένω πως και πως την ανάρτηση σου με τις γατούλες!!να δω και τον cokie!!! :)) μου έχεις γράψει μεγάλα σχόλια και στην προηγούμενη μου ανάρτηση και σου απάντησα,αν πας θα δεις.χαίρομαι πολύ να διαβάζω κι όσο πιο πολλά μου γράφεις τόσο περισσότερο χαίρομαι!!!!δεν με κουράζεις ποτέ!!γράψε μου ελεύθερα please!!!!!!! σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ για τις γλυκές σου κουβέντες...με κάνεις κι αισθάνομαι πολύ όμορφα!!!!!έχεις fb? να τα λέμε κι απο εκεί.αν και προτιμώ τα Blogs για πολλούς λόγους!!ετοιμάζω giveaway και θα έχω δωράκια σαν τα κοσμηματάκι που σου άρεσε.παιδάκια με ζωάκια!! ;) χιχιχιχι!!!να περνάς σούπερ!!!!!!και να περνάς απο εμένα!!!να χαίρομαι!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 2Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος φανή μου σε ευχαριστώ πολύ γλυκούλα μου!!!! ξέρω πως έχεις πάρει πολλά βραβεία χεχεχεχε,το διαπίστωσα σήμερα! δεν πειράζει αν έκανες ήδη ανάρτηση χαχαχα...πολλά φιλάκια!!!μιάου!!αα και χαίρομαι που σου αρέσουν οι αναρτήσεις μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ιιιιι...ξέρεις πόσα σκότωσα το καλοκαίρι?!...χαχα..ε κοίτα έτσι είμαστε....
    Και τώρα προσπαθώ να σκοτώσω ένα κουνούπι-πως εμφανίστηκε?!-χαχα!!
    Σε φιλώωωω...και σε καληνυχτώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @el. κι εγώ πριν λίγες ώρες είδα ένα κουνούπι..μπορεί να είναι το δικό σου..χαχαχαχαχα,ίσως ήρθε να σε βρει μέσω των μπλογκς ταξίδεψε σε εσένα.μωρέ τα λυπάμαι και τα εντομάκια,προσπαθώ να τα βγάζω έξω απο το σπίτι,δεν θέλω να τα σκοτώνω.μόνο κουνούπι δεν έχω σώσει μέχρι στιγμής.δεν τα μπορώ.το ομολογώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλησπέρα Maya μου και απο μένα.. πολύ όμορφες οι γατούλες σου είδες όταν γράφουμε για κάτι που αγαπάμε πως ξεχνιόμαστε;;; όποιος δεν αγαπάει τα ζώα..δεν πρ΄επει να λέγεται ανθρωπος κατα την γνώμη μου...είναι τα πιο αθώα πλάσματα στον απάνθρωπο κόσμο που ζούμε!!!!αυτά τουλάχιστον σκοτώνουν γι να επιβιώσουν...ενώ εμείς οι άθνθρωποι....άστα.. σε χαιρετώ..φίλη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @Ρουλα Σμαραγδενια σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψή σου!! ναι..ξεχνιόμαστε με αυτά που αγαπάμε!!!καλό βράδυ καλή μου!!να περνάς όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Αγαπημένη μου γατοφίλη, θα ξανακάνω γατοανάρτηση και θα τη ξανααφιερώσω σ'εσένα!!! Έχω λατρέψει τον Μπέμπη αλλά και το Λάζαρο, τόσο που περνάω συχνά και τους χαζεύω ακόμα κι αν δεν αφήνω σχόλιο. Εγώ δυστυχώς προ λίγων ημερών έχασα δύο αγαπημένα μου γατάκια, την "Τούφα" και τον "Μαλλουμπάκο", (ήταν μανούλα και παιδί) τα πάτησε αυτοκίνητο δεν πρόλαβα να κάνω κάτι.. Έκλαψα, πόνεσα, και ... η ζωή συνεχίζεται... (Στην επόμενη γατοανάρτηση θα είναι δύο λιγότεροι λοιπόν δυστυχώς)Τώρα που το ξεπερνάω σιγά σιγά, ξεχνιέμαι με τα υπόλοιπα! Φιλενάδα έχουν πολλήηηηη πλάκα!!!! Θα τα δεις σύντομα! Σου στέλνω πολλά φιλιά και την καληνύχτα μου! Γρρρρρνιάοοου... νιάουουου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Congratulations on the blog awards!!!!!
    And your decoupaged jewelry is FANTASTIC!!!!!!!!
    And -last but definitely NOT least- your kitties are SOOOOO sweet!!!!!!!! Your Bebis even has his own teddy bear! I LOVE LOVE LOVE kitties too! :)
    Filakia!
    My Zoe sends polla filakia to your sweet kitties!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @Annuk i am so glad for your visit and your lovely comments!!thank you very much!!!!!kisses to zoe :) i feel so happy to meet people how loves animals.as you can understand i am a cat person!!meeooow!!lool!!i wish you all the best!!hope to talk to you soon!kind regards!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @Marie αχχχ καλή μου λυπάμαι πάρα πολύ για τα 2 γατάκια που έχασες... :'((((( πολύ στενοχωρέθηκα και για τη λύπη σου αλλά και γι αυτά τα καϋμένα...και τα 2 μαζί;;φρίκη...τώρα αντί να σε εμψυχώνω κάθομαι και σου γράφω αυτά..αλλά είμαι πολύ στενοχωρημένη.... :((( ελπίζω απο εδώ και πέρα να μην έχεις λύπες καλή μου!!να είναι καλά τα γατάκια σου!!και τα ζωάκια όλου του κόσμου...γεμίσαμε κακούς ασυνείδητους απρόσεχτους ανθρώπους....
    την ανάρτηση σου θα την περιμένω με μεγάλη αγωνία και σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου που θέλεις να μου την ξαναφιερώσεις...μου κάνεις ιδιαίτερη τιμή!!!!!!!
    αχ ρε συ πολύ λυπήθηκα...το σκέφτομαι και στενοχωριέμαι...οι ψυχούλες μου....συγνώμη αν σε έριξα με το μήνυμα μου αλλά δεν ξέρω τι να πω... :((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Βραβειάκια πολλά να παίρνεις στην ζωή σου!!!Περαστικά στο λαζαρίκο!!Μια χαρά τον βλέπω !!!
    Τα κοσμηματάκια σκέτη γλύκα !!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @χρυσάνθη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!! να είσαι καλά!!!πολλά γατοφιλάκια!!και απο τον λαζαρίκο!!μιάου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. σ ευχαριστώ καλή μου , τα πρώτα βραβεία στο νέο μας σπιτικό !!!! Ο λαζαράκος βλέπω πηγάινει καλά ευτυχω΄ς που τον προσέχει ο άγγελος του ο μπέμπης , δεν μου λες μεγάλωσε ο Μπέμπης ή τον δείχνουν έτσι οι φω τογραφίες , όσο για τα vintage κοσμήματα είναι τρέλλα !!
    πάνω απο όλα όμως πολύχρονος ο καλός σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Υπέροχα κοσμήματα, κούκλες γάτες (και παραστικά), για την τούρτα δεν έχω λόγια και συγχαρητήρια για τα βραβεία! Πάντα τέτοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Να'σαι καλά Μάγια μου!!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Καλημέρα πολύ όμορφα τα γατάκια σου, όμορφη η τσάντα με τις μπλε φωτογραφίες μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. @PiciFriki καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))

    @Effie's Sweet Home Designs τι να μην περιμένω καλή μου;δεν το έπιασα!!! :O

    @Potpouri ευχαριστώ πάρα πολύ!!αλλά ποιά τσάντα με τις μπλε φωτογραφίες;;; δεν κατάλαβα.... :O

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. @Marie μου πολλά γατοφιλάκια!!!!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. @Litsa σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!!πολλά φιλιά!!να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. @marilise μεγάλωσε μεγάλωσε χαχαχχα!!!οι φώτος που βλέπεις σε αυτή την ανάρτηση είναι τωρινές,σε παλαιότερες αναρτήσεις έχω χρισημοποιήσει φωτογραφίες του και απο τότε που ήταν μωρό πρν 2 χρόνια πεερίπου!! :)) σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλες τις ευχές σου γλυκούλα μου!!! <3 <3 χαίρομαι που είμαι η 1η που βραβεύει το νέο σου σπιτάκι!!!meeeeoooow!!!!!! να είσαι καλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. *χρησιμοποιήσει όχι χρισημοποιήσει χχαχαχααχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. κορίτσια ελπίζω να μην ξέχασα να απαντήσω σε κάποια απο εσάς!!σας ευχαριστώ όλες μέσα απο την καρδιά μου που με τιμάτε με την παρουσία σας και χαίρεστε να βλέπετε τις δημιουργίες μου και κυρίως τα γατάκια μας!!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Μαγιούλα μου με τι να αρχίσω... Από το Λάζαρο που απ'ότι είδα τα πάει γατοπερήφημα!!! Να του δώσεις τα φιλιά μου!!! Έπειτα να σου ευχηθώ Χρόνια πολλά πολλά για τον εορτάζοντα. Φυσικά δεν πρέπει να παραλείψω να πω ότι τα vintage κοσμήματά σου με ξετρελαίνουν είναι το στοιχείο μου, το γούστο μου, δεν ξέρω...!!!Και τέλος συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου, τα οποία αξίζεις και με το παραπάνω!!!! Σε φιλώ καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. @Kiki μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ που περνάς απο εμένα κάθε φορά που κάνω νέα ανάρτηση!!! θα δώσω στο λαζαρίκο τα φιλιά σου!!χιχιχι!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου!!!!αφού σου αρέσουν τόσο πολύ τα vintage κοσμήματα να πάρεις μέρος στο giveaway μου που θα γίνει αυτές τις ημέρες 1α ο Θεός!θα βάλω vintage κοσμηματάκια!!!!πολλά φιλάκια!!!σου έδωσα κι εσένα βραβείο σε αυτή την ανάρτηση ;) μιάου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Σου έχω εκπληξούλα στη σημερινή ανάρτηση. Αν δεν το έχεις ήδη γατομυριστεί, σπεύσε..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. καλη ανρρωση στο γατι!!!
    οσο για τις δημιουργιες ξεχωριστες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Μaya μου, τι λες καλέ;; το πήρα το βραβειακι σου, κοίτα κάτω τι γράφω, και με link.!! σ'ευχαριστώ και πάλι. Ξέχασα το σπουδαιότερο: Χρόνια πολλά στο αγόρι σου, τον έρωτα της ζωής σου, να είσαστε πάντα ευτυχισμένοι!!! Σκορπιός ε;; και ο δικός μου! τους ξέρω καλά εγώ αυτούς...(πλάκα κάνω..)Υπερπροστατευτικοί (έως κτητικοί), εργατικοί ( μέχρι αηδίας..), δοτικοί (εκεί που θέλουν), Τελειομανείς (μέχρι τελικής πτώσεως),εγωιστές (κακό αυτό, αρκεί να ξέρεις να το χειρίζεσαι), εκδηκητικοί (ναι, αλήθεια είναι, μπορεί και στο 10πλάσιο, απ' αυτό που τους κάνουν, γι αυτό αποφεύγεις να τους πληγώνεις),Καλά και τίμια παιδιά.
    Εσύ όμως με την τσαχπινιά σου, δεν έχεις ανάγκη, πιστεύω ότι λιώνεις και σίδερα...γλυκούλα μου! Να είστε πάντα ευτυχισμένοι! φιλάκια.νιάουυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Από αυτή την τούρτα κόλαση, δοκιμάζω οπωσδήποτε!!Είναι η αδυναμία μου, δεν το κρύβω άλλωστε... νιάου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. @Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος φανούλα μου είχε την ονομαστική του εορτή όχι γενέθλια!!έχω βίδα με τις τούρτες και τοις φτιάχνω και στις γιορτές!!χεεχε!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου καλούλα μου!!και που έβαλες τα βραβεία στο σπιτάκι σου!!είσαι πολύ γλυκούλα το ξέρεις;;χιχιχι!!!μιάου!!!! <3<3<3<3<3<3 καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. @eudokia μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!να είσαι καλά!!πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. @onirokosmos τι γατοέκπληξη είναι αυτή!!έχω πάθει τη γατοπλάκα μου!!σούπερ όλα!!χίλια ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!!μου έδωσες μεγάλη χαρά με την γατοαφιέρωση σου!!!!να είσαι καλά!!!σε γατοφιλώ!!μιάου!!!μιάάάάάου!!!!!!!!!!!! <3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. μαγια μου κ πλαι μικρη αναρτηση βλεπω χαχαχαχαχαχα την απολαυσα ολη ομως .. αλλαααααααα ξετρελαθηκα με τα σκουλαρικια σου.. ειναι υπεροχα!!! τα λατρεψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Δεν πειράζει έμαθες για τον Σκορπιό πολλά ε;; Και η τούτρα με μπέρδεψε... φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. @Λενα μου χαχαχαχαχαχαχα!!!!! ναι πάλι μικρή ανάτρτηση έκανα!!!χχααχαχ!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!φιλιά!!!!!

    @Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος καλημέρα φανούλα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Πολλα πολλα ευχαριστω για το βραβειο που μου εδωσες ... εστω και λιγο καθυστερημενα!
    Ο μπεμπης σου ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ !!!Λατρευω τις γατες ,εχω κι εγω δυο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Γαβ maya μου! Δεν υπάρχουν γλυκά διαίτης φοβάμαι... και όσα το παίζουν διαίτης είναι απατεωνάκια! Πρέπει να τους πιάσει η θερμιδοαστυνομία! Εγώ δεν κάνω δίαιτα έχω άλλο πρόβλημα... Φοβάμαι πως σε λίγα χρόνια θα μείνω φαφούτα από τα πολλά γλυκα... Καλύτερα χοντρούλα παρά φαφούτα....!
    Φιλάκια πολλά και καλό Σ/κ!
    Α! Και γαβ (για κλείσιμο!)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. @butterfly καλό σαββατοκύριακο καλή μου!!!!!μιάου μιάου!!χααχχααχχαχαχχα!!!!φαντάζεσαι και χοντρούλα και φαφούτα; :O

    @Anastasia's dolls πόσο χαίρομαι που έχεις 2 γάτες!!έχεις κάνει ανάρτηση με αυτές;;να τις δω θέλω πολύ!!ναι!!είμαι μουρλή!!χαχαχαχα!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΑΤΟΥΛΙΑ ΣΟΥ!!
    ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ;
    ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Πολύ όμορφα τα κοσμήματά σου maya:) μου!!! και τα γατάκια σου τρέλα!!! Να τον χαίρεσαι τον καλό σου!!! Σου στέλνω πολλά φιλάκια !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. @Barbara μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!και σε εσένα εύχομαι όλα τα καλά Του Θεού!!πολλά πολλά φιλάκια!!και καλημέρα...5 το πρωί πήγε :O)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. @Rena Christodoulou Ρένα μου δεν μου έρχεται καμιά έμπνευση για την κρεμάστρα..αν μου έρθει θα σε ενημερώσω! με τις κρεμάστρες κάνατε φανταστικές δημιουργίες!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα γλυκά σου λόγια καλή μου!!!πολλά πολλά γατοφιλάκια!!!μιάου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. maya μου!!!μετα απο 4 ημερες βλαβης του ιντερνετ μου , μπορω να σου δωσω το mail μου!πεςριμενω την διευθυνση σουυυ!!! nat.picasso@hotmail.com :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Μαγια μου γεια σου!!!πολυ χαρηκα την αναρτηση σου!!!μπράβο σου!!!Χαρηκα για τον γατουλη που ειναι πολυ καλυτερα μια χαρά βολτάρει και πάιζει!!!Ο μπέμπης κουκλος ειναι και τον θαυμασα σε όλες τις φωτο κανε του μια αγκαλιτσα απο μενα!Ο μικρουλης γατουλης που μας επισκεπτετε μεγάλωσε παχυνε και ειναι πολυ όμορφος..
    Χρόνια πολλα να χαίρεσαι τον αντρα σου!!
    Οι δημιουργίες ειναι πολυ όμορφες και οι φωτο του μπέμπη στα κοσμηματα αλλά και όλα τα vintage!μπραβο!σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. @Rock n' Rolla μου μόλις σου έστειλα email!!!χίλια ευχαριστώ!!!μιάου!!!! ελπίζω να μην έχεις άλλα προβλήματα με το pc!!! μιάου!!!μιάου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. @Demi μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και τα γλυκά σου λόγια!!να είσαι καλά καλή μου!!!θα χαιρόμουν πολύ να έβλεπα και δικές σου γατοφωτογραφίες!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Χαίρομαι παααααάρα πολύ για τον Λαζαράκο σου!!!! Κι αυτός και ο Μπέμπης είναι ΚΟΥΚΛΟΙ, να τους χαίρεσαι!!!! Δεν συζηταώ για τα κοσμηματάκια σου, άπαικτα... Αχ, μου έλειψες κι εσύ και η μπλογκογειτονιά αυτές τις μέρες που έλειπα ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Απαράδεκτη το ξέρω μα τρέχω και δεν φτάνω Μάγια μου!!! Σευχαριστώ πάρα πολύ που με τιμάς με τα βραβεία σου τρέχω να στολίσω το σπιτάκι μου με αυτά!!! ΑΑΑΑ ο Λάζαρος έχει γίνει γκομενάκι χαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. @Anastasia (Νατάσα) μου γατοκόριτσο σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!! κι εσύ μας έλειψες!!!!!να περνάς όμορφα και να περνάς κι απο εμάς να χαιρόμαστε!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. @neraiditsa μου να είσαι καλά γλυκιά μου!!!!θα έρθω απο το σπιτάκι σου να το δω χιχιχιχι!!πολλά γατοφιλάκια!!!μιάου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Τα γατούλια είναι σκέτη τρέλα!!!!Πόσο ζηλέυω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. @kallianira μου ναι είναι σκέτη γλύκα χιχιχι!!όπως και όλα τα γατάκια του κόσμου!υιοθέτησε ένα αδεσποτάκι καλή μου!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Είπα να περάσω για γατοφιλακια και ευχές για καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Τέλεια τα κοσμηματάκια!!!!
    Το γατάκι μια χαρά το βλέπω και χαίρομαι!!!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. @rena σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!χαίρομαι που χαίρεσαι με το γατάκι μας!!! :))) καλή εβδομάδα!!! πολλά φιλιά!!

    @Kiki σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!καλή εβδομάδα και σε εσένα γλυκιά μου!!!μιάου!!πολλά γατοφιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. κοριτσι να το χαρεις τα βραβειο σου..περνα απο το λημερι μου να παρεις μερος για δωρακι..φιλια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. @Μαρία έρχομαι αμέσως!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!! σε ευχαριστώ για την ευχή!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες!! Λάτρεψα όλα τα κοσμήματα και φυσικά τις τσάντες σου! Σ'ευχαριστούμε και για τις οδηγίες, να'σαικαλά! Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Elena μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!!!!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!να περνάς υπέροχα!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...