29 Οκτωβρίου 2011

I am a dreamer but i am not the only one !!!!!!!!! pinkdreamer i adore you!!!!


  H ανάρτηση αυτή είναι αφιερωμένη με εκτίμηση και θαυμασμό στο πιο αγαπημένο μου blog της απίστευτα ταλαντούχας νεραϊδοφίλης μου apinkdreamer  <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
 Η καλή μου νεράιδα  με έκανε πολύ χαρούμενη στέλνοντας μου χειροποίητα δωράκια φτιαγμένα με πολύ αγάπη και ταλέντο!!!!!!!!!!!!! Θα σας τα παρουσιάσω για να μοιραστώ τη χαρά μου μαζί σας.

Χειροποίητο σελιδοδείκτη !!!Ένα όνειρο είναι!!!!!!!!!!!!!!!


ο οποίος έχει και γατάκια...λιώνω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



 Χειροποίητο βραχιόλι με υπέροχα λόγια...πόσο μου αρέσει που περνάει  αισιόδοξα μηνύματα με τα έργα της!!!!!!!!!!!!!!"into the darkness of the wood she was searching for light"Τα έχουμε τόση ανάγκη!!!!!!!!!!!




    Μου χάρισε  κι ένα ξύλινο κουκλάκι απίστευτα γλυκό και όμορφο!!!!! Τι υπέροχο που το ζωγράφισε!!!!!!!!! Γράφει :"to love & be loved" <3 <3  Ο γατούλης μας ο μπέμπης δαγκώνοντας τα μαξιλάρια πλαισιώνει  το μήνυμα της αγάπης!!!!!!!!!χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!




   Η καρτούλα που έχει φτιάξει είναι απο μόνη της ένα στολίδι!!Μου αρέσει τόσο πολύ που λέω να τη χρησιμοποιήσω σαν σελιδοδείκτη!!!!!!Δεν έχω ξαναδεί ομορφότερη κάρτα!!!!!!!!!!!!!Πόσο τη ζήλεψα!!!!!!!!!!!!! :O) Βγάζει μια ζεστασιά με τα νήματα που έχει...χουχουλιάρικη!




 Μη ζηλεύετε!!! :PPPP Μπορείτε να αποκτήσετε δικά της έργα  όπως :πίνακες,τσάντες,κοσμήματα,στολίδια ,ημερολόγια,κούκλες και χίλια δύο μαγικά πραγματάκια στη σελίδα της στο etsy http://www.etsy.com/shop/eltsamp
   Παρόλο που φτιάχνω κοσμηματάκια  και δεν πολύ αγοράζω πια στα δικά της δεν μπορώ να αντισταθώ!!!!!!!!!!!!!  :)) Γιατί οτι φτιάχνει  μιλάει στην καρδιά <3 <3 <3 <3 <3 <3
Κάθε παραγγελία στην apinkdreamer μου έρχεται με διάφορα  καλούδια μέσα στο φάκελο!!! :D

   Στο παρακάτω έργο της μας λέει: fear is useless!!!!!!!!!! Ένα κορίτσι πάνω στο φεγγάρι <3 <3
Το έχω σε κολιέ και σε σκουλαρίκια!!!! Ναι!!!!!!!!!!!!!!!Πολλές φορές μεταφέρει τους πίνακες της στα κοσμήματα της!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) Τα πασπαλίζει με χρυσόσκονη και αγάπη και γίνονται νεραϊδένια!!!!





   Δεν υπάρχει άλλη σελίδα  σαν κι αυτή http://www.facebook.com/pages/a-pink-dreamer/183257135052215 που να έχω κάνει τόσα like χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!Αφού με ξετρελαίνει!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :D Είμαι σίγουρη πως θα βρεις πολλά που θα αγαπήσεις!!!!!!!!

  Ένα ακόμη στοιχείο που τη χαρακτηρίζει είναι η μανία που έχει να χαρίζει δώρα!!!Δεν έχω ξαναδεί μπλόγκερ τόσο ανοιχτοχέρη!!!!Πέρα απο τα διάφορα give away της κάθε μήνα διεξάγει και το μηνιαίο δημιουργικό διαγωνισμό της!!!Είναι απίθανη σου λέω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Όταν φοράω τα κοσμήματα της apinkdreamer

 πολύ συχνά κορίτσια και μεγαλύτερες σε ηλικία  γυναίκες με ρωτάνε απο που τα πήρα. :) δεν έχουν ξαναδεί μου λένε τέτοια κοσμήματα... κλέβουν την παράσταση!!!!!!!!!! Κάθε έργο της  είναι αυθεντικό.Νιώθει και μεταφέρει στους πίνακές της συναισθήματα και σου τα μεταδίδει με το που θα τα κοιτάξεις!!!!!!!!

  Είμαι πολύ τυχερή που τη γνωρίζω!!Είναι τόσο γλυκιά !!!!!!!!!!  Το ακούραστο πνεύμα της δεν εφησυχάζει ποτέ και με την ενέργεια της παρασέρνει κι εμένα στον μαγικό της κόσμο της δημιουργίας!!!Γεμάτη ζωντάνια και θετική ενέργεια φτιάχνει φανταστικά πράγματα κι απορώ πότε προλαβαίνει και κάνει όλα αυτά τα θαύματα.....!!!!!!!!!Οι νεραϊδένιες ιστορίες της με ταξιδεύουν σε κόσμους παραμυθένιους  και νοιώθω πάλι παιδί...πόσο σημαντικό είναι να έχουμε χαρούμενο το παιδί που κρύβουμε μέσα μας...αλήθεια γιατί το κρύβουμε το παιδί;;;Οι καθωσπρεπισμοί δεν ταιριάζουν στους αυθεντικούς ανθρώπους.  Ο Πικάσο είπε κάποτε πως του πήρε μια ολόκληρη ζωή να μάθει να ζωγραφίζει σαν παιδί..Πόση σοφία εμπεριέχεται στα λόγια του!!!!!!!!!!!!!!!!!Η νεραϊδοφίλη μου κατέχει το νόημα των λόγων του πασίγνωστου καλλιτέχνη.Εσύ;Ελευθέρωσε  το παιδί που κρύβεις μέσα σου!!!!!!Θα περάσετε φανταστικά!!Και θα σε κάνει να νιώσεις υπέροχα!!!!!! :):)

   Σας χαιρετώ στελνοντάς σας πολλά γατοφιλιά!!!!!
Κλείνοντας αυτή την ανάρτηση  της αφιερώνω με πολύ αγάπη το

Imagine του John Lennon

γιατί είναι a dreamer!!!!!!!!!!! apinkdreamer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!











46 σχόλια:

  1. απο την αναρτηση σου ειμαι εμφανες οτι λατρευεις της δουλειες της pink κ δεν εχεις αδικο φυσικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι κάνει πολύ όμορφα πράγματα και με αγάπη για αυτά!!!Τυχερή,είναι πολύ όμορφα!!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. maya μου συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για την νερα"ι"δοφίλη apinkdreamer.Λάτρεύω και γω όσα κάνει!!!!!!!Όσο για σένα είσαι πολύ τυχερούλα που σου έστειλε δωράκια!!!!!!πάντα τέτοια!!!!!!!φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με συγκίνησες φιλενάδα για όσα έγραψες για την pinkdremer γιατί ήταν όλα τόσο αληθινά !!!!!!!!!!
    να χαρείς τα υπέροχα δωράκια σου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράγματι, μοναδικές δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια και με χαρά τα δωράκια σου, είναι όλα πανέμορφα!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πράγματι εξαιρετικά κομμάτια! Η φίλη σου πρέπει να σ'αγαπάει πολύ...τι τυχερούλα που είσαι!!1 Μπαίνω τώρα στο μπλογκ της....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τωρα τι να πω;;;;;;;
    σε ευχαριστω οχι μονο για το οτι τιμας οτι κανω και φτιαχνω...
    σε ευχαριστω γιατι καταλαβαινεις το βαθυτερο νοημα που κρυβεται πισω απο ολα αυτα....
    την αγαπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πάρα πολύ όμορφα είναι όλα! και έκανες και μια πολύ όμορφη ανάρτηση! καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΝΕΡΑΙΔΕΝΙΑ!!! Με γεια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είστε και οι δυο σας πολύ γλυκιές!!!!!! Κι εσύ που εκτιμάς κι εκείνη που μοιράζεται! Είμαι τυχερή που σας έχω γειτονάκια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ!!!ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΑΓΑΠΗ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. νομίζω πως όταν αγαπά κανείς αυτό που κάνει του δίνει και ψυχή , δεν είναι τυχαίο που κάθε της δημιουργία είναι σα να έχει την δική της ιστορία να σου πει!!! Απλά νεραιδένια και μαγικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να τα χαρείς όλα ονειροπόλα Maya! Είναι τόσο όμορφα όλα... fun της pink dreamer επίσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κοριτσάκια σας ευχαριστώ όλες πάρα πολύ που περνάτε απο το σπιτάκι μου και μου αφήνετε μια γλυκιά κουβέντα!!!
    τα χαίρομαι πάρα πολύ όλα τα δώρα της apinkdreamer και οτι έχω αγοράσει απο το etsy της!! κάνουμε και μεταξύ μας ανταλλαγές δώρων και είναι κάτι που με ξετρελαίνει!!!!!! το να κάνουμε δηλαδή μεταξύ μας ανταλλαγές δώρων!!!! η μπλογκογειτονιά έχει τα ωραία της!!! σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!!!σας ευχαριστώ που χαίρεστε με τη χαρά μου!!!!
    σας εύχομαι καλό βράδυ και μια υπέροχη εβδομάδα!!!πολλά γατοφιλάκια!!!αααα ετοιάζω give away για να γιορτάσουμε για τους 200 αναγνώστες μου!!!!σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάγια μου γλυκιά κι εγώ συμφωνώ μαζί σου είναι υπέροχο αυτό που γίνεται με τα blogo σπιτάκια μας!!! Όσο για την γλυκιά μας νεραϊδούλα... υπάρχει κάποιο που δεν την αγαπά και δεν την θαυμάζει; Καλή εβδομάδα σου εύχομαι και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μάγια μου έχεις δίκιο!! Είναι μοναδική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κοριτσια ειμαι χαλια ολη μερα σημερα με πονους στην κοιλια και κατι αλλο που συνεβη στο διαδικτυο αλλα εσεις και τα μηνυματα σας μου δινουνε χαρα!!!!!σας ευχαριστω πολυ πολυ πολυ!!!!!
    maya,magic maya βλεπω τη νεραιδουλα σου τωρα και ειναι σαν να μου λεει: μην στεναχωριεσαι για τιποτα! εμεις σε αγαπαμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ονειρεμένα τα δημιουργήματα της νεραιδένιας, κι εσύ μια πολύ γλυκειά φίλη που με τόση αγάπη παρουσιαζεις την όμορφη δουλειά της!
    Μπράβο και στις δυό σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Maya μου, τα δωράκια σου είναι πολύ όμορφα. Φαίνεται οτι είναι φτιαγμένα με μεράκι και αγάπη!!! Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ!!!!
    Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. νασαι καλα..Maya..σ΄ευχαριστω που περασες..ειναι πολυ ευκολο να πουμε οτι μας αρεσε κατι,αλλα πιστευω αυτο που βγαζει η ψυχη και το δινει πνοη αυτο φωτιζει τον ανθρωπο..αυτο το σκορπας εσυ απλοχερα..καλο βραδυ..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαya μου, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!είναι όντως όπως τα λές για την αpinkdreamer!!!την θαυμάζω κι εγώ, και περισσότερο για την δημιουργικότητά της, γι αυτό και πολλές φορές την ρώτησα πως τα προλαβαίνει όλα!!!αλλά ότι και να πούμε μάγισσα είναι, θα έχει τον τρόπο της!!! φιλάκια πολλά και στις δυό σας γιατί είσαστε και οι δύο πολύ καλόκαρδα κορίτσια και γεμάτα αγάπη!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ένα μεγάαααλο μπράβο και στις δυο σας!!! Σας φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ! ΤΟ ΜΕΝΤΑΓΙΟΝ ΟΝΕΙΡΟ! ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!
    ΤΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μόλις έλαβα κι εγώ την κουκλίτσα μου από την apinkdreamer!! Ελπίζω αύριο να σας τη δείξω κι εγώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι ταλαντούχο πλάσμα η pinkdreamer!!
    Με γεια τα δωράκια σου!!Να τα χαρείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μάγια μου τι όμορφα δωράκια !!Με γειά σου !!! Είναι γνωστό το τι κάνει η όμορφη νεραιδούλα μας !!Σε μεταφέρει στο παραμυθένιο κόσμο της !!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ όμοεφα όλα τα δωράκια!! Καλοφόρετα.. καλό μήνα να έχουμε πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολυ ομορφα ολα.Καλο και χαρουμενο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλες για τις γλυκές σας ευχές!!πραγματικά όποτε έχω στα χέρια μου δημιουργίες της apinkdreamer μου φτιάχνουν τη διάθεση!!!απο κοντά είναι ακόμη ομορφότερα!!!!είναι τόσο γλυκά!!!με ξετρελαίνουν!!!!!!!!!! χαίρομαι τόσο πολύ που την γνώρισα!!!!
    καλό μήνα σε όλες και πολλά πολλά γατοφιλάκια!!σας ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου που περνάτε απο το μπλογκ μου και το γεμίζετε γλύλα!!!!!!meeeeeeeeeeooooooooooooooooooow!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γειά σου Maya μου!!! Καλό Μήνα!!!! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!!!! Οι δημιουργίες της pink dreamer είναι μαγικές και ξεχωριστές!!!!! Φαίνεται πόσο αγαπάει τη δουλειά της και είναι πολύ δημιουργική!!!! Το λατρεύω κι εγώ το blog της και όλα όσα κάνει!! Την ζωγραφική της, τα κοσμήματά της και τις υπέροχες ιστορίες της!!!!! Επίσης μου αρέσει πολύ και το δικό σου blog και θέλω να σου πώ ότι ταιριάζουμε τόσο πολύ στο πόσο ασχολούμαστε με τα ζωάκια και ειδικά με τα γατάκια!!!!!!! Είναι όλα τόσο γλυκά!!!! Τώρα πάλι ήρθε ένα μωράκι 4 εβδομάδων, έξω απο το παράθυρο και σκαρφάλωσε στη σίτα και έκλαιγε! Μάλλον το έφερε κάποια γάτα της γειτονιάς επειδή κι εμείς εδώ τις ταίζουμε , το άφησε και έφυγε!!! Του ψάχνουμε σπίτι!!!! Είναι πανίγλυκο!!!!!! Μακάρι να μπορούσαμε να το κρατήσουμε αλλά φοβόμαστε πώς οι δικοί μας θα ζηλέψουν και θα το τραυματίσουν αλλά και για άλλους λόγους!!!! Το έχουμε σε ξεχωριστό χώρο, το ταίζουμε και κάνουμε αγκαλιές!!!!! Σε ζάλισα!!! Λέω να κάνω μία ανάρτηση με όλα τα γατάκια εδώ στα μέρη μου!!!
    Πολλά φιλάκια σε'σένα και σε όλα τα γατάκια σου!!!!!!!!!
    Να είσαι καλά!!!!! ^^μάου!!μάου!!! (γατομιλητό ;ορ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Maya sorry που σε ζαλίζω, αλλά με τόσα που έγραψα ξέχασα να σου πώ πόσο τέλεια είναι η φωτογράφιση με τα δώρα της pink και τόν κούκλο μπέμπη σας!!!!!!! Φιλιάααα!!!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γατούλα μου τι κάνεις;Σ'ευχαριστώ πολύ για τις βολτίτσες σου..γαβ..χαχα φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μάγια μου, όποτε μπορέσεις πέρνα να παραλάβεις ένα βραβειάκι που σε περιμένει! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλό Σαββατοκύριακο!!! Με πολλά πολλά νιαου!!! Χιχιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. καλησπέρα ..ένα βραβείο σε περιμένει στο blog μου .. για κάνε μια βόλτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι όμορφα δωράκια!!! Νομίζω πως μπορούμε να οργανώσουμε ένα fun club γιατί είμαστε αρκετοί αυτοί που την αγαπάμε και την θαυμάζουμε!!! Να είσαι καλά και πάντα έτσι γλυκιά και γενναιόδωρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πραγματικα πολυ ομορφα!!!!!!!!!Φιλακια πολλααααα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι υπέροχη ανάρτηση και πόσο αγαπησιάρικη!
    Να είστε καλά κοριτσάρες μου και οι δυο!
    Φιλάκια πολλά και Καλή μας εβδομάδα!
    Μιαου....;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. κοριτσάκια σας ευχαριστώ όλες πάρα πολύ που περνάτε απο το μπλογκ μου και αφήνετε τα σχόλια σας!!χαίρομαι τόσο πολύύύύύύ να σας διαβάζω :))

    @mirsini's creations πως είναι δυνατών να με ζαλίζεις;;τρελαίνομαι για γατοιστορίες και γατομιλητά...χιχιχιχι!!τι έγινε τελικά με το μικρό γατάκι; θα το χαρίσετε ή θα το κρατήσετε;αλήθεια λες να σου το έφερε άλλη γάτα;το βρίσκω υπέροχα συγκλονιστικό κάτι τέτοιο!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Little Green Doll its not my art its my fairy's frined art.her name is apinkdreamer and you can visit her here http://apinkdreamer.blogspot.com/
    thank you sooo much for your visit!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...