3 Οκτωβρίου 2011

ντιπ για deep purple!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                            

    Μιάου μιάου μιάάάάάάάάάάάοοοοοουυυυυυυυυυυυ  γεία σας και καλό μήνα!!!!!! Σε αυτή την ανάρτηση θα σας δείξω τη συμμετοχή μου στο μηνιαίο διαγωνισμό της  αγαπημένης μου νεράιδας
  A PINK DREAMER .Θέμα του μήνα Οκτώβρη είναι το μωβ!!!! Το αγαπημένο μου χρώμα <3 Συμμετέχω  με μια μωβ τσάντα Προτού δηλώσω συμμετοχή ο μπέμπης την πέρασε απο ψιλό γαζί και τελικά μου επέτρεψε να λάβω μέρος..



  Δεν είναι όμως όλη μωβ..έχει και 2 γατάκια .. ένα τζίτζερ και ένα μαυρούλη...το ξέρω  πως πάλι πρωτοτύπησα !!!!!χαχαχαχαχαχα!!!!! Και δεν είναι δύο οποιαδήποτε τυχαία γατάκια...(αν κι εδώ που τα λέμε κανένα γατάκι δεν είναι τυχάιο).Είναι ο μπέμπης και ο λαζαρίκος








επάνω στην τσαντούλα μου <3<3 τα δυό φιλαράκια γατουλάκια  που ξαπλώνουν στα λουλουδάκια.....Αν θέλετε να μάθετε πως  έφτιαξα  την τσαντούλα  μου  πατήστε εδώ. Την ανάρτηση αυτή την είχα δημοσιεύσει  όταν είχα ξεκινήσει το blog μου και ήθελα τόσο  πολύ να σας την ξανάδείξω οπότε δοθείσης ευκαιρίας είπα να το κάνω..


   Έχω κι άλλες μωβ αναρτήσεις και θα τις βάλω όλες σε αυτό το ποστ γιατί θέλω τόσο πολύ να τις δείτε  :O  Έφτιαξα που λέτε  μια καρφιτσούλα μωβ την οποία βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία


και αν ενδιαφέρεστε να μάθετε τον τρόπο που τη δημιούργησα  κάντε κλικ ναι ναι εδώ πάνω κάνεις κλικ

 

  Τέλος ακόμη μία μωβ ανάρτηση που θα χαιρόμουν πολύ να της  ρίξετε πολλές ματιές επίμονες  και στην οποία εξηγώ με γλώσσα απλή και ακατανόητη  :PP πως δημιούργησα τα  κοσμήματα που υπάρχουν στην πιο κάτω  φωτογραφία



 των οποίων η συντριπτική  πλειοιοψηφία είναι μωβ .Αν δεν αρχίσατε τα χασμουρητά πατήστε  εδώ!!! Πρέπει να τονίσω πως το ομορφότερο κόσμημα απο όλα ο γατούλης μας ο  μπέμπης δημιουργήθηκε απο φαντασμαγορικό  θαύμα της φύσης και όχι απο εμένα!!!! Είπαμε ότι πιάνουν τα χέρια μου αλλά όχι κι έτσι!!!!!!!!!!!!χχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!


   Κι επειδή  γίναμε 200 αναγνώστες και σας είχα υποσχεθεί πως  θα ξανακάνω give away ;)  σε μερικές ημέρες λέω να ετοιμάσω τα δωράκια σας!!!!!  Πολύύύύύύ χάρηκα που οι τυχερούλες που έλαβαν τα δωράκια μου δήλωσαν ενθουσιασμένες  και μερικές μάλιστα έκαναν και αναρτήσεις για τα δωράκια τους  η Λένα , η Αναστασία Νεραϊδοσκονη και  η Andria
Τις ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά <3 μου!!!!!!!!!!!!!!!! :):):)

Πολλά γατοφιλάκια απο όλα τα γατάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Σας χαιρετώ με deep purple  :)είπα στον άντρα  μου να μου ξεχωρίσει  ένα τραγούδι τους που του αρέσει και διάλεξε αυτό!!!!






84 σχόλια:

  1. αχ μαγια μου ειναι ολα απιθανα!!! δεν εχω ξαναδει πιο ομορφες και γουστοζικες δημιουργιες με φελτ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερές δημιουργίες, Μάγια μου!Αχ, μοβ αγαπημένο μοβ....Κι άλλο giveaway......!!!!!!!Γιούπιιιιι!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραία όλα, αλλά η τσάντα ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολα πανέμορφα, αλλά η μωβ τσαντούλα με τα γατουλίνια είναι το κάτι άλλο!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Από τα αγαπημένα μου χρώματα!Πανέμορφες οι δημιουργίες σου.Να σου ευχηθώ καλή επιτυχία φυσικά!Καλό μήνα και καλή βδομάδα.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eίναι τόσο χαρούμενη η τσαντούλα σου...τη λάτρεψα!!!Μα και τα γατάκια...πού σκαρφάλωσαν τα άτιμα;;;!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγνώμη πότε πρόλαβες αγάπη μου !@!!!!!!!!!
    ηηηηη τέλεια τσάντα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα όλα τα μωβ σου! Και εμένα μου αρέσει πολύ αυτό το χρώμα. Σου εύχομαι καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη τσάντα!!! και οι γατούλες μια χαρά. Ηθελα να ήξερα πως βρέθηκαν εκεί πάνω.
    Καλή βδομάδα και καλό βράδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλη επιτυχία Maya...η γατότσαντα είναι φοβερή!!!! άντε και να μας χιλιάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΟΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ!!!!!! ΑΜ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΧΕΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣΕΣ ΑΒΕΡΤΑ ! ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα όοοολα! Η τσάντα όμως με τις χνουδωτές αγάπες... ΤΕΛΕΙΑ!!! Καλή επιτυχία Maya μου! Σε φιλώ! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΧΡΩΜΑ ΟΛΑ ΟΜΟΡΦΑ ΑΛΛΑ Η ΤΣΑΝΤΟΥΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!!!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η τσαντούλα σου είναι υπέροχη! Όπως και όλα!!! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό και πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο σου!!! Υπέροχο μωβ!!! φανταστικές δημιουργίες!!!! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εχω μιά τρέλλα με το μώβ, όπως και η κόρη μου. Είναι πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου Maya μου και σου εύχομαι καλή επιτυχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΩΒ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ !!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή επιτυχία κοριτσάκι!!!! Τελικά, όπως μου είχες πει, ναιιιιιι εισαι Great Fun του μωβ :)))) {Aaaa έβγαλα τελικά το μουντό χρώμα από το blog μου (δεν άντεξε δλδ ούτε 4 ημέρες!!! χεχεχεχε} Φιλιά κ καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλη επιτυχια κ απο μενα..μου αρεσε πολυ η συμμετοχη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολυ ομορφα ολαααα!!!!!!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τέλεια η μωβ τσαντούλα και γλύκες τα γατούλια σου! Καλέ πως ανέβηκαν εκεί πάνω??? χιχι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μάγια όλα είναι υπέροχα;; Καλά όταν είδα τη τσάντα αμέσως κατάλαβα ότι είναι ο Λάζαρος και ο Μπέμπης, πριν διαβάσω παρακάτω!!! χεχεχε Μου άρεσαν πολύ κ τα μωβ κοσμήματα!!! Φιλάκια :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Απίθανες δημιουργίες!!!η τσαντούλα γλύκα κι αφού *συμφωνεί* κι ο μπέμπης,να λάβεις μέρος στο διαγωνισμό!!!!!καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλά η τσάντα όλα τα λεφτά, Maya!
    Εννοείται ότι τα γατάκια σου είναι πρωταγωνιστες και την κάνουν να ξεχωρίζει αμέσως!
    Φιλιά πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αγαπη για μωβ και γατες ε; μπραβοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χαιρετώ τα γατουλίνια!!!!!!
    Τα έχω ξαναθαυμάσει...αλλά την καρφίτσα δε τη θυμάμαι!..Πολύ ωραία!!!
    Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό :)!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ντιπ κατά ντιπ όμως!
    Καλά, που σκαρφάλωσαν τα γατούδια σου;!;!
    Πολύ θα ήθελα να πατήσω λίγο με την άκρη του δαχτύλου τη μυτίτσα αυτού του κόκκινου…
    Τα έργα σου φανταστικά Maya μου, αλλά όταν βάζεις φωτό με τα ψιψίνια, κλέβουν τη παράσταση …εμένα τουλάχιστον μου αποσπούν για ώρα τη προσοχή!
    Έχεις σκεφτεί μήπως σου κάνουν αθέμιτο ανταγωνισμό;;; χαχα
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι τέλεια τσαντούλα είναι αυτή!! Και τα υπόλοιπα κοσμηματάκια σου βέβαια είναι πολύ όμορφα... Μπράβο σου!Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό! Εύχομαι καλό μήνα με χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Όλα υπέροχα και όλα πολύ μωβ!! κοριτσάκι ότι και να κάνεις είναι υπέροχο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μαγια μου,σ ευχαριστω πολυ πολυ για το δωρακι...ειναι πολυ ομορφη η καρφιτσουλα,και πολυ γλυκο το γραμματακι!!!Συγνωμη για την καθυστερηση αλλα ειχα μια πολυ δυσκολη εβδομαδα και ετρεχα συνεχεια......οσο για την αναρτηση σου,ενα εχω να πω....η μωβ αναρτηση ειναι καταπληκτικη....ειναι και το αγαπημενο μου χρωμα και οπως και ναναι μου τραβηξε την προσοχη...μπραβο Μαγια,τελεια ολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλώς σε βρήκα στο μπλογκοσπιτάκι σου Μάγια,φτιάχνεις πολύ ωραία πράγματα!!!Η τσαντούλα σου υπέροχη με όμορφα χρώματα μπράβο!!!Καλό βράδυ φιλάκια και θα τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. περνα μια βολτα απο το σπιτακι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Maya μου είσαι απίστευτη!!! Όλα είναι φοβερά, αλλά αυτή η τσαντούλα με τρέλανε...είναι τεεεελεια!!! Φιλάκια πολλά και καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @Elena μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!!! πολλά φιλάκια!!!! να είσαι καλά κούκλα μου!!!

    @xeirotexno μου έδωσες μεγάλη χαρά με το δωράκι σου που κέρδισα!!χίλια ευχαριστώ!!! :D το περιμένω με ανυπομονησία!!πολλά φιλάκια!!!

    @Sophie καλώς βρεθήκαμε!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! να είσαι καλά!!! :)) τα ξαναλέμε!!!

    @Lefkothea μου να είσαι καλά!!χαίρομαι που το πήρες και σου άρεσε...!!!!! ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σου λόγια!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @παρασκευη..η αλλιως pizizi σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!με ανεβάζουν πολύ τα λόγια σου!!! πολλά φιλάκια!!!!! :))

    @Dizzy button καλό μήνα και σε σένα γεμάτο χαμόγελα!!σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές!!!σε φιλώ!!!!

    @nameliart χααχχααχα άστα να πάνε!!!αλλά κι εγώ γι αυτό τα ποστάρω συνέχεια τα γατιά για κράχτες.. :O εκμεταλλεύομαι την ομορφιά τους και την τσαχπινιά τους χαχχχα!!! :PPP πλάκα κάνω...αλλά έχω βίδα με τις γάτες τρελή!!!!ο μπέμπης είναι ο κόκκινος κι εμένα μου αρέσει να του ακουμπάω απαλά τη μυτούλα του που είναι υγρή!!!μιαου ρε γατούλα με τη ροζ μυτουλα!!! είναι γλύκας!!!λιώνω!!!!

    @el.mar ναι την είχα ξαναδείξει αλλά είχα ελάχιστους αναγνώστες τότε και ήθελα να την δείτε οπότε με αφορμή το διαγωνισμό σας δείχνω τη συμμετοχή μου...πολλά φιλάκια κουνελάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @love2love και τα 2 με τρέλα αλλά μεγαλύετρη αγάπη για τις γάτες φυσικά!!!χιχιχιχ!!!! thnxxx!!!

    @Κατερίνα μου το κάθε γατάκι μου εκτελεί και χρέη μοντέλου ..αν και δεν μας χρωστάνε τίποτα..εμείς όμως χρωστάμε πολλά σε αυτά!! σε φιλώ!!!

    @Vally μου σκαρφαλώνουν στα πιο απίστευτα μέρη!!! είναι άτιμα ζωάκια χαχαχαχα!!! τρελοί αλητάμπουρες!! σε ευχαριστώ πολύ!!!!!

    @Katrina μου σε ευχαριστώ πολύ,να είσαι καλά!!!



    @Zeta Mp τους κατάλαβες αμέσως ε;;;πολύ χαίρομαι γι αυτό!!!!!!!!!!!!!!!!!! σε φιλώ!!!!! και σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!


    @despina ευτυχώς που ο μπέμπης με άφησε να λάβω μέρος!!!ώρες ώρες δεν με αφήνει να κάνω αυτά που θέλω γιατί θέλει να κάνω ότι θέλει αυτός !!!χαχαχααχ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Λένα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!και για την ανάρτηση σου για το δωράκι σου επίσης!!κάτι τέτοια μου δίνουν πολύ χαρά!!να είσαι καλά!!σε φιλώ!!!

    @reine μου ντιπ για deep purple!!χαχχαχα!!!πολλά φιλάκια κοριτσάκι!!!!και σε ευχαριστώώώώώώ!!!!

    @Marie-Anne κατά μάνα κατά κύρη ε;;χχαχαχαχα!!!κι εγώ μεγάλη τρέλα έχω με το μωβ!!!πολλά φιλάκια!!!!



    @fotobolida1 σε ευχαριστώ πολύ!!!! :)) καλό μήνα!!!

    @aigli σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @butterfly art χαίρομαι που τα πραγματάκια μου αρέσουν σε μια ωραία πεταλούδα!!!!πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ!!! :))

    @Νάσια μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!Αν ήταν και γεμάτη με όλα τα λεφτά θα ήταν ακόμη καλύτερη ε;;χαχαχαχα!!!! :PP φιλάκια!!!!!!

    @Μarie μου κουβαλάμε μεγάλη τρέλα με τις γάτες..λες να μας έχουν περάσει για τις τρελές με τις γάτες στα blogs???χααχχααχχα!!!!πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @Effie's Sweet Home Designs δεν είχα εξαφανιστεί ...έτσι φάνηκε;;;ωωωωω!!!! δεν το ήξερα!!!!πολλά φιλάκια γλυκιά μου!!!!!!!!!

    @Andria μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! χίλια ευχαριστώ για την ακρίβεια!!!χιχιχιχ!!!σε φιλώ!!!

    @Μαρία ανέβηκαν απο το δέντρο..αυτό δεν είναι τίποτα...εδώ έχουν καταφέρει να μας ανέβουν στο κεφάλι χχαχαχα!!! σε ευχαριστώ πολύ κούκλα μου!!φιλάκια!!!

    @Μάνια μου καλό μήνα και σε εσένα!!σε ευχαριστώ πολύ!!να περνάς όμορφα!!!!

    @marilise έτοιμα τα είχα χαχαχαχα :PPP πολλά φιλάκια!!!!

    @Μαίρη σε ευχαριστώ πολύ!!!είδες τι ζιζάνια που είναι;;πάντα όμως γλυκά και αξιολάτρευτα!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." ευχαριστώ πάρα πολύ!!!όποια κι αν είναι η τυχερή θα είναι πολύ τυχερούλα!!γιατί το δώρο της apinkdreamer είναι παραμυθένιο!!!!!καλό μήνα πολλά φιλιά!!!

    @ΕΛΕΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!κι εμένα μου αρέσει πολύ η τσαντούλα μου επειδή έχει το μπέμπη και το λάζαρο επάνω!!! :)) σε φιλώ!!

    @ioanna σε ευχαριστώ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!! φιλάκια!!!

    @Βίκυ μου χαίρομαι πολύ που χαίρεσαι για το επόμενο μου Giveaway....!!!!!!!!!! διάβασες και μέχρι τέλους την ανάρτηση μου και αυτό με τιμά ιδιαίτερα!!να είσαι καλά γλυκιά μου!!πολλά γατοφιλάκια!!!

    @apinkdreamer μου σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύύ!!!!!!!!!! οι διαγωνισμοί σου μας δίνουν μεγάλη χαρά!!!πολλά φιλάκια γλυκιά μου νεράιδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μια γλυκιά καλημέρα από μένα..οι μωβ δημιουργίες σου είναι όλες υπέροχες..Σου εύχομαι καλή επιτύχια στο διαγωνισμό..Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Κλαπ κλαπ κλαπ (εεεεεεε, παλαμάκια είναι για όποιον δεν κατάλαβε)χαχαχαχα... Είναι τόσο ζουζου η τσαντούλα σου και εύχομαι ειλικρινά να κερδίσεις στον διαγωνισμό!!! Πανέμορφα και τα αξεσουάρ... Μωβ αγαπημένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Φίλη μου σε προσκαλώ να παίξεις το παιχνίδι των αναρτήσεων (ειχα την εντύπωση ότι το έχεις παίξει). Μία από τις φίλες δεν θα παίξει οπότε σε προσκαλώ, Θα'ναι μεγάλη μου χαρά! Πέρνα από το σπιτάκι μου σε προσκαλώ επισήμως! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @Marie μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση αφού βέβαια πρώτα έβαλα τα κλάματα :PP χαχαχαχα!!!!θα περάσω μετά απο το σπιτάκι σου!!πολλά γατοφιλάκια σε όλο το team!!!

    @Stavi μου είσαι τόσο καλή μαζί μου!!! σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου γλυκιά μου!!!πολλά πολλά φιλάκια!!να περνάς όμορφα!!! :))

    @Μαρία σε ευχαριστώ πάρα πολύύύ!!! σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες απο το σπιτάκι μου!!ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά!!!! φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γειά σου Μάγια!Χάρηκα πολύ που βρεθήκαμε ,έχεις πολύ όμορφο blog με πανέμορφες δημιουργίες και βέβαια λατρεύω κι εγώ τις γάτες αλλά αναγκάζομαι να καταπιέζω την αγάπη μου γιατι το μωρό μου ο Εκτορας (Βελγος λυκος) είναιπολύ ζηλιάρης!Αρκούμαι λοιπόν στις υπέροχες φωτο που ελπίζω να συνεχίζεις να βάζεις.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Με όλη μας την αγάπη περάστε να πάρετε το βραβείο σας απο την αυλή μας φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πειράζει που τα θέλω ΟΛΑΑΑΑΑΑ??? Και την τσάντα πρώτη απ΄όλα!!! Please...νιάου..pleaseeeee!!!!! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @onirokosmos χαχαχαχα!!!! χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν όλα!!happy weekend!!!πολλά φιλάκια meow meow meeeeeeeeooooooooow!!!

    @marilise χίλια ευχαριστώ ότι και να πω λίγο θα είναι...θα σου στείλω μήνυμα να σου πω κάτι!!!πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @Mαρία κι εγώ χαίρομαι πολύ που βρεθήκαμε και που σου αρέσουν οι γατοφωτογραφίες!!!!μπορεί κάποιος να τις θεωρεί βαρετές και εμένα υπερβολική...αλλά έχω βίδα τι να κάνω;;;πολλά φιλάκια στον έκτορα σου!!!!!και σε εσένα!!!καλό σαββατοκύριακο!!!

    @PiciFriki σε ευχαριστώ πολύ!!!!! :))) καλό σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Κοπελαρα μου τι εκανες....!!!!!!!!!!τελειααααααα ολααααα!!!!!!!!καλο ΣΚ να εχεις φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πανέμορφα όλα τα σχέδια!!
    Καλή επιτυχία να έχεις στο διαγωνισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @Angelique σε ευχαριστώ πολύ!!!! happy sunday!!! ελπίζω να ξαναπεράσεις απο το σπιτάκι μου!!!

    @Χρυσούλα σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!! να είσαι καλά κούκλα μου!!!πολλά φιλιά!!!! happy sunday!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. kalosir8a k kalos se vrika!!!esena kai ta psipsinia sou!ti oraies karfitses...me tis gates polu mou aresan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!alla kai o glukas o mpempis...ti teleio gataki...?!?!?!?!xarika pou se episkeftika toso polu!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Νιάου!!!!!!!!!!!
    Σιγά που θα έφτιαχνες κάτι χωρίς γατούλες!!!!χι!!!!χι!!!!κάνε μια τσάρκα απο το blog μου,σε περιμένει το βραβείο σου!!!!
    Α!!!Ξέχασα να σου πω!!!!Σήμερα δεν κόλλησε το facebook.Τυχαίο;;;;;;χα!!!!χα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τέλεια όλα Μάγια μου!! καλή επιτυχία! Πέρνα κι από το blog μου, σου έχω έκπληξη! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πάντα χαρούμενη και ευδιάθετη!!!! Μας έχεις κατακτήσει όλους!!!! Τα φιλαράκια πάνω στο μωβ φόντο της τσάντας είναι όλα τα λεφτά !!!! Καλη επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Λατρεύω το μωβ και την τσάντα,συγχαρητήρια!
    Καλά, οι γάτες που κάθονται στην οροφή είναι θεές!Τι πλάκα που έχουν!!Καλώς σε βρήκα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Περνα απο το σπιτακι μου εχω κατι για σενα!!!!!!!Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Η τσαντουλα με τα γατακια τρελα, καλη επιτυχια να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @Makrina Zografou καλώς βρεθήκαμε!!!χίλια ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!!!!χαίρομαι ιδιαίτερα που σου αρέσουν τα γατάκια μου!!!!πολλά γατοφιλάκια κι ελπίζω να τα λέμε συχνά!!!!

    @Αναστασία Νεραϊδόσκονη μου χαχαχαχαχαχ!!!!αυτές τις ημέρες πάλι γατοκαρφιτσάκια κάνω!!!σε ευχαριστώ πολύύύύ για το βραβείο!!!με την 1η ευκαιρία θα κάνω τη σχετική ανάρτηση!!πολλά φιλιά!!!!μιάου!!!!

    @Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος σε ευχαριστώ πολύ!!!και για την έκπληξη!!! :))) πολλά φιλάκια!!!!σματς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @Kiki με ανέβασε πολύ το γλυκό σου μήνυμα καλή μου!!μέσα απο την καρδιά μου σε ευχαριστώ!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!! :))

    @menia καλώς βρεθήκαμε!!!!εύχομαι να τα λέμε συχνά!!!σε ευχαριστώ πολύύύύ!!!!! οι γάτες μας είναι απίστευτες!!όπως όλες οι γάτες!!!δεν παίζονται!!χεεχεεχε!!!!

    @Katrina μου σε ευχαριστώ πολύύύύ!!!όλο εκπλήξεις μου είστε κορίτσια!!πολλά φιλιά καλή μου!!!! :))

    @Δημιουργία χαίρομαι πολύ που σου αρέσει!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Οι γάτες είναι φοβερές..η τσάντα ακόμα πιο φοβερή!!!!
    Σου έχω ένα δωράκι..πέρνα απο το blog να το παραλάβεις!!
    :D xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καλημέρα Μάγια μου,
    σου έχω κι εγώ κάτι στο σπιτάκι μου, πέρνα να το πάρεις ! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Τέλεια τσαντούλα και τέλειο γατάκι.....μου αρέσουν πολύ τα χρώματα που έχεις χρησιμοποιήσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Καλημέρα..καλημέρα..Γιατί χάθηκες; πέρνα μια βόλτα από το blogακι μου..Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. κάνε μια βόλτα από το blog μου....σου έχω βραβειάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. @Chryssa σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!αν και νομίζω πως οι γάτες είναι μακράν πιο φοβερές απο το μεγαλύτερο έργο τέχνης χαχαχα!!!!χίλια ευχαριστώ για το δωράκι!!!με την 1η ευκαιρία θα κάνω την σχετική ανάρτηση!!!πολλά φιλάκια κούκλα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. @Marie-Anne μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ που με διάλεξες!!!!!!!!!!!!!!!θα κάνω ανάρτηση μια απο αυτές τις ημέρες!!!πολλά πολλά πάρα πολλά γατοφιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @Cherry Nest ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
    :)) το μωβ είναι το χρώμα μου!!!!!!!!!!!!! ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά!!!!

    @Μαρία μου χάθηκα ε;;;έτσι φάνηκε;; :o σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!!!όταν κάνω ανάρτηση θα σε ενημερώσω!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!μιάου!!!

    @onirokosmos σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με διάλεξες!!!!!!!!!!!!!!!πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!όταν κάνω την ανάρτηση θα σε ενημερώσω!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Όλα είναι υπέροχα.. Το τσαντάκι, τα κολιέ, η καφίτσα, τα γατάκια.. Τα χρώματα, η τεχνική.. Και φυσικά το κομμάτι!!! Καλή επιτυχία εύχομαι στον διαγωνισμό, την αξίζεις την νίκη ♥♥♥
    Υ.γ.: Στο blog μου σε περιμένει ένα βραβείο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Μαγια μου γεια σου!!!!!!Ολα ειναι υπεροχα! Και η τσαντουλα, και η καρφιτσα και τα κοσμηματα με το υπεροχο μωβ χρωμα! Για τα γατακια δεν το συζητω! Ειναι πολυ χαριτωμενα και τα δυο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Fuuuuull mwvouli e???Ola einai uperoxaaaaa maya mou!!!

    Kalo sabbatokuriako na exeis!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. @Happy Kathy σε ευχαριστώ πολύύύύ!!! φουλ μωβούλι ναι!!!χεεεχχεχε!!!!η πεθερά μου,η αδερφή μου,η μαμά μου και όσοι με ξέρουν μου χαρίζουν συνέχεια μωβ δώρα!!έχω λάβει ως και μωβ σπίρτα για δώρο!!!χαχαχαχα!!!happy weekend!!!σε γατοφιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. @mary's crafts σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!να είσαι καλά!!!πολλά πολλά γατοφιλάκια!!!μιάου!!!

    @Ξένια μου σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύ για το βραβείο!!!!και για όλα τα γλυκά σου λόγια!!!πολλά πολλά φιλάκια!!!!

    @Sotiria σε ευχαριστώ πολύ που με διάλεξες!!!φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. μαυα μολις τα καταφερα να σου απαντησω γιατι ο υπολγιστης μου τα εχει παιξει!!!! ελπιζω να σου αρεσαν και να τα χαρεις!!!!!σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Τα κατάφερα τελικά και σε βρήκα!!!! Τι τρελά γατάκια!!!! Η μωβ τσάντα τέλεια, η μωβ καρφιτσούλα κουκλίστικη, τα μωβ κοσμήματα καταπληκτικά και τα μωβ-ροζ γραμματάκια (στα σχόλια και τις αναρτήσεις) πολύ πολύ γλυκά. Χαίρομαι που θα τα λέμε!!!!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. πανέμορφες δημιουργίες !!!
    καλή επιτυχία σου ευχομαι!!!
    καλημέρα και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. @my craft and art creations σε ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι καλά!!!καλό πσκ πολλά φιλάκια!!!!καλή συνέχεια και σε έσενα!!! :))


    @Barbara επιτέλους χιχιχι!!!σε ευχαριστώ πολύ που έγινες αναγνώστριά μου!!!!κι εγώ χαίρομαι πολύ που θα τα λέμε !!! :)) πολλά φιλάκια και χαρούμενο πσκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. @το χειρότεχνο είναι σούπερ!!φυσικά και μου αρέσουν!!!θα κάνω και ανάρτηση και θα τα δείξω!!!!ελπίζω σύντομα ο υπολογιστής σου να φτιαχτεί!!κι εμένα ο δικός μου ώρες ώρες κάνει κάτι τρελά!!και δεν αναφέρομαι καθόλου στα κολλήματα του μπλογκερ!!!πολλά φιλάκια και χίλια ευχαριστώ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Καλημέρα Maya!
    Καλώς σε βρήκα! Τι όμορφη Κυριακατικη έκπληξη!
    Μου έφτιαξες τη μέρα με το όμορφο blog σου, τις δημιουργίες σου, την υπέροχη και γλυκειά παρέα σου και φυσικά το ΜΠΕΜΠΗ!! Τι πλασματάκι είναι αυτο;;;;; Κουκλί!!!!
    Θα σου έρχομαι πολύ συχνά για επίσκεψη!
    Φιλιά πολλά
    Kate
    greetings from http://rooflab.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. @Kate χάρηκα πάρα πολύ με το μήνυμά σου!!!!κι εσύ μου έφτιαξες τη διάθεση με όλα όσα μου γράφεις!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!ετοιμάζω giveaway για τους 200 αναγνώστες μου!!θα χαρώ πάρα πολύ να λάβεις μέρος!!!!! ο μπέμπης είναι μεγάλος έρωτας χιχιχιχι!!!!λιώνω!!!χαχαχαχα!!!!!!πολλά φιλάκια!!!! meeeeoooooow!!!!!!!!!!!!!! ελπίζω να τα λέμε συχνά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173 ο γατούλης μας♥ ο Μπέμπης ♥ θα χαρεί πολύύύύύ να τον γατοψηφίσετε!!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...