14 Οκτωβρίου 2011

Δώρα και "μυστικά" στη φόρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΜΙΑΟΥ ΜΙΑΟΥ ΜΙΑΟΥ!!!!!!!!!!!!

 
   Ηρωίδες όσες διαβάσετε  ολόκληρη τη σημερινή μου ανάρτηση (λόγω έκτασης)!!!
Σας  γατοκαλησπερίζω με μια φωτογραφία του μπέμπη μας για να σας γλυκάνω!!!!Υπάρχουν υπέροχα  πράγματα στη ζωή αλλά τα προβλήματα της καθημερινότητας μας κλέβουν την προσοχή μας  και  έτσι τα προσπερνάμε χωρίς να τα βλέπουμε.Κι αυτό είναι κρίμα!!!!!!!!!!Τώρα περισσότερο απο ποτέ έχουμε ανάγκη την ομορφιά και τα όνειρα στη ζωή μας!!!!!!!!!!

Ξεκινάω με το υπέροχο βραβείο που έλαβα!!!
                     


  Οι φίλες που μου έκαναν την τιμή να μου δώσουν το γλυκό  βραβείο για το σπιτάκι μου
 είναι η Barbara ,η neraiditsa , η Sotiria , η Kalypso ,η Ξένια , η Katrina, η Μαρία , η ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΝΕΡΑΪΔΟΣΚΟΝΗ και  η Φανή . Κορίτσια σας ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου που με διαλέξατε!!!!!!!!!!!!!Μιάου!!!!Μιάου!!!!!!!!!!Μιάάάάάάάου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

   Με μεγάλη χαρά αποδέχομαι το βραβείο μου και θα αναφέρω όπως προστάζει το απαιτητικό αυτό βραβείο  7 πράγματα για τον εαυτό μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Αυτό είναι βασική προϋπόθεση για να το αποκτήσω!!!Λίγα λόγια για εμένα λοιπόν...τα 7 πράγματα που θέλω να μοιραστώ μαζί σας είναι τα εξής :

1)Μιάου

2)Μιάου-Μιάου

3)Μιάου-Μιάου-Μιάου

4)Μιάου-Μιάου-Μιάου-Μιάου

5)Μιάου-Μιάου-Μιάου-Μιάου-Μιάου

6)Μιάου-Μιάου-Μιάου-Μιάου-Μιάου-Μιάου

7)Μιάου-Μιάου-Μιάου-Μιάου-Μιάου-Μιάου-Μιάου


χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!ΟΚθα πω ακόμη 7 πράγματα για εμένα αλλά θα έχουν σχέση και με τα ζωάκια :) :)



1)Έχω δημιουργήσει μια ομάδα στο facebook ΛΕΩ ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΓΟΥΝΑΣ γιατί είδα σε φριχτά βίντεο πως γδέρνουν ζωντανά τα ζωάκια για να φορέσουμε εμείς γούνες!!!!!!Και είπα πως πρέπει να ενημερώσω τον κόσμο που δεν έχει ιδέα πως φορώντας γούνα γίνεται συνεργός στο έγκλημα!!!!!!!!!!!!!!!!!Θα χαρώ πολύ να ρίξεις μια ματιά!!!




Αριθμός Ζώων που χρειάζονται για ΕΝΑ μόνο γούνινο παλτό:
12-15 Λύνξ
10-15 Λύκοι ή Κογιότ
15-20 Αλεπούδες
60-80 Μίνκ
27-30 Ρακούν
10-12 Κάστορες
60-100 Σκίουροι Θέλετε κι άλλα νούμερα;;;




2)Είμαι μέλος της ομάδας ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΕΦΙΝΑΡΙΟ - ΤΣΙΡΚΟ ΣΤΟ ΑΤΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ που δημιούργησε μια καταπληκτική κτηνίατρος  και  ακτιβίστρια  που γνωρίζω προσωπικά και χαίρομαι ιδιαίτερα που υπάρχουν άνθρωποι σαν κι αυτή!!!!
 Μην πηγαίνετε σε τσίρκο...ούτε σε αυτά που τα ονομάζουν "πάρκα"...τα ζώα πρέπει να είναι στο φυσικό τους περιβάλλον!!!!Μην δίνετε λεφτά για να δείτε φυλακισμένα ζωάκια!!!!!!!!!!!Επισκεφτείτε την ομάδα να μάθετε περισσότερα!!!!

3)Εχθές ταϊσαμε με τον άνδρα μου ένα γατάκι στο δρόμο με ένα κονσερβάκι απο αυτά που κουβαλάω στην τσάντα μου..κι ένιωσα υπέροχα!!!!Πως κάτι καλό έκανα τη μέρα που πέρασε..μικρό αλλά καλό!!!Στενοχωριέμαι αφάνταστα πολύ  αν δω στο δρόμο γατάκι και δεν έχω κονσερβάκι μαζί μου!!!!!!!!
Τον λατρεύω τον άντρα μου..μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για τα ζώα!!!Και ο γατούλης μας ο  μπέμπης αν και με αγαπάει πολύ  τον καλό μου τον αγαπάει περισσότερο!!!χιχιχιχι!!!Όλο αγκαλίτσες του κάνει!!




Τους βλέπω και τους χαίρομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

 4)Η γάτα της διπλανής γιαγιάς

 έρχεται  συνέχεια στην πόρτα μου και μου νιαουρίζει να την ταϊσω και να την χαϊδεψω...άτιμα ζωάκια χαχααχαχα!!!!Ο μπέμπης δεν την συμπαθεί ούτε κι αυτή τον μπέμπη.. :O :O Προσπαθώ να τους κάνω φίλους αλλά κομματάκι ζόρικο!!!χααχχαχα!!!!

5)Διασκεδάζω απίστευτα πολύ με τον μπέμπη!!!

Έχουμε διάφορα παιχνίδια!!Αυτό που τον ξετρελαίνει είναι ναι του πετάω ένα πάνινο  μπαλάκι και  να μου το φέρνει πίσω..τον κοιτάω που το κρατάει στο στόμα του και λιώνω.Έχω βγάλει και βιντεάκι με το παιχνίδι μας!!!!!Πολλές φορές πλένω τα πιάτα και ο μπέμπης με κουτουλάει για να του δώσω σημασία..Αφήνει το μπαλάκι στα πόδια μου για να παίξουμε..αν δεν βρει μπαλάκι μου φέρνει κορδονάκια!!!Κι αν δεν βρει κορδονάκια ξηλώνει τα χαλάκια της κουζίνας!!!χχαχαχαχαχαα!!!!!!

6)Η μάνα μου με ρώτησε πότε θα γίνει γιαγιά και της είπα πως έχει εγγονό!!!Πέρασε ο μπέμπης εκείνη τη στιγμή απο μπροστά μας και λέω : "πες γειά στη γιαγιά Μπέμπη μου"χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Θέλουμε να κάνουμε παιδάκια κάποτε  αλλά και τα ζωάκια μας τα έχουμε σαν παιδιά μας!!!Κι είμαι σίγουρη πως αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει όσα παιδιά ανθρώπινα να μας χαρίσει ο Θεός!!!!

7)Μεγάλωσα σε χωριό στα 80's ... μικρή 6-7 χρονών  ζήλευα τα παιδάκια που έβγαζαν τα σκυλάκια τους βόλτα.Βρήκα που λέτε ένα γατάκι στο δρόμο το πήρα το καϋμενούλη  και του έβαλα κορδέλα για λουράκι....  ΕΥΤΥΧΩΣ μου το έσκασε!!!!!!!!!!!!!!!!!πολύ βλαμμένο παιδάκι ήμουν....

   Αργότερα στο δημοτικό είχαμε ένα σκύλο κόλεϊ πανέμορφο με πλούσιο καφέ και άσπρο τρίχωμα. σαν την γνωστή Λάσυ.Πριν βγω απο το σπίτι έβλεπα στην πόρτα τη σκιά του και ήξερα πως ήταν εκεί...και το έπαιρνα αγκαλιά και του έλεγα τα μυστικά μου και ήξερα πως δεν θα  με μαρτυρήσει...με πήγαινε στο σχολείο και όταν σχόλαγα  με περίμενε στην είσοδο του σχολείου και με συνόδευε πίσω στο σπίτι!!!!!!!!!Όταν τον χάσαμε απο φόλα..:(( τι ψυχανώμαλοι που κυκλοφορούν στον κόσμο....κοιτούσα τη πόρτα κι έψαχνα τη σκιά του.......

Επόμενο βήμα είναι να χαρίσω το βραβείο σε 15 blogs !!!!

1)http://paraskeyi.blogspot.com/
2)http://magikodedro.blogspot.com/2011/10/blog-post_13.html
3)http://mekefi.blogspot.com/
4)http://ergaxeiros.blogspot.com/
5)http://anastasiasdolls.blogspot.com/
5)http://elinamotherscrapper.blogspot.com/
6)http://astero-gr.blogspot.com/
7)http://fiorelladeifiori.blogspot.com/
8)http://xeirotexno.blogspot.com/
9)http://tsouftsouf.blogspot.com/
10)http://reinegr.blogspot.com/
11)http://puccarina.blogspot.com/
12)http://catpetmyplace.blogspot.com/
13)http://myserendipitycreations.blogspot.com/
14)http://imaginationandcreationbyolga.blogspot.com/
15)http://xartinakaravakia.blogspot.com/

Τελευταίο βήμα  γι'αυτό το βραβείο είναι να πάω να ενημερώσω όλο αυτό τον κόσμο για το βραβείο που απένειμα ..κουράγιο μου!!!!!χαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
   

Και οι εκπλήξεις συνεχίζονται!!! :):)
Η αγαπημένη μου νεραϊδοφίλη apinkdreamer με κάλεσε να παίξω στο παιχνίδι των ερωτωαπαντήσεων με 7 ερωτήσεις / 7 αναρτήσεις!!!! Και με αποκάλεσε αρχόντισσα του ζωικού βασιλείου :o Mόλις το διάβασα συγκινήθηκα.....Τι μεγάλη τιμή!!!!Στο ίδιο παιχνίδι με κάλεσε και η γλυκιά μου γατοφίλη  marie-meraki .Μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για τα ζωάκια!!!!!!!!!!!!!Κι αυτό είναι υπέροχο!!!!! :):)


Το παιχνιδάκι μας ξεκινάει:

1)Ποια ήταν η πιο όμορφη ανάρτηση μου;


ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΓΑΤΟΥΛΗΣ ΜΑΣ Ο ΛΑΖΑΡΙΚΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΜΕΡΕΣ!!!!

χρειάζεται να πω το  γιατί;;;;;;;;;;; :))))


2)Η πιο δημοφιλής;

ΤΟ 1ο ΜΟΥ GIVEAWAY

που παράλληλα μου έβγαλε την πίστη με τις άκυρες συμμετοχές του!!!Αυτές τις ημέρες ετοιμάζω κοσμηματάκια για το 2ο giveaway μου γιατί οι αναγνώστες μου ξεπέρασαν τους 200!! :) Ι am so happy!!!!!!!!!!!!!!Thank you guys!!!!



3)Η πιο χρήσιμη;

ΧΑΘΗΚΕ Ο ΓΑΤΟΥΛΗΣ ΜΑΣ Ο ΛΑΖΑΡΟΣ

ήταν η πιο χρήσιμη ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ!!Οι προσευχές σας, η θετική σας ενέργεια και η συμπαράσταση σας έπιασαν τόπο!!!!!!!!!!!!! Ο γατούλης  της πεθεράς μου βρέθηκε μετά απο 10 μέρες κι ενώ τον είχε χτυπήσει ασυνείδητος οδηγός!!!!!Η ανάρρωση του πάει πολύ καλά. και αργά αλλά σταθερά βελτιώνεται μέρα με τη μέρα!!Έχει αρχίσει πάλι τις σκανταλιές του!!! :)) <3<3 χαχαχααχα!!!!!



4)Ποια με έκανε υπερήφανη;


ΤΣΑΝΤΑΚΙ ΦΕΛΤ ΒΗΜΑ - ΒΛΗΜΑ

παράλληλα με έκανε και μουρλή αφού μες στον Αυγουστιάτικο καύσωνα μπλέχτηκα με το μαλλί.... :o το είχα χάσει εντελώς!!!!



5)Ποια ήταν η αμφιλεγόμενη;

ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΩΡΑ γιατί μπορεί να φανούν ακραία αρκετά που γράφω για τα ζωάκια...τα ζώα όμως δεν είναι για να μας υπηρετούν!!!!!!!!!!Έχουν κι αυτά δικαιώματα!!!!!!!!!!!Και πλούσιο συναισθηματικό κόσμο!!!!!!!!!!!!!!Επίσης  γιατί περνάω αρκετές φορές  απο το γέλιο στο κλάμα αλλά θέλω τόσο πολύ να τα μοιραστώ όλα αυτά μαζί σας!!!Μου αρέσει πολύ η παρεούλα μας!!!


6)Σε ποια δε δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή;

Η ΤΟΥΛΙΝΗ ΦΟΥΣΤΑ


 Πιστεύω πως είναι μια ενδιαφέρουσα ανάρτηση καθώς μπορείτε να δείτε την τούλινη φούστα που έφτιαξα με οδηγίες.Στο γάμο μου που έγινε στο δημαρχείο φορούσα ροζ τούλινη φούστα!!!
Τη φούστα του γάμου μου την έραψε  μοδίστρα!!Λέω όμως να φτιάξω μια μακριά για εμένα μωβ τούλινη φούστα  ;) Έχω αδυναμία στο τούλι!!!!


7)Ποια με ξάφνιασε με την επιτυχία της;

θα πω ξανά την ανάρτηση που έκανα για τον χαμένο γατούλη μας  τον Λαζαρίκο...

Ομολογώ δεν περίμενα  τόση και τέτοια συμπαράσταση!!!!Αυτή η ζεστασιά που μου μεταδώσατε είναι για μένα η μεγαλύτερη επιτυχία ενός μπλογκερ !!! :))
Σας χιλιόευχαριστώ για την στήριξη σας το δύσκολο εκείνο 10ήμερο...να σας έχει ο Θεός γερούς κι ευτυχισμένους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Με τη σειρά μου καλώ στο παιχνίδι των αναρτήσεων  5 υπέροχα  blogs:
 1. http://adogsdream-goldenelf.blogspot.com/ 
 2. http://neraidoskoni-creations.blogspot.com/
 3.http://wwwroylemangr.blogspot.com/
 4.http://selmaril.blogspot.com/2011/10/blog-post_13.html
 5.http://marielartwork.blogspot.com/

Πρέπει να απανήσουν στις 7 ερωτήσεις με 7 αναρτήσεις τους!!!Και μετά να καλέσουν με τη σειρά τους άλλες φίλες για να παίξουν κι αυτές!!!! :)


 Αυτές τις ημέρες έλαβα πολύ ξεχωριστά δώρα  απο μπλογκογειτονάκια μου και θέλω πολύ να σας τα δείξω!!!Δεν προλαβαίνω να ανοίγω φακελάκια πια!!!!!!!!!!!!χαχαχαχαχααχα!!!!!!!!!!!!!!!!! :))


  Η ταλαντούχα  ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΝΕΡΑΪΔΟΣΚΟΝΗ μου έκανε μεγάλη έκπληξη αφού  μου έστειλε φανταστικό χειροποίητο κολιέ δωράκι

 χωρίς να το περιμένω!!!!!Μιάου!!!!!

   Η χρυσοχέρα   Paraskeyi μου έστειλε σούπερ πακετάκι γεμάτο φανταστικά χαρτιά

 για να δημιουργήσω  αλμπουμ και κάρτες!!!Έκανε και ανάρτηση με το γατοκαρφιτσάκι που της έστειλα!!!! Φτιάχνει πανέμορφες κάρτες, άλμπουμ και άλλες συνθέσεις!!!Και όχι μόνο!!  Ως και ψηφιδωτό φωτιστικό!!Το είδα κι έπαθα πλάκα!!!!Τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος αν έχει ταλέντο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Κέρδισα δωράκι σε giveaway απο τη δημιουργική  Chryssa σούπερ πανέμορφα και πρωτότυπα  σκουαλρίκια με υγρό γυαλί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Είναι πολύ ιδιαίτερα!!!!Την ευχαριστώ πολύύύύ!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

   Η απίστευτα γλυκιά και καλή  Marilise κάνει ανάρτηση αφιερωμένη σε εμένα και στον μπέμπη μας!!!!Και μας δίνει φανταστικό  βραβείο για γάτους με πέταλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τόση αγάπη χωρίς να μας ξέρει προσωπικά;;;Ότι και να πω λίγο θα είναι!!!!!!!!!!!!Είναι τόσο ξεχωριστός άνθρωπος!!!!Και δεν τσιγκουνεύεται να μοιράσει απλόχερα συναισθήματα!!! <3 <3


    Μόλις σήκωσα το βλέμμα μου και είδα στο μπαλκόνι μας ένα μαύρο μικρούλη γατάκι με ένα ματάκι...τo άλλο ήταν κλειστό :(( δυστυχώς δεν πρόλαβα να το ταϊσω γιατί  φοβήθηκε κι έφυγε..και εχθές ένα άλλο μικρό γατί μπήκε μέσα στο σπίτι μας διστακτικά ψάχνοντας για φαγητό...όταν λείπουν οι δικές μας οι γάτες ή όταν τις έχουμε κλειδωμένες μέσα βγαίνω και ταϊζω τα αδέσποτα..Είναι οι δικές μας θηρία απο τη φύση τους και δεν θέλουν άλλους γάτους στα λημέρια τους.Αφήνω καραμελάκια σε αλουμινόχαρτα..Μάλλον γι αυτό έχουμε τόσες γατοεπιδρομές τελευταία..Ελπίζω να μου ξανά έρθει το μαυρούλη..Λυπήθηκα πολύ που δεν το πρόλαβα...

Αχχ κορίτσια υιοθετήστε ένα αδέσποτο ζωάκι να δείτε τη χαρά και αγάπη που θα σας δώσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Σας ευχαριστώ που με διαβάσατε..όσο με διαβάσατε...γιατί για ακόμη μια φορά δεν έβαλα γλώσσα μέσα.Σας γατοφιλώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeooooooooooooooooooooooooooooooooow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







81 σχόλια:

  1. γλυκιά μου οντως μεγααααααααααααααλή αναρτηση χαχαχα αλλα μ εκανε να χαμογελασω πολλες φορες .. εισαι πολυ ζεστός άνθρωπος κ χαριζεις την αγαπη σου απλοχερα.. όποιος αγαπαει τοσο τα ζωα οπως εσυ πιστευω ότι αγαπα κ τους ανθρωπους κ δινει σε καθε του ευκαιρια χαμογελα κ αγαπη..να εισαι παντα καλα ευχομαι κ να εχεις θετικη ενεργεια γυρω σου κ υγεια για να κανεις ολα οσα θελεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Maya μου μεγάλη, αλλά υπέροχη η ανάρτησή σου! Μου έδωσες την ευκαιρία να σε γνωρίσω και μπορώ να πω ότι μου αρέσεις σαν άνθρωπος πολύ και είσαι ψυχούλα! Συμφώνω με όλα όσα γράφεις για τα ζωάκια! Κι εμείς σαν οικογένεια κάνουμε τα ίδια! Να 'σαι καλά με τον άντρα σου και τα "παιδάκια" σου και πάντα τέτοια, πολλά βραβεία, πολλούς αναγνώστες και πολλές δημιουργίες! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. magic maya,εισαι ενα γλυκο ζουζουνι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι τεράστια ανάρτηση!!!Συμφωνώ απόλυτα με το 1ο πραγματάκι που μοιράστηκες μαζί μας..Δυστυχώς!
    Μ'αρέσει πολύ η φιλοζωική νοοτροπία σου!!
    Φιλάκιαααα!Ουπς!Λάθος!Μιάου ήθελα να πω!Χιχιχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωωωωωωωω,μεγαλούτσικη η ανάρτηση, όντως! Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρε τρελογατομανα:))) Μας προειδοποιησες βεβαια για το μεγεθος της αναρτησης...χαχαχαχα! Οχι πως δεν το ειχα καταλαβει, αλλα διαβαζοντας και τα παραπανω... θα ηθελα απλα να σου πω ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ για τον τροπο που σκεφτεσαι και δρας για την προστασια των ζωων!!! Και φυσικα ενα μεγαλο ευχαριστωωωωωω για το βραβειο !!!! (κανονας να πουμε κ εμεις 7 πραγματα ή απλα το παραλαμβανουμε??? :P ) Φιλια πολλα κ καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο για ότι κάνεις για τα ζώα!!Καλό ΣΚ σε σένα και στα πανέμορφα γατάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. με ξετρέλλανες , τι άλλο να πω τώρα , τρέχω να ξεκινήσω το παιχνίδι που με προσκάλεσες να παίξω φιλιά στις βελουδένιες πατουσίτσες !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κατσε να παρω μια ανασα...απο το διαβασμα!!!:D
    Καταρχην εχω ξετρελαθει με το μικρουλη το γατουλινι που εχεις φωτογρφια!Ειναι σκετη γλυκα!
    Μπορει να μην κουβαλαω την ιδια τρελα μεσενα ,σχετικα με τις γατες,αλλα εχω μια ευαισθησια με τα ζωα γενικοτερα!Μια φορα πηγα σε ζωολογικο κηπο στο Αμστερνταμ και ακομα το μετανιωνω!!!Δεν το ξανακανω αυτο το λαθος!Ουτε σε τσιρκο παω ουτε πουθενα αλλου οπου υπαρχουν φυλακισμενα ζωα,που ειναι εκει μονο για εκμεταλευση και την ικανοποιηση της ανθρωπινης περιεργειας!
    Σ'ευχαριστω πολυ για το βραβειο,τιμη μου!
    Φιλια στην γατοοικογενεια!xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μaya μου, είσαι πολύ τρυφερούλα!!! και ευαίσθητη και πονόψυχη και ναζιάρα και με θετική ενέργεια και δραστήρια (μιλάω για την ομάδα για τα δικαιώματα των ζώων) και ταλαντούχα και μου αρέσεις πάρα πολύ, και χάρηκα που γνώρισα μια δημιουργική νέα τόσο πιστή και αφοσιωμένη στις πεποιθήσεις της!!! φιλάκια μωρό μου, και να είσαι πάντα έτσι, χαρούμενη και ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εισαι μεγαααααααααααααααλη καρδια!!!!!!!!!Φιλακια γλυκια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβείο!! Πολύ γλυκά όσα γράφεις! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μαυα σε ευχαριστω πολυ για το βραβει κ τα καλα σ λογια!!!!ελπιζω να σ αρεσαν τ σκουλαρικια!!!!φιλιααααα χειροτεχνο!!!! ο υπολογιστης μ τα εχει παιξει κ δεν μπορω να αφηνω ευκολα σχολια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Maya μου, πολύ γατίσια η ανάρτησή σου!!!
    Τί να πω για όλα αυτά... τραγικά.
    Πώς να εκτιμήσουν τα ζωάκια όταν δεν σέβονται τους ανθρώπους. Να μπορούσαν να μιλήσουν... Μετά σου λένε οτι τα ανώτερα όντα είναι οι άνθρωποι.
    Οι άνθρωποι ναι, όχι οι...
    (πως να το πώ κομψά?) κακάνθρωποι.
    Όοοολα τα υπόλοιπα τα γράφεις τόσο γλυκά!!!! Τι μου θύμισες...όταν ήμουν μικρή (9-10 χρονών) ήθελα ένα ζωάκι σαν τρελή. Ο παππούς μου μου χάρισε ένα πουλάκι που πέθανε... του έκανα και κηδεία!!!! Εγώ όμως ήθελα ένα ζωάκι να μπορώ να το χαϊδεύω, να το έχω αγκαλιά. Μια μέρα βρήκα στο πάρκο ένα μικρό γατάκι. Το έκρυψα μέσα στο μπουφάν μου και το πήγα στο δωμάτιό μου. χιχιχι !!! Δεν θυμάμαι τι του έδωσα να φάει, πάντως τα αδέρφια μου με μαρτυρήσανε... και συμφωνήσαμε να το έχουμε στο μπαλκόνι. Το ταίζαμε γαλάτάκι και ψαράκια. Ηταν πολύ όμορφα και τρυφερά αλλά δεν είμασταν έτοιμοι για ζωάκια ακόμα. Του βρήκαμε ένα σπιτάκι και όλοι είμασταν ευχαριστημένοι (περίπου!!!). Ιστορίες!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ........μισό λεπτό να πάρω ανάσα......
    Και ναι μέχρι τώρα είμαστε ηρωίδες!!!!!!!!!!!!!!!
    Συγχαρητήρια Μάγια μου για τα βραβεία!!!
    Μου έκανε εντύπωση πόσα ζώα χρειάζονται για ένα γούνινο παλτό!..δε το ήξερα..όχι οτι έχω γούνα:P...
    ...αχ αυτά τα γατουλίνια..Μεγειά τα δωράκια σου!!!
    Θηρίο είναι και όχι μπέμπης..αλλά τόσο γλυκούλι μικρός!!!!!
    Καλό Σαβ/κο καλή μου!!!!!!!Σε φιλώωωω!!!!

    Υ.γ.Διάβασα τη μισή ανάρτηση,έφαγα ένα γύρο-ήπια και την κοκακολίτσα μου να πάρω δυνάμεις και επανήλθα....ουφ!!!!Χαχαχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εεεεεεε, και γω ανήκω στις ηρωίδες που διάβασαν ολολόκληρη την ανάρτηση, αλλα κουράγιο 0 για εκτενές σχόλιο... απλώς όλα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαραθώνια η ανάρτησή σου και ναι!!!!...ομολογώ ότι ανήκω κι εγώ στους..επιζήσαντες!!!!!!χαχαχα!!! Είσαι μεγάλη ψυχούλα και πώς να μην είσαι δηλαδή, αφού αγαπάς τόσο τα ζώα. Πιστεύω, πως όταν με το καλό γίνεις μαμά (με...ανθρώπινα παιδάκια!!), θα είσαι το ίδιο τρυφερή καρδούλα και μ΄ αυτά, όπως και με τα τωρινά σου!! Πολλά-πολλά γατοφιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Maya μου, μου εφτιαξες τη μερα! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το βραβείο μα πανω απ' ολα ευχαριστω που εμαθα τόσα σπουδαία πραγματα για σενα!
    Keep on! Ειναι πολύ ομορφο να προσφερεις!!!
    Μολις μπηκα στο blog σου για να παραλαβω το βραβειακι μου (<3) η κορη μου ηταν διπλα και ειπε : "Ο μπέμπης!!! πως πάει ο Λαζαρος?"
    Της ειχα πει (τοτε) για τον Λαζαρο και της ειχα δειξει καποιες αναρτησεις σου αλλα δε περιμενα να θυμαται και τα ονοματα...
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!
    Οσο για τη μαμά σου... δείξε λίγο έλεος... ΧιΧι Χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφα γατουλίνια είναι αυτά! Είσαι πολύ γλυκιά και χάρηκα που σε γνώρισα έστω και από απόσταση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα..Ειλικρινά σε θαυμάζω..Η αγάπη σου για τα ζώα με συγκινεί και ταιριάζουμε τόσο πολύ..Σου εύχομαι ένα υπέροχο σ/κ παρέα με τον αντρούλι σου και τα παιδάκια σας..Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χαχαχα ήσουν ανεμοθύελα , τρελαίνομαι για την αγάπη σου για τα ζώα!!! φιλάκια πολλά μικρη μου γατοπαρμένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είσαι απίστευτη και θα μου άρεσε να σε γνωρίσω και από κοντά!! σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο, και για τα καλά σου λόγια για εμένα και τις δημιουργίες μου! πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα 50στη μας φίλη!! Σε ευχαριστούμε για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια!! Το μλογκ σου είναι γεμάτο με την αγάπη σου προς τα ζώα κι αυτό με συγκινεί ιδιαίτερα...Ο Μπέμπης είναι κουκλι...όσο για υατά που λες στη μαμά σου...και εγώ τα ίδια έλεγα για το σκυλάκο μου και η μάνα σταυροκοπιόταν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Λενα μου είναι τόσο καλά αυτά που γράφεις για εμένα που με κάνεις και κοκκινίζω..μέσα απο την καρδιά μου σε ευχαριστώ για όλα όσα μου ευχήθηκες και εγώ με τη σειρά μου σου εύχομαι όλα τα καλά Του Θεού!!!να είσαι γερή,δημιουργική κι ευτυχισμένη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Sotiria μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!χαίρομαι που διαβάζω οτι αγαπάτε οικογενειακώς τα ζωάκια και το κάνετε με πράξεις!!να είσαι καλά γλυκιά μου και να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!!πολλά φιλάκια!!!

    @apinkdreamer τρελαίνομαι να με αποκαλείς έτσι νεραϊδοφίλη μου!!!σου στέλνω πολλά γατοφιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @melina ναι έγραψα πολλά χαχααχχα αλλά σας είχα προειδοποιήσει δεν μπορείς να πεις χεεχχεχεχε!!!!πολλά φιλιά!!!μιάου!!!!!

    @sonia να είσαι καλά!!!σε φιλώ!!!

    @reine μου τα έγραψες τα 7 πράγματα για τον εαυτό σου;περιμένω την ανάρτηση!!στείλε μου το λινκ αν σου είναι εύκολο καλή μου!!!πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αν και μεγάλη εγώ την διασκέδασα!!!Όπως και κάθε σου ανάρτηση!Να συνεχίσεις να είσαι τόσο δραστήρια,φιλική και έξω καρδιά...
    Εεεεεε!Θα το πω!Αυτά τα πατουσάκια του γατούλη στη πρώτη φωτογραφία με κάνουν και χαμογελώ!Να έχεις μια όμορφη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Mania μου σε ευχαριστώ πολύ!!καλή εβδομάδα κούκλα μου!!!!σματς!!!

    @lourdi lourdaki σου είχα γράψει στο facebook πως είσαι τυχερή που έχεις φίλες καλές θέλοντας να τονίσω πως η πραγματική φιλία είναι δυσεύρετη!τώρα όμως θέλω να πω πως οι φίλες σου είναι πιο τυχερές γιατί έχουν εσένα για παρέα ένα άτομο τόσο δοτικό και καλόψυχο!!!! <3<3<3<3<3 νοιώθω τόσο τυχερή που σε γνωρίζω σιγά σιγά έστω κι απο εδώ!!!πολλά γατοφιλάκια με αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @marilise μου τι όμορφα που τα λες καλή μου.."βελούδινες πατουσίτσες!!!!τέλειοοοο!!!!!πολλά γατοφιλάκιααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!μιάου!!και πάλι χίλια εκατομμύρια ευχαριστώ για το υπέροχο γατοβραβείο σου!!!! μας έδωσες μεγάλη χαρά!!!! <3<3<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @Αlex... σε ευχαριστώ πάρα πολύ που διάβασες ολόκληρη την ανάρτηση!!σου βγάζω το καπέλο χαχαχα!!!! αυτό για τους ζωολογικούς κήπους το ένιωσα κι εγώ που είχαμε πάει εκδρομή πριν πολλά χρόνια σε ζωολογικό κήπο και ήταν μια πικρή εμπειρία ...τα γοριλάκια μας κοιτούσαν στα μάτια..ο κόσμος γελούσε κι αυτά κλαίγανε..άστα να πάνε..μαυρίζει η ψυχή μου που τα σκέφτομαι.... :(( σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!ο μπέμπης μας είναι το μωρό γατάκι στις φώτος και είναι μια γλύκααα..λιώνω!!!!σε φιλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος μου στάζει μέλι το στόμα σου!!μέσα απο την καρδιά μου σε ευχαριστώ γλυκούλα μου!!!!!!σου εύχομαι όλα τα καλά!!!σου στέλνω πολλά γατοφιλάκια!!!μιάου!!!μιάου!!!!!<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Katrina μου σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!! :))

    @Eftychia μου σε ευχαριστώ πολύ!!!να είσαι καλά!!!φιλάκια!!!!!

    @χειρότεχνο μου τα σκουλαρίκια σου είναι απίθανα!!!μου αρέσουν πάρα πολύ!!ανυπομονώ να τα φορέσω!!!σε ευχαριστώ πολύύύύ!!!!πολλά φιλιά!!!!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Barbara μου μου άρεσε πολύ που μοιράστηκες μαζί μας αυτή την τόσο τρυφερή ιστορία!!!!!τώρα έχεις ζωάκι;;είσαι πολύ γλυκιά!!χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω και σε ευχαριστώ που περνάς απο εμένα και για όσα μου γράφεις!!!σου στέλνω πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @el.mar αχ κουνελάκι χαχαχαχα!!! σε ευχαριστώ πολύ που με διαβάζεις!!ναι χρειάζοναι πολλά ζώα για να γίνει μια γούνα..και τα γδέρνουν ζωντανά!!!!συνήθως τα κάνουν και ηλεκτροσοκ στον πωπω...φρίκη φίλη μου!!γίνε μέλος στην ομάδα μας αν θέλεις να δείξεις έμπρακτα πως είσαι ενάντια στις γούνες!και τα κουνελάκια τα κάνουν γούνες....πρέπει να εναντιωθούμε στο έγκλημα!!!!!!!!!!!!!!!!!!όλοι μαζί μπορούμε!!!οι πωλήσεις γούνας σε κάποιες χώρες έχουν μειωθεί λόγω της ενημέρωσης του κόσμου!!!!!!!!!σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Το αξίζεις!!!

    Αυτόν τον μπέμπη, κάθε φορά που τον βλέπω, θέλω να τον βουτήξω και ν' αρχίσω να τον παίζω στα χέρια μου!!!

    Στον διάλογο μιάου-μιάου, συμμετέχω κανονικά!

    Σ' αυτά που λες για τη προστασία των ζώων με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη!!! Έχω τσακωθεί πολλές φορές με γουνοφορούσες "κυρίες" και καταλήγω πάντα την διένεξη λέγοντας ότι οι γούνες δείχνουν πολύ καλλίτερες επάνω στα ζώα που τους φύσει τους ανήκουν και όχι σ' αυτά που τις αγοράζουν!

    Ωραία η αναδρομή στις αναρτήσεις σου!

    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @Stavi χαχαχα!!!είσαι δικαιολογημένη!!!χαχαχαχα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @onirokosmos μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ που επέζησες...τι να πω τώρα;;;τόσο εξοντωτικά γράφω;;;ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!χαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!! φιλιά!!!μιάου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @Cat Pet μου με τρέλανες τώρα!!!!!!!!!!!η κόρη σου θυμόταν τις γατούλες;;;πωπω λιώνω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!δεν έχω λόγια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πωπω!!!!!!να μου τη φιλήσεις!!!!!και να της δώσεις πολλά γατοφιλάκια απο τον λάζαρο και τον μπέμπη!!!μιάου!!!χάρηκα με όλα όσα μου έγραψες και σε ευχαριστώ πολύύύύύύύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @KONSTANTINA κι εγώ χαίρομαι καλή μου!!σε ευχαριστώ πολύ!!!φιλιά!!!να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!! :)

    @Μαρία μου κι εγώ χαίρομαι που σε γνωρίζω!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις γλυκούλες ευχές σου!!!σου εύχομαι τα καλύτερα!!σματς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @neraiditsa μου τα λες υπέροχα!!!!ανεμοθύελα..γατοπαρμένη!!!!!!!!!!!!χαίρομαι να σε διαβάζω!!!σε φιλώ!!!!!!!!!!!!μιάου!!!!!!!!!!!!!! :)) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @παρασκευη..η αλλιως pizizi μου κι εγώ θα ήθελα να σε γνωρίσω απο κοντά γλυκιά μου!!χαίρομαι πολύ που τα λέμε!!!το βραβείο σου αξίζει με τα χίλια!!!!φτιάχνεις πανέμορφα πράγματα!!!!το φωτιστικό σου μ είναι σουπερ σουπετ ΣΟΥΠΕΡ!!!!!!!!!!!!! και οι συνθέσεις σου πανέμορφες!!!πολλά φιλιά!!μιάου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @παρασκευη..η αλλιως pizizi είναι τόσο καλό το φωτιστικό σου που μπέρδεψα τα λόγια μου χαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @Μαζί... KaPa χαχαχαχα!!!την ίδια τρέλα κουβαλάμε!!χαίρομαι πολύ που σε βρήκα!!!αλήθεια τις φωτογραφίες του blog σου τις τραβάς με επαγγελματική μηχανή;έχουν φοβερή ανάλυση!!!πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν τα πατουσάκια <3<3 όσες φορές κι αν κοιτάξω τα πατουσάκια του μπέμπη μας και τώρα που δεν είναι μωρό γεμίζω γλύκα!!επίσης χαίρομαι ιδιαίτερα που διασκεδάζεις όταν με διαβάζεις!!!πολλές ευχές για μια υπέροχη εβδομάδα γεμάτη χαρά και άλλα πολλά όμορφα συναισθήματα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @nameliart μου...πόσο σε χαίρομαι με αυτά που μου γράφεις!!!!!πολλά φιλάκια μεγάλο ταλέντο!!!!! καλή εβδομάδα!!!!χάρηκα πολύ που πέρασες απο μένα!!!σματς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πολύ όμορφο το blog σου.Αγαπάω και'γω πολύ τα ζώα,ο γατούλης σου είναι γλύκας.Μου άρεσαν πολύ τα τσαντάκια σου και οι κολιέδες με τις κλωστές!!!Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @μαγδαληνιώ δια χειρος σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!χαίρομαι πολύ που αγαπάς τα ζωάκια!!είναι πολύ όμορφο να γνωρίζω απο εδώ κοπέλες με τα ίδια ενδιαφέροντα που να αγαπάνε και τα ζώα!!!καλή εβδομάδα!!πολλά φιλιά και ευχαριστώ για την επίσκεψη σου στο σπιτάκι μου!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αχ ρε maya μου με συγκίνησες βραδιάτικα... Κι εγώ τα λατρεύω τα ζώα και νίωθω τ'αγοράκι μας σαν παιδάκι μας (είναι σκυλάκι..)! Χαίρομαι τόσο κάθε φορά που διαπιστώνω πως υπάρχουν κι άλλοι ανθρωποι -ΑΝΘΡΩΠΟΙ-, που καταλαβαίνουν οτι τον κόσμο τον μοιραζόμαστε...! Δεν μας ανήκει, ούτε έχουμε παραπάνω δικαιώματα από κανένα άλλο είδος. Φιλάκια τώρα γιατί συγχίστηκα και δεν θα σταματάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @butterfly art καταλαβαινόμαστε απόλυτα καλή μου!!!!!!έχεις απόλυτο δίκιο ο κόσμος δεν ανήκει μόνο στους ανθρώπους!!!χαίρομαι πολύ που μοιραζόμαστε την αγάπη μας για τα ζώα μέσα απο τα μπλογκς..μακάρι αυτά που λέμε για τα ζωάκια να πιάσουν τόπο!!!πολλά φιλάκια σε εσένα και στο αγοράκι σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Maya μου, καλησπέρα!!! Πόσο χαίρομαι που τελικά "τα λέμε"!!!! Θα ήταν πάλι κανένα κόλπο του παλιοblogger που δεν έβλεπα την λίστα με τους αναγνώστες σου. Γιατί τελικά αυτό ήταν. Δεν μου την εμφάνιζε και έβλεπα την άλλη με τους international friends!!!!! Λοιπόν... θα σου πώ και μια άλλη ιστορία... τελικά πήρα ένα σκυλάκι όταν πήγα να μείνω μόνη μου (άλλος καημός που είχα από μικρή) Πάνω στον μήνα λοιπόν μου είπε μια φίλη πως η σκυλίτσα της είχε γεννησει και πως τους έμεινε ένα κουτάβι. Την ίδια μέρα πήγα και πήρα τη Ζινουλίνα μου. Ήταν το πιο μικρό απ'όλα και κανείς δεν το ήθελε. Αποδείχτηκε το καλύτερο σκυλάκι!!!! Αν αρχήσω δεν έχω σταματημό!!!! Ιστορίες, χάδια, σκανταλιές, παιχνίδια... Η ζουζούνα μου μ'άφησε πέρσυ. Ζήσαμε μαζί 10 χρόνια ακριβώς. Την πήρα 25/07/00 και χωρίσαμε 26/07/10 ξημερώματα περίπου στις 5... τώρα δεν ξέρω... ίσως αν κάποτε μείνουμε σε σπίτι με αυλή. Σκέφτομαι όμως πως ποτέ δεν θα είναι το ίδιο. Μου λείπει. Πολύ θα ήθελα άλλα 10 χρόνια. Ειλικρινά πίστευα πως θα ζούσε μέχρι 18 τουλάχιστον. Πολλά είπα, σταματάω... Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Maya Γατοφίλη μου! Δεν είσαι μόνο η γατοφίλη μου, είσαι δικός μου άνθρωπος!!! Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα! Και σε συγχαίρω για τη δράση σου! Όσο για όταν με το καλό γίνεις μανούλα κάποια στιγμή είμαι απόλυτα βέβαιη ότι όχι μόνο θα συνεχίσεις, αλλά θα κάνεις και το παιδάκι σου να αγαπά και να σέβεται τα ζώα! Έτσι έκανα κι εγώ! Και σ'ευχαριστώ! Μη ρωτήσεις γιατί, απλά έτσι νοιώθω. Σε φιλώ! Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @Marie γατοφιλενάδα μου κι εγώ χαίρομαι πάρα πολύ που σε γνωρίζω καλή μου!!!!!!!!μέσα απο την καρδιά μου σε ευχαριστώ πολύ για τις γλυκές σου κουβέντες!!καλή εβδομάδα και σε εσένα και σε όλο το team!!!! το μήνυμα σου με συγκινεί!!!!σε γατοφιλώ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @Barbara μου κι εγώ χαίρομαι πολύ που τα λέμε επιτέλους..αυτό για τους ιντερνασιοναλ φίλους δεν εχω ιδέα τι είναι χαχαχχχ!!!έχω τέτοιο πράγμα;;θα μας τρελάνει ο μπλογκερ!!!!λυπήθηκα πολύ φίλη μου που έχασες το σκυλάκι σου :(( είναι αναντικατάστατο το κάθε ζωάκι...πολλοί που χάνουν ζωάκια δεν ξαναπαίρνουν γιατί δεν αντέχουν τη στενοχώρια του να χάνεις ζωάκι.φίλη μου γλυκιά αν κάποια στιγμή το αποφασίσεις και πάρεις ζωάκι θα το αγαπήσεις και θα σε λατρέψει γιατί είσαι πολύ τρυφερή καρδούλα <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Νιαου, νιαου Μάγια!
    Πέρασα να σου πω μια καλημέρα!
    Πολύ τρυφερή η αναρτήσή σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλημέρα!έφτασα επιτέλους στο τέλος!Συγχαρητήρια για το βραβείο, και μου άρεσε και η πρωτοβουλία για το γκρουπ στο φεις μπουκ σχετικά με τις γούνες. Θα το βρω να κάνω λαικ! Πολύ γλυκιά η ανάρτηση σου και ο μπέμπης απίστευτος!!μακάρι να μπορούσαμε να υιοθετήσουμε ζωάκι. πραγματικά ξέρω την ευχαρίστηση που σου δίνει γιατί είχα παλιότερα!δυστυχώς τώρα η συνεχής μετακίνηση και η έλλειψη χρόνου, το καθιστούν αδύνατο. ίσως ξαναβρώ την ευκαιρία στο μέλλον όμως!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @Κατερινα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύύύ!!!! καλή εβδομάδα κουκλίτσα μου!!!!! <3

    @Magdalene B. σε ευχαριστώ πάρα πολύύύ!!χαίρομαι που θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας μας!!!!! στέλνεις αίτημα να γίνεις μέλος! :) σου εύχομαι καλή μου να μπορέσετε ξανά να υιοθετήσετε ζωάκι!!!!πολλά γατοφιλάκια!!μιάου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Αυτό το μικρό μικρό ζουζουνογατάκι είναι χάρμα οφθαλμών. Πόσο θα θελα να παίξω λίγο μαζί του... Λατρεύω τις γάτες! Πάντα είχα γάτες και δυστυχώς πριν λίγα χρόνια παρουσίασα αλεργία και δεν μπορώ ούτε να τις χαϊδέψω...
    Ευχαριστώ πολύ κορίτσι για όλα τα όμορφα που μου γράφεις!! Χαίρομαι πολύ που βρεθήκαμε και θα τα λέμε σίγουρα!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Σε ευχαριστούμε για τις επισκέψεις και τα ζεστά σου λόγια Μάγια....χαίρομαι που βρήκες και την αδερφούλα!!! Φιλιά και ζεστές καληνύχτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Αγαπημένη φίλη,
    σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, την είδα λίγο καθυστερημένα.... αλλά μου αρέσουν τα παιχνίδια!! Το συγκεκριμένο όμως με δυσκολεύει αφάνταστα... μια και οι περισσότερες αναρτήσεις μου παρουσιάζουν απλά τα έργα μου.... θα προσπαθήσω και αν βγει.... καμιά βοήθεια ή άλλο παιχνίδι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @Mariela μου αν σε δυσκολεύει αυτό το παιχνίδι παίξε το άλλο που έχω στην ανάρτηση μου!!!δεν ξέρω πέρα απο αυτά άλλα παιχνίδια να προτείνω!αν δεν δεχτείς δεν πειράζει χιχιχι!!!σκοπός είναι να το ευχαριστηθείς όχι να ταλαιπωρηθείς!!! :)) πολλά φιλιά!!!

    @Μαζί... KaPa κι εγώ χαίρομαι πολύ που σας βρήκα και τις 2!!! :)) ζεστές καληνύχτες κι απο εμένα!!!!σματς!!!

    @L.κι εγώ χαίρομαι που σε βρήκα!!!!αυτό με την αλλεργία σου συνέβη έτσι ξαφνικά;ενώ παλαιότερα είχατε γάτες;μου κάνει μεγάλη εντύπωση..μακάρι να σου φύγει η αλλεργία όπως ήρθε καλή μου...σου στέλνω πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Όλα οκ, πάω να παίξω τα ...."7 θανάσιμα αμαρτήματα του μπλογκ"
    σε λίγο θα είναι στον αέρα... χαχαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλημέρα!!! Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση στο παιχνιδάκι!!! Σε λίγο θα κάνω κι εγώ την σχετική ανάρτηση! Η δική σου ήταν φοβερή, μ'αρεσαν πολύ και οι παιδικές σου φωτογραφίες!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @PiciFriki meeeeoooow meeeeeeeeeeeooooooooooow!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @Vana σε ευχαριστώ πολύύύύ!!!!να είσαι καλά!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @Mariela χαχααχα!!!!!τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα ε;;καλόό!!!πολλά φιλιά!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. yayyyy!!εισαι η 51η μου follower και εισαι φοβερη!!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. @Rock n' Rolla super το μήνυμα σου!!μου ανέβασε τη διάθεση!!! :))) χαίρομαι που βρεθήκαμε και σε ευχαριστώ πολύύύύύ ;) xoxoxoxoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. να σαι καλα κοριτσι που περασες απο το λημερι μου....καλη σου μερα ..θα τα λεμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @Μαρία σε ευχαριστώ πολύ!!!!καλό σαββατοκύριακο!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Σ' ευχαριστώ Μαγιούλα για τα γλυκά σου λόγια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. @Angelique καλή εβδομάδα να έχεις γλυκιά μου!!!πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. σε διαβασα ολοκληρη και με μεγαλη χαρα μαλιστα μιας και οτι εχει να κανει με γατουλες ειναι παντα αγαπημενο μου θεμα!!!!!φιλακια πολλα maya μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. @Angie σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλη μου!!!!!χαίρομαι ιδιαίτερα που σου αρέσουν οι γατούλες!!!! <3 <3 πολλά φιλιά!!!καλή εβδομάδα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Έτσι ξαφνικά maya η αλλεργία, σοκ έπαθα όταν το συνειδητοποίησα... Κι ελπίζω να φύγει όπως ήρθε! Λένε ότι έτσι συμβαίνει με τις αλλεργίες - φεύγουν όπως έρχονται. Θα δείξει. Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. @L. στο εύχομαι να σου φύγει έτσι ξαφνικά όπως σου ήρθε!!!!!πολλά φιλιά απο μένα και τις γατούλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. maya μιαου τι κάνεις;σε χαιρομαι που αγαπας τοσο πολυ τα ζωάκια για το πρωτο δεν ειχα σκεφτει οτι υπάρχουν ακομα γουνες απο ζωα νόμιζα πως ειναι συνθετικές...λυπάμαι..και για το τσίρκο..που τα ταλαιπωρουν..αλλά γελασα για οτι εγραφες με την μαμα σου!Παντως σε καταλαβαίνω και γω που ειχα παλια γατες τρελλαμενη ημουν μαζί τους!!Τωρα εχουμε εναν πολυ πολυ γατοομορφούλη επισκεπτη,της γειτόνισσας τελικα αλλα μας συμπάθησε!Μεγεια τα δωρακια όλα υπέροχα !!Και οι αναρτησεις σου πολυ όμορφες!φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. @Demi meeeooow!!!!!! σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά σου για το ζεστό σου μήνυμα!!!!!οι γατούλες είναι πονηρές και χορτάτες να είναι όλο θέλουν να φάνε κάτι παραπάνω!!χεχεχεεχ!!το ταϊζεις το γατάκι της διπλανής;βγάλε το καμιά φωτογραφία να μας τη δείξεις!!!! <3<3 πολλά φιλάκια καλή μου!!! happy weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173 ο γατούλης μας♥ ο Μπέμπης ♥ θα χαρεί πολύύύύύ να τον γατοψηφίσετε!!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...