14 Σεπτεμβρίου 2011

τα ακούς τα καρφιτσάκια μου;;;; κάνουν meow.....meow.... meeeeoooooooooooooooowwwwww !!!!!!!!!!!!!



Με αυτά τα 3  ΓΑΤΟκαρφιτσάκια συμμετέχω κι εγώ  στο μηνιαίο  διαγωνισμό της νεράιδας  φίλης μου apinkdreamer  που για το Σεπτέμβρη  έχει  θέμα τα ζωάκια!!! :)) το καλύτερο θέμα ever!!!!!!!!!!!!!!!!  :D xD <3 <3 <3 <3 <3 <3


                                                         



  Και στα 3 καρφιτσάκια έκανα ντεκουπάζ σε χοντρό χαρτόνι ,με ατλακόλ αραιωμένη σε λίγο νερό.Όταν στέγνωσε η ατακόλ  άπλωσα  με ένα πινελάκι κόλλα μιξιόν του τετάρτου και αφού πέρασε ένα τέταρτο (γι'αυτό την λένε του τετάρτου επειδή περιμένεις 15 λεπτά)  άπλωσα με τα δάχτυλα φύλλα χρυσού.  Όταν στέγνωσαν πέρασα με μια οδοντογλυφίδα υγρό γυαλί.Το υγρό γυαλί ποτίζει τις χάρτινες επιφάνειες πολύ εύκολα!!! Αν το επιχειρήσετε να βάλετε πολύ λίγο υγρό γυαλί και το χαρτονάκι που θα το απλώσετε να είναι πολύ παχύ!!Πίσω απο το χαρτόνι κόλλησα βάτα την οποία κόλλησα έπειτα  και στη φετρίνα (ένα είδος τσόχας). Γύρω - γύρω απο  το χαρτονάκι έβαλα κορδέλα.Την φετρίνα την καψάλισα  στη φλόγα ενός κεριού, γιατί μου δίνει την αίσθηση του παλαιού...

   Ο Λαζαρίκος μας


 πάει καλύτερα μέρα με τη μέρα!!!!!! Ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σας μηνύματα!!!! :)

                                                   

Δοθείσης ευκαιρίας θέλω να μοιραστώ μαζί σας μερικές απο τις  εκατοντάδες  :o) φωτογραφίες που έχω με τα μπέμπη  μας  όταν ήταν πολύ πολύ μικρούλης <3<3<3








αχ κοιτάξτε πατουσάκια....λιώνωωωωωωωωωωωω..............




βγάζει και τη γλώσσα ο τοσοδούλης  χαχαχαχαχαχαχα :)))


κοιτάξτε πόζα ...σα μοντέλο γατάκι χαχααχχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!



 πηγαίνει βόλτα  το αγαπημένο του αρκουδάκι που έχει απο μωρό.... <3<3




 ο μπέμπης και ο λάζαρος  στην 1η τους γνωριμία...<3<3


 είναι σαν σουρικάτα <3<3<3


πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

55 σχόλια:

  1. καλημερουδια μπεμπη,λαζαρε και μαγια! σας ευχαριστω που συμμετεχετε στο διαγωνισμο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι καρφίτσες φοβερές, καλή επιτυχία!
    Ο μπέμπης σταρ!!τι γλύκας που είναι στις φωτο μικρούλης!!είναι τα άτιμα...!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα. Τελειες οι καρφίτσες !!!Καλη επιτυχία! Ο μπέμπης ειναι μια γλύκα. Γεννησε και η δικιά μου γατούλα και εχει κανει ενα ιδιο με τον μπεμπη σου και αλλο ενα ξανθουλη αλλα εχει και λευκο στον λαιμουδάκο του. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ομορφες καρφίτσες!!!Πως θα μπορούσε να μην ειναι ωραιες αλλωστε με τέτοιο θέμα!!! ο Μπέμπης κούκλος πραγματικά!!!Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν τα ακούω λέει; Μα τα έχεις φτιάξει τόσο παραστατικά που νομίζεις πως τα ακούς να νιαουρίζουν! Αλλά το μωρό σας είναι...πανέεεεμορφο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΜΠΕΜΠΗΣ ΓΕΛΑΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟ!
    ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ Ο ΛΑΖΑΡΟΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΟΒΛΕΠΕΙ ΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανεμόρφες οι γατοκαρφιτσούλες, αλλά και το γατουλίνι σταρ!!!
    Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χα χα !! Ο μπέμπης φαίνεται μια σταλίτσα μπροστά στο Λάζαρο!! Καλά τι λατρεμένα πατουσάκια όμως!!! Και με το αρκουδάκι του... πολύ γλύκας και ζωηρούλης και εξυπνούλης!!! Ο Λαζαράκος πάει όλο και καλύτερα ε? Μπράβο! Και το δικό μου το ίδιο!!! Τέλος καλό όλα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΡΦΙΤΣΟΥΛΕΣ!!!!ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίες οι καρφιτσούλες σου Maya μου!!!Αχ τρελάθηκα με τις φωτογραφίες του Μπέμπη σας!!Είναι αξιολάτρευτος!!Φτου Φτου!!Χαίρομαι που ο Λάζαρος γίνεται καλύτερα!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αστεράκι ο Μπέμπης!Πολύ καλές οι καρφιτσούλες...Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλη επιτυχια Μαγιουλα μου!!!!!!Οι καρφιτσες ειναι πολυ ομορφες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαγια μου σου απαντησα!!!!φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάγια μου καταρχάς χαίρομαι που ο Λαζαράκος γίνεται καλύτερα! Οι γατοκαρφιτσούλες είναι υπέροχες, οι φωτογραφίες με τον Μπέμπη είναι τόσο γλυκές, μου αρέσει πολύ εκείνη που βγάζει την γλωσσίτσα του...αχ ο καλός μου!!! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό! (θα φροντίσω να φτιάξω και εγώ κάτι γατίσιο ΜΙΑΟΥ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφες οι καρφίτσες που έφτιαξες Μάγια και ελπίζω ο Λάζαρος σου να είναι καλύτερα!! (πριν χρόνια είχα και εγώ ένα ολόιδιο γατούλη :) )

    Καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μάγιαααα μου τι γλυκέεεες φωτογραφίες είναι αυτές!!!Αχ δε το πιστεύω...κοιμάται αγκαλιά με κουνελάκιιιι...βέβαια το κοιτάζει λίιγο απειλητικά...καλέ του τραβάει τα αυτάκια!
    Κ η πρώτη γνωριμία..ε..ε..χιχι!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν χορταίνω να βλέπω αυτές τις φωτογραφίες!!!Τι πλάσμα είναι αυτό!Κατάλαβα ότι είχατε και ατύχημα μ'ένα άλλο γατάκι?Περαστικά να είναι!Να είσαι καλά και καλή επιτυχία με τον διαγωνισμό.Δεν το είχα πάρει είδηση...Μήπως να πάρω κι εγώ μέρος με τον Ρηνάκο μας?!!Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χμμμ,είσαι μία...τρελαμένη γατομαμά..νομίζω(??!!) και δεν χάνεις ευκαιρία να μας το υπενθυμίζεις!!! Χνουδωτές και..πολύ "γατένιες" οι καρφιτσούλες σου!!!!!!!!!!!!Καλή επιτυχία και πολλά μουσουδένια φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @a pink dreamer εμείς σε ευχαριστούμε πολύύύ για τους υπέροχους διαγωνισμούς σου και τα τέλεια δωράκια σου!!! :))

    @Aliki είναι πολύ άτιμα τα άτιμα χαχαχααχ!!! σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!! σε φιλώ!!!

    @Κωνσταντίνα μου να σου ζήσουνε!!!κι εμάς ο μπέμπης μας έχει λευκό στο λαιμουδάκο του!!!! :) είναι τέλεια τα μωρά γατάκια... και όλα τα γατάκια...χεχχεχε!!!!

    @RIRI μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!! να είσαι καλά!!!σου στέλνω πολλά φιλιά!!!!

    @Μαiρη meow meeeoooowww meeeeooooowwwww!!!!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!!!

    @Effie's Sweet Home Designs γελάει ε;;είναι ψωνάκι!!!χαχαχαχα!!!!στην φώτο με το λάζαρο που λες δεν είναι πως δεν τον καλοβλέπει χεχεχε απλά τον κοιτάει με περιέργεια...πρώτη φορά τον έβλεπε...πολλά φιλιά!!!

    @ΕΛΕΝΑ σε ευχαριστώ πολύ!!!! να είσαι καλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Marie μου χαίρομαι πάρα πολύ που παέι καλά ο γατούλης σου!!!!! η ανάρτηση σου με τις γατούλες σου ήταν τέλεια και είπα να βάλω κι εγώ περισσότερες φώτος να δείξω στιγμές με τα γατάκια μας.έχω κάνει και μια σελίδα στο blog μου οπού μπορεί κανείς να τα γνωρίσει καλύτερα αν και δεν έχω γράψει για όλες τις γάτες της αυλής,μπορείς αν σε ενδιαφέρει να ρίξεις μια ματιά εδώhttp://mayasfairytale.blogspot.com/p/blog-page_5194.html ,μόνο που το έχω πάνω στη σελίδα του μπολγκ και δεν μπορείς να αφήσεις σχόλιο γιατί δεν το έχω σαν ανάρτηση αλλά σαν σελίδα στο blog μου.ναι ο λαζαρίκος μας πάει πολύ καλά αλλά σήμερα δεν είχε καθόλου κέφια ήταν επιθετικούλης θέλει να βγει στον κήπο το σκασμένο αλλά δεν κάνει πρέπει να κάνει υπομονή να δέσει το ποδαράκι του <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @fotolabida1 σε ευχαριστώ πολύ!!!! φιλάκια!!! :)

    @Claire σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!χαίρομαι που σου άρεσαν :) να είσαι καλά γλυκιά μου!!! σε φιλώ!!!


    @"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." ο μπέμπης κι εγώ σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!! :))

    @Katrina μου το είδα!!!σε ευχαριστώ πολύ !!!!πολλά πολλά φιλάκια!!!

    @Elena μου σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!!ναι εκείνη η φώτο με τη γλωσίτσα έχει πολύ πλάκα χεχεχεχε!!!περιμένω με ανυπομονησία να δω τη γατίσια δημιουργία σου!!!!! χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν τα καρφιτσάκια ;)) πολλά φιλιά!!!!!

    @Katerina Galati σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!τώρα δεν έχεις ζωάκι;ο λαζαρίκος μας πάει πολύ καλά αργά αλλά σταθερά καλυτερεύει,είναι δύσκολη βέβαια η ανάρρωση του κυρίως γι αυτόν που θέλει να βγει έξω να κάνει αλητείες... :O)φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @el.mar εμ βέβαια!!!! τι άλλο θα πρόσεχε ένα κουνελάκι;;;χαχαχχαχα!!!γελάω πολύ με αυτά που γράφεις.."καλέ του τραβάει τα αυτάκα"χαχαχαχα!!!! ναι..το κοιτάζε απειλητικά γιατί ήθελε να του ορμήξει για να πάιξουν χεχεχε!!! και η 1η γνωριμία λάζαρου-μπέμπη όπως κατάλαβες ήταν πολύ ρομαντική.. <3 <3 πολλά φιλιά!!!!

    @ΛΑΜΠΡΙΝΗ ναι ναι ΝΑΙ!!!!!!!!!!!! να πάρεις μέρος με τον Ρηνάκο σας να τον γνωρίσουμε κι όλας!!!!!!! θα περιμένω να τον δω!!!!!! αν πατήσεις πάνω στο Λαζαρίκος που έχω στην ανάρτηση μου θα σε βγάλει στην ιστορία του λάζαρου..μας λαχτάρισε..τώρα πάει καλά αλλά θέλει καιρό για να αναρρώσει πλήρως.μέρα με τη μέρα όμως βλέπουμε διαφορά :) και βέβαια θα τα λέμε κούκλα μου!!σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες απο εμένα!!!πολλά φιλάκια!!!!

    @onirokosmos ακριβώς όπως τα γράφεις είναι...δεν μπορώ να κρυφτώ χαχααχχχα!!!!!! ελπίζω να μη σας κουράζουν οι φωτογραφίες με τις γατούλες μου..επειδή δεν έχω σκοπό να τις σταματήσω :O πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οταν κάποιος αγαπάει τα ζωα καταλαβαίνεις πόσο ψυχούλα είναι. Τι τυχερός ο μπέμπης! Μακάρι όλα τα ζωντανά να είχαν μια οικογένεια που να τα αγαπά και να τα φροντίζει. Πολλά φιλάκια στο γατουλίνι σου αλλά και στον Λάζαρο(του εχω νομίζω αδυναμία) (ίσως λογω γεγονότων).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χαίρομαι που πάνε όλα καλα!!!
    Υπέροχες φωτογραφίες!
    Καλημέρες και πολλά φιλιά!

    Υπέροχα τα καρφιτσάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Μάνια μου σε ευχαριστώ πάρα πολύύύ!!εμείς να δεις τι τυχεροί που είμαστε που τον έχουμε!!!είναι τέλειο γατί!!θα μου πεις και ποιό γατί δεν είναι τέλειο;; :O) είναι και αντιστρές γατάκι χεχεχε σε χαλαρώνει..αλλά ώρες ώρες είναι σκέτο ζιζάνιο..χαχαχα!!!!ναι καλή μου μπορώ να καταλάβω την αδυναμία σου στο λάζαρο...εύχομαι κι εγώ όπως κι εσύ όλα τα ζωάκια να έχουν οικογένεια που να τα αγαπά... :)) <3<3

    @Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύύύ!!! πολλά φιλιά!!!happy weekend ;) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Marina σε ευχαριστώ πολύύύ!!!!!!!!! happy sunday!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Οι γατοκαρφιτσες τελειες.Ο μπεμπης κουκλος μικρος,κουκλος και μεγαλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Δημιουργία ναι!!!!!!!!!!!!!!!!!!ο μπέμπης είναι κούκλος σε κάθε ηλικία!!!!!! σε ευχαριστώ πολύύύύύύύύύύύύ!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλώς σε βρήκα Μάγια μου!!!Καλή επιτυχία να έχεις στο διαγωνισμό με τα όμορφα γατουλάκια σου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΑΓΙΟΥΛΑ!!!!!ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟΥΛΗ ΓΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΚΛΙ ΤΟΥ!!!ΟΙ ΚΑΡΦΙΤΣΟΥΛΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΟΛΕΣ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλώς σε βρήκαμε αν και αργά μιας και τώρα μας άφησε ο blogger να απαντήσουμε, τι κουκλιά και οι γατοκαρφίτσες αλλά και τα; γατάκια σου ειδικά ο μπέμπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πολυ τρυφερη αναρτηση
    ομορφες και οι καρφιτσες σου
    να εισαι καλα και καλη επιτυχια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Ειρηνη σε ευχαριστώ πάρα πολύ..τα γατάκια μου βγάζουν τρυφεράδα :D έχεις δίκιο!!!!!πολλά φιλάκια καλή μου ,σε ευχαριστώ που πέρασες!!! :) φιλιά!!!

    @Βασιλική - Βίκη καλώς βρεθήκαμε!!!!σας ευχαριστώ πάρα πολύύύύ!!!!!!!!!!!! ο bloger είχες θέμα με το δικό μου blog ή γενικότερα;;;πολλά γατοφιλάκια!!!!

    @Nάσια σε ευχαριστώ πολύύύύ!!!να είσαι καλά!!κι ο μπέμπης έχει τρέλα με το αρκουδάκι του!!!! είναι και στα χρώματά του χαχαχαχα!!!!φιλάκια!!!!!

    @χρυσάνθη καλώς βρεθήκαμε!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλέ τι γλυκουλίνια είναι αυτά??? χιχι! Έχω και εγώ έναν μαυρούλη αλητάκο που όλο γυρνάει και έρχεται πλέον σπίτι μόνο για να φάει, αυτός είναι ο Μπαμπίκος. Έχω και άλλον ένα, μικρούλη ομορφούλη που τον λένε Αρούλη και είναι συνεχώς κολλημένος πάνω μου! χιχι! Μωρό δεν έκανα και μωρό απέκτησα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλά παρέα ξενυχτάμε? χα χα χα!!! φιλάκια και... ύπνο γρήγορα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. καλως σε βρηκα διακρυνω μια μικρη αδυναμια στις γατουλες; μπραβο μαλλον μενεις στην εξοχη σε περιμνω σπιτακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καλως σε βρηκα!!! υπεροχα τα καρφιτσακια!!!
    τελεια τα γατακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αχ ξετρελάθηκα με τα ψιψίνια σου!!!
    Αυτό το μικρό πορτοκαλί ήθελα να μπορούσα να το πιάσω μέσα από την οθόνη...

    Οι καρφιτσούλες σου είναι γλύκες όλες! Πώς θα μπορούσαν να μην είναι;;;

    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μaya μου , καλή επιτυχία!!! τι γλυκούλια!!! κι εγώ με γατάκι παίρνω μέρος, το είδες; φιλάκια πολλλλάάάάά΄!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος αν το είδα λέει;;το είδα και ξετρελάθηκα!!!!! είναι τέλειοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!καλή επιτυχία γλυκιά μου!!!!!!σε φιλώ!!!!!και σε ευχαριστώ!!!!! :)

    @nameliart σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!το πορτοκαλί είναι ο μπέμπης μας!!!αυτός έκανε την κλήρωση του 1ου μου giveaway και σε διάλεξε χιχιχι!!!!φιλάκια!!!!

    @creative journey deppy11 σε ευχαριστώ πολύ!!!καλώς βρεθήκαμε!!! :))

    @love2love σε ευχαριστώ!!! σε πόλη μένουμε αλλά σε σχετικά ήσυχη γειτονιά αν εξαιρέσεις τους τρελούς που περνάνε αραιά με τα αυτοκίνητα..!!! καλώς βρεθήκαμε!!!! :) πολλά φιλιά!!!!

    @Marie μου μετά τις 3 κοιμάμαι συνήθως χαχαχαχα!!! :PP σε φιλώ!!!!!

    @Vally μου μια απο τα ίδια!!!κι εμείς δεν έχουμε μωρά ανθρωπάκια αλλά απο παιδιά γατάκια είμαστε κομπλέ!!! και το καλο με αυτά τα μωρά είναι πως πλένονται μόνα τους,τρώνε μόνα τους,πηγαίνουν τουαλέτα μόνα τους,βόλτα μόνα τους και μόνο χάδια δίνουν και αγάπη!!!!!! πολλά φιλάκια στα γατουλίνια σου!!!έχεις φωτογραφίες τους να δούμε;;;;σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ααααααχ!!! ο μπεμπης σας μικρουλης ειναι υπερβολικα γλυκουλης!!!!!!!!! Οπως και ολα τα γατακια!!!!! Ειναι ολοιδιος με τον εναν απο τους δικους μας οταν ηταν κι αυτος μωρακι!!!!! Εχω παθει πλακααααα!!!!! Ειδικα αυτη η φωτο που κοιμαται αγκαλια με το κουκλακι ειναι θεικη!!!!! Γουτσου, γουτσου μωρε!! Οχι οτι δεν ειναι γλυκας και τωρα που εχει μεγαλωσει!! Ο Λαζαρικος δικος σου ειναι; Καπου διαβασα γι αυτον!! Δεν ξερω τι ειχε παθει αλλα χαιρομαι που ειναι καλα!!!! Ομορφος κι αυτος!!!
    Οπως πολυ ομορφες ειναι και οι γατοκαρφιτσουλες σου!!!!
    Καλη επιτυχια στον διαγωνισμο!!!
    Καλη υπολοιπη μερα και νυχτα να εχεις!!! Πολλα γατοφιλια!!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μαγια μου εχθες πηρα το δωρακι σου!!!!!!Κουκλα τι χαρα πηρα σε ευχαριστω ειναι πανεμορφο!!!!Φιλακιααααααα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @Katrina μου χαίρομαι τόόόόσο πολύύύύύ που σου αρέσει!!!!!! :))) πολλά φιλία!!!! happy weekend!!!!! xoxoxoxo

    @mirsini's creations σε ευχαριστώ πολύύύ για τα γλυκά σου λόγια!!!!έχεις κι εσύ γατούλες;;;τέλεια!!!!!πόσες είναι;;;ο λαζαρίκος είναι της πεθεράς μου αλλά μοιραζόμαστε την ίδια αυλή οπότε είναι και δικός μας!!!!παίζει με τον μπέμπη μας είναι τα καλύτερα φιλαράκια,συνέχεια ανεβαίνει στο σπίτι μας ψάχνει κανά καλό μεζέ-αν και πάντα είναι χορτάτος,αλλά ξέρεις πως είναι τα γατάκια χιχιχι!!!! αν δεις αυτή την ανάρτηση μου θα μάθεις για την ιστορία του ποhttp://mayasfairytale.blogspot.com/2011/09/1-give-away.html πολλά γατοφιλιά και σε εσένα και στις μουσούδες σου!!! κάνε καμιά ανάρτηση να τις γνωρίσουμε..τι λες;;; xoxoxoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καταπληκτικές δημιουργίες αλλά είχες κι έμπνεση! Τα γατάκια στις φωτογραφίες είναι όνειρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @ΕΥΓΕΝΙΑ σε ευχαριστώ πολύ!!!!ναι τα γατάκια με εμπνέουν!!!επίσης με χαλαρώνουν & με αγαπάνε αφού έχουν αγνά συναισθήματα... :):) <3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος φιλάκιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Tελεια τα γατακια σου!!!!!!!!Πολλα γατοφιλα!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ta karditsakia sou einai mia glukaaaaaaaaa!!!Kai o gatoulis sou epishs...foberos!Kala h photo pou exei agkalia to arkoudaki einai apisteuth!!

    polla filiaaaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @Happy Kathy με όσα μου γράφεις με κάνεις πολύ happy!!!!! πολλά φιλάκια!!!!!! :D

    @Κατερίνα σε ευχαριστώ πολύύύ!!!!πολλά γατοφιλιά!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Συμφωνώ με τη Happy Kathy, στη συγκεκριμένη φωτό έπαθα πλάκα, είναι αξιολάτρευτος...Λοιπόν Μάγια μου περιηγήθηκα σήμερα στα λημέρια σου και ενθουσιάστηκα, τα πάντα ξεχειλίζουν γλύκα και νοσταλγία...Θα τα λέμε συχνά! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @Vasso μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα σου!!θα χαρώ πολύ να μου ξαναγράψεις(καλά λόγια όπως και τώρα χααχαχαχ!!!) :PP πολλά φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...