26 Σεπτεμβρίου 2011

καρφιτσάκια και γατάκια :):):)



     Γεία σας κοριτσάκια!!!!! Εδώ βλέπετε μερικά καρφιτσάκια ντεκουπάζ σε μέταλλο.Το  κάθε μέταλλο  πριν  του κάνω  ντεκουπάζ το σφυρηλάτησα και του άνοιξα 2 τρυπούλες ώστε να μπορέσω αργότερα να το ράψω  ή να του περάσω κορδονάκι ή αλυσίδα σε περίπτωση που θα τα έκανα κολιέ. Μετά το ντεκουπάζ πρόσθεσα φύλλα χρυσού με κόλλα μιξιόν του τετάρτου
(έβαλα την κόλλα με πινέλο σε επιλεγμένα σημεία ,περίμενα ένα τέταρτο-γι'αυτό την λένε του τετάρτου και με τα δάχτυλα κόλλησα  τα φύλλα χρυσού)  .Όταν στέγνωσαν άπλωσα  το υγρό γυαλί σε χώρο που αερίζονταν καλά και φορώντας μάσκα άνθρακα  επειδή δεν κάνει να το εισπνέουμε το υγρό γυαλί.Πριν το χρησιμοποιήσετε διαβάστε προσεχτικά τις οδηγίες της συσκευασίας!!!!Πρέπει να σημειώσω πως τα  μεταλλάκια τα πέρασα  περιμετρικά με γυαλόχαρτο ώστε να μην είναι κοφτερά κι επικίνδυνα.... :o Τέλος τα έραψα επάνω σε φετρίνα (ένα είδος τσόχας) .









  Αυτό το όμορφο κορίτσι το λένε Σπόττη.Είναι 2 χρονών,πολύ τρυφερή,έξυπνη και φρόνιμη.Ψάχνει για μια οικογένεια που θα την αγαπάει και θα την φροντίζει(ακόμη καλύτερα αν έχει και κήπο).Είναι αποπαρασιτωμένη,εμβολιασμένη και στειρωμένη.
Αν θέλετε να την υιοθετήσετε επικοινωνήστε με την Γαβριέλα
6932672675 (Άνω Πεύκη Αθήνα)




  Ο μπέμπης κοιτάει τα 2 νέα γατάκια του σπιτιού.....


που μας έστειλε η καλή μας Zefi :) Μαζί με τα γατιά μου χάρισε και 2 χειροποίητα κοσμήματα της!!! Το ένα είναι γατάκι καρφιτσάκι!!!Μόλις το είδα έλιωσα!!!!

    Με έχετε πάρει όλες χαμπάρι με την τρέλα που κουβαλάω για τα γατιά.& δεν δίνω δεκάρα που σε κάποιους φαίνομαι γραφική όταν τσιρίζω κάθε φορά που βλέπω μια γατούλα στο δρόμο...
Φροντίζω να κουβαλάω κονσερβάκια στην τσάντα μου αν τύχει και δεν έχω και συναντήσω γατάκι στενοχωριέμαι πολύ..Αν δεν έχεις γάτα δεν δικαιούσαι να κρίνεις  τον έρωτα μου για τις ψιψίνες .Απλά και δημοκρατικά!!!!χχαχααχχααχ!!!!!!!!!!!!!

   Η Zefi μου έστειλε  δωράκια δίχως να έχω κερδίσει σε κάποιο διαγωνισμό της...αυτή της η πρωτοβουλιά  με συγκίνησε πολύ!!!! Η μπογκογειτονιά είναι πολύ όμορφη παρέα....Δεν είναι τέλεια όμως ,υπάρχουν (λίγα ευτυχώς) σπιτάκια οπού αφήνω συνέχεια σχόλια θαυμασμού και σπανιότερα κάποιες ερωτήσεις όμως ποτέ δεν λαμβάνω μια απάντηση .. :o Και είναι κρίμα να έχουνε ύφος και να το παίζουνε βαριά πεπόνια...τέτοια άτομα δεν νομίζω να είναι ευτυχισμένα.... :O


Παρακάτω βλέπετε και τα υπόλοιπα δωράκια της Zefi :)
 








    Δεν ξέρω πόσοι το πήρατε χαμπάρι αυτό το  blog με υπέροχες δημιουργίες!!!!Και καταπληκτικές κούκλες!!!

Και έχει  giveaway!!!!! Χαρίζει αυτή την υπέροχη χειροποίητη κούκλα!!!!!!!!!!!!!!!!!


 Για τις φίλες που ενδιαφέρονται και με ρωτάνε  η ανάρρωση του λαζαρίκου μας πάει πολύ καλά :) Πηγαίνω συνέχεια  στο σπιτάκι του (μένει στης πεθεράς μου)  τον χαϊδεύω και του μεταφέρω την αγάπη σας!!!!Μου κάνει χουρ χουρ και ανυπομονεί να βγει απο το σπίτι να κάνει αλητείες!!!Θα γίνει περδίκι γιατί είναι θηρίο!!Σήμερα είχε κέφια κι έπαιξα  μαζί του με ένα κορδονάκι :) <3


  Ο μπέμπης κι εγώ σας χαιρετάμε  με πολλές γλυκιές  ευχές για μια ονειρέμενη  δημιουργική χρονιά με υγεία και πολύ πολύ πολύύύύύύ αγάπη!!!!!!!



Φεύγω γιατί μου το σκάει..............χοπ χοπ σαν κουνελάκι χοροπηδάει και εγώ τον κοιτάζω με γουρλωμένα μάτια 2 χρόνια τώρα και χαίρομαι που έχω το ομορφότερο πλάσμα του κόσμου όλου στο σπίτι μας.......... <3 <3 <3








                                     

51 σχόλια:

  1. Μάγια μου....πολύ όμορφα τα καρφιτσάκια σου...να είσαι καλά και για τις πληροφορίες...δεν ήξερα οτι το υγρό γυαλί θέλει μάσκα!...Πολύ δουλειά έχουν τα καρφιτσάκια...αλλά και υπέροχο αποτέλεσμα!!!
    Μεγειά τα όμορφα δωράκια σου!!!
    Φιλιά πολλά...και στα γατουλίνια σου!!!
    Φεύγω τώρα...σαν κουνελάκι..χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειμαι πολυ τυχερη που ηδη εχω καρφιτσες σου!!!!υπεροχα τα δωρακια σου!!
    φιλια στα γατονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΥΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ ΚΑΡΦΙΤΣΟΥΛΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ!
    ΜΗΝ ΣΚΑΣ ΑΜΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΝΕ , ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΑΤΟΜΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΤΙ ΕΙΠΑ ΠΑΛΙ! ΕΜΕΙΣ ΛΕΓΩ ΗΜΕΙΣ ...ΑΥΤΑ! ΟΧΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΚΑΣΟΥΜΕ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου κουκλίτσα βλέπω έχετε φτίαξει εδω πολύ δημιουργική κατάσταση με τις φιλενάδες σου..
    Φιλάκια πολλά και πολλές πολλές όμορφες εμπνευσεις...¨*******

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μη σκας καλα λεει η Εφη εμεις σε αγαπαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι καρφίτσες σου είναι πολύ όμορφες και πρωτότυπες!!!
    τα γατάκια λατρεμένα!!!
    Μπράβο!!! :Ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κουκλίστικα τα καρφιτσάκια σου!!!!Δεν ξέρω πως κατασκευάζονται, αλλα υποθέτω εχουν την δουλεια τους!!Χαλάλι ,γιατί το αποτέλεσμα ειναι πολύ καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έλα Maya που στεναχωριέσαι!!! Τι είναι αυτά;; Δεν κάνει να στεναχωριόμαστε για τίποτε ασήμαντο!!! Τα καρφιτσάκια σου είναι πανέμορφα!!! Μου άρεσαν πολύ αυτά με τα cupcakes!!! Και τα γατίσια βέβαια είναι πολύ γλυκούλια!!! Keep going!! Φιλάκια πολλάαα πολλλάααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα καρφιτάκια έγιναν καταπληκτικά!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες καρφίτσες! Και αυτά τα γατάκια υπέροχα είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. οι καρφίτσες σου είναι τέλειες!
    και τα δωράκια της Ζέφυς φοβερά!...είναι όντως πολύ γλυκιά!
    Φιλιά σε όλη την γατό παρέα!
    καλημέρα!
    α...και μην στεναχωριέσαι, δυστυχώς ο κόσμος μας είναι γεμάτος απο ανθρώπους με αυτό το υφάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημέρα καλώς βρεθήκαμε χιχι! ελπίζω να τα λέμε συχνά! τα καρφιτσάκια σου τέλεια!
    φιλιά
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το ταλέντο σου συνδυασμένο με την αγάπη σου για τις γατούλες κάνει θαύματα!
    Οι καρφιτσούλες σου είναι τόσο όμορφες γιατί είναι φτιαγμένες με πολλή αγάπη!!

    Μία γατούλα ίδια σαν την Σπόττη φιλοξενούσα το καλοκαίρι που οι δικοί της έλειπαν διακοπές. Είναι πανέξυπνη και πολύ κυνηγιάρα – προσπαθούσε να πηδήξει από το μπαλκόνι επάνω στα κλαριά των δέντρων για να πιάσει τα πουλιά. Ευτυχώς όμως (και με λίγο μάλωμα) δεν το αποτόλμησε…

    Σ’ ευχαριστώ πολύ για το mail σου! Περιμένω με ανυπομονησία το δωράκι μου!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Maya μου,
    Ο 'μπέμπης' σου, κοιτάζει πολύ όμορφα τα γατάκια...το ήξερα ότι θα τα εκτιμούσες :)
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...κοκκίνησαν τα μαγουλάκια μου απο ντροπή.
    Οι καρφίτσες σου είναι πανέμορφες, συνέχισε τις δημιουργίες :) φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ μου αρέσουν πολύ ίδιος αυτά που έχουν γατούλες μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΚΑΡΦΙΤΣΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΟ ΘΕΜΑ!!!ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΗΞΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΙ ΑΓΚΑΛΙΤΣΕΣ ΣΤΟΝ ΛΑΖΑΡΑΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφα καρφιτσάκια για άλλη μια φορά..!!Πολλές ευχές για μια υπέροχη και δημιουργική χρονιά και σε σένα!Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχα τα καρφιτσάκια σου και μια γλύκα τα γατάκια!! Φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @samiamidaki μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για τις γλυκές ευχές σου!!!!φιλάκια!!!!

    @Nάσια μου σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!πολλά φιλάκια απο το λάζαρο και την υπόλοιπη γατοπαρέα!!!!

    @Potpouri χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν τα γατάκια..το έχω κάνει γατό blog για τα καλά χαχαχααχ!!!! βάζω και χειροτεχνίες όμως για να μην ξεχνιόμαστε χεχεχε!!!σε ευχαριστώ!!!!

    @zeficreations σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύ γλυκιά μου...με συγκίνησε πολύ η χειρονομία σου!!! έχουμε πολύ ωραίο παρεάκι τελικά!!!!!!!!!!

    @nameliart μου ο μπέμπης μας κυνηγάει συνέχεια πουλάκια :O πριν μήνες μας έφερε στο σπίτι ένα πουλάκι μικρό φρίκαρα...εν τω μεταξύ οι γονείς του τιτιβίζανε δυνατά μάλλον τσιρίζανε πάνω απο τον μπέμπη τι να κάνουν κι αυτά τα καϋμένα;το πήραμε απο τον μπέμπη και το βάλαμε σε ένα κουτάκι μετά ήρθε η μαμά του και το τάιζε σκουλικάκια βάλαμε όλες τις γάτες μέσα στο σπίτι απο φόβο μην πάτε στην κούτα με το πουλάκι.ως και σε κτηνίατρο πήραμε τηλ να μας πει τι να κάνουμε.. το μικρό πουλάκι είχε πάρει μεγάλη τρομάρα αλλά ευτυχώς έφαγε απο τη μαμά του και μετά ξεθάρεψε και πέταξε.είχε μαρμαρώσει απο το φόβο του.ευτυχώς δεν το είχε πληγώσει.εμείς παρακολουθούσαμε απο μακριά γιατί και η μαμά του φοβόταν να πλησιάσει όσο ήμασταν δίπλα του.τι να κάνει θα μου πεις κι ο μπέμπης δεν φταίει αυτός στη φύση του είναι...ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά!!!! μπράβο σου που προσέχεις τα γατάκια πολύ κουράγιο μου είχες δώσει το καλοκαίρι με την ιστορία της χαμένης γατούλας σου τότε που χάσαμε τον λάζαρο..ευτυχώς όλα πήγαν καλά!!!!!!! χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και το δωράκι σου,πριν πήρα το email σου...πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Eftychia σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!πολλά φιλάκια!!!!! :)

    @Pyroessa Handmade καλώς βρεθήκαμε!! σε ευχαριστώ πολύ!!ναι να τα λέμε συχνότερα!!!! :)) φιλάκια

    @Aliki μου πόσο δίκιο έχεις...οι ευγενικοί άνθρωποι αποτελούν εξαίρεση πια :O σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια!!!!! σε φιλώ!!!!

    @olga σε ευχαριστώ πολύ!!τα γατάκια σε γατοφιλούνε!!!!!

    @χρυσάνθη χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν!!!!! σε ευχαριστώ πολύ!!!!

    @Zeta Mp μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το μήνυμα σου..δεν είναι ακριβώς οτι στενοχωριέμαι αλλά χαλιέμαι κακώς θα μου πεις με εκνευρίζουν περισσότερο για να σου πω την αλήθεια.είναι κακή ενέργεια...σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @RIRI μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!πολλά φιλάκια ταλαντούχα μου!!!!!!!!

    @Flora meow meow meeeoooowww σε ευχαριστούμε τόόόόόσο πολύύύύ!!!!!!!!!!!!!!!!

    @Katrina ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω....έλιωσα τώρα.... <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 :))))

    @μωρό μου σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύύύύύύύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! σε λατρεύω!!!!!!!!

    @Effie's Sweet Home Designs χαχαχαχαχαχα!!!!!!!!! είσαι φοβερή!!! δεν παίζεσαι!!! γελάω ακόμη με το μήνυμα σου χαχαχα!!!!! φιλάκια πολλά επικοινωνιακούλα μου!!!!! :))

    @apinkdreamer εγώ να δεις πόσο τυχερή είμαι που φοράω τα κοσμήματά σου!!!! πολλά γατοφιλάκια καλή μου νεράιδα!!!!!!!!!!!!

    @el.mar κουνελάκι μου μήπως έρχεται καμιά φορά βολτίτσα σε εσένα ο μπέμπης χοπ χοπ χοπ;;; χαχαχααχχα!!!!!!!!!!!!!!!!! πολλά φιλάκια γατένια και κουνελένια!!!!!!!!!!!!!!!! :)) ευχαριστώ πολύ για το όμορφο μήνυμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Maya μου, τι υπέροχες καρφιτσούλες είναι αυτές; Τώρα, πια μου άρεσε περισσότερο νομίζω ότι το ξέρεις...ναι ναι ναι αυτή με το γατάκι... τρελαίνομαι!!! Περιμένω και με μεγάλη χαρά αυτές που μου έστειλες!!!! Χαίρομαι που ο Λαζαράκος σου αναρρώνει γρήγορα!! Πόσο γέλασα με τον μπέμπη που κοιτάει της "γκομενίτσες" χα χα χα χα!! Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Elena μου ακόμη δεν το έλαβες το δωράκι σου;;; όταν είναι να με ενημερώσεις!!!! ναι ο λαζαρίκος μας πάει πολύ καλά!!! :)) ο μπέμπης κοιτάει τα γατάκια που είναι ζευγαράκι δεν είναι και οι 2 γκομενίστες χαχαχαχαχαχααχ!!!!!!!!!!!!!!! πολλά φιλάκια κουκλιτσα μου!!!!!!!!!!! και σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! αυτή με το γατάκι σου αρέσει περισσότερο ε;;κι εμένα χιχιχι!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γλύκα τα γατοκαρφιτσούλια!!!
    Συνέχισε να μας εντυπωσιάζεις με τις δημιουργίες σου!!
    Οσο για τα υπόλοιπα μην στεναχωριέσαι, η μπλογκογειτονιά είναι πολύ μεγάλη, ακόμα και κάποια παραπονάκια που μπορεί να υπάρχουν κάποια στιγμή, με τον καιρό ξεχνιούνται!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΛΕΝΑ μου σε ευχαριστώ!!! με ανέβασες πολύ που είπες ότι σας εντυπωσιάζω.... :O μακάρι να σας αρέσουν πολύ...
    έχεις δίκιο η μπλογκογειτονιά μας είναι πολύ μεγάλη...και έχω γνωρίσει πολλά κορίτσια που συμπαθώ πολύύύύύύ οπότε κακώς ενοχλούμαι με την αγένεια των λίγων..το πολύ πολύ να σταματήσω να είμαι αναγνώστρια τους για να πάψω να σκάω!!!!ουφ!!!χααχαχχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!! :PPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Oι καρφιτσούλες σου,για μια ακόμη φορά, ΤΕΛΕΙΕΣ!!!Ξεχειλίζουν γατοζουζουνιά!!! Νιαουρίζεις..λίγο με παράπονο εσύ, ή μου φαίνεται??? Ααααα, γκρινιάρα γατούλα θα σε μαλώσω!!! Βάζεις μαράζι,βρε κουτό,για τόσο ασήμαντα πράγματα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @onirokosmos γράφεις πολύ ωραία χιχιχι!!!! νιαουρίζω γιατί τσατίστηκα ξέρεις τι εύκολα που τσατίζονται οι γάτες;;;χαχαχαχαχα!!!!!! καλά δεν έχω και μαράζι μην τα παρανιαουλέμε τώρα χαχαχαχαχα!!!!! αλλά μια τσαντίλα την είχα...με αυτά που μου γράφετε όμως μου πέρναει... thnxxx!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου....Χθες έκανα και εγώ πρώτη φορά decoupage (σε κουτί ... αλλά δε πειράζει, έχω μέλλον ακόμα) . Ευχαριστώ που με έβαλες στα ιστολογια σου.....(σε μία εβδομαδα θα εχω επιτελους ιντερνετ στο σπιτι....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @poppysstuff σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά γλυκιά μου!!!!τέλειο δεν είναι το ντεκουπάζ;εγώ είχα προσπαθήσει να κάνω ντεκουπάζ με χαρτοπετσέτα στις αρχές και το μετάνιωσα..χααχχαχαχα!!!!!!σιγά σιγά μαθαίνουμε... :) πολλά φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ένα είναι σίγουρο, έχεις τρέλα με τις γάτες και ειδικά την γατούλα σου!!!!
    Και επειδή εμπνευστηκες απο κάτι που αγαπάς το αποτέλεσμα είναι σουυυυπερ!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Atelia σε ευχαριστώ πολύύύύ!!!!! ναι έχω μεγάλη τρέλα με τις γατούλες...με χαλαρώνουν μου φτιάχνουν το κέφι μου κρατάνε παρέα :) είναι τόσο καλά τα γατιά..ακόμη και τα δύστροπα γατιά έχουν πολύ πλάκα..οι γάτες όλες έχουν φοβερές προσωπικότητες... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γλυκα οι καρφιτσουλες σου, ειδικα αυτη με το γατακι τελεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΟΙ καρφιτσούλες υπέροχες.Η πληροφορία για το υγρό γυαλί χρήσιμη.Λες να πάθω κάτι;χα χα χα
    Ποτέ δεν φόρεσα μάσκα.
    Καλή μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μαγια πολύ όμορφα τα καρφιτσάκια που έφτιαξες και τα γατάκια πολύ γλυκούλια!Ομορφα τα δωρακια σου παντα τυχερη να εισαι!!!
    Τι να πώ για τον κοκινούλη γατουλη σου που ειναι πανέμορφος Παλια ειχα κι εγώ πολλά παρόμοια γατάκια με μπλε ματάκια!Εδω και μια εβδομάδα εχουμε εναν όμορφο γκριζούλη επισκεπτη με φουντωτη ουρίτσα!που τον ταιζουμε ...ειναι κουκλι και τον φωνάζουμε τιτο...Η μικρη ξετρελλαθηκε μαζί του.....το μονο που με στεναχωρει ειναι μην εχει φυγει απο καπου και ερθουν να τον πάρουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @Δημιουργία σε ευχαριστώ πολύ!!! έχω βίδα με τα γατιά χαχαχαχα!!!!

    @Katrina μου πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!!


    @ΣΑΝΤΡΙΝΑ το πολύ πολύ να βγάλεις ουρά ή να γίνεις πράσινη χαχαχααχχαχα!!!!!!!!!!!!!! :PPPP ίσως κι εγώ να φαίνομαι υπερβολική με μάσκες κτλ αλλά δεν κάνει να το εισπνέουμε.την 1η φορά που είχα δει πως κάνουν υγρό γυαλί δεν φορούσα μάσκα και είχα αρχίσει να ενοχλούμαι στο λαιμό αν θυμάμαι καλά... :O μετά το πήρα απο φόβο..με τη μάσκα όμως είμαι μια χαρά..εννοείται πως το δωμάτιο πρέπει να αερίζεται πολύ καλά!!!!φιλάκια γλυκιά μου!!!!

    @Demi σε ευχαριστώ πάρα πολύύύ!!!ο τίτο είναι αρσενικός;αν ναι αν δεις πως είναι στειρωμένος τότε μάλλον θα τον έχει χάσει κάποιος.αν είσαι σίγουρη πως έχασε το αφεντικό του μπορείς να βάλεις αφίσες στη γειτονιά και αγγελίες.ξέρω πως τον αγαπάς πολύ αλλά θα είναι κρίμα να είναι μακριά απο το σπίτι του.άλλωστε ο κόσμος είναι γεμάτος αδέσποτα ζωάκια που θέλουν φροντίδα μπορείτε να υιοθετήσετε όποτε θέλετε..πάντως χίλια μπράβο που το φροντίζετε είστε πολύ καλοί άνθρωποι και χαίρομαι που υπάχρουν άτομα σαν κι εσάς!!!!!! μπορεί πάλι και να είναι αδεσποτάκι απο πάντα ο τιτο..ασε που παίζει και το άλλο να έχει σπιτάκι αλλά να είναι λαίμαργος και να έρχεται και σε εσάς για να τον ταϊσετε χαχαχαχαχα!!!!πολλά γατιά τα κάνουν αυτά!!!!! :)) σου στέλνω πολλά γατοφιλάκια..ααα ο μπέμπης μας ο κοκκινούλης άλλαξε χρώμα ματιών τώρα πια δεν είναι μπλε αλλά καστανά...και για εμάς είναι το πιο όμορφο γατί του κόσμου όλου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κάθε φορά που διαβάζω ανάρτηση σου μου μεταδίδεις τόση μα τόση θετική ενέργεια...Υπέροχες οι καρφιτσούλες σου!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είσαι πολύ γλυκιά!!!!χαίρομαι πολύ με αυτά που μου λες!!!! σου στέλνω πολλά φιλάκια!!!σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου!!!!!!!!!! happy weekend!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δεν πιστεύω να είμαι κι εγω από τους αναπάντητους!!! Λείπω αλλά δεν σε ξεχνάω... Μάγια μου οι καρφιτσουλες σου είναι έργα τέχνης!!! Και το δωράκι σου επίσης πανέμορφο!!! Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό μήνα κα καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @Kiki χααχχαχαα όχι καλή μου φυσικά και δεν είσαι!!!αν ήσουν δεν θα μιλούσαμε αυτή τη στιγμή!!!!! χαχαχαχα!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!πολλά φιλάκια κι ευχές για έναν υπέροχο μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Geia sou glukia mou mayaaaaa!!!Loipon...
    1.Oi karfitsoules sou einai h mia kaluterh apo thn allh!!!Eidika autes me ta kekakia...aaax sketh gluka!!!
    2.Den se briskw katholou grafikh!!Isai isa pou auth h trelh agaph sou gia ta gatakia se kanei apoluta ksexwristh!!Kai o kathe anthrwpos agapietai gia auta pou ton kanoun na ksexwrizei...opote!!
    3.Auto pou kaneis...pou koubalas konserbes sthn tsanta sou mhpws kai breis kapoio gataki pou peinaei...den exw kati allo na pw...para MPRABO SOU!!Einai polu omorfo na katalabaineis pws akoma uparxoun ANTRWPOI kai euaisthisies!!
    4.Mmmmmmm oses den apantane sta moutra tououououous!!!!xexexexexe!!!Ema eleos siga piaaaaa
    5.Mprabo sthn Zefi!!Polu glukia h xeironomia ths!!

    Polla filakiaaaa kai kalo sabbatokuriako se sena kai se olh thn gatosuntrofia sou!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΚΑΡΦΙΤΣΟΥΛΕΣ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ ΣΤΟ ΜΠΕΜΠΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Happy Kathy μου με όλα αυτά που μου γράφεις καλή μου με κάνεις κι εμένα πολύ χαρούμενη!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύύύύ!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3 σου εύχομαι καλό βράδυ,μια υπέροχη Κυριακή και ένα μήνα χαρούμενο όμορφο και ροζ ρομαντικό σαν τα απίθανα μαλλιά σου!!!!! πολλά πολλά γατοφιλάκια απο όλη την παρέα εδώ..ο λάζαρος εχθές το έσκασε στην αυλή...ακόμη δεν έδεσε το πόδι του εντελώς απο την εγχείρηση και τρέχει να κάνει αλητείες χαχαχα!!!

    @fotolabida1 μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!! να είσαι καλά γλυκιά μου!!!ο μπέμπης κι εγώ σου ευχόμαστε καλό μήνα!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Geia sou Maya! :)
    Thank you for following my blog! I'm following yours too! I love your works!
    And I adore CATS too!!!!!! My beloved Zωή comes from Rodos, I adopted her as a homeless kitten in the summer of 2003!
    Kalo mina!!!!!!!
    Filakia!
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @Annuk hello!!!! thank you for following mine 2 :)) thnx for your nice words!!!!!you are so sweet!!! i wish you a happy Sunday!!and an amazing month full of hapiness!!! kind regards & many kisses!!!! see ya ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @Annuk it is amazing that you love cats!!! <3<3 i am a crazy cat person!!!!cat kisses to your kitten!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Maya μου, τέλειες και αυτές οι γατοκαρφιτσούλες σου!!! Μπράβο σου για την έμπνευσή σου!!!είσαι ταλαντούχο κορίτσι! Καλές δημιουργίες και καλό μήνα! φιλάκια σε σένα και στις γατούλες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. καλή βδομάδα νεραιδοΜαγούλα , αυτοί οι γάτηδες με ξετρελλαίνουν φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος καλή μου Φανή σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!τα γλυκά σου λόγια με ανεβάζουν ψυχολογικά και με κάνουν χαρούμενη!!!!καλό μήνα και σε εσένα!!!σε φιλώ!!!!

    @marilise μου πως με είπες;νεραιδοΜαγούλα;;;; ωωωωωωω σε ευχαριστώ τόσο πολύύύύ καλή μου!!!!!σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά!!!!!!καλό μήνα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Και σε παίζουν και σ'αγαπάνε!!! Πολλά γατοφιλάκια γρρρνιαου!!!! Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @Marie μου τέτοια διαβάζω και χαίρομαι τόσο πολύ!!!τάλε κουάλε!!!πολλά φιλάκια σε όλο το καταπληκτικό team και την αγάπη μου!!!!μιάου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...