2 Σεπτεμβρίου 2011

ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΓΑΤΟΥΛΗΣ ΜΑΣ Ο ΛΑΖΑΡΙΚΟΣ!!!! :))) σε λίγες μέρες η κλήρωση του 1ου μου GIVE AWAY!!!!!



ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ :) 












  Βρέθηκε την Τρίτη 31/8 το απόγευμα στο υπόγειο της διπλανής!!!!πολυκατοικίας...







Ήταν κάτω απο τη μύτη μας και όμως δεν είχε κουράγιο τόσες μέρες να μας νιαουρίσει...μπορεί να ήταν σε κώμα ή σε ημι λιπόθυμη κατάσταση..ποιός να  ξέρει;;Οι γιατροί που τον εξέτασαν είπαν "τι γάταρος είναι αυτός;;Θηρίο!!!" Άντεξε 10 μέρες χτυπημένος μόνος και έρημος δίπλα σε έναν καυστήρα με μυρωδιές απο πετρέλαιο...μπορεί να άκουγε τις φωνές μας γιατί περάσαμε πολλές φορές απο εκεί και τον φωνάζαμε....η ψυχούλα μου...



  

  Τον λαζαρίκο μας τον χτύπησε αυτοκίνητο όπως μάθαμε τη 2η μέρα που τον είχαμε χάσει απο μια γυναίκα που βγάζει κάθε μέρα βόλτα το σκύλο της απο εδώ.Τον χτύπησε  μπροστά στο σπίτι μας -είδε ο λάζαρος το σκύλο της ,τρόμαξε και πετάχτηκε στο δρόμο.Εκείνη την ώρα περνούσε ένα αυτοκίνητο :( ο ασυνείδητος που τον χτύπησε δεν σταμάτησε καν..ο ελληνάρας έκανε πάλι το "θαύμα"του.... ο λάζαρος μετά το χτύπημα προσπάθησε να βρει καταφύγιο στο σπίτι του.Αυτή τον είδε τον λάζαρο που προσπαθούσε να πηδήξει τα κάγκελα της αυλής και δεν μπορούσε να μπει μέσα σύμφωνα πάντα με τις διηγήσεις της προς εμάς  Αν  η γυναίκα είχε σκουντήξει απλά την πόρτα θα είχε μπει μέσα το γατί και θα τον βρίσκαμε αμέσως...Λείπαμε και όταν έγινε το περιστατικό και έτσι δεν πήραμε χαμπάρι.


  Ο λάζαρος όπως και όλες οι γάτες μας είναι στειρωμένος ,καλοταϊσμένος με τις καλύτερες τροφές που κυκλοφορούν  και πολύ καλομαθημένος.Δεν έψαχνε να ζευγαρώσει  ούτε να φάει,απλά μια βόλτα πήγε να κάνει ο ατυχούλης μου.Μένουμε σε ήσυχη γειτονιά αλλά που και που περνάει κανένα αυτοκίνητο με έναν παλαβό που τρέχει.....τα γατιά πάντα προσέχουν πριν περάσουν απέναντι αλλά στην προκειμένη ο λαζαρίκος αιφνιδιάστηκε απο το σκύλο.

Έχει βγει απο τη θέση του το γόνατο του στο πίσω δεξί ποδαράκι του :(( και έχει χτυπήσει λίγο -ευτυχώς-στη λεκάνη του.Του κάναμε ακτινογραφίες και μιλήσαμε με χειρούργο και μας είπε πως θα χρειαστεί εγχείρηση...την Τρίτη που έρχεται  πρώτα ο Θεός θα κάνει εγχείρηση 5 ωρών..βρήκαμε έναν πολύ καλό γιατρό που μας  εμπνέει εμπιστοσύνη!!!Σας παρακαλώ πάρα πολύ αν θέλετε κάντε μια προσευχή για το λάζαρο,να γίνει εντελώς καλά και όλα να πάνε τέλεια με την εγχείρησή του!!!Μετά θα χρειαστεί και μερικές εβδομάδες για να αναρρώσει.


   Πραγματικά όπως μου είπε και μια φίλη ο λάζαρος ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ!!!!!!!!! Είναι όνομα και πράμα!!! Αν θέλετε να μάθετε πως πήρε το όνομα του ο λάζαρος πατήστε εδώ http://mayasfairytale.blogspot.com/p/blog-page_5194.html Μας κοιτάει στα μάτια λες και δεν πιστεύει πως απο την κόλαση γύρισε στον παράδεισο..την 1η μέρα στο νοσοκομείο ζώων του έκαναν παυσίπονη .Τρώει με πολύ όρεξη,πίνει νεράκι με μανία και μας χαϊδεύεται... κάνει χουρ χουρ χουρ....ΑΧΧΧΧΧΧ τι καλός που είναι ο γλυκούλης μας...



 Ευχαριστώ τον Θεό που έκανε το θαύμα Του κι ευχαριστώ όλους εσάς μέσα απο την καρδία μου για τις προσευχές σας, την καλή σας ενέργεια και την στήριξη σας τις μαρτυρικές 10 μέρες που έλειπε..
Φοβάμαι μήπως βλέπω όνειρο και ξυπνήσω.... 




μας μπήκε πολύ ωραία το φθινόπωρο δεν έχω παράπονο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





  Επίσης κέρδισα δωράκι την επόμενη μέρα που βρέθηκε ο λάζαρος!!!!!! Μου έφερε τύχη ο καλός μου..και όσοι φοβούνται τις μαύρες γάτες έχουν άδικο!!!!!!! Κέρδισα απο το blog της φίλης Ελένης  http://elenigratsia.wordpress.com/2011/08/16/sassy-lil-birthday-giveaway/ ένα υπέροχο e book και πραγματικά είναι εμπνευσμένο!!!!!!Και έχει και δική της δουλειά μέσα!!! Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ καλή μου!!!!!


   Και σαν να μην έφτανε αυτό μαθαίνω πως η καλή μου νεράιδα apinkdreamer έβαλε τη φελτένια μου  νεραϊδοκαρφίτσα http://mayasfairytale.blogspot.com/search/label/faity%20felt που της είχα στείλει στο  e magazine http://www.paintboxmag.com/  ,να κρατάει ένα πινέλο και να ζωγραφίζει...




και οι εκπλήξεις συνεχίζονται!!!
η Αλίκη φτιάχνει κάρτα εμπνευσμένη απο τον λάζαρο και την ιστορία του :))http://alikisangel.blogspot.com/2011/09/what-i-learned-on-sept-1st.html?spref=fb
και συνεχίζονται.....η pinkdreamer αφιερώνει τον επόμενο διαγωνισμό της στον λάζαρο!!!!!http://apinkdreamer.blogspot.com/2011/09/free-your-inspiration-september.html  :)) 















Ο μπέμπης μας  είναι πολύ χαρούμενος γιατί βρήκε το φιλαράκι του τον λαζαρίκο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!     :D:D  



καλό μήνα σε όλους και όλες σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! στις παρακάτω φωτογραφίες είναι οι δύο φίλοι  μπέμπης & λάζαρος σε απλές καθημερινές στιγμές xDxD














60 σχόλια:

  1. ξερεις τι θα ηθελα;;; να ημουν ο λαζαρος και να με ειχαν εστω για μια στιγμη μεσα στα χαδια στις αγκαλιες και στα γλυκολογα!!!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποσο χαίρομαι!!!!!! όλα θα πάνε καλά έχω περάσει την ίδια, ή μάλλον χειρότερη περίπτωση πριν 3 χρόνια, και όλα πήγαν καλα και ακριβώς για τον ίδιο λόγο τον ονομάσαμε κι εμείς Λάζαρο!!! Έχω κι εγώ Λάζαρο φιλανάδα!!! Ευτυχώς δε ξαναβγήκε στο δρόμο από τότε μάλλον του έγινε μάθημα! Το κακό είναι ότι έχω άλλο γατάκι τραυματισμένο από αυτοκίνητο... Κάθε μέρα του βάζω μπεταντίν, γάζα και το δένω με επίδεσμο ενώ παράλληλα του δίνω και αντιβίωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δόξα το Θεό μέρα με τη μέρα πάει καλύτερα! Περαστικά τους λοιπόν και καλή ανάρρωση να'χουν οι αγαπούλες μας!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. MAYA MOY EYXOMAI NA ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΖΑΡΙΚΟ!
    ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΤΥΧΕΡΗ ΓΙΑΤΙ Η ΜΠΛΑΝΚΑ ΜΟΥ , ΤΟ ΛΥΚΟΣΚΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ 14 ΧΡΟΝΙΑ ,ΤΟ ΕΣΚΑΓΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ .Η ΑΓΩΝΙΑ ΜΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΧΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΙΣΩ ΣΩΑ. Η ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΠΗΓΕ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΑΙΤΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ . ΑΣΕ ΚΑΙ Η ΜΠΕΛΛΑ ΖΩΗΡΗ ΠΟΛΥ.ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΑΣΕΙ, ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο χαίρομαι που βρέθηκε ο Λαζαρίκος!!!Πόσο πολύ τον αγαπάς....είναι συγκινητικό!φιλιά και στους 2 σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαιρομαι που βρηκες τον γατουλη σου!!!!!!τον Τυχερομαυρουλη σου!!!!χαχαχα!!! ειναι τυχερος που τον νοιαζεσαι τοσο πολυ..... καλημερααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαίρομαι που βρέθηκε ο γατούλης σου!!!!
    Έχασα κι εγώ πριν από λίγα χρόνια ένα σκυλάκι και είχα στεναχωρηθεί πολύ!
    Η σχέση με τα ζώα είναι μοναδική και αναντικατάστατη!
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά με την επέμβαση και να αναρρώσει πλήρως!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ Ο ΛΑΖΑΡΑΚΟΣ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΙ ΕΞΑΛΛΟΥ ΜΕ ΤΟΣΗ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μας έλιωσες μάγια με την ευτυχία σου!
    πάντα ευχάριστα εύχομαι...
    και χίλια ευχαριστώ που ανέβασες την tascha την οποια είχα πετύχει κάποια στιγμή στο etsi και έπαθα πλάκα αλλά μετά ξέχασα το όνομα και αν και προσπαθούσα δεν μπορούσα να ξαναβρώ!

    οπότε με έφτιαξες! φοβερή η tascha!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαίρομαι πάρα πολύ που βρέθηκε το γατάκι σας!!!Εύχομαι να γίνει γρήγορα καλά!!!!:))))Φιλάκια και χαδάκια πολλά από μένα!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τέλος καλό όλα καλά για τον Λάζαρο! Μακάρι όλα τα πλάσματα του Θεού να μεγαλώνουν με τόση αγάπη...και όταν εννοώ πλάσματα βάζω και τους ανθρώπους μέσα!!!! Καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλεια, τέλεια, τέλεια!!!! Φόρτσα Λάζαρε! Γι'αυτό έχει σημασία τι ονόματα δίνουμε στους γάτους μας, ο Σάκης μου θεωρείται ένας κούκλος (βλέπε Ρουβάς των γατιών, χεχεχε), η Λόλα μου η τρελή της παρέας και η Μπαλού αρκουδιάρα όπως και η συνονόματή της από τον Μόγλη...

    Να μας πεις την Τρίτη πώς πήγε και η εγχείριση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά που λέμε! Πολύ χαίρομαι που βρεθήκατε και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια :)Χαίρομαι που βρέθηκε ο γατούλης σου :)Στείλε στο email μου την ταχυδρομική διεύθυνση σου θέλω να σου χαρίσω κάτι που νομίζω ότι θα σου αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ...
    Σ΄ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΠΙΣΩ.
    κΑΛΗ ΑΡΧΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ INTERNETIKH ΦΙΛΙΑ ΜΑΣ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσο χαίρομαι που βρέθηκε ο Λάζαρος δε λέγετε!!!!και ακόμα χαίρομαι πιο πολύ που έχει αφεντικά εσάς που τον αγαπάτε και τον φροντίζετε!!!Εύχομαι να πάνε όλα καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΕΙΠΑ ΕΓΩ, ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΖΑΡΑΚΟ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΝΙΑΡ ΝΙΑΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!!!!!!!!!!
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΖΑΡΟ, ΜΗ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή ανάρρωση και από μένα! Πολύ τρυφερή ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΟΛΥ ΧΑΡΗΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΖΑΡΟ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΕ ΣΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΑΣ!!!ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥ!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @a pink dreamer μου καλή μου φίλη οι νεράιδες σου σε αγκαλιάζουν κάθε μέρα,είμαι σίγουρη!!! :)) πολύ όμορφο αυτό που έγραψες πάντως!!!

    @Marie μου περαστικά στο γατούλι σου..ο κτηνίατρος τι είπε;;η ψυχούλα μου....πολλά φιλιά σε όλους σας και ειδικά στον αρρωστούλη σου που ελπίζω να γίνει περδίκι σύντομα και στον λαζαρίκο σου!!!!!εσύ με καταλαβαίνεις πολύ καλά...

    @Effie's Sweet Home Designs ααα έχεις κι εσύ ζωάκι ωραίααααα..καταλαβαίνω τον πόνο σου για το ζωάκι που έχασες...είναι πολύ δύσκολα...σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!!πολλά φιλιά στη μουσούδα της σκυλίτσας σου :)) και σε εσένα φυσικά!!!

    @Βίκυ μου έχεις πολλά γατοφιλιά απο το λαζαρίκο και απο εμένα!!σε ευχαριστούμε πολύ που χαίρεσαι μαζί μας!!!!!!!!!!!! :))

    @Χρυσούλα σε ευχαριστούμε πολύ καλή μου!!!κι εμείς είμαστε πολύ τυχεροί που τον έχουμε!!!! ;D

    @Έφη μου λυπάμαι πολύ για το ζωάκι που έχασες..το είχατε βρει;;έχεις δίκιο η σχέση με ένα ζωάκι είναι τόσο ξεχωριστή και ιδιαίτερη...τα γατάκια μας τα νιώθω φίλους μου!!!μόνο αγάπη ξέρουν να δίνουν <3 καλό μήνα και να είσαι καλά γλυκιά μου!!!!

    @Nάσια μου σε ευχαριστώ πολύ!!!αυτό θέλω να πιστεύω κι εγώ πως όλα θα πάνε καλά!!! :)))) πολλά φιλιαααααα!!!!

    @φόρα μου χαίρομαι γιατί η ευτυχία μου είναι μεταδοτική χιχιχι!!! κι εμένα μου αρέσει πολύ η tascha -λες και δεν το καταλάβατε ε;;;πολλά φιλιά να είσαι καλά φίλη μου!!!

    @Claire μου σου στέλνουμε πολλά γατοφιλιά και χουρ χουρ-τα τελευταία είναι απο το λάζαρο ακόμη δεν έφτασα στο σημείο να χουρχουρίζω...αλλά ποιός ξέρει;χεχεχε!!!!! Thank you :))

    @Andria έχεις απόλυτο δίκιο καλή μου...all we need is love!!! πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!

    @Anastasia (Νατάσα)μου καλά εσύ δεν πάιζεσαι!!!και πως τον φωνάζεις το γάτο σου;; Σάκηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!χαχααχαχχαχα!!!! :PPPPP πολλά πολλά φιλάκια σε όλες τις γατομουσούδες!!!!! θα σας ενημερώσω ,να είσαι καλά!!!!!!!!!!

    @olga μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!! να είσαι καλά!!!!! :)

    @zeficreations ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ κι άλλη ευχάριστη έκπληξη;ο λάζαρος δεν σταματάει να μου φέρνει τύχη!!!σου έστειλα μηνύματα καλή μου ένα στο Blog σου κι ένα email....σε ευχαριστώ πολύύύύύύύύύύύ!!!!!!!! πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

    @Βάσω ΠαππάVasso Pappa σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για τις υπέροχες ευχές σου!!!!και ανατποδίδω!!!κι εγώ χαίρομαι πολύ που βρεθήκαμε!!!φιλιά!!!!!!! :D

    @despina μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου!!!!κι αυτός να δεις πόσο χαίρεται!!!!!ο καλός μας!!!πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!

    @Rena Christodoulou μια χαρά τα είπες όνομα προφητικό ο λάζαρος άλλωστε ο άντρας μου δεν του το έδωσε τυχαία αυτό το όνομα ;) αν πατήσεις εδώ http://mayasfairytale.blogspot.com/p/blog-page_5194.html θα καταλάβεις τι εννοώ!!! καλά μη μου λέτε τα μυστικά σας....γιατί δεν μου τα λέτε;;;θα σκάσω!!!!!!!!!!!!!!!!!!! γκρρρρρρρρρ....

    @evaggelia-p κι εσύ είσαι πολύ γλυκιά!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

    @fotolabida1 καλή εβδομάδα!!!!σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ολα καλα θα πανε αφου βρεθηκε.Θα ταλαιπωρηθει λιγο αλλα θα περασει.Λαζαρος σωστος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ χαίρομαι που βρέθηκε ο Λάζαρος, Μαγια μου! να πάνε όλα καλά εύχομαι και να γίνει καλά γρήγορα!!!!φιλάκια ποοοολλλλάααάάάά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν φαντάζεσαι πόσο χάρηκα που βρέθηκε ο Λάζαρος!!!
    Δεν σε ρώτησα στο δικό μου blog γιατί δεν ήξερα τι είχε γίνει και φοβόμουν μη σε στενοχωρήσω...
    Σήμερα μπόρεσα να μπω στη σελίδα σου (το δίκτυό μου δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα όταν μπαίνω σε ιστολόγια με πολλές φωτογραφίες) και να το δω και πραγματικά το χάρηκα σαν να είναι δικό μου γατάκι!!!
    Το καημένο άντεξε όλη αυτή τη δοκιμασία, αλλά ευτυχώς τέλος καλό - όλα καλά!!!!!
    Οι ζωγραφιές με τον γάτο ΤΕΛΕΙΕΣ!!!
    Φιλιά και καλή ανάρρωση στον Λάζαρο (όνομα και πράγμα όμως - σαν να αναστήθηκε) που είναι και κούκλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αφού έχει τόση αγάπη γύρω του, να μην ανησυχείς καθόλου!! Όλα θα πάνε μια χαρά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. maya μου μια χαρά μπήκε ο μήνας!
    Με ευχάριστα νέα-δωράκια-εκπλήξεις!!!
    Μια χαρά θα τα πάει βρε...είναι δυνατός!!!
    Φιλάκια καλή μου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Effie's Sweet Home Designs αύριο μπαίνει χειρουργείο 5 ώρες ...προσεύχομαι όλα να πάνε καλά!!!!!αν θέλεις κάνε κι εσύ μια προσευχή!!ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά!!!

    @el.mar ναι είναι δυνατός!!!γάταρος!!!σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!!

    @ειρήνη χειροποιήματα ναι καλή μου...η αγάπη τα νικάει όλα!!!! :))σε ευχαριστώ πολύ!!!!

    @nameliart ακριβώς όπως τα λες..όνομα και πράγμα ο λάζαρος!!!!
    λυπάμαι πολύ που δυσκολεύεσαι να μπεις στο μπλογκ μου το έχω ξεφορτώσει λίγο,ακόμη έχεις πρόβλημα να μπαίνεις;;σε ευχαριστώ πάντως για όλα και που μου το επισήμανες,έκανες πολύ καλά να έχω το νου μου..πολλά φιλιά!!!!!

    @Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος να είσαι καλά γλυκιά μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!σε φιλώ!!!!!!!!

    @Δημιουργία ναι είναι λάζαρος σωστός όπως τα λες ...μακάρι να μην ταλαιπωρηθεί πολύ το καλό μου να το ξεπεράσει γρήγορα όλο αυτό και να γίνει περδίκι το συντομότερο!!!σε ευχαριστώ πολύ!!!!! έχεις δίκιο..αφού βρέθηκε...μεγάλο θαύμα!!!!δοξάζω τον Θεό!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χαίρομαι και εγώ που βρέθηκε ο γατούλης σου.Καλό Φθινόπωρο.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τι ευχάριστα νέα είναι αυτά? Τελικά ο Λάζαρος έλαβε τα vibes όλων μας μου φαίνεται!!! Ελπίζω & το χειρουργείο να έχει αίσιο τέλος, αν και είμαι σίγουρη για αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Elpizw na pane OOOOLA KALA!!!Exeis kai tis euxes kai tis happy skepseis mou mazi sas!!! ;)

    Polla filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μακάρι όλα τα ζωάκια του κόσμου να είχαν μια ζεστή αγκαλιά σαν την δικιά σου!! Οποιος αγαπάει τα ζώα αγαπά εξ ίσου και τους συνανθρώπους του. Σε χαίρομαι που τα φροντίζεις τόσο! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ωραια νεα χαιρομαι που βρεθηκε ο γατουλης σας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο ΛΑΖΑΡΟΣ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΧΕΙΡΗΣΗ 5 ωρών ΚΑΙ ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΑ!!!!!!! :D ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΘΕΟ!!!!!!
    Σας ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου για όλη την καλή σας ενέργεια!!!Δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση..με συγκίνησε το ειλικρινές ενδιαφέρον σας που εκφράστηκε και συνεχίζει να εκφράζεται με ποικίλους τρόπους...να είστε όλες καλά !!!!!!!Αύριο θα μας τηλεφωνήσουν να μας πουν πότε μπορούμε να τον πάρουμε απο το νοσοκομείο ζώων.Του έδωσαν παυσίπονα...Άντε να περάσει με το καλό κι αυτό γιατί πολύ μεγάλη ταλαιπωρία πέρασε το γατάκι..Μετά απο 1μίση μήνα θα του κάνουν μια τελευταία επέμβαση για να του αφαιρέσουν τις βιδούλες απο το ποδαράκι του.


    @Katrina μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!να είσαι καλά!!!φιλάκια!!

    @Μάνια μου μπορεί να ακουστεί κάπως αυτό που θα πω αλλά τα ζωάκια τα αγαπάω περισσότερο απο τους ανθρώπους...όπως λέει και μια ομάδα στο facebook όταν γνώρισα τους ανθρώπους αγάπησα τα ζώα..όχι πως δεν αγαπάω τους ανθρώπους..αλλά τα ζώα είναι πιο καλόψυχα.... <3 σε φιλώ!!!

    @Happy Kathy σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου!!!!!!!!!! :D πολλά γατοφιλιά!!!

    @Stavi ναι καλή μου πήρε τη θετική σας ενέργεια το γατί και δυνάμωσε!!!! :)))

    @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!καλό φθινόπωρο!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χάρηκα που όλα πήγαν καλά για το γατούλη.
    Κράτησα την φράση
    (γνώρισα τους ανθρώπους αγάπησα τα ζώα..όχι πως δεν αγαπάω τους ανθρώπους..αλλά τα ζώα είναι πιο καλόψυχα.... )
    Αυτό είναι αλήθεια.Μια μεγάλη αλήθεια... Έχουμε ένα σκυλάκι στην εξοχή τόσο δα μικρό.Δεν μπορείς να φανταστείς πως στέκεται δίπλα μας.Με συγκίνησες βαθύτατα.Άνθρωπος που αγαπάει τα ζώα είναι ευαίσθητος άνθρωπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χαρηκα που ολα πηγαν καλα!!!Περνα απο το σπιτακι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!!ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΕΙΔΑ ΤΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ.ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΖΑΡΑΚΟΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Γεια σου καλώς σε βρήκα. Χαίρομαι πάρα πολύ που βρέθηκε το γατί σου και εύχομαι καλή ανάρωση και ελπίζω να πήγαν όλα καλά με την εγχείρηση. Φιλιά πολλά σε σένα και στα γατάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλό απόγευμα και φιλιά σε όλη τη γατοπαρέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΙΚΟΥ
    Βγήκε σήμερα απο το νοσοκομείο είναι πολύ ταλαιπωρημένος απο την επέμβαση του δώσανε παυσίπονα και θα του δίνουμε για καιρό..έχει ένα εξωτερικό τεχνητό γόνατο το οποίο είναι καρφωμένο στο ποδαράκι του για μερικές εβδομάδες:(( θα τον βοηθήσει να δέσει το γόνατο του...για να μη ρίχνει το βάρος του εκεί..
    πήγαμε στους καλύτερους γιατρούς..μας είπαν πως τα ζώα δεν πονάνε σε αυτή την περίπτωση τόσο όσο οι άνθρωποι...του βάζουμε μπεταντίν και τον καθαρίζουμε ,του αλλάζουμε γάζες..αυτός παραπονιέται :(( σπανίως αλλά συμβαίνει καμιά φορά να πάει να μας φάει ζωντανούς επειδή πονάει ο καϋμενούλης.όμως είναι εντολές γιατρών και δεν γίνεται να τον αφήσουμε έτσι για να μη μολυνθεί.
    άντε να περάσουν αυτές οι δύσκολες μέρες με το καλό και θα πάνε όλα καλά..οι γιατροί είπαν πως είχε μεγάλη επιτυχία η εγχείρηση..απλά να τώρα είναι δύσκολη η ανάρρωση...για το λαζαρίκο κυρίως...που είναι θεριό ανήμερο!!!!!!!!

    @Kiki φιλιά απο όλη τη γατοπαρέα!!!!!

    @Eva Z καλώς βρεθήκαμε..σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Να είσαι καλά!!!

    @Effie's Sweet Home Designs thnxxxxx!!!!!το έβαλα στο μπλογκ μου..είναι πολύ γλυκιά κίνηση!!!

    @Nάσια μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!σε φιλώ!!!

    @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου με ποιόν είναι το σκυλάκι σας όταν δεν είστε στην εξοχή;;πως το λένε;είδες τι σου είναι τα ζώα ε...;;καταλαβαίνουν και αισθάνονται πολύ περισσότερα απο τους ανθρώπους...πολλά φιλιά!!!!

    @Katrina ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!!το έβαλα στο σπιτάκι μου :) είναι το 1ο βραβείο που πήρα -εκτός και αν μου έχουν ξαναδώσει και μου διέφυγε :o

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Maya
    Το σκυλάκι το λένε Νερίνα από το Ιταλικό μαυρούλα.Μεγάλη ιστορία.Στην εξοχή το βρήκε ένας γείτονας.Το έβαλε στην εφημερίδα μήπως το έχασε κάποιος αλλά κανείς δεν το αναζήτησε.Έτσι το μάζεψε, και του έδωσε αυτό το όνομα. Τα σπίτια είναι κολλητά με του αδελφού μου στην θάλασσα.Για κάποιο λόγο το σκυλάκι δεν ξεκολλά από το σπίτι του αδελφού μου. Αν το γνώριζες δεν υπήρχε περίπτωση θα το ερωτευόσουν.Πρώτη φορά είδα σκυλάκι να καταλαβαίνει τόσο πολύ. Είμαι ερωτευμένη μαζί του.Το πρωί μόλις έβλεπε ότι έπινα τον καφέ μου ερχόταν και μου έκανε παρέα.ήθελε αγκαλίτσες.Δυστυχώς δεν το έχω κοντά μου. Αν και πιστεύω ότι στο διαμέρισμα θα ήταν δυστυχισμένο.Εκεί είναι σε τόσο κόσμο και σε τόση άπλα.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Απίστευτη η ιστορία του Λαζαράκου !!!!!!!!!!!!
    Εγώ έχω μια απορία,τι "άνθρωπος" είναι αυτός που τον χτύπησε και έφυγε;Τι να πω!!!!!!
    Περαστικά Λαζαράκο!!!!!!!

    Αναστασια Νερα'ι'δόσκονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Maya μου χαίρομαι πολύ που τελικά όλα πήγαν καλά με τον Λαζαρούλη σου..του εύχομαι καλή ανάρωση και είμαι σίγουρη ότι θα αναρώσει γρήγορα με τόση αγάπη γύρω του!!! Σχετικά με την παρακολούθηση που μου ζήτησες το έχω ετοιμάσει. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Maya μου, τι ωραία είναι σκαρφαλωμένα τα γατουλίνια σου εκεί ψηλά!!!Πέρνα όποτε θες και από το blog μου, να παραλλάβεις το βραβείο σου, θα σου φέρει πολύ τύχη και ότι άλλο επιθυμείς! φυσικά ο Λάζαρος θα γίνει αμέσως καλά!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ουφ εφτασα προλαβαινω η περασε το τρενο???να σαι καλα ευτυχισμενη κ να δημιουργεις παντα ωραια πραγματα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @το χειρότεχνο χεχεχεεχ προλαβαίνεις προλαβαίνεις αλλά πρέπει να αφήσεις σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/08/5-100-first-give-away.html :) και να είσαι μέλος σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες φιλιά!!!

    @Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος ναι κάτι τέτοια κάνουν και μας τρελαίνουν είναι μεγάλα ζιζάνια χχαχαχα!!!!το βραβείο σου υπέροχο,το έχω στολίσει ήδη πολλά φιλιά καλή μου!!!

    @Elena είμαι η 1η καταγεγραμμένη αναγνώστριά σου χεχε!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και τη θετική σου ενέργεια!να είσαι καλά!!!

    @Αναστασια Νερα'ι'δόσκονη έλα μου ντε τι άνθρωπος είναι αυτός;;;;τι ψυχή θα παραδώσει;;είμαι πολύ στενοχωρημένη γιατί υπάρχουν και πολλοί χειρότεροι απο αυτόν που ρίχνουν φόλες, κακοποιούν τις αθώες ψυχούλες... :(( είναι άτυχα τα ζώα πολύ συχνά γιατί ο κόσμος είναι γεμάτος ψυχανώμαλους σκατάνθρωπους..μην πω τίποτα χειρότερο..!!!!

    @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου το σκυλάκι είναι ευτυχισμένο στην άπλα του δίκιο έχεις καλή μου!!!! πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μάγια, τώρα κατάλαβα γιατι σου άρεσε η γατούλα !! Εισαι...γατόπληκτη!! Και δίκαια, γιατί ο Λάζαρος είναι γλύκας !!! Αλλά και ο Μπέμπης δεν παει πίσω!! Οπως και το blog σου (για να το θυμηθούμε και αυτό, μιάς και ο Λάζαρος σου πηρε όλη τη δόξα!!) !! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γειά σου Μάγια!! καλώς σε βρήκα κ εγώ!! Χαίρομαι πολύ που ο Λάζαρος είναι καλά κ βρέθηκε! Συνέχεια μου έλεγε η μαμά μου για μια μπλογκοφίλη της που έχασε τον γατούλη της... χεχχεχεχε Πολύ όμορφα αυτά που έχεις φτιάξει!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @Zeta Mp για μένα σου έλεγε η μαμά σου;ποιά είναι η μαμά σου;καλώς βρεθήκαμε!!!! :)) σε ευχαριστώ πολύ!!!έγινες μέλος μου;αν ναι μπορείς να αφήσεις σχόλιο σε αυτήν εδώ την ανάρτηση http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/08/5-100-first-give-away.html να πάρεις μέρος στο 1ο μου giveaway κληρώνω 8 δωράκια αυτό το weekend ;)

    @Pepi όπως τα λες ακριβώς είναι!!!γατόπληκτη!!!αλλά ποτέ γατοπληκτική!!! ναι ο λάζαρος μου πήρε όλη τη δόξα να είναι καλά το καλό μου χαχα!!! ο μπέμπης είναι το μπισκότο μας..πολύ νόστιμο γατάκι!!! <3<3<3 :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. κορίτσια κληρώνω επιτέλους !!!! 8 δωράκια αυτό το weekend αν δεν έχετε πάρει μέρος και ενδιαφέρεστε αφήστε το μήνυμά σας σε αυτή την ανάρτηση http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/08/5-100-first-give-away.html ..αααα και πρέπει να έχετε γίνει ή να είστε αναγνώστες στο blog μου.καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!! πολλά φιλάκια σε όλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Maya μου πολύ χαίρομαι που βρέθηκε ο Λάζαρος!! Εμείς εχουμε σκυλάκι και δεν ξέρω τί θα έκανα αν χανόταν..! Ή αν έπρεπε να κάνει εγχείρηση...Που μπορεί κάποια στιγμή να χρειαστεί, αλλά...Μπρρρρ! Ευτυχώς όμως τώρα όλα πέρασαν για σένα!
    Υ.Γ. Το σκυλάκι μας, αν και σκυλάκι, αγαπάει τις γατούλες και δεν τις πειράζει!
    Α!Θα λάβω κι εγώ μέρος στον διαγωνισμό!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @Klub Kota Jasna 8 i am sorry i dont understand please if you can speak english .thank you!!!

    @butterfly art καλώς βρεθήκαμε!!!σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!καλή επιτυχία με τον διαγωνισμό μου!!!! φιλάκια σε σένα και στο σκυλάκι σου!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Φιλενάδα πέρασα να δω αν είναι όλα καλά με τις χνουδωτές αγαπούλες και αφού το τσέκαρα σου ανακοινώνω ότι το αίτημά σου έγινε δεκτό! Σύντομα θα κάνω ανάρτηση με τα λατρεμένα μου αγαπάκια, αφιερωμένη σ'εσένα που τόσο καταλαβαινόμαστε (και συμπάσχουμε κατά περιόδους!)Θα συγκεντρώσω όλο το... team και θα ξεκινήσω τη φωτογράφηση! Όταν όλα θα είναι έτοιμα θα σε ενημερώσω! Φιλάκια πολλά και χαδάκια στο Λάζαρο και φυσικά στο Μπέμπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. γεια σου μαγια!!!τι ομορφα δωρακια!!! ειδα και την υπεροχη νεραιδα που εστειλες στην φιλη μας την νεραιδομαγισσα καθως και τα αλλα ομορφα δωρακια σου! μπραβο σου. πηρα κι εγω υγρο γυαλι για να δοκιμασω τεχνικες!
    να εισαι καλα!!!

    fiorella-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΚΟΡΙΤΣΙΑ Ο ΜΠΕΜΠΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ 10Υ ΜΑΣ GIVEAWAY δείτε περισσότερα εδώhttp://mayasfairytale.blogspot.com/2011/09/8-1-giveaway.html ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ HAPPY SUNDAY :)

    @Marie μου περιμένω πως και πως την ανάρτηση σου!!!:) θα είναι η καλύτερη σου ανάρτηση ever είμαι σίγουρη!!!!!! πολλά γατοφιλιά σε όλο το team χαχαχααχχα!!!!! μου άρεσε πολύ που έγραψες "team"!!!!άκου "team"!!!! ακόμη γελάω χαχαχαχα!!!!

    @fiorella μου χάρηκα πάρα πολύ με το μήνυμα σου :) με αυτά που μου γράφεις με ανεβάζεις πολύ!!!! σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!!!! να είσαι καλά!!!φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Κοριτσακι μου ειδες τελικα πως αν κατι το θελεις πολυ και το πιστευεις...θα γινει?! Πολυ χαρηκα που τον βρηκατε και ελπιζω απο εδω και περα να εχετε ενα υπεροχο φθινοπωρο, χωρις αλλα αγχη! Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @reine μου έγινε θαύμα που τον βρήκαμε το λαζαρίκο μας μετά απο 10 μέρες κι ενώ τον είχε χτυπήσει και αυτοκίνητο...σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την υπέροχη ευχή σου και το ίδιο εύχομαι και σε εσένα!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173 ο γατούλης μας♥ ο Μπέμπης ♥ θα χαρεί πολύύύύύ να τον γατοψηφίσετε!!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...