2 Αυγούστου 2011

ΤΣΑΝΤΑΚΙ ΦΕΛΤ βήμα-βΛήμα..... ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΨΑ....τι σκεφτόμουν;;; :o




  Καλό μήνα my blog friends!!!Με τα κλιματιστικά στο φουλ και τα παράθυρα κλειδαμπαρωμένα θα σας δείξω πως έφτιαξα μέσα στον καύσωνα ένα τσαντάκι με μαλλί φελτ....θέλω να τονίσω το πόσο με εξάντλησε η κακή ποιότητα του φελτ που χρησιμοποίησα καθώς ήταν γεμάτο σκουπιδάκια και το μισό χρόνο τον ξόδεψα για να τα απομακρύνω...γκρρρρρ....

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!.Μην αγοράζετε φελτ αν δεν είναι μερινός(το καλύτερο φελτ,απαλό και καθαρό,δουλεύεται ευκολότερα και δένει καλύτερα)!!!!!!!Αυτό που χρησιμοποίησα εδώ

μου το είχαν κάνει δώρο ,ρώτησα και έμαθα πως αγοράστηκε στην τιμή του μερινός ...αν δεν ξέρεις σου πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες....γι΄αυτό προσοχή!!!Αν ψάξετε καλά μπορείτε να βρείτε μερινός με 1 ευρώ τα 10 γραμμάρια.Πάλι ακριβό είναι αλλά υπάρχουν και χειρότερα...Για το τσαντάκι μου χρησιμοποίησα  περίπου 70 γραμμάρια φελτ.

  Το πρώτο που έκανα ήταν να "ξάσω"το φελτ να το μαδήσω δηλαδή και να το τοποθετήσω επάνω σε νάυλον με φουσκαλίτσες..Το ξάσιμο θα σας πάρει αρκετή  ώρα.Όσο πιο ξασμένο το μαλλί φελτ  τόσο καλύτερο θα είναι  το αποτέλεσμα (δένουν καλύτερα τα νήματα του φελτ  μεταξύ τους ).




  Όσα  περισσότερα στρώματα βάλετε τόσο πιο παχύ θα σας βγει  το μελλοντικό ύφασμα φελτ.  Επίσης ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες να  προκύψουν τρύπες στο ύφασμα.... :o  Στην προηγούμενη φωτογραφία σας δείχνω πόσο παχύ το έκανα εγώ.Τα κομματάκια απο το μαλλί φελτ τα έριξα ανέμελα και τυχαία σχηματίζοντας βέβαια  ένα ορθογώνιο, προετοιμάζοντας έτσι το σχήμα που θα πάρει το  τσαντάκι μου.Δεν υπάρχει κανένας λόγος τα ξασμένα φελτάκια :o  να είναι στοιχισμένα ...όμως αν τα βάλετε όσο μπορείτε  χιαστί  θα δέσουν (τα νήματα του φελτ  ντε)πιο εύκολα και περισσότερο μεταξύ τους.Ανακατέψτε τις αποχρώσεις του φελτ για καλύτερο αποτέλεσμα.
Για να καταλάβουμε σε ποιά σημεία έχουμε ρίξει λιγότερο  φελτ ακουμπάμε απαλά με την παλάμη το ξασμένο φελτ...

όπου το νιώθουμε πιο λεπτό προσθέτουμε μερικές ακόμη  στρώσεις  φελτ.


Κατόπιν παίρνουμε ένα κομμάτι τούλι και καλύπτουμε το φελτ


Έπειτα βάζουμε πολύ ζεστό νερό σε ένα κουπάκι και ρίχνουμε μέσα του πράσινο σαπούνι

κατά προτίμηση αρκάδι.Μερικοί βάζουν  απορρυπαντικό για τα πιάτα αλλά εγώ σας συνιστώ  το αρκάδι που σέβεται  και το ύφασμα!!!


  Το αρκάδι το βρίσκουμε έτοιμο και σε νιφάδες οπότε  δεν χρειάζεται να το τρίψουμε.Μην αγοράσετε πλάκες σαπουνιού και παιδευέστε άδικα.Το ανακατεύουμε καλά  λοιπόν σε ΠΟΛΥ ζεστό νερό για να διαλυθεί.Εγώ δεν το διέλυσα εντελώς όμως όπως  βλέπετε παρακάτω το τούλι εμπόδισε  το αδιάλυτο σαπούνι να πέσει επάνω στο φελτ μου.Συνιστώμενη αναλογία..περίπου 2-3 κουταλιές της σούπας  για ένα κουπάκι γιαουρτιού.Φεύγουμε απο το μπάνιο και επιστρέφουμε στο φελτ μας.Ρίχνουμε το πολύ ζεστό νερό με το διαλυμένο σαπούνι επάνω στο τούλι...

 βρέχοντας το φελτ παντού  και αρχίζουμε το τρίψιμο με τα χεράκια μας...."πλάθω τσαντάκια με τα 2 χεράκια.....":D



  Όσο περισσότερη ώρα  τριφτεί τόσο πιο καλά δένουν τα νήματα.Τρίβουμε λοιπόν και δεν βαριόμαστε..Τρίβουμε με δύναμη την πάνω πλευρά....


και γυρνάμε το ύφασμα  απο φελτ που φτιάξαμε ανάποδα .Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία ξανά :πράσινο σαπούνι διαλυμένο σε ζεστό νερό και καλό τρίψιμο...

  Για να δέσει  περισσότερο  το φελτ μετά το τρίψιμο πάνω απο το τούλι, τυλίγουμε το νάυλον  με τις φυσαλίδες (που θα έχει μέσα του το φελτ και το τούλι) σε ρολό και το ρολάρουμε επάνω στο τραπέζι, δηλαδή χρησιμοποιούμε το ρολό απο νάυλον  σαν  ένα πλάστη...
 Έπειτα ξετυλίγουμε  το νάυλον, γυρίζουμε ανάποδα το φελτ, το τυλίγουμε και πάλι ρολό και ξαναρολάρουμε... (αυτό το βήμα λόγω ζέστης ξέχασα  να το κάνω :O γι'αυτό και δεν υπάρχει φωτογραφία..........)!!!!


κατόπιν παίρνουμε το ζαλισμένο ύφασμα φελτ και.....


πηγαίνουμε στο νεροχύτη .....το ξεπλένουμε με ΚΡΥΟ νερό!!


  Οι εναλλαγές ζεστού - κρύου νερού προκαλούν σοκ στις ίνες του φελτ και σφίγγουν το ύφασμα.Ξεπλένουμε με κρύο  νερό λοιπόν, το βρέχουμε με ζεστό για λίγη ώρα και το αφήνουμε στο νεροχύτη να σταθεί στο ζεστό νερό.

Έπειτα ξανά με κρύο ,πάλι ζεστό και πάει λέγοντας..............................



  Για να αποκτήσουν ζωηράδα τα χρώματα του υφάσματος  γεμίζουμε το νεροχύτη με ΚΡΥΟ νερό και ρίχνουμε  μέσα 1 κούπα ξύδι .Το αφήνουμε να σταθεί μερικά λεπτά.......


Το  ξύδι  ζωηρεύει τα χρώματα!!!!!!

Ακόμη καλύτερα αφού αδειάσουμε το νεροχύτη απο το νερό  να πετάξουμε  με δύναμη πάνω στο νεροχύτη μερικές φορές το φελτ!!!!!!!!!!Μην φοβάστε , δεν πρόκειται να χαλάσει.Ίσα ίσα που με τα χτυπήματα  γίνεται  πιο σφιχτό.
Τέλος  στραγγίζω το ύφασμα φελτ  σφίγγοντας το με τα χέρια μου.


 Απλώνω το ύφασμα μου να στεγνώσει κατά προτίμηση έξω στο μπαλκόνι γιατί υπάρχει περίπτωση όταν στάξει νερά να σας βγάλει χρώμα και είναι κρίμα να τρίβετε το μπάνιο σας!!!Φυσικά δεν το απλώνουμε πάνω απο τη μπουγάδα του απο κάτω!!!!!!


  Το ύφασμα μου στέγνωσε και τώρα μπορώ να το ράψω κάνοντάς το  τσαντάκι..'Ομως ΟΥΠΣ  τι βλέπω εδώ δίπλα στα λουλουδάκια;;Δυο τρύπες...οι οποίες έγιναν γιατί δεν είχα βάλει αρκετό ξασμένο φελτ σε αυτά τα σημεία.Τι κάνω λοιπόν;;;;;


Παίρνω το σφουγγάρι για φελτ που κάποτε πριν γνωριστεί με τον γατούλη μου ήταν ορθογώνιο κι ομαλό....ο γατούλης μου το δάγκωσε και του άλλαξε τα φώτα.Πρέπει να αγοράσω καινούργιο σφουγγάρι, ναι το ξέρω!!!
 τοποθετώ επάνω του το ύφασμα
 τις βλέπετε τις τρύπες;;

Τις καλύπτω με φελτ που μόλις έχω ξάσει(για τέτοιες περιπτώσεις πάντα φροντίζω απο το πρώτο στάδιο να κρατάω φελτ στις αποχρώσεις που χρησιμοποίησα για να κάνω το ύφασμα).

 Παίρνω την τριπλή βελόνα του φελτ  και  ανακαλύπτω πως μου έχουνε σπάσει και οι 3 βελόνες που είχε κάποτε. ...ναι ναι !!!!πρέπει να προμηθευτώ και τις ειδκιές βελόνες για φελτ...
τώρα τι να κάνω;; αποφασίζω να βολευτώ με την μονή βελόνα φελτ που χρησιμοποιείται κυρίως για δουλειά με λεπτομέρειες.


 Ο μπέμπης με κρυφοκοιτάζει πίσω απο τον τοίχο....αχ είναι τόσο γλυκούλης...

θα πάω κοντά του δεν μπορώ να κάνω αλλιώς...είναι πιο γλυκός και απο σοκολάτα....

Γειά σου μπέμπη!!!


 Με δυσκολία τον αφήνω και  ξαναπηγαίνω στο τραπέζι . Αρχίζω τα  χτυπήματα της βελόνας (όχι δυνατά) στο ξασμένο φελτ μου.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!Όταν δουλεύουμε το φελτ με την βελόνα του φελτ είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένοι γιατί αν τρυπηθούμε πονάει πολύ.Επίσης καλό είναι να φοράμε γυαλιά εργασίας γιατί καμιά φορά η άτιμη βελόνα μπορεί να σπάσει και να πεταχτεί προς άγνωστη κατεύθυνση...μη βγάλουμε και κανά μάτι.... :O ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΤΗ ΒΕΛΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΣΕΙ!!!!


 Στην πάνω φωτογραφία βλέπετε την  μορφή που πήρε το σημείο με τις 2 τρύπες ύστερα απο μερικά χτυπήματα με τη βελόνα του φελτ..Μην ανησυχείτε όμως γιατί όταν το γυρίσετε απο την καλή του την πλευρά θα μοιάζει κάπως έτσι ....
Οι τρύπες εξαφανίστηκαν!!!!

 Το επόμενο βήμα είναι να πάρουμε κλωστές  σε αποχρώσεις ίδιες με αυτές του υφάσματος μας και να ράψουμε το ύφασμα μετατρέποντάς το σε τσαντάκι!!!

Ξεκινάμε το ράψιμο διαλέγοντας να το ράψουμε απο την πλευρά που μας αρέσει λιγότερο,και η οποία θα αποτελέσει και το εσωτερικό της τσάντας μας χαχαχα!!!!



 Όταν τελειώσουμε με το ράψιμο δεν τρομάζουμε  βλέποντας κάτι σαν το αποτέλεσμα της παρακάτω φωτογραφίας...γιατί...

θα γυρίσουμε το τσαντάκι απο την καλή του πλευρά και θα δούμε πως η κλωστή δεν πολυφαίνεται πιά!!!



 Δεν σταματάμε εδώ όμως.Για ομορφότερο αποτέλεσμα παίρνουμε το τσαντάκι και βάζουμε ξασμένο φελτ επάνω στη γραμμή με τις βελονιές και παραπλεύρως  της γραμμής και πιάνουμε πάλι τη βελόνα του φελτ ...έτσι με το φελτ που μόλις προσθέσαμε θα καλύψουμε τις κλωστές.

Το ξασμένο φελτ μπορούμε να το βάλουμε απο τη μέσα πλευρά της τσάντας μας όπως βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία

ή γυρνώντας το τσαντάκι ανάποδα .Θα τα δοκιμάσετε και τότε θα καταλάβετε τι σας βολεύει περισσότερο.Ο 1τος τρόπος  έχει καλύτερο τελικό αποτέλεσμα αλλά είναι πιο δύσκολο στο να τρυπηθεί.Με τον 2ρο τρόπο  είναι πιο εύκολο στο να τρυπηθεί αλλά θέλει ιδιαίτερη προσοχή όταν πάμε να ξεκολλήσουμε το τσαντάκι απο το σφουγγάρι.Προσωπικά θα σας συμβούλευα να ακολουθήσετε τον 1το τρόπο.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!! ΤΟ ΦΕΛΤ ΣΤΟ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙ ΤΟ ΒΓΑΖΩ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΚΡΟΔΑΧΤΥΛΑ!!




Το αποτέλεσμα θα μας δικαιώσει!!!! :) Πλέον δεν φαίνεται καμιά κλωστή ούτε η γραμμή ούτε το σημείο όπου ράφτηκε το ύφασμα.




 Το τσαντάκι μας δεν είναι ακόμη έτοιμο.... έβαλα σκοπό σήμερα να γράψω την ιστορία της ζωής μου.......


 Πλάθω με στεγνά χέρια μια μπαλίτσα απο φελτ(όχι ξασμένο) και την τοποθετώ επάνω στο σφουγγάρι μου.Με τη βελόνα μου τη σχηματίζω καλύτερα(την μπαλίτσα),με τσιμπιές πλάγιες και απο την κάτω πλευρά της μπαλίτσας ώστε να μην φαίνονται βελονιές επάνω στη μπαλίτσα.Με τον ίδιο τρόπο κάνω και μερικές ακόμη μπαλίτσες και καθώς τις τρυπάω τις εννόνω και μεταξύ τους με τη βελόνα του φελτ φτιάχνοντας ένα λουλουδάκι.






Έπειτα βγάζω προσεχτικά το λουλούδι μου απο το σφουγγάρι με τα ακροδάχτυλα και το τοποθετώ στο τσαντάκι επάνω στο σημείο που θέλω.Πάλι με τη βελόνα του φελτ  τρυπάω με κρυφές βελονιές το λουλούδι (που ενώνεται έτσι με το τσαντάκι μου).Η βελόνα μπλέκει τα νήματα μεταξύ τους και τα δένει ως ένα ενιαίο ύφασμα..Εξυπακούεται πως όσο περισσότερο δουλευτεί τόσο πιο σταθερό θα είναι το λουλούδι επάνω στην τσάντα μου.






Το τσαντάκι μου είναι έτοιμο :)Οι φελτένιες μου νεράιδες  το μεταφέρουν σε ένα ανθισμένο περιβάλλον....






Γιατί η ζωή είναι πολύχρωμη!!!! :D :D :D





Σας ευχαριστώ καλές μου νεράιδες!!!!!





Τέλος αυτά είναι μερικά ακόμη τσαντάκια που έχω κάνει με τον ίδιο τρόπο.Όποιος με διάβασε μέχρι εδώ τι να πω;;Χαρά στο κουράγιο του!!!Σας αφήνω γιατί νομίζω πως έπαθα το σύνδρομο του επικάρπιου σωλήνα.... :O






ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ Ή ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕΙ ΕΝΑ ΓΑΤΟΥΛΙΝΙ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΙΦΟΝΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ  ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ :KAI AN ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ !!!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!
http://astero-gr.blogspot.com/2011/08/1.html


όσες φορές κι αν δω κι ακούσω  το παρακάτω ανατριχιάζω.........

Pink Floyd- Another Brick in the Wall




68 σχόλια:

  1. MaYa
    Καλό μήνα. Είναι τέλειο!!!!Εγώ νομίζω δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι τέτοιο. Χαράς την υπομονή σου.Και οι οδηγίες σου αναλυτικές Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το τσαντάκι εγινε γλυκύτατο , και τα χρώματα πανέμορφα!
    Τόσο σαφείς και αναλυτικές οδηγίες ,ειχα χρόνο να διαβάσω σε ανάρτηση, μπράβο σου, χαίρομαι πολύ οταν αντιλαμβάνομαι οτι μια ανάρτηση μπορεί εκτός απο εκθεση δημιουργίας να ειναι και χρήσιμη σε αυτόν πουυ την διαβάζει!
    Σχετικά με την ερώτηση σου για το που εμαθα να ράβω...
    Πήγα στη σχολή burda!Oχι μόνο εμαθα να ράβω, αλλα πέρασα και υπέροχα (απίστευτη εμπειρία!
    Καλή σου Μέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α,τόσο εύκολο!Αυτό εγώ το κάνω σε 5'λεπτά!!!Τι να πω,μπράβο σου.Έχω κι εγώ υπομονή αλλά εσύ με πέρασες.Μου αρέσει και η φωτογράφηση σου με τα λουλούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. maya,maya,magic maya!!!!πρωτη φορα βλεπω την τεχνικη του φελτ...και μαλιστα τοσο κατατοπιστικες οδηγιες!!!!
    το αποτελεσμα σε δικαιωσε! ειναι τελειο!!!!!!
    θα με κανεις να αγορασω φελτ να αρχισω κι εγω μεσα στον καυσωνα!
    χαιρετισματα στις νεραιδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!
    ΤΙ ΝΑ ΠΩ ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Ο΄ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΧΟΥ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ!!!!!!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ, ΑΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ!!!!!!!!!!!! ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΟΛΟΙ!!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ , ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι όμως, το διαβάσαμε μέχρι τέλος! Όχι μόνο γιατί ήταν πολύ ενδιαφέρον και ξεκάθαρο ακόμα και για εμάς που δεν έχουμε ιδέα από felt, αλλά και γιατί έχεις μοναδικό διασκεδαστικό τρόπο να γράφεις!!!

    Και το τσαντάκι είναι τόσο όμορφο!!!

    Για να μην αναφέρω και το γεγονός ότι έλιωσα με το γατουλίνι (ως γατομάνα κι εγώ, χεχεχε)

    Ευχαριστούμε για την ωραιότατη ανάρτηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι τραβας και εσυ μεσα στην ζεστα χαρα στην υπομονη σου μπραβοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν και ειναι κατι που δεν πιστευω οτι θα ασχοληθω ποτε....η αναρτηση σου ηταν απολαυστικη και ναι...την διαβασα ολη!!!!Σκετη γλυκα ο μπεμπης!!!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οι οδηγιες σου εξαιρετικες..ακομη κ εγω που δεν πιστευω οτι θ ασχοληθω με το συγκεκριμενο υλικο.. τις βρηκα πολυ αναλυτικες κατατοπιστικες βημα βημα οπως ακριβως πρεπει να ειναι ενας οδηγος ,,μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπώ αυτές τις νεράιδες...Το τσαντάκι είναι όμορφο και ειδικά τα χρώματα του!Ευχαριστούμε και για τις οδηγίες.Ομολογώ πως ήσουν κατατοπιστικότατη!Καλή συνέχεια!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ είμαι σίγουρη πως μπορείς να το φτιάξεις!! ;) σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!

    @RIRI χάρηκα πολύ που βρήκες κατατοπιστική την ανάρτηση μου!!!Θέλω όσο μπορώ να δίνω αναλυτικές οδηγίες απο εδώ και πέρα.σε ευχαριστώ για όσα μου έγραψες..πήγες σε σχολή λοιπόν!!!γι΄άυτό και κάνεις τόσο καλή δουλειά!!μαζί με το ταλέντο που έχεις φυσικά!!!

    @MARIA VILLLIOTI σε ευχαριστώ πολύ πολύ.....!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @apinkdreamer μου με ανεβάζουν πολύ τα σχόλιά σου!!!χαίρομαι απίστευτα που με αποκαλείς magic!!!!

    @Rena Christodoulou έλα μου ντε τι με έπιασε καλοκαιριάτικα;είχα καιρό να κάνω ανάρτηση και ήθελα να παρουσιάσω κάτι δυναμικά ...χίλια ευχαριστώ για όλα τα κοπλιμέντα σου καλή μου!!!!

    @Anastasia (Νατάσα)σαν γατομάνες έχουμε πολλά κοινά χχεχεχε....αν κάνεις κλικ στη σελίδα μου οι γάτες της αυλής και στη σελίδα ο μπέμπης μας θα γνωρίσεις τις γατούλες μας...κατά διαστήματα ανανεώνω τις σελίδες με νέες φωτογραφίες ;) σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ο παρατηρητης χεχε δίκιο έχεις..ήταν ένα είδος μαζοχισμού χαχαχαχα!!!σε ευχαριστώ!!! :)

    @Alex σου αξίζει βραβείο που διάβασες όλη την ανάρτηση!!σε ευχαριστώ πολύ!!! :))

    @Λένα απο εδώ και πέρα θα προσπαθήσω να δίνω κατατοπιστικές οδηγίες!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γι αυτό που μου είπες!!!! :D

    @"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." κι εγώ αγαπώ πολύ τις νεραιδοκαρφίτσες μου καλή μου!!!είναι απο τα αγαπημένα μου έργα!!κάποια στιγμή θέλω σας δείξω πως τις φτιάχω. :D σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @MARIA VILLIOTI δεν ξέρω αν σε πέρασα στην υπομονή αλλά στην ζωγραφική κανείς δεν σε περνάει!!!!!

    @apinkdremer νεράιδα μου αν αγοράσεις φελτ να είναι μερινός!!!!!!

    @Rena Christodoulou κάνεις τόσα πολλά δίκιο έχεις!!!πάντως το χειμώνα πίασε το και το φελτ.. θα το αγαπήσεις..εγώ το ερωτεύτηκα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τέλειααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!(νινα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. MaYa , ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ , ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!! ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ , ΕΙΜΑΙ ΠΑΠΑΦΟΥΡΙΑΣ. ΚΑΠΟΤΕ ΚΕΝΤΟΥΣΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΙΟΛΑΣ. ΑΣΕ ,ΑΜΑΠΕΡΝΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.....ΦΕΛΤ ΕΓΩ ΓΙΟΚ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φοβερό το τσαντάκι σου!!!!Πάρα πολύ όμορφο αλλά και χρονοβόρο,βέβαια το αποτέλεσμα πάντα δικαιώνει!!!!!!Ο γατούλης σου μάλλον το λιγουρεύεται να το κάνει σαν το σφουγγάρι σου!!!


    (Νεραιδόσκονη Αναστασία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφο τσαντάκι .... Οδηγίες κατατοπιστικότατες μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @νίνα σε ευχαριστώ πάραααααααααα πολύ!!!!!

    @Effie's Sweet Home Designs σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!όμως πιτσιρίκα είσαι γιατί λες άμα περνάν τα χρόνια;;; :O)

    @Νεραιδόσκονη Αναστασία χχαχχαχαχα ναι δίκιο έχεις άμα το δει θα το μαδήσει..ξέρει αυτός καλύτερα απο όλους πως "ξάνουμε" το μαλλί φελτ χαχχαχαχχα!!!!!!!!!!με έκανες και γέλασα!!να είσαι καλά!!σε ευχαριστώ για όσα είπες!!!

    @nadia χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η ανάρτησή μου!να έισαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπορεί να έχει ΖΕΣΤΗ και το φελτ να μην είναι το ιδανικό για την εποχή αλλά η περιγραφή σου ήταν τόσο δροσερή που την απόλαυσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα! Απολαυστικότατη ανάρτηση!!! δεν έχω δεί ποτέ κατι αντίστοιχο!!! Μπράβο κοριτσάρα μου την τεχική την παιζεις στα δάχτυλα! Τα τσαντάκια τέλεια, τα κουκλάκια ζηλευτά, τα λουλουδάκια θα ταίριαζαν και στο scrapbooking και ο μπέμπης κούκλος!!!! Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. maya:) μου καλώς σε βρήκα!!!
    Είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ το τσαντάκι!!!
    Είναι απο τις λίγες μεγάαλες αναρτήσεις που δε με έχουν κουράσει...ίσως γιατί μ'αρέσει κ ήθελα να μάθω τη διαδικασία..ίσως γιατι τα γράφεις τόσο καλά..έχεις κ τις εικόνες κ δεν είναι μόνο μπλαμπλά..Μπράβο σου λοιπόν για την ωραία ανάρτηση κ το υπέεροχο αποτέλεσμα...!!!
    Φοβερό το πως γίνεται..αν το κάνω εγώ πιστεύω θα σκιστεί :P χιχι!!Μου κάνει εντύπωση που δε χαλάει με το νερό κ όλα αυτά...
    Λοιπόν πολλά είπα για πρώτη επίσκεψη:P...
    Πάω να εξερευνήσω κ το υπόλοιπο μπλόγκ σου...
    Τα λέμε...καλή συνέχεια...Α κ ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!!:):):):)!!!!!!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Maya μου πολύ παίδεμα έχει το φελτ δεν το ήξερα... Πάντως το αποτέλεσμα σούπερ! Πολύ ωραίο τσαντάκι, υπέροχο χρώμα, όπως και τα παλαιότερα! Φιλιά πολλά σ'εσένα αλλά και στον μπέμπη που είναι... υπερβολικά γλυκούλης!!! Τον λατρεύεις αμέσως! (Φαντάζομαι χάδια που θα του ρίχνεις!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Rabea Iatridou σε ευχαριστώ πολύ!!!!υπέροχο το σχόλιό σου!!!!!! :D


    @Kiki με γλύκανε το μήνυμά σου!!σε ευχαριτώ πάρα πολύ!!!! ;) ναι...είναι κούκλος ο μπέμπης μας χεχεχε!!! και όλα τα γατάκια του κόσμου!!!χιχιχι!!!

    @el.mar καλώς βρεθήκαμε!!!!!!!!!!! :D σε ευχαριστώ πολύ καλή μου!!!απο εδώ και πέρα έχω στόχο οι αναρτήσεις μου να είναι γεμάτες φωτογραφίες και κατατοπιστικές.... ;) να είσαι καλά,με ανέβασες με τα λόγια σου!!!!!

    @Marie μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!ναι είναι πολύ χαδιάρης ...αλλά όχι όλες τις ώρες..κάποιες στιγμές που δεν έχει κέφι αν πας να τον πειράξεις είναι ικανός να σε κατασπαράξει :o τα πρωινά είναι περισσότερο χαδιάρης..του λείπουν τα χάδια φαίνεται επειδή έχουν περάσει πολλές ώρες χωρίς να χαιδευτέι.... :D όταν μου κάνει χρου χρου λιώνω...ξέρεις εσύ!!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Maya καλημέρα σου, χαίρομαι που βρεθήκαμε κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την επίσκεψη σου. Είσαι κ α τ α π λ η κ τ ι κ ή! Δεν έχω ξανακούσει για το υλικό felt και έμεινα άφωνη! Τέλειο το τσαντάκι αλλά και οι φελτένιες νεράιδες ακόμη πιο τελειες! Γειά στα χέρια σου!Φιλιά κι ελπίζω να τα λέμε συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Tante Kiki σε ευχαριστώ πάάάάάρα πολύύύύ!!!!!!κι εγώ ελπίζω να τα λέμε συχνά καλή μου!!! καλό μήνα!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πάρα πολύ όμορφο το τσαντάκι!!!!!κ οι νεραϊδούλες που το συνοδεύουν!!!μπράβο!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @Happy Frog Cakes σε ευχαριστώ πολύύύ!!!μόλις σε επισκέφτηκα και έπαθα πλάκα με την τούρτα σου "έναστρη νύχτα"...δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο...χίλια μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Maya μου
    Ξαναπέρασα από το σπιτάκι σου για να σε χαιρετήσω.
    Φεύγω.Θα πάω για λίγο στη μητέρα μου και μετά στο νησί του άνδρα μου. Εύχομαι καλό καλοκαίρι και να περνάς καλά γλυκιά μου.Θα τα πούμε από Σεπτέμβρη.
    Ως τότε να είσαι καλά.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. χμ θα ηθελα να σκεφτεις να μας δειξεις πως μπορουμε να κανουμε μονες μας κουτια αποθηκευσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. MAYA ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ! ΤΟ ΦΕΛΤ ΒΛΕΠΩ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ .ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡ. ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΓΕΡΝΑΩ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ . ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΚΜΗ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ!!!!!!!!!! ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλό Σαββατοκύριακο!!!! Φιλιά στο μπέμπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ΣΑΝΤΡΙΝΑ μου καλό καλοκαίρι!!!!καλές βουτιές!!!!!!σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες για να με χαιρετήσεις!!!!!!!!! :))

    @ο παρατηρητης κουτιά αποθήκευσης;;χάρτινα;ξύλινα;δεν είμαι ο μπομπ ο μάστορας :P αλλά σε ευχαριστώ που με έχεις ικανή για κάτι τέτοιο-μήπως πήγαινε αλλού το μήνυμά σου;; πάντως θα το σκφτώ και αν μου έρθει κάτι θα σε ενημερώσω ;) καλό σαββατοκύριακο!!!!!!!!

    @Effie's Sweet Home Designs γιατί λες καλή μου μέσα σου παρακμή;;; :(((( καταρχήν πως μπορεί να ισχύει αυτό με τα αριστουργήματα που φτιάχνεις;;δεν ισχύει!!είσαι φοβερή και σου εύχομαι τα καλύτερα!!!και ανεβασμένη διάθεση!!!!!!!! :) καλό υπόλοιπο καλοκαίρι!!!!!φιλάκια πολλά!!!!

    @Kiki ο μπέμπης μας χάρηκε πολύ με τα φιλιά σου και σου κάνει χουρ χουρ!!!!!καλό σαββατοκύριακο και καλό υπόλοιπο καλοκαίρι!!!με δροσερά βράδια σαν κι αυτό!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εντυπωσιακό!!!
    Θαυμάζω όσους ασχολούνται με το φελτ γιατί θέλει τρομερή υπομονή που εγώ δεν την έχω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @rena σε ευχαριστώ πολύ!!! :)) γενικά δεν είμαι της υπομoνής αλλά το φελτ το ερωτεύτηκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συγχαρητήρια, πολύ ωραία τα τσαντάκια σου!!! μπράβο για την υπομονή σου!!! δοκίμασα φελτ, σε καρδούλες, λουλουδάκια, ξέρεις με κουπατ και τις γνωστές βελόνες, ωραία, αλλά κατάλαβα ότι είμαι αλλεργική στο μαλλί και σταμάτησα, γιατί κόντεψα να τυφλωθώ. προσοχή λοιπόν, μπορεί να συμβεί και σε κάποιον από εσάς, δοκιμάστε πρώτα.Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @Φανή Παπαγεωργίου, Ζωγράφος σε ευχαριστώ πολύ!!! καλά κάνεις και το επισημαίνεις το θέμα της αλλεργίας.είναι κάτι σπάνιο αυτό που σου συνέβη αλλά ναι μπορεί να συμβεί..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Και ναι!!! έφτασα στο τέλος της ανάρτησης!!!!! χα χα χα!!! 1ον. καλώς σε βρήκα! 2ον. καλώς με βρήκες! 3ον. έχουμε το ίδιο ημερολόγιο με γατουλάκια!(προφανώς και την ίδια τρέλα με αυτά!!) 4ον. μπράβο υπομονή με αυτό το φελτ βρε παιδί μου, κουραστικό μου φαίνεται! βέβαια το κάνεις να φαίνεται πως αξίζει τον κόπο και με το παραπάνω... μπράβο για όλα όσα έχεις φτιάξει... 5ον. (και τελευταίο ελπίζω...) τα σκουλαρίκια τα φτιάχνω επάνω σε μέταλλο, αλλά τα έχω δει και πάνω σε πηλό αν και δεν τα έχω φτιάξει ποτέ έτσι. το υγρό γυαλί δεν το βάζω σε καλούπι, θέλει προσοχή, αλλά το απλώνω ελεύθερα επάνω σε μαρμάρινη ή μεταλλική επιφάνεια όχι σε πλαστική. αυτά, χάρηκα που γνωριστήκαμε, θα τα λέμε! καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @vassia με κέρδισες αμέσως με την υπέροχη φώτο που έχεις στο προφίλ σου!!!δική σου είναι αυτή η γάτα;;;; φοβερή φάτσα!!!!!καλώς βρεθήκαμε :))) αν ανέβεις επάνω στην αρχική μου και πατήσεις οι γάτες της αυλής ή αν πατήσεις ο μπέμπης μας θα πάρεις μια δόση απο τις γατούλες μας!!!!!κι εγώ χάρηκα πολύ που βρεθήκαμε!!!!!!!!καλή συνέχεια και σε εσένα,σε ευχαριστώ πολύ που μου απάντησες στις ερωτήσεις μου...φτιάχνω κι εγώ διάφορα με υγρό γυαλί :) καλό υπόλοιπο καλοκαίρι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @vassia για πιο ημερολόγιο λες με τα γατουλάκια πως το έχουμε και οι δύο;;καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πέρασα για μια καλημέρα και να καμαρώσω ξανά το μπέμπη! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΜΑΓΙΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ.ΤΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΘΑ ΕΙΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΟΙ ΟΔΗΓΕΙΕΣ ΣΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΕΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ.Α!!!ΟΙ ΝΕΡΑΙΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΙΚΕΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @Nάσια σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!! κι εγώ χαίρομαι που σε βρήκα :))) θα κάνω give away όταν περάσω τους 99 αναγνώστες και το ένα δώρο θα είναι φελτένια νεραϊδοκαρφίτσα!!!! ;) λες να είσαι εσύ η τυχερή;;; χιχιχιχ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλέ τι υπερπαραγωγή! Πόσες ώρες χρειάστηκες να το γράψεις εκτός από το να το κάνεις! Θαύμασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @Amy thank you soooo much !!!! :)) welcome to my blog ;D

    @kiki έχεις δίκιο...μιλάμε για πολλές ώρες χεχεχε!!!!!σε ευχαριστώ πολύ!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ...traigo
    sangre
    de
    la
    tarde
    herida
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION


    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE TOQUE DE CANELA ,STAR WARS, CARROS DE FUEGO, MEMORIAS DE AFRICA , CHAPLIN MONOCULO NOMBRE DE LA ROSA, ALBATROS GLADIATOR, ACEBO CUMBRES BORRASCOSAS, ENEMIGO A LAS PUERTAS, CACHORRO, FANTASMA DE LA OPERA, BLADE RUUNER ,CHOCOLATE Y CREPUSCULO 1 Y2.

    José
    Ramón...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πολύ ωραία παρουσίαση και καταπληκτικό το τσαντάκι!!!
    Πού το βρήκες το κουράγιο μες στον καύσωνα να πιάσεις το φελτ;;
    χαχαχαχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @Jose Ramon Santana Vazquez welcome to my blog!!!!!!!!

    @Έφη να είσαι καλά!!!σε ευχαριστώ πολύ!!!!έλα μου ντε που το βρήκα;;χαχαχαχαχα....εγώ μόνο ξέρω τι πέρασα...και οι δικοί μου..ο άντρας μου και ο γατούλης μας που άκουγαν τη γκρίνια μου :o

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Φιλάκια κοριτσάρα μου, να περνας καλά κι εσύ!!! Για τα φιλιά του γατούλη... ούτε συζήτηση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλημέρα! Δεν είχα ιδέα πως το φελτ έχει τόσο μεγάλη διαδικασία! το αποτέλεσμα το δικαιώνει πάντως! Πολύ όμορφες τσαντούλες κ μου άρεσαν πολύ και οι φωτογραφίες που τα έβγαλες! Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @Kiki :))))

    @olga σε ευχαριστώ πάρα πολύύύύύύ!!!!!!! :)))) να τα περνάς πολύ όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @Kiki ο μπέμπης (γατούλης) μας πήρε τα μυαλά...αχχχχ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ευχαριστώ τα καλά σου λόγια. ΑΠΊΘΑΝΟ το τσαντάκι!!!!!!!Αγνωστη για μένα η τεχνική ΦΕΛΤ???? ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @fotolabida1 σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη σου!!!πήρες μέρος στο give away μου;;προλαβαίνεις αν θέλεις φυσικά :O http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/08/5-100-first-give-away.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Maya,εκπληκτικό το τσαντάκι και αναλυτικότατες οι οδηγίες σου. Ίσως είναι ευκαιρία να μάθω την τεχνική του felt.Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @Angelique σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! Ναι να το δοκιμάσεις!!!Μπορεί να το ερωτευθείς!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Καλά καταρχήν ο τρόπος που γράφεις είναι απολαυστικός!!! η φωτογραφίες υπέροχες οπότε δεν νομίζω ότι είναι πολύ δύσκολο να σε διαβάσει κανείς..θα επιχειρήσω να ξαναπιάσω τα μαλλιά, και ελπίζω να μην γίνω μαλλιά κουβάρια!!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @παρασκευη..η αλλιως pizizi σε ευχαριστώώώώ πολύύύύ!!!! θα περιμένω να δω τη φελτένια σου δημιουργία!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173 ο γατούλης μας♥ ο Μπέμπης ♥ θα χαρεί πολύύύύύ να τον γατοψηφίσετε!!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. μπράβο!!Για όλα!!Εγώ το άκουγα το άκουγα..δεν ήξερα πώς το φτιάχνουν!!Τώρα που έμαθα...μπράβο ρε παιδιά χαρά στα νεύρα σας....!!!!!!!!Πολύ όμορφα....με τίποτα βέβαια δεν θα το έκανα!θα έπαιρνα τον γάτο αγκαλιά και θα ξαπλώναμε...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @GURU σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!το να πάρεις το γάτο αγκαλιά είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις!!ιχιχιχιχιχ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  61. γεια σου..εκπληκτικη σδουλεια και απλι..απλα θελω να σε ρωτησω..αν θελαμε να βαλουμε κλουρακι..τι κανουμε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @puppeta μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!! τι λουράκι θέλεις να βάλεις;μπορείς να βάλεις λουράκι έτοιμο που θα το ράψεις ή μπορείς να φτιάξεις εσύ ένα λουράκι (νομίζω αυτό πως θα του ταιριάζει περισσότερο) με φελτ το οποίο θα το φτιάξεις ρολάρωντας μαλλί ξασμένο φελτ χρησιμοποιώντας την τεχνική με το νερό και το σαπούνι που σας έδειξα σε αυτό το ποστ!καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!!!!!!!!!!!!αν έχεις κάποια απορία ξαναστείλεμου μήνυμα με μεγάλη μου χαρά να σε βοηθήσω αρκεί να μπορώ!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  62. γεια σου..εκπληκτικη σδουλεια και απλι..απλα θελω να σε ρωτησω..αν θελαμε να βαλουμε κλουρακι..τι κανουμε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @puppeta μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!! τι λουράκι θέλεις να βάλεις;μπορείς να βάλεις λουράκι έτοιμο που θα το ράψεις ή μπορείς να φτιάξεις εσύ ένα λουράκι (νομίζω αυτό πως θα του ταιριάζει περισσότερο) με φελτ το οποίο θα το φτιάξεις ρολάρωντας μαλλί ξασμένο φελτ χρησιμοποιώντας την τεχνική με το νερό και το σαπούνι που σας έδειξα σε αυτό το ποστ!καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!!!!!!!!!!!!αν έχεις κάποια απορία ξαναστείλεμου μήνυμα με μεγάλη μου χαρά να σε βοηθήσω αρκεί να μπορώ!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...