23 Αυγούστου 2011

ΧΑΘΗΚΕ Ο ΓΑΤΟΥΛΗΣ ΜΑΣ Ο ΛΑΖΑΡΟΣ :(((



   Ο λάζαρος είναι ένα απο τα 4 γατιά της πεθεράς μου .Είναι 3 χρονών κι έχει πράσινα ματάκια!!!!Χάθηκε στην περιοχή Μαρούσι με σύνορα Πεύκης  το βράδυ της Κυριακής 21/8     

    ...2 μέρες τώρα καθόμαστε σε αναμένα κάρβουνα...κάνουμε ότι μπορούμε να τον βρούμε...το πιθανότερο είναι να μην γνωρίζετε κάτι αλλά σας παρακαλώ πολύ κάντε μια προσευχή να βρεθεί σύντομα και να είναι καλά....και αν έχετε τη διάθεση κοινοποιήστε το όπου μπορείτε στο facebook στο μπλογκ σας στο twitter...μπορεί να φαντάζει δύσκολο να βρεθεί ειδικά μέσω ίντερνετ αλλά ποτέ δεν ξέρει κανείς....σας ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!!!!!!

Αν θέλετε να μάθετε για την ιστορία του λάζαρου κάντε κλικ εδώ :
http://mayasfairytale.blogspot.com/p/blog-page_5194.html

Ελπίζω σύντομα να γυρίσει στο σπίτι του και να είναι καλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Η κλήρωση για το 1το μου giveaway  http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/08/5-100-first-give-away.html θα γίνει πρώτα ο Θεός μέσα του Σεπτέμβρη.Εύχομαι να είναι ο λάζαρος μαζί μας και να κάνει μαζί με τον φίλο του τον μπέμπη την κλήρωση για τα γατοδωράκια...........

55 σχόλια:

  1. ευχομαι να τον βρεις, πραγματικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχομαι να τον βρήτε τον γατούλη σας πραγματικά γιατί κι εγώ τα λατρεύω τα ζώα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκειά μου καταλαβαίνω την αγωνία σου, ευχομαι σύντομα να βρεθε ίκαι να γυρίση πίσω κοντά σας!!(το ανεβάζω στο facebook )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι όλα να πάνε καλά για τον Λάζαρο...
    Θετική σκέψη και υπομονή...
    :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΑΓΙΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΓΙΑ 14 ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΑ ΓΑΤΟΥΛΑ ΣΙΑΜ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΑΝΟΤΑΝ ΓΙΑ 3-4 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΕ ΠΑΛΙ .ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΣΟΥ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ Ο ΓΑΤΟΥΛΗΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάγια μου, εύχομαι ολόψυχα να γυρίσει πίσω... ξέρεις μπορεί να ερωτεύτηκε. Ξέρω ότι οι γάτοι όταν ερωτευτούν φεύγουν και μένουν με την αγαπημένη τους, όσο κρατάει ο οίστρος της και μετά επιστρέφουν. Να πάνε όλα καλά και να βρεθεί γρήγορα προσεύχομαι!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τη συμπαράσταση και τα γλυκά σας λόγια.....
    φανή μου ο λάζαρος είναι στειρωμένος γάτος δεν χάθηκε γυρεύοντας να ζευγαρώσει...
    ελπίζω να τον έχει ο Θεός καλά όπου κι αν είναι...τον αγαπάμε πολύ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Maya μου εύχομαι και προσεύχομαι να γυρίσει γρήγορα στο σπίτι και στα χάδια σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ μακάρι να βρεθεί!!!Εύχομαι να γυρίσει γρήγορα και να είναι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μάγια μου ελπίζω να γυρίσει!
    Τουλάχιστον να είναι καλά!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θετικη σκεψη (ειπαμε:)και ολα θα πανε καλα!!!
    To εκανα ηδη αναρτηση στο Blog μου, μακαρι να βοηθησει!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @RIRI μου σε ευχαριστώ που το ανέβασες στο facebook... <3

    σας ευχαριστώ την καθέ μια ξεχωριστά για τις προσευχές σας και τις ευχές σας...να σας έχει ο Θεός καλά!!!!! εκτιμώ πολύ την συμπαράσταση σας και να με συγχωρείτε που δεν έχω κέφια και αν σας χαλάω τη διάθεση.... πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Jan thank you..we lost him 3 days ago..please pray for him!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή μου maya, εύχομαι να είναι καλά και να επιστρέψει σύντομα κοντά σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εύχομαι να τον έχεις ήδη βρει..

    καλημέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μάγια μου πιστεύω ότι θα επιστρέψει, την έχω περάσει κι εγώ πολλές φορές αυτή τη λαχτάρα. Πάντως έκανα δημοσίευση και στο blog μου, ποτέ δεν ξέρεις!!! Εύχομαι να'χουμε ευχάριστα νέα σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μέσα απο την καρδιά μου σας ευχαριστώ όλες για τις ευχές σας και τη θετική σας ενέργεια.....με τόσες προσευχές ελπίζω να γυρίσει σύντομα κοντά μας το καλό μου και να να είναι καλά... <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Maya μου. επεστρεψα και σε βρίσκω τοσο στενοχωρημένη... τι κρίμα!!! Που πήγε ο Λαζαράκος??? Είμαι σίγουρη κάπου θα αλητεύει και θα γυρίσει σαν βργμένη γάτα, ο καλός μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Kiki μακάρι κοριτσάκι μου να μας γυρίσει σύντομα με το καλό..περάσαν 4 μέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. MAYA ΜΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΓΥΡΙΣΕ Ο ΛΑΖΑΡΟΣ; ΤΙ ΕΓΙΝΕ Ο ΜΠΕΡΜΠΑΝΤΗΣ; ΑΧ ΗΘΕΛΕ ΒΟΛΤΕΣ Ο ΕΡΗΜΟΣ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ακόμη δεν γύρισε ο λαζαρίκος μας ..... :((((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ωχ....λυπαμαι...ευχομαι το καλυτερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ευχαριστώ να είστε όλοι καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. maya είμαι πλέον μέλος!
    Όμως στενοχωριέμαι πολύ που ο γατούλης ακόμη δεν έχει βρεθεί...
    Ελπίζω πραγματικά να έχεις τη χαρά να τον δεις σύντομα μπροστά σου!!!
    Φιλιά και ευχές για καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μακάρι να είναι καλά και να τον βρείτε σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κανά νέο απ'τον γατούλη Λάζαρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. κοριτσάκια μου σας ευχαριστώ πάρα πολύ που ενδιαφέρεστε...ακόμη δεν γύρισε το καλό μου....
    :(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σε ευχαριστώ πολύ για το γλυκό σχόλιο που μου αφησες:) Πολύ λυπάμε που χάσατε τον γατούλη σας. Εύχομαι να βρεθεί ή τουλάχιστον να είναι καλά όπου βρίσκεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. να είσαι καλά γλυκιά μου Maddie!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Maya μου ελπίζω και εύχομαι να το βρείτε τον γατούλη σας και να είναι καλά. Θα το ανεβάσω στο facebook στον τοίχο μου. Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ευχομαι να τον βρείτε γρήγορα!!!
    Οσο γι αυτό που με ρώτησες για την ανταλλαγή δώρων να σου πω οτι πρέπει πρώτα να έχεις κάνει εγγραφή στο Greecycle (αν δεν έχεις κάνει ήδη) για να αφήσεις την συμμετοχή σου! Αν έχεις οποιοδήποτε πρόβλημα στείλε μου μνμ στο mariazkeepthinking@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. MAYA MOΥ ΤΙ ΕΓΙΝΕ; ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΙ ΓΑΤΟΙ ΓΥΡΙΖΟΥΝ .ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ. ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΕΣΥ . ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΟΝΤΙΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΤΕ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΒΡΕΘΗΚΕ Ο ΛΑΖΑΡΙΚΟΣ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΜΕΡΕΣ!!!!! τον βρήκαμε πριν μία ώρα ..τώρα είναι καθ οδόν για το νοσοκομείο ζώων τον έχει χτυπήσει αυτοκίνητο και σέρνει τα 2 πισινά του ποδαράκια...κάντε προσευχή σας παρακαλώ πολύ να γίνει εντελώς καλά όπως και πρώτα..θα σας ενημερώσω μόλις μάθω περισσότερα τώρα κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα περιμένω να δω τι θα πουν οι γιατροί..μέσα απο την καρδία μου σας ευχαριστώ για την συμπαράσταση τη θετική σας ενέργεια και τις προσευχές σας!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΕΛΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ! ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ; ΑΧ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΖΩΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΥΝ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΝΕΣΕΙ ΑΛΛΟ.ΑΝΤΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ . ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ. ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ .ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΛΑΖΑΡΟ.ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι ωραία που ξεκίνησε ο μήνας σου!!!!
    Χαίρομαι τόσο πολύ που τον βρήκατε!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ :)
    Βρέθηκε εχθές το απόγευμα στο υπόγειο της διπλανής!!!!πολυκατοικίας...Ήταν κάτω απο τη μύτη μας και όμως δεν είχε κουράγιο τόσες μέρες να μας νιαουρίσει...χθες μας νιαούρισε ...οι γιατροί είπαν "τι γάταρος είναι αυτός;;θηρίο!!!" Άντεξε 10 μέρες χτυπημένος μόνος και έρημος δίπλα σε έναν καυστήρα με μυρωδιές απο πετρέλαιο...μπορεί να άκουγε τις φωνές μας γιατί περάσαμε πολλές φορές απο εκεί και να μην είχε κουράγιο να μας μιλήσει..ποιός ξέρει;;
    Έχει βγει απο τη θέση του το γόνατο του στο πίσω δεξί ποδαράκι του και έχει χτυπήσει λίγο -ευτυχώς-στη λεκάνη του.Του κάναμε ακτινογραφίες και μιλήσαμε με χειρούργο και μας είπε πως θα χρειαστεί εγχείρηση...τον χτύπησε αυτοκίνητο όπως μάθαμε τη 2η μέρα που τον είχαμε χάσει απο μια γυναίκα που βγάζει κάθε μέρα βόλτα το σκύλο της απο εδώ.Τον είχε χτυπήσει μπροστά στο σπίτι μας -είδε ο λάζαρος το σκύλο της ,τρόμαξε και πετάχτηκε στο δρόμο.Εκείνη την ώρα περνούσε ένα αυτοκίνητο :( ο ασυνείδητος που τον χτύπησε δεν σταμάτησε καν.. ο λάζαρος μετά το χτύπημα προσπάθησε να βρει καταφύγιο στο σπίτι του.Αυτή τον είδε τον λάζαρο που προσπαθούσε να πηδήξει τα κάγκελα της αυλής αλλά δεν μπορούσε να μπει μέσα (και δεν σκέφτηκε να του σκουντήξει την πόρτα για να μπει..έχει και ζώο τι να πω........;;;)αν είχε σκουντήξει την πόρτα θα είχε μπει μέσα το γατί και θα τον βρίσκαμε αμέσως...ούτε καν φώναξε να μας ειδοποιήσει..ήταν η κακιά η ώρα.Λείπαμε όταν έγινε το περιστατικό...
    Πραγματικά όπως μου είπε και μια φίλη ο λάζαρος ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ!!!!!!!!! Μας κοιτάει στα μάτια λες και δεν πιστεύει πως απο την κόλαση γύρισε στον παράδεισο..εχθές του έκαναν παυσίπονη,τρώει με πολύ όρεξη,πίνει νεράκι με μανία και μας χαϊδεύεται... κάνει χουρ χουρ χουρ....
    Ευχαριστώ τον Θεό που έκανε το θαύμα Του κι ευχαριστώ όλους εσάς μέσα απο την καρδία μου για τις προσευχές σας, την καλή σας ενέργεια και την στήριξη σας τις μαρτυρικές 10 μέρες που έλειπε..
    φοβάμαι μήπως βλέπω όνειρο και ξυπνήσω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. μόλις αποφασίστηκε την τρίτη ο λάζαρος θα κάνει μεγάλη εγχείρηση 5 ωρών..προσευχηθείτε παρακαλώ να πάνε όλα καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. MAYA ΜΟΥ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΤΟΝ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟΝ ΜΠΕΡΜΠΑΝΤΗ ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΩΡΑ .ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μaya, ...ειλικρινά πάγωσα.... δεν φανταζόμουν οτι το γατί ειχε τέτοια περιπέτεια... Οσο το φαντάζομαι 10 μέρες στο υπόγειο..τρελλαίνομαι....Δόξα τω Θεώ που βρέθηκε , τουλάχιτον η εξέλιξη της περιπέτειας ειναι καλή !!!!Δωσε στην μουσουδίτσα του ενα φιλάκι απο μένα και ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΟΠΩς ΠΡΩΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Νάσια μου σε ευχαριστώ πολύ!!! τα προσέχουμε τα γατάκια μας πολύ ήταν η κακία στιγμή τα έχουμε στειρωμένα και καλοταϊσμένα με τα καλύτερα!! τώρα τα αρσενικά θέλουν να βολτάρουν δεν τους φτάνει η αυλή και τριγυρνάνε στη γειτονιά θα μπορούσαμε να τα έχουμε μέσα στο διαμέρισμα αλλά θα ήταν δυστυχισμένα.

    @RIRI θα του δώσω σε ευχαριστώ πολύ!!!ναι είχε μεγάλη περιπέτεια το καϋμένο......τώρα μας κοιτάει μέσα στα μάτια και χαιδεύεται πριν το ατύχημα δεν ήταν και τόσο χαδιάρης..πήρε μεγάλη τρομάρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΑ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @Νάσια να είσαι καλά..είναι δύσκολη αυτή η περίοδος της εγχείρησης αλλά οι γιατροί είναι πολύ αισιόδοξοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ήρθα ήρθα χαχαχαχαχαχχα!!!!!!!!!!!!! κακάκια ατομικά και ο ψινάκης ψιψινάκης!!!!ακόμη γελάω χαχαχαχαχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Και επιτέλους μαθαίνω τα ευχάριστα!!!! Στο είχαμε πεί όλοι ότι όλα θα πάνε καλά και οι ευχές μας έπιασαν τόπο!!!! Δωσ' του δυο φιλιά και απο μένα!!! Και καλό μήνα Μαγιούλα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. μάγια!
    τι καλά νέα είναι αυτά? !! χαρηκα πολύ ειλικρινά γιατί η αγωνία σου ήταν μεγάλη...
    μπράβο ρε συ, η αλήθεια είναι οτι μετά απο 10 μέρες οι ελπίδες είχαν λιγοστέψει όμως από ότι φαίνεται
    ο λάζαρος είναι πράγματι θηρίο!
    μπράβο και στο λάζαρο λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μάγια μου δεν φαντάζεσαι πόσο χάρηκα. Εχω χάσει σκυλάκι όταν είμουν μικρή και ακόμη και τώρα στην ηλικία των 52 κλαίω όταν θυμάμαι. Εύχομαι να είναι πάντα καλά και δυνατός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. σας ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσια!!!! πολλά γατοφιλιά σε όλες!!!! meow meow....

    @Kiki ναι ο λάζαρος είναι πράγματι θηρίο!!!!!

    @Μάνια μου καλώς βρεθήκαμε,μόλις έγινα αναγνώστρια στο μπλογκ σου!!Καταλαβαίνεις πολύ καλά πως νιώθαμε το ξέρω....

    @φόρα Οι ευχές σας πράγματι έπιασαν τόπο!!!

    γι αυτό κι εγώ πρόσθεσα άλλα 3 δωράκια στο give away μου η κλήρωση του οποίου θα γίνει σε λίγες ημέρες 1α ο Θεός :) περισσότερες λεπτομέρειες για όλα στη νέα μου ανάρτηση πιο πάνω..φιλιά πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. κορίτσια κληρώνω επιτέλους !!!! 8 δωράκια αυτό το weekend αν δεν έχετε πάρει μέρος και ενδιαφέρεστε αφήστε το μήνυμά σας σε αυτή την ανάρτηση http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/08/5-100-first-give-away.html ..αααα και πρέπει να έχετε γίνει ή να είστε αναγνώστες στο blog μου.καλή επιτυχία!!!!!!!!!!!!!!! πολλά φιλάκια σε όλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...