2 Ιουλίου 2011

Κέρδισα δωράκι απο μπλογκ παραμυθένιo!!!!!!!!!!


                                                               
 Δεν φτάνει που μας ταξιδεύει με τα παραμύθια της http://apinkdreamer.blogspot.com/ μας κάνει και δώρα!!! Τι άλλο να ζητήσει κανείς απο έναν μπλόγκερ;;; Χίλια ευχαριστώ Ελένη!!! Μακάρι να είχα μια δασκάλα σαν κι εσένα όταν ήμουν παιδί...!!!!!!!!!! Χαζεύω το ηλεκτρονικό σου μαγαζάκι    http://www.etsy.com/shop/eltsamp?ref=seller_info και πραγματικά ...χαζεύω με αυτά που βλέπω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Κι επειδή είμαι πολύ χαρούμενη κλείνω με ένα τραγουδάκι γιατί μου ήρθε να χορέψω!!!! :D

Ray Charles - What'd I Say LIVE 


 


6 σχόλια:

  1. χαχαχαχα!!! ποσο χαιρομαι !!!!δηλαδη που να ερθει και το δωρακι μαζι με τη νεραιδοσκονη που το συνοδευει!!!!!!
    περιμενω τα στοιχεια σου με μειλ! φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ να δεις πόσο χαίρομαι pinkdreamer μου χιχιχιχι!!!!!! :D ναι!!! που να έρθει και το δωράκι!!!! :o) cant wait!!!!!kisses!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σήμερα το έλαβα!!! είναι παραμυθένιο...το έχω συνέχεια μαζί μου..σα μικρό παιδί που δεν αποχωρίζεται το αγαπημένο του παιχνίδι...χίλια ευχαριστώ pinkdreamer!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...